魔鏡歌詞網

關於 never + question + lie 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 10.天堂 here I go Never see no truth never see no hope In this crazy world that always got me stressin' I try to maintain but I gotta ask a ... to maintain but I gotta ask a question What's our hope yall? One love(uh huh uh huh) One love is all we got( yeah yeah) Let's stand together(stand together) Show ... e baby我知道難以相信 but it ain't no lie這個地方有存在有存在沒有因為兩個人不負責任殺死一個baby沒有兒童被推入火坑用血淚編織出
2 6.999 without a question That magic potion It can't save you from this situation If you wanna live on call999 Let them do the things you gonna be fi ... down is666 Devil says you'll never gonna be fixed Don't you tell me it's like summer in California Stop it boy stop it girl I think you're cursed! I love you but ... down is666 Devil says you'll never gonna be fixed Don't you tell me it's like summer in California Stop it boy stop it girl I think you're cursed! I love you but ...
3 1.999 without a question That magic potion It can't save you from this situation#If you wanna live on call999 Let them do the things you gonna be fi ... down is666 Devil says you'll never gonna be fixed Don't you tell me it's like summer in Cali-fonia Stop it boy stop it girl I think you're cursed! I love you but ... don't wanna die Haha that's a lie you know I cried I cried so many ti
4 2.Never Understand 沉睡的你2.Never Understand我睜開眼看不見你給我的美好世界當我獨自面 ... 的夢想已經破碎 u never know why my heart is so cold i find there r so many ... o cold i find there r so many questiones u never know why my heart is so cold i find their fingers point to me u ... d their fingers point to me u never know why my heart is so cold i know u ... my heart is so cold i know u never understand me u never know why my
5 16.Bet On It(放手一博) Should I question every move I make? Thought I've lost my heart it's breaking I don't wanna make the same mistake(Did you ever?) Doubt your d ... ou ever?) Blame the world but never blame you(I will never) Try to live a lie again I don't wanna win this game if I can't play it my way I'm not gonna stop That's who I am I'll give it all I got That is my ... ide of me All I gotta do is believe I'm not gonna stop not gonna stop

6 8.Bet On It Should I question every move I make? The thought of lost my heart and it's breakin' I don't wanna make the same mistake Did you ever? Doubt y ... you ever? Blame the world and never blame you I will never... Try to live a lie again I don't wanna win this game if I can't play it my way I'm not gonna stop that's who I am(Who I am) I'll give it all I got ... ide of me All I gotta do is believe I'm not gonna stop Not gonna stop
7 2.The Bike t it will never stop by a longsome traffic jam. I know it's a little bad excuse. However I don't wanna ... excuse. However I don't wanna lie to you. I decided to steal your heart from the day I saw you in my dream. Ladies and gentlemen I try to break the fate. Ladies a ... tead of Ferrari? It's an easy question that it makes our distance more closely. So put your hands around my waist and hold me tight so that I can feel your body i ... tead of Ferrari? It's an easy qu
8 2.database feat.Ali(ZEBRAHEAD) Rend the lie that covers Who's the real sucker now And there you go just like the flowers in bloom Carry along the pain so bright and smooth ... captured in Throw it away the question of our sins The echoes from the past reverberate We say Wow Wow Wow Wow Database DatabaseJust living in the Database Wow Wo ... ut the system down Reveal the never found now Though maybe torn apart
9 14.ALIVE ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S PURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no trunin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and Fortuneあぁ…優しさばかり ... だって胸の奥に I NEVER CAN FORGET Everything I've ever d
10 21.Shine nd you We never saw the moment That you went away and hid the night the ride The little games that we play But we don't see you shine the way ... t makes its way between us Whenever I could see you I would raise the flag and hide behind the life The little walls that I've made Should I try and live the way ... Surrender when I say good bye Never had The girl that shines Can't let go We ... l that shines Can't let go We never had the chance to see The way you hold the
11 4.Raspberry Rhapsody 疼くんだろう隠してたquestion&answer溢れるまま感覚はso manyいつだってcrazy ... に終わり告げる前に never mind甘い罠囚われる間に悪魔が手招く掌の ... 間に悪魔が手招く掌のlie&truth toxic胸焦がす予感のまま身動き出来ないこの世界を今何遍だ ... cまばらな日常の中 never ever繋ぎ止めたい言葉奪われてしまうその前にsing for u ... に終わり告げる前に never mind
12 1.The War Is On o作曲 Y.K.C lie after lie the truth is abused by the wise blinded by pride losing all sight we ... by pride losing all sight we never question all the answers can't you see it's time to draw the line before all that's left is nothing but demise open your eyes we can ... ou drop stand your ground and never give up don't give up we will not
13 25.ALIVE ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S PURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no trunin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and Fortuneあぁ…優しさばかり ... だって胸の奥に I NEVER CAN FORGET Everything I've ever d
