魔鏡歌詞網

關於 love + you + hate + you 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 7.開什麼玩笑 music嘿 my love Che k low che k low嘿 music嘿 my love Yeah uhn I'm a bit lavish Step in the building fly Pull up the Benz wow Flipping the grams yeah I'm bit savage ... the grams yeah I'm bit savage love to do it my way Like my birthday are the worst days No best day cuz it's Thursday Yeah weekend is Friday I go to parties when I ... n life I'm winning Tell these haters be quiet boy we grinding And I don't have time about the life u be living what ... out the life u
2 1.Kiss Me on Slocum Your voice Your smile touching my heart Your beat Your warmth don't leave my heart You're my treasure You're my pleasure We go walking at nigh ... る Tell me your nameどっちなの? Tell me your thought分からない You make me crazy now助けて Kiss me Kill me ... crazy now助けて Kiss me Kill me Love me Hate me You are my star Shape of my heart Take off the ring Take off my clothes Dance with me now Ki
3 1.REAL LIFE(&滿舒克) Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought ... money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah ... e gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dop
4 3.輓歌 e to have you stay For just another day Thousand nights I'll spend On the grief that won't end A smile I can't forget Haven't I seen clearly y ... r will I hear Tender voice of yours I have been feeling Those strong pangs of regret I ... hose strong pangs of regret I hate myself For my foolishness That brought this ... foolishness That brought this love to an en
5 1.止步溫柔 井春 I miss you But i hate you想你的時候我就默默低著頭 I still ... 頭 I still love you但再也不能把我左右止步溫柔在分手的時候當我走在我們走過的街頭街邊的小吃攤還 ... 號碼 I miss you But i hate you想你的時候我就默默低著頭 I still ... 頭 I still love you但再也不能把我左右止步溫柔在分手的時候當我走在我們走過的街頭街邊的小吃攤還 ... 出

6 1.Real Life r>(Ft.滿舒克 YoungJack)作詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh ... 詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought ... money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah ... e gonna m
7 4.Punk play like you Oh darling i'm out of fuel To lock myself in this isolation So many ways to play like ... ion So many ways to play like you Why do so bad to end this due Oh darling i'm out of tune To fit myself in this urban fiction I ain't feel it no more I ain't tou ... ain't hangin' no more I ain't love it no more I ain't hate it no more I'll make it all around I ain't feel it no more I ain't touch it no more I ain't crying no more I'll make it all aro ... a chance to
8 1.男子漢(&嘎嘎& Under Lover) 嘎嘎& Under Lover)作詞 under lover+李洛洋+嘎嘎+海大富作曲 under ... 富作曲 under lover+李洛洋+嘎嘎+海大富編曲海大富【楊琳】都別想跑 my style還在 ... 禱告全場嗨到爆就算是hater反派我也hater hate站在舞台我就是你的man玫瑰花的戰犯男子漢賭上我的信念膽子夠大等著看這場 ... 覺【睿兒】 put you hands up my girl我知道你們喜歡這種感覺 i know我們 ... 祿】 W
9 10.Westside(& brandUn DeShay) the hell you came from all same same singin this song hey hey City of the angels God is good He gon take ... ngels God is good He gon take you out of the neighborhood Don't worry now it's all good. Don't worry now it's all good And ... t worry now it's all good And you're invited to this west coast party pull up to my house when ... arty pull up to my house when you're bumpin this song I'm from the Westside I'll show ... m from the Westside I'll show you how t
10 1.You and I 鄧智偉-You and I1.You and I they say i'm a renegade they say i'm a hurricane i'll break this barricade oh don't ... break this barricade oh don't you be afraid they have their masquerade i have my one man parade we'll find a hideaway don't be afraid i don't care if they ... e afraid i don't care if they hate i don't care what they say i don't care i live today i don't care if they ... ve today i don't care if they hate i don't care what they say i don
11 9.T.A.O 回想起來了 One love在哪裡呢尋找找不到呢真心換真心可以相信嗎哪裡哪裡忘記那些過去吧用我現在的狀態重新填滿那空缺曾經的那些枷鎖不再被束縛的確永不消失的承諾 Yeah我回來了巔峰的路線我的單行道所有的阻礙都越過 That's my one way out Un Everybody ... 了中間又回到了原點瞬間 But I am who I am You hate me hate me hate me Cause of everything I am But you love me
12 1.烈火神盾 明天 player haters you gotta put a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player ... gonna blow the scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally gonna ball ... ig players finally gonna ball you out player haters you gotta put a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player ... gonna blow the scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally
13 17.我有今日 林夕作曲側田(On Your Mark)編曲側田(On Your Mark)監製側田(On Your Mark) Hate myself for loving you so much Oh I hate myself for falling back in love Never been good at words I wanna say I sing my ... t words I wanna say I sing my love for you I'll just let the music make sweet love to you曾經和你因工作一起遠飛但我還未知心中有你仍為了別個她魄散魂離因她無法得到
14 1.靠北 Finished You love him阿兜仔Oh goodbye我A baby我一個人 Driving ... 麥擱吵麥擱講有講無 You love him阿兜仔Oh goodbye我A baby我一個人 Driving離開墾丁目屎直直流若袂停 Please don't打電話again乎me我愛妳疼妳顧妳想妳 buy food乎妳妳青菜開錢take it easy擱找紅毛Swimming我已經Don' ... I'm not臭屁我嘛會講English(ABCDEFG) Your teacher is better(林老師卡好) Your great grandmother(林祖嬤) So don't
15 1.Cryfather 經Finished You love him阿兜仔Oh goodbye我A baby我一個人 Driving離開墾丁目屎直直流若袂停 Please don't打電話again乎me我愛妳疼妳顧妳想妳 buy food乎妳妳青菜開錢take it easy擱找紅毛Swimming我已經Don' ... I'm not臭屁我嘛會講English(ABCDEFG) Your teacher is better(林老師卡好) Your great grandmother(林祖嬤) So don't cry father...(麥靠北) Don't cry ... cry father...(麥靠北) Don't cry your father cry yo
16 1.Real- World Superman miles and lovely faces And heroes wore a cape Then came a time of mass abuses From the physical to verbal Hearing things without a face Well i ... ate if we wait Hoping all the hate would just dissipate It will be too late if we do nothing at all I can fetch all ... othing at all I can fetch all your tears I will mend your sorrows Be the hero to hold on To shield ... the hero to hold on To shield you from the stones Some people dissin' laughin' But there are chil
17 1.夠了 翰編曲陳星翰 do you get vibe? I'm about to spit my rhyme ... 在你該煩惱如何下筆 Love me or hate me兩種持著相同道理同時深陷這問題謝謝你妳別讓愛褪色別對恨飢渴似是而
18 1.點止冰冰 王梓軒陳奐仁徐偉賢 You know my whole life changed just the other day Still remember the times when all they did was ... e times when all they did was hate Now all eyes on me wanna hear what I have to say About all the ... t I have to say About all the love that's been thrown my way足足等咗三年再加多
19 1.U.S.A w to tell you how glad I am我還站在這裡 I'm working my w ... 夢想不看我你還看誰 Lovers haters愛的恨的 Yeah~ Watch Me Watch Me飛加州的太陽加州的天加州的太多都是養份for my音樂站在家門的我彷彿聽到了練琴聲畫面全部都在眼前好險我的熱情從來不曾熄滅就算做音樂已不能夠賺大錢以前的歷史就算無法重演我還是要再發唱片 I don ... 再發唱片 I don't know how to tell you how glad I am
20 1.利柏拉契 Watch me hate me I'm Liberace Watch me love me I'm Liberace I'm Liberace I'm Liberace I'm Liberace Watch me feel me I'm Liberace Watch me ... feel me I'm Liberace Watch me hate me I'm Liberace Watch me love me I'm Liberace I'm Liberace I'm Liberace I'm Liberace so baby can u feel my wrath cuz I be comin at ya stronger better than ev ... proceed with all the freakin haters roll the dice you can take your chance better not beware cuz I got this hand ro

21 3.可以說嗎?(Can I say?) 的眼睛 I see your pretty eyes.好像在訴說我愛你 They are whispering I ... 像在訴說我愛你 They are whispering I love you.我不願離開更不會忘記 I hate to leave. I will remember.你是我心中的泉源 ... .你是我心中的泉源 You are the joy of my heart.你的溫度是那樣旖麗 ... 你的溫度是那樣旖麗 Your warmth so fair好像在訴說你來了 It is whispering ... fair好像在訴說你來了 It is whispering y
22 6.胖男時代 tell me. You've never fallen in love. Don't explain. Don't nag. Don't pretend ... ain. Don't nag. Don't pretend you don't like mess around. Being chubby is so nice. Fatty body makes ... is so nice. Fatty body makes you feel warm in the winter. Handsome boys shouldn't be too skinny. ... boys shouldn't be too skinny. You see how weak of the skinny boys. I'm the most attractive one at the party in the pub. I'm so energetic and my dance even can com ... and highe
23 4.低低頭(Nod Nod) 低低頭 I see you're nodding and she's nodding too街上的人 ... 速度決定今天的旅途 Your finger's scrolling fast but you're standing still你刷新的次數是你寂寞的程度 Refreshing ... still你刷新的次數是你寂寞的程度 Refreshing your screen will only make you lonelier你的快樂來自別人按贊的數目 ... 來自別人按贊的數目 You based your happiness on the number of'likes'你的 ... 只因為那該死的
24 2.As Time Goes By n Hupfeld You must remember this A kiss is still a kiss A sigh is just a sigh The fundamental things Apply As time goes by And when two ... As time goes by And when two lovers woo They still say'I love you' On that you can rely No matter What the future brings As time goes by Moonlight And ... As time goes by Moonlight And love songs Never out of date Hearts Full of passionJealousy and ... s Full of passionJealousy and hate Woman needs man And man M
25 4.飛(Fly) 起飛吧) Girl you look fine(小姐妳真的很漂亮) Can I take ... ook fine(小姐妳真的很漂亮) Can I take your hand(可以牽妳的手嗎) Can I take ... r hand(可以牽妳的手嗎) Can I take you home(可以帶妳回家嗎) I wanna make ... !) home(可以帶妳回家嗎) I wanna make you mine(我想要占有妳) Fly with me we on fire ... tar夜晚裡的煙花 Young fresh forever射落在這座城市屋頂的天花風在變化雲在變卦喝 ..
