魔镜歌词网

关于 i + get + back 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 4.Let Me Clear My Throat You fall back into place I'm dogmatic it don't matter你回到原点我坚持己见这无关紧要 All these little rock and roll rappers所有这些小朋克式的说唱歌手 Couldn't pass a bar ... culture done flipped and spun backwards整个嘻哈文化已经翻转并向后倒退 Lift my hand up give mumble rappers a ... hand up give mumble rappers a back fist举起我的手给mumble说唱歌手背后一拳 No fear light up that fire没有恐惧点燃那把烈火 Like
2 6.Do Something Good I'm gonna get there我就要达到顶峰 I'm gonna rise我就要升起 We ... 们禁锢我们限制我们 Get us to sign their document fine print让我们签署不平等条约 But we are survivors但我们是幸存者 From Addis Ababa Kingston从阿迪斯阿贝巴、京斯敦 Manhattan to Gha ... d cause that Karma might come back to haunt you积德行善吧因为羯磨可能会回来困扰你 If you happen to last tomorrow please try to pay homage如果你坚持到了明天
3 8.Freedom ah We can get insomnia baby You could have been anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you ... to her yeah Never had a call back(yeah) I've been waiting till you crawl ... e been waiting till you crawl back(waiting) And I can handle all that(all that) Heart on my sleeve but its all black(all black) Yeah aye You can tell me all your ... me stay(Reminisce) I got your back like all state(I got your back) Yeah What
4 11.Thank You erybody I get jiggywitit This aint no rap track No I aint trynna be black(yellow skin) Im just having fun with it If you don't like it you don ... t have to fuck with it Cuz Im back back with our topic of discussion Thank
5 1.Different Game(feat. Gucci Mane) ing Never get Back in the maze People gon trip in the race Never go ... gon trip in the race Never go Back in the days Never gon keep up my pace Never ... ver gon keep up my pace Never get Back in the days Never get Back in the mazeJackson Imma show you i

6 1.It's Always The Little Things(&山形瑞秋) r gone to get back to Mmm… Take me home and make it r
7 7.Jump e high So get ready to jump get ready to jump I've been living life with all my hopes on my ... life with all my hopes on my back I've been going places that I don't understand But I know just what you're like And I know just what you want For me to come ho ... you've already got me high So get ready to jump get ready to jump So get ready to jump get ready to jump With the faintest touch Got my mind made up Ready or not This feeling won't stop With th
8 1.KOC w you how get your un question态度很重要太多人很没有礼貌现在的社会很发达人类越来越懒吧难道还没发现吗找自己的原因 tryda act like me tryda act like me tryda act like me tryda act like m ... real new money currency your back a mile pedal to the floor Lamborgh
9 18.Thing For You me right back Oh yea yea sending you a drunk text hoping that you got that yea Pour up your body no chaser for me you got it oh yeah Shots of ... on I gotta put the drank down get up Took a couple shots to the head
10 1.下个级别 上带着ring我已经get married看好妳的马子不要让她 play with me目的就是冠军 ... 那段时间不想要go back回忆那梦魇我害怕飞太远 take off my shirt feel
11 1.吹口吹 ) Party一起 get fly Verse2:表情滑稽玩弄著把戏准备好下一步棋ㄧ不小心放了个屁把你的蜡烛吹熄 Sorry奢华又聪明的你 Shimmy shimmy ya看一下前面那台摄影机 Smile Camera x2你把腰背挺直寻找猎物说你在听着音乐记住这里最高品质维持到结束 ... king your Waist& Shaking your back like this like this Shake Shake Sha ... ) Party一起 get fl
12 5.Little Calf ever look back.(当你闭上眼请别回头) this love put on you is nothing but bad(这赋予你的爱只有坏) Cuase i dont mind the sound ever haunts me down. i will just loo ... esh and bone my food im gonna get my soon.(我所知道的只有血肉是我的食物我的报应也将来到) Little girl with all due respect didnt mean to scare you of like that(小女真抱歉不是故意吓坏你) I know your ... esh and bone my food=im gonna get my soon.(我所知道的只
13 2.Not Sorry I need to get paid got my paycheck vacay by lake sorry跟你无关 man I'm self-made ya ya I lay ... man I'm self-made ya ya I lay back when you take naps I make raps don't fall ... e naps I make raps don't fall back don't need maps I don't look back I do recaps I don't owe you shit要的
