Mojim Lyrics

need + no + prince + to + save + me 】 【 Lyrics 182 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 3.Stressed Out nigga I remember feelin' like a stepchild nigga I would hate ... stepchild nigga I would hate to see my momma stressed out nigga Black Sam would tell ... ut nigga Black Sam would tell me'poke your chest out nigga' I could ditoday I've made the set proud nigga And I could fly away but I respect vows nigga Used ... but I respect vows nigga Used to always say I'd make the whole world feel this ... ake the whole world feel this Now I'm on the tour arou
2 1.Play My Role ney won't save my soul Shout out toJoey and Kirk and all my Pros I got that pack from freezin' then I froze I'm up& at'em And ... hen I froze I'm up& at'em And now I gotta go get it I'm up& at'em And now I gotta go get it I'm up& at'em And now I gotta go get it I'm up& at'em And now it's lit[Verse1] I wake up wake and bake and then I hit the field I'm tryna bank that20k off William Hill Casi ... that20k off William Hill Casino shit casino shit c
3 16.Save Me From Myself Hotel Paranoia16.Save Me From Myself[Intro] They always forget you until they re ... lways forget you until they remember they need some I got that crack that's that shit that make all of these fiends run Take a dab with your finger I guarantee it make your teeth nu ... e four favors cause you never need one Every nigga trying to one-upJazz I ain't never tripping I learn from my mistakes being dolo on vogue I ain't never slipping I heard y
4 9.Trap Royalty ft. Mike Davis bolous-Summertime Shootout9.Trap Royalty ft. Mike Davis[Hook Mike Davis] Trap King ... r>[Hook Mike Davis] Trap King need a Trap Queen Every Trap King need a Trap Queen yeah Trap King need a Trap Queen Every Trap King need a Trap Queen yeah Trap King need a Trap Queen Every Trap King need a Trap Queen yeah[Verse1: Fabolous] Miss each other when we do our trap ting But when we link you already k ... But when we link you already kn
5 10.Adam Was A Cool Dude br> Gotta save my princess from that castle Cause you see the s ... hat castle Cause you see the stone grey walls they drive you made Fight the battle and learn the lesson That the best is yet ... e lesson That the best is yet to come Arcadia Well my side it won't stop aching I'm pretty sure that a rib is missing Take from ... at a rib is missing Take from me in my sleep I'll be your spiritual spiritual bouquet What other flesh do you ... uquet What

6 1.Dynasty Vic Mensa-There's Alot Going On (EP)1.Dynasty Producer Papi Beatz[Intro] There's alot goin' on but this the dynasty[Verse1] The crazy m ... rse1] The crazy man's keepin' me up I'm not sleepin' My fit too fresh to be doin' the housekeepin' The maids cost ... e housekeepin' The maids cost too much started cleanin' my own closet Livin' childhood fantasies dealin' with grown problems Got a brand new bae she keep ... Got a brand new bae she keep me g
7 8.Latino Pt.2 8.Latino Pt.2(Feat. Emilio Rojas Bodega Bamz Chris Rivers)[Verse1- Emilio Rojas] Cry first and laugh last Television was on we never h ... th mad crack Cause they experiment on minorities like we lab rats Priorities it's fuck authority A man that can stand on his own and show maturity I ain't ever ask for a lo ... r a loan I've been supportin' me Takin' cash from hoes like a sorority Oh yeah they comin' for your life Con Ed I'm comin' for your light It's bonded I
8 5.Captain Sea Fonk like a home depot so you already know I gotta keep that hammerJuicyJ say that a nigga I knew Sea Fonk bitch rockin' with a Fiji bandanna Let ... kin' with a Fiji bandanna Let me take you underwater You not a dime you a quarter Flex nigga like yoga Complex nigga I'm Yoda Mothafucka I'm a soldier Fuck her suckin' on my cobra You don't wanna s ... na bend over Denny I'm a supernova Flat nights make you stronger Feel like I don't belong here But it's real
9 10.Black Dahlia of advice To your mother when she was your age[Bridge: Angel Haze] I don't k ... [Bridge: Angel Haze] I don't know Maybe I would write you a happy ending I would rearrange the pieces ... I would rearrange the pieces to your sad beginning I would put you far away from the decaying roots that bore you And let you experience all the ways that happin ... could plant a seed It would somehow grow inside you[Verse1: Angel Haze] Spent so much of my ti ... l Haze] Spent so much
10 2.Chrysalis at's word to A$AP Like a2Pac spitter them cannot romp with us Only go strapped in her she can't bear my children Tip ... he can't bear my children Tip top denim I'm known to be a menace Fly blue-drop tinted rolling up my spinach In my new zone spinning Elevating niggas by painting lyric pictures The ring you g ... hat From the Egypt sands down to the Brooklyn lands The light is with me man I'm filled with melanin[Verse2: Ak] Mind full of th
11 4.New Years Day se1:Murs] Tonight is epic it's one of them ones So much danger and so much fun And if the cops co ... so much fun And if the cops come they just might pop some I'm talking bottles not bullets from no shotgun I'm riding shotgun I ain't even tryna drive A riot maker guaranteed ... drive A riot maker guaranteed to keep the party live I'm with my whole tribe and you can feel the vibe We going in I'm just hoping that we all survive It's do or ... we all survive