14 4.How Old You are Never Forget Your Dream d You are Never Forget Your Dream作詞 Fear and Loathing in Las Vegas作曲 Fear and Loathing in Las Vegas Sunny day The birds sing Beautiful but ... become Not a child Little boy questioned his mother he asked what he can be in the future With a sad smile she tells him he can be anything he wants to be Stuck i ... between social expectation We lie and hide what's so called“dream” We learn how to obey other people We change so that we don't be outcasts Boy said he'd b
15 5.Never look Away rity5.Never look Away作詞 Masato作曲 Y.K.C・Masato close your eyes maybe then you'll start to see what you really need the choice is yours ... need the choice is yours to believe stop with all of your excuses why is it you waste your time while wasting mine when you know you only get a chance to live you ... live your life so why live a lie just go throw it all away leave without the answers but what if there is so mush yet to know could you still give it away l
16 7.Shine nd you We never saw the moment That you went away and hid the night the ride The little games that we play But we don't see you shine the way ... t makes its way between us Whenever I could see you I would raise the flag and hide behind the life The little walls that I've made Should I try and live the way ... Surrender when I say good bye Never had The girl that shines Can't let go We ... l that shines Can't let go We never had the chance to see The way you hold the
17 11.ALIVE ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S PURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no turnin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and Fortuneあぁ...優しさば ... だって胸の奧に I NEVER CAN FORGET Everything I've ever d
18 2.ALIVE-Tour2006 Live- LIVE Ver. ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S RURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no turnin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and Fortuneあぁ...優しさば ... だって胸の奧に I NEVER CAN FORGET Everything I've ever d
19 2.ALIVE ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S PURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no turnin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and FortuneNEVER CAN FORGET Every
20 3.イーディーピー~飛んで火にいる夏の君~ petients never gives me a question to this infernal question now you it's you who's gonna say that is throught to Mr.Priminisiter go sister no sister now go gO GO笑えと云われてもうまくできないんです東と西の ... our life I wonder if I should lie Now Sing along with a Donkey Kong w

21 1.イーディーピー~飛んで火にいる夏の君~ petients never gives me a question to this infernal question now you it's you who's gonna say that is throught to Mr.Priminisiter go sister no sister now go gO GO笑えと云われてもうまくできないんです東と西の ... our life I wonder if I should lie Now Sing along with a Donkey Kong w
22 1.Alive ience Ego Question Answer Sex and Dream PURE PURE PURE PURE PURITY WHAT'S PURITY TRUTH GOOD AND BEAUTY? There can be no turnin' back Yea I kno ... te Loneliness Anxiety Despair Lie Pride Gratitude and FortuneNEVER CAN FORGET Every
23 5.For Those Niggas Ass Will Never Beat If You Shoot Me You Better Kill Me I'm Coming Through And My Tank Is ... Coming Through And My Tank Is Never On Empty I Fuck Ya Ass Up And Treat You Like My Enemy I Have Niggas Sitting With Envy This Rap Game Is Nothing But A Thrill To ... My Pockets Stay Fat My Doe Is Never Flat And If A Nigga Got Beef He Get Blasted At If I Take You To The Back You Ain't Coming Back Out I Got Ya Girl In The Back R ... ucking It Out If The Feds Ask Questions Say Wh
24 3.Low Battery you I got questions for you So why dont you got answers for me Have you ever ... answers for me Have you ever lied It's a dumb question baby girl because everybody lies But did you lie with someone else baby Watchu tryna do Are you tryna hurt my ego Look you know it's actually on a hunnid But babe right now it's ... I need answers from you I got questions for you So why dont you got answers for me Have you ever ... answers for me Have you ever lied
25 3.What If What if I never met you last night What if I did what if I didn't What if we ... d what if I didn't What if we never got drunk that day Talking'bout shit I'll ... at day Talking'bout shit I'll never forget Yeah those jeans you were wearing The way you were swearing Oh girl we had nothing to lose What if I ... had nothing to lose What if I never fell in love last night What if I did what if I didn't But we live And we ... f I didn't But we live And we lie And we
26 4.All I Want I'd ever lie to you[Pre-Hook] Cause if you didn't notice I came home to you Cause baby lovin' you is all I ever wanna do[Hook](x2) Girl I onl ... rse2] What's with the all the questions asking me what time I came home to you? And what's with all the checking on me I only got one thing to prove[Pre-Hook]+[Ho ... tches I told you all of those lies I thought we dealt with it so why mention it? I can't move on if you don't try Nah nah nah ... if you don't try Nah nah nah nev
27 8.What Happened[Explicit] her day I never thought I'd be makin' this song This shit's crazy but look I don't even know where to start but When I first met you all you t ... nd you was on the run with me Never want to leave the country if I can't take my gun with me You weren't with the gangster shit but yet you still hung with me Nex ... in' I got too high Damn time flies by It's like I knew your whole lifetime We accomplished so much shit my nigga We accomplished so much shit We talked about so m ...
