Mojim Lyrics

i + gonna + now 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 11.Bleach ing thing now You're all that I can stomach Tie my hands I'm gripping to the stereo Don't understand how I ended up being so low Didn't owe yo ... o low Didn't owe you anything now I'm paying for my exit Seen violent movies Seen how it could be I tried tried to fix your heart You thief pat my pockets ... eart You thief pat my pockets Now I'm feeling heartless I tried tried to pull us apart What would it take to bleach you What would it take to undo Five Hennessys ... ev
2 13.Brightest Blue eightened now It's looking so much brighter now I was lost and now I'm found Fell off the merry-go-round I was into politics Obsessed with things I couldn't fix Kissing bigger with a fist Addicte ... ssey Even in the calmest seas Now it's all I wanna be A semi-precious mystery Yeah I love me more than you Doesn't mean I can't be true Slip into the blue lagoons ... hard people scarred We don't know if we're gonna fight Break a heart play the card
3 3.Watch Me Burn t it You know that I've been dreaming about it I'mgonna teach you some tricks Headlight hold tight oh no Oh baby you k ... hold tight oh no Oh baby you know I've been thinking about it You know that I've been dreaming about it Younow the deal Don't make any promises promises Got me flying high Right where you want me to Watch it watch me burn Right where you w ... the light my lullaby Touch me now stop pretending Fuck it watch me burn Say what you think Oh ba
4 4.Good Old Daze ing right now Feels like the good old the good old the good old the good old the good old daze It feels like the good old times are happening ... old times are happening right now I don't need no great escape Every moment's what we make I'm ... ery moment's what we make I'm gonna take my time and try on a few paths my life can take Every breakdown is a blessing Every love's learning me lessons Life will ... old daze are happening right now Feels like the good old the
5 5.You Do You(feat. Tiffany Haddish) takes me Now who it is that you want me to be I can't be I can only do me I can only be how God made me yeah Yo There's only one of me incred ... nd leave my worries behind I know that any goal I wanna reach starts in my mind I'm kinda dope'cause I'm one of a kind I like to take my own path never following ... tand up for my girls We never gonna quit till we truly rule the world Popular thought says we should rule the world So we ... e should rule the world So we gonna(!

6 8.Time Out(Feat. Sister Carol) oth ends& now it's gone I feel broken Busted-open I thought I was a baller but my body has spoken No joke we go for the glory But I'll probabl ... till all emotion was gone And now I'm hoping to move along Away from any voice that makes me think I am wrong I need focus No hocus pocus I'm ... need focus No hocus pocus I'm gonna throw my freaking phone in the ocean Who's sorry? I'm not sorry(Who's sorry? I'm not sorry) Who's sorry? I'm not sorry(I'm not ... confess Product of t
7 1.Modern Anxiety I don't know where I'm supposed to be Last night I got served a different view Today it's a bit difficult to breathe'Cause people let you dow ... e The Spring clean'cause who knows what Summer's gonna find You really let me down in the Spring time ... et me down in the Spring time Now you're on my favourite bridge and I
8 5.Bracelet > Didn't know what I wanted I'll admit that Still don't k ... I'll admit that Still don't know what I'm wanting I'll be honest I'm not ready to let you go no I walk down memory lane late at night I end up losing my way ever ... her back? I used to have you now I have this bracelet I used to have you ... s bracelet I used to have you now I have this bracelet I let you go but baby I'm ... let I let you go but baby I'm gonna wear it Until I need to until I need yo
9 2.Plastic Plants o literal Now I understand huh I thought you were growing up Thought we'd have a real romance huh(Thought we would) But all I got was plastic ... wanna grow next to you You're gonna know what you did when I don't holla back babe Look at me(Look at me) I was your girl but you never gave me jack babe Can't you see?( ... an't you see?(Can't you see?) Now we've grown apart(Yeah huh) Didn't even try so the love ran dry ... even try so the love ran dry Now we're back
10 1.I Called Mama And from now on I ain't gonna wait so long To stop off at a Texaco buy a SlimJim and a coke Park out by the water just to watch that river flow Grab my guit ... nstead of sayin' tomorrow I'm gonna And I called mama And I called ma
11 1.Midnight ly don't know how we made it here Never thought I was worth what you give Never felt quite alive ... u give Never felt quite alive now I'm livin' Yeah you kill my doubts they disappeared When I feel like nothing's ... ed When I feel like nothing's gonna hold me down hold me down you do Used to be scared of fallin''til you came around came around ... l you came around came around Now I just wanna stay here and fall into midnight Want nobody else ... nto midnig
