Mojim Lyrics

not + the + person 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Someone Said Yo) I hit the spot and go berserk(Berserk) I'm offthe drank and I'm in there(In there) She want a smooch I'm not a good kisser And it got straight uncensored(Censored) I got it straight outta my system(Yeah yeah) I got it straight out my sys ... straight out my system Go get the hate out yo system(Yeah) I cut you off like some scissors quicker Breast stroke baby I'm a good swimmer(Phelps) Playin' with ... swimmer(Phelps) Playin' with the gang you no m
2 1.Workin' On It ever been the pretty one Never like compliments'Cause it's always been so hard belivin' ... always been so hard belivin' them You say I'm beautiful And I say you're full of it ... l And I say you're full of it Nothing personal I'm still not used to this But I'm workin' on workin' on it Workin' on workin' on it I've been workin' on workin' on it Workin' on workin' on ... e love I'm my worst enemy I'm the voice who says'I'm not good enough' You say I'
3 1.Time difficult person I'm a stress case drive you up the wall when I'm workin' Actually I'm probably worse when I'm ... y I'm probably worse when I'm not you don't deserve it Make you nervous'cause you know I'ma break soon Every time I do I say somethin' that hurts you Actin' like ... like I'm gone but we both in the same room I don't like to be wrong which I know you relate to And I know I make you feel like you're at ... make you feel like you're at the end of yo
4 3.Wannabe a regular person so I'm not good enough no I'm not good enough no I ain't shit I don't get likes like ... t shit I don't get likes like they get likes so I'm gonna slit my fuckin' wrist I ain't apologin' inject ... rist I ain't apologin' inject the collagen make me feel like I'm in college again(College again) He sellin' fame by ... ege again) He sellin' fame by the gram(By the gram) can't leave the house without chewin' my hand(Chewin' my hand
5 1.Don't Go Breaking My Heart me out to the ocean?'Cause I've only ever known the kind of love That leaves you battered and broken So forgive me for my mixed emotions yeah yeah I'm ... mixed emotions yeah yeah I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with you That's ... d out of love with you That's not what love's supposed to do I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with you That's ... d out of love with you That's not what love's

6 5.Passionate hoorl I'm the type of person to get carried away Been this way since I came out of ... this way since I came out of the womb A bit obsessive got that all for me yeah Yeah and God knows I do ... yeah Yeah and God knows I do not like to lose And I want your love I want your love I'ma do whatever it takes And I want your love I want your love I know I come ... ur love I know I come on hard there's no need to be alarmed It's just I'm... Passionate I can't help it I
7 6.Dear Insecurity(Feat. Ben Abraham) e be​Just the way I am? Dear insecurity I hate the way you make me feel I hate the things you make me think​You make me sick to my stomach​I wish that I wasn't me​Some days when I wake up I see myself in ... hen I wake up I see myself in the mirror I feel like what shouldn't be couldn't be clearer​My nose to my clo ... t be clearer​My nose to my clothes from my chin to my skin I'll never be good enough ever again For you so I changed for you ... For
8 7.Steve r> I know the Bible isn't perfect'Cause it left onperson out There was Adam there was Eve And there was someone else around Yeah I think his name was Steve And he was passing through town When he heard a snake a-whispering To ... snake a-whispering To Adam in the garden'Take the fruit it's good for you' Steve said'I beg your pardon I know it's ... I beg your pardon I know it's not my business But will you just hear me out' He said'I wouldn't lie
9 5.Pretender ender I'm not really cool I'm a good pretender'Cause I'm just like you I do ... 'Cause I'm just like you I do not belong here You all clearly do But I'm a good pretender So I'm just like you I'm a good pretender I'm a good pretender Steve Aok ... to pictures'Cause that's just the person I am In high school I was tryna figure myself out I was tryna be just like him(okay) Tryna do things I don't usually do(why?) ... ng to be too cool I wish my mother had more sons I
10 6.Echo is one of the greatest can we get a cheers? Woo cheers! I mean ... a cheers? Woo cheers! I mean the echo of life is the echo of love And the echo of love is the echo from above And some people don't even really know what ... e don't even really know what they doin' Goddamn I mean can you feel this can you feel ... an you feel this can you feel the vibe Can you feel the zone? The zone that we on the zone that we own I mean the
11 4.Salem's Interlude rom doing the best that I can sometimes But I think that if I learn to be less fearful I would get fur ... e less fearful I would get further I feel like I'm not always In the correct direction even though I know I'm on ... ion even though I know I'm on the right path I'm like'I'm on the right path' But am I walking the right way or should I be turning around? Like little things like that that I go back and forth about in my head And I think it's ... o
12 4.The Glorious Five YSIV4.The Glorious Five Yeah We gon' let this shit rock Hey That's ... let this shit rock Hey That's the Cole hey from back in the day Hey yeahJust a youngin' with a dream Tryna get this money yeah I'm tryin' get this cream ... eah I'm tryin' get this cream Not a lot know what I mean for this rap shit I'm a fiend ... for this rap shit I'm a fiend Not one to talk about poppin' pills and sippin' leanJust a passion for pussy I'm tryin' to get up in ... pus
