魔鏡歌詞網

關於 i + got + a + ponytail 搜尋歌詞 共有 160 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 3.First Kiss with your ponytail You are so amazing I just can't believe it It's like a thunder strike in my headJust can't stop miss you everyday Yeah yeah ... a perfect boy No money no car got zits all on my face But I got one thing that I know for sure Hey
2 2.First Kiss with your ponytail You are so amazing I just can't believe it It's like a thunder strike in my headJust can't stop miss you everyday Yeah yeah ... a perfect boy No money no car got zits all on my face But I got one thing that I know for sure Hey
3 2.By Your Side feat. Bambu& Nia Andrews lders her ponytail liked to swing she was flying floating she opened her wings another drink and we stopped a bit to politic in sync wit the b ... ax tabu zombie ona trumpet we got josei on piano midorin is drumming something to get akita to bringing that bass out loud while shacho the agitator is agitating ... y5 and we ain't done put your ponytail in a braid tell your homegirls
4 10.Nothing On Undo your ponytail Let all that fall down Told you I'm gon' be there To beat it all down No use for you to rush perfectionJust make sure when ... out to chop you down Hope you got plenty towels Cuz I'm'bout to soak
5 4.Really Doe hey say I got the city on fire I ain't boomin' that's a goddamn lie woah Really doe like really doe Really doe like really doe They say I ... oe like really doe They say I got the city on fire I ain't boomin' that's a goddamn lie woah Really doe like really doe Really doe like really doe Still wicked as ... n that donkey let her pull my ponytail Second grade took my mama weddin' ring took that bitch To show-and-tell now I'm married to the game to no avail Grounded me ... rfuc

6 1.Dollar Bill ah nah) I got myself And I've been doing alright(Alright) without your help I think they need a new face and I'm the one I'mma rise I'mma shin ... ney money money money money I got money on my mind mind mind on my money Tryna see my I.D here's a hundred I ain't change but these chains to my stomach I'm just ... ed Feel the wind through your ponytail Shopping in the summer tryna fit the fall Can't ship it next day then we hit the mall Ain't no reason tryna save my inches ...
7 10.KC When you ponytail your hair Ooh ooh KC's got style She's as sharp as a child And always comes with a sunny disposition She says'I think you're so cool' And she has one simpl ... oo You look so smart When you ponytail your hai
8 5.Beautiful Lie Feat. Wale er pretty ponytail When she pulled up to the crib I seen her pretty pair of heels So I hit her with my street game No I never ever say my name ... her pussy if I did then I forgot[Hook: Rick Ross] Or was it a beautiful lie? Or was it a beautiful lie? Or was it a beautiful lie? Or was it a beautiful lie? If ... If I ate her pussy then I forgot She told me a beautiful lie Shawty told me a beautiful lie Shawty told me a beautiful lie And that's something she'd do a lot[Ve ...
9 4.Benny The Bouncing Bump ly have a ponytail that stuck out from the back And I bet her eyes would shine-- right when she attacked; She might be kind of mean some times ... be buddies till the end; I've got to go! I've got to go! I know that she is there-- W
10 6.How Much Can't e bitches got some to sell One can't read and one can't dance and one ... d and one can't dance and one got a whole in the feet of her pants She goes down by the river for the hanky panky And her face lookin' like its been painted by Ba ... slide it down real nice(Only got one thing on her mind) How much can't could a white girl can? If a white girl couldn't can't even Can I get a'What's good?' from ... it all together and what do u got? Oh kurr Can't even How much can
11 3.Life Support Feat.2 Chainz ou know I got it handled I know a lot of niggas snitchin' But I'm still gamblin'[Verse1: Young Scooter] I ain't goin' to court I hate airports ... tour bus All my niggas know I got them and Scooter they trust I love my little daughter but these hoes I can't trust You ain't bulletproof anybody can be touched ... ppin' at the D mall Hair in a ponytail Steven Seagal Karate chop a brick watchin' Sports Center Gettin' head by the sink stick a fork in her Sharkskin suit on a h ...