12 21.Through the Wormhole Devin Townsend-z²21.Through the Wormhole[Zil ... 1.Through the Wormhole[Ziltoid]Blattaria! War princess! I am here with my new best friends the human beings who are ... ends the human beings who are now my army! And together we shall defeat you! Captain Spectacular![Spectacular]Right here Zil ... ar![Spectacular]Right here Ziltoid![Ziltoid]Yes. Please provide me with the weapon. HA! Fooled you poopypants![Spectacular]What?! But- butb
13 8.Miracle -A Better Tomorrow8.Miracle Producer 4th Disciple[Hook]x2 If a miracle could ... le[Hook]x2 If a miracle could save us from The travesty that we've becme If a million sons would stand as one We will overco ... ld stand as one We will overcome overcome[Verse1: Inspectah Deck] The whole world trippin' listen it's still a cold world The other day I had ... old world The other day I had to bury my homegirl Wrong place caught one in her face Plus her m
14 2.Plenty More Fish nder Then tossed it to the floor Hear me now! My boy Stef is right. There be so many fish in the sea. So many fish! De ocean is full of scales Crabs dolphins and sharks and ... olphins and sharks and whales No worry we won't run dry The ocean's exmely wide We're kind of losing the point of this You ... losing the point of this You need to forget the girl that you miss Think of the wo ... that you miss Think of the women you haven't me
15 18.Child Support Blu-Good to Be Home18.Child Support Yo I was yay high Sitting like a baller... calling shots80 blocks put it on the line for the slaughter Re ... sweeter than your water dope No love niggas catching... for the food You a fool tryna park on the block balls hot sauce! Red burns with that arm chopped off Don' ... cking police up in the street nothin' but grief They want the food you eat my G ... ey want the food you eat my G no love! Ayo Andrews boy I'm the
16 6.Save Your Soul(拯救你的靈魂) ion-Loved Me Back To Life6.Save Your Soul(拯救你的靈魂) Princess painless Empty pillow cases One love ... s Empty pillow cases One love too blind I helped you felt you Shook you passed I love you My scars your lies Oh cause I can't believe in every word you're saying ... what you've done But I can't save your soul I won't preach I won't judge ... I won't preach I won't judge Save your soul You could get on your knees But I can't ...
17 17.Good Times(Sick Pimpin') 17.Good Times(Sick Pimpin') This next one goes out ... ') This next one goes out To all the depressed women in the house Whether you're taking the prozac the zanac or the paxil Whatever the hell they put in ... Whatever the hell they put into that capsule I want y'all to come up to the front of the stage Grab me A shot of something along the way Put A smile on the front of your head[CHORUS] Got A thing for the wo ... CHORUS] Got A
18 4.Pep Rally Thunderdome4.Pep Rally Okay bring whiskey gunplay's risky Ocelot hoof raise roof made tinny Drop lift suitcase newspage lip read You' ... e worst and for her sakes hit me Fake titty scarred up nipple Heavy on the arson riddle Smoke cleared goat beard hard luck symbol With his finger on the trigger o ... le funds in the Caymans Dr. Demento drugs for the famous Suicide hot line rushing ... mous Suicide hot line rushing to save him from the cops And (|
19 15.More Ice Prince-Fire of Zamani15.More Na na na na na na na na na. Chopstix wadup? Baby you should gim ... tix wadup? Baby you should gimme some more ai Baby you should gimme some more Baby you should gimme some more aii Baby you should gimme some more You got me saying; Ai ai ai baby you should gimme some more You got me saying; ai ai ai baby you should gimme some more Yeah All the times you did (
20 5.Four Fine Walls lly-dally no way baby hey we're losing time Bombs and bullets are just part of the scenes And at the end your ti ... scenes And at the end your time is written like you've got a disease So let's Split before you're ending up in a freezer They put you on the cover till they don' ... cover till they don't really need ya The hype gets out there and the book gets sold But then they push ya stage left before your s ... sh ya stage left before your story gets tol

21 10.Angels Sing Sing Princess cut her hand on a spindle The rap ga ... r hand on a spindle The rap game's been left unattended To the point chaperones need be in attendance See this is what it boils down ... ee this is what it boils down to Blood oath animal sacrifices for a price Taking on the role of Van Helsing Modern day slayer the silver is my LP Holy water is in ... ghout earths four corners Out to prove what was sleeping is no longer dormant Stay sharp and
22 3.Rule The World wee-Crown Me King3.Rule The World Verse1 Dont push ... he World Verse1 Dont push me I'm close to the edge You keep me shovin me over im steady tippin the ledge My mind hasnt been crowded like this in a long ti ... crowded like this in a long time So feel me if you want cause this shit happen all the ti ... se this shit happen all the time Niggas tryin my patience these chickens pryin my line Lookin ... chickens pryin my line Lookin (
23 19.Reguarding Elizbeth(Save Me) Chino XL-RICANstruction: The Black Rosary19.Reguarding Elizbeth( ... ary19.Reguarding Elizbeth(Save Me)[Chino XL] Yeah uh yeah! I'm high feelin like I'm walkin in clouds Insane faces starin at ... clouds Insane faces starin at me as I move through the crowd Feelin like the whole world just ... lin like the whole world just took a wickedness vow Ridiculous how haters replaced all religiousness ... rs replaced all religiousness now Sto(!
