魔鏡歌詞網

關於 just + got + me + free + all + right 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 8.Freedom ares8.Freedom feat.Jhené Aiko作詞 Kris WuJhene Chilombo T. Markous Roberts Steven Bolden Masamune Rex Kudo作曲 Kris WuJhene Chilombo T. Ma ... the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with ... hereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the heada
2 1.Freedom 吳亦凡-Freedom1.Freedom feat.Jhené Aiko You could have been anywhere in the world but your here with ... the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with ... hereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I h
3 2.Right Now TAGE2.Right Now作詞 GALI作曲 GALI編曲 Yocho這是201 ... 感謝他的government從來不教how to love去看看還活著的孩子們都在尋找drugs他並沒有說只有孩子才會碰那些他是說還在飛的你們全部都是kids Pills n oxygen you know this is why we live然後才是一下l**s they won ... son We different但我們look the same on our face當他們創造互聯網then we don't need the na ... 創造互聯網then we don't need the name
4 3.時尚 ef has no meaning if you can't dream People tell me who I am but I can't be I can't breathe if I ain't ... be I can't breathe if I ain't free And I ain't ever gonna change for the world'cause it's not ... for the world'cause it's not me I ain't nuthin if I ain't real Stay true to myself'cause I ... l Stay true to myself'cause I got feelings that you can't feel Live the life that you ... t feel Live the life that you gotta live Gettin' caught up in politi
5 9.Danny's Song and tell me I'm the lucky one We've just begun I think I'm gonna have a son He will be like you and ... a son He will be like you and me free as a dove Conceived in love the sun is gonna shine above Even though we ain't ... ne above Even though we ain't got money I'm so in love with ya honey Everything will bring a chain of love In the mornin' when I rise Bring a tear of joy to my ey ... ar of joy to my eyes And tell me everything's gonna be all r

6 9.Danny's Song and tell me I'm the lucky one And we've just begun I think I'm gonna have a son He will be like she and ... a son He will be like she and me free as a dove Conceived in love the sun is gonna shine above Even though we ain't ... ne above Even though we ain't got money I'm so in love with you honey Everything will bring a chain of love In the morning when I rise Bring a tear of joy to my e ... ar of joy to my eyes and tell me Everything's gonna be all
7 7.Peace? y you are all just as hypocrite as others'接著牠也攻擊那聲援動物的 ... 射死 shoots me to death because我穿過皮革 because I have once worn leather也吃著肉沒資格寫這歌。 feasting on ... eather也吃著肉沒資格寫這歌。 feasting on meat not qualified to write this song.把你腳掌剁掉讓你看著自己失血 Chop your feet off and let you watch yourself bleeding to death準備開始肢解傷口剝開 prepa ... wound從腳踝直到
8 7.從黑膠起家 for da women See they look at me and see Some kind of oddity or freak But what theyally don't see Is I'm just tryin to be me Without the judgments repugnanceJust doing what I love and Not tryin to be a slave to the opinions of the public(nah) My whole life I've struggled to be ... ole life I've struggled to be free And now that I'm grown I could finally be me ya know? So nod your head back if ya feel this Real always recognize
9 1.It's Not Like I Like You!! Boy: I've got myself just a little bit of love that I wanna spend on you. But baby I'll never get that chance to dance that romance with you Oh No cause ... ! and kickin HUGH And putting me down. Giggle I hope you don't mean what you say. But I keep seeing you stickin around Like you can't get enough. So I stay and I wonder How my hand would feel int ... girl's a Dere a Tsun-TsundereJust saying hi gets me a punch in the face. And if I should compli ... e fa
10 25.Somebody to Love 何韻詩-MEMENTO 201325.Somebody to Love Can anybody find me somebody to love? Each morning I get up I die a little Can barely stand on my feet(take a look at yourself) Take a look in the mirror ... cry Lord what you're doing to me I have spent all my years in believing you But I just can't get no relief Lord! Somebody somebody Can anybody find me somebody to love? I work(he works hard) hard every day of my life I
11 7.Saving all my love >7.Saving all my love原唱惠妮休斯頓(Whitney Houston) A few stolen mo ... itney Houston) A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm savin ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy living ... you It's not very easy living all alone My friends try and tell me find a man of my own But
12 12.Saving All My Love For You 12.Saving All My Love For You A few stolen moments is all that we share. youve got your family and they need you there. though i try to resist being last on your list but no other mans gonna do so im saving ... er mans gonna do so im saving all my love for you. its not very easy living ... you. its not very easy living all alone my friends try and tell me find a man of my own. but each time l try i just break down and cry cause id rath