28 14.No Turning Back2.0(feat. Uyama Hiroto) Taught to never love'em yet we act like hoes See I chose... to grow... But if I stayed the same would more records be sold(hmmm) They love it ... icity when you're coonin' Yet question your authenticity when your judgement is prudent That's that bullshit... I'm past thatJust watch'em how they bend and run q ... rom ASCAP'Til your ass capped never me dog can have that! There is... HOOK No turning back today ... .. HOOK No turning back today Never backwards forward we go
29 11.Only Can Dance n my mind Questioning the motives but I know I can't say no or try to hide They say I'm not the mastermind behind all of my crimes But tell me ... that you're certain that I'd never tell a lie The feeling's seeping from my skin
30 14.Does It Feel Charlie Puth-Nine Track Mind Deluxe14.Does It Feel[Verse1] Tell me ... s It Feel[Verse1] Tell me lies like how you're better off without me While the truth is written all over your face Even in photographs together you look lonel ... lonely When you were here you never had to fake[Pre-Chorus] And girl I promise I'm not gonna bother you anymore Soon as you hang up the phone I just got one ... g up the phone I just got one question that you might not be ready
31 6.Kids... even gon' lie I was probably highJust forgot to call you back simple as that I ain't no almanac so lick my dictionary I might just call a cab' ... rules Mom I think you fuckin' lied to me Three Stacks said all this shit is fantasy It's my time gon' put a little life to it If life's an obstacle then I'mma bik ... through their[?] So when they question you about who or who you ain't voting Complaining that you always moaning ... ining that you always moaning never saying
32 15.Masters Of War You that never done nothin' But build to destroy You play with my world Like it's your little toy You put a gun in my hand And you hide from ... lets fly LikeJudas of old You lie and deceive A world war can be won You want me to be ... r can be won You want me to believe But I see through your eyes And I see through your brain Like I see through the water That runs down my drain You fasten the t ... nger than you EvenJesus would never Forgive what you do Let me ask you
33 2.I Lie Awake Every Night ve2.I Lie Awake Every Night Have you come here to save me Have you come here to waste my time again Ask me too many ... my time again Ask me too many questions Ask me too many questions I can't stand And come out of nowhere Put my head through a window instead of talking Have you come here to save me Have y ... to waste my time again You'll never learn You'll never learn how much I want to burn I want to burn That's the way I like it I like it I like all o
34 1.Like A Boy(Main Version) ou call I never get back Would you ask them questions like me like where you be at Cuz I'm out4 in the morning on the corner rolling doing my own thing What If I Had A Thing On ... straight face when you tell a lie Always keep an air tight alibi Keep it hid in the dark What he don't know won't break his heart Wish we could switch up the role ... love you but when you call I never get back Would you ask them questions like me like where you be at
35 12.X ain't no question bout who is the realest Niggas are gimmicks they gotta be kiddin' Follow my lead and I show you the way I am be ... and I show you the way I am believin' and walkin' in faith Real nigga shit we can ... faith Real nigga shit we can never relate People are not who they seem to portray Look in my eyes look in my soul You niggas hoping a youngin' a fold I know the ... s in foreign cars with big rollies and a gold chain shit rented I just lol at you lame
36 10.Of Two Beginnings el room I lie wondering who I am Never quite as sure after a lie of questioning Finding out at last that fr
37 1.Come and See Me(feat. Drake) hange too Never thought the circumstances woulda changed you You said you ... ulda changed you You said you never traded no yeah you said that And Ilieved you when they told me don't yeah thought you meant that But either way you're still invited and I can't even ... till invited and I can't even lie to you[Chorus: PARTYNEXTDOOR+ Drake] Swear these days all you say is come and see me for once Come and see me for once You don't ... we had a deal Lately you keep quest
38 15.Come and See Me hange too Never thought the circumstances woulda changed you You said you ... ulda changed you You said you never traded no yeah you said that And Ilieved you when they told me don't yeah thought you meant that But either way you're still invited and I can't even ... till invited and I can't even lie to you[Chorus: PARTYNEXTDOOR+ Drake] Swear these days all you say is come and see me for once Come and see me for once You don't ... we had a deal Lately you keep quest
39 10.Slowly Slipping Away a burning question in my heart But I see the answer in your eyes An uneasy feeling without you There's only peace by your side Our hearts surv ... ms in our lives This love has never been a lie We will survive the cold world outs
40 3.IJust Wanna Know ver do is lie to me Wish that I could say that this has come as surprise see to me Told me that I ... rise see to me Told me that I never took the time and now you ain't got the time for me Yeah[Hook] I just wanna know oh oh oh oh When did you get so cold oh oh oh ... happened to us Now you got me questionin' what trust is You told me y
41 4.I Bring Me n't goin' lie to ya baby[Refrain] Anything I want anything I need I'm able so as far as what I'm bringing to the table[Chorus] I bring me get ... bring I bring me[Hook] I will never ask for nothing that I won't give in return You will ... won't give in return You will never have to question the value of my words Cause if
42 9.Inspire the Liars ask me a question I'll tell you something that you may want to hear But I'll ... you may want to hear But I'll lie lie I don't really wanna be the bitch that gets it shit and bottles it Deliberately swallows it one less contestant life They'll pro ... ovide the documents to make believe you're gonna fit Spend your time as militant self help perfection hype We can make this real Already tried to go for the gold ... e stories that remain untold Aliens have spoke t
43 5.Already Dead 't always question everything. And in my brain it keeps me wandering. Cause I will always be afraid to die. If don't I have somebody by my sid ... ad? Am I already dead? If you never come back. Turn off the lights. Lie in to bed Cause I'm already dead. I'm over thinking all the little things. Where you've been and where you're gunna be. You won' ... ad? Am I already dead? If you never come back. Turn off the lights. Lie in to bed Cause I'm already dead. I'm over th
44 11.What Happened her day I never thought I'd be makin' this song This shit's crazy but look I don't even know where to start but[Verse1] When I first met you a ... nd you was on the run with me Never want to leave the country if I can't take my gun with me You weren't with the gangster shit but yet you still hung with me Nex ... in' I got too high Damn time flies by[Interlude1] It's like I knew your whole lifetime We accomplished so much shit my nigga We accomplished so much shit We talke ...