24 7.Keke's Love Keke Palmer-Awaken (Mixtape)7.Keke's Love Sitting up at night and I'm wonderin why my fairytail Can't Beco ... in why my fairytail Can't Become a reality. Everything I've seen Seems so out of reach MayBe it's just that impossible. Where's my knight and shining armor ... s my knight and shining armor to save me Feels like I've Been waiting so long. Can you hear ... waiting so long. Can you hear me calling out for u baby Take my hand and make ... u
25 4.Time Machine Freemix e)4.Time Machine Freemix[feat. Big Krit][Chorus Big K.R.I.T...] In my ti ... horus Big K.R.I.T...] In my time machine yea I ride clean Marinate the scene with my high beams Candy coated dreams whenever I lean Take ... d dreams whenever I lean Take me forward far this ain't just my car This my ti ... s ain't just my car This my time machine(take me way back) This my time machine(take me way back) This my time machine(take me way back
26 12.Superman c] Ay I'm no dog I ain't trying to be slick More like a frog trying to be yo prince So come give me a kiss... after giving me a hug Come get yo fix my loves a drug Yeah it's girls in the club But they ain't ... ls in the club But they ain't nothing like you you you And I'll be to yo rescue all I need for you to do is come give me the que que que And I'll be there... yea I'll be right here... tell ... ea I'll b
27 10.Future Love Paradise ou would know from their faces There were kings and queens Followed by ... kings and queens Followed by princes and princesses There were future power people From the loved ... e power people From the loved to the loveless Shining a light'cause they wanted it seen Well there were cries of why Followed by cries of why ... why Followed by cries of why not Can I Reach out for you if that feels good ... ut for you if that feels good to me And the ride
28 8.Hang On i-My Soul To Keep8.Hang On[** feat. The Asnomical Kid Peter Hartmann] When I was5 years old I realized there was a road* At the end I would win lots of pots of gold I turned6 ... ntrol Around7 the devil tried to bottle my soul Then at8 or9 I saw I had a crazy mind turned10 Wrote my1st lazy rhy ... turned10 Wrote my1st lazy rhyme with no pen Figured out I wasn't like them other kids when I was young Teacher asked ... hen I was young Teacher asked me
29 6.Still On The Grind two bitch Tony Snow know'm talkin'bout?Jack Tripper'Three's Company' hoe Percy Mack SweetJones check it out[Pimp C:] Uhh I stay on the grind fuckin hoe d ... hoe defined Get ten all the time lay my life on the line Sippin smokin'dro pimp dick on yo' hoe Legs are on the s ... k on yo' hoe Legs are on the stove P-I-M-P on the low Gators swangin out swangers hangin out Never bangin I got work I slang it out Keep a yellow pro and a brown horse And a squad ... an
30 5.The Old Prince Still Lives At Home d-The Old Prince5.The Old Prince Still Lives At Home I live at home still* Not paying phone bills Hydro or rent And my mom makes most ... or rent And my mom makes most meals So its so ill I don't need no scroll Only cash for gas When I borrow my folks' wheels(But you can't drive) Whatever our van died(Get a good bike) Who I look li ... hat lance guy? I ain't pushin no banana seat Lookin like some8-year old kid on your grandma'
31 14.Still On The Grind two bitch Tony Snow know'm talkin'bout?Jack Tripper'Three's Company' hoe Percy Mack SweetJones check it out[Pimp C:] Uhh I stay on the grind fuckin hoe d ... hoe defined Get ten all the time lay my life on the line Sippin smokin'dro pimp dick on yo' hoe Legs are on the s ... k on yo' hoe Legs are on the stove P-I-M-P on the low Gators swangin out swangers hangin out Never bangin I got work I slang it out Keep a yellow pro and a brown horse And a squad ... an
32 10.It Is True Love you know every once in a while something special happens in heaven A love created by God reigns down in the world and connects two souls ... world and connects two souls together to become one Well my darling yeah no Oh yeah yeah yeah uh uh No one listen There's gotta be a reason That every day I wake up You're the first thing that I think of and... There's gotta be a re ... use I'm waiting for the phone to ring and be you yeah And over and
33 8.Bitch Sickness fore The Storm8.Bitch Sickness TECH N9NE(chorus) i will mistake your bitch sickness gets dismissed with the quickness this nipsit get ... ding chase g's these pretty women are just here to make my ride a full course with all the trimmings wo ... urse with all the trimmings women in my water tank and drinkin henn and lemon its realistic you got ur twisted lifted off the feat i keep6 clips with my heat like ... y newly recruit criminal team to make the green
34 2.Determination Of Hate ty face I need to suck her lips I lust to the bloody days I feel the cold inside my lifeless old bones I'm waiting for the screams of bloody s ... ng for the screams of bloody stones I'm here waiting the virgins to save me from My loneliest lifeless inside my freezing pain's But ... inside my freezing pain's But no one care about what I need There's only a way to my lonely bloody creed To my lonely bloody creed To my lonel
