魔镜歌词网

关于 new + star 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.Happy New Year 小青龙-Happy New Year1.Happy New Year作词小青龙作曲小青龙 Happy ... 小青龙 Happy New Year A better future Happy New Year A better future Happy New Year A better future Happy New Year A better future Every body Every body Happy ... e Every body Every body Happy New Year Every body Every body Better future Every body Every body Happy ... e Every body Every body Happy New Year Every body Every body Better fu ... 做真正
2 1.Moonlight(feat.袁娅维)(Remix) on't ever stare into the sunlight Bossin up I'm about to take flight I'm feeling like a champ under da strange times Rollie on my wrist shout ... no for an answer I didn't Its new commas every time I deposit the digits Mama look at what we got we finally did it You can't tell me that we not this gotta be li ... Give it up all night See the stars under the moonlight Do it one mor
3 4.Tough Pill 't see no stars like this No one's raisin' the bar like this And if you're doubting point'em out and send'em round Ask'em if they know me yeaa ... ople in my driveway All these new faces man I don't know y'all Go me up& down like a roller coaster I been on the road getting to the money whatchu want me to do ... dark is out you won't see no stars like this在黑夜衬托下独一无二的我 No one's raisin' the bar like this没有人能像我不断到达新高度 And if you'
4 10.Like That e way she stare she stares I know what you're thinking it don't really make no sense no sense Who can resist and I don't wanna miss one timeJust me and ... know just your style Feel it start to rise we can get it right though I don't know if you ride or die I don't know if you're bout this life I don't know if you'r ... na play We can go we can take new heights like this We can get it on in the nights like this Turn me up like a fire Heat me up burn me up like a lighte
5 1.Moonlight on't ever stare into the sunlight Bossin up I'm about to take flight I'm feeling like a champ under da strange times Rollie on my wrist shout ... no for an answer I didn't Its new commas every time I deposit the digits Mama look at what we got we finally did it You can't tell me that we not this gotta be li ... Give it up all night See the stars under the moonlight Do it one more time Gota give it up all night Give it up all night We went from eating ramen noodles now i ...

6 2.Pull Up hought I knew thought was too hard But I was a fool I've been going nowhere Need to know if you care Are you gonna save me Cos I been acting c ... my left from right Think I'll start it again(Again and again) Second chances don't come easily I'm not gonna pretend Never thought that things would be the same W ... nd? Holding out for something new I'm making a stand and I'm gonna ma
7 2.Up Yours n prophet(start your own mission) What? He gonna tell you how he got big plans It's a team effort everybody gonna chip in First you get the mo ... n a yacht He just got a brand new car So finally I get it Got played admit Damn I bought it Now I'm done with Now somebody better get a phone call a medic till ai ... round and be your own prophet(start your own mission) What? I get so desperate cos I'm poor man I know I got the chops I just need a chance But they gonna see you ...
8 1.夏之旅 踏上六神相伴的旅途 Start your journey with Luishen as company用清凉画布 Using freshness as a canvas涂鸦出新的童话噢~ To paint a ... a canvas涂鸦出新的童话噢~ To paint a new fairy tale全世界不再孤单 Let the whole world be no longer lonely I want a fresh trip风景变成纸藏着梦的字 Let the scenery be like paper with words ... 秘密 Close my eyes and hear the stars talking终点是个谜 The end is a mystery
9 1.摇滚唐人街 r a fresh start If you need to move to a new city If you need to find a new committee ask Chi-na-town! Welcome
10 1.Like That e way she stare she stares I know what you're thinking it don't really make no sense no sense Who can resist and I don't wanna miss one timeJust me and ... know just your style Feel it start to rise we can get it right though I don't know if you ride or die I don't know if you're bout this life I don't know if you'r ... na play We can go we can take new heights like this We can get it on in the nights like this Turn me up like a fire Heat me up burn me up like a lighte
11 3.i Do Me 已飞驰你是trap star但我rap hard唯一的区别就是你知道的 Tommy Sire got ... ars你是trap star但我rap hard唯一的区别就是你做音乐 Tommy Sire做art ... 已飞驰你是trap star但我rap hard唯一的区别就是你知道的 Tommy Sire got ... ars你是trap star但我rap hard唯一的区别就是你做音乐 Tommy Sire做art Secondly my flow洋气我听不到只闻到你放屁我做主角你当场记你完全没有权利抗议呆久了地下的
12 1.Dawn Of Us t it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Let it come Let it come ... down Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Keep that addicting smile that you had You my all No doub ... ifice Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Let it come Let it come ... do
13 2.说好不散(Live) say good New words: Lin Qiao Sun Yi I don't want to be sad don't mention anyone.Just want to have a tacit understanding of the eyes In a blin ... his past end point the future starting point So ordinary but extraordinary Smile it's hard to turn your back to you. Would you like me to stay in the same place? ... his past end point the future starting point So ordinary but extraordinary This youth share each other This stage is different from the past you and me. How much ...