45 3.Waste No Time an't even lie all the bitches wanna fuck with us I just bought like thirty bottles but there's not enough Nigga thinkin he can ball with me I ... o really party Cause ain't no question I'm the realest nigga here regardless I pull up hop out and I tell the valet keep it close That's a half a mil I'm whippin ... inkin brown today I got my Rollie on I got the ring to match Smokin Illuminati you ... o match Smokin Illuminati you never seen this pack I get so high I feel l

46 9.Spawn Spawn Lied to he was returned to life the human world now is a weird place. Betrayed he was sent far beyond in hell But the love for his d ... ing took him back to earth He never knew the conditions of that deal. What can you see Only pain and misery. Must obey your Master Burning flesh for me…[Chorus:] ... way… Tortured where the souls lie in sorrow he gave in In order to carry out the evil purposes of a superior being Now against his will he is tied Chained to obey
47 4.Keep That(Feat. Lucki) to answer questions? I don't even comprehend suggestions if they say I can't That's like they was speakin foreign languages or I was deaf Tran ... ridge] Get it straight though never been outta line These adidas so fly they ask y3 times Bitches yellin mannie fresh when they see me i'm big timin I'm big timin ... 's cuz I see through all your lie I know you fakin So keep that bulls
48 3.Soul in't gon' lie I'm fresh and I'm driving[?] Don't want to be bittersweet in the streets Gotta get to the honey hive On your mark set[?]up next ... tric Niggas talking shit they never see me ad-lib They distracted by a nigga's mind who is abstracted I need a pen and pad then jotted down some rap shit I'm watc ... shit I'm watching my back but never looking backwards I take the pen and get the ink from black squids I had a vision and my mind on tactics My mind's a bag of tr ...
49 1.2AM in Philly word to Kylie now Homie somebody should probably calm me down And now I like the way I'm rhyming on Beats like it's Ramadan I be on Lil Wayne ... ve And you can stay corrected never keep my name in question You're like the WiFi at my crib we got a lame connection Hangin' out the window gang signs I'm throwin' up just like I'm an ... s fucked up These cops asking questions second and shooting bullets first You mean to tell me that we're different cause my skin white? Put
50 4.Cut and Dry 't live a lie Cut and dried Full of self esteem Hold your head up high Cut and dry You can ... d up high Cut and dry You can never be deceived You still have a life apart from the regime Cut and dry You can ... he regime Cut and dry You can never disbelieve Part of the machine Hold your head up high ... achine Hold your head up high Never mind the questions Forget about the answers[Chorus] I can't wait to see The tearful revelationsJust jump to be ... ful
51 21.Fuh What? lly wanna question without a delay They beat around the bush instead of gettin' it out of the way Come to my success we yelling'Prost'(Prost!) ... yelling'Prost'(Prost!) I can never blame the bitches wanting to get close Cause this independent game we make the most That's why all the ladies asking me'Can we ... he D and you up for the taste Lie and run away got lots of people They rushing for our way like fucking seagulls Wanna see you after hours to cut But instead of s ...
52 4.Are You… Can You… Were You(Felt) it But I never choose it I can't explain it with words I have to do it The ship I came here on vanished We automatic Don't try to plan it But ... answer to the most proverbial questions I told him Wangechi swirled it in a book of sketches I find the diamonds underneath the subtlest inflections Aw dude The s ... nts from below The golden age lies ahead Strug- Gles Pro- Ceed You canlie to yourself You can't lie how it felt No surprise how the car
53 10.These Days(Remix) e of cake Never gave a fuck about what the teacher say cause either way I'mma just do me and she said me too I said's'il vous plaît' Walking o ... e her back she asks a million questions[Hook: Mike Stud] Like what's next what's that what's up I just wanna chill drink smoke fuck Cause god damn that body's goa ... amily They see the smiles but never the pain and all the success they see Allegedly there's some stereotypes I don't like about my height Trademark HDHM for life ...