13 14.Last Call remember the first time I heard Kanye's I thought that shit was so tight dawg And I was like man I'm tryna tell my story you know what I'm sa ... you know what I'm sayin'? And then uh I remember Cole did it when did he do it? He was on Friday Night— Nah nah he did it on ... y Night— Nah nah he did it on The Warm Up yo When he did the'Last Call' on The Warm Up I was like'Damn I'm tryna do mine' So since this joint got that vibe I'ma do my own'Last Call' right
14 4.Personal Against The Current-Past Lives4.Personal Maybe I could let go let go let go People think I look crazy Picking fights with ... ook crazy Picking fights with the clear blue wall Hard to reach you lately Straining my neck twisted talk You got caught in ... wisted talk You got caught in the hunger And I know it was chemical Didn't plan to go under But I took it ... lan to go under But I took it personal When you let those blue eyes turn grey I took it ... b
15 3.Not Ready To Die(From'Call Of The Dead') eign3.Not Ready To Die(From'Call Of The Dead') Gone cast away in time Evil yours now evil mine So I robbed you blind ... il mine So I robbed you blind The voices in my head suggest a less-than-peaceful side ... est a less-than-peaceful side The endless possibilities controlling935(You can't break me) Crush ... 935(You can't break me) Crush the fears of yesterday(You can't save me) Barriers- our trust will fade I've stood in ... trust will fade I've stoo
16 2.Snake k through the city of judgement I myself you judgenot Was it the mind of foolishness of judgement so many wars were fought? Tempt me to judge but I say no way Everyone's free to choose ... way Everyone's free to choose their own way Though I walk through the valley of judgment I myself you judgnot Was it not the stupidest of judgement so many wars were fought? So I pray for ... rs were fought? So I pray for the dark-hearted person lo
17 14.WHO? WHAT! ing Heard they talkin' shit'bout I Who what when and why?(who) I'm alive just took one to revive(yup) Keep that vibe when we show up and colli ... d collide('llide yeah) Me and the guys move just like the F-O-I(ooh) In the Hills but still keep them ghetto ties(Hills yeah) Was talkin' Frenchy's but she thinkin' Ocean Prime(Prime yeah) Know she keep an open mouth and open min ... e thighs yes(skrr skrr) We on the jet quest mobbin' with the tribe yes(skrr
18 1.The Ringer kaze1.The Ringer Yo Yo I'm just gonna write down my first thoughts and see where this takes me.'Cause I feel like I wanna punch ... use I feel like I wanna punch the world in the fuckin' face right now Yeah let me explain just how to make greatness Straight out ... o make greatness Straight out the gate I'm'bout to break you down Ain't no mistakes allowed but make no mistake I'm'bout To rape ... e no mistake I'm'bout To rape the alphabet I may raise some
19 4.Unlonely ching for the sunshine looking for a good time Following ... ing for a good time Following the good vibes Listening to intuition when it's happening Diggin' into life cause at times it can be saddening Yeah it could be a gr ... a whole lot of love can make the clouds go away Maybe the time for us is now When the table's set for two And there's nobody with you Seeing movies by yourself Let me be your someone else It could be love And we could be homies And o
20 16.Can't Hear You Now And any other metaphor the culture can imagine And I gotta caption for anybody asking That is'I'm feeling fucking fantastic' Some days it doesn't take much ... g fucks back tell'em that I'm not coming in I'm the person on the payroll And you can't tell me how I should do it'cause you say so But I'm ... o it'cause you say so But I'm not dancing to the rhythm you replay no'Cause I'm alre

21 3.BOSS The Carters-EVERYTHING IS LOVE3.BOSS Lyricist Beyoncé S. Carter Tyrone'Ty Dolla$ign' GriffinJr. Dernst'D'Mile' Emile II Composer Beyoncé S ... Dernst'D'Mile' Emile II Ain't nothing to it real one Ain't nothing to it boss Ain't nothing to it(nothin' to it) real one Ain't nothing to it(there's nothing!) boss I pay the cost who'gon take it off(take it off) I record ... it off(take it off) I record then I ball(then I ball) I ig
22 8.BLACK EFFECT The Carters-EVERYTHING IS LOVE8.BLACK EFFECT Lyricist Beyoncé Alexander SmithJan Kozuki S. Carter Denisia Andrews Brittany Coney Ma ... tell us about love? Hmm well there's love of children Love of self Love of God Love of a partner All of ... God Love of a partner All of them have a different shape But all of them is the same in the end It's about sensitivity it's about passion It's about unconditional giving of self to ano ... ditional giving of se
23 1.Messy over for the past couple of weeks Making a habit out of it yeah When I woke up I saw your toothbrush on ... e up I saw your toothbrush on the sink It kinda scared me I'll admit Ithere's a line then I think that we crossed it Second time you stay ... ossed it Second time you stay the night If there's a cool then I think that I lost it And I should take my own advice Let's stop before it gets messy Let's stop before it gets heavy It's ... top before i