14 1.Freedom ah We can get insomnia baby You could have been anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you ... to her yeah Never had a call back(yeah) I've been waiting till you crawl ... e been waiting till you crawl back(waiting) And I can handle all that(all that) Heart on my sleeve but its all black(all black) Yeah aye You can tell me all your ... me stay(Reminisce) I got your back like all state(I got your back) Yeah What
15 7.Cloud9 d blue Forget about your problems and grab your dancing shoes and your MJ dance moves. Don't let all your fears over empower youJust kick it i ... er level Oh oh oh oh oh oh oh Get high Oh oh oh oh oh oh oh Let's Get to cloud9 Oh oh oh oh oh oh oh Coz tonight is the night we're gonna fly. The more you look hard the more you'll look like a fool ... f you've got problem throw it back into outter space. It's not that complicated hey? And it goes on and on so far we're going
16 1.从今以后 e or turn back after I've made my decision每一天每一夜的走我一定会坚持到最后 Everyday and every night I won't give up till the end接近我的梦还有多远距离 how much further ... ch further do I have to go to get closer to my dreams声音被听见还要多少力气 how
17 1.No Mind|Oct2015 ars Sicka getting fucked ova Sicka all these fake ass snakes swerving in the grass shit talking bout me right behind my ... lking bout me right behind my back Making up stories bout how I spend my life pure imagination And all these people telling me what I'm supposed to do like I give ... mess I pay em no mind Got my back stabbed hard but still fuck em pay em no mind Every single word you say bout me I pay em no mind No mind No mind I pay em No mi ... ez days man Shut your
18 2.Love You Right|Dec2015 Will come back to your mind Why don't we make love tonight keep your lips pressing onto mine with our bodies intertwined Every time I see you ... ight skirt(skrr skrr skrr) it gets me going uncontrollably skipping heartbeats Your lipstick stain on my T-shirt triggers me to ... on my T-shirt triggers me to get ready for the coming round3 Sorry for calling you so late I promise it'll be worth the wait I just want to love you right Everyt ... you ever fantasized Will come b
19 1.Turn It Up 美帅爆就要无可救药 Get it boy赌注压到最大就要 Get it boy现在握著接力棒路程特别长 But I running all ... 当偶像自动绕在周围 Get get it get it boy只想不停地制造新的风暴应该让他们献上新的封号看着那些矜持的全都疯掉当我把车开上最快的通道接着吸我的尾气接着嫉妒而你现在努力怕太晚打破老司机的记录+We turn it up-一起往上飞从来不会累+We turn it up-一起往上
20 1.Football Gang Remix(Feat.Fabian Mazur) o抓紧时间挑战一切 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I l ... o创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All ... h oh oh oh oh~ Bring the beat back Hear the crowd go Here We go Hear

21 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) im When I get weary of the sky Want to fall into the sea Who's gonna catch me when I fall? Are you? Who's gonna catch me when I fall? Are you? ... ives eventually When the gaze gets cold When even the train stops Whenget weary of the sky Want to fall into the sea Who's gonna catch me when I fall? Are you? Who's gonna catch me when I fall? Are you? ... I believe someday when I turn back When I get weary of the sky Want to fall into the sea Someone will catch me when
22 1.DEBUT somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bop it's a bop this is strictly for intellectuals ... r intellectuals please do not get it confused if we ain't mutuals then we ain't cool i don't make the rules tryin' to ... on't make the rules tryin' to get noticed feel hopeless but beggin' thats just not cool cause guess what all you'll end up is lookin' like boo boo the fool they k ... in the club this ain't a comeback jus
23 1.Little Calf ever look back. This love I put you through is nothing but bad. Cause I don't mind the sound ever hunts me down I'll just turn around. All I e ... flesh and bone my food I will get my soon. Little girl with all due respect didn't mean to scare you off like that. I know you're sad and terrified I don't care c ... ose your eyes don't ever look back. This love I put you through is nothing but bad. you seek for truth now would you make some room? I'll put you there til you're ...