54 4.Lovely Thing Suite: Conversations e burning question stressing
and concerning me and Turning me to
a wet mess It's probably nothing I get it I'm aware I know it's probably stup ... t so give it so give it Don't lie what happens when we die? Dad says Georgie I'm just guessing from what I've been told Probably thinking'How'd I raise this emo f ... In my heart I know I don't believe in magic So I'm thinking maybe death is like eternal TV static Or returning to the state before your birth Absorbed into the e
55 8.Conversations e burning question stressing and concerning me and Turning me to a wet mess It's probably nothing I get it I'm aware I know it's probably stup ... t so give it so give it Don't lie what happens when we die? Dad says Georgie I'm just guessing from what I've been told Probably thinking'How'd I raise this emo f ... In my heart I know I don't believe in magic So I'm thinking maybe death is like eternal TV static Or returning to the state before your birth Absorbed into the e ...
56 16.Masters of War You that never done nothin' But build to destroy You play with my world Like it's your little toy You put a gun in my hand And you hide from ... lets fly LikeJudas of old You lie and deceive A world war can be won You want me to be ... r can be won You want me to believe But I see through your eyes And I see through your brain Like I see through the water That runs down my drain You fasten the t ... nger than you EvenJesus would never Forgive what you do Let me ask you
57 6.Talk Show n't gonna lie though It takes persistence But you the one I wanna be with when the ball drop That's why I send for you like the call drop Plus ... mean the type we all got I'm never focused on my exes more than our execution No time to be stressed and confusing A happy home is the best to move inJust like h ... in And I know both of our families are divorced and suing But look this ain't repetition It's evolution You changed the theory up You the type to have the hardest ...
58 2.Heaven(Feat. Hardo& Mac Miller) e this Rollie on my wrist that thing glitter and gold Eatin' off this old bread all these niggas go mold Middle fingers to the haters and nigg ... it me in a second What's your question you need a blessin'... right? Or you're just wondering what heaven's like[Verse2: Mac Miller] I got bitches all I see is bi ... gger fish to fry They telling lies I swear to God Heaven left'em mesmerized Everything ain't televised When it rain then it shines ... d When it rain then it shines (
59 10.One Shot One Kill a fuckin' question They know the name'bout the presence of a livin' legend Fuck what you heard it's murda murda you gon' need protection Some ... eing honest And makin' hits I never had problems munchin' at the apartment Don't get me started don't compare me to the newest nigga For everyone of you there's a ... me here to raise hell I can't lie One shot one kill it's real I ain't hidin' You on't shoot one shot if you ain't ready to die And ... if you ain't ready to die And (
60 9.Nothing's Fair In Love And War oot first never ask questions. Never think of consequences. I didn't feel a thing. I didn't feel a thing. I ... ing. I didn't feel a thing. I never think twice. No intentions. Never feel the consequences. Untill it starts to sting. Untill it starts to sting. No it ... ill it starts to sting. No it never hurt like this before. No nothing's fair in love and war. Turn out the lights. Nothing's fair in love and war. It's too late t ... ove and war. It's too lat
61 2.Where We Belong She would never lie And now we're4 years on Feels like we've just begun ... n Feels like we've just begun Never forget this is where we belong Everytime that we talk about movin on It turns into a song Coz together were strong Like the pl ... This is where we belong Next question But ive heard this one before No were not about to stop(no no) So let me ask you something When you got something as good T ... he glint in his eye She would never lie And now we'r
62 8.You're Not Good Enough e me just lie In bed all day wondering why[Verse1] I should really be like good riddance You disloyal and it this ain't the first instance I k ... ][Outro] Look you'll probably never hear this song But if you do you know God damn well it's about you And you gotta understand I don't write songs to be mean I'm ... an I'm just telling the truth Question your morality Question your fucking moralit
63 2.Master's Apprenctices in that's never ending There is a rain falling only on me There is a dream I am living There is a life I am dreaming of There is a death I'm a ... ft behind Every waking hour I lie in wait Sucked inside by will Gone into the flood All my ... ll Gone into the flood All my questions unfurled As I was put to the
64 3.You I Smite Servant Of The Light I am the lie I reside in the shadows behind BecomingJudas war coming through us DethroningJehovah you can't undo us Parasite you I smite oppo ... eed Him through us We are the lie we reside in the shadows behind I shall destroy your kind Parasite you I smite defender of the light I am eternal night Annihila ... the fearless I am the God who never fails Never take anything for granted I am the unreliable factor I can turn everything against you for I am the opposite reac
65 6.Paradise in we can never be kin based on the color of my skin Matter of fact your lips ain't thin That's a club I don't wanna be in My DNA get done int ... would talk to me and I would lie Hopin' I don't die on this side of a.45 Then they would handcuff my mama and take her away Over down on the driveway Fast forwar ... e how I do is crazy This shit never amaze me But I still let it phase me and I don't know why All I know is my mind racing A million miles a minute the second I'm ...
