魔镜歌词网

mellow + gather + love 】 【 歌词 】 共有 12笔相关歌词

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 12.ENCORE ても体揺らせばSo mellow沸き上がる歓声 DJ针落とす鸣り止まぬSpeakerいざTo the breakadawn No matter whatいつでも We ain't no stopping the sound Let's go!踊る君を见ているとたまに寂しくなる时がある ... て病気になり死避けたくても避けられない Suffering gatheringするなら认めあいたい否定することは始まりじゃないどんなヤツでもいいんじゃないの Mr.もMs.もMrs.谁でもshowtime One ...
2 7.Blood Oranges house all mellow Come chill in the grass in the meadow With the100% pure benjy Feeling so hardcore do you wanna know my history oral They say ... rugs but also rolling up This love is priceless like more than a billion bucks I'm feeling luscious I'm feeling luscious as fuck I want that flower plucked I mean ... the sunlight Let it glide dip gather tears on the nears on them eyes
3 4.The Ghost Moon Orchestra he ravens gather in the creepy cold. Slowly coming slowly ... py cold. Slowly coming slowly gathering. If you go down to the woods today looking for a big surprise The orchestra is coming to play before your very eyes. And e ... hungry. Slowly coming slowly gathering. If you go down to the woods today you're in for a big surprise The orchestra is coming to play before your very eyes. Str ... ore your very eyes. Strip the mellow from your coats and feed it to the night
4 8.Sickology101 hear that lovey dovey shit- get the fuck out! If you soft and scared of hardcore shit- get the fuck out! For those who ... t the fuck out! For those who love raw shit- welcome to Sickology101 Your instructor for today is- Tech N9ne![Verse1:~Tech N9ne~] This is style I use pitch to cat ... hicks To signal the true sick mellow tone is what you spit Switchin the pattern bust out that quick midwest chatter Some people hate but it ain't matterin but the ... ain't matterin but the
5 12.Jorge Of The Projects e it is i gather my things(backpack over my shoulder like a soldier i troop) Uptown sportin a frown(cause you're wearin a corny suit) I metamo ... mother) like no other(cause i love you to death) Trife(project life) yeah you might say that Murder crimes and(drugs) man they're goin way back When(some by the p ... try to be a kind fellow Still mellow is the trait i choose to uphold(

6 6.Smooth Operator inutes to mellow out Big daddy kane is on the mic and i'ma tell about A minimum length of rhymes of strength And power so listen to the man of ... isten Rappers act so wild and love to profile Frontin hard but ain't got no style I give nightmares to those who compete Freddy kreuger walkin on kane street Conf ... ream So just swing or fling a gathering try to cling Cause it's a big
7 1.Crowd Rock r> Do you love me? Do you hate me Would you listen? Are you hating? Would ya sit and Entertain me While I entertain you? I'm contemplating... ... ya Switch up any sound had to mellow down Weed is all around ya ya Look at what u found! ya ya IM THE BEST around ya ya I'm the one that mean yall my sonsJust lik ... ya Switch up any sound had to mellow down Weed is all around ya ya Look at what u found! ya ya IM THE BEST around ya ya I'm the one that mean yall my sonsJust lik ...
8 6.Lost in a Freestyle se On the mellow tip get a quart get ripped Or with your girl champagne you sip Cause every fellow wants to get ... use every fellow wants to get mellow With a girl whose butt shakes like jell-o In bikers gear yo be sincere Or your girlfriend would have to steer Her way into th ... e path of the mike pro On the mellow tip yo bro take it slow Cause I'm like a vulture lurkin if you're jerkin In other words if your rap ain't workin No more I'll ... And a world of passion that's
9 5.Mission Impossible muli flow mellowly to melody to all MC wannabes TigerJiggy be like enemy. but first education. me and my microphone be like ill combination an ... the things that player haters love to live for turning angels into demons surely it's my pleasure now welcome to this realm where commising sins is what we do ... commising sins is what we do gathering up the... so we could assasinate your crew. CARLOS> Still blazed off that last hit. I smoke that good s... from the yesca ... tin
10 1.Ramafied odious we gather round to receive an ambidexterous reasoning from which we clearly we clearly conceive this problems but a puzzling question o ... and depth which we hope will mellow and whither so why should i i beg to differ a ... hy should i i beg to differ a loveless lullaby of menial worth to whi
11 12.Findum Fuckum And Flee t up?] my mellow[yo] it's on you so whatcha gonna do? Well it's on and on and on and on Yo the beat don't stoppin''till the break o' dawn Yo e ... nd... Now M.C. REN[what up]my mellow[a check it out]it's on you so what the fuck you're gonna do? Now ... the fuck you're gonna do? Now gather'round yo And check it out yo And all the bitches come and suck up all my balls yo And take a ticket to play with it like a sl ... ed you And don't say that you love me too'Cause if I t
12 7.Findum F---Um& Flee r. dre my mellow It's on you so whatcha gonna do? Well it's on and on and on and on Yo the beat don't stoppin''till the break o' dawn Yo every ... her friend... Now m.c. ren my mellow it's on you so what The fuck you're gonna do? Now ... The fuck you're gonna do? Now gather'round yo And check it out yo And all the bitches come and suck up all my balls yo And take a ticket to play with it like a sl ... ed you And don't say that you love me too'cause if i turn my back you