24 1.Birthday e flexing get a wechat dudes'd be sexting'birthday' would be the next ting holla ... would be the next ting holla back girl you know我喜欢你却还不够 stay don't g
25 2.Up Yours ou had my back and you did When shit hit the fan you stabbed it And now I left with nothing again Still ain't no one gonna keep me from dreami ... ybody gonna chip in First you get the money Then you get the power Then you get the fame Then you own the game Then he lights a doobie Wasn't what you thought now You be riding hard He be somewhere on a yacht ... a brand new car So finally I get it Got played admit Damn I bought it Now I'm done with Now somebody better
26 1.超级冠军 Football Gang Remix(feat. Fabian Mazur) o抓紧时间挑战一切 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I l ... o创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All ... h oh oh oh oh~ Bring the beat back Hear the crowd go Here We go Hear
27 1.Lights Out we us pay back we over I'mma put out the fire just to make it colder I threw that** away-way just to feel sober I ain't say that word again I ... t say that word again I ain't get lower time to lights out I'll be right out I'm bout paint a picture for the world to see no one dare to ain't trust them words t ... ovin on there ain't no lookin back when the lights out you're gonna see me in black but in fact I'm all that no talk ... in fact I'm all that no talk back you
28 2.Bounce2.0(feat. Bryan King) unce slow get a lil whiff of this ounce though Coelho Paulo Flipping elements to white gold Now puff puff pass on this alchemy ... uff puff pass on this alchemy get crunk get turnt to the sound of me OGs overseas never doubted me Bounce over to the next floor next balcony ... o the next floor next balcony get turnt turn the audio high and just bounce till your booty starts smiling vibrate make it jiggle just a little bit and sip a litt ... y til your body starts flying
29 1.Dawn Of Us t go down Get on my ride Get on my ride Sit back hold on tight Feeling my vibe Feeling my vibe I see you in my sight If you the sun then I hope to be the planets surrounding yo ... s the amazon Let me bring you back to a brand new journey Started fro
30 1.Little Annoying(Remix) in a song get you on the phone and tell you it's dedicated all to you missing them days we be taking them trips ay Your lipstick all over my l ... e the freshest now I'm lonely get these demos all up off me they say behind every great man is great woman I can vouch for that you can say I just want you ... t you can say I just want you back yeah I want a kid and a house with
31 1.旺旺旺 China is getting in the mood看起来中国已经慢慢进入了过年的氛围 and I got a few questions don't wanna be rude可我有一些疑惑不知会不会不礼貌 There are a few things I don't rea ... e a few things I don't really get as a foreigner但作为一个歪果仁有些事我真的不太懂 so let me put this out in my lyrics and my flow and I所以就把它们写进了这首歌 I dont really understand the c ... 还有为什么大家拜年也总是玩手机呢 It
32 1.Noisy ed in the back of the crib selling beats like lemonade I'm in it for the paper though until I ... for the paper though until I get my million These other rappers cool but I ain't feeling them I'ma stay noisy noisy like my city is How you from my city if you c ... you from my city if you can't get used to the grittiness We used to getting lied to used to getting cheated on Used to seeing rivals use my hands to beat them all Yeah I'm so Noisey Vice better put me on
33 2.Mack The Knife(Live At Blue Note Beijing) r Five'll get ya ten old Macky's back in town Now d'ja hear'bout Louie Miller? He disappeared babe After drawin' out all his hard-earned cash And now MacHeath spends ... e right babe Now that Macky's back in town I saidJenny Diver whoa Sukey Tawdry Look out to Miss Lotte Lenya and old Lucy Brown Yes that line forms on the right ba ... e right babe Now that Macky's back in town..... Look out old Macky's back!