66 7.Night of the Long Knives en we ask questions last Do like they do mobb and mash Do like they do ain't no pass No stop no frisk just blap that ass Cause we say gunplay ... ake this police state I can't lie So here's an open letter to the FBI To the PIGS and the CIA and prisons To the force that enforce for the one percent See we see ... nk we have forgotten We don't never forget You don't kill our brother You don't shoot one of us and then grin in our face You don't shoot one of us and then shake ...
67 4.Own Backyard th That I never heard up in no classroom Coming to understand that I got blood on my hands Cost of living in this sunburnt land From the sands ... e and poison in the bottle No question blood stains the wattle Was it like a game of hide and seek? Stalking through the bush silently Cos society told em to do i ... o what might've been Genocide lies deceit rape and massacre Systematic assassination of character Acts of depravity disguised as charity All in the name of civili ...
68 3.How High be asking questions You gon ride you gon ride just accept your blessings Second's that watch how you flick your ashes If you can't handle this ... e embarrassed Your eyes don't lie I see how bad you want to let me have it All evening we been smoking green and laughing She said my sense of humor wild attracti ... rleans like me Said she ain't never seen me I've been rapping and tra
69 14.My Dream Girl she would never tell me'No' She would tell me go far as I want to go Anything I need just let her know Eeny meeny miny moe(moe) She would even ... full control She don't ask no question she just rolls With the punches and she hold no hunches I can't wait'til I doze off So we can pick up where we left off(All ... aid'Bout you.' She said'Don't lie.' I said'Baby it's true.' She said'
70 11.The Lineup mple]“The questions I ask these suspects[?]tone of voice so do not pay too much attention to their answers as they often ... o their answers as they often lie”“Bring on the lying”“Alright alright this way boys move it up to the end of the stage. That's it keep it moving move it. Alright ... ssions to the overseers evils Never stressing on the block got defens
71 1.The One About the Misfit ust don't question His time frame Supreme hoodie pull the strings to cover my face I been treatin' these planes like it's a bed Missin' birthd ... days and Facetimin' instead I lie about what I do when they ask me Sometimes I think my family is happier without me me I haven't been myself in weeks now I'm run ... I'm killin' every beat now I never live by the compliments Twenty-seven unmarried still livin' at my father's place I promise to take care of them when I get ric ...
72 2.Mansion all these questions? Feels like I missed my alarm and slept in(slept in) Broken legs but I chase perfection These walls are my blank expressio ... o repaint cover em up like it never happen Say I wish I could change. Are you confused? Come upstairs and I'll show you what I mean This room's full of regrets ju ... trying to find who I am And I lie to myself and say I do the best that I can Shrug it off like it ain't nothing like it's out of my hands Then get ticked off whe ...
73 10.Slave to the Dollar an ah man never had that's why we die for the dollar(Yea-aye) Cheat and rob and ... ar(Yea-aye) Cheat and rob and lie for the dollar(whoa-oh)Just let it kill dem kill dem all it kill dem Ugh spending this bread getting to my head Fuck what yall s ... ent that I go get I ain't gon lie man it make these hoes love me I ain't had nothing if I ever want something I'mma have to go get it and I just might buss it Bus ... ing then they asking you some questions See it's alright
74 14.Only Human e don't believe in me It's not the drugs that got me out of my zone Going days without eating in a crowd I feel alone mama Then she ask why it ... a Then she ask why it seems I never sleep at night I told her when I close my eyes my brain just keeps the fight She said my friends wanna have an intervention wi ... peak to niggas daily that was never mentioned to me She told me there's a higher power and a lower power And that I'll die if I don't find the strength to overpow ...
75 2.Lie Lie Lie egas2.Lie Lie Lie[Intro](Lie lie lie lie lie Lie lie lie lie lie)[Verse1] If it happened it was meant to be Offer me a free lobotomy Got to be sedated to be seen On the cover of your magazine(H ... upon myself Starting with the question no one wants to ask themselves Naked in the movie make me the director's pet Everybody told me'take whatever you can get' E ... e whatever you can get'[Hook] Lie (|
76 2.I Get Around you do I lie every time they ask the question You lie but it's something that I never mention You sound dumb saying you're not like that I'll ask you now tell me your not like that You know I'm like that I know y ... around! You said normally I'd never do this But I laugh when I think
77 12.Proof ng like I never made changes for your sake Why flipping the script won't mean that she forte cyeah We gotta fix this here baby aw yeah aw yeah ... re It's the truth why would I lie to you? What are you doing? Worried'bout what I'm doing Say you got that proof girl you blind to it I'mma pour it baby Had to le ... ing'bout you and I don't ever question if I'm down for you or not Cause girl you know I'm down for ya Whe ... l you know I'm down for ya Whenever shit got deep I
78 23.Holey Moley d I ain't never coming back. Give a bitch a cold shoulder all this ice around my neck. I said this kid ink baby chain by the kilo See you nigg ... r girlfriend Computer love no question. You see me rolling with hella bands like Chris Well How you feeling you my best homie We out of here bitch can't show. I s ... n't know how to pace it Can't lie don't know about you but me nigga I'm wasted. Now it's ridiculousness you lust for this rough stuff I leave that pussy rubbed up ...