35 2.These Dreams sta-Every Now And Then2.These Dreams Spare a little candle ... ams Spare a little candle Save some light for me Figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over These dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you clearly Come(
36 10.I'm A Flirt r Eyes At Me When I Roll Up On Them Dubs(I'm A Flirt) So ... p On Them Dubs(I'm A Flirt) Sometimes When I'm With My Chick On The Low(I'm A Flirt) And When She's With Her Man Lookin At ... She's With Her Man Lookin At Me Damn Right(I'm A Flirt) So Homie Don't Bring Your Girl ... o Homie Don't Bring Your Girl To Meet Me Cause(I'm A Flirt) And Baby Don't Bring Your Girlfriend ... y Don't Bring Your Girlfriend To Eat Cause(I'm A Flirt) Please Beli
37 8.Bitch Sickness fore The Storm Part 18.Bitch Sickness TECH N9NE(chorus) i will mistake your bitch sickness gets dismissed with the quickness this nips ... ding chase g's these pretty women are just here to make my ride a full course with all the trimmings wo ... urse with all the trimmings women in my water tank and drinkin henn and lemon its realistic you got ur twisted lifted off the feat i keep6 clips with my heat like ... y newly recruit criminal team to make the green
38 3.Yearning For The Sun Dark Princess-Without You3.Yearning For The Sun I dream again. ... or The Sun I dream again. Nothing but black rain. It's so cold. It's clouding my way. Death stands by ... uding my way. Death stands by me In eternity. Skies are crying. I'm fading away. Should I join this cry? ... away. Should I join this cry? Now I can't deny- We could fly. But who was ... ny- We could fly. But who was to blame?Just another dayJust another night O
39 1.Cinderella omma used to tuck me into bed and she'd read me a story It always was about a princess in distress And how a guy wouldsave her and end up with the glory I'd lie in bed and think about the person that I wanted ... bout the person that I wanted to be Then one day I realized that fairy tale life wasn't for ... at fairy tale life wasn't for me I don't wanna be like Cinderella sittin' in a dark cold dusty cellar Waiting for so ... ld dusty cell
40 5.Cinderella omma used to tuck me into bed and she read me a story It always was about a Princess in distress And how a guy wouldsave her and end up with the glory I'd lie in bed and think about the person that I wanted ... bout the person that I wanted to be Then one day I realized the fairy tale life wasn't for ... he fairy tale life wasn't for me(Chorus) I don't wanna be like Cinderella Sittin' in a dark old dusty cellar Waiting for so ... ld dusty
41 8.Show Off get down to the nitty gritty I ain't spitting no more bars that's pretty. And I'm from the country even though my flow sounds all city Minus the wildin' and the obscenities. I am ... the obscenities. I am the epitome of swagger don't play me siddity If you do it'll be a real pity. My flow is gorgeous boy-boy yours is barely pretty Better than ... is barely pretty Better than me? Don't play with me silly. Cause I ain't even writing these bars ya'll w
42 1.Cinderella mama used to tuck me into bed And she read me a story It always was about a princess in distress And how a guy wouldsave her And end up with the glory I'd lie in bed and think about the person that I wanted ... bout the person that I wanted to be Then one day I realized that fairytale life wasn't for ... hat fairytale life wasn't for me I don't wanna be like Cinderella Sitting in a dark cold dusty cellar Waiting for so ... ld dusty cellar
43 11.Queens star but not a movie actress Mind refined skintone many shades of blackness And every man wanna have this because she's the baddest And her booty it got the fatness Many co ... oty it got the fatness Many come with excess bagage from broken homes To heal her dome I wrote these poems And most love to talk on the phone The real ones they either love you or they leave you alone Act childish even though they fullgrown So ... even though they fullgrown So(
44 7.Bracket Basher y yo must not sleep I bash the bracket open and breach The priority's bleached since that'76 umbilical severed Majority's cordially aboard the ... sleepy hollow mosh pit Tryin to blow the spot with wet matches and bottle rockets While cop walkie talkies walk outside my apart ... talkies walk outside my apartment obnoxious Tonight's special consists of stale fiber from shitty diners Look mom! I learned ... ty diners Look mom! I learned to tie my shoes! Hey
45 3.Cinderella mama used to tuck me into bed And she read me a story It always was about a princess in distress And how a guy wouldsave her And end up with a glory I lie in bed and think about The person that I want ... about The person that I want to be Then one day I realized The fairy tale life wasn't for ... he fairy tale life wasn't for me I don't wanna be like Cinderella Sitting in a dark old dusty cellar Waiting for so ... ld dusty cellar Waiting

46 13.How To Be A Carpenter br>13.How To Be A Carpenter Lyricist Adrian Belew Stan Hertzman So you want ... lew Stan Hertzman So you want to be a carpenter do you? Well it takes more than a ham ... Well it takes more than a hammer boy You're gonna need blueprints and a will to build And straighten your cap you look like you've been through a war Wipe that grin off your mug you got a sturdy fra ... your mug you got a sturdy frame? Sluggish posture just won't cut it You're gonna ...