26 9.飛(Fly)(Dubstep Remix) tar夜晚裡的煙花 Young fresh forever射落在這座城市屋頂的天花風在變化雲在變卦喝 ... 是 Born to hate給了你一顆心 Is on today希望你能看見 Is on my wa ... 啊飛啊 Where you going飛到城市的終點你 keep on going我 keep on ... 啊飛啊 where you go飛啊飛啊 Well you know I got you open Now I got you open飛啊飛啊 Where you going飛到城市的終點你 keep on going我 keep on ... 啊飛啊 where (|
27 2.I Want You Back >2.I Want You Back作詞 C君作曲方大同 HEY我們好久沒有摩擦因為好久沒有 ... 習慣 I WANT YOU BACK GIRL OH I WANT YOU BACK GIRL享受我們雙手每天緊扣 I WANT ... 緊扣 I WANT YOU BACK GIRL OH I WANT YOU BACK GIRL就讓這愛今後沒有盡頭 Girl ... 沒有盡頭 Girl you know what you mean to me Do you recall how it used to be When we first started it was like if we ever ever parted we would be broken hearted And
28 7.Let It Out he things you've kept inside you Let it out All the guilt you've held inside you是和否簡單一句別讓謎底越藏越厚 Let it out All the pain ... 底越藏越厚 Let it out All the pain you've kept inside you Let it out All the hate you've locked inside you日月恆久短短一秒已決定無憾和內疚你意志再維持兩秒吧引發重大變化不需要怕鼓起勇氣望著懸崖你試過向誰人說錯話有氣量道歉嗎?別
29 20.勁歌金曲3– Party King 有恨又愛又有恨 I love you hate you《烈女》烈女不怕死但憑傲氣絕沒有必要呵你似歌姬知你好過了便要分離沒有骨氣只會變奸妃《小心女人》《Volar》《Take it》你要小心女人小心女人欣賞她肢體將水銀都瀉地小心女人小心女人想跟她高飛跟音樂賭我運氣 Hey Mr DJ到了這個境地假使她消失怎保存這 ... 浪行動一致快忘記你是男或女子 everybody move your body這世界靠
30 24.江南 有萬分之一甜 ai you wan fen zhi yi tian寧願我就葬在這一點 ning yuan wo jiu zang zai zhe yi dian- ... wo jiu zang zai zhe yi dian- You being by my side is fate The fate is written on the Stone of Three Lives ... n on the Stone of Three Lives Love has one millionth of sweetness I'd rather be buried right in this spot圈圈圓圓圈圈 quan quan yuan yuan quan quan天天年年天天的我 tian tian ni ... ay by day; I Solemnly gaze at your face The angry g
31 1.勁歌金曲3 Party King 夕、ParkJin Young、李敏、Cha Tri Kongswan、潘偉源、周禮茂、陳少琪、Su ... y、ParkJin Young、江港生、Cha Tri Kongswan、梁至音、陳輝陽、Vince ... 有恨又愛又有恨 I love you hate you《烈女》烈女不怕死但憑傲氣絕沒有必要呵你似歌姬知你好過了便要分離沒有骨氣只會變奸妃《小心女人》《Volar》《Take it》(你要小心女人小心女人)欣賞她肢體將水銀都瀉地(小心女人
32 29.As Time Goes By n Hupfeld You must remember this A kiss is just a kiss a sigh is just a sigh. The fundamental things apply As time goes by. And when two ... As time goes by. And when two lovers woo They still say'I love you.' On that you can rely No matter what the future brings As time goes by. Moonlight and ... s time goes by. Moonlight and love songs Never out of date. Hearts full of passionJealousy and ... s full of passionJealousy and hate. Woman needs man And
33 15.Darling Darling I love you Oh! Dariling I believe you Oh! Darling I hate you Oh! Darling But I need you每當你叫我靠近我就不能抗拒你下的溫柔命令因為我害怕失去每當你一不想聽我就
34 16.Salute(敬禮) to Poon不管haters怎麼say We stay cool敬我最屌的老闆 I ride for ... e stay cool敬我最屌的老闆 I ride for you你抽的雪茄太香太像是把我從監獄裡面保釋出 Yeah我對你敬禮 All of ... te瞎的media haters salute New school old school homies salute當你比出C salute Money talks salute ... 比出C salute Money talks salute Love me or hate me now Salute對世界 salute對上帝 salute I told ... te對世界 salute對上帝 salute
35 4.我恨你(&楊乃文) 捲入了這個下場 I love you I hate you怎麼跌進了愛的黑洞 I love you I hate you誰能把這錯誤的愛再重頭 I love you I hate you就讓一切停止在這惡夢裡 I love you I hate you I love you I hate you(!
