Mojim Lyrics

i + need + a + place + to + go + 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Losing Grip vigne-Let Go(20th Anniversary Edition)1.Losing ... ess專輯 Let Go(20th Anniversary Edition)歌曲失去控制 Composer Clif Magness Lyricist Clif Magness Are you aware of what You make me feel baby Right now I feel invisi ... by Right now I feel invisible to you Like I'm not real Didn't you feel me lock my arms around you Why'd you turn away Here's what I have ... turn away Here's what I have to say I was left to cry there Waiting outside there Grinning with the
2 1.speed limit Gareth.T-to be honest1.speed limit Lyricist Gareth.TJacob Strom Composer Gareth.TJacob Strom Arranger Gareth.T Teddy Fan[Verse1] I shouldn't be as sad as ... 't know if I can They say you good Where you at You got time on your hands But waiting was never the plan So I brought some new clothes ... So I brought some new clothes Got a new name To prove I'm in a new lane Oh[Chorus] I'going0 to100 Speed ain't never killed nobody like me I'm chasing money fa
3 2.New Shapes chison Deaton Chris Anthony Héloïse Letissier Linus Wiklund Noonie Bao What you want I ain't ... nie Bao What you want I ain't got it What you want What you want I aingot it What you want I ain't got it I don't know why I got a tendency to run away Don't know why I'm always pushing for a sweet escape Even though I feel so close I just can't control how I feel And I ... an't control how I feel And I gotta be free need to breathe But somet
4 10.Mother You never took some time You never needed praise You would work your hands to the bone You would work your hands to the bone You always made the time Yougot me on my way You would work your hanto the boneJust to turn our house to a home A different kind of hero With a different kind of strength Another word for savior And another word for saint Mother a fig ... y my side no matter what I am going through And there's no other the place
5 1.Everything But You my heart needs some headspace Every night try to escape Got me calling for your name Feel you touching You take me to a place only we know Away from all the noise and the people You take me ... se and the people You take me to a place only we know When I hear your voice Say the word and we'll ... voice Say the word and we'll go'Cause darling when we pull close I know we call pull through I just wanna let ... pull through I just wanna le

6 1.Equal In The Darkness(Steve Aoki Character X Version) t of your good clothes Into something comfortable No need to try Tell me bout your heroes Tell me what I ... ut your heroes Tell me what I need to know I'm on your side Oh my love The lights are low And we're enough I hope you know It don't matter wherever we ... w It don't matter wherever we go We're just people in the darkness Don't know what we started We all ... t know what we started We all need somebody to hold We're just people in
7 4.Never Again(Album Ver.) IZZYLAND -To Infinity & Beyond-4.Never Again(Album Ver.) Lyricist あやぺた Composer moAi・あやぺた I sing this song for you I keep checking my phone ... you I keep checking my phone Too much is cast at us What can we trust now Fake news is everywhere Connecting ... news is everywhere Connecting to our fears I only wanna hear what's true Don't let rumors ruin your life And don't let them change your mind now They sell lies th ... e you so blind Open your eyes to
8 1.Mood Ring an't seem to fix my mood Today it's as dark as my roots If I if I ever let them grow out(Ah-ah) Now all of my oceans have riptides Can't seem ... eans have riptides Can't seem to find what's wrong The whole world is letting me down Don't you think the early2000s seem so far away(Ay-ay-ay-ay) Ladies begin yo ... e eastern they'll have what I need(They'll have what I need) Let's go Ladies begin your sun salutations Pluto in Scorpio generation(Love and li
9 11.Mood Ring an't seem to fix my mood Today it's as dark as my roots If I if I ever let them grow out(Ah-ah) Now all of my oceans have riptides Can't seem ... eans have riptides Can't seem to find what's wrong The whole world is letting me down Don't you think the early2000s seem so far away(Ay-ay-ay-ay) Ladies begin yo ... e eastern they'll have what I need(They'll have what I need) Let's go Ladies begin your sun salutations Pluto in Scorpio generation(Love and li
10 4.I Need Some Of That er4.I Need Some Of That Summer time I press rewind And ... ummer time I press rewind And go back to a simple place When I was just a little punk Daydreaming of my escape Listening ... eaming of my escape Listening to Aerosmith Later on I will call my mom Now I'm pluggin' in ... ll my mom Now I'm pluggin' in to a Marshall stack I can be anything I want I ... ck I can be anything I want I need some of that It's just what I need I need
11 2.Ghost Christopher-My Blood2.Ghost(Ooh-ooh) ... ching you go I was spending all my time trying to find you In my bad decisions my heart won't let you ... isions my heart won't let you go It's my fault I know I was letting you down with my head in the clouds It's a long way ... in the clouds It's a long way to fall when your feet don't touch the ground It took a while to figure it out Now you're living on the west side Living your best life
12 2.IRL supposed to be so far away And I kinda miss the crowds Hold your hand ... iss the crowds Hold your hand to get through All I wanna do replay the days Fly ... wanna do replay the days Fly to Bali stay on the low Cherry blossoms Tokyo Anywhere that you are is where I wanna be Straight ... is where I wanna be Straight to Toronto playin in the snow Go to New York taking photos Cause anywhere that you are is where I wanna be So stay w