12 1.Section e rappin' now you've got a voice''Cause when it comes to parents teachers they ain't listening Where I'm from you get your back stabbed litera ... lease Hit me when I'm down I know that you tried to break me We was paranoid in Toronto with the30 Look at how they did Pop Smoke so dirty She got pressure on the ... t in my section Who would've known Who would've known we would've come You looked down on me you did on my come up He was here when it was lit like the sun's up
13 1.Dynasty I really know Seen it being done before I'm a dynasty The pain in my vein is hereditary Dynasty Running in my blood stream blood stream Dynast ... sty And if thats all that I'm gonna be Wont you break the chain with me I'm ... u break the chain with me I'm gonna take the throne this time All the words all mine all mine Its been way too long too far too gone to carry on You can't hide it ... sty And if thats all that I'm gonna be Wont you break the chain with me Mother a
14 10.Who's Gonna Save U Now? >10.Who's Gonna Save U Now? Lyricist Rina Sawayama・Jonny Latimer・Rich Cooper Composer Rina Sawayama・Jonny Latimer・Rich Cooper Pain aint gone I put it away That's whe ... ve ya like I did before Who's gonna save U now? Who's gonna save U now?(I wish you well but go take it somewhere else) Oh who's ... e it somewhere else) Oh who's gonna save U Save U save U now Gave it more than a fair shot Even when they told me not to I said I've got t
15 1.What I Want icates I know that I can do much better I don't wanna love in vain Cause lately I've been[Chorus] Been down so long got me thinking I'm ready ... I got no time boy move along Gonna live my life I don't need your permission Keep my head up real high And I won't be missing you When the sky falls down You run ... around Baby[Pre-Chorus] You know what you did to me Don't be surprisenow that I'm gone I gave out chances Now I got no time cause you took too long Do you
16 1.Nicknames nicknames Now we can't even be out in the same pla ... I wasn't gonna stay but can we just pretend to be friends right ... t pretend to be friends right now You used to be my end game Now you can't even look at me the same way I k ... en look at me the same way I know we're not okay but can we just pretend to be friends right ... t pretend to be friends right now Don't cause a scene'cause everyone's here and I don't wanna leave Like last Hallowee
17 4.Easier 't wanna know oh But I know that I'm never ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always gotta run away And we wind up in the same place It's like we're looking for the ... ah do we really gotta do this now Right here with all your friends around In the morning we can work it out Work it out I love you so much that I hate you Right ... so much that I hate you Right now it's so hard to blame you'Cause you're so damn beautiful
18 1.Future Nostalgia ur way I know you like this beat 'causeJeff's been doin' the damn thing You wanna turn it up loud Future Nostalgia is the name(Future nostalgi ... the name(Future nostalgia) I know you're dying trying to figure me out My name's on the tip of your tongue keep running your mouth You want the recipe but can't h ... ia) No matter what you do I'm gonna get it without ya(Hey hey)(Future nostalgia) I k ... Hey hey)(Future nostalgia) I know you ain't used to a female alpha(N
19 6.Pretty Please I wasn't gonna change But that went out the window(Yeah) I k ... went out the window(Yeah) I know that I seem a little stressed out But you're here ... stressed out But you're here now and you're turning me on I wanna feel a different kinda tension Yeah you guessed it the kind that's fun Hate it when you leave m ... ke it further I swear I ain't gonna break So baby come try me baby come find me Baby don't wind me up I k ... d me Baby don't wind me up I know tha
20 1.Young& Alive in'(Yeah) Now I'm gonna miss you oh well H.A.G.S. hope yo

21 1.Stupid Love nobody's gonna Heal me if I don't open the door Kinda hard to believe gotta have faith in me[Refrain] Freak out I freak out I freak out I fre ... ak out I freak out Look at me now[Pre-Chorus]'Cause all I ever wanted was love Hey-ah hey-ah(Ooh-ooh) Hey-ah hey-ah(Ooh-ooh) Hey-ah hey-ah All I ever wanted was l ... oh-oh oh-oh-oh-oh-oh)[Verse2] Now it's time to free me from the chain I gotta find that peace is it too late or Could this love protect me from the pain? I wou
22 7.Forever(ft. Post Malone& Clever) n my toes now Better man what you made me Made me aware of what I was missing Been missing the way you gave me ambition babe Never thought I'd ... ?(Together) How many times we gonna break up for the summer? How many times you ... he summer? How many times you gonna try to call my mother? Girl you killin' me I don't wanna act like I can fix this(fix it fix it) I don't wanna be the one that' ... ever ever ever? I promise I'm gonna love you'til my dying day Wake up your f
23 4.Meet Me On The Roof your low gonna go girl? Oh-ooh-oh-oh Come meet me on the roof tonight oh-ooh-oh-oh How high is your low ... oh-oh-oh How high is your low gonna go girl I'm hanging with the cholos(Cholo) Cruising down the strip Sleeping with a pillow(Don't wake me up don't wake me up) W ... e confessionals(Confessional) Now the worst is yet to come Come meet me on the roof tonight girl oh-ooh-oh-oh How high is your low ... oh-oh-oh How high is your low gonna go girl? Oh-ooh-oh-oh Come