24 1.Don't Go Breaking My Heart me out to the ocean? Cause I've only ever known the kind of love That leaves you battered and broken So forgive me for my mixed emotions yeah yeah I'm ... mixed emotions yeah yeah I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with you That's ... d out of love with you That's not what love's supposed to do I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with you That's ... d out of love with you That's not what love's
25 11.I Will Survive side But then I spent so many nights Thinkin' how you did me wrong And I grew strong And I learned how to get along And so you're back from o ... one second You'd be back to bother me Well now go! Walk out the door!Just turn around now'Cause you'not welcome anymore! Weren't you the one Who tried to hurt me with goodbye? Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? Oh no ... k I'd lay down and die? Oh no not I! I will survive! Oh as long as
26 8.Star l I thank the Lord that he made you I see it in your eyes Passion you can't deny Girl we can live that life I see it all ... n live that life I see it all There we are Smokin' on rolled cigars Hollywood boulevard I can see it all now You could be Bigger than your fantasies Standing righ ... straight out a movie Naked in the jacuzzi Stuntin' like you Madonna That beautiful ... ke you Madonna That beautiful persona Energy go crazy I might have your babies And I don't usu
27 2.End Game'(featuring Ed Sheeran and Future) You like the bad ones too You so dope don't overdose I'm so stoked I need a toast We do ... o stoked I need a toast We do the most I'm in the Ghost like I'm whippin' a boat I got a reputation girl that don't precede me(yah) I'm one call away whenever you need me(yeah) I ... eah) I'm in a G5(yah) come to the A-Side(yah) I got a bad boy persona that's what they like(what they like) You love it I love it too'cause you my type(you my type) You hold me dow
28 11.Fooling You phase I'm not sure sometimes that I've changed and You know all that still you stay I don't know if I'm deserving Of how unconditionally You j ... still you stay Any reasonable person would've left by now But you you're holding me after everything you found out Oh oh oh oh oh You saw my wild ways Stuck aroun ... you? Seems I might've kicked the habit of not letting in the magic Because after all we have this yeah Yeah yeah you are loving me I I know it isn't easy
29 3.Something Crazy e get together once a week To bare our souls in my back seat She makes me wear my heart on my sleeve She cried a bit I act ... sleeve She cried a bit I act the fool We reminisce about high school I ask her why she didn't choose me And she said'Help me get outta here ... e said'Help me get outta here The walls are closing in I wanna be gone before he comes back again Help me get outta here I need to get outta here Before I do some ... zy' She wears make-up to hide the
30 3.Please Shut Up 't sayin' nothing damn sure not money ayy Sick ass niggas they finna vomit hey Please shut up please shut up Please shut up please shut up Living room full of way too many valuables Old miss ... some revenue off that avenue Not a morning person can I hit it in the afternoon?(In the morning) Woke up feelin' like the man either Prada or the Vans Make ya choose up on ya man interceptin' all ... up on ya man interceptin' all the pl
31 4.SomethingJust Like This(Tokyo Remix) ks of old The legends and the myths Achiles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And batman with his fists But clearly I don't see myself u ... ow much d'you wanna risk? I'm not looking for somebody with some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Somebody I can k ... 've been reading books of old The legends and the myths The testaments they told The moon and its eclipse And spiderman u
32 1.Dirty Secrets here for the weekend And I haven't changed the sheets yet She says she don't even miss you Yah didn't hit it right but I do ... didn't hit it right but I do the things she likes PRE I'm not sorry I'm exactly what she likes Oh you should see her when we're turnin' off ... ee her when we're turnin' off the lights She said tell no one what we do HOOK ... d tell no one what we do HOOK These dirty secrets are for me and you Me and you ... are for me and you
33 1.SomethingJust Like This(Tokyo Remix) The Chainsmokers & Coldplay-Something Just Like This(Tokyo Remix)1.SomethingJust Like This(Tokyo Remix) Lyricist Andrew Taggart Composer A ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to S
34 34.Baby I'm A Star('Take Me With U'7' B- Side Edit) m rich on personality Hey check it all out Baby I know what it's all about Before ... ow what it's all about Before the night is through You will see my point of view Even if I have too scream and shout Baby I'm a(star) Might ... shout Baby I'm a(star) Might not know it now Baby but I are I'm a(star) I don't want to stop'til I reach ... on't want to stop'til I reach the top Sing it(We are all a star!) Hey take a listen Tell me do you like what you hear? If it don't t
35 8.Shake A Tail Feather A Tail Feather We do it for fun We just do it for fun Dirty E.A.T We do it for fun Bad Boy(Nelly Diddy Murphy Lee) We do it for fun(This i ... un(This is history baby) Bend them trucks We do it for fun(haha) Stackthem bucks We do it for fun(Come on now) And ... o it for fun(Come on now) And the band played on(yea)Just like(I believe you cool to this) We do it for fun If you see me ma We do it for fun Bad Boys2 ... ma We do it for fun Bad Boys2 the soundtrack