13 1.Home the stars to shine You say I'm leaving But I just started healing This broken heart of mine I found a little ... eart of mine I found a little place called home There's no where I'd really wanna ... e's no where I'd really wanna go I found a little place called home There's no where I'd really wanna ... e's no where I'd really wanna go Said I'll fall apart Who are we without scars ... part Who are we without scars Goal must come down Said I'll disappear A
14 1.Midnight Sky elling me togo home But it's been a long time since ... felt this good on my own(Uh) Lotta years went by with my hands tied up in your ropes(Your ropes) Forever and ever no more(No more) The midnigh ... the clouds(Oh oh) I was born to run I don't belong to anyone oh no I don't need to be loved by you(By you) Fire in my lungs can't bite the devil on my ... gs can't bite the devil on my tongue oh no I don't need to be loved b
15 9.Tides Ellie Goulding-Brightest Blue9.Tides Igot a warning today We gotta figure it out'Cause when you make a mistake You ... e when you make a mistake You gotta figure it out Left me with some kind of taste I saw you once on the sidewalk There on Mercer and Spring We started out in the ... ng We started out in the same place I wanna mould in your shape yeah You gave me reason ... shape yeah You gave me reason to ignite I know the weather co
16 2.The City of Broken Souls(feat. Casper Yang) n the sun goes down and you got no place to go而你不願停留讓時間蹉跎生命像老樹般剝落 You'll be where you wanna beJust ... 'll be where you wanna beJust need to get lost to be found You the lonely one Wander in streets while they are throwing parties Lights shining cabs are rushing Do you treat your s ... ht? You the lonely one Forced to grow in this madness jungle But great ones never were born They were just like you In
17 8.911 shifting to manic places Wish I laughed and kept the good friendships Watch life here I go again I can't see me cry Can't see me cry ever again(Ooh) I can't see me cry Can't see me cry this is the end(Ooh) My biggest ene ... boxes Save'em'til I know I'm gon' drop this Front I've built around my oasis Paradise is in my hands Holdin' on so tight ... my hands Holdin' on so tight to this status It's not real but I'll trto grab it Keep myself
18 7.No Vacancies lasÅhlund Go put on some makeup Cause you make the flyest girl ... ause you make the flyest girl Go and put your favourite dress on Go and show me your best twirl I'll go get the camera We'll have a little phtoshoot Cause the whole world needs to seeJust how beautiful you look When there's no vacancies For freaks like you and me We'll build our own fantasy When you're tryin ... wn fantasy When you're trying to hold off that crushing monoto
19 4.Easier it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know oh But I know that I'm never ever ... ut I know that I'm never ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always ... ny other way Why do we always gotta run away And we wind up in the samplace It's like we're looking for the same thing Same thing yeah Yeah do we really ... thing yeah Yeah do we really gotta do this now Right here with all your friends around In t
20 1.Not Ur Friend Yeah tomorrow is your birthday I thought it was last Thursday girl We know you love a party ... girl We know you love a party Go celebrate and I'll be On my way to distant shores If you weren't so insecure You'd learn ... ren't so insecure You'd learn to close each open door for me For me oh babe... Hang up if you ever think of calling Me up not afraid ... k of calling Me up not afraid to say it darling Sorry I'm not sorry if it hurts I don't mean ... orry

21 2.Habitual oftly you place your lips on my lips We're each other's vice Our feelings they ... ther's vice Our feelings they go deep deeper than the touching Deeper than the ocean so we ain't never rushing through Our days or our nights ain't no repercussions Never get enough I'm ... the most in April Every scale needs to be stable Earth keeps spinnin' around we're breathin' So thankful My love for you's habitual yeah(Oh yeah) Not for a moment but f ... a Na-na da-da da-da
22 7.Woods n't built to last I might just fade like those before me When will you forget my past ... When will you forget my past Got questions ask you know the stories And you need to let me know When you're leaving where you ... When you're leaving where you go Can I come Do you believe me are you close Yeah even if you don't That I'll get you sprung Do I do I do I love Can I can I can I ... tbreak will have you bankrupt Too many days in a daze better wake u
23 8.Hand Me Downs ng harder to hunt me down Get away to a place where the lakes such a great view Leave the bank couple hunnid thou' I made it but I hate once I build it I break it down Migh ... break me down And all I ever needed was somebody with some reason who can keep me sane Ever since I can remember I've been keeping it ... remember I've been keeping it together but I'm feeling strange Get away when it ain't really safe and it don't seem right But what's new? You get used
24 1.Ghost Christopher-Ghost1.Ghost(Ooh-ooh) I w ... ching you go I was spending all my time trying to find you In my bad decisions my heart won't let you ... isions my heart won't let you go It's my fault I know I was letting you down with my head in the clouds It's a long way ... in the clouds It's a long way to fall when your feet don't touch the ground It took a while to figure it out Now you're living on the west side Living your best life
25 8.3am d I've misplaced all my credit cards My self-preservation and all of my reservations Are sittin' and contemplating what ... ittin' and contemplating what to do with me do with me Think I took it way too far And I'm stumblin' drunk getting in a car My insecurities are hurtin' me Someone please come and flirt with me I really ... me and flirt with me I really need a mirror that'll come along and tell me that I'm fine I do it every time I keep on hanging o