12 13.Oh Yeah older She got me acting up drunk enough to get sober Chasing that cat from Malibu to Dover Pockets sold out flapping in the wind hold up I kno ... told you Oh yeah Oh yeah She got a ponytail and profit and she know she gonna drop it Oh yeah I don't blame her not a bit and all her bills are counterfeit Oh yeah She ... aught her Oh yeah Come on You got the latest and marry me in Vegas Oh
13 8.Brand New Buzz nd I Your ponytail swinging as you dance alone I'm about half gone And the champagne sweating on the table And the bomb still waiting on theJa ... taste your lips sip by sip I got a brand new buzz It's a lot harder than the whiskey does One shot of ya and you're in my blood Oh and I can't get enough Wish I ... e now I'm hooked on love Oh I got a brand new buzz There's a hundred proof chilled up and waiting With the blue moon I hate to waste it but I've moved on to your ...
14 19.Na Na(Feat. Rittz Stevie Stone) dness You got the kind of shit that'll make me go hoodless I'mma hood this miss's ... odless I'mma hood this miss's got a permanent seat on my face she could sit No bullshit she keep me shootin' off like a rocket When she drop it upon my dick I let ... retty yo titties and that ass got me so gritty When that good good get goin' make a nigga wanna move down to yo city Sideways my best way my right hand hold your ... s it and tug it Spit sloppy I gotta(Sing on the microp
15 9.Everybody Needs And I've got just one thing on my mind No matter how hard I try and try I feel like someone else I feel like someone else Everybody needs Big ... oung girl so wild she wears a ponytail And she cooks inside with a passion she can't hide And she's ... sion she can't hide And she's got that ju-ju in her eyes Makes boys a
16 3.That's My Word ng on her ponytail she can suck a joint well Sent her to the voicemail she ... Sent her to the voicemail she got curve Put the cocaine on the stove let it burn You dance in the pot like you ... You dance in the pot like you got served If rap was a crime never ask
17 6.Crazy For U e ey yeah Ponytail and a pair of sweats Still look like a perfect ten Baby you can wear anything[James] No matter what you do You look beautif ... oh I'm crazy for you[Carlos] Got a temperature of a103 Even sick as a dog you look cute to me Even at your worst you're still the best hey yeah Hey pretty lady n ... body Girl's so good good good gotta tell somebody[Logan] You can even
18 3.Jack Of Diamonds round the ponytails all was revealed to me A shinny deck of playing cards strewn upon the ground Hastily we snatched them up as the bell began ... keep them safe for me When I got home I snuck into my room and shut the door I knew I should be stealthy still I spread them on the floor Red and black and yello ... l's deck again But I've still got theJack of Diamonds underneath my bed Yeah I've still ... rneath my bed Yeah I've still got theJack of Diamonds underneath my
19 7.The Simple Things ngs I got an old coffee mug that my granddad used to own I'm sippin' it slow on the porch and it's good to be home Watchin' the sun come u ... ou whole Remindin' you you've got a soul Long as I've got a full belly and a song to sing I'll be thankin' God for the simple things You ... God for the simple things You got an egg in the skillet I can smell it startin' to fry Hair pulled back in a ... to fry Hair pulled back in a ponytail outta your eyes? Sayin' goo
20 1.Live For The Message(Radio Edit) ll when I got off my knees I was20 feet tall these basics are the logistics to not become a victim of the things that aint realistic The press ... uess I'm get push to the back ponytail I and I live for message I and

21 2.Live For The Message(Refix) ll when I got off my knees I was20 feet tall these basics are the logistics to not become a victim of the things that aint realistic The press ... uess I'm get push to the back ponytail I and I live for message I and
22 2.Live For The Message ll when I got off my knees I was20 feet tall these basics are the logistics to not become a victim of the things that aint realistic The press ... uess I'm get push to the back ponytail I and I live for message I and
23 8.Sorry lip it we got to be rich that broke shit is obsolete Possibly off of my rocker watch how you watching me Sophisticated psychotic fly as a pilo ... all you wish you could get I got it Unlimited titanium nigga what's in yo wallet? Out of gladiator college I made it summa cum laude While you clowns couldn't ha ... hile you clowns couldn't have got a cap and gown if you bought it I parlay with Saudis buying crude oil and diamonds HustleJanuaryJuly fly to Dubai A broke nigga ...
24 1.Sorry(Single) lip it we got to be rich that broke shit is obsolete Possibly off of my rocker watch how you watching me Sophisticated psychotic fly as a pilo ... all you wish you could get I got it Unlimited titanium nigga what's in yo wallet? Out of gladiator college I made it summa cum laude While you clowns couldn't ha ... hile you clowns couldn't have got a cap and gown if you bought it I parlay with Saudis buying crude oil and diamonds HustleJanuaryJuly fly to Dubai A broke nigga ...