34 2.Hold On Jack-Is Back In Town2.Hold On I've been following your ghost Running circles'round this house Tripping over memories Trying to figur ... ew years and I miss you still Get your picture on the window sill Bee
35 2.It's A Process door its getting knocked in I rap for listeners revolutionaries And wild pistoleers clapping domes You know the deal like you tapped my phone ... deal like you tapped my phone Back on it blowing brains out the hat you holding With my status only Hip-hop's Shaq and Kobi Try to see me Polyphemus blind the cyc ... can't pick lock the door its getting knocked in I be the show stopper Number one poet clobbering foes who don't got it I bring drama like a soap opera Breaking d ...
36 5.We Walkin' Cypher aps We go back like bro sacks and you so wack I beast tracks and assassinate them Flows so ill they have to hate them I annihilate them they a ... rs wanna floss with you I'm a get her you're a quitter I'm a hit her Pop in your liver then put your body in a river My name's Flash ask about me Tap that ass if ... isn't in question long as we get the oppressors So read your lessons I try to leverage everything and make my presence felt Sent to hell and ... resence felt Sent to
37 8.Growing Up In This World ion but together we bleed Every struggle within reaches a point of release Rather die on my feet than have to live on my knees You need money ... people living with nothing I get the picture Its bigger than individual lives and criminal minds Hypnotized by the television listen and buy consume Public schoo ... ing to eat and increase their back pocket Ain't no laptops pools or backyardsJust concrete steal bars and gat wars The hood is part of your identity So you strug
38 12.Whoa! knees And get to swinging them back and forth Everybody in the audience acting all funny It's blasphemy the minute they clap for me Cause I believe there's more to ... barians In it from hat to toe Back with Soul Serenade Aretha Franklin style It's so serious Blow speakers apart from both stereos Soon as the music hit it feels l ... Heretic and we bring it right back it go… Whoa! Quick witted and topical Whoa! Knock both of your soxes off Whoa! Head swinging like rock
39 9.超级冠军- Live o抓紧时间挑战一切 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I l ... o创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaaa All around the worldJump in the air airjump in the air yeah All ... Oh oh oh oh oh Bring the beat back Hear the crowed go Here We go Hear
40 5.Young Sinatra n I can't get you out of my mind And it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type Its gotta be positive baby I'm bleeding ... f you take me to the moon and back I don't know how to fly without you Oh Baby I'm your young Sinatra And I can't stop singing about you Baby I'm your young Sinat ... f you take me to the moon and back I don't know how to fly without yo
41 1.OKAY tried to get you back To do what it takes but you turned your ... it takes but you turned your back On me on me alright alright Told m
42 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) re. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and y ... don't wanna love you no more. Back then it was you and I you I'till the day I die. But in the end I was dead inside feels like I been doing time. Now I'm on my ow ... proud to say I'm doing fine. Getting mine But from time to time. I lose my mind'cause you were supposed to be here by my side in my ride. Rolling my weed holding ...