26 12.Killing Boys are just placeholders they come and they go You're my best friend and I wanna help you But I won't let you kill again That's a lose-lose ... kill again That's a lose-lose Told me pick my battles and be pickin''em wise But I wanna pick'em all and I don't wanna decide No more no more anymore So we'll sne ... his way again'Cause you don't need me anymore woah And I won't ever try again And all I want in return is revenge'Cause I don't ... turn is revenge'Cause I
27 3.See The Way uart Crichton Ferras Alqaisi Nate Cyphert Lennon Stella Composer Hayley Gene Andrew Taggart Alex Pall Stuart Crich ... Taggart Alex Pall Stuart Crichton Ferras Alqaisi Nate Cyphert Lennon Stella I ... Nate Cyphert Lennon Stella I go from'Okay I'm okay' to'I'm not okay' in.2 I go from cool in my new placeto packin' my suitcase like you I said it over and over that I wouldn't do this ... over that I wouldn't do this Go find someone new and
28 1.Lose You To Love Me Selena Gomez-Lose You To Love Me1.Lose You To Love Me You promised the world an ... Set fires to my forest And you let it burn Sang off-key in my chorus'Cause it wasn't yours I saw the signs and I ignored it Rose-colored glass ... t Rose-colored glasses all distorted Set fire to my purpose And I let it burn You got off on the hurtin' When it wasn't yours yeah We'd always ... wasn't yours yeah We'd always go into it blindly I (
29 1.Not Over You ght there to hold you when you cry I hope you lose your job and every cent So you ain't ... b and every cent So you ain't got enough to pay your rent But if you need to you can stay at mine'Cause even though you left me broke Yeah I still think you're beautiful And I just keep on runnin' back ... d I just keep on runnin' back to you oh-oh I hate you more than you could know But I can't seem ... u could know But I can't seem to let you go I stil
30 6.Live Forever aven is a place on Earth with you Heaven is a place on Earth with you Seven in the morning'cause we just can't sleep(Yeah) If I'm outta ... an't sleep(Yeah) If I'm outta town know I'm never outta reach(Yeah) I know that you like it you don't try and fight it You wanna ignite it you ... ht it You wanna ignite it you go where the night ends In the dark in the rain I feel you yeah N my heart through the pain I see you You're the soul you're the bre ... live forever? I fe
31 1.Right Back 、 Mikkel Storleer Eriksen、 Tor Erik Hermansen、 Mike'Scribz' Riley、 ... 、 Mikkel Storleer Eriksen、 Tor Erik Hermansen、 Mike'Scribz' Riley、 Ryan Vojtesak、 Denis Kosiak Power ... Vojtesak、 Denis Kosiak Power Got me sittin' by my phone I've been waiting for hours On my line sending mirror pics of you fresh out the shower So I might as well ... So I might as well swing over to your place(Mmm nah) It's crowded In LA but I'll be there at
32 1.Time reak down tonight And you say you hate me and we go to bed angry I know everything will be alright I'll be here waiting I promise I'm changing I just ... I promise I'm changing I just need... A little time to show you I'm worth it I know that I can be a difficult person I'm a stress case drive you up the wall when I'm workin' Actually I ... hat hurts you Actin' like I'm gone but we both in the same room I don't like ... in the same room I don't like to(!
33 1.Sharpest Edges was all I needed But they didn't tell that one step closer ... n't tell that one step closer to you Is a step closer to my grave Now I find myself trying to save myself By nearly killing myself Every time I get closer ... yself Every time I get closer to you babe Is that lipstick or blood on those lips? The berry is sweeter on your darker side And each time we do it you're closer ... h time we do it you're closer to mine You're broken in places that
34 2.Batonga ks2.Batonga Batonga batonga Please don't go don't go away Batonga batonga Please don't go away Batonga batonga Please don't go don't go away Batonga batonga Please don't go don't go away Batonga batonga Please don't go away Batonga batonga Please don't go don't go away Hey!... Dime que te pasa Mira... a mi no me pasa nada ... Mira... a mi no me pasa
35 13.Tu Vecina y' I used to bang bang bang that on the daily Tu vecina tu tu tu tu tu tu tu(Maluma baby;) Llevamos ra ... u tu(Maluma baby;) Llevamos rato sin darle cariño al perro Y tu vecina seguramente creyendo Que nos mudamos pa' otro lado yeah Que ya no escucha ruidos raros Ella ... cha ruidos raros Ella es testigo de lo que tú yo hacemos Y ha de pensar ahora mismo que no te quiero No hagamos nada que parezca yeah Que es ... s nada que parezca yeah Que estoy comiendo en otra mes
36 11.I Like Girls(Feat. Lil Skies) ds(Hands) Got me in a trance(Trance) Thirsty like Thursday(Thursday) It must be her birthday(Hey) She just made it earthquake Shawty she in fi ... arthquake Shawty she in first place(Hey) Yeah two bad hoes(Bad) Brand new foreign I'ma act an asshole(Yeah) Do the dash ho just spilled lean on my Ksubi jeans I'm ... ty a freak she off a bean She told me put that shit right on her beams Yeah I know what you like girl You ain't ... what you like girl You ain't got no type gi
37 4.If I Can't Have You that I've Placed into your hands I held it out to you Now you give it back what am I supposed ... ve it back what am I supposed to do? Oh I had a feeling this day would come And leave me reeling I just want ... leave me reeling I just want to run back in your arms again But they're no longer there ... n But they're no longer there To hold me safe inside To hold me anywhere Ooh If I can't have you Then I have ... I can't have you Then I have to(
38 12.A Safe Place To Land 12.A Safe Place To Land Lyricist Lori McKenna Composer Lori McKenna When holding your breath is safer than breathing When letting ... r than breathing When letting go is braver than keeping When innocent words turn ... ping When innocent words turn to lies And you can't hide by closing your eyes When the pain is all that they offer Like the kiss from the lips of monster You know ... beneath you is sinking Don't need room for your bags Hope is all that you have So