47 16.You Won't See Me Tonight Won't See Me Tonight[nas]+(timbaland)(what?) ever been in love?(c'mon) Yeah.. are you ready?(uhh) for so ... h.. are you ready?(uhh) for somethin real?(say what?) cause it can't be fake This ain't ... e it can't be fake This ain't no game(c'mon) You gotta be wit me for real(uh-huh) Cause it's real out here(uh-huh) So make up your mind cause i ain't got ... p your mind cause i ain't got no time Y'know?(c'mon)[nas] I'm the most wanted ba
48 3.You Won't See Me Tonight Am.The Autobiography3.You Won't See Me Tonight[Nas]+(Timbaland)(What?) Ever been in love?(C'mon) Yeah.. are you ready?(uhh) For so ... h.. are you ready?(uhh) For somethin real?(Say what?) Cause it can't be fake This ain't ... e it can't be fake This ain't no game(C'mon) You gotta be wit me for real(uh-huh) cause it's real out here(uh-huh) So make up your mind cause I ain't got ... p your mind cause I ain't got no time Y'kno
49 12.Weary Eyes park an l to a sunset meditatin Ill thoughts got my heart racin chest with a mason Sa ... rt racin chest with a mason Same blocks atf rush spots cats bubble humbly I'm hungry killa bee trilogy triumphantly Ham ... a bee trilogy triumphantly Hammer head dart allignment work is sonic Keep your ears open for new assign ... your ears open for new assignments Ride with the livest frontline rhyme thats Interchangeable Mastermind blaze in the range it's unexp
50 19.Leave Me Alone m-First Come First Served19.Leave Me Alone Yeah To all my fans The people who don't know.. What i been goin through To make my own.. Now it's time to hurt your feelings as i upsets music industry fan Hey yo my man look at my hand they look human right? You think i'm a monster il ... 'm a monster ill circus clown Not a specimen don't look at me funny when i come around A&r been tryin to figure me out for
51 6.Who Stole the D.J. zy Jeff-Homebase6.Who Stole the D.J.[Jeff]Let Let Let's Go[nouncer]Calling all cars calling all cars Be on the lookout so ... all cars Be on the lookout someone has stolen the D.J. Agent F.P. get on the case im ... Agent F.P. get on the case immediately[Jeff]Lets Lets Go[Fresh Prince]I Got the call about eleven fifteen Twelve o'clock arrived on the scene Looked around and things were ill The party was at a ... d still People sittin' around (|
52 2.It's Going Down Ahh shit![prince ital] Yeh Everywhere i go Nuff gunshot are firin out the ghet ... gunshot are firin out the ghetto area seen? I haffa watch my back Too much crack seen? Watch yourself cuz nuff ho ... en? Watch yourself cuz nuff home-icide a gwan in de area[daz dillinger] I hear so ... area[daz dillinger] I hear some niggaz clockin major on the other side of ... in major on the other side of town Strictly slidin for a proper come up to come(!
53 7.Resurrection -He Got Game7.Resurrection The credit belongs ... ection The credit belongs to the team who's in the arena whose faces are marred by dust sweat and blood who k ... by dust sweat and blood who knows the great enthusiasm the great devotions and spends themselves in a worthy cause who a T if they win k ... hy cause who a T if they win know the thrills of high achievement and if they fail at least they fail while daring greatly so that their place shall n
54 4.Partner To Swing Chino XL-Here To Save You All4.Partner To Swing Verse1: Check it i catch more heat than a histitic jew You catch two thumbs down like a matty rich movie review Your in ... r than the hair on diana ross Too far gone inside my art form Worshipping the ground that i walk on that's cool But while you're being ... s cool But while you're being me who's being you? I'm hot like patra doggystyle on all fours End your career like chris ... urs End your career
55 11.Thousands Chino XL-Here To Save You All11.Thousands Intro dismal sketches of...jersey trife shit Hook Fire and brims ... trife shit Hook Fire and brimstone is our life's stage So we pack enough heat that we could melt the next iceage A rich nigga is still a nigga just harder ... is still a nigga just harder to fade(why?) There's thousands of ways to get payed(x5) Verse1: I'm that type of rapper that'll take a half an hour in advance(and do the hus
56 6.These Dreams he Road Home6.These Dreams Spare a little candle ... ams Spare a little candle Save some light for me figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over these dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you clearly Come closer
57 5.For My Sistas istas Now i didn't use the word bitch a few times in a rhyme but Now it's'95 so let me drop a line This goes out to the young black queens On the neighborhood scene Who haven't lost their dream I k ... o haven't lost their dream I know sometimes it seems like it ain't no love And to get where you go ya got to push an' shove Around the way girl with hope in your heart Do his five in the purse an' five in the start She's
58 6.For My Sistas ji Pierce Now I didn't use the word'Bitch' a few tmes in a rhyme But now it's'95 so let me drop a line This goes out to the young black queens On the neighborhood scene who haven't lost their dream I k ... o haven't lost their dream I know sometimes it seems like it ain't no love And to get where you go ya got to push an' shove Around the way girl with hope in your heart Do his five in the purse an' five in the start She's
59 6.Dear Diary ary Lyricist Prince Nelson My vocals sound dynamic when placed on track ... dynamic when placed on track Me wack? Your local mechanic couldn't even fix his mouth to say that I'll make a rapper change his occupation And have him selling hot dogs if he ain't saying nuthin' I wait for challengers ... uthin' I wait for challengers to pick a day to beef I'm not a calendar I'll knock your ass to the middle of next week(Next week) Leaving you ou
60 3.Future Love Paradise ou would know from their faces. There were kings and queens Followed by ... kings and queens Followed by princes and princesses. There were future power people Throwin love ... ure power people Throwin love to the loveless. Shining a light'cause they wanted it seen. Well there were cries... Well there were cries of why... Followed by cri ... s... Followed by cries of why not Can i Reach out for you if that feels good ... ut for you if that feels good to (