24 6.Stab You In The Heart head and now I wanna see you dead With a switchblade edge to the chest I wanna stab you in the heart I wanna stab you in the heart Right in t ... e you're just a fake And you know it ain't right Pictures don't lie when you're front-page news Dagger to the heart coming down on you I wanna stab you in the hea ... you're just a fake Girl you know it ain't right Daggers in my eyes and a rusty tambourine Gimme my stiletto ... tambourine Gimme my stiletto gonna do
25 1.Oh My God e running now on fumes I'm never gonna make it halfway to the moon But it's too late to turn around But it's too late to turn around I'm running out of oxygen I'll n ... I'll never be the same again now Same again now Oh my god I can't remember Who I was just last December What have I done how did I get here What have I done Oh my god look in t ... I guess I was naive I didn't know what I had and I thought I had to leave I wish that I was homeward bound I wish tha
26 1.Only The Young every day now You brace for the sound you've only heard on TV You go to class scared Wondering where the best hiding spot would be And the big ... ickly they forget They aren't gonna help us Too busy helping themselves They aren't ... elping themselves They aren't gonna change this We gotta do it oursel
27 15.Still Learning hat ain't gonna change no I got a paranoia in me And you wouldn't believe Everything that I seen no Comin' apart at the seams And no one aroun ... e seams And no one around me knows Who I am what I'm on Who I've hurt and where they've gone I k ... urt and where they've gone I know that I've done some wrong But I'm tryna make it right To the one I love bring me'round Get me out right ... ing me'round Get me out right now(Oh-oh) And know that I love you But
28 1.This Is The Day ep behind Now it feels like something is about to change I can feel it coming yeah This is the day When the sun shines brighter than it did be ... ay Feels like a new beginning Gonna let this be day one like yesterday is ending and life has just begun feels like the curse is lifted all the sorrows and the re ... ever felt so blessed Yeah I'm gonna take it take it with both hands gonna celebrate it with everything I am
29 1.Boots y Whatcha gonna do the critics come around? Cry and apologize they break you down down But I dodge'em fake'em ooh And it feels like déjà vu'Ca ... oo loud I'm feeling good high now I'm running boots on the ground Boo-boots on the ground you k ... Boo-boots on the ground you know? You know you know? You know you know
30 5.Dance to be I know we're never ever gonna gonna be For sure we've tried before But every single time that I look at you I'm always ... that I look at you I'm always gonna kinda wanna break the rules Can't tell you how I feel Let's all come round I shut my mouth Let's not talk ... shut my mouth Let's not talk now So maybe we can dance Dance until the clock says it's tomorrow Maybe we can lie Lie because the truth is hard to swallow Hard to ... ld Light me up Leave me
31 1.We Made It nderrated Now we're saying goodbye Waving to the hard times Yeah it's ... g to the hard times Yeah it's gonna be alright Like the first time Met you at your doorstep Remember how it tasted Looking into your eyes Baby you were still high ... 'd think if they could see us now yeah'Cause we made it Underestimated And always underrated ... timated And always underrated Now we're saying goodbye(Goodbye) Waving to the hard times Knew that we would be alright From the
32 1.October glance I know what you mean somehow We're stealing moments moments away Why are we just not as good in the day Is it too soon to k ... in the day Is it too soon to know if it's too soon to say for now The bubble we're living in Setting me free again I don't k ... etting me free again I don't know what it is about this I'm gonna miss it when it's over Yeah yeah I hope we never see October Yeah yeah I felt the weight fall off my shoulders Yeah yeah yeah ... sho
33 1.Ready sh me out now You got me into this mess who's gonna get me out? Why are you pulling me down If you got things to figure out? Oh you're not ready for ready for ready for ready for ... e so much about you boy? You know I do I think a million thoughts but only half get through to you You start a million fires just to see what they can do But then ... nd Don't you just push me out now You got me into this mess who's gonna get me out? Why are you pulling m
34 6.October glance I know what you mean somehow We're stealing moments moments away Why are we just not as good in the day Is it too soon to k ... in the day Is it too soon to know if it's too soon to say for now The bubble we're living in Setting me free again I don't k ... etting me free again I don't know what it is about this I'm gonna miss it when it's over Yeah yeah I hope we never see October Yeah yeah I felt the weight fall off my shoulders Yeah yeah yeah ... sho
35 7.Miss Americana& The Heartbreak Prince You know I adore you I'm crazier for you Than I was at16 lost in a film scene Waving homecoming queens marching band playing I'm lost in ... merican glory faded before me Now I'm feeling hopeless ripped up my prom dress Running through rose thorns I saw the scoreboard And ran for my life(Ah)[Pre-Chorus ... ou there to see you there And now the storm is coming but[Chorus] It's you and me that's my whole world They whisper in the hallway'She's a bad bad girl'(Okay) Th ...