14 3.快乐天使 ngs Let's start a new day Run run run run Chase our dream
15 1.Lif3 Is Do Or Die(Intro) 兄弟他们知道 no new friends be likeJames no pain no gain ... e不在话下 aye started from the bottom aye不管今天赚了多少 aye
16 3.Just The Way You Are(Live At Blue Note Beijing) & JZ All Stars “Live At Blue Note Beijing” 现场录音专辑3.Just The Way You Are(Live At Blue Note Beijing)作词 BillyJoel作曲 BillyJoel Don't go c ... you are Don't go trying some new fashion Don't change the color of your hair You always have my unspoken passion Although I might not seem to care I don't want c ... The same old someone that I knew What will it take till you believe
17 3.Face The Morning Sun hild they starved every severed leg and arm All the experiments the torture chambers forced labor Colonist they colonized our ancestors they m ... rning sun that will rise on a new day When we've slaughtered our oppressors Brought about a ... ur oppressors Brought about a new way Stood up like men and women reb
18 11.For The Last Day from the start Been a mess since you left haven't really slept Living every day lost different woman in my bed I remember when you told me ho ... ove the beat you kick it to a new rhythm That's a true commitment For
19 19.Get It e hundred started from the bottom you know what i'm saying do it by yourself Hook i know you got dream in your mind go get it快走我晓得路上需要money go ... n this X drop it's gonna be a new day new level new X you know you never heard of i never hear nobody play like this ... er hear nobody play like this new X bro to be continued to be a legen
20 1.Juice(Music from the Motion Picture'xXx: Return of Xander Cage') ce so the new place spacious Y'all nowadays imitations Whether cloned or the real know it ain't no replacin' Too much sauce on the roster Let ... uce on the roster Let the raw starts pass then I whip with my dogs yeah I'm only here for it all yeah All y'all wanna all drop the ball in the process[Chorus] Can ... ou notice I pulled up in that newness I get in girl what you doin' That champagne campaign ain't worry'bout a damn thang Got the diamond dancin' got the girls dan ...