61 5.Future Love Paradise ou would know from their faces There were kings and queens followed by ... kings and queens followed by princes and princesses There were future power people throwin' love ... re power people throwin' love to the loveless Shining a light'cause they wanted it seen Well there were cries of why Followed by cries of why ... why Followed by cries of why not Can I reach out for you If that feels good ... ut for you If that feels good to me? And the ride
62 12.Death Sentence addy Kane-Prince Of Darkness12.Death Sentence I break out in a cold sweat rip up the whole set I'm about as bad as you can get Comin' ... d tigers and bears oh my It's not a fairy tale a myth it's a musical uplift And i'm the wrong one ... uplift And i'm the wrong one to mess with I roll on rappers like a cherokee bake'em up ... rs like a cherokee bake'em up merrilyJust like the cooks at sara lee Erase replace disgrace and chase unlace your face And pla
63 4.Fairy Tales Baker Vernon Fails Michael Powell I can remember stories those things my mother said She told me fairy tales before I went to bed She spoke of happy endings then tucked ... of happy endings then tucked me in real tight She turned my night light on and kissed my face good night My mind would fill with visions of perfect paradise She ... sions of perfect paradise She told me everything she said he'd be so nice He'd ride up on his horse and
64 5.Raise The Roof house is now on fire Spread the walls ya'll Everybody get so ... e walls ya'll Everybody get somebody we don't want anybody let fuck nobody Cause you know what time it is It's time to get busy And when it's time to get busy You know what you gotta do You gotta Raise the roof because it's all on fire ... roof because it's all on fire Not done by the sun or electrical wire Not done by sons stricking matches with daughters B
65 4.These Dreams le candle Save some light for me figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over these dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you clearly Come closer than this But all I remember Are the dreams in the mist These dreams go on when I
66 1.Yes Sir I Will lden streamers building in the night. Alone the possibilities are e ... Alone the possibilities are enormous. Step outside and parasites deprived of their ... d parasites deprived of their meat wait to suck on tiring flesh Unending statistics that fatten leaders prisoners of their morality. Afraid of death we can ... ality. Afraid of death we can not save ourselves. To breathe is not enough. Yes sir I Will. When you woke this morning you
67 1.Battletoads r>1.Battletoads Battletoads... I'm gonna hit you in the face with my big ass fists'cause we're the Battle ... s fists'cause we're the Battletoads bitch and we don't take no shit. Enemies step up and they get knocked the fuck out!(Pow!) Knocked the fuck out so what the fuck's unow? Punch a bird in the face and use his mouth as a weapon. Ride a jet ... mouth as a weapon. Ride a jet to the goal and keep them all guessin'. How did they do that? D
68 2.Zelda upon a time in the land of Hyrule everyone was okay and everything was cool. Until the Dark ... hing was cool. Until the Dark Prince Gannon appeared and said'NO!' That's right! And now everything's great. And it's almost my16th birthday. ... it's almost my16th birthday. Now all of a sudden I got a mark on my hand.(You must find the Triforce of Courage.) ... ind the Triforce of Courage.) Not again! Lets open up the door to the North Pala
69 7.Final Fantasy upon a time in the land of Melmond the splendor of vegetation decayed.(C'mon.) It was prophecised that four stunnin' Light Warriors would co ... unnin' Light Warriors would come and save the day.(What what what.) Arrivin' in Corneria in the midst of their deliria four motherfuckers e ... r deliria four motherfuckers emerged!(Hell yeah.) To teach a valued lesson. Bet you'll count your blessin's at the beating that's about ... s at the beating that's about (|
70 13.Castlevania upon a time in the land of Hyrule Everyone was okay and everything was cool Until the Dark ... thing was cool Until the Dark Prince Ganon appeared and said The Triforce is mine and everything is dead Really K ... nd everything is dead Really Know your role Link I'll leave you black and blue And by the way- What?! I kidnapped Zelda ... way- What?! I kidnapped Zelda too Oh shit I thought to myself What am I going to do When I find your ass I'm gonna st
71 21.Mario on my way to the castle and shit with a fireball for Koopa for stealin' my bitch. See I'm a plumber with an attitude and when it's pointed at ... e I'll be comin' with tricks.(Now hear this!) Mr. Goomba tell King Koopa'The Mario Brothers are back in the house-.( ... thers are back in the house-.(To throw down.)'Cause your cravin' misbehavin' ... ause your cravin' misbehavin' no fakin'. Soon you'll be shuttin' your mouth.(For sure ... shuttin' your mouth.(For sure n
72 8.In Real Life re like gametime? Moving days would go fine Tetris piece shaped boxes always fit Traffic back ... boxes always fit Traffic back to back no need to sweat that Thank you Halo jetpack World's just better in pixels and bits Eat Mario mushrooms ... and bits Eat Mario mushrooms to grow tall Finally dunk a basketball Leap of a mountain and free fall ... p of a mountain and free fall No big deal cause I can respawn Oh wouldn't it be great If life was
73 12.A New Season onna have to kill ya if you sing the freakin' song Pirate King It didn't win an Emmy ... te King It didn't win an Emmy now it's time to move along Pirate King Winter's not just coming Pirate#1:Then it came Pirate#2:And then it went Pirate KingNow it's back with this year's least expected big event! King Richard: You ... big event! King Richard: You mean? Pirate#2: Arrgh! Pirates: It's... a... new season for our hero and pals Pirate#1: A new sea