25 10.She's My Kind of Crazy br> She's got a butterfly tat On the back of her you know where I let her lie about why it landed there It's what you get For getting tipsy at ... she's flyin' She's my kind of ponytail pretty Sounds like the country Looks like the city I march along to whatever Out of town drum she plays me She's my kind of ... she's flyin' She's my kind of ponytail pretty Sounds like the country Looks like the city I march along to whatever Out of town drum she plays me She's my kind of ...
26 6.Lil Wayne InterLude because I got one of- I got a fuckin legend standing behind me When I turned around I saw this nigga I was like stop the music and let the motherfuckers kno ... ol of whats safari Pulled her ponytail to my body shes the only girl
27 1.Wildflower er shower ponytail dancin' I can't help it. I-I'm a wildflower. Oooo yeahh oooo yeahhh Theres a little cotton dress hangin' in my sisters clos ... ose No daisy can touch what I got Yeaah I'm a wildflower growin in the sunshine soakin' up the way of life I was raised in runnin' barefoot bloomin' in a summer s ... t bloomin' in a summer shower ponytail dancin' I cant help it. I-I'm a wildflower. Oooo yeaah oooo yeahh I'm just a girl that needs a little sun a little rain an ...
28 1.Dear Middle Aged Ponytail ddle Aged Ponytail Was it you who said to me That we are never free That it's all just destinyJust one time fell the fault line Cause if t ... raise your voices like We've got a message scream it out(x2) Was it you who said to me That we are never free That it's all just destinyJust one time fell the fa ... raise your voices like We've got a message scream it out(x3) My brot
29 1.Country Girl(Shake It For Me) ow you've got everybody looking Got a little boom in my big truck Gonna open up the doors and turn it up Gonna stomp my boots in the Georgia mud Gonna watch you mak ... et little farmer's child That got it in her blood to get a little wildPonytail and a pretty smile Rope me in
30 9.Sextacy ke I just got released from jail Bet the neighbors know my name I make you moan and yell Louder and harder then I'm pulling on your ... rder then I'm pulling on your ponytail Pull it out here taste it that
31 4.How I Feel the feds got him Woke up went and bought every pair of the red bottoms Yup! Your new beamer is black You ain't on Madison you at Neiman's and ... Max nice pair of sweats and a ponytail just give me the chills Yeah- wgot our own special handshake Muah! And she know how I like my pancakes Off white three piece with the tan snakes80 large make her r ... ou!'} Uhh yeah yo[Jadakiss] I gotta play it cool(cool) Mosaic tiles at the bottom of the pool(mm) I ... the bottom of t
32 6.We All Done hat's who got me thinking I'm the damn king I probably hurt a few feelings Cause y'all be tricking on em way too easy See you can feed a few p ... tease Live from the Bahamas I gotta be honest Working on a classic Got to forgive me for my silence Swear it felt like college Knowledge that you gave was timeless Knew that you had good brain I knew ... he paying homage Pulling that ponytail girl What you mix with Pocahontas? Cesa triple zeros working jumping over commas You
33 5.Sophisticated Side Ponytail ated Side Ponytail I like it when you say you got a gun in your bag That's so hot That's so hot I like it when you say you're gonna killJT Turns me on Turns me on I like it when ... That's so bomb Do you like my ponytail?(I do! I do!) My sideways ponytail?(It's true! It's true!) Do you
34 1.Jenny Kelly r trust a ponytail His evil charm is off the scale He'll have you in his mansion house You'll be playing with toy cars While he occupies a cou ... nstration conversation bond I got a thing or two for you Never write without a second verse Don't ever play a ballad first Oh he may have ... a ballad first Oh he may have got the first kiss in But don't give all your hopes just yet He's looking at your record pile Playing your music with a smile You ma ... or no crowd to cheer And
35 7.Wandering Eye my baby's got a wandering eye My baby's got a wandering eye My baby's got a wandering eye Oh my One time Atlanta Two times Rome Sometimes it wanders all the way home Sometimes it lingers long on the roa ... ashes of gold Oh my my baby's got a wandering eye My baby's got a wandering eye My baby's got a wandering eye Oh my Birmingham baby down at the show ... mingham baby down at the show Ponytail high neck-line low Eyes so wide in the front front row Go
36 3.2 Minute Warning(Explicit) y cause I got priors It's hard to stay rollin when the world full of riders Bullet tip on fire flyin down sunset Motivated to win like I ain't ... l Pushin40's still a big deal Ponytail still swangin hair still braid