36 1.Yourself It's not often that I'm alone Got my friends coast to coast Friends who laugh at my bad jokes And love me like ... my bad jokes And love me like they love me the most But now here I am In the deepest kinda quiet Yeah here I am In a soul searching silence I guess it's been a while Since I have felt ... een a while Since I have felt The feeling that you get When you're by yourself It's ... When you're by yourself It's not often I'm insecure I got frien
37 1.SomethingJust Like This ks of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Somebody I can k ... 've been reading books of old The legends and the myths The testaments they told The moon and its eclipse And Superman un
38 2.Break Up Every Night The Chainsmokers-Memories...Do Not Open2.Break Up Every Night Lyricist Alex Pall Benjamin BergerJoseph Intile Michael Kamerman Beau Ku ... ntile Michael Kamerman Beau Kuther Ryan McMahon Ryan Rabin Composer Alex Pall Benjamin BergerJoseph Intile Michael Kamerman Beau Ku ... ntile Michael Kamerman Beau Kuther Ryan McMahon Ryan Rabin She wants to break up every night She wants to break up every night Don't wanna wait until she finally ... wants to break up every night (
39 5.SomethingJust Like This The Chainsmokers-Memories...Do Not Open5.SomethingJust Like This Lyricist Will Champion Guy BerrymanJonny Buckland Andrew Taggart& Chris Martin Composer Will Champion Gu ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytal
40 1.SomethingJust Like This- Alesso Remix The Chainsmokers, Coldplay-Something Just Like This (Remix Pack)1.SomethingJust Like This- Alesso Remix Lyricist Will Champion Guy ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Someb
41 2.SomethingJust Like This- R3hab Remix The Chainsmokers, Coldplay-Something Just Like This (Remix Pack)2.SomethingJust Like This- R3hab Remix Lyricist Will Champion Guy B ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Someb
42 5.SomethingJust Like This-Jai Wolf Remix The Chainsmokers, Coldplay-Something Just Like This (Remix Pack)5.SomethingJust Like This-Jai Wolf Remix Lyricist Will Champion Guy ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Someb
43 5.Perfect you were the someone waiting for me'Cause we were just kids when we fell in love ... ust kids when we fell in love Not knowing what it was I will not give you up this time But darling just kiss me slow your heart is all I own And in your eyes you're holding mine Baby I'm dancin ... ding mine Baby I'm dancing in the dark with you between my arms Barefoot on ... u between my arms Barefoot on the grass listening to our favorite song When you said you looked a mess
44 7.Happier you in another's arms Only a month we've been apart You look happier Saw you walk inside a bar He said something to make you laugh I saw that ... like I do Promise that I will not take it personal baby If you're moving on with someone new'Cause baby you look happier you do My friends told me one day I'll feel it too An ... ay I'll feel it too And until then I'll smile to hide the truth But I know I was happier with you Sat on ... I was happier with you Sat on
45 4.Baby know I'm the same me baby We could try doin' somethin' fun tonight We both know we're runnin' out of secrets Only in ... unnin' out of secrets Only in the daylight we thrive[Verse2] Listen here(Oh baby love) So don't look at me I'll disappear(I'm on you) We can mend this now with a ... me close and we can dance to the violins Let me know I wanna go down in silence[Verse3] It's ... down in silence[Verse3] It's not personal(Oh baby love)Just wish I could revers

46 12.Sacrifices 21 was up the street with21 They could see me online but they won't see me on the ones I got Dubai plates in the California state I got her waitin' at my place I got no baby on ... at my place I got no baby on the way I'm talkin' Baby like Stunna I'm talkin' Baby like Face Lost millions in ... by like Face Lost millions in the past I'm talkin' maybe like eight Couple niggas from ... like eight Couple niggas from the city Wishin' on a star coul
47 15.KMT e(Ness on the beat) Yeah Okay okay Okay B Man just got out ... okay Okay B Man just got out the can I gave my bro an advance(yeah) Love is just ... an advance(yeah) Love is just not in my plans Not even takin' a chance Studio right in my yard I'm doin' ten in a week How long I been on this streak? Dream about work in my slee ... my sleep Okay I got a lock on the streets Shoutout to T he did three And he brought it in'cause of me You don't know ... in'cause of m
48 22.Do Not Disturb 22.Do Not Disturb Lyricist Snoh Aalegra Allen Ritter Noah'40' Shebib& Drake Composer Snoh Aalegra Allen Ritter Noah'40' Shebib& Drake Yeah stylin' t ... es with me smilin' though All the things you need you still want problems though All ... till want problems though All the things I know I still been silent though Yeah used to be at SilverCity Indigo Used to be in lunchroom playin' dominoes I don't w ... als I gotta start sleepin' at the studio I don't have no time t
49 1.free spirits ulfilling not full of myself i'll show em my hell and when i go i'll pull it myself december snow all cold that i felt no coal that i felt cou ... much it's a crutch be honest they're colorblind i see violets backwards bergman's ... e violets backwards bergman's persona everybody humming all the hymns homonyms flooding with the fish going with the flow running with the rest that lowly-lowly-low still drumming on my ribs oh no save me from my life take
50 1.Happier(feat. Tasji Bachman) you in another's arm Only a month we've been apart You look happier Saw you walk inside a bar He said something to make you laugh I saw that b ... like I do Promise that I will not take it personal baby If you're moving on with someone new'Cause baby you look happier you do My friends told me one day I'll feel it too An ... I could try to smile to hide the truth But I know I was happier with you Sat in ... I was happier with you Sat in the corner of the roo