39 1.Borderline e Ahh Gone a little far Gone a little far this time for somethin' How was I ... time for somethin' How was I to know? How was I to know this dark emotion? We're on the borderline Caught between the tides of pain and rapture Possibly a sign I'm ... d rapture Possibly a sign I'm gonna have the strangest night on Sunday There I ... ngest night on Sunday There I go Quite a show for a loner in L.A.​ Askin' how I managed ... in L.A.​ Askin' how I manag
40 6.Right Back 、 Mikkel Storleer Eriksen、Joe Thomas、蜜雪兒威廉、 ... as、蜜雪兒威廉、 Tor Erik Hermansen、 Denis Kosiak、Jamil C ... 、 Mikkel Storleer Eriksen、Joe Thomas、蜜雪兒威廉、 ... as、蜜雪兒威廉、 Tor Erik Hermansen、 Denis Kosiak、Jamil Chammas Power ... is Kosiak、Jamil Chammas Power Got me sittin' by my phone I've been waiting for hours On my line sending mirror pics of you fresh out the shower So I might as well ... So I mi
41 6.You're All I Need To Get By(Feat.JadeJones) Emma Bunton-My Happy Place6.You're All I Need To Get By(Feat.JadeJones) Composer Valerie Simpson(Daddy are we ... Valerie Simpson(Daddy are we gonna sing that song?) You're all I need to get by ah Like sweet morning dew I took one look at you And it was plain to see You were my destiny With arms open wide I threw away my pride I will sacrifice for you Dedicate my life ... fice for you Dedicate my life to you I will go whe
42 8.Emotion Emma Bunton-My Happy Place8.Emotion Composer Robin Gibb Its over and done But the heartache lives on inside And who is the one you're clinging ... ho is the one you're clinging to Instead of me tonight?(And where are you now) Now thatneed you?(Tears on my pillow) Wherever ygo(I cry me a river) That leads to your ocean You'll never see me fall apart In the words of a broken heart It's just emotion taking me over Tied up in sorrow lost ... you don'
43 6.White Roses how that goes I haven't slept in a while I never saw it coming I thought we had it all I feel you in those moments Those nights held in your ... me When you tell me that you need to go And if you should miss me don't call me Don't tell me just leave me alone Because you cut me wide open Left teardrops on all my w ... ps on all my white roses Same places on a Friday night Holding glances but we're ... ght Holding glances but we're tongue tied I'm with my f
44 1.Hold Of Me n Lewis-A Place We Knew1.Hold Of Me Walking slowly tryna find a ... > Walking slowly tryna find a place to go You begin to talk about your ex And the way that he would lose control And all your friends are trying ... d all your friends are trying to throw me They're asking questions I don't know But baby I would buy you drinks ... t baby I would buy you drinks too But I don't think you need no more Then you said'I need nothing fro
45 3.Nobody's Home I'd love to be alone with you And I could go put on a hoodie and sweats And then take a walk ... d sweats And then take a walk to coffee and get back into bed But my bed and my head and the heart that you wrecked In my chest are a mess since the second you left And I'm lying awake an ... e I'll forget you someday But today is just another Monday So nobody's home I'm all alone Guess it's just whiskey weed me and my phone I'm on my own I didn't know ... my room ye

46 9.The Broken Hearts Club lub I need emotion novocaine I need a numbing of my brain I need somethin' to take away the remains of your name I need amnesia for a day and an umbrella for the rain That hasn't ... ella for the rain That hasn't gone away since you said you didn't need me Lately Been thinking maybe There's a ... Been thinking maybe There's a place we Won't feel so crazy Then in a hazy Mid-morning daydream I found a shady Spot that they saved me They said'Co
47 1.medicine when they go. you rained on my heart for far too long couldn't see the thunder for thtorm. because i cut my teeth and bit my tongue til' my mouth was dripping blood but i never dished the dirt just held my breath while you dragged me through the mud i don't ... mud i don't know why i tried to save you'cause i can't save you from yourself when all you give a about is everybody else and you just can't quit why don't you d ... al with it? i think it's time to s
48 2.January11th2017 er-A Real Good Kid2.January11th2017 I cleaned out your dresser found some joints My sister smoked'em I didn't see the point And everyo ... ve away the wheelchair you're gone but I'm still hereJanuary in Detroit is cold as fuck The day my daddy died I damn near quit the band The day my daddy died I he ... n I love you a lot I love you too Remind me to let you run away if you need to run places like the basement. I mean that's what it's a part isn
49 21.Beautiful Oblivion 鄰樂團)-Hard To Imagine The Neighbourhood Ever Changing21.Beautiful Oblivion Lyricist JesseJames RutherfordJason Mills Composer Brandon Fried Michael Ma ... ls Composer Brandon Fried Michael MargottJesseJames Rutherford Lars Stalfors David Andrew Sitek Zachary AbelsJeremiah Freedman I won't lie I don't love you all the time ... ometimes but it's hard for me to fall in baby Put yourself down have a little shame Help me bring it back before we ... lp me bring it back before w
50 1.Idle Town br>1.Idle Town This town will never change People come and go it's all the same Speed the roads on our doubting days ... he roads on our doubting days To any place that's far away I never learned anybody's name We all vowed that we wouldn't stay Kissing signs on the interstate All we do fo ... w is sit and wait In our idle town in our idle town Yeah we invent our own little games(in our idle ... own little games(in our idle town) When the l