43 3.桃(Peach)- Chinese Ver. mamaJust back that thang up I said hold up Lil mama Gon make that thang jump I said hold up Lil mama You know what I want I said hold up Lil ... t I said hold up Lil mamaJust back that thang up I love the shape of that body I love the way that it rock Say what you need and I got it Fifty dollars hundred do ... do you gotta visa Said girl I get it popping China to anywhere Baby switchin while she sticking it out yeah Said girl I ... cking it out yeah Said girl I get it
44 5.老大(Boss)- Chinese Ver. rls wanna get with me Dudes wanna hush me Hey baby I got the rhythm new flow Got a dozen of'em I put it on show They see me rolling wanna be l ... baby My heads up I don't look back I'm out here popping I'm always on
45 2.多余的爱 ts breaks get in my hell When i hear you say it's blank like paper well the city ... lank like paper well the city getin cool we jumping though da winter Duo yu de ai it got me reset you set me on fire how many times i try to lean ... how many times i try to lean back one condition we're swear don't te

46 4.Candy Knife anna come back baby But I can't make you stay here ... 的入睡快来加强防备 get ready童话里的糖果和魔鬼往往最登对 It's your candy knife baby It's your candy knife baby It's your candy knife baby It's your candy knife baby ... t's alright if you wanna come back baby I'll be there for you baby我在梦里 ... 的入睡快来加强防备 get ready童话里的糖果和魔鬼往往最登对 It's your candy
47 2.Ceo(feat. MONEYEZ) (shut up) get get money get get money在最穷的ghetto停了一辆崭新的布加迪(skrr) bad bitches wanna f me f me f me f me f you i'm CEO458来解酒把你ko i'm boss like next jay chou(whoo)窗 ... 姨我的团队里面就像army my homie burnin get point and we gettin money we take fake mask off画面非常抢镜 f the fame f the fame i need cash don't need a name stay in the ... don't need a name stay in the back control the game ok i need cas
48 8.Tattoo(feat. MONEYEZ& LIL DUDE) 赶紧走赶紧走赶紧走 get F out here yeah money come money go看样子就很屌的 whoo我的天奴got华伦不开的宝马叫华晨 whoo chicano脑壳花的 whoo我能 see the future变成有娃儿no problem Hook walk ... kill可能也只是拿给我chill look at me back look at me now yeah他们可能要说句wow(amaz
49 3.Number One( Feat. Naarai Michele) EVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND ME THE ONLY WAY TO BE IS NUMBER1 NUMBER1 NUMBER1 BABY GIRL I'L ... MBER1 SOMETIMES THE WORK WILL GET A LITTLE STRESSFUL BUT BABY YOU'RE LIKE CHEESECAKE YOU'RE FILLIN MY HEART FULL WITHJOY HAPPINESS AND LOVE ALL THESE PEOPLE WANNA ... O LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DRE
50 1.Candy Knife anna come back baby But I can't make you stay here ... 的入睡快来加强防备 get ready童话里的糖果和魔鬼往往最登对 It's your candy knife baby It's your candy knife baby It's your candy knife baby It's your candy knife baby ... t's alright if you wanna come back baby I'll be there for you baby我在梦里 ... 的入睡快来加强防备 get ready童话里的糖果和魔鬼往往最登对 It's your candy
51 1.曾经的你 can't I回去 back to that time When can I feel your warm怀抱 and see your笑容 I'm going crazy每一天 that I can't see you baby I do think ... can't see you baby I do think back and realize也许 this is my命运 Today is a day that you're far away Tomorrow I'm waiting for your返回 The day when we're一起就 you and me ... 烈碰撞挥之不去放下曾经最爱的你我不甘心 oh baby i get someting to tell you曾经的你仿佛在身边轻轻走过的岁
52 8.巴黎东京上海北京 when you get high That what happen last night That what happen when you smoking joint be a drunken ass That what happen when you smoking join ... n't Believe that One u'll pay back还是止不住你脚步还是拼命的走试图努力穿越整个人群找呢个妞 Thats