51 8.Cool Your Heart iness? Is there shining in your heart But no gloss on your lips? Do you sail alone'round ... lips? Do you sail alone'round the island with A silhouette of a shark beneath ... silhouette of a shark beneath the skiff And then you say Wanna be where you are You'the right one Wanna be where you are Cool your heart Wanna be where you are You're ... Wanna be where you are You're the right one The right one the right one You've been waiting for the
52 1.SomethingJust Like This The Chainsmokers-Something Just Like This1.SomethingJust Like This Lyricist Will Champion Guy BerrymanJonny Buckland Andrew Taggart ... 've been reading books of old The legends and the myths Achilles and his gold Hercules and his gifts Spiderman's control And Batman with his fists And clearly I don't see myself ... How much you wanna risk? I'm not looking for somebody With some superhuman gifts Some superhero Some fairytale blissJust something I can turn to Someb
53 7.Personal vage7.Personal They sleeping they sleeping they sleeping they sleeping on me But I don't waste my time tryna prove that I'm something to see oh I ... hat I'm something to see oh I The real ones they know and the ones that do not I don't need'Cause mostly the vision and I give reasons to believe That I'm honest I'm honest I'm telling no lies When I say I'm up next I'm ... es When I say I'm up next I'm not just for the
54 1.Birds n Bars iley-Godfather1.Birds n Bars Yo Eskiboy BBK dun know Listen Yo bigging up Teeza Man done a remix ... ing up Teeza Man done a remix Then I came through with the bars on point Cause I'm a realist Can't go against my scene Even if you're ... ainst my scene Even if you're the realest I based my career on Proving myself to non-believers My name's gonna ring bells To newspaper readers Wiley Wiley Yeah th ... iley Wiley Yeah that's one of the achievers Most of m
55 25.Climbing y been to the gym I'm waiting five hours in line And watching ... ve hours in line And watching the girlsJust coming and going In dresses that look just like this Till my number is finally called When I walk in ... finally called When I walk in the room There's a table of men Always men- usually gay Who've been sitting like I have And listening all day To two hundred girls Belting as ... dred girls Belting as high as they can! I am a good person I'm an attr
56 5.Dancing in Madness Dripping personification The putrid liquid Washing all away In the edge of mind Lurks bleak sacred monster Null incarnate Defeater ... nster Null incarnate Defeater the way Locked within a spell This ritual repeats itself again ... s ritual repeats itself again The drained one Dancing in madness Inverse horizon stretched out Before ... horizon stretched out Before the shivering frenzy The serpent whispers And the haze must return Again the
57 4.Jesus Loves You know you Not like I doJesus says you'll get salvation If you just keep on waitin' And readin' ... t keep on waitin' And readin' the same book Over and over again Well you can talk to Him all night But I'm right here He makes wine from water But I just bought y ... aybeJesus loves you But where the hell is he? He's got the power and the glory He's got a pretty kick-ass story And what do I got? I got ... tory And what do I got? I got the hots for you He's go
58 25.Don't Feed the Trolls on't Feed the Trolls Lucy had a steamboat Steamboat had a bell Lucy went to heaven She still felt like hell So she only gave it two stars ... stars Worst place ever She's the kind of person Anyway she tries Always disappointed So she never feels surprised When she is always disappointed She holds my hand Like I'm ... barbed wire fence Dance like they're watching you'Cause they are watching you And when the bright lights find you Don't let your heart g
59 6.Astral Rejection(new version) t our own personal infallible Secretaries to exhibit our hearts devoted to art It will take ... s devoted to art It will take the drudgery out of writing for you and finally adjust ... ng for you and finally adjust the Creative part. No one has the slightest clue where omega can be Tap fear in your constituents Evil hates everyone equally Evil hates everyone equally Everythi ... been speaking that way since the day I fingered her Our species will believe anythin
60 3.Coexist ercy-Make the Best of It3.Coexist You're smoking cigarettes In ... You're smoking cigarettes In the back of your house I watch the liquor spill And drip from your mouth You said you're holding on To old memories[ ... re holding on To old memories[They]keep you from moving on To all of your dreams But it wasn't ... of your dreams But it wasn't the best and it wasn't the worst When I feel you again I wanna' know if it hurts But to tell you ... w if
61 9.American Bliss ercy-Make the Best of It9.American Bliss Right when ... American Bliss Right when the day broke And I saw my shadow I felt sick with who I was And I know it's all because You're calling just to check If I'm still a ... g and a miss You said you had the secret to American bliss And you said some words I've never heard before And it kills me to ... ard before And it kills me to the core Why don't you sing anymore The sound of harmony from the firs