36 8.Paper Rings internet Now I've read all of the books beside your bed The wine is cold Like the shoulder that I gave you in the street Cat and mouse for a ... e for a month or two or three Now I wake up in the night and watch you breathe[Pre-Chorus](Ayy) Kiss me once'cause you k ... (Ayy) Kiss me once'cause you know I had a long night(Oh) Kiss me twice'cause it's ... (Oh) Kiss me twice'cause it's gonna be alright(Uh) Three times'cause I've waited my whole life(121234)[Chorus] I lik
37 10.Fascinated the same now I'm gettin' stacks Tattooed names on a nigga back Rest in peace nigga to my lil' niggas Rest in peace dyin' as a lil' nigga(P-Nu ... ullets Shout out to my dog he gonna pull it I put that on my soul that's on everything I put that on my soul that's on everything Candy pain't fascinate a young n ... nigga will Whoa whoa Whoa I know you goin' through some things nigga
38 1.Fly Like An Eagle it's time now Thinking it's all over quiet in my mind Everybody's laughing everybody's sure Nothing seems likely nothing's unk ... ing seems likely nothing's unknown Did you ever feel like everythings falling To fly like an eagle into the dawning You k ... n eagle into the dawning You know I always feel like the blinds are drawing Fly like an eagle and deaths are reborn and Hey hey my my everythings ... and Hey hey my my everythings gonna be alright Hey hey my my everyt
39 9.Way Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) I don't know where I'm headed next But man I can't even fake no more Surrounded by lies and bullshit Nigga I can't even take no more See I wo ... ee I woke up having a bad day Now I gotta get the dollar any fast way'Cause a nigga growin' up never had shit I was actin' way too passive I've been up and down r ... e too long drownin' out Still gonna play that song Ok ok ok ok ok Annie are you right? Never got that text back from the other night Let me tell you something tha ...
40 2.Call You Mine ire Who's gonna save us now When we thought that we couldn't get higher Things started looking down I look at you and you look at me Like nothing but strang ... me Like nothing but strangers now Two kids with their hearts on fire Don't let it burn us out Think about what you believe in ... ink about what you believe in now Am I someone you cannot live without'Cause I k ... cannot live without'Cause I know I don't wanna live without you yeah Come on let's turn thi
41 3.Do You Mean at we had now we can throw away throw away Show me that you mean it(Ayy) Show me that you mean it Do you really mean it? Everything happens fo ... Are you saying what you mean now?(Skrrt) Do you mean do you mean what you say? What you said nah you can't take away You're my Gospel but I'm losing faith losing ... o stop and think? What we had now we can throw away throw away Show me that you mean it(Ayy) Show me that you mean it Do you really mean it? Everything happens fo ...
42 1.My Best Life(Feat. Mike Waters) down But now I know what's real I'm living my best life I don't k ... living my best life I don't know where it's taking me and that's fine At least it's what I make it So I don't mind oh no no I don't mind oh no'Cause nobody ever ... all I made is a fraud I ain't gonna waste time on all that faking no Being me is easier than being something I'm not oh oh Oh it used to get me down But ... Oh it used to get me down But now I know what's real I'm living my
43 1.Lying ing I was gonna leave a message In case you're wonderin' I'm countin' blessings(Straight up)Just bought this California King and it's expensiv ... r honestly I'm so much better now Oh yeah oh yeah(Hey hey hey) But I'm lyin' when I talk to you'Cause you're lyin' under someone new And I'm dyin' wanna tell the ... stly yeah) I'm so much better now(Oh) Oh yeah oh yeah But I'm lyin' when I talk to you'Cause you're lyin'(Oh) under someone new(Someone new) And I'm dyin' wanna t ...
44 1.Bounce Back what you know about me(About me) Welcome to the city where it's sweet(Where it's sweet) You k ... sweet(Where it's sweet) You know I'll be takin' Vita D(Vita D) That's why I get beat up in the sheets(In the sheets) Watch me you k ... (In the sheets) Watch me you know I like to move that(Move that) The heat wave make you wanna cool back(Cool back) Hear them sayin''Baby bring the bounce back'(Br ... ck(Bring the bounce back) Hey now say Say who gonna send my way Com
45 1.Miracle e see see now We're all layin' here in the dark in the dark Wishing Eden was back to what what it was When all of the lights and cameras fade ... y we pay for joy broken songs Now won't you shine a light on the darkest days? Till we see the sweet sun's rays God k ... see the sweet sun's rays God knows I ain't had faith for nothing had faith for nothing Share out your beacon Pave me a way through the dark Take me to someplace s ... e promised land Hey freedom's gonna mak

46 1.Pretty ook at me now I'm not afraid of the world I'm gonna fight like a girl Running around with my long hair Tear in my dress and I don't care If you're looking for something beautiful ... mess But I'm pretty good I'm gonna fight like a girl I'm pretty sure
47 2.Heaven en up And now I'm back in the arms I love And I think I just died I think I just died Yeah I think I just died I think I just died And went to ... hit by your love and drug And now you've c-come to raise me up And I think I just died I think I just died Yeah I think I just died And went to Heaven And went to ... to Heaven Oh yeah yeah We're gonna be birds and fly We're gonna set the world alight We're gonna lose ourselves tonight whoa We're gonna be birds an