79 14.My Love e getting questioned bout a call I didn't get Hate getting texted with her talking' that shit Hate getting caught but it is what it is I'm a p ... know how that shit go I can't lie she been on my mind even my momma know Verse2: Starlito Arguing over little to nothing Fighting over the last words Who can over ... d enough So she can tell me I never call or I never text I'm like what the fuck I car
80 19.Alone In Vegas s I can't lie I was too weak to be a Paul Bearer Crying don't help I keep lying to myself It's like n*ggas getting time and I need time to mys ... cy My loyalty don't come with question marks and my love is all you can get for free For red dye for him beam f*ck if you disagree For Elroy forJake B hope they ... For Elroy forJake B hope they never pick up queen Free my young n*gga just a reason I don't know if I should mention The way they speak in the court appearances s ... e
81 4.No Turning Back Taught to never love'em yet we act like hoes See I chose... to grow... But if I stayed the same would more records be sold(hmmm) They love it ... icity when you're coonin' Yet question your authenticity when your judgement is prudent That's that bullshit... I'm past thatJust watch'em how they bend and run q ... rom ASCAP'Til your ass capped never me dog can have that! There is... HOOK No turning back today ... .. HOOK No turning back today Never backwards forward we go
82 11.Slave to the Dollar an ah man never had that's why we die for the dollar(Yea-aye) Cheat and rob and ... ar(Yea-aye) Cheat and rob and lie for the dollar(whoa-oh)Just let it kill dem kill dem all it kill dem[Verse1] Ugh spending this bread getting to my head Fuck wha ... ent that I go get I ain't gon lie man it make these hoes love me I ain't had nothing if I ever want something I'mma have to go get it and I just might buss it Bus ... ing then they asking you some questions See it's alright
83 3.Talk Like This one of us never had Told that lie like you was all holy and sanctified Wanna lock us up for selling narcotics that they supply Now the whole world's bracing tensi ... he rape on the victim And the question that I'm asking you happens to be If we on the same team how come you tackling me? No need to answer that was rhetorical te ... rhetorical telling historical(lies) sick from the thought of you why actions are horrible Pop your sister and brother then cover it up It's t
84 6.Written in Blood ng K-Rino questions at press conference](K-Rino K-Rino over here over here)(K-Rino K-Rino False News False News)(K K) You in the blue suit at ... ut we already know that we'll never do it cause that ain't in your nature The truth of who you are we've been blessed to find Now we got a401K of justice saved up ... reak:Journalist asking K-Rino questions at press conference](So you don't be ... ss conference](So you don't believe that the government is sincere in it's effor
85 9.Flicka Da Wrist s Want to question me I don't know nothing'bout shit in kentucky I'm dealin' with Benjamin Elephant whippin' the trunk in the front But I stil ... I get the rip I expect her to lie to me Sewed the sign in the middle of my forehead A broke motherfucka who hatin don't bother me![Outro] Aye look I don't know ho ... that that ain't real A nigga never taught you that ain't real Look at all my interviews i ... l Look at all my interviews i never speak on no nigga yah heard m
86 2.God Bless America ama could never keep a man cause we was running him off Needed a father figure but I don't like how he coming across He end up gone she was sa ... ke that's his loss I told her'Never bend your head look the world straight in the eyes''You deserve love but a queen don't need a king to survive' And it's a bles ... ble to rap and not feed y'all lies Or fake my happiness like everything's just fine I mean we all human beings but we not alike Cause the loudest on the Internet ...
87 6.Regardless iving the lie young king you don't ever have to please the world(hell nah hell nah nigga hell nah) Now numb to the feeling I don't need referr ... ut the moments in life that I never think twice about are what people think are the greatest Man I'm praying(man I been praying) for god to be my reflection Even ... no one can stop me or no one question The work that I put in and who I was helping Music my weapon of choice projecting my voice in hopes that I'm reaching the m ...