62 10.Good Christian Man ercy-Make the Best of It10.Good Christian Man I wrote down every single name Of all ... down every single name Of all the people that I've hurt And watched it burn I laid my face against ... t burn I laid my face against the pulpit Confessed to myself all the lessons I had learned I was fair and I was stern ... ed I was fair and I was stern They wrote me off They wrote me a letter saying you're as good as gone But I want it bad To be loved and feel
63 1.Between the Clouds 1.Between the Clouds People that know know The number of people that know bro The people that know go yo woooh Bro go that shit is old though Get you ... at shit is old though Get you the new shit Get up on your legs and salute shit Get your solutions Truth is I'm like a school kid in a new fit Wandering a hole in ... to kiss lipstick on my cheek the rest of the day Bend down stand on my feet the rest of the way Sometimes I go to break a ru
64 4.The Glory Daze d Freedom-The Messenger4.The Glory Daze Mirror image look at you We both share this point of view In your eyes I see it's true ... In your eyes I see it's true There's no difference between two You have problems just like me And I wish that we could see This is ... ish that we could see This is not the final chapter This is not all we must be This is not the final chapter This is not all we must be Standing on the mountain a
65 9.Get Down(Poonana) Return of the Cool9.Get Down(Poonana) Producer DJ Don Cannon& C Gutta[Verse1] When I'm in ... & C Gutta[Verse1] When I'm in the spot man they know who I be Do it cause I love itnot for notoriety Never was a fad shit I'm super sonic All my bitches bad gotta go exotic Hard in ... s bad gotta go exotic Hard in the paint man I been the wildest All about the green like I'm on a diet Nothing funny know the money thicker than Maliah Ma
66 4.Get Up n I could not control myself You say to get up Consciousness demolished And I try to hold ... demolished And I try to hold the pain inside You say to hold it in Love me forever Don't forget me It's ... forever Don't forget me It's the late in the game to ask But I'm still asking A harmonica fell on my face It did ... monica fell on my face It did not hurt that much If you leave no one will find my corpse You said:'Rise from ... my corpse You said:'Rise from (
67 20.One Eye d off all the stuff That stresses me out and that keeps me up And sometimes when I'm driving I put two and two toge ... driving I put two and two together I'd read the email earlier that day but thought'no never' Surely it couldn't be surely this wasn't true ... 't be surely this wasn't true The person who betrayed me who stole it all was you I took my knife and I held it right in front of him To teach him a lesson in sufferi ... ut now his face is broken(I'm n
68 6.First Class Loser of lazy? The type of guy you'd cross six lanes Of traffic to avoid He's always got his handout He's wicked unemployed. You can't ditch him yo ... ditch him you can't lose him. There is no place you can hide. He's a boy he's a jerk. He's everything that you despise. But you can't just tune him out Because he ... ows up at your house You kill the lights and hit the floor. Cause he's a first class loser! He's a first class loser! He's a first class loser which nobody can d
69 7.WWYGADT god I am the man Had the plan since the band Now my pad by the sand Made'em mad I'm shining so hot My bad Getting everything I want And Imma flaunt Got that chronic on ... ma flaunt Got that chronic on the scale every morning Foreign land I'm tourin' you can see my soarin' All that hater shit is so annoying Keep on talking keep it g ... anything you ever done I save the lifeless that is priceless Hit me back when you've saved like one And it's ... ou've sa
70 4.The Price Is Always Right am 24.The Price Is Always Right Dear listener ... lways Right Dear listener The following recordings were written and produced in2016 A lot of things have changed since ... of things have changed since then and is still changing Through all othe changes I'm trying to remain not only the person that you love but someone I love as well For my day ones thank you and I apologize for ... thank you and I apologize for the delay For all o
71 3.Flatline an't stop the bleeding so they tore my heart out These empty tears you cry They won't bring me back to life(back to life) When ... ck to life(back to life) When there's nowhere else to go How do I feel alive If I'm dead inside? I can't heal ... I'm dead inside? I can't heal the pain I'm feeling now It's as if my heartbeat can't be found(My heartbeat can't be found) This empty road is all I know No it's ... ty road is all I know No it's not over now L
72 12.Polaris unding me They fly and they bounce with such personality But make your point and they cease to be There's something in the air Visible but barely there We're in this together; this chaos; this new despair And now it seems we won't be freed Eyes dilate Concentrate Receive ... es dilate Concentrate Receive the spectrum that portrays your fate Ones and twos Reds and blues You'd better get used to this room I'm ... ter get used to this room I'
73 2.The Explanation n-172.The Explanation17 My collection of nightmares thoughts and real life situations I've lived17 is ... fe situations I've lived17 is the number tattooed on the right side of my head My own personal number Soon to be explained in future interviews or instances By listening to this album you are literally And I can ... um you are literally And I cannot stress this enough Literally Entering my mind And if you are ... tering my mind And if you are not(!