48 5.Bad Reputation ation And now you got me praying for a better situation Feeling like I'm down d-down d-down low Feeling like I'm down d-down d-down low Guess ... d-down d-down low Guess it's gonna follow me wherever I go Guess it'sgonna follow me follow me I know(I got a bad reputation) I know that you've been talking You never see me sleepwalking Drifting out into nothing Rolling away in my dreams Can you feel that I'm ... ng I got a bad reputation And now you got me pray
49 2.Man I Wanna Be nothing's gonna go wrong You made a brand new life for me ... made a brand new life for me Now i'm the man that i wanna be Look in my eyes it's easy to see You made me the man i am the man i wanna be Yeah come on You made a ... made a brand new life for me Now i'm the man that i wanna be Look in
50 7.I'm Feelin' Fine met her Knowin' that she was one of a kind She's the kind of woman That makes a man feel right When she starts to lovin' Oh it's goin' to las ... t all night I'm feelin' fine knowin' she's mine[incomprehensible]can't reason why K ... prehensible]can't reason why Knowin' that i could've always been free I'm feelin' fine k ... s been free I'm feelin' fine knowin' you're mine I used to be lonely wonderin' if only Someone like you would happen my way Ever a dreamer always a
51 7.Fucked Up Kinda did You know you're wrong but you never admit like damn Ayy I want that fucked up kinda love Get drunk bring the past back up Then I chase yo ... ing to apologize For what? I know I shouldn't want it but I do All of my friends say I probably shouldn't be with you You k ... ly shouldn't be with you You know you know I want you more The more you put me through I guess I fucked up kinda'Cause I want that fucked up kinda love Where I'm scared yo ... love Where I'm scared y
52 1.17 rld ain't gonna hold back You know you gotta own your life And I saw in my dreams I knew I'd be seventeen Watching reality spinning around And I saw it in my dream ... me This is reality Look at me now Had to let the house go Didn't let me say no Mama had to quit her jobJust so I could make the show Thought it was the big break ... use L.A living Got my own bed now it's been a minute Young girl you better go fast This world ain't ... tter go fast This world ain't go
53 5.Million Pieces s If it's gonna break me Won't you let me go? Leave it till the morning I don't wanna k ... ll the morning I don't wanna know Breaks my heart Breaks my heart into A million pieces(Oh oh oh oh oh oh oh oh) A million pieces We're too far gone Nothing I say ... I don't want to talk about it now The echoes of that news ring loud(The echoes the echoes) No music ever drowns it out(The echoes) It breaks my heart Breaks my he ... into A million pieces If it's gonna break me Won'
54 6.Doom Days days God knows what is real and what is fake Last couple years have been a mad trip How'd y'all look so perfect? You must have some portraits ... chamber's getting loud We're gonna choose the blue pill We're gonna close the curtains We're gonna rabbit hole down third act love now She's gonna flip some tables I'm gonna move this tale on We're gonna rabbit hole down third act love now We'll be the proud remainers Here till the morning breaks
55 1.Kill The Poor once more Now that we have the Neutron bomb It's nice and quick and clean and gets things done Away with excess enemy But no less value to pro ... s go to kill the poor tonight Gonna kill kill kill kill kill the poor
56 1.Shockwave ing black Now I'm back in the city The lights are up on me They try to keep me locked away But hallelujah I feel free All your darkness Has co ... ame one too many times You're gonna burn until you behave(hey) Maybe the shame will open your eyes It's comin''round like a shockwave You made your bed all pretty ... d yes it's all about who you know So don't you dare look my way To try to make you cry I don't have to do a thing to you'Cause it's coming from the starry sky All ...
57 5.In Your Eyes y you Was gonna to leave now I have to stay You have taken my br
58 30.Celebration too We're gonna celebrate your party with you Come on ... e your party with you Come on now(Celebration) Let's all celebrate and have a good time(Celebration) We're ... good time(Celebration) We're gonna celebrate and have a good time It's time to come together It's up to you what's your pleasure? Everyone around the world come ... come on let's celebrate We're gonna have a good time tonight Let's celebrate it's all right We're ... elebrate it's all right We're g
59 32.Give MeJust A Little More Time ears from now we'll surely regret it Give me just a little more time(Give me just a little more time) And our love will surely grow(Give me ju ... se love's been slow Boy we're gonna succeed with another blow Give me just a little more time(Give me just a little more time) And our love will surely grow(Give ... your hand in mine We haven't known each other too long But the feeling I have is oh so strong I k ... ing I have is oh so strong I know we can make it there's no
60 36.Je Ne Sais Pas Pourquoi e are you now? Are you with another love? It's not the first time You stood me up and let me down I I I'm wondering why I still love youJe ne ... ome around I wait too long I know you're gonna let me down I I I'm wondering why
61 1.My Own Hero g? Are we gonna fight now'Cause baby it's the world we're against? Is it our time ... we're against? Is it our time now right now Or is it just me in the end? Is our future bright ... the end? Is our future bright now? Tell me is the dark seeping in Are we alright ... ark seeping in Are we alright now Or are we barely breathing again? Is it our time ... eathing again? Is it our time now right now Or is it just me in the end? Will you come runn
62 4.Just Us ' feel me now Straight shooter from the hip yeah we heavy in it Told me get them then I got'em yeah(Get'em)99 Problems but you ain't one Been ... this life of sin Ain't nobody gonna take us out It's always us it's never them It's just us against the world When the smoke clears All we got is all we got It's ... innin' slow Side eyes let me know that we visible And I need it right now(Yeah) Ten toes down show me what it's all about Thuggin' we only duckin' when the boys