21 29.YMCA u're in a new town there's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you ... called the y.m.c.a. they can start you back on your way. it's fun to
22 12.Tonight(feat. Bryan King) m a brand new paycheck texting a chick that i mighstart dating and yeah i'm rolling on over to homies a roadie in hand you know that i'm on it and oooh this party is cracking we're a ... sec and then we'll reset and start pounding it man i'm tipsy got clo
23 3.Peace t a whole new place to start Peace love living in harmony one
24 2.Kick来料(Kick Coming) My booty starts shaking and everyone's happy!圣诞节爱去Club万圣节嘛爱去Club X'mas clubbing time! Halloween's clubbing time!中秋节清明节重阳节嘛爱去Club Moon cake Fe ... ing!跨年夜爱去Club平安夜嘛爱去Club Lunar New Year's clubbing time and Silent Nig
25 4.飞(Fly) me to the new future(欢迎来到新的未来) Ride with me(和我一起走吧 ... h今天晚上你想去那 Star夜晚里的烟花 Young fresh forever射落在这座城市屋顶
26 7.蒙娜丽莎(Mona Lisa) ll my rap stars yes攻占那排行榜You know we笑 So hard很难想像H ... 他们会为你Push new s***对于你的出现我永远感谢我已经可以独自面对我不再胆怯那个曾经带着
27 8.祖先的歌 that who starts sing or if the song is old or new people just follow the accentor and
28 6.Fever 't such a new thing Fever started long ago Yeah Romeo lovedJuliet
29 8.Rhythm Of The Rain r a brand new start But little does she know that when she left that day Along with her she took my heart Rain please tell me now does that seem f ... gone away Looking for a brand new start But little does she know that when she left that day Along with her she took my heart Rain won't you tell her that I love her ... er heart and let the love we knew start to grow Listen to the rhythm of t
30 4.Check Out My Fresh 与否我care多少人stare想要我share搭配的wear我从不试穿最佳打扮通常是亲身示范还是邻家 ... 要消费 Brand new的配色 Brand new的新鞋 A A A别靠近这双鞋别踏入这界线每次刚拿薪水马上浏览购买网页奇
31 1.Break Out! じゅう热に浮かされ started回る dance floorアガる once more夜明けまで ... 'll seeこの new scene世界中魅せつけたい Bye Bye say Goodbye
32 6.I Understand It's like new this govery The world(War) they Never know Befor I always sensitive To My Future For the ... ensitive To My Future For the start But Now my voice that change then I can ... voice that change then I can start To learn.. to young.. My heart Ma
33 6.Rain Dropz(Feat.Sbazzo) 子谁断了谁的金链子 New York New York1998车里面放的音乐是Nas Escobar QB QB烟雾弥 ... 梦想成为一个rap star in the ghetto但是现实就在面前我得接受 Bandana代
34 9.Long Drive(Feat. YoungStar) eat. YoungStar)作词 Manchuker YoungStar(BZ Lo-Wei)作曲 SoftLipa我是新来的中途才上车车上满载着革命的使者看似遥远的路尝试着背着宿命的任务理想只有一个他们像当年的马偕博士是传教士诉说著来自ghetto的故事带我认识hip-hop听Jay-Z and Nas记得那年很多peopl ... .R.S.从2003到2008 I been to L.A New York Arizona Met my Mexicano hommies ... 印 Hip-hop started underground我们没有快捷方式背上的
35 7.Truly Madly Deeply ting on A new beginning A reason for living A deeper meaning yeah我会是你的梦想我会是你的愿望我会是你的幻想我会是你的希望我会是你的爱、你所需要的一切每一次呼吸之后我就更爱你一点真诚、疯狂而深深的爱着你我会坚强充满信心因 ... 样永远的躺着直到天空崩落在我身上 And when the stars are shining brightly in the velve
36 42.Y.M.C.A u're in a new town there's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you ... called the y.m.c.a. they can start you back on your way. it's fun to
37 12.Dawn's On My Way(王子和雕像英文版) 曲谢晖 Movie starts to rolling Everyone's chasing But no one can get to that day Standing along the railway The train crushed the body The night ... g'll flow and everyting'll be new Chase your way dawn's on your way Everything's ... wn's on your way Everything's new and everything will flow I know everything will flow I know my dawn's on my way Movie keeps on going Someone ... Movie keeps on going Someone starts to leaving Someone tends to smil
38 6.STAND BY ME my heart starts to burn. So what's the matter with you? Sing me something ... r with you? Sing me something new... Don't you know The cold and wind and rain don't know They only seem to come and go away Times are hard when things have got n ... r with you? Sing me something new... Don't you know The cold and wind and rain don't know They only seem to come and go away Stand By Me-- Nobody knows the way it ... th you?Just Sing me something new... Don't you know The cold
39 11.Back At One Then I'll start back at one It's so incredible the way things work themselves out And all emotional once you know what it's all about eh And U ... begun. You came and breathed new life into this lonely heart of mine You threw out the life lineJust in the nick of time oh one You're like a dream come true two ... eve my work is done Then I'll start back at on