36 8.Darling Darling I love you Oh! Dariling I believe you Oh! Darling I hate you Oh! Darling But I need you每當你叫我靠近我就不能抗拒你下的溫柔命令因為我害怕失去每當你一不想聽我就
37 5.我有今日 林夕作曲側田(On Your Mark)編曲側田(On Your Mark)監製側田(On Your Mark) Hate myself for loving you so much Oh I hate myself for falling back in love Never been good at words I wanna say I sing my ... t words I wanna say I sing my love for you I'll just let the music make sweet love to you曾經和你因工作一起遠飛但我還未知心中有你仍為了別個她魄散魂離因她無法得到
38 12.Hate That I Love You[粵語]- Rihanna&張敬軒 ons12.Hate That I Love You[粵語]- Rihanna&張敬軒作詞(Mandarin part)林夕作曲 Shaffer Smith Tor Erik Hermansen Mikkel S Eriksen編曲 StarGate for Delirious Blacksmith ... nagement Ltd. R So how much I love you(H Yeah) So how much I need you(H Yeah Yeah Yeah) R And I can't stand ya Must everything ... an't stand ya Must everything you do Make me wanna smile Can I not lik ... 想最傷 But I hate it R You know exactly what
39 13.Hate That I Love You[國語]- Rihanna&張敬軒 ons13.Hate That I Love You[國語]- Rihanna&張敬軒作詞林夕作曲 Shaffer Smith Tor Erik Hermansen Mikkel S Eriksen編曲 StarGate for Delirious Blacksmith Management Ltd. ... nagement Ltd. R So how much I love you(H Yeah) So how much I need you(H Yeah Yeah Yeah) R And I can't stand ya Must everything ... an't stand ya Must everything you do Make me wanna smile Can I not lik ... 給遺忘 But I hate it R You know exactly what
40 16.Dance Mix 陳輝陽@好好笑 I love you愛麗絲 I hate you愛麗絲 I love you hate you愛麗絲美麗有罪作詞黃偉文作曲陳輝陽編曲陳輝陽切忌太美麗太美麗有罪渴望太易
41 14.又愛又恨 有恨又愛又有恨 I love you hate you! WOOH心窩中燒滿愛恨停不了衝擊的音樂未能來抵消要拒絕懷念你絕對的決絕 ... 有恨又愛又有恨 I love you hate you! WOOH WOOH...WOOH...WOOH...WOOH... W ... 有恨又愛又有恨 I love you hate you! WOOH~耶耶~啊~啊~嗚~啊~
42 12.My Love My Fate(創作版) 12.My Love My Fate(創作版) My love my fate you will fade away不管多苦多累 I love I hate I'll miss you always我一直陪著你別擔心我的愛會走因為有你什麼都不怕從來不敢去想失 ... 才會覺得幸福 My love my fate you will fade away一直在你左右 I love I hate I'll always be afraid心在為你守候給你溫暖擁抱別走 ... 有人可以代替 My love my fate you will fade away
43 1.時光飛逝(As Time Goes By) n Hupfeld You must remember this A kiss is just a kiss a sigh is just a sigh. The fundamental things apply As time goes by. And when two ... As time goes by. And when two lovers woo They still say'I love you.' On that you can rely No matter what the future brings As time goes by. Moonlight and ... s time goes by. Moonlight and love songs Never out of date. Hearts full of passionJealousy and ... s full of passionJealousy and hate. Woman needs man And
44 12.As Time Gose By年復一年 r>卡薩布蘭卡插曲 You must remember this A kiss is still a kiss A sigh is just a sigh The fundamental things apply As time goes by And when two ... As time goes by And when two lovers woo They still say'I love you.' On this you can rely No matter what the future brings As time goes by*Moonlight and ... As time goes by*Moonlight and love songs Never out of date Hearts full of passionJealousy and ... s full of passionJealousy and hate Woman need
45 7.我有今日 林夕作曲側田(On Your Mark)編曲側田(On Your Mark)監製側田(On Your Mark) Hate myself for loving you so much Oh I hate myself for falling back in love Never been good at words I wanna say I sing my ... t words I wanna say I sing my love for you I'll just let the music make sweet love to you曾經和你因工作一起遠飛但我還未知心中有你仍為了別個她魄散魂離因她無法得到

46 5.Silence With You ence With You作詞谷僳作曲谷僳 I will never pray for an angel even in dreams Cause i don't have a candie but i will come I will never cry in a blac ... k again Silence comesout with you again I don't cry I don't lie I don't fly I don't flyhigh! Loneliness will come back again Ireally ... will come back again Ireally hate Sounds like incredible funny game I won't play Loneliness will come back again i really ... will come back again i really hate Sounds like
47 20.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
48 14.美麗世界 美妙 Yes we love we hate in the wonderful world Yes we lose ... 自已不優我實話實說 You are my Venus你說擁有的很多人其實得不到至少我會永遠陪著你當