63 2.Homicide Son you know why you the greatest alive? Why Dad? Because you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a ... er in the industry yeah they know what I'm about And I dare you to test me'Cause not a single one of you motherfuckers impress me And maybe that's a little bit of ... game it's a gas to the flame Nowadays everybody sound the same shit's lame Like a moth to the flame I'm a realer man a killer K ... me I'm a realer man a killer Kn
64 10.Still Ballin mple you know I'ma flip it Writin' this shit like I'm Lemony Snicket If she lookin' bad then you k ... If she lookin' bad then you know I'ma dick it I whip it out then let her lick it I'm wicked I'm awesome I'm icy I'm flossin' Literally shit is literary I eviscer ... itches they all on my dick I know you lovin' this shit Rappers they run when I spit Wait let me reload the clip I'm kicking this shit like kung fu kicking this sh ... vel when your ass got famous' Now they
65 1.Homicide Son you know why you the greatest alive? Why Dad? Because you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a ... er in the industry yeah they know what I'm about And I dare you to test me'Cause not a single one of you motherfuckers impress me And maybe that's a little bit of ... game it's a gas to the flame Nowadays everybody sound the same shit's lame Like a moth to the flame I'm a realer man a killer K ... me I'm a realer man a killer Kn
66 11.Sympathy was never gonna get ahead'Cause I was looking in the mirror ... e I was looking in the mirror Now we've got that sympathy What I'm to you you are to me Let's goJudeo-Christianity I'd never heard the words Enemies for centuries ... f constant desire I was never gonna get ahead'Cause I was looking in the mirror ... e I was looking in the mirror Now we've got that sympathy What I'm to you you are to me Let's go Diego Garcia surrounded by the waves Lonely in the ocean but
67 13.Flower Moon Then it's gonna take a year Gonna take a year Flower moon sacred sign Coca-Cola and red wine ... d sign Coca-Cola and red wine Now's the time to disappear Gonna take a yea
68 16.Stranger hings are gonna stay strange I-I-I I remember life as a stranger I-I-I but things change Another night indoors another sign of life-ife Wobbli ... h I might get low low low But now I'm too high to know The sound of you and your sister I couldn't face these days alone You got the right light candles burning We don't need the moon ... een stranger I-I-I things are gonna stay strange I-I-I I remember life as a stranger I-I-I but things change You and Kidada Ooh the lights g
69 1.Purple Emoji(Feat.J. Cole) n ever I know that I'm in trouble I need you more than ever More than ever I need you more than ever I k ... I need you more than ever I know that I'm in trouble I know I need you You know I need you baby So much on my mind I ain't even really sleepin' lately I said some things I didn't mean I k ... some things I didn't mean I know I did too much What's love if we can't get into it turn around and make up? You kept it solid from beginning baby you my day one ...
70 4.Blackout Knockout said it's gonna happen tonight And even though i'm not much of a fighter She won't stop until she put out the fire All I want is Is to make he ... nection when I feel unplugged Now fast come give me some I feel alive
71 1.I Rise ds don't know what we're talking about That we're too young to understand how the government works We call B.S. I'm going through it Yeah I k ... I'm going through it Yeah I know you see the tragic in itJust hold on to the little bit of magic in it I can't break down ... agic in it I can't break down now I can't take that now Died a thousand times Managed to survive I can't break down ... to survive I can't break down now I can't take that(I can't take that) I r
72 4.Goddess Of Democracy have some now When you gonna make the choice The golden calf or the sacred cow? The paranoia prophecies Require we sedate So I hid my dreams and my memorie ... ouldn't you love to have some now When you gonna make the choice The golden calf o
73 1.I Love Myself(feat. Macklemore) gured out now what I want got what I need(Ladies help me sing it out ... ed(Ladies help me sing it out now) Damn right yeah I love myself I'm never gon' fall'cause I love myself Damn right yeah I love myself And I can have it all'cause ... 'cause I love myself Check it now If loving myself's a job am I doing it? Art's a weapon a resistance am I using it? I got two girls how do I get through to them? ... is lying to mama Then that is gonna have an impact on Dad's daughte
74 10.Greatest Love u are I'm gonna be To top it off you been there for me Never change your energy'Cause only you got what I need I'll give you everything in me ... first Ain't an expert but I know I never ever felt like this Never ever been held like this Never ever met nobody real like this oh I should've k ... eal like this oh I should've known when you took my son as your own I ain't saying I ain't like all the carats and the stone It's just your love that I want ... 's just your love tha
75 1.Body Parts fect It's gonna be worth it And you've worked so hard Been skippin' lunch for chewin' gum It's ... n' lunch for chewin' gum It's gonna be worth it In your bedroom Lookin' in the mirror Weighin' up your option Battlin' your scales In your head screamin' Open up ... To get here I fought this war now I have my stars I fought for such a long time I swear You're so much more than all your body parts Salvation Never came from cha ... to get here I fought this war now I have