13 21.Saving All My Love For You(2002Live原音版) 21.Saving All My Love For You(2002Live原音版) Lyrics Gerry Goffin Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm savin ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy Living ... you It's not very easy Living all alone My friends try and tell me
14 23.Mr. Wrong(沒有醜女人英文版) to regretJust don't get don't get upset Mama said not to regret) You think that you need ... gret) You think that you need All these men in your life What you don't know is that you're ... you don't know is that you're free To be by yourself and happy It seems you're imcomplete Untill Mr. ... you're imcomplete Untill Mr. Right comes along What you can't see is that he's gone Mr. Wrong took your song You see ... . Wrong took your song You seemed so
15 2.One ok your time to show I felt so divine summer breeze through and blew my mind Now sweet love could be for your and ... et love could be for your and me What you looked at me like you got nothing to hide Things you share witme so sincerely you got me trippin's shinging oh so dream* Yes you make ... ing oh so dream* Yes you make me smile in oh so many ways Turn me inside out swith my mind into a sunny day Every heartbeat I see my love g
16 12.Mr. Wrong to regretJust don't get don't get upset Mama said not to regret) You think that you need ... gret) You think that you need All these men in your life What you don't know is that you're ... you don't know is that you're free To be by yourself and happy It seems you're imcomplete Untill Mr. ... you're imcomplete Untill Mr. Right comes along What you can't see is that he's gone Mr. Wrong took your song You see ... . Wrong took your song You seemed so
17 8.Sorry wild and free Feels good letting go And everything's al ... letting go And everything's alright Ain't thought about you one time no Ooh I finally see the light and baby it's the best side oh ohh oh whoah Sorry I'm not waiting for you to co ... I'm not waiting for you to come back at all Sorry I got nothing for you no nothing at all Didn't even cry Cause I'm just glad that you're gone that you're gone So glad he took ... t you're gone So g
18 5.Getit body told me'WATCH OUT'所有人跟我說「當心」'I don't know bout this one man'「這一位我不太確定」 A little so ... one man'「這一位我不太確定」 A little something that seems kinda strange bout your ga ... ems kinda strange bout your game關於妳的這場遊戲好似有些突兀 A certain light in your eyes I ... certain light in your eyes I just can't describe妳眼中閃爍的光芒我無法描述 Y'know maybe I'm wrong and it's ... know m
19 5.Dannys Song(丹尼之歌) and tell me I'm the lucky one We've just begun I think I'm gonna have a son He will be like you and ... a son He will be like you and me free as a dove Conceived in love the sun is gonna shine above Even though we ain't ... ne above Even though we ain't got money I'm so in love with ya honey Everything will bring a chain of love In the mornin' when I rise Bring a tear of joy to my ey ... ar of joy to my eyes And tell me everything's gonna be all r
20 8.Sip On the Sun(蘇静雯) 静雯 You've got a lot of heart they say to us These are the reckless parts that make it incredulous Soon enough we will f ... redulous Soon enough we will fall in line with them But before they can catch us Let's live like it's madness And sip on the sun while we're young Pass ... he sun while we're young Pass me the keys we will run while we're free And we'll chase the dawn We're good on our feet even better on our knees And we'll fight the wrongs ... es And we'll f

21 32.Punch up On the right side of the wrong bed And never an excuse I made up Tell you the truth I hate What didn't kill ... truth I hate What didn't kill me It never made me stronger at all. Love will scar your make-up lip sticks to ... ar your make-up lip sticks to me So now I maybe lean back there I'm sat here wishing I was sober I know I'll never hold you like I used to. But a house gets cold ... g Without you to hold I'll be freezing Can't rely on my heart to b
22 10.Another One Bites The Dust- The Crew ash Young Free...Freddy where you at?(Steve walks warily down the street with the brim pulled way down low) So ... e brim pulled way down low) Some cat up in Brooklyn just got robbed with a Kangol!(Are you ready?! Hey! Are you ready for this?! Are you hangin' on the edge of your seat?! Out of the doorwa ... nd of the beat! HEY!!! My man got shot and the block got hot!(Another One Bites the Dust!) Yo hey yo I hear more shots it's like Fort Knox kid!(Another On
23 11.Commander- Kelly Rowland feat. David Guetta(凱莉蘿蘭+大衛庫塔) he keeps me safe With the treble and that bass I feel ... e treble and that bass I feel free enough to party hard This dress won't go to waste Feel like I own the place V.I.P to to be the boss You see the way these peopl ... doubt I'll provide the answer Right now i command you to dance I'll be your commander ... dance I'll be your commander Right now I command you to dance I'll be your commander ... dance I'll be your commander Right now i command you to...