37 11.Spoiled erst Baby got his feelings hurt singing that old standard You can't break a rule that ain't been made A starlight chasing ... been made A starlight chasing ponytails and mushroom clouds and black
38 2.Playing With The Big Boys rls For a ponytail and baseball glove Playing with the boys Making lot's of noise Stuff that only tom boys love All my girlfriends Played with ... now Looking back in time I've got to say that I'm Happy about my chil
39 10.2 Minute Warning y cause I got priors It's hard to stay rollin when the world full of riders Bullet tip on fire flyin down sunset Motivated to win like I ain't ... l Pushin40's still a big deal Ponytail still swangin hair still braid
40 7.She's On Her Way know I've got three myself And they're all grown You're in for the ride of your lifeJust enjoy it son There's gonna be first words There's gon ... Off to school Down the drive Ponytail waves goodbye She's the light
41 5.Bang Bang plicate I got that bang bang sound So come on crank it loud I ... nd So come on crank it loud I got that bang bang sound So come on crank it loud My brain is scrambled eggs and tangled lips Some of my fans would be obsessed Now ... ss Hands off of my breasts My ponytail is dead But I wear a hat instead Sideways it's my way Now let the speakers vibrate Now ssh and shoo like a dude or a girl N ... And if you don't like well I got that bang bang sound So come on crank it
42 12.Henrietta Longbottom everybody got'em[MURS]I never really met her but I know it's all true[Slug]I never seen her either but my brother say she cool[MURS]Rumors get ... ociates People of the village got curious But most would just make up stories Some rumors Some gossip But Henrietta didn't care Hands in her pockets[MURS] I heard ... ell magazines[MURS] Hair in a ponytail Cocked to the side Patch on he
43 9.Built For Speed br> She's got nice wheels and a ponytail She's qualified and on the trailJust like the speed of light It's happenin' at first sight She's hungry for a male And when ... l put you in her trance She's got four on the floor She'll leave you
44 6.See Fernando I wear a ponytail like a waterfall Loudspeaker or land slide I have a room key and aJohnny A good buzz feeling all right Pitch a tent pop a t ... p Forget about what you ain't got See the sites sleep until night Sta
45 2.Looking Like Love r up in a ponytail Boat on a river floatin' by that's when you looked at me With somethin' else on your mind I took a chance and kissed you ri ... lt But we knew Somethin' just got set in motion How could've we have

46 8.Cadillac Girl(remix) atever ya got Don't mean shit shit ain't hot Lincoln Caddy whatever ya ... hot Lincoln Caddy whatever ya got Push it man don't be scared to squat(Dre Dog) Quick fast in a hurry Squat bounce drop dirty Cocaine white tiger white walls HIt ... e freak up Blow L's make mail ponytails Had to compliment her on her
47 1.Bouncing Benny ly have a ponytail that stuck out from the back And I bet her eyes would shine- right when she attacked; She might be kind of mean some times ... be buddies till the end; I've got to go! I've got to go! I know that she is there- Wa
48 9.Around the World[Explicit] e time we got half way through watchin''Ray' I hit I laid it down beat it up let her go clean it up Take a five minute nap wake up and eat it ... cture me fuckin' Pullin' your ponytail smackin' you on the ass Tellin' you how I can take you all around the world That nigga can't do it like this Even Beyonce c ... e my bitch and you my boo She got a Range Rover Sport you got a Bentley Coupe She take my clothes to the cleaners you take Harlem to school I gave her your birth
49 18.Too Much Like you got Scott Storch tied up in the trunk I'm the ice cream truck man*** in the trunk man*** in the trunk man call me the front man Too ... op on whatever in*** let your ponytail blow in the wind Inhale the*** blow out dollar signs*** you could drive a Bentley if only in your mind Four doors leather a ... leather and wood Ride like I got a horse stable under my hood And I
50 9.Sports Sex& Food es If you gotta know the way I'll show you Pay attention you need to know how to Hook up a meal Learn a new move The way to his heart is sport ... u are wrong wrong wrong) It's got to be you don't know All the places you could go Gon' to the gym You ain't ... go Gon' to the gym You ain't gotta be slimJust strut your stuff and you'll attract him[Hook] If you want another date I'll show ya Gather round girls listen clos ... ers know all the rules If you gotta know the wa