76 10.Who's Gonna Be Your Baby Now >10.Who's Gonna Be Your Baby Now I can't know your mind Leave all you did behind Keep you from turning on yourself Wish I could light your load I'd lie down in the road But y ... e down in the road But you're gonna have to do it for yourself I can be here for you But I can't make you come You'll have to come ... you come You'll have to come now by yourself Was gonna pour your glass Roll you around in the grass Was ... l you around in the grass Was g
77 2.Bad Luck ith me I know you need patience(Yeah yeah) Blood and cologne on the fragrance(Mmm yeah yeah)'Cause if ya deal with me I k ... )'Cause if ya deal with me I know you know what pain is(Oh no) So if you're gonna love me You gotta love all of me You gotta love deeper than that ... u gotta love deeper than that Now if you're gonna leave me You better run far away I'd hate for you to leave me attached'Cause I'm in love with bad luck I'm in love with bad lu ... he g
78 1.Fire ere never gonna catch fire We'd have burned up in the flames Long before they ever rose up higher Someday I I won't have to feel the cold But ... ave to feel the cold But I do now so I'll know What it feels like when I feel fire Fire(Fire)(Fire) Talk touch kiss then this one's just like all the others But I k ... st like all the others But I know all too well that I want deeper waters I held my breath to swim But shallow shores aren't safe enough to dive in We were We w
79 5.Eyes On You ts louder now Can't stop it Won't slow down Lost in this All I can do Is keep myeyes on you I k ... n do Is keep myeyes on you I know the world turns around I know the lights are gonna go out But until they do I've got nothing to lose I keep my eyes on you I keep my eyes on you Tommy took a free fall didn't pu ... tick boom Life it gets louder now Can't stop it Won't slow down Lost in this All I can do Is keep my eyes on you I k ... do Is keep my eyes on you I k(|
80 1.Doom Days days God knows what is real and what is fake Last couple years have been a mad trip How'd y'all look so perfect? You must have some portraits ... chamber's getting loud We're gonna choose the blue pill We're gonna close the curtains We're gonna rabbit hole down third act love now She's gonna flip some tables I'm gonna move this tale on We're gonna rabbit hole down third act love now We'll be the proud remainers Here till the morning breaks
81 2.Right Now r>2.Right Now We don't gotta be right But we're feeling this right ... But we're feeling this right now We don't got a lot of time But we're taking this time out Ah we don't have to live forever We don't have to settle down We don't ... otta be right But we're right now right now I just live for now'cause tomorrow ain't promised I'm just tryna live my best life to be honest I k ... my best life to be honest I know a lot of guys wanted you since college
82 2.I Got Burned(Feat. Tim Rogers) the ring now You're tryna strike the match I'm tend to draw ... ke the match I'm tend to draw now Oh yes I'm gonna catch So pour it over You give not what you got Wow I'm sticked up baby You k ... Wow I'm sticked up baby You know I'm runnin' hot yeah Yeah'cause I feel like I'm walkin' on fire when you're talkin' There's smoke comin' outta my head and I'm b ... burned(Hey) It's in your eyes now You're gonna light the fuse You're always thin
83 1.Earth a No one knows what I do but I look pretty cool Am I white or black? I'm a lion cub and I'm always getting licked(Meow!) How's it going? I'm a ... so damn long And still don't know shit(What's going on?) I hope it's not a simulation(Huh) Give each other names like Ahmed and Pedro And yeah we like to wear clo ... hese days it's like we don't know how to act All these shootings pollution we under attack on ourselves Like let's all just chill(Hey) respect what we built(Hey) ...
84 1.Do You Mean at we had now we can throw away throw away Show me that you mean it(Ayy) Show me that you mean it Do you really mean it? Everything happens fo ... Are you saying what you mean now?(Skrrt) Do you mean do you mean what you say? What you said nah you can't take away You're my Gospel but I'm losing faith losing ... o stop and think? What we had now we can throw away throw away Show me that you mean it(Ayy) Show me that you mean it Do you really mean it? Everything happens fo ...
85 5.Poquito What you know you can't resist U-uh u-uh I got him on the way(Way) Drivin' here with no brakes(Skrt skrt) My address in his Waze(Yeah) And you ... ss in his Waze(Yeah) And you know that it's saved The way that I put it down He always come around He been lost ... ways come around He been lost now he found He been lost now he found Ay-ay-ay-ay-ay-ya I got him talking li-i-i-ike it's love I'm ... king li-i-i-ike it's love I'm gonna get him hi-i-i-igh enough I got hi
86 7.Get To Know Me 7.Get To Know Me Composer Sweet Talker You wanna skip the conversation Sayin' you're getting impatient Boy you must have me mistaken'Cause you go ... your foot down on the paddle Now you planning how to make a move Trying anything to get me next to you I k ... hing to get me next to you I know you wanna get to know me But I ain't sure if you can handle it Can you read it on my body? I k ... an you read it on my body? I know you wanna taste it on my lips Show me w
87 3.Juice 'cause I know I'm cute(Ooh baby) Louis down to my drawers LV all on my shoes(Ooh baby) I be drippin' so much sauce Gotta been looking like Rag ... I roll If I'm shiny everybody gonna shine(Yeah I'm gold) I was born like this don't even gotta try( ... ike this don't even gotta try(Now you know) I like chardonnay get better over time(So you k ... get better over time(So you know) Heard you say I'm not the baddest bitch you lie Ain't my fault that I'm out here gettin