53 6.Get Yours 狂人日记6.Get Yours作词 BooM黄旭作曲 BooM黄旭我直到你离开后又开 ... 了首Looking Back U can feel me right你在国外只想你身体健康我还会用
54 6.Get Yours 狂人日记6.Get Yours作词 BooM黄旭作曲 BooM黄旭专辑狂人日记歌曲 ... 旭专辑狂人日记歌曲 Get Yours作曲 BooM黄旭作词 BooM黄旭我直到你离开后又开始回忆起 ... 了首Looking Back U can feel me right你在国外只想你身体健康我还会用
55 1.Shhh... anna look back at life but trying to know you deep inside Do you dream at night? I do and I hope to see you in my dreams this is the only way ... reams this is the only way to get close to you Shhh... please leave m
56 13.天空之城 me I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking ... dio up in Kwun Tong Who gonna get what they want in the long shot Som
57 1.敢(Roleplay) 随时奉陪 Come get me You got no way到处偷窥你该带个头盔别惹我 you don't want no problem别囉嗦 you don't want no problem Play with me没有好结果劝你快点认错不然你们会被 Hold that bo ... 快点认错不然你们会被 Hold that boy Hold back boy追着我在跑不分昼夜 boy你疯了 boy Imma ... boy追着我在跑不分昼夜 boy你疯了 boy Imma get you boy惹怒我和我的 crew You don't want that boy擅自侵入我的生活音响开
58 1.天空之城 me I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking ... dio up in Kwun Tong Who gonna get what they want in the long shot Som
59 12.I Felt It Get Born and Die I Felt It Get Born and Die作曲 Weifan Chang张衞帆 What is the hope he mentioned? Is it the same as the one criminal No.360 had? Watching the en ... o way out. And I can never go back to the village again. I am abandon
60 2.BOOGIE不羁 I'm turnt getting'' down and you still buying drinks This beat I rock little mama come here go rock ... little mama come here go rock Get your back here up on the wall little mama co
61 11.#MWHYB old times back get up on an old school track time to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me call up all the homies Cause I'm checkin like ... es Cause I'm checkin like i'm gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali I'm a little old school but I could be yours Serious don't give it ... omies Cause we here and we're gettin money All I came to do is BOOGIE
62 1.The road 都要好好珍惜(Ok Get up and listen)因为不知何时会离开你心中燃烧过后的凄凉无法再蓄火时的那种失望在你的世界你是否有过这种感觉告诉我 Oh我无法诉说我想表达的所有感觉 Oh因为在这条路上我只可以保持沉默 I have no way Oh我从不会怕跌倒那一刹那雨后我相 ... better)现在我们一起走出谷底(Everybody Together) Uh uh平静下来感受时间那么的慢每天遗失掉的时间却看不见到底谁
63 11.Sorry Not Sorry ou better get your own You know i'm here cuz that's what I choose Sorry I'm not Sorry... Why you acting a fool I'm here keeping my cool Yes I' ... g with all these haters tryna get a piece of my food Mind your own better ... my food Mind your own better get your own I'm here cuz that's what I choose Stuck in a maze running from ... Stuck in a maze running from back in the days Top of my grind i fiendget paid ahead of my time Flashy lights red carpet I'm feeling
64 6.So Crazy 需要慢慢来 You get so crazy别让爱来得快也去的更快 You ... 也去的更快 You get so crazy要向我证明你对我的真爱喜欢聊天上网L-O-V-E. co ... 需要慢慢来 You get so crazy别让爱来得快也去的更快 You ... 也去的更快 You get so crazy要向我证明你对我的真爱 You ... 对我的真爱 You get so crazy要向我证明你对我的真爱 You ... 对我的真爱 You get so crazy真爱 It's like this and I want
65 1.Keep On Fight On(& MastaMic) own don't back down Down down down down don't back down过去谁在怨你谁在怪你不欣赏你有我全力撑你顽石也撑得起 When you start to doubt your way don't give up don't lose your faith勇气如像氧气只要深呼吸争一口气 Hey now watc ... be strong Can't ever let them get you down Down down down down don't back down Down down down down don't back down某某忘掉了你遗下了你怎敷衍你你也无谓记挂无谓卑躬屈膝等转机 Ev