51 34.Check Yes Or No w and her ponytail She kissed me on the school bus but told me not to tell Next day i chased her around the playground'cross the monkey bars t ... he merry-go-round And emmylou got caught passing me a note Before the teacher took it i read what she wrote Chorus: Do you love me do you want to be my friend And ... 's been that long ago When we got started with just a little note Cho
52 8.Ponytail andy8.Ponytail What's your name? What's your name? Mustang... Mustang Mustang I feel me rusting Been too long no bronco busting. Musta ... . Hey there now what is this? Got a sugar cube on my finger tips. Pre
53 15.Oh Word? What the ponytail? I don't eat snail I'll steal your keys and then I'll check your mail'Cause I'm the creepy crawler that be crawling your wa ... word? Yo what the falafel you gotta get up awful Early to fool Mr. Furley And that's word to Aunt Shirley and you could Stick your head in the toilet give yoursel ... th Don't mean to dis but I've got to point out The hogs tooth belong
54 6.You've Changed f wearing ponytails You got a little ole red wig Your eyes are pretty you ... wig Your eyes are pretty you got some kissable lips& i love they way you walk way you sway your little hips(chorus)---------------------------------------------- ... wig Your eyes are pretty You got some kissable lips And I love the w
55 4.Small Flowers Crack Concrete frazzled ponytailed hair+ tossing them Into backseats of cop cars The narcs beat the bearded oracles Replacing tantric love with Complete vio ... mystic wreck? Thats whatchoo got crawling in yr panic net Whatdidjoo
56 4.Child's Play times she got my ding-a-ling hard When she said push hard she kept vaseline Open as she swung back couldn't help her dress blue back Now held ... us waiting for the bus The faggot nore son now year later Lady7th floor building7-80 Fancy fox booties for her socks nothing else can change me Young nefertiti kn ... ing to myself some nights she got('powered') But hating was shinene and grace and key-lolo Trick bitches jumped my boo at the school a few years ago Hit me you hi ...
57 7.You Live At Home With Your Mom You ain't got enough to buy a small soda in johnny rocket's b Posin with baldhead black girls with a florida tan Tryin to act like you the man ... our engineer walked away With ponytails like annie mae laughin and ta
58 13.Amino Man time He's got a flat top cut and a wicked ponytail in back And a fanny pack! aahhh!! Yeah- he's amino man Yeah- with an oily tan Yeah- he's ... - with an oily tan Yeah- he's got to prove it to himself He can mutate into something Yeah- he's amino man Yeah- with the bottle tan Yeah in the mirror he sees hi ... m cut back on the pain But he got so big he ran outof skin to strain He popped his brain Where are his eyes? Where are his eyes? Something's ... ere are his eyes?
59 2.Greyhound Bus girl with ponytails Reminding me of you I don't know why I left It was somethin' I had to do And looking out the window The skyline fades away ... idea What I'm gonna say I've got a picture of me holding you Right h
60 9.Let's Start Rap Over se all we got is us We can make it Sad if we try I want to start love over Let's make it do or die(stylez) When i was nine years old I realize ... r pushed down on her forehead Ponytail swaying she hot Standing like
61 15.Nothin' But Love Says she got a man but she's lying Why? i seen her talking to this other guy and.. He's a dealer so you know she gonna sweat him I ain't trip ... ippin i just hope he get em i got nuttin but love(chorus) Singers- Aingot nuttin but love for ya2pac- I'm down for yours nuttin but Love(repeat x4) I love to go back to the block i ... ove to go back to the block i got my game from Cause uh old man still drinkin his breath still stinkin He'd love to tell ya what he's thinkin
62 2.Cadillac Girl atever ya got Don't mean shit shit ain't hot Lincoln Caddy whatever ya ... hot Lincoln Caddy whatever ya got Push it man don't be scared to squat(Dre Dog) Quick fast in a hurry Squat bounce drop dirty Cocaine white tiger white walls HIt ... e freak up Blow L's make mail ponytails Had to compliment her on her
63 6.Renee I said'I got a whole lot to say so may I walk you to your subway' She said'If you want' so yo' we started talkin' I brought two franks and tw ... es the fingernails now shorty got the hairdo of pain Now understand shgot flava A tough leather jacket with some jeans And a chain that her moms gave her ... chain that her moms gave her Got off the train about6:34 she wasn't sure She had grub for the dog so we hit the store Went to the crib and turned the lights on A ... az