49 35.ELAINE Oh I Miss you I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我怎可意料 ELAINE ELAINE ELAINE Yes I ... 意料 ELAINE ELAINE ELAINE Yes I Love You人遠去才明白芳蹤渺渺如對我沿途遇上一個浪潮 Oh I ... 一個浪潮 Oh I Hate It I Hate It Yes I Hate It仍愛你仍期望即使錯了還愛你而其實你不會明瞭 I Still ... 瞭 I Still Love You I Love You Yes
50 5.The Come Thru big butt You in the club wit some some worldwide thugs And wherever ... worldwide thugs And wherever you see us we gon' kick it its all love(now I) Get high get low Thick girls go and shake ya big butt ... irls go and shake ya big butt You in the club wit some some worldwide thugs And wherever ... worldwide thugs And wherever you see us we gon' kick it its all love[Verse1:Jin] Now ma whole set get love I'm in the Chi two steppin wit them thugs And
51 12.Love Story 伊去)12.Love Story Its from the heart.. Its from the heart right here..(yeah) Everybody has a story to tell.. Check this out though I kn ... his sneakers What can I say? You can tell he's koo if you talk with him during fire drills girls would wanna walk with him he can have any chick up in his view but there was only one gir ... on't even exist he aint tryna hate on his man but there was no help in it wrote the girl a letter told her how he felt in it she was
52 13.Cold Outside good die young and with that said It dont get no better then me its coming from my head I represented for yall when i came thru the market Bo ... at kid ain't commit no crimes YOU GOT DAMN RIGHT want me to say it then fine I ain't a killa i ain't a gangsta and i ain't no thug I dont walk around with guns an ... make a way somehow AY YoJin! You Double R bust guns I ain't about that shit Trouble just comes my way i dont invite that shit I got a career here i ain't looking ...
53 11.NOT YOUR AVERAGE THUG br>11.NOT YOUR AVERAGE THUG作詞王力宏Joshua P. Thompson作曲王力宏Joshua P. Thompson I keeps it versatile cause that is my style From hip-hop to be-b ... hat inner wealth and learn to love yourself Lately it's so hard to find peace of mind I just got to get away from the ... just got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers People don't believe the hype'cause Leehom ain't no stereo type ... ewell dubs(No) I'm
54 24.You Don't Bring Me Flowers 那麼多24.You Don't Bring Me Flowers Written Neil Diamond Alan Bergman Marilyn Bergmanvocal ... Bergman Marilyn Bergmanvocal You don't bring me flowers You don't sing me love songs You hardly talk to me anymore When you come through the door At the end of the day I remember when ... nd of the day I remember when You couldn't wait to love me Used to hate to leave me Now after lovin' me late at night When it's good for ... e at n
55 18.Just A Little es I know You know I hate to go But goodbye love was sweet Our worlds can never meet So I'll cry just a little'cause I ... 'll cry just a little'cause I love you so And I'll die just a little'cause I have to go Away Verse2: Can't ... have to go Away Verse2: Can't you see how I feel When I say love's unreal But goodbye it's been sweet Even though incomplete[repeat chorus] Instrumental break: Verse3: Every night I still hear ... Every night I still hea
56 9.NOT YOUR AVERAGE THUG 9.NOT YOUR AVERAGE THUG作詞王力宏Joshua P.Thompson作曲王力宏Joshua P.Thompson I keeps it versatile cause that is my style From hip-hop to be-bop ... hat inner wealth and learn to love yourself Lately it's so hard to find peace of mind I just got to get away from the ... just got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers People don't believe the hype'cause Leehom ain't no stereo type ... ewell dubs(No) I'm
57 30.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
58 8.When A Child Is Born ll around You get the feel you're on solid ground Hm-for a spell or two no one seems for lorn This comes to pass when a child is born And all of this happens b ... up and turn tears to laughter Hate to love war to peace and everyone to every
59 3.超速遊戲 et me see you Bounce with me Bounce with me Bounce ... 越想征服越頑固 I Love you I Hate you I need youJust to beat you(!