24 1.Brand New Day nother summer That's how this chapter starts I'm gonna run so fast til I can't breathe Co ... so fast til I can't breathe Come along and follow me Let's make some noise like we never did before It's a brand new day(Don't you see ... a brand new day(Don't you see me) Changing on my way(So completely) This ti ... my way(So completely) This time Imma sing and your gonna hear This time I'm gonna show you that I got the spirit It's a brand new day An
25 12.Lives In Da Club- Sophia Fresh(feat.Jay Lyriq) But its time for me to be free But I know he so Mad at me(eeeehhh) Yeah I swear I'll be home laid out(ooohhh) Even though I've said these things A million ti ... said these things A million times before(Ooohhh) I promise I'll be home After this next song(yeah)(Ooohhh) I know u watchin' TV And there's nothin' on But I need so ... ere's nothin' on But I need some alone time And it wouldn't be a problem If she gave ... dn't be a problem If she
26 18.Clear Montana 2:Meet Miley Cyrus18.Clear It's6 am and I'm wide awake Cuz I can't stop thinking bout the stuff you were sayin' to ... the stuff you were sayin' to me and I I can't let it slide The papers not here yet The suns not up But I'm not afraid to tell you what I feel inside I had one of ... of those dreams that made it all so Clear to me now I got a whole new perspective It's so clear to ... perspective It's so clear to me now You can't treat (|
27 9.Family affair ancery We got ya'll open Now ya floatin' So you gots to dance for me Don't need no hateration holleration In this Dancery Let's get it perculatin' While you're waitin' So ... atin' While you're waitin' So just dance for me(First Verse) Come on everybody get on up Cause you know we ... y get on up Cause you know we gots to get it crunk MaryJ is in the spot tonight And I'm a make ya feel ... onight And I'm a make ya feel allright(make you f
28 17.It's A Long Road 合輯-All My Loving17.It's A Long Road Artist Dan Hill It's a long road When you're on your own And it hurts when they tear your d ... eams apart And every new town just seems to bring you down Trying to find peace of mind can break your heart It's real war ... reak your heart It's real war right outside your front door i tell ya Out where they'll kill ya you could use a friend Where the road ends that's the place for ... oad ends that's the place for me Where
29 23.Reunited your side Me minus you is such a lonely ride The break-up we had has made ... The break-up we had has made me lonesome inside I realize I love you cause I want you back hey hey I spent the evening with the radio Regret the mo ... g with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learning so much I know now that I love you cause I Need you touch hey hey*Reun ... y I sat here staring at the same old wall Came back to lif
30 5.Family affair ancery We got ya'll open Now ya floatin' So you gots to dance for me Don't need no hateration holleration In this Dancery Let's get it perculatin' While you're waitin' So ... atin' While you're waitin' So just dance for me(First Verse) Come on everybody get on up Cause you know we ... y get on up Cause you know we gots to get it crunk MaryJ is in the spot tonight And I'm a make ya feel ... onight And I'm a make ya feel allright(make you f
31 6.Hot in Herre t of uh uhJust a little bit of..{*beat*}; just a little bit of..{*beat*}Just a little bit of..{*beat*}; just a little bit of..{*beat*}[Nelly] I was like good gracious- ass is bodacious(uhh) Flirtacious tryin to show patience I'm waitin ... w patience I'm waitin for the right time to shoot my steez(you know) Waitin for the ... teez(you know) Waitin for the right time to flash them ki's then uhh I'm leavin please believin- ohhh! ... leavin please
32 11.DMX- Right Wrong r>11.DMX- Right Wrong[Chorus](Right and wrong) Whatever which way they go( ... g) Whatever which way they go(right and wrong) Whatever which way they go( ... g) Whatever which way they go(right and wrong) Whatever which way they go( ... g) Whatever which way they go(right and wrong) Whatever which way they go( ... g) Whatever which way they go(right and wrong)[Verse1] Made me a leader before I was ready to lead Took away my hunger but didn't give .
33 1.Country Grammar ass it to me now I'm goin down down baby yo' street in a Range Rover Street sweeper baby cocked ready to let it go Shimmy shimmy cocoa what? L ... up and take a puff pass it to me now[Nelly] Mmmmm you can find me in St. Louis rollin on dubs Smokin on dubs in clubs blowin up like cocoa puffs Sippin Bud gettin perved and getting dubbed Daps a ... getting dubbed Daps and hugs mean mugs and shoulder shrugs And it's all because'ccumulated enough scratch just to n
34 6.Livin'It Up h yeah We all my... Yeah C'mon c'mon uh To all my bitches that be givin' it up uh Tall my niggas that be livin' it up we say... To ... be livin' it up we say... To all my bitches that be givin' it up ah C'mon[Verse1:Ja Rule] Baby you're such a typical everyday one night thing It's a physical I'm ... ght thing Fuck knowing your name get your ass in the Range And rollover gettin' blown while blowing the doja Bring head to a closure That's a good bitch Before it ...
35 2.8 Mile Verse1 sometimes I just feel like quittin I still mic why do I put up this fight why do I still write so ... fight why do I still write sometimes it's hard enough just dealing with real life sometimes I just wanna jump on stage and just kill mic's and show these people what my level of skill's like but I'm still white so ... 's like but I'm still white sometimes I just hate life something ain't right hit
36 7.Rap Game r>7.Rap Game Artist D-12(Speaking) The Rap Game Hip hop101 The hardest9 ta5 you will ever have you can't learn this shit in no history book you ready to rap motherfucker you rea ... ur soul Ha ha ha ha The rap game motherfucker... Verse1 I'm like this rufted nigga you made ... ke this rufted nigga you made me crazy you should have slaved me as a baby behavin shadier the Wes Craven and you aint even ... Wes Craven and you aint even gotta pay me I