64 11.Marvel why ain't got nuttin to do with nuttin[ghf] yeah check it out y'all one two We back up in this joint! what? Check the fly shit... yeah Don't b ... een look at miss thing With a ponytail kept a jar of vasoline She's a big girl now with a body that growl Likewise murder trial smile attract crowds Most niggaz w ... Extensions nails friday just got paid Headliner or marquee is the pr
65 71.Check Yes Or No w and her ponytail She kissed me on the school bus but told me not to tell Next day i chased her around the playground'cross the monkey bars t ... he merry-go-round And emmylou got caught passing me a note Before the teacher took it i read what she wrote Chorus: Do you love me do you want to be my friend And ... 's been that long ago When we got started with just a little note Cho
66 8.1959 dbye he's got the keys to his father's FJ he's taking outJenny it's their first date He knocks on her door and he can hear his heart pound Her ... here And she'd look so pretty ponytail in her hair He plucked up the
67 5.Howard's Toad Bar llow dude got a beard and a ponytail and he tells Vietnam stories all the time he's not sure he was there and neither am i[Chorus] he's ... and neither am i[Chorus] he's got a bunch of bean bags and candles oh
68 1.Rubberband Girl l they've got a lot more sense than me You see I try to resist A rubberband bouncing back to life A rubberband bend the beat If I could learn ... d me trousers up A rubberband ponytails If I could learn to twang like a rubberband I'd be a rubberband girl A rubberband girl me A rubberband girl me Oh I wanna ... n I slip out Of my catapult I gotta land with my feet firm on the ground And let my body catch up A rubberband bouncing back to life A rubberband bend the heat If ...
69 18.Rollin' on the Island kin And i gotta give it up to my homies in Brooklyn Romeo Mount Clemens to Metro Beach From Huston to L.A. back to Stoney Creek Like i said ro ... p Come on Wes give'em what ya got Give me the mic and i'ma wreck ya from the start to end But gimme brew and gimme that and i'ma do you in You talkin trash i smok ... ow What hit you bro so here i got you thought i couldnt flow To a track layed back by Kid Rock G Now even white bitches in the subberbs they jock me With a smile ...
70 1.A Lot Of Wind s on He's got a ponytail and he's a vegan He talks a lot of wind He talks a lot about wind I turn the tragic lantern on It's a program'good morning' ... m real sick and in distress I got octagonals in my eyelids From watching all that wind I get horrible horrible horrible dreams So i ring the tv line and get a lot ... They talk a lot about wind I gotta forget about the wind Has a lot of nerve To talk a lot about wind There's a roly-poly roly-poly man He's ... roly-pol
71 5.Mine You ain't got no manners Oh my God It's mine I bought it It's mine I bought it It's mine I bought it It's mine I bought it It's mine I bought ... e Boricua girls who rock yaki ponytails Big up to my Africans who bra
72 27.Literal Assassin's Creed4: Black Flag Trailer ns As the ponytail twins barge in. Look down on the people That you're better than. Ominous orchestral note Time to let the patrons know: Happ ... itting in a bay. Ever since I got this diamond filled with DNA It fee
73 8.Selfish when you got your hair tied in a ponytail. Love when you wear them sweatpants wit no underwear Can't wait to meet yo mama and say thank you for your daughter. Hope y ... y do you like I do You know I got my selfish ways That's why I do yo body like I do Selfish When it comes to you Selfish When it comes to you Selfish Look girl I ... ed nothing else Love when you got your hair tied in a ponytail Love when you wear them sweatpants wit no underwear Can't wait to me
74 5.Check Yes or No(Originally Performed by George Strait) w and her ponytail She kissed me on the school bus but told me not to tell Next day I chased her around the playground'Cross the monkey bars t ... he merry-go-round And Emmylou got caught passing me a note Before the teacher took it I read what she wrote Do you love me do you wanna be my friend And if you do ... 's been that long ago When we got started with just a little note Do
75 4.Hit or Miss arp's we got plenty I treat that little bitch like a penny Pray to allah but I just keep on sinnin' I'm my own boss lil' bitch I'm independen ... pe the lil' baby like a penny got it on the back end and I went and bought a pendent Baby I'm more turnt up then a lil' bit Your bitch say your nickname is lil' d ... at's why she on my dick never got shit bitch'cause I clip quick Free my dog with me i sick him If my brova need help I assist him Gas really strong like perfume b ...