40 5.Aren't You Glad ghts your new life had begun. And as the world turns on and on Love is lost and love is won laughed and cried when we were young. You went you ... . You know that film that I'd started to write? It's a box-office sma
41 23.Cocktail Party ghtmares. starring you...#You little upstart. you better not Come around asking for money. This ain't no freak show or don't you know It's just a cocktail party. You mean ... ocktail party. You mean old bastard you're such a jerk. I wouldn't ask you for nothing This ain't no peep show. Well whada you know it's just a cocktail party… Am ... mblings of a fool...? Time to start my overture. something so brand new. I'm just sick and tired of listeni
42 5.4:55(Part Of The Game) With your new friend for the season Another sad-eyed clown Helping to see That your fantasy's go down And I have to wonder to myself Why you h ... daydreams Trying to play the star I still remember when you said Bab
43 13.Music Of The Night orld you knew before Close your eyes let your spirstart to soar And you'll live as you've never lived before Softly deftly music shall caress you Hear it feel it secretly possess you ... ic of the night Let your mind start a journey through a strange new world Leave all thoughts of the world you k ... ll thoughts of the world you knew before Let your soul take you where
44 6.So Afraid ill Every new week comes a song Til the next one hit wonder comes along Ya video is on106 and TRL?(uh huh) Does that mean that your shit gon' ... the club and I ain't bout to start[Hook(x2)] Radio suckas neva play
45 10.The Good The Bad&The Ugly en things start to go sour Everybody wanna see more cash But ego's clashin' that's when egos crash See the two of them ... gos crash See the two of them started when they was in dimes Graduated now they movin' bricks at a time Down to do whatever even wet up cops Tryin' to build an em ... n't get along He's a greedy bastard- stole half a meal from Fom Fom is the quiet type silent and deadly You play with his money now he's violent and ready They wa ... e leavin' again Off to

46 29.HEAR THE VOICE e a brand new start Keep feeding me with the taste of love So I can hear the voice inside my heart I see myself as a normal guy With ten thousand ... 音” But how can I make a brand new start?告诉我如何开始? Keep feeding me with tas
47 1.Intro its done start it off playboy. Verse1(Tracy Lee aka OMG) Asian invasion blowin up like a ... ian invasion blowin up like a new sensation tastin with flava so amazing asian pride for a whole ... azing asian pride for a whole new nation. Y'all check and dial to a phnew station. The reign of pure excellen
48 6.Mary's Boy Child ls sing A new king born today And man will live forever more Because of Christmas Day. While shepherds watched their flocks by night Them see ... ks by night Them see a bright new shining star Them hear a choir sing The music s
49 8.When A Child Is Born ky A tiny star lights up way up high All across the land dawns a brand ... across the land dawns a brand new morn This comes to pass when a child is born The silent wish sails the seven seas The winds of change whisper in the trees And t ... across the land dawns a brand new morn This comes to pass when a chil
50 19.Ymca u're in a new town there's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you ... called the y.m.c.a. they can start you back on your way. it's fun to
51 4.我要你的爱 -Shanghai New York4.我要你的爱作词姚敏作曲姚敏#我我我要你我要你的我要你的爱你为什么不走过来我我要我要你我要你的我要你的爱你为什么不说出来 Listen to your mama and you never will regret it and i ... man for you and so you better start to face it If you ever loose my love you know you never can replace it I think it's time for you to ... I think it's time for you to start to give me some loving carrying a
52 2.Something Only Love Can Do est for a new horizon Set your course find a star to light your way Although the tas
53 3.Magic sh upon a star And if you will believe it'll come to where you are See it! Believe it! Touch it! And Feel it! Abracadabra and it knocks you of ... me see you dance it's a brand new day变法每分每秒变新说也觉得吸引(You gotta believe