37 3.Eminem-8 Mile Verse1 sometimes I just feel like quittin I still mic why do I put up this fight why do I still write so ... fight why do I still write sometimes it's hard enough just dealing with real life sometimes I just wanna jump on stage and just kill mic's and show these people what my level of skill's like but I'm still white so ... 's like but I'm still white sometimes I just hate life something ain't right hit
38 6.D-1250 Cent- Rap Game nt- Rap Game(Speaking) The Rap Game Hip hop101 The hardest9 ta5 you will ever have you can't learn this shit in no history book you ready to rap motherfucker you rea ... ur soul Ha ha ha ha The rap game motherfucker... Verse1 I'm like this rufted nigga you made ... ke this rufted nigga you made me crazy you should have slaved me as a baby behavin shadier the Wes Craven and you aint even ... Wes Craven and you aint even gotta pay me I take pleasur
39 5.OutKast- Player's Ball Player's Ball Intro Scene was so thick low rides seventy-seven Sevilles El Dawgs nuttin but them'llacs ... l Dawgs nuttin but them'llacs All the players all the hustlers i'm talking about Black man heaven yah know what i'm saying? Peace Verse One: it's beginnin to look a lot like what ... piece my two and two together gots no snowy weather have to find something to do better bet! i said subtract so shut up that nonsense about so ... shut up that nonsense about
40 5.Hit'em High---Busta Rhymes Coolio Ll CoolJ& Method Man B Real -Busta Rhymes Coolio Ll CoolJ& Method Man B Real(Intro) Greetings earthlings We have now taken over your radioooo.....(B-Real) Goin' straight through the hole ... ht through the hole You ain't got no game I'm breakin' ya out the frame Coming through like a train Looking to take over the world is my goal With my unstoppable crew takin' ... th my unstoppable crew takin' all control You can't get none of this we're runnin' this Well taker earth shaker3 poi
41 9.Givin' U All That I've Got---Robin S. .Givin' U All That I've Got---Robin S. Oh uh oh oh oh Oh uh oh oh ooooh In the mid of a song Don't you give in(don't you give in) When you feel the ligh ... my love a trust. I'm Givin' U all that I've got The best part of me(givin' U all that I've got) I'll be there for you babyJust open your eyes and you'll see. I'm Givin' U ... and you'll see. I'm Givin' U all that I've got The best part of me(givin' U all that I've
42 32.Reunited your side Me minus you is such a lonely ride The break-up we had has made ... The break-up we had has made me lonesome inside I realize I love you cause I want you back hey hey I spent the evening with the radio Regret the mo ... g with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learning so much I know now that I love you cause I Need you touch hey hey* Reu ... y I sat here staring at the same old wall Came back to lif
43 19.Reunited(桃子與香料合唱團) 合輯-2Moments(往日情懷)19.Reunited(桃子與香料合唱團) I was a fool to ever leave your side ... fool to ever leave your side Me minus you is such a lonely ride The breakup we had has made ... e The breakup we had has made me lonesome and sad I realize I love you'cause I want you bad hey hey I spent the evenin' with the radio Regret the mo ... ' with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learnin' so much I
44 1.Rainy Dayz MJB] It's just those rainy days Spend a lifetime tryna wash away Until the sun comes out and shines again Smile for me smile for me[Ja Rule] All of those rainy days A lifetime tryna wash away Until the sun shines and I see your face Smile at ... and I see your face Smile at me smile at me[MJB] We're always living so crazy and sexy and cool And we begin to love it Watchin' ... we begin to love it Watchin' all of the heartache and pa
45 5.'Til The Dawn h every time that we hit up our spot See everyone in line and they payin' a lotâ€~Cept their payin' for the night'Cause the drinks are fixed b ... ks are fixed but the music is free You want it you got it You need it but you know you gotta have it boy The music is freein'(Out on the weekend out on the weekend weekend) This is for the girls comin' from NYC I'm feelin' you like yous family And ev ... m L.A. to DC Rockin' to the same old CDs This is for the k

46 2.Autonomy ght- the walls are closin' in all around me Like a cruel dream White and grey and black and auburn A maze of sharp turns A wild array Sky- I see a bit of it looking straight ... bit of it looking straight up Got to rise up Bright and blue a square of sunshine A slice of good life So far away Who says that I can't reach that square of sky That I can't ris ... grity Break the maze of the game we Play- there's nothin' I can do but to play now Must engage now Pla
47 7.God only knows A-DIAMOND MEMORIES ~All Time Best of ELISA~7.God only knows作詞西田恵美作曲 M.C.E.・前口渉・木村香真良・柳田しゆ・mixakissa・すみだしんや What I'm seeing……Is it real? What I'm feeli ... ilities There is no guarantee just improve my abilities(Go ahead with your own life- Is there any hope in your sight?) There is a choice to make setting the ... a choice to make setting the right priorities(You will always be the one
48 3.Defunkdafied off the wall The vibes will set you free La chic got funkdafied Now she loves to scream La freak jump off the w ... scream La freak jump off the wall The vibes will set you free La chic got funkdafied Now she loves to screamチョ ... りえる夏 Show me how to love Say hey little lady go on slide ... y hey little lady go on slide me a smile Walk walking down the dance floor freak of them ... the dance floor freak of them all Like the cr
49 5.Keep Moving(Poolside Remix) in the dome? You holding in your cries they turni ... e? Take some time for the present at hand Try to over-stand you are the hue of man I be feeling like Kendrick DAMN. Keep Moving感傷的な自分でいたって現状は何も変わりゃ ... f nature beyond our control Same destination so let's make the most Of our new creation yeah we're in it together Digital slave strung out for days Power chord st ... you out there recording over me Now I'm in your ha
50 3.Enjoy nd said Sometimes I hold me back I just wanna make me smile But a lie tells you right Now you've got to trust yourself Don't look back it makes you down Talking about a future ti ... down Talking about a future time Don't you think you lose your chance Rush into get to be ... ur chance Rush into get to be free When you feel the chance to change the way World is going what it's to be Don't you stop Don't hold you back When you walk It's ...