76 6.Turn Me Loose let your ponytail get out of line I got a feeling on my mind I'm an inspector and the borderline I ... nspector and the borderline I got the shakes but I'm alright So turn
77 7.Look .Look Ponytail dragging We up in this bitch what's crackin'? Minimal braggin''Cause you can damn well see we ain't lacking Lights camera r ... n California Face look like I got work I'm booked for the year you hu
78 3.A Very Precious Time he have a ponytail? And could she make you feel ten feet tall Walking down the grassy trail? Was it your first love a very precious time time? ... precious time time? Now they got me trying to define in later life W
79 1.Dear Someone one I got a letter from a fan of mine She sent her picture but the letter wasn't signed Now I'd like to meet her so I hope she's listening ... eone I'm glad you wrote to me Got the photo you enclosed You're a dream and heaven knows I'm glad that you're a fan of mine I'd like to know you better But you di ... Oh dear someone you with the ponytail Please write me and this time
80 6.Beauty And The Beat oly and a ponytail ugh What a crusty shade of blue And that apron is just Ew She really is a basic queen Miss Belle. Nu Uh miss thing girl bye ... ok I borrowed! Yaas. Have you got anything new? Yas. Oh thank you this is perfect it's my favorite! Can I keep it? Yaas. Oh thank you thank you very much! Yaaaaas ... h! Yaaaaass. I've heard she's got a thing for beast and gerbils. I heard she used to be a maaale. Goly how down into peer i'm just looking for a beard. Cuz she re ...
81 7.Cell Black Django t when he got home I baked him a treat as usual You know some guys just cant hold their birthday cake! He had it coming he had it coming He ga ... voice So i ripped that little ponytail right off her head. I got one less problem without cha The di
82 2.Melancholia the woods Got lost again Though I knew he liked the back of my hand I didnt wanna leave go back again Drive my body down the same old path as ... ot to lay Free my head from a ponytail I imagine how the earth would
83 2.My Baby Moved(Live Version-Boulder) t her And got a pair of Doctor Martin boots And the things that those Boulderites they taught her She's smokin' pot and hash and snortin' toot ... and snortin' toots Her pretty ponytail's turned into dreadlocks I don
84 4.Standard American(feat. Gunnar& the Grizzly Boys) me's Fred Got grease on his hands and sweat on his head Pants are black and arms are scarred Knuckles more busted than his credit card Spends ... ekdays working under the hood Got mouths to feed and he knows he should Come Friday at five he'll collect that pay And top it off with a cold one at the end of th ... named The Stairway To Heaven Got an M16 hacks up black tar Vietnam plates on the back of his car He don't talk too much and he don't waste words When he does you ...
85 1.Dollar Bill(feat. Kid Ink) ah nah) I got myself And I've been doing alright(Alright) without your help I think they need a new face and I'm the one I'mma rise I'mma shin ... oney money[Verse3: Kid Ink] I got money on my mind mind mind on my money Tryna see my I.D here's a hundred I ain't change but these chains to my stomach I'm just ... ed Feel the wind through your ponytail Shopping in the summer tryna fit the fall Can't ship it next day then we hit the mall Ain't no reason tryna save my inches ...
86 8.Be Yourself rself You gotta be yourself You must think my head screws off and on But see people like you don't live too long You think you're a ladies man ... If you wanna hang with me you gotta Be yourself I said you've got to be yourself When you were young you wanted to be president Sometimes I wonder where those dreams went Those thoughts that you ... Be yourself Fake fingernails ponytails down to the floor You said that you bought'em so I guess that they're yours GraceJones on
87 8.All For Me with the ponytail she roll with the dark horse and I deserve it all my life I worked hard for them other cats aint going in that sh-t is soft ... stacles like Parkour and if I got off course its only cause my banking is off shore now I ask for dutches they give me double like jumping rope never been a virgi ... ad to drop the streets till I got saved by them bells like I walk a harder street come and get your bitch cause your dog is off the leash cause we know how to par ...