51 4.Take You There R.-I Used To Know Her - Part 2 - EP4.Take You There Lyricist Jeff'Gitty' Gitelman Ronald ColsonJaquetta'Modesty Lycan' Single ... Jaquetta'Modesty Lycan' Singleton Elijah Dias Aliandro'Ali' Prawl Composer Jeff'Gitty' Gitelman Ronald ColsonJaquetta'Modesty Lycan' Single ... Jaquetta'Modesty Lycan' Singleton Elijah Dias Aliandro'Ali' Prawl Where'd you ... iandro'Ali' Prawl Where'd you go? Who you know? How I've been living without you Daydreaming on a cloud with you like
52 6.Honey ou're not gonna get what you need Baby I have what you want Come get your honey No you're not ... get your honey No you're not gonna get what you need But baby I have what you want Come get your honey I ... ou want Come get your honey I got your honey baby Every colour and every taste Every breath that whispers your name It's like emeralds on the pavement Every colou ... ke emeralds on the pavement I got your honey baby At the heart of some kind of flower
53 7.ALL AROUND THE WORLD o? What's goodie? You are now tuned in to the sounds of A Tribe Called De La Peas L.A. New York collabo You know what it is East West all day I ... hat it is East West all day I go by the name of- ahh don't worry'bout that(All around the world) Come take a trip Ma(All around the world) Come rock with us(All a ... ce Yeah yeah we on that world tour with Muhammad again(Yeah) Fifty cities run with Black Eyed Peas in them First show in T-Dot where the shawties be gems Twent
54 5.Beautiful Oblivion ichael MargottJesseJames Rutherford Lars Stalfors David Andrew Sitek Zachary AbelsJeremiah Freedman I won't lie I don't love you all the time ... ometimes but it's hard for me to fall in baby Put yourself down have a little shame Help me bring it back before we ... lp me bring it back before we go away We are all the same we are all to blame I don't need to say anybody's name I'm the fucking heartache I'm the alien No I'm not from Mars but I'm sure it's whe
55 2.Hide And Seek e the one to try Being someone else is not my style There's a missing piece I'm trying ... 's a missing piece I'm trying to find I don't know why but you made me look twice Sleep I don't ... e me look twice Sleep I don't need no sleep I'm such awake I just wanna take our fly High higher than the birds Words are only words Take my hand and ... e only words Take my hand and go there with me There's no hide and seek I see you see me What's the mistery Give it up let ...
56 7.100 Miles And Running t here we go Yeah yeah yeah Money on my mind so I'too paid Real all the time never Kool-Aid Sippin' on D'usse sike Came a long way from G'burg Puttin' in work like Ferg New York ... n' in work like Ferg New York to L.A. Hawaii andJapan I'm the motherfuckin' man'least I'm feelin' like I am ... n'least I'm feelin' like I am Got the whole wide world in the palm of my hand But don't give a ... m of my hand But don't give a goddamn I'm Sam I am What that even mean? I
57 1.White Noise rt's been placed It seems to be running running running running You seem so lost in your white noise phase Don't worry keep on gunning gunning gunning Throw o ... ning Throw out the stress and go hurry keep up This ain't a rat race your head high above Earthquake's ... head high above Earthquake's got you shaken up and out the door But yneed to find the cure Go just go Don't ever forget where you need to go You'll find a pla
58 6.Dance To This(feat. Ariana Grande) r>6.Dance To This(feat. Ariana Grande) Young ambition Say we'll ... Young ambition Say we'll go slow but we never do Premonition See me spendin' every night with you Oh yeah under the kitchen lights You still look like dynami ... wanna end up on you Oh don't need no place to goJust put on the radio You know what I wanna do We can just dance ... I wanna do We can just dance to this Don't take much to start me We can just dance to
59 1.The Ringer nt from a place from long ago Always loved rap but my homes even mo They call MB the emcee who has no dough Broke as a joke I ain't no.weak ass ho. But they co ... uck the fame MC punk bitch faggots raps are lame In his closet of shame he has a dress worn in vane He struts on the tracks the ones with no trains. Etc...so... Y ... ains. Etc...so... Yo I'm just gonna write down my firthoughts and see where this takes me.'Cause I feel like I wanna punch the world in the fuck
60 8.Not Alike less high-tops K-Fed iHop Playtex icebox That's how much we have in common(yeah!) That's how much we have in common(whoa!) Up on this mic when ... emars I do explosions and Molotovs Y'all blowin' smoke as if y'all ain't washed I blow the smoke from the car exhaust Flyin' ... e from the car exhaust Flyin' to a party I am not invited to feelin' like the streets need me I ain't gotta dance long as my Ferrari Spyder move like C Breezy I don't ... er move like C
61 2.CAROUSEL ster Christopher Breaux Chauncey Hollis Rick Rubin Adam Horovitz Adam Yauch Michael Diamond Composer Jacques Webster Chris ... Diamond Composer Jacques Webster Christopher Breaux Chauncey Hollis Rick Rubin Adam Horovitz Adam Yauch Michael Diamond What's crackin'? You already know who it is Ya boy ... ? I'm the dean of this here I got this Yeah yeah Parked at the Days Inn ain't takin' no days in(yeah) Don't ... takin' no days in(yeah) Don't need a vacation I need a repl
62 1.Kream(feat. Tyga) e bitches got a lot to say Pussy in your face that'll put you in your ... face that'll put you in your place(boom)7 letters on the plate fuck you when i break(bitch) I ... uck you when i break(bitch) I got cars I got bags I got real estate(cash rules) Foreplay I ain't come ... rules) Foreplay I ain't come to play I got big fish money he gon' bite the bait(yeah) Can you drop it down make that ass talk ... op it down make that ass talk (
63 1.Dance To This van-Dance To This1.Dance To This Young ambition Say we'll go slow but we never do Premonition See me spendin' every night with you Oh yeah under the kitchen lights You still look like dynami ... wanna end up on you Oh don't need no place to goJust put on the radio You know what I wanna do We can just dance ... I wanna do We can just dance to this Don't take much to start me We can just dance to this Push up on my body yeah Y