54 5.Cocktail Party ghtmares. starring you...#You little upstart. you better not Come around asking for money. This ain't no freak show or don't you know It's just a cocktail party. You mean ... ocktail party. You mean old bastard you're such a jerk. I wouldn't ask you for nothing This ain't no peep show. Well whada you know it's just a cocktail party… Am ... mblings of a fool...? Time to start my overture. something so brand new. I'm just sick and tired of listeni
55 3.Magic sh upon a star And if you will believe it'll come to where you are See it! Believe it! Touch it! And Feel it! Abracadabra and it knocks you of ... me see you dance it's a brand new day Repeat*变法每分每秒变新说也觉得吸引(You gotta
56 11.La La La Love Song eel brand new Namida no iro o kaeta And I wanna love that's brand ... And I wanna love that's brand new Iki ga tomarukurai no Amai kuchizuke o shiyou yo Hito koto mo iranai sa Tobikiri no ima o Yuuki o kureta kimi ni Tereteru baai j ... ienai yoru You are my shinin' star Kamawanai kimi ga mieru And I wanna be your shinin' ... u And I wanna be your shinin' star Maware maware merry-go-round Mou k
57 20.La La La Love Song eel brand new Namida no iro o kaeta And I wanna love that's brand ... And I wanna love that's brand new Iki ga tomarukurai no Amai kuchizuke o shiyou yo Hito koto mo iranai sa Tobikiri no ima o Yuuki o kureta kimi ni Tereteru baai j ... ienai yoru You are my shinin' star Kamawanai kimi ga mieru And I wanna be your shinin' ... u And I wanna be your shinin' star Maware maware merry-go-round Mou k
58 6.Believe ou got to start at the beginning leave it all behind Take a ... ng leave it all behind Take a new direction Believe in your decision And take it to the top and no one's gonna stop me I feel a chill when it rain rain rains And ... ust beginning to see I took a new direction Spinned it to perfection
59 9.Tell Me ht We can start a new beginning One that never has an endingJust the two Me and you Forever in a life Baby tell me(tell me) What I have to do to keep ... with you right there from the star
60 11.When A Child Is Born ky A tiny star lights up way up high All across the land dawns a brand ... across the land dawns a brand new morn This comes to pass when a child is born The silent wish sails the seven seas The winds of change whisper in the trees And t ... across the land dawns a brand new morn This comes to pass when a chil
61 4.Ymca u're in a new town there's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you ... called the y.m.c.a. they can start you back on your way. it's fun to
62 4.Foolish Beat now is a new time There is a new place Where dreams just can't come true It ... reams just can't come true It started the day when I left you(oh) I c
63 5.Wild World u want to start something new And it's breaking my heart you're l
64 10.NOAH For me to start life brand new? And when I find Ararat The first t
65 7.Rhythm of the Rain r a brand new start But little does she know that When she left that day Along with her she took my heart Rain please tell me now does that seem f ... eart and let the love we know start to grow Oh listen to the rhythm o
66 10.Words(合) ory Let's Start A Brand New Now My Love Right Now There'll Be N
67 9.The second time feel I'm starting something new Please understand the things I do I
68 4.4:55 With the new friend for the season Another sad-eyed clown Helping to see that you fantasies go down And I have to wonder to myself Why you ha ... daydreams Trying to play the star I still remember when you said Baby now let's get away And I followed you like a schoolboy I guess that's part of the game Now ... ly want to fake it I already knew the end So bye bye Cin-Cinderella E
69 7.MAKE BELIEVE from the start I know you're bothered by an aching heart Though you say you love me with a love so true Still there's something wrong that ma ... ur love apart How I wish you knew the way I feel in my heart Maybe what we need is a place to dream away Troubles that upset you and me Let's make believe we're i ... we're in love again Forever a new heaven we'll fin