88 1.Still That Way with your ponytail swaying Had me hooked had me good had me thinking Yeah man what a sight man what a night First kiss and my heart was racing ... kiss and my heart was racing Got me then got me now got me chasing You for the rest of my life Yeah baby I'm still falling for you() Like that very first night you and I just feeling i ... sure like where this is going Got some wine got some candlelight flowing These shad
89 1.60- Talsmedley yes and a ponytail Her cheeks are rosy she looks a little nosy Man this little girl is fine Never knew A girl like a little Sheila Her name dr ... is fine For goodness sake! I got the hippy hippy shake. I got the shake. The hippy hippy shake. I
90 5.Hood Rich ood bitch ponytail with a fat ass If it smell good when I pass then I might smash And if that bitch ... might smash And if that bitch got her own and she don't need me Only time she hit my phone when she tryna see me Love a hood bitch ... ryna see me Love a hood bitch ponytail with a fat ass If it smell good when I pass then I might smash And if that bitch ... might smash And if that bitch got her own and she don't need me Only time she hit my phone when she tryna see
91 1.Composure t I ain't got a fuck left I'm blessed Let me ball like the Ballon d'Or Bonehead if you ever fall it's a cannonball Miss me with the bullshit l ... like El matador Tunnel vision got me thinking future like computers20 bitches swimming in the pool like barracuda oh Maybe I should spit something we can build wi ... think we all need change who got the till slip? It's way beyond Drake and Meek Mill shit Fuck a fiance I ... eek Mill shit Fuck a fiance I got a lil' kid Even
92 4.Last of the Po'Ricans ic go You got your watered down niggas Then you got your happy-go-lucky niggas Then you got your hardcore niggas and your underground niggas Basically it's all drug blocks Everybody selling their dope on their block What ... ying to ya'll is like this We got our shit sewed up So don't try and come on our block selling your synthetic shit Cause you going to get blown up It ain't happen ... back of her mind just like a ponytail Real underdog story read my book Bette
93 3.Bum Bum um It gotta get real stupid Cause this this that shit yeey You ... this this that shit yeey You gotta get real stupid Cause this this that shit yeey I ... se this this that shit yeey I got my red bottoms on And my ponytail long Body like Im built to for
94 5.Absolutely Not ld that's got his own It's my season now I stand aloneJust thought that I would let you know Some things you just can't control Should I wear ... ol Should I wear my hair in a ponytail? Should I dress myself up in Chanel? Do I measure me by what you think? Absolutely not absolutely not If I go to work in a ... complain But some things have got to change Not gon' be a victim of All your social push and shove Right or wrong you judge the same My picture never fit your fra ...
95 18.Absolutely Not(Radio Edit) ld that's got his own It's my season now I stand aloneJust thought that I would let you know Some things you just can't control Should I wear ... ol Should I wear my hair in a ponytail? Should I dress myself up in Chanel? Do I measure me by what you think? Absolutely not absolutely not If I go to work in a ... complain But some things have got to change Not gon' be a victim of All your social push and shove Right or wrong you judge the same My picture never fits your fr ...
96 64.Absolutely Not(Remix Radio) ld that's got his own it's my season now i stand alone just thought that i would let you know some things you just can't control should i wear ... ol should i wear my hair in a ponytail? should i dress myself up in chanel? do i measure me by what you think? absolutely not absolutely not if i go to work in a ... complain but some things have got to change not gon' be a victim of a
97 6.What Is Love okey room got her hair tyed back in a ponytail ask her how she got there she knows but'll never tell. Got a bottle of tequila by your side got a trickle of a tear by your eye and
98 14.Buy Me A Bourbon with your ponytail Let your hair baby touch the valley And your back I see you're wearing your fancy halter It's all my fault you're back Baby ... room And I'll paint with your ponytail Barely act like you like this Ygot me nervous I'm no good when I think So I stole my baby a necklace'Cause you ... my baby a necklace'Cause you got lots and she's my favorite drin
99 1.Make You Move aby say I got what you need We can do some cardio Baby you and me Hey baby wanna make you move I can work you out I can make you groove Gon' M ... o good Chorus: Hey baby say I got what you need We can do some cardio Baby you and me Hey baby wanna make you move I can work you out I can make you groove Gon' M ... ove(16x) Verse2(Louie): She's got her headband ponytail high-tops laced up She's all natural no need more makeup Hey love You ... need more makeup Hey love You
100 6.Lips my face u got a flava thats hot u a brown suga tenda chocolate carmel butterscotch ur hips are like a tail on a wale i can get u doggy style p ... et u doggy style pull u by ur ponytail u stick my finger in ur mouth checkin my reflection through the mirror goin in and out and u know u ... goin in and out and u know u got it good livin in the cuts of frisco in a safe hood'cause u my stuff and if u eva think about leaving me u betta hold up'cause u ... n the90 booz(yeah)187 p

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】