74 9.EarlyJune Blues who'll be the one to stay when the other is gone? And besides us no longer wakes up Who'll be ... no longer wakes up Who'll be the one to go on after this bond we share This beautiful romance toge ... re This beautiful romance together And live without the other on planet disaster We shared a few tears but ... ter We shared a few tears but there's so much more happiness and that's all what matters Oh ... nd that's all what matters Oh the
75 7.Knock It Off l Get out the way if you're not involved Do me a favor knock it off Bang. Bang bang[Verse1] Dont approch me if it ain't bout money Boy you know how im coming No ... u know how im coming No I can not pull up She say im acting funny Hop out get bags of money Rock out like led zep-pelin Thot like'what? you won't do ... Thot like'what? you won't do nothin'' She let me fuck this morning Went an picked up a bag ... rning Went an picked up a bag These niggas is stealin
76 13.Go look like the mall Two-hundred miles Go(x32)[VerseThe early bird get the first worm go Cops can't come in here without no search warrant no Sosa do you love any ... rrant no Sosa do you love any these bitches? No In that all white wraith bitch I'm playing in ... e wraith bitch I'm playing in the snow I got that jocker now we can just spark it out You want to talk it out what is you talking about? I up ... at is you talking about? I up the pistol ther
77 11.Devil's Son grace I'm the man that ruins his name Live a life full of lies and ... Live a life full of lies and personal gain I don't want to die on my own here And be pushed to death by my own fear I don't want to die while I lay here And be s ... make it through alright Even the deepest tunnel has a light but I will let you down even god don't want me now You hide from your life cause you know your ... your life cause you know your not living See the devil in your eyes w
78 1.What a Year ore I hid the pistol In the store right under the chips My outfit come with a grip in love with her lips I just to hide ... with her lips I just to hide the work in her mother crib Things changes now I don't even know where her mo ... I don't even know where her mother live She don't call me Dave East address me by my government Told me pay my taxes before you owe ... e pay my taxes before you owe the government Complexion mocha inner section with sm
79 7.Maybe b Misfits-The Misadventures of Fern & Marty7.Maybe[Hook Chris Batson] I spent all my life I spent all my life All my thoughts tell me ... mpromise So I'm gon' say that they gone please don't waste my time They wonder if I'll ever change Maybe maybe maybe maybe And if I do are you gon' turn away? Hey man hey man hey man hey man hey man ... man[Verse1: Marty] Yeah yeah Not the same person I was when you met me Going to church every Sunday I actually
80 13.Ubu Methyl Ethel-Everything Is Forgotten13.Ubu[Verse1] Now you cut yourself off from your friends It's ... lf off from your friends It's not just a personality thing It's'cause you're still so afraid of what is on a plane You've been dreaming about it again You're going to have t ... have to explain yourself it's personal But once it's done it's just as well I know it hurts see I can tell But to face it is ... I can tell But to face it is the main thing[Vers
81 5.Facts3 -like a motherfucker know Hold back[?]I'm grown Flown different continents Boned different kinds of chicks Grown to this kind of shit Don't ne ... s no That's facts I'm back in the city and I just got into the zone So what you want from me? Wanna come for me? Come for me- mo ... a come for me? Come for me- motherfucker let's go Even if I'm left on the floor you'll still be broke And I'll still be getting me dough[?] And I'm saying'fuck you' to get to your dome Fact
82 5.Energy s we live The deepest side Inside our mind Is ruled by a flashing light You can't denied Life was never so bad And I keep moving Through time ... ood so much slowly'Till I get the perfect breathe I feel outside of my body As it is not a part of me I'm not so(oh) Heavy At this moment I can only feel Peace Love Much more than I can feel inside Bright Light Inside Please come with me ... ih-ih ih-ih) It's time to see The truth We keep it secret With no reason
83 6.Better Than This roses Was the perfect project To leave me alone In this motel room I realize that ... his motel room I realize that person that I used to know Is not the same anymore Poison on the floor Scribbles on the wall Are the only things That you left to me Love is ... s That you left to me Love is not a game Was the first thing That you said to me Said to me I was feeling so unbreakable Invincible But this was ... kable Invincible But this was (|
84 2.My Shot(feat. Busta RhymesJoell Ortiz& Nate Ruess) s Artists-The Hamilton Mixtape2.My Shot(feat. Busta RhymesJoell Ortiz& Nate Ruess) Lyricist Black Thought Nate RuessJoell Ortiz& Busta Rhymes ... uessJoell Ortiz& Busta Rhymes The Roots Composer Black Thought Nate RuessJoell Ortiz& Busta Rhymes ... uessJoell Ortiz& Busta Rhymes The Roots Woah woah woah woah Woah woah woah Ayo mugshot gun shot dope shot jump shot Take your pick but you only get one shot Advic ... e Mellon And we gon' end up either robbin' somebody or k
85 6.Afterlife Sevenfold-The Best of 2005-20136.Afterlife Lyricist BRIAN HANERJR. BRIAN ELWIN HANERJR.JAMES SULLIVANJAMES OWEN SULLIVANJONATHAN SEWARD MATT作 ... early And when I think of all the places I just don't belong I've come to grips with life and realize this is going too far I don't belong here we gotta move on d ... anyway This peace on earth's not right(with my back against the wall) No pain or sign of time(I'm much too young to fall) So out of place don't wanna stay
86 7.Dear God Sevenfold-The Best of 2005-20137.Dear God Lyricist Avenged Sevenfold Composer Avenged Sevenfold A lonely road crossed ano ... fold A lonely road crossed another cold state line Miles away from those I love purpose hard to find While I recall all ... rd to find While I recall all the words you spoke to me Can't help but wish that I was ... an't help but wish that I was there Back where I'd love to be oh yeah Dear God ... d love to be oh yeah Dear God the only t