70 12.Annie edy I see staring back at me Whenever love begins to look my way And so I go on wasting summer in the cold While all about me April leaves are ... again And get caught up in a new surprise The future is here Then I
71 2.Jealousy somebody new But when I pass them on the street Istart to cry I still remember when I wa
72 3.Make believe from the start I know you're bothered by an aching heart Though you say you love me with a love so true Still there's something wrong that ma ... ur love apart How I wish you knew the way I feel in my heart Maybe what we need is a place to dream away Troubles that upset you and me Let's make believe we're i ... we're in love again Forever a new heaven we'll fin
73 2.Jealousy somebody new But when I pass them on the street Istart to cry I still remember when I wa
74 6.Annie edy I see staring back at me Whenever love begins to look my way And so I go on wasting summer in the cold While all about me April leaves are ... again And get caught up in a new surprise The future is here Then I
75 7.Day Dreamer m all the news Poor baby she's got the workin girl blues She's a day freamer office cleaner every morning working9 to5 just a day worker coffi ... ing when I sit on the train I start imaging I'm on a plane Flying to RNew York or Rome Poor baby she's just sittin at home.. Oh my hrart it just ... at home.. Oh my hrart it just starts to race When robert redford hold
76 11.Inspiration Maria ld seem A new moment in our memory.*And in each point in time There is dusk and dawn Dawn is when you smile And dusk is when you're gone You c ... each point in space There are stars that shine The start are you eyes When they meet with
77 10.Y.M.C.A. u're In A New Town There's No Need To Be Unhappy. Young Man There's A Place You Can Go. I Said Young Man When You're Sure Or You Don't. You Ca ... Called the Y.M.C.A. They Can Start You Back On No Way. It's Fun To S
78 1.It's O.K. t A Brand New Start. It's Okay Here's The Melody. Love Peace And Harmony. No No More Misery.Just Open Up Your Heart. All Streets Are Crowded House ... re Misery. You've Got A Brand New Start. It's Okay Here's The Melody. Love Peace And Harmony. No No More Misery.Just Open Up Your Heart. It's Okay Here's The Melody. ... re Misery. You've Got A Brand New Start. It's Okay Here's The Melody. Lov
79 2.Y.M.C.A. u're In A New Town There's No Need To Be Unhappy. Young Man There's A Place You Can Go. I Said Young Man When You're Sure Or You Don't. You Ca ... Called the Y.M.C.A. They Can Start You Back On No Way. It's Fun To S
80 4.You Shooting Star. Shining Bright And Shining Far Wonder How I Ever Got Along. Without You There's Something Very Special About You. You're All I ... And Picked Me Up. Oh When Now Starting On A Brand New Life Ev'rything I Say And Do Is All Because Of You Girl. You've Given Me A ... f You Girl. You've Given Me A NewJoy Wonder How I Ever Got Alone. Without You There's Something Very Special About You. You're All I Ever Think About It's True. B ... f You Girl. You've Given Me
81 2.First Love countless stars Choking on our stolen first cigar. There is no reason no rhyme No need of keeping track of time A life just passing and ... time A life just passing and new life just beginning First love ensn
82 1.Movie Star r>1.Movie Star ComposerJan Harpo Torsten Svensson You Feel Like Steve McQueen When You're Driving In Your Car. And You Think You Look Like ... o Bizarre You Think You Are A New Kind OfJames Dean. Though The Only Thing I've Ever Seen Of You Was A Commercial Spot On The Screen. Movie ... ial Spot On The Screen. Movie Star Oh Movie Star You Think You Are A Movie Movie Star Oh Movie Star You Think You Are A Movie Star You Should Belong To TheJetset Fly
83 9.Never Gonna Fall in Love Again n't wanna start with someone new'Cause I couldn't bear to see it end
84 10.Turn Around Look At Me Reach the stars fly a fantasy Dream a dream and what you see will be(合)Lives that keep their secrets will unfold behind the clouds And there u ... y In your hand the birth of a new day(合)Lives that keep their secrets
85 1.XX Boyfriend 乔 I gotta new plan new cast In't gotta tel lit They know I'star Attitude on10 I am in charge They