64 6.All For You he sure into that See you on the'Gram likin' pics on the internet(yeah)Just a minute of your time you ... ust a minute of your time you gon' swear we was havin' sex Baby give me chills she the realest that I ever had She know money ain't a thing we can flex says you i ... thing we can flex says you into that See you on the'Gram likin' pics on the internet(yeah)Just a minute of your time you ... ust a minute of your time you gon' swear we was havin' sex I just wanna sh
65 1.Naked Truth that hard to choose Sex so amazing I can't replace it Don't wanna waste it I wanna call you up sometimes Whenever you cross my mind When I ... ever you cross my mind When I go back in time good love's hard to find I know you remember when we usedto be more than friends I know that was way back when But can we fuck again? Girl I don't wanna talk ... gain? Girl I don't wanna talk too much I just wanna see your naked truth Girl I don't wanna talk ... tr
66 1.SUMMER ndre Christopher Lyon L. Michels H. Steinweiss Composer Beyoncé T. Brenneck M. HerardJames Fauntleroy II S. Carter Marcello Valenzano Andre Chris ... Marcello Valenzano Andre Christopher Lyon L. Michels H. Steinweiss Right now inside the ... einweiss Right now inside the place to be with the oneJAY-Z and Bey Slowing down the dance ... nd Bey Slowing down the dance to a different type of speed You know it's Cool& Dre deh pan the beat You know a bloodclaat heat(Right
67 6.FRIENDS an Navraj Goraya Rupert ThomasJr. S. CarterJahaan Sweet Matthew Samuels Denisia Andrews Composer Beyoncé Brittany Coney TavorJavon Holins Amir'Cash' ... s Amir'Cash' Esmailian Navraj Goraya Rupert ThomasJr. S. CarterJahaan Sweet Matthew Samuels Denisia Andrews My friends real friends better than your friends That' ... es real friends we ain't even got to pretend yeah Get bands get bands spend it all on my friends Come pull me up pull me up pull me up And never let me down
68 7.HEARD ABOUT US vier Christopher Wallace S. CarterJahaan Sweet Matthew Samuels Nija Charles Composer Beyoncé Anderson'Vinylz' Hernandez Ramon'! llmind' IbangaJr. Sea ... MtumeJean Claude Olivier Christopher Wallace S. CarterJahaan Sweet Matthew Samuels Nija Charles No ... tthew Samuels Nija Charles No need to ask you heard about us No need to ask you heard about us Already know you know about us No ... ady know you know about us No need to ask you heard about us
69 6.Xanadu Delta Goodrem-I Honestly Love You6.Xanadu Lyricist Jeff Lynne Composer Jeff Lynne A ... br> Lyricist Jeff Lynne Composer Jeff Lynne A place where nobody dared to go The love that we came to know They call it Xanadu(It takes your breath and it'll leave you blind) And now open your eyes and see What we have made is real ... The love the echoes of long ago You needed the world to know They are in Xanadu(With every breath you drift away) The dream that came
70 1.the broken hearts club verse1) i need emotion novocaine i need a numbing of my brain i need something to take away the of ur name i need amnesia for a day& an umbrella for the rain that hasn't ... ella for the rain that hasn't gone away since u said u didn't need me lately been thinking maybe there's a ... been thinking maybe there's a place we won't feel so crazy then in a hazy mid-morning daydream i found a shady spot that they saved me they said(hook) come be the .
71 1.Need You Right Now Hedegaard-Need You Right Now1.Need You Right Now Lyricist Hayley Warner Eric Leva Composer Hayley Warner Eric Leva Rasmus Hedegaard Frederik Scharff I ... Hedegaard Frederik Scharff I need you right now I need you right now If you want I'll be there on the edge of the night When you ... he edge of the night When you need me mm We can talk Talk it out till the sun's coming up I'll ... till the sun's coming up I'll go sleepless if you need this So p
72 7.Still Standing Wiley(威力)-Godfather II7.Still Standing Yeah yeah yeah... Lord I... Yeah yeah yeah... I lost my confidence And ... h... I lost my confidence And got it back Had chart success It was fake though I should have kicked back I weren't chasing the art I was chasing the cheque slacki ... oy's back in Yeah I'm back in town back in town Mapping sounds we start trends off Got girls like an Ibiza send-off If man go broke gotta go to work An
73 8.Fashion Week Wiley(威力)-Godfather II8.Fashion WeekJK suit in effect Let me ... kJK suit in effect Let me go and do this ting(let's go) Artists are fine they win I'm happy they're doing their ting Pour me a glass of the ting Gyal dem smile and grin Couple dons wan ... vodka and lemonade Some like tonic and gin(and gin) Some like vodka and lemonade Some like ... vodka and lemonade Some like tonic and gin(and gin) My ringer's been off for bare years'Cause I don'
74 11.Over It Wiley(威力)-Godfather II11.Over It I wonder why we're always on and off It's like you've ... s on and off It's like you've got a button pressing on and off It's cool when you're ... and off It's cool when you're going on your own missions The restrictions you put on me I ... restrictions you put on me I got them off The time spent apart's got me looking forward But then I hit the club and see you now it's really awkward Emotional and I can feel
75 1.Candy ameron Bartolini Composer Amala Zandile Dlamini David SprecherJoshua Karp Cameron Bar ... precherJoshua Karp Cameron Bartolini I can name a couple ways baby this shit might ... ple ways baby this shit might go You just might forget that this was what you're gettin' high for And it might do the things ... or And it might do the things to him I mean the guy who He's the one who's sweet enough who'll shoot ... o's sweet enough who'll shoot to make that high note And i