60 9.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
61 7.LAST TRAIN TO LONDON(倫敦夜車) oLondon I love you so much so you know How much I hate to say goodbye It's a sad moment to say goodbyeJust ... sad moment to say goodbyeJust you and me standing at the station I'd really ... ing at the station I'd really hate to leave you But I can't be here with you now Cuz it's the last train to London It was one those nights One those nights ... those nights One those nights you feel the fires burning Everybody was there Everybody to s
62 10.Believe coming to you will you still love me? you're looking for someone in this universe will it be me? if I ever go near ... l it be me? if I ever go near you telling you I'm a sinner will you forgive me? if I tell you I hate you. But I want you to love me will you be surprised? Oh iwas a drifter running to no where in this worid but darling ... ere in this worid but darling you saved me from falling on the ground o
63 1.Profit In Peace t in what you want So we must fight some more And all those who got an axe to grind Don't wanna fight no more And all those who got their burn ... e There is profit in the land you own So we must fight some more And all those who got a tired face Don't wanna fight no more And all those who lost without a tra ... re But there is profit in the love of hate So we must fight some more Repeat
64 11.When A Child Is Born ll around You get the feel you're on solid ground Hm-for a spell or two no one seems for lorn This comes to pass when a child is born And all of this happens b ... up and turn tears to laughter Hate to love war to peace and everyone to every
65 30.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
66 4.我無所謂 U said U loved then U kicked me out the door U said U ... cked me out the door U said U hate me but U kissed me once more I don't want this relationship should be going for U keep me coming back... coming back for more T ... or more Time will tell if our love will last forever girl Everytime I look into ... er girl Everytime I look into your eyes...我本性難改隨妳怎麼想我無所謂隨妳怎麼說我無所謂隨妳怎麼做我無所謂我根本完全無所謂(
67 2.You Don't Bring Me Flowers 偉-All For You2.You Don't Bring Me Flowers Written Neil Diamond Alan Bergman Marilyn Bergman Vocal Neil Diamond Barbra Streisand ... Neil Diamond Barbra Streisand You don't bring me flowers You don't sing me love songs You hardly talk to me anymore When you come through the door At the end of the day I remember when ... nd of the day I remember when You couldn't wait to love me Used to hate to leave me Now after lovin' me la
68 7.JUST A LITTLE ES I KNOW YOU KNOW I HATE TO GO BUT GOODBYE LOVE WAS SWEET OURS CAN NEVER MEET SO(NOW) I'TT CARJUST A LITTLE CAUSE I ... I'TT CARJUST A LITTLE CAUSE I LOVE YOU SO AND I'LL SIGH TO GO AWAY CAN'T YOU SEE HOW I FEEL WHEN I SAY LOVE'S UNREAL SO GOOYBYE IT'S BEEN SWEET EVEN THOUGH INCOMPLETE EVERY NIGHT I STILL HEAR OH ... E EVERY NIGHT I STILL HEAR OH YOUR SIGHS VERY CLEAR NOW LOVES GONE GONE AWAY AS I ONCE HEARD YOU SA
69 6.Elaine Oh I miss You I miss You yes I miss you問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我怎可意料 Elaine Elaine Elaine yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine yes I love you人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 Oh I ... 一個浪潮 Oh I hate It I hate it yes I hate it仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I still ... 暸 I still love you I love you yes
70 8.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
71 23.ELAINE OH I Miss You I Miss You Yes I Miss You問我怎去再忘掉共對風中那黑髮飄渺緣份到此但我可意料 Elaine Elaine Elaine Yes I ... 意料 Elaine Elaine Elaine Yes I Love You人遠去才明白芳蹤沓沓如對我沿途遇上一個浪潮 OH I ... 一個浪潮 OH I Hate It I Hate It Yes IHate It仍愛妳仍期望即使錯了還愛妳而其實妳不會明暸 I Still ... 暸 I Still Love You I Love You Yes I (
72 9.Child When you were born into this world Your mom and dad saw a dream fulfilled A dream came true the answer to their prayers ... e the answer to their prayers You were to them a special child You give them joy everytime you smile Each time you cried they are at your side to care Child you don't know You'll never know How far they've gone TO give ... How far they've gone TO give you all their love They can give To see you
73 7.Child(Anak) seco When You Were Born Into This World Your Mom And Dad Saw A Dream Unfurled. A Dream Come True. The Answer To Their Prayers. ... The Answer To Their Prayers. You Were To Them A Special Child. You Gave ThemJoy Every Time You Smiled. Each Time You Cried. They're At Your Side To Care. Child You Don't Know You'll Never Know How Far They'd Go. To Give ... ow How Far They'd Go. To Give You All Their Love Can Give. To See You