86 1.Breathe In... Breathe Out at I need New day to begin Each day that I wake up I tell myself Breathe in breathe out Each day that I wake up I ... out Each day that I wake up I start again Breathe in breathe out Leap through every raindrop Traveling empty roads Takes a little bit of courage No more resistanc ... chance real hope What I need New day to begin Each day that I wake up I tell myself Breathe in breathe out Each day that I wake up I ... out Each day that I wake up I start again Breathe
87 2.Raindrops a lullaby news of sorrow droning on doesn't matter cause you're hiding from all of the time you turn your back all of the things you don't reg ... te and tell you to forget ooh staring as raindrops fill the day tears fall as they wash away the decay forgetting the pain looking away i'll wake up and find the ... way i'll wake up and find the start of a new day voices crying from the box fadin ... 觉得掉眼泪 ooh staring as raindrops fill the day tears fall as t
88 6.Bygone (I'm just starting my own grind)气流旋转超速二十级的台风(Sticking to my timeline)地球奥秘没时间一个个猜中(Focusing on my own business)宇航员会探索未知的外太空(Like I don't got ti ... I come home and tell them how New York was(但我忍住眼泪告诉他们纽约真不错我在这很好也不需要人陪
89 5.WHO ying on a new face
Imagining me free and leaving
 Let's recover our life

 Do you ever fear with it
这无止境的交响曲
让人无法呼吸却又无法抗拒
为你是从的恐惧

 Do you wan ... could you make it
 Would you start to slow down
 Burden full and wei
90 1.Ferris Wheel press the start botton按下那个开始键 drive to the past to be your own accomplice穿梭回过去做你自己的帮凶 destroy the experience摧毁那些经验 pick up the bones and creat ... p the bones and creat a brand new monster捡出一堆白骨去创造一个全新的怪物 when the sun can't bring you light当太阳不再能带来光明 when the birds can never fly当鸟儿不再能翱翔 when the tears can't m ... ing seek& hide在玩捉迷藏 press the start bot
91 1.我的人生啊 God gift new power grew up we are living-true Don't care who you are don't care where you from Searching for the meaning of y'all inner speci ... r hands we are not the losing stars people let' go Put your hands in
92 1.Who ying on a new face Imagining me free and leaving Let's recover our life Do you ever fear with it这无止境的交响曲让人无法呼吸却又无法抗拒为你是从的恐惧 Do you wanna come ... s could you make it Would you start to slow down Burden full and weig
93 6.New Chapter of Life 同名专辑6.New Chapter of Life作词乐夏作曲乐夏我不是你最亲密的朋友也不算能逗你笑的室友在你遇到困难的时候我绝对第一个伸出手我认识你们已经好久友情也未曾原地停留还记得我们打了勾勾约定好再来一起喝酒 Oh why our time flies too ... ard. They said it is just the start. They said it is just the start of new chapter of life.我认识你们已经好久友情也未曾原地停留还记得
94 1.as if it's your last s where i start again it's a new beginning no i'm never looking back
95 4.Shipwrecked n a brand new king and queen There's no one'round for a thousand miles then a thousand more We could hold our sandals and walk barefooted alon ... e could fall asleep now under stars and forget the day before I'd fal
96 1.A Whole New World 1.A Whole New World作词 Tim Rice作曲 Alan Menken Aladdin I can show you the world Shining shimmering splendid. Tell me princess now when did y ... n a magic carpet ride A whole new world A new fantastic point of view No one to tell us no Or where to go Or say we're only dreamingJasmine: A whole ... only dreamingJasmine: A whole new world A dazzling place I never knew But when I'm way up here It's crystal clear That now I'm in a whole ... clear That now I'
97 6.爱旅行的人 the shiny stars让勇气温暖到沸腾不再是孤独灵魂 Warm up courage untill it's boiled no longer a wandering soul沿路蒐集来的纪念品拥有特殊的魔力 Souvenirs that are picked up alon ... with curiousity using a brand new feeling热爱旅行的人内心总有回声 Those who love
98 2.Winter In Hollywood watch the new fish drown They say we'll never find our voices but I can make it I'll push on through it Said we can't act past fifteen minutes ... s and days While'the sign' is starving our pains away You are just on
99 4.Hideaway something new虽然很少与你有关但我总能学到新的东西。 You know I'm gonna love you all the way你知道我一直都爱你 Though-these three little words I never heard you say虽然我从未听过 ... e我已准备听你说 It's not too late to start这开始并不算太晚 I never wanna be apart我从不
100 83.Circle Game ling Of A Star. And The Seasons They Go Round And Round And The Painted Ponies Go Up And Down. We're Captive On The Carousel Of Time. We Can't ... deur Coming True. There'll Be New Dreams Maybe Better Dreams And Plen

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】