74 2.Romeo And Cinderella on2.Romeo And Cinderella Setting all the words ... lla Setting all the words now free I can't be theJuliet of a tragedy Don't let ... Juliet of a tragedy Don't let me go take me from this story Is just what I've been thinking To mom and dad I say goodnight until the morning I really hope that they can dream again ... ope that they can dream again not knowing Of how the night is burning brightly in my head Us two ... ng brightly in
75 11.Romeo AndJuliet n11.Romeo AndJuliet Setting all the words now free I can't be theJuliet of a tragedy Don't let ... Juliet of a tragedy Don't let me go take me from this story Is just what I've been thinking To mom and dad I say goodnight until the morning I really hope that they can dream again ... ope that they can dream again not knowing Of how the night is burning brightly in my head Us two ... ng brightly in my head Us two together I can tast
76 7.Child King(Parody of'Wild Thing') -Handheld Messiah7.Child King(Parody of'Wild Thing') Yeshua! Work with all the sheep-- that's my pri ... all the sheep-- that's my prime source of money So when the sheep get dumb I can go and I find where they're runnin' Most were sound asleep-- I saw this curly sh ... n the blink of an eye she got mesmerized and went to discover something Went to use my shepherd's crook she headed for the briars I said'There's so ... r the briars I said'There
77 2.Monsters Get Slain Slain Medicated and that made it all right to be alive The monster boy got killed by the pills that they gave him at the end of the line It ... him at the end of the line It took twenty years to assemble this beast And it all fell apart in two quick weeks Underneath all the scars on his face and his mind Was a brand new bo ... f the freaks And he had a lot to learn about the world out there After spending so long in his gloomy lair And he made up worlds in his
78 5.Fairy Tales Baker Vernon Fails Michael Powell I can remember stories those things my mother said She told me fairy tales before I went to bed She spoke of happy endings then tucked ... of happy endings then tucked me in real tight She turned my night light on and kissed my face good night My mind would fill with visions of perfect paradise She ... sions of perfect paradise She told me everything she said he'd be so nice He'd ride up on his horse and
79 11.Fairy Tales(Edited Version) > I can remember stories those things my mother said She told me fairy tales before I went to bed She spoke of happy endings then tucked ... of happy endings then tucked me in real tight She turned my night light on and kissed my face good night My mind would fill with visions of perfect paradise She ... sions of perfect paradise She told me everything she said he'd be so nice He'd ride up on his horse and take ... ride up on his horse and tak
80 30.'Til I'm Laid to Rest Buju Banton-暫存30.'Til I'm Laid to Rest Lyricist Paul Crosdale Donald Dennis Bobby Dixon ... ale Donald Dennis Bobby Dixon Melbourne George Miller Mark Myrie'Til I'm laid ... iller Mark Myrie'Til I'm laid to rest yes Always be depressed There's no life in the West I know the East is the best All the propaganda they spread ... ll the propaganda they spread Tongues will have to confess I'm in bondage living is a mess I've got to(
81 1.Final Good-Bye ream is somethin' ya must admit Good at what you did you were always King of tha Hill But mind filled with doubt ... ll But mind filled with doubt now you under that damn hill Then when I left workin' ... hill Then when I left workin' to make our lives better But you couldn't wait; your sorrow(heh) is all that really matter? Ya taught ... that really matter? Ya taught me to be so strong how could you be so weak? The mornin' that I got that call I could really ha
82 7.Perfect Stranger housand times Each time round I see the signs Of a crime committed by this clown Round and round I go I have got ... und and round I go I have got to leave each town I've lived it up won't live it down The ... it up won't live it down The prince of fools has lost his crown Round and round I go ... is crown Round and round I go Save me Save me Save me Save me I just got stoned by the crowd I can tell yo
83 42.These Dreams le candle Save some light for me Figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over These dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you clearly Come closer than this But all I remember Are the dreams in the mist These dreams go on when I
84 3.Testimedley br>3.Testimedley Testimedley1. Intro- Instrumental2. Overture No.1- Instrumental3. California Nights Let me take you back to where it all began Out there on the fast track Where the mountains stand Against the sand... in L.A. Music every night hung-over ... ay I was gonna make the big time I could feel it in my fingers when I'd play Sing it ... fingers when I'd play Sing it now I woke up in motel rooms under western skies Living for th
85 4.Cinderella mama used to tuck me into bed And she'd read me a story It always was about a princess in distress And how a guy wouldsave her And end up with the glory I'd lie in bed and think about The person that I wanted ... bout The person that I wanted to be Then one day I realized The fairy tale life wasn't for ... he fairy tale life wasn't for me I don't wanna be like Cinderella Sittin' in a dark old dusty cellar Waiting for so ... ld dusty cellar
86 1.Spells L. accedo(to approach come near(things) to be added). The Summoning Charm(incantation'Accio!') is used ... (incantation'Accio!') is used to bring an object to you wherever it may be. Concentrating is essential ... e. Concentrating is essential to succeeding in the spell; the further away an object is and the larger it is the harder it is ... larger it is the harder it is to summon. The two most difficult Summoning Charms are in Goblet of Fire and Ord
87 4.Baptized in Blood(Live) at befall me I I have a lustful need to kill Deep in my heart You you are the victim I've chosen ... ou are the victim I've chosen To prey upon And every night You'll feel my bite You won't be scarred So be prepared ... n't be scarred So be prepared To feel the pain Your life I drain And then we'll be Baptized in blood I am the ... be Baptized in blood I am the prince of darkness Bow before me Fall succumb to my trance And be mine for eternity