66 13.I Can't Get No Satisfaction 3.I Can't Get No Satisfaction I can't get no satisfaction I can't get no satisfaction Yes I try You know I try Oh I try Yes I try I can't ... ry Oh I try Yes I try I can't get no I can't get no When I'm drivin' in my car And that man comes on the radio Stop tellin' me more and more About some useless information Suppo ... o fire my imagination I can't get no no no no Hey hey hey that's what I say I can't ... hey that's what I say I can't get no sa
67 14.Get Back 演唱会14.Get BackJojo was a man who thought he was a loner But he knew it wouldn't last.Jojo left his home in Tucson Arizona For some Califor ... na For some California grass. Get back get back. Get back to where you once belonged Get back get back. Get back to where you once belonged. Get back get back. Get back to where you once belonged Get back ge
68 2.Homies兄弟 曲游恩杰 Ride Get High Never Die Gotta Fight For My Homies Ride ... otta Fight For My Homies Ride Get High Never Die Gotta Fight For My Homies做了兄弟没有所谓对与错所有喜怒哀乐酸甜苦辣陪你过做了你的兄弟我们陪你到最后所有忠孝仁爱信义恩德陪你做在我的的生命里面没有了兄弟就没三小意义友情义气不可侵犯不是出卖的工具很多人爱 ... my bros at wow We all got ur back and u already know And I Can C
69 7.重生 're gonna get it back somewhere Don't run away from the
70 2.超级冠军 o抓紧时间挑战一切 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I l ... o创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah Al ... h oh oh oh oh~ Bring the beat back Hear the crowd go Here We go Hear
71 11.序曲12年前 ging up together then? K:12 years been. F:12 years ah? K:12 years.J:12 years man. K: But you guys all look the same.J: Romance've been12 years ... hing and suddenly all comes together right?J: Yeah. F: Sounds exactly right man.J: Everything just comes ... man.J: Everything just comes back. K: But you know what the thing is it is because we just decided to do it.J: I know. K: Am me right?J: Exactly. K: Sometimes yo ... r way way I'm to this age now get back tog
72 4.Spinning y i still get nowhere Walking through the woods inside me Trying to find the light Are we all like a feather spinning in the wind? Somehow why ... in the world of lies Never forget no more draw back(!
73 4.记忆 ckin' lay back追溯住回忆系灵车当光穿越棱镜 ... 系灵车当光穿越棱镜 get rainbow asap yo零碎嘅记忆愈系执起愈割伤原汁原味嘅狂想系
74 1.超级冠军 o抓紧时间挑战一切 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I l ... o创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All ... h oh oh oh oh~ Bring the beat back Hear the crowd go Here We go Hear
75 1.带你飞 ll better get the music ready(haha) cuz right now ... 飞哥会带你飞 Go get ready cuz we're about to fly up准备好穿上最屌的行头同学好不妨我露个两手虚拟的空间里这是我们的世界 We party hard We do it right No time to rest Call it overtime美女 ... 比赛谁能撑到决赛 Got them wings on my back We got no time to slack Up the moun ... 飞哥会带你飞 So get ready cuz we're about to fly up So get ready cuz we're bout to fly u
76 1.把球给我 生命努力不懈的前进 Get a shot出手动作毫不犹豫看着衣柜想着要当kobe还是雷帝 Truck ... y后撇步 Step back的能力要苦练这招谁脚步踩的最好 Curry或 Durrant一个两个三
77 29.YMCA . you can get yourself cleaned you can have a good meal you can do whatever you feel... young man are you listening to me? I said young man wh ... stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can have a good meal you can do whatever you feel... young man I was once in your shoes. I said I was down ... e y.m.c.a. they can start you back on your way. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you men to enjoy you ca ...