76 4.Demons N Distractions keep this goin' She rub my back she hold it down she really keep me ... ld it down she really keep me goin' Fuck her real good so she start to ask me where I'm goin' I sleep eat record it sleep eat recordin' And don't you call me when I'm workin' I'ma keep ignorin' And now my ring ... keep ignorin' And now my ringtone's in this take you really gettin' annoyin' And let your boy enjoy this while you keep on tryna spoil this I ... ou keep on tryna spoil this
77 6.Stand it could go through anything And even when you think it cant It finds a way ... think it cant It finds a way to still push on though Sometimes you wanna ... on though Sometimes you wanna to run away Aint got the patience for the pain And if you dont believe it look in ... if you dont believe it look into your heart The beat goes on Im tellin you things get better through whatever If you fall dust it off dont let up Dont you know you can ... let up Dont
78 5.Love Me Like It's Yesterday rive been gone all my life The music I make yeah You know oh yeah You and me girl make perfect sense Ain't ... girl make perfect sense Ain't got no reason to pretend no I'ma take you shopping girl Show you what's popping girl Maybe take a trip away Fly out ... aybe take a trip away Fly out to Italy I cop you a brand new car Have you looking like a superstar Don't matter what you ... perstar Don't matter what you go through Baby I'll come find you Man I'm looking
79 13.Kill4u l one and touch the sky What a lie Ayy ayy ayy I live a dark life I don't let people in They say I smoke ... et people in They say I smoke too much but this my medicine Don't get the wrong impression I'm'bout my presidents Rockstar my life look at the evidence And would ... I like the way you dance you got no point to prove I shine just like a jewel my baby that's my boo We both is off the ... t's my boo We both is off the goop and swerving in my Coupe Depressi
80 9.Myself nd Trying to stay inside the lines It's like I'm running in ... ines It's like I'm running in place(ah ah ah ah) How you keep staying the same?(ah ah ah ah) Oi oi baby I I guess I'm something different And I'm okay with that I ... fake no more smiles That shit gon' drive me mad I'm focused on the future Don't care'bout nothin' else Oh oh oh oh oh I'm better by myself I'm better by myself I ... I'm better by myself I don't need no one else I'm better by myself Myself D
81 21.Tempo eat it up go down eat it up Take it down down down down then I'ma beat it up Let me switch up the tempo switch it up Let me switch up the temp ... ld up) I know that life moves too quick for ya sometimes(sometimes) We should pull up ... (sometimes) We should pull up to the kick-back smoke one with me one time Tell me'bout all the freaky secrets all them troubles that you ... ts all them troubles that you got on your mindJust bring them to life(bend it up) Put tha
82 40.Paradise you used to(like you used to like you used to) You don't touch me like you used to(like you used to like you used to) Where did I go wrong? When did I lose focus? When did you move on? It seems like I never noticed I've been looking for love in all the wrong ... ing for love in all the wrong places(all the wrong places) And I've been looking for you in other girl's faces It's time that I faced it(in other girl's faces) I messed up wi
83 44.On Me r looking good my bitch clean as shit Baby girl I love you I mean that shit From the bot ... I mean that shit From the bottom of my heart see me bleeding tears You the type ... e bleeding tears You the type to take my charge show up at my case When she drive my car she see the stars in the Wraith She be out of line but she know her ... out of line but she know her place In the morning look at her face'Cause I don't fuck with makeup And you know I love you No matter I
84 45.Tell Me What to Do l Me What to Do Tell me tell me yeah yeah Oh woah ooh Tell me what ... yeah Oh woah ooh Tell me what to do baby Tell me what to do baby(yeah) I just wanna please you right How you want me ... ase you right How you want me to kiss it babe?Just tell me girl Tell me what ... ust tell me girl Tell me what to do baby(baby) Tell me what to do baby(baby) Speed it up or take it slow(slow) So tell me baby please'cause I ... o tell me baby please'cause I nee
85 29.Your Body came here tonight to get you out of my mind I'm going to take what I find(uh oh yeah!) So open the box don't ... yeah!) So open the box don't need no key I'm unlocked And I won't tell you ... unlocked And I won't tell you to stop(uh oh yeah!) Hey boy! I don't need to know where you've been All I need to know is you and no need for talking Hey boy! So don't even tell me your name All I ... even tell me your name All I (
86 3.Folded Paper Figures ay Will Mcgonagle Tom O'donoghueJustin Schlosberg Did you pledge allegiance did you question the code? Did you find out ... on the code? Did you find out too late that you can't escape the flow?need a will to live something worth dying for A forcto fuel the fight a force to feel This is the new order carved with a warm-blooded sword'Cause comforting you live ... ord'Cause comforting you live to justify the cause And you're wondering with your ne
87 1.Home s] Home A place where I can go To take this off my shoulders Someone take me home Home A ... s Someone take me home Home A place where I can go To take this off my shoulders Someone take me home Someone take me[Verse1: Machine Gun Kelly] Look I didn't power through the strugg ... ower through the struggleJust to let a little trouble knock me out of my position And interrupt the vision After everything I witnessed after all of these decisio ... feet inc
88 9.Down& Dirty 't listen to my teachers Teachers teach you not to be a dreamer I don't mind offending I ain't'bout pretending Them haters be hating my fashion be trending Now I'm a believer check ... g your pizzas Yeah if we only got one night Forget about the world outside Put your hands up real high Get down and dirty Get down and dirty I know you heard me G ... hey wanna know who sneakin' into my place They don't need to know no one's business how I play Yeah if we