74 18.緣分一道橋 od談愛恨不能潦草 love and hate can't be discussed casually戰鼓敲啊敲 th ... ing你想走 if you are willing to leave就請立馬抽刀 please draw ... ng to leave就請立馬抽刀 please draw your sword right now愛一筆勾銷 love is cancelled once for all談愛恨不能潦草 ... ll談愛恨不能潦草 love and hate can't be discussed casually紅塵燒啊燒 th ... rld你我卸下戰袍 you and i take off our armour夢迴長城
75 8.Woman Woman(女人女人) oman Have you got cheating on your mind on your mind Something's wrong between us That ... thing's wrong between us That your laugher cannot hide And you're afraid to let your eyes meet mine And lately when I love You I know you're not satisfied Woman oh woman Haveyou got cheating on your mind on your mind I've seen the way men look at you When they think I don't see And it hurts to have them think that ... hurts to
76 1.Devil K 壞 Oh Lady You Can Be My Side是誰說婊子不需要愛體驗真正壞鄰居的壞 Gangstar ... de是誰說婊子不需要愛體驗真正壞鄰居的壞 Gangstar Love Real Get You High Black And Yellow One Real Style ... 能對你使壞 One Love Two Love Three喝是誰讓我醉了夢裡的女人那暗號打得認真保持好好先生守護你的純真愛的忍者正中紅心要你記著一舉一動逗你笑著是誰Rider你的心呢亮起警示燈 Is K Rider Bab
77 1.Understand s down my love cry again(雨點落下我的愛又在哭泣)
 He ... 又在哭泣)
 He hate me I'm leaving home again(他很不喜歡我再一次離開家)
 I promise I'm coming back at ten(我保證我一定在十點歸來) He salty but I don't understand(他總能瞎扯但我真 ... 別相信我了吧) cuz I can always make you happy(因為我總是能讓你感到快樂)
 make everyday like ... 是能讓你感到快樂)
 make everyday like your birthday(讓
78 1.Who r life Do you ever fear with it這無止境的交響曲讓人無法呼吸卻又無法抗 ... 你是從的恐懼 Do you wanna come with me這欲言又止的神秘噬血性的爭取一步一步接近打破未知的恐懼 Let's recover our life你能摧毀我未知的未來 Let me run and run and run你能賜予我未知的能量 Made me danc ... little bit more Tell me could you take it Tell me would you fake it If the choice was yours could you make it Would (
79 2.愛蝕 改變* Baby~ You know I love you Anywhere you go追逐你的愛 I hate~這孤獨的滋味 Don't leave me away愛蝕的眼淚* R
80 2.Gray ly I just hate you so Suddenly I wanna love you so Suddenly I just can't figure out myself Why don't ... t figure out myself Why don't you come get closer girl Why don't you come get closer boy Why don't you why don't you I wanna let myself out I wanna let you go before I hesitated so just go your own way I'm gonna be ok cause I'm always here waiting someone I gonna let myself out I gonna let ... na let myself out I gonna let you(
81 15.Lone Wolf(English Ver.) d who are you to judge me Love love don't lie So tell me what your girl like Is she cray too Gone girl I'm a pro playa Day1 got my86 on it ... pro playa Day1 got my86 on it You come and you drop a bomb on it Shit you tryna be a romeo Bad boy got you looking like a hom-eo So now you got a taste huh Tell me tell me what it taste like Okay So who are ... it taste like Okay So who are you to judge me Aphrodite Come and set me free from m
82 1.JUST ME(& MastaMic) me be me Love me or hate me It's me Masta M I C Can you see can you see that this is me I don't wanna b
83 6.Daybreak reak With you I lay In our shades of lust& hate A love song on replay& each gentle kiss like petals falling on my skin I bloom with ... lling on my skin I bloom with your touch In the way you breathe colour into my veins with words I can't resist Like a butterfly caught by spring I'll remain deep in ... by spring I'll remain deep in your scent Oh oh teach me how to see the end when I know We'll always ignite with the morning light The world awakens to ...
84 16.最好的 Where's My Teddy(Live) 樣吧 Hey do you know when's winter I see black and white and grey colour now I feel so cold Without my teddy now my loneliness has filled me Whi ... she knows what I mean All my love for you has brought me to this state of mind I'm so curiosity it's drown me lie me Leaving me a state of winter crushing every bit of me ... y bit of me Poor me but can't you see now I must hate her hate my teddy So I'm here in my room shedding tears ... ere in my room sheddi
85 3.Alice Hates You r>3.Alice Hates You作詞冼佩瑾作曲冼佩瑾 They say the wicked will be cut off from the land The treacherous will be rooted out of it And Alice says she ... out of it And Alice says she hates you I love Alice so she wins Who cares'bout that dude on that rocking chair Who cares'bout that dude on that chair ... 'bout that dude on that chair You're not the wicked nor the treacherouYou're just mean Good enough to be exiled from my heart Cause
86 10.超級豬頭 I really hate you I hate you你這個超級豬頭 You're such an x.o I really hate you but love you愛你到不可思議 You are my super x.o x.o x.o x.o x.o x.o x.o ... r x.o x.o x.o x.o x.o x.o x.o You are my super x.o一想到你就氣白眼整個翻不停 Oh no我快發神經粗心大意忘東忘西馬桶坐墊死不拿下來還裝傻塞ㄋㄞ想把你踢到外太空去但沒有力氣 Oh no你很大摳你很呆但你讓我
87 3.聯歡會 ybody one love一起歡樂 party'til the sun up如果你有機會可以來體會 ... ht來到這裡do whatever you like過得開心快樂很嗨所有手掌跟著我拍一起自在一起來聯歡會大家滿街派對跳得沒完沒尾all day'Cuz it's a block partyJust relaxin all good Party people jammin' to some Marle ... New York The one and only if you don't know me Check the411 you can get it from ya homie(yea) I swit ... k party只帶著love no hate(!