87 18.Not Ready to Die Sevenfold-The Best of 2005-201318.Not Ready to Die Lyricist AvengedSevenfold Composer AvengedSevenfold Gone cast away in time Evil yours now evil mine So I robbed you blind ... il mine So I robbed you blind the voices In my head could jest a less than Peaceful side ... est a less than Peaceful side The endless possibilities Controlling every fight You can't break me crushed ... ht You can't break me crushed the Fears of yesterday You can't change me barriers o
88 1.False Prophets t you see these niggas trippin' Ego in charge of every move he's a star And we can't look away Due to ... And we can't look away Due to the days that he caught our hearts He's fallin' apart but we deny itJustifying that half-ass shit he dropped we always buy it When h ... een hard for him to look into the mirror lately There was a time when this nigga was my hero maybe That's ... igga was my hero maybe That's the reason why his fall from grace is hard to take'Cau
89 11.Corners The Fray-Through the Years: The Best of The Fray11.Corners Home is where my head lays On this pillow on your chest Here is where my heart stays Even when it's ... my heart stays Even when it's not the best And I can see all of the lights And I can see the other sides And it's nice Mmm it's nice I keep finding I keep finding something I keep finding all your corners I keep finding I keep ... ers It is nice Real close and person
90 5.Percy's Song n turn to the rain and the wind Tell me the trouble tell me once to my ear Turn turn turn againJoliet prison and ninety-nine years Turn turn to ... inety-nine years Turn turn to the rain and the wind Oh what's the charge of how this came to be? Turn turn turn again Manslaughter in ... rn turn again Manslaughter in the highest of degrees Turn turn to the rain and the wind I sat down and wrote the best words I could write Turn turn tur
91 1.The Space Program vice1.The Space Program Lyricist Jarobi Phife Dawg& Q-Tip Composer Jarobi Phife Dawg& Q-Tip I'mma deal with a bigger insult man ... deal with a bigger insult man The heat the heat the heat the heat It's comin' down hard We've got to get our shit toge ... We've got to get our shit together It's time to go left and not right Gotta get it together forever Gotta get it together for brothers Gotta get it together for sisters For mo(|
92 10.Black Spasmodic no matter the cause[Hook: Consequence](Black) They don't make thugs of this calibre(Spasmodic) Who kept up ... alibre(Spasmodic) Who kept up the buzz the whole calendar(Black) Used to sell drugs out ... Black) Used to sell drugs out the Challenger(Spasmodic) Used to keep guns with ... modic) Used to keep guns with the silencers(Black) They don't make thugs of this calibre(Spasmodic) Who kept up a buzz ... Spasmodic) Who kept up a buzz the whol
93 1.Campaign Speech ed out of the2nd floor of a record store With a Treacherous Four cassette and a cassette recorder In Ecuador with Edward Norton Witness ... or with Edward Norton Witness the metamorphosis Of a legend growin' like an expert swordsman From ... like an expert swordsman From the Hessian war and Hence the origin of the Headless Horseman Born with the endorphins of a pathetic orphan Endless source and reservoir Of extension cords in dresser drawers And dead
94 44.Chimes Of Freedom ed inside the doorway thunder crashing As majestic bells of bolts struck shadows in ... ls of bolts struck shadows in the sounds Seeming to be the chimes of freedom flashing Flashing for ... freedom flashing Flashing for the warriors whose strength is not to fight Flashing for the refugees on the unarmed road of flight An' for each an' ev'ry underdog soldier in ... an' ev'ry underdog soldier in the night An' we gazed upon the chimes of fr
95 57.Hemingway st-Empire:The Complete Season 257.Hemingway Gonna tell a story of a fea ... r> Gonna tell a story of a feather who fell in love I said that I'd be for you when no one even needs you Phonetically in my heart I thought that I would get ... rt I thought that I would get the last this but now I see I get the best No one tied my waist I'm tryna make a statement ... st I'm tryna make a statement The words are coming out my head At night in my room I see your
96 6.This Is Not About Us Banks-The Altar6.This Is Not About Us Lyricist BANKS Composer BANKS This is ... s Lyricist BANKS Composer BANKS This is not about me I can see you taking it personally I see you put your pride aside I'll wait a minute while you try to compensate No this is ... try to compensate No this is not about me I see you thinking I'm a missing piece To ... inking I'm a missing piece To the puzzle that you use for life I'll wait a minute while you try to come for mi
97 10.Sellers of Flowers owers The sellers of flowers buy up old roses They pull off dead petals like old heads of lettuce And sell'em as new ones for cheaper and fairer But ... es for cheaper and fairer But they die by the morning so who is the winner Not the roses not the buyers not the sellers maybe winter'Cause winters coming soon after summer It runs faster faster chasing off autumn We go from a warm sun to on ... a small girl I walked through
98 6.Rich Man ing since the day he was born Boxes of watches that have never been worn Two sides to ... never been worn Two sides to the coin in his hand He's got a big house and a whole lot of land Leaning back on his lea ... f land Leaning back on his leather recliner Personal trainer comes three times a week Because he likes to keep on top of his physique Yeah Rich man(rich man) I'm ... e Yeah Rich man(rich man) I'm not you bitch man(bitch man) Rich man(rich man) I'm ...
99 2.it's different for girls for girls They've got sensitive language They've built miles of defenses They're not numbed by oppression It's different for girls From when ... different for girls From when they are children they're depersonalized Aggressively objectified They want to make a scene They want to be adored And then they want to be left alone when they get bored with that It's different for girls ... that It's different for girls They
100 3.Whippin Excursion k up that person In the trap whipping that work and You're not a gangster you're just an internet version Whippin' that wurzel You know me I've got ... t wurzel You know me I've got the littlest circle Mrs in the crib you know I'm keeping that fertile We don't take pictures you know I'm keeping that ... res you know I'm keeping that personal White so clean you know I'm flipping that Persil Soon be ... flipping that Persil Soon be the million dollar

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.