89 9.Getaway Car iftJack Antonoff Composer Taylor SwiftJack Antonoff No nothing good starts in a getaway car It was the best of times the worst of crimes I struck a match and blew your mind But I didn't mean it A ... gray in candlelight I wanted to leave him I needed a reason X marks the spot where we fell apart He poisoned the well I was lyin' ... poisoned the well I was lyin' to myself I knew it from the first Old Fashioned we were cursed We never had a shotgun shot in the d
90 13.Goal Line ion13.Goal Line Lyricist Andre Proctor Composer Andre Proctor You Okay? You got it?(Lil bitty bitch) Need a pat on the back?(Whore) You got it she worked it out Hey(stretch) ahh! Aye aye aye aye(Fuck Nigga) I'm at the ... ye aye(Fuck Nigga) I'm at the goal line(Gang Gang) I'm at the goal line(Gang Gang) Shawty got gold pussy(I swear) And I hit the goldmine slow down I'm at the goal line(Fuck Nigga) I'm at the goal
91 10.Would You Call That Love you were needin' How's life in that rear view that mirror you don't mention Is it hard seein' who you were and what you're becoming When you ... ough? When you weigh the loss to all you've gained tell me does it all add up? When you look back on us would you call that love? How's life in that fast lane tha ... ough? When you weigh the loss to all you've gained tell me does it all add up? When you look back on us would you call that love? We can't ... you call that love? We
92 12.Hitchhiker Demi Lovato-Tell Me You Love Me12.Hitchhiker Ooh yeah I can't explain what's ... h yeah I can't explain what's going on Something happened when you came along oh It's driving me crazy crazy(crazy) You're taking me ... crazy(crazy) You're taking me to new places And I pretend I'm not anxious but oh You're driving me crazy crazy I was walking down this broken road I was stranded I was a ... s played it safe when it came to love Until you came and picked me
93 9.Walk Away ing about too But that was never gonna be You don't see you don't see That was never ... you don't see That was never gonna be I need a reason to go Wish you could look at it my way I need a reason to go You never listen when I say You know there's something about you But love's not something that I do I'm bad at letting you ... t I do I'm bad at letting you go Letting you go So hey Walk away It's time for better days Hey walk
94 2.Everything(Feat. Trey Songz And Ludacris) ou famous got the cameras and the flashlights You just want a daddy you ain't neva' ... want a daddy you ain't neva' gotta ask twice You supposed to wanna be wit' a boss whoo Not supposeto give a fuck about the cost yeah You look ... about the cost yeah You look too good to take a loss Hop your little pretty ass in and let's floss You ... ty ass in and let's floss You too fly to fuck with any guy You know I'm on your line Give a real on
95 5.I Love My Friends n a merry-go-round I'm in a washing machineJust spinning All of my friends they don't do any favors Unless they're partying then they ... ss they're partying then they got all of'em All of my friends they blow all of the paycheck They ... blow all of the paycheck They got no money because they're dumb and reckless I love my friends I love my friends We ... friends I love my friends We got each other don't need no others I love my friends I love my friends We're
96 2.Reverse a get her to the right spot White fur got her white hot Like I only got one shot Walk through and like why not I've been watching you all night I ... been watching you all night I need her body tonight Wait now let me get it first Going down to your back muscles hurt Eyy throw it in reverse Eyy throw it in reverse ... verse Eyy throw it in reverse Go up down to the dirt Take a lil' till your back muscles hurt Eyy throw it in reverse Eyy th
97 2.Come Closer m Balogun Go outside big time forward heh Starboy dey here suh Came in ... h Starboy dey here suh Came into the game no one replace me Me love my Hennessy straight with no chaser All of my guys know me all about me paper Me ... know me all about me paper Me got me girls all around me me no chaser yah Starboy call me number one When me tune drop the girls they bounce along Me no let nothi ... paper So when me come inna di place me undertaker Yeah yeah yeah yeah Yea
98 5.Alone he tried to phone me but I never have time He said that I never listen but I don't even try I ... listen but I don't even try I got a new place in Cali but I'm gone every night So I fill it with strangers so they keep on the lights She said she ... ep on the lights She said she told you she knows me but the face isn't right She asked if I recognized her and I ... ked if I recognized her and I told her I might[Pre-Chorus: Halsey] See everywhere I ... rus:
99 1.Reverse a get her to the right spot White fur got her white hot Like I only got one shot Walk through and like why not I've been watching you all night I ... been watching you all night I need her body tonight Wait now let me get it first Going down to your back muscles hurt Eyy throw it in reverse Eyy throw it in reverse ... verse Eyy throw it in reverse Go up down to the dirt Take a lil' till your back muscles hurt Eyy throw it in reverse Eyy th
100 1.After The Dance(Introduction) 't we get together after the dance All right ooh(Looking girl saw you smile) When I first saw you(Looking ... When I first saw you(Looking good on Soul Train) You were looking so good(Oh I was looking too) Oh I was looking at you(Sweet and so fine) Sweet and so fine(Freak that she was) What a freak thing(Tantalizing) And I thought ... ng(Tantalizing) And I thought to myself(Ooh on the floor) She was so ito her space(She started to dance would she) So

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.