51 5.Handcuffed .Aro Take me where I belong You put me back on trackJust wake me up I need to see the light A touch of life A mo ... the light A touch of life A moment in my arms Spend the time with me Don't let the warmth of love inside your heart fade or run Co ... side your heart fade or run Come closer to me It's all or none Don't wave your hand just give me a hug I don't want that wink just give me a kiss Don't throw the l
52 12.SAVING ALL MY LOVE FOR YOU 12.SAVING ALL MY LOVE FOR YOU作詞 Michael Masser・Gerald Goffin作曲 Michael Masser・Gerald Goffin A few stolen mo ... ・Gerald Goffin A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I try to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm saving ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy living ... you It's not very easy living all alone My friends try
53 4.Dirty Disco(English Version) wild and free I'll make it there Until the end You know who I am ... til the end You know who I am Gotta check this out We're gonna rock the house(Say what?) Give a damn? Now get'em out Don't need no haters around Sorry but I'll do ... ry but I'll do it(Ice cold) Sometimes we break the rules Don't stop till you feel al ... es Don't stop till you feel alright Don't stop till you feel the vibe just wanna do my thang Them boys say they wanna live my life T
54 10.THE THEME FROM BIG WAVE(ビッグ・ウェイヴのテーマ) 山下達郎-COME ALONG 310.THE THEME FROM BIG WAVE(ビッグ・ウェイヴのテーマ)作詞 ALAN O'DAY作曲山下達郎 Out there in the ocean that's my silhouette Out there waiting where the mounta ... where the mountains move I'm all alone but I'm at home Livin' with nothing left to prove We'got summer right here in our hearts And we move with the tide We ... And we move with the tide We just float in the sun'til the big wave c(|
55 4.NIACIN FLUSH Trip with me I've got a feeling feeling feeling feeling Fall in love Take...Take me out This song is so sick Makes me move like a freak Do not bring me down啓蒙思想な僕らは故、不迎合思想な僕らです。いつもHATEばっか買っ ... バーヒートして Come let them in there Dance You can come back right now You're just the best one that I know Then you can walk beside ... know Then you can walk beside me So
56 5.Scarlet night darkness bright And overflowing the streets with crowds of human tonight It's a Friday starving little beasts prepare to move out They stop to ... out of sight Gonna make you fall into what looks so fine Scarlet Party's going on Scarlet Party's going as you laugh You laugh you're laughing as you dance Well ... gone honey Wherever I go Well all I need's a little suck of sweet honey to go out to the world A wonder world you've co ... world A wonder world you've come to s
57 2.It Feels Making it all about me Me and myself is all that I need Cause I finally found that I'm free To do the things that makes me happy yeah Trying to build on my dreams Treasure myself and the love inside ... re myself and the love inside me Cause I know that I got that peace That's real and it will never slow up I don't have a care in the world no Drop down ride around the town I'm focused ... focused Yeah I'm living life just how I want
58 3.Lagoon(Live at宇都宮HEAVEN'S ROCK VJ-22016.7.30) f jewelry All he needs is journey'cause his bed's started burnin' Fixing hole With alcohol da-da-da...But still alone I'm kind of a man who ne ... e I'm kind of a man who needs freedom Why they're trying to be ordinary Don't sell blue birds might be a late bloo ... lue birds might be a late bloomer Becareful! You're the only one who knows you're a drea ... ly one who knows you're a dreamer Hey! Ho! Is it a sin to feel good? I didn't know that Before start punishi
59 6.Catch me if you can r>6.Catch me if you can作詞 nana hatori作曲 KEN for2SOUL MUSIC Inc.・Philip Woo I've had enough of ... Philip Woo I've had enough of all your silly games boy There's nothing you can do cause I'm going my way Don't ... cause I'm going my way Don't mess around with me cause I don't care boy I ain't your Barbie doll gon' fly with or without you Everybody wants to tell ... t you Everybody wants to tell me what to do with my life Always judging other
60 3.Don't be Afraid-English version- ife the time is now so take out your gun You can't give up! Take aim shoot him now! From a dream into a dream fell and lost ... am into a dream fell and lost all of my hope I am locked away by my fear I can't look into the sky your reality's too b ... o the sky your reality's too bright for me So with my eyes closed I fall asleep Stay? I might still be alive all? It's out of my control Fly? My heart restrained by fear looks up into the night sky Op
61 29.Pu Pu bota You smell like Pu-Pu You smell like Pu-Pu Don't spend all your time just thinkin''bout me A petty crime like this I can't receive What would I gain if I let you love ... ould I gain if I let you love me Lust for your touch would make me feel guilty Don't know if this is theright thing to do Don't wanna end up playin' a fool Do you think you know the ... ool Do you think you know the meaning of....love love oh love You s
62 2.Lagoon f jewelry All he needs is journey'cause his bed's started burnin' Fixing hole With alcohol da-da-da...But still alone I'm kind of a man who ne ... e I'm kind of a man who needs freedom Why they're trying to be ordinary Don't sell blue birds might be a late bloo ... lue birds might be a late bloomer Becareful! You're the only one who knows you're a drea ... ly one who knows you're a dreamer Hey! Ho! Is it a sin to feel good? I didn't know that Before start punishi
63 4.Saving All My Love For You JUJU-TIMELESS4.Saving All My Love For You作詞 Gerald Goffin・Michael Masser作曲 Gerald Goffin・Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share. You've got your family and they need you there. Though I try to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm saving ... man's gonna do So I'm saving all my love for you. It's not very easy living ... ou. It's not very easy living all(