88 3.Baptized in Blood at befall me I I have a lustful need to kill Deep in my heart You you are the victim I've chosen ... ou are the victim I've chosen To prey upon And every night You'll feel my bite You won't be scarred So be prepared ... n't be scarred So be prepared To feel the pain Your life I drain And then we'll be Baptized in blood I am the ... be Baptized in blood I am the prince of darkness Bow before me Fall succumb to my trance And be mine for eternity
89 3.Gerudo Valley(dubstep remix) Welcome to the valley and the land of thieves Where they put you in the jail so you never leave I was crossing the bridge for my destiny ... ing the bridge for my destiny Now I got to find the guys who do carpentry I'm not the kind of guy that could hit a woman But I guess in your case you're asking for it You k ... ase you're asking for it You know you're going down before the chorus I've been through water and the fire and the forest- Don't think caus
90 9.Gerudo Valley(dubstep rap remix) ixa feat. None LikeJoshua Welcome to the valley and the land of thieves Where they put you in the jail so you never leave I was crossing the bridge for my destiny ... ing the bridge for my destiny Now I got to find the guys who do carpentry I'm not the kind of guy that could hit a woman But I guess in your case you're asking for it You k ... ase you're asking for it You know you're going down before the I've been through water and the fire and the fore
91 1.Coo-Coo Princess- Live From The Prince Edward Theatre London2014 1.Coo-Coo Princess- Live From The Prince Edward Theatre London2014 coo-coo ... heatre London2014 coo-coo princess look who's here your resurrected Engineer don't ask ... esurrected Engineer don't ask me how I tracked you down who has the sharpest ... you down who has the sharpest nose in town? I'm here to throw a rope before you drown for men will always be men you change the regime the lust doesn't stop you and I will
92 1.Prologue: Into the Woods mpany - Into the Woods-Into the Woods (Original Motion Picture Soundtrack)1.Prologue: In ... Soundtrack)1.Prologue: Into the Woods Once upon a time In a far-off kingdom There lay a small village At the edge of the woods I wish... And in this village More than anything... lived ... than life... I wish... I wish to go to the Festival. More than riches... and the ball... I wish my cow would give us so ... I wish my cow would give us some milk.
93 5.Drowning Into Madness rowning Into Madness[Part I- Dark Serenity][Je ... Casé Mar Emerson Dácio] Slowly I hear a calling I feel it's ... I hear a calling I feel it's not the end. I don't know if I'm dreaming So I look around and then There's a lady smiling She's taking care of ... smiling She's taking care of me. A soft light shines around her I don't even k ... ines around her I don't even know her name. I found life safer in her warm arms[Iara] Dreaming It's easi
94 2.Grand Groove awayJust another one of them type of things To your peoples Check it out Check it out Let ... Check it out Check it out Let me lock down and get into this I gets funky like a monkey that ain't washed in years My poetical punch puts ... years My poetical punch puts me above my peers I'm a hood who's good many say I'm intelligent Ultimate imperial lyrical of benevolence In'86 I was the Ebony ... volence In'86 I was the Ebony Prince Movin on for'92 I make a
95 1.If I Didn't Have You n't even know what I'd do If I didn't have you I need you in my life I don't even know where I'd go without you in my soul need you in my life At times I felt so all alone Broken in pieces lost was my soul I turned my life away from you was empty inside my mind confused my heart ... onfused my heart was aching unto you I cried healing my pain you said for you I died because of what you have done in ... ause of what you have done in me Lord now I
96 2.These Dreams David Pomeranz-You're the Inspiration2.These Dreams Spare a little candle ... ams Spare a little candle Save some light for me figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over these dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you c
97 28.Fuck Me on the Dance Floor Princess Superstar-暫存28.Fuck Me on the Dance Floor F Disco D* send corrections ... > F Disco D* send corrections to the typist[Intro Princess Superstar] Uuuh uuuh Disco D Princess Superstar DJ Stratch fast and quick so use these fingers so finger it! DJ Stratch fast and quick so use these fingers so fi ... Disco D work that SHIT![Hook: Princess Superstar] Fuck me on the dancefloor{*scratching* uuuh uuh Fuck ... or{*scratching* uuuh uuh Fuc
98 1.Money on My Mind Princess Vitarah-暫存1.Money on My Mind(Bridge) Hop off the spaceship and ... ge) Hop off the spaceship and now Im on a plane Dripping in Givenchy so you k ... Dripping in Givenchy so you know Im feeling vain I be speeding swerving police chasing cutting thru the block Tryna cash a ... ng thru the block Tryna cash another check before the bank before lock(Chorus) I got that money on my mind Aye we be getting paper Money on my mind Motherfuck the ... ng paper
99 2.These Dreams(The Voice Performance) le candle Save some light for me figures up ahead Moving in the trees White skin in linen Perfu ... rees White skin in linen Perfume on my wrist And the full moon that hangs over these dreams in the mist Darkness on the edge Shadows where I stand I search for th ... re I stand I search for the time On a watch with no hands I want to see you clearly Come closer than this But all I remember Are the dreams in the mist These dreams go on when I
100 2.Circle Crime Mob-Hated on Mostly2.Circle First you co ... y2.Circle First you come and tell me this then you go and doin that its mixed feelings in my head you never give ... ngs in my head you never give me straight facts comin at me with these stories takin up my fucking time you seem confused up in your head you cant make up your fucking mind I be the first one ... cking mind I be the first one to listen but I think its disrespect ly

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.