88 5.All The Good Girls Go To Hell g me You know I'm not your friend without some greenery Walk in wearin' fetters Peter should k ... wearin' fetters Peter should know better Your cover up is caving in Man is such a fool why are we saving him? Poisoning themselves ... ing him? Poisoning themselves now Begging for our help wow Hills burn in California My turn to ignore ya Don't say I didn't warn ya All the good girls go to Hell' ... There's nothing left to save now My god is gonna owe me There's no
89 8.8 finish I know you don't care But can you listen? I came committed guess I overdid it Wore my heart out on a chain Around my neck but ... on a chain Around my neck but now it's missin' hmm Da-da-da-da-da-da(Hmm) Da-da-da-da-da-da-da(Hmm hmm hmm hmm) Oh hmm hmm So I think I better go I never really k ... k I better go I never really know how to please you You're lookin' at me like I'm see-through I guess I'm ... e I'm see-through I guess I'm gonna go I just never know
90 11.Ilomilo 're never gonna give you love like ours Where did you go? I should k ... s Where did you go? I should know but it's cold And I don't wanna be lonely So show me the way home I can't lose another life Hurry I'm worried The world's a litt ... Cause I might break If you're gonna die not by mistake So where did you go? I should k ... o where did you go? I should know but it's cold And I don't wanna be lonely So tell me you'll come home Even if it's just a lie I tried not to u
91 8.In Vain I don't know seems crazy how we got this far There's something'bout you that felt pretty good That I can't see anymore Should've k ... can't see anymore Should've known but I got stuck here in your arms But you hold onto me like you're holding your demons As we're lying in the dark It's you I'm ... ying in the dark It's you I'm gonna miss The one I tried to fix Pathetic as it is So don't you stay if you don't mean it If you don't feel it and just fuck me up ... u on the re
92 9.Don The Struggle ve us we know not what we've done Come on everybody let's settle down We're all just stumbling down In an unnamed struggling town We're all ju ... ince yourself The more you're gonna hear a dissonant sound But dissonance is energy while the consonance reminds you of your poverty Do you follow me? Oh come on ... g of the wars you've won You know they say that what you reap you sow You're welcome enjoy the mess but ... re welcome enjoy the mess but now I'm done Yeah you
93 7.Dance In The Dark e task I know you didn't ask But I'm gonna try anyway Love in an earthquake A prayer in a song A quiet explosion turning everybody on Love in a firework Lighting the sky ... d to tell you a million times Now as I'm walking to your door Nothing will ever be the same anymore Love come on and break my heart I'd rather lose you in the lig ... atch you dance in the dark Oh now I watched you dance in the dark Thinking I didn't stand a chance Waiting for you in those bars While
94 4.Driving Under The Influence Of Love a bender now I surrender You're gonna have to throw the book at me I'm sunk I'm trouble Used to be single ... I'm trouble Used to be single now I'm seeing double I'm driving under the influence of love I'm on a roll I'm outta control Quick somebody take the wheel Driving ... If you were in my shoes you know how it feels I'm reckless I'm a lib
95 9.The Last Night On Earth t stop me now Let's burn down a one-way highway We both k ... wn a one-way highway We both know where it goes And I love it when you're here beside meJust you and I life's rushin' by Baby we're alive Let's hit a high Let's l ... ever find us No one needs to know where we're gonna go Gonna leave it all all behind usJust yo
96 2.Give You Up nds right now I don't care where you've been No I ain't watching the clock or getting my phone out I won't drink myself to sleep Oh oh You don ... go So you don't have to stay now A broken mind I came close But you can't rip my heart out I'm giving up I'm giving up I'll give you up I found a way to let you ... ound a way to let you go It's gonna rip your heart out Got your picture covering up the cracks on the wall But the lines won't fade Didn't think that I would be m ...
97 1.Broken& Beautiful for me I know I'm superwoman I know I'm strong I know I've got this Cause I've had it all along I'm phenomenal and I'm enough I don't need you to tell me who to be Can someone just h ... nge a thing Can someone just know me?'Cause underneath I'm broken and it's beautiful I'm broken and it's beautiful I'm broken and it's beautiful I'm broken and it ... ust fine The only way to live now Is to know you're gonna fly Don't listen to the lying liars and their
98 1.Storm In A Shot Glass und here knows What it does to her A dark cloud up above her It's all over a lover All the signs are saying It's ... All the signs are saying It's gonna get worse There she goes throwing back A storm in a shot glass Here comes the lightning flashes Here comes the thunder clashes ... ike falling rain And it ain't gonna blow through fast Gonna be hours before it's past Wouldn't sit there and I sure wouldn't ask Better step back That's a storm in a shot glass That poor ...
99 9.Take Me Away it ain't gonna happen If you're wonderin' or askin' It's the farthest thing from my mind Any place anywhere neither here nor there Girl that ... t pull no fast ones Nothing's gonna take me away from you Take me away from you Nothing's ... ke me away from you Nothing's gonna take me away Girl my hands are where they wanna be Yours and mine just suits me fine ... s and mine just suits me fine Now we're talking Ain't gonna be no walking Locked into your eyes right
100 11.Honky Tonk Time Machine hine He's gonna make damn sure the jukebox don't rock And the record's ... x don't rock And the record's gonna be the only thing that bops He's an old-school cold longneck DJ And look at him ... d longneck DJ And look at him now here comes them old green snakes An

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.