64 3.Rule The World feat. KUDO$ e nights bright lights Everythin' is alright All I need is me and my girls Hold tight long flight Like a star we shine b ... flight Like a star we shine bright Yeah we're takin' over the world Cause we're young and we're ... d Cause we're young and we're free And we'll be who we wanna be Like it's ... be who we wanna be Like it's meant to be Take it from me Life is all just a mystery Starring you and me But we got the k
65 16.Dead Wrong d・DanielJames・Kevin Ross作曲 Leah Haywood・DanielJa ... d・DanielJames・Kevin Ross Why you acting all brand new? When you know that we're through through through See you checkin' up on ... hrough See you checkin' up on me But there's nothing you can do do do Sick and tired of your stupid ga ... ck and tired of your stupid games Ain't your baby so say my name I was with it for a minute Now we're done done done done done(Wanna know) Where I'm at Who
66 12.Bridge the World English ver. gonna do all I can To build a better future for the world Trust in ... future for the world Trust in me just take a hold of my hand We're standi ... s!) We've got to believe(Everybody try to understand)(No!) more don't need this sadness(We ... re don't need this sadness(We gotta end this now)(Hey!) no time for crying(Let's stop the fighting right now) Let's change these tears to kindness let's make a change from this day on Hello Hello Hello to
67 1.Saving All My Love For You >1.Saving All My Love For You作詞 Gerald Goffin・Michael Masser作曲 Gerald Goffin・Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share. You've got your family and they need you there. Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm savi ... man's gonna do So I'm saving all my love for you. It's not very easy living ... ou. It's not very easy living all alone My friends
68 15.ICU に繋がる鎖 Set me free壊れてまた生まれゆく灰になるセリフ俺は Still in ICUそう破壊 ... ッカールームで誓うてJust do it All night long All right?見ている You betta run?神はいる借りモノの刀で切れぬか ... のみ大勝負ギリでも Got real Frank Lucasばりに We got deals命預けた仲間と築く城が俺様の墓場 Know it失意と恥この
69 1.HEADS AND TAILS l reminds me of my past feeling To discard my own scars ... eling To discard my own scars Right here I'll never look back Too muchfreedom makes you blind Show me a coin that you can find That has two ... to take? All I want is not just one That's what I take I've got pleasure and pain inside of me All I want is not just one This is my chance To flip a coin to find my“heads and tails” What makes a picture perfect? Inside this
70 1.Freedom ST I1.Freedom作詞 LOVE PSYCHEDELICO作曲 LOVE PSYCHEDELICO Hello今君の前仇になる混沌のmoney Good day誰?愛で唄うのただ憂うよ revolution Gonna live ... うのただ憂うよ revolution Gonna live just for today Gonna sing just for today Hello今僕は恐いのか? I'm up a blind ... Hello今僕は恐いのか? I'm up a blind alley Everyday飽くくらいじゃ暗いね I don't wanna cry no more Gonna live ... wanna cry no more Gonna li
71 3.crossing field-English ver.- 辺翔 Cloudy memories Of the way it used to be Search for answers I can't see Looking back in ti ... I can't see Looking back in time All the images they tell me where I'm going They guide me Look to the skies it's a new day every day Feeling so confused But I know your heart is true Please trust in ... heart is true Please trust in me Flying so high up in the sky I'm caught up in a dream My fears they fade away It's my reality And now I know the reason why
72 9.Let's Party!! feeling alrightこのときを感じて alright Lets have the time of our lives Together Tonight Got me singing Boom Bara Bara Boom Boom Boom Boom Every sound you hear it re ... oom Every sound you hear it really makes you wanna boomzy Getting hooked like a5 star movie Inna di dance to get your butt grooving Woa oh oh楽しんでいこうぜ oh oh The te ... to party make that vibration just walk it take a break and bring your body to this ecstatic com
73 11.WOW WAR TONIGHT~時には起こせよムーヴメント~ t next to me Tell me what you're drinking Wanna get away so let's ... nking Wanna get away so let's just lay low while Looking back at all the good times we had Wild and crazy just running free Tonight we're gonna blow the roof off this place if you dare Always making so ... e if you dare Always making some kinda plan but we never really keep them Sorry baby maybe next time yea that's the way it goes Everyone wants a piece of ... oes
74 8.LIFE I・GILLE・Komei Kobayashi作曲 ISEKI The world I see through my fogged up glasses A monotone view touch of black and white colors Born in to this w ... this world wide space With a bright smile face Hoping that my life's worth while This is gonna be my first trial Hey Boy! It's ti ... y first trial Hey Boy! It's time so sing it MY LIFE SO ALIVE FEEL IT INSIDE DON'T HIDE DON'T CRY HERE I CO ... DON'T HIDE DON'T CRY HERE I COME Right now I see the whole view in a
75 7.Let's Party!! EXXX-Welcome To The ISLAND Part.27.Let's Party!!作詞 ALEXXX・EIGO作曲 ALEXXX・EIGOどこまでも lets party tonight Cause everybody is feeling al ... Cause everybody is feeling alrightこのときを感じて alright Lets have the time of our lives Together Tonight Got me singing Boom Bara Bara Boom Boom Boom Boom Every sound you hear it re ... oom Every sound you hear it really makes you wanna boomzy Getting hooked like a5 star movie In
76 4.IF YOU WANNA DANCE 'm movin' all around I just wanna feel it I just gotta breath itこの気持ちを止められないなら You can't keep on hiding You ... You can't keep on hiding You just can't deny it鼓動加速するぜ Come on! If you wanna dance Now! If you wa ... るままにさぁ! Come on Shake your Shake your body Dancingall night Girl Hey! If you wanna dance with ... Hey! If you wanna dance with me踊り明かそうぜ All you got(!