88 4.It's All Over ou live a lie After all the time You try to help yourself I can see you're out there Preparing the way For a special place in hell Will you fi ... it down No looking back Don't question anything It's all over now In the dark unknown Secrets ... w In the dark unknown Secrets never shown There's a guiding light That leads to the unknown In your ... leads to the unknown In your lies it seemed All the world believed But time exposed You ever- blinding greed If you l
89 9.Don't Live Like a Slave ling from questions making you restless all night Find your way and ... s all night Find your way and never let them brake youJust try to live out of this madness Make your dreams come true and realize your essence Come to the real un ... king high And why do people believe in someone's nonsense That you were born to die in the world of unconsciousness and ... world of unconsciousness and lie
90 7.Ill ished you never had me My blurred eyes did not see the ... blurred eyes did not see the lie like it was meant to be Close your eyes and fall asleep I feel your cold my dear bride You showed me your darkest side but could ... where my mind was shed Now I question the moves I made and the words I said since it's no pain no gain thanks for the gift you gave me showed me the disappointme ... feel no thrill and I still believe that life is il
91 15.Seismoluminesence ist time flies life dies Phoenix rise wiseman rhymes I'm loving it Seismoluminescence the essence the past The future the present what's the n ... octopus breakdancing Quantum questions require quantum answers Tell me why is this mantis woman tryna be romantic?555 cloud storage cybernetics performed as expe ... at march till it's all lost I never got to say goodbye I never learned the truth Cause every word produced was a ... use every word produced was a lie And
92 16.Formula Won ultures A lie is short lived but so is the long truth Who do you sing songs to? who do you belong to I belong to the One that created me The O ... t created me The One that has never forsaken me The One who watch patiently while I made the worst mistake then reincarnated me Stand tall- no fear on the gateway ... nced than any Rock Band.... Believe it! Above Pop Secret a thousand fallen demons gotta' blog talk pod cast grievance Frankenstein Aryan Eyes Hazel BLK or Brown E ...
93 18.Wow e avoided questions that could've easily spoilt the mood Like where does my girlfriend work what's her favourite food? I think i know someone ... t proved that i'm prepared to lie But there is nothing quite like a secret rendezvous I think i know already what i'm going to do Outside the air is cold and your ... planned I'm not going to say never But i don't want to fall in love right now Well just as long as we both understand As you lead me up the stairs i'm leering at ...
94 9.Keep It Movin' make me believe it You a nice girl but I'm a hood nigga on some street shit And yeah you know my weakness Sucker for some love type I come fro ... rely doing happy hour I ain't never seen you drink And now that's leaving me to think how I got so close to you? This was just a hit and split that's what I suppo ... you We used to be inseparable never thought that that day would come Where I'd take that shit so serious and you get so good at playing dumb you got away with one ...
95 10.One Shot One Kill a fuckin' question They know the name bow in the presence of a living legend Fuck what you heard it's murda-murda you gon' need protection Som ... eing honest And makin' hits I never had problems much in that department Don't get me started don't compare me to the newest nigga For everyone of you there's a h ... me here to raise hell I can't lie One shot one kill it's real I ain't hidin' Don't shoot one shot if you ain't ready to die And ... if you ain't ready to die And n
96 5.Fatal Optimist rld and I never asked for this In your eyes I see the ... r this In your eyes I see the questions I don't have the answers for Arise suspicious minds You told yourself I was pure certain that I would save you But if it c ... silk Maybe I'm just selling a lie a villain in disguise I fear the emptiness will swallow me whole This is my confession I am no hero and I'm not a saint I can't ... I can't save the world and I never asked for this In your eyes I see the ... r t
97 7.For What It's Worth got some questions rolling off my tongue And I think your answers should be well pretty fun Last night I spied my pretty baby with a stranger ... It's fine I'm fine Answer the question oh come on just cut the shit You're fucking tongue tied You keep tripping over every ... You keep tripping over every lie Your alibis only buy you time Til I cut this open exposing the secrets you're holding The shit you hide will catch up to you in ... up On the only one who would never
98 10.Story Of The Stairs nths he'd never opened anything just Left the box there What's going on in your mind when someone you haven't seen since you were nine is out ... at I walked in the door Can't lie and say it was easy being14 on February14th Watching a body die in my arms Then have to go to a school that I hated When my grad ... reflection And in my head are questions I want to ask like'Where the fuck did you go?' Why did you turn my birthdays to the worst days every year that you didn't ...
99 10.Story of the Stairs nths he'd never opened anything just Left the box there What's going on in your mind when someone you haven't seen since you were nine is out ... at I walked in the door Can't lie and say it was easy being14 on February14th Watching a body die in my arms Then have to go to a school that I hated When my grad ... reflection And in my head are questions I want to ask like'Where the fuck did you go?' Why did you turn my birthdays to the worst days every year that you didn't ...
100 7.Question Everything Six7.Question Everything She was a princess she could've been a queen She had the angels beneath her broken wings She had the vision ... ymore what's right anymore?(I question everything!) I won't lie I've never been ashamed I don't mind admitting I'm to blame I care no more I can't bare no more I'll say no more I can't give you anymore ... re I can't give you anymore(I question everything!)[x2] He lives in darkness there is no progress He knows the demon

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】