88 5.超越 od and be loved(Rap) Famous Amos ya wanna be a star? Better make it quick ... a star? Better make it quick you better take it far Many many girls they wanna be celebrity Holy moly they're running into jeopardy! Heads up shoulders back coul ... up shoulders back could I get your autograph? Maybe Ladies could I takyour photograph? Ritsy ditsy they make you they break you They take you th fake you they really just hate you!我從以前
89 3.Pendulum it stops you know its reached the top Kitten heels and black mascara I'll say I've never cared about it I'll slip it on and trip it runs wild ... 'round And I can't keep up if love is to hate you as I'm giving out my heart out I need something to rein me in so that pendulum can stop its swinging I see ... m can stop its swinging I see your eyes they give you away I wish you'd tell me more about it You say yes but do things your way Someday
90 1.複製人 t want to hate you more I don't want to love you more I don't want to get hurt anymo
91 2.Clueless Boy can't get you out of my mind Darling you're sweet Sweet as poison Makes me wayou all the time I can't get you out of my mind You're so charming It's a sin Makes me love you and you leave I remember first time I met you My heart just stopped because of you Mesmerized by by your voice I got lost in in your eyes I got lost in your eyes I can't get you out of my mind Darling you're sweet Sweet as poison Makes
92 18.Nobody's Fault y Thought you'd understand The shoulder you lent me Was made out of sand Oh love should be easy But I think otherwise And it's kind of silly I thought I figured it out Everything is possible But it's a wrong ... still standing their ground? Love or hate You know I'd rather not debate When it'
93 14.Who Knows ime I see you fall Scattered pictures on the floor And ... red pictures on the floor And you wonder is this worth it Standing miles behind the truth Is there ever any proof? And ... Is there ever any proof? And you wonder is this worth it Don't you know life can be beautiful somewhere We all get lost sometimes don't be scared… Who knows what life is really all about? I am tr ... am trying but Who knows what love is really all about? I am dying but Who knows w
94 3.我的饒舌 m一起醉了 And haters you can save it讓你恨我到你累了 Later沒有關係我不擔心我只一直專心過著我的生活 livin' so free不管他們說什麼我還是 do me Time flies by所以我也快如果沒有做過我還是 gotta try對我自己相信 never失敗 ... 可以讓你覺得 high like我的饒舌 can make you bounce up!這是個沈迷音樂世界type of beat! See me謝謝大家買了我的CD或者來是看著我in3D高興可以一直醬子繼續 Be me
95 9.Hey DJ n' a f*ck Haters gonna hate still givin' them love and it's all good Stay doin' my thing in all hoods I'm everywhere like Starbucks Miss Ko-rporate But ... Starbucks Miss Ko-rporate But you'll never find me chillin' in the office Flow August hot like caution Stay busy I'm on my boss sh*t Yea boy I talk that talk walk ... rything with my own two hands You know we get it get it Stay so miss independent All day ... y so miss independent All day you can spot me
96 8.Hate The Way You Love Me 漫-SC8.Hate The Way You Love Me作詞 Karen Danzig、Reuben Martin、夏至作曲 Karen Danzig、Reuben Martin編曲謝浩文跑車接載冷淡對待不將氣派放在眼內無聊和無知都想撇開不需你愛你別意外跟蹤報到隔日聽候不懂節制態度照舊如豪華艙不准 ... 份別又來奉承別來俗套總之太乞我憎*# Hey listen Hate the way you love me Baby Hate the way you love me最怕被寵的主意待
97 18.Where's my Teddy(英) Hey have you seen my teddy? She was handing your picture to me now my love is gone. Please come into my room spare me tear of sorrow Kiss me just before ... of sorrow Kiss me just before you go. Hey do you know when's winter? I see black and white and grey colour now I feel so cold. Please tell her to stay away out of my blurry visi ... se the door; shut me out from you. Too much of love for you has brought me to this state of mind. I'm so confu
98 7.Make Me Cry ust wanna love you可否好好欺騙我 make me cry Maybe I just wanna ... ake me cry Maybe I just wanna hate you即管狠狠解決我 make me cry No...no...no...無原因寫這首歌 No...no...no...為何寫關於你的歌告訴我你是個小丑是個開心的假像告訴我你沒有飛氈沒法飛得出邊彊絕望是願望太多偏偏不敢相信你月亮下面雜念太多應該怎麼討厭你 Ay. ... y...床頭燈開到天荒 Baby I just wanna love you
99 3.Feel About You eel About You(為你鍾情)3.Feel About You Everything I love about you
I never really dare to say
For fear ... 
For fear you'll stay away And everytime you do the thing you do
Like a boy would do for his girl
I don't know what to do Because ... don't know what to do Because you make me breathless
Because I'm scare ... ve got
Do you know how it feels? Because I love you
Because I need you
Because
100 5.Don't wanna be wanna be your pretty doll Don't wanna be Don't wa ... 沾染我的臉孔好感傷 You don't wanna be my lover boy Don't wanna be Don't wanna be遲早選擇遠走說著說著我的體溫與世無爭你的餘溫暫存冷鋒直奔唯我獨尊跟著孤寂往生說著說著你得了分我失了針誰不想做好人我的忐忑往哪裡扔不想再有糾紛 I don't wanna be ... 忐忑往哪裡扔不想再有糾紛 I don't wanna be your funny doll Don't wanna be Don't wanna b

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】