77 10.NAO our voice All the things that I can't forget Looking back the ti ... n't forget Looking back the times we had Fades away into the past Everything was much better then But you're still the one I miss Even now I can't resist And once ... t when you're silent it hurts me more Don't wanna let you go don't wanna see you walk away I know there's so ... ou walk away I know there's someone else waiting for you Looking back all the sweet memories Thoughts of you they
78 3.GIRLS(English Ver.) N BALAN・Komei Kobayashi作曲 GILLE・DAN BALAN・Red-T Ma-I-A Hi Ma-I-A Hu(Hey let ... T Ma-I-A Hi Ma-I-A Hu(Hey let me get the party started now?) Ma-I-A Hi Ma-I-A Hu(My best friends here ... a-I-A Hu(My best friends here just go) Hey baby tell me what's been on your mindJust let it go and forget about him I know you said he was a good guy ... now you said he was a good guyJust only a good guy Maybe he was too nice to you yeah ... e he was too nice to
79 12.Heartbeat ew567 and all you go messin' round the beat yeah Everybody gather round and listen up follow ... er round and listen up follow me down the street yeah I'm about to go to the party my ho ... about to go to the party my home girls we stroll in together baby what?近づかないで pretty sure that you can't handle ... ty sure that you can't handle me lookin tough and clutchin tequila trying hard to take ho ... tequila trying hard to take home somebody g
80 1.LOCAL DEFENSE ORGANIZATION day to remember never forget to pray for all the members Lovers and haters yes all together never give up your hopeノfeather Stronger than ever we will live with ... r than ever we will live with all weather Pulling new lever whatever's clever What's left is ... tever's clever What's left is all we got and it's treasure One thing... it just cant be measured We don't give up We won't give up We never give up We ... t give up We never giv
81 22.THE THEME FROM BIG WAVE(ビッグ・ウェイヴのテーマ) 下達郎-OPUS ~ALL TIME BEST 1975-2012~22.THE THEME FROM BIG WAVE(ビッグ・ウェイヴのテーマ)作詞 ALAN O'DAY作曲山下達郎 Out there in the ocean that's my silhouette Out there waiting where the mounta ... where the mountains move I'm all alone but I'm at home Livin' with nothing left to prove We'got summer right here in our hearts And we move with the tide We ... And we move with the tide We just float in the
82 12.Saving all my love for you 12.Saving all my love for you作詞 Gerald Goffin・Michael Masser作曲 Gerald Goffin・Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm savin ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy living ... you It's not very easy living all alone My friends tr
83 8.One More Time ne More Time作詞 Thomas Bangalter・Guy-Manuel Ho ... Thomas Bangalter・Guy-Manuel Homem-Christo・Anthony Moore作曲 Thomas Bangalter・Guy-Manuel Ho ... Thomas Bangalter・Guy-Manuel Homem-Christo・Anthony Moore One more time One more time we're gonna celebrate Oh yeah all right don't stop the dancing One more time we're gonna celebrate Oh yeah all right don't stop the dancing One more time we're gonna celebrate Oh yea
84 1.BIGBANG ody let's all get down it's the t-o-p i be the baddest around'n suckas don't wanna co ... around'n suckas don't wanna come test my poundin i see'em holin' they chest f ... n i see'em holin' they chest fall on the ground'n drownin' see they weren't original i ... ' see they weren't original i got it like that and everybody know that when i rock the mic my super duper flows co ... he mic my super duper flows come hittin' left to right whatever way it goes it's
85 4.We Belong Together yea) You got me going steady for your love(oh oh) Nobody but you I'm thinking of(don't cry) So heavenly so obvious(thanks a lot yea) Ooh baby I'm ... m so ready for your love(love me) You got me going steady for your love(we belong together uh) Ain't nobody but you I'm thinking of(yess) That's only because we belong togeth ... hey baby girl what's up Give me just a little time You be always on the go it's like oh you can at least say'Hi' My swee
86 9.Saving All My Love For You >9.Saving All My Love For You作曲 Gerald Goffin、Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I try to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm saving ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy Living ... you It's not very easy Living all alone My friends try and tell me Find a man of my own
87 5.Set Love Free .Set Love Free作詞J.Yip・J.Reeves・R.Romulus・D.Rigo作曲J.Yip・J.Reeves・R.Romulus・D.Rigo So here's the story No guts no glory Telling ... tory No guts no glory Telling me you're done with love Baby got me all messed up But no no no See I ain't trippin' Girl if you ... I ain't trippin' Girl if you got to go then leave then See I ain't gonna fight you on it This is what you re ... you on it This is what you really wanted Girl the
88 2.The Perfect Vision ose to summertime I'm saying bye-bye Now I know that it's a lie the promises Tell ... it's a lie the promises Tell me the reason baby why? you're out of your mind One last ti ... e out of your mind One last time I reminisce but I say“no more cry” I know it's not worth giving a try show ... s not worth giving a try show me the“pride” I don't wanna be the one to tell you that you need to step said(Oh baby) but I'm better off alone without you in my li ...
89 14.LIGHTS ON feat.スポンテニア TACK松竹梅 Small Medium Large最も高えのget fo shoよろしくない並じゃ不満極上出せ小僧 Mr.Gとの交友録聴きたかったろ?こういうの現ナマだつまり Cash Flow Zeroが多めの領収書基本Do Or Dieモットーは言ってもNot So Bad宵越しのMo ... und24365 if u wanna ride with me its a free way ride u dont have to be so wild dont matter who u areたった一度だけでもlight up on your life LIGHTS... the first class ... if
90 3.Get Away feat. Lafa Taylor 曲JAMIL We all have days when we wanna be alone苦しい時 Turn off your cell phone Turn up your stereo悩んでもええ So everybody say ... stereo悩んでもええ So everybody sayJust gotta get away When your feet feel sore and you don't wanna walk on今日できなかった事もあるたくさん keep your head up stay strong未来を信じて Everybody sa ... tay strong未来を信じて Everybody sayJust gotta get away(Jamil) I think there are7 continen
91 9.Saving All My Love For You >9.Saving All My Love For You作詞 Gerald Goffin・Michael Masser作曲 Gerald Goffin・Michael Masser A few stolen mo ... Michael Masser A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I try to resist being last on your list But no other man's gonna do So I'm saving ... man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy living ... you It's not very easy living all alone My friends try a
92 1.TONIGHT sing with me now2011 follow me Bigbang bigbang we're back again one more ti ... g we're back again one more time say no way no way you broke my heart then ran away Big bang big bang don't stop let's play ok ok go go go i'm lookin' every way ... o go go i'm lookin' every way got my senses all in check for that someone who can take my breath away and got my back nah never gonna diss that's right i'm a bad boy but i'm nice fly steady ready rippin' a
93 1.Heartbeat ew567 and all you go messin' round the beat yeah Everybody gather round and listen up follow ... er round and listen up follow me down the street yeah I'm about to go to the party my ho ... about to go to the party my home girls we stroll in together baby what?近づかないで pretty sure that you can't handle ... ty sure that you can't handle me lookin tough and clutchin tequila trying hard to take ho ... tequila trying hard to take home somebody g
94 19.1sec. step you got overcome the trauma. At the next stage you can changing past ... t stage you can changing past me.さあ放てmore moreのspirit The ego and load on one's mind will make your mind dirty. Hey ready! Brake it! Brake it! Co ... ready! Brake it! Brake it! Come and shout in the free. Shout in the free! The anchovy was recorded on the cheese. And it deluges it about big coke. And the steak of the sa ... coke. And the steak of the same size as
95 3.Freedom(Live Version) y Town~Theme of Zero~/Shadow behind3.Freedom(Live Version)作詞 LOVE PSYCHEDELICO作曲 LOVE PSYCHEDELICO Hello今君の前仇になる混沌のmoney Good day誰?愛で唄うのただ憂うよ revolution Gonna live ... うのただ憂うよ revolution Gonna live just for today Gonna sing just for today Hello今僕は恐いのか? I'm up a blind ... Hello今僕は恐いのか? I'm up a blind alley Everyday飽くくらいじゃ暗いね I don't wann
96 11.スイートスポット On a wind free and flowing Keep it nice Keep it natural You always know my sweet spot You conjure up my voice from down deep inside And ... ice from down deep inside And all I know is you play me right I just want you to touch me No harm is ever done by these things And if you go away I'll never feel like breathing If you choose to leave You'll leave in the ... always know my sweet spot You melt away the ice from down deep inside But no you don't know
97 2.Get Away feat.Lafa Taylor 曲JAMIL We all have days when we wanna be alone苦しい時 Turn off your cell phone Turn up your stereo悩んでもええ So everybody say ... stereo悩んでもええ So everybody sayJust gotta get away When your feet feel sore and you don't wanna walk on今日できなかった事もあるたくさん keep your head up stay strong未来を信じて Everybody sa ... tay strong未来を信じて Everybody sayJust gotta get away(Jamil) I think there are7 continen
98 3.For Freedom 3.For Freedom作詞 Yoohei Kawakami作曲 Yoohei Kawakami People rising I'm ... ei Kawakami People rising I'm just watching You've been climbing I'm just watching Now What the hell am I doing at the bottom of the star? People smiling I'm ... the star? People smiling I'm just watching You've been enjoying I'm just watching Now It's tim to raise my a ... まずく?思い出した All I want is just freedom in my hand Don't let anyone get
99 6.1sec. step you got overcome the trauma. At the next stage you can changing past ... t stage you can changing past me.さあ放てmore moreのspirit The ego and load on one's mind will make your mind dirty. Hey ready! Brake it! Brake it! Co ... ready! Brake it! Brake it! Come and shout in the free. Shout in the free! The anchovy was recorded on the cheese. And it deluges it about big coke. And the steak of the sa ... coke. And the steak of the same size as
100 12.醉 UPT-De Free12.醉중독(feat.임효진) I gotta have it for Louis and Gucci I'm just an addict anything from kicks to cigarettes is a habit Mind on my money like Bugs you know the rabbit? I'm feenin for chains wi ... y the sweat So calm when I rhyme ain't burned a calorie yet I gotta get it right like Pookie the paper to me the pipe Put it on everything even my precious life This is ... even my precious life This is just the reason why th

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】