78 5.战役(feat.鹤天赐&林昭宇) l We will get up谁征服谁挣脱谁权利被谁剥夺繁星屋簷划过而文明也能没落谁欢笑谁哭泣都希望被谁回忆过愿烛光熄灭后日出复活我是英雄 Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh我是英雄 Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh Oh~oh~o ... et in the cul-de-sac Don't forget I have a hatchet in my backpack We've got the iron in us This ain't a game of cards Nobody's gonna knock us out as long as we're in charge We might lose th ... ly so let's find our way
79 1.战役 l We will get up谁征服谁挣脱谁权利被谁剥夺繁星屋簷划过⽽而⽂文明也能没落谁欢笑谁哭泣都希望被谁回忆过愿烛光熄灭后⽇日出复活我是英雄 Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh我是英雄 Oh~oh~oh~oh Oh~oh~oh~oh Oh~o ... et in the cul-de-sac Don't forget I've got a hatchet in my backpack We've got the iron in us This ain't a game of cards Nobody's gonna knock us out as long as we're in charge We might lose th ... ly so let's find
80 1.Airways Of Love you move back& forth as we set the groove Hold me deep inside take me on a ride I wanna bathe in the waves of your tide We glide on the airwa ... ays of love If we move and we get this started Call the world and let
81 1.INTRO-COME BACK NTRO-COME BACK作词符泷飞、张敬豪作曲符泷飞 One nine double eight Long One nine double eight Long One nine double eight Long One nine double eightJa ... Long One nine double eightJa get come back One to the show Nine i'm gonne go Double8 follow me ... 'm gonne go Double8 follow me Get high or get low Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Get wow Ladies
82 7.原来 let it go Get back to the own me Your Love is driving me crazy I should not keep on loving you Cos I wanna be free Free to let it go ... nna be free Free to let it go Get back to the own me Your Love is driving me crazy I should not keep on loving you还以为你是我的谁为你流下过泪无论是错或对我们走到末尾已经没有时间后悔我心真的好累把记忆都烧毁各自远走高飞 ... nna be free Free to let it go Get back to the own
83 3.想 When I Call You don't go back this time(When I call you you don't pick up) For a place to call my own For a place that I call home We don't go ... that I call home We don't go back this time(想把你抱住 Baby don't get up) For a place to call my own For a place that I call home verse1:从来都没想要这样的困惑从来都没想要这样的生活太多的诱惑怎么保持承诺还是太多的诱惑让你太脆弱被玩的团团转我像个陀螺等到老的时 ... ou are so fucking
84 8.Rescue w could I get out from this miseryBaby come back to me Baby come back to me Baby come back to me And that's how my life can b
85 9.失物招领处 an i take back all these All these All these All these Lost-and-Found Office Can i ... e Lost-and-Found Office Can i get back all these All these All these All these《失物招领处接待员的OS二》那一排是领错怪的看起来都太狼狈这一排是领旧爱的她发现老公也在这里排队有人抢了起来对因为失去的刚好是同一个有人想要领回全部但塞不下了领回的好屌可是好笑 ... t-and-Found Office Can i take back all these
86 2.香水 st to lay back let's forget the past just try to love me(tonight) you know手斤口is so sexy don't try to test me(don't try)相信妳也记忆犹新让我慢慢顷听妳说的每一字一句香水的味道慢慢蔓延不能视而不见 ... and tempo I say girl just lay back Let's forget the pastJust try to love me(tonight) You know SoulJ is so sexy Don't try to test me(don't try) I think you remember vividly Let ... en you're feeling ready Let's get a room and pl
87 3.Yesterday's News e Looking back it feels like a dream The picture remains caught in a frame How how can I ... ught in a frame How how can I get through Find a way to see through y
88 1.心世界(New World) 尘中被荒废Just get me back to the old daysJust let me see the
89 7.远洋 Tayla maraayay mifoting o I could get a job of my own When I was a little older I went off to school So I could acquire knowledge When I was in the military I made up ... ork But I do it for My family back at home【Français】 Lorsque j'étais
90 1.go shake shake are just get up out your seat listen to the rhythm flow and ... listen to the rhythm flow and get up on your feet and just feel my vibe lemme see what you can do you think you got the moves to break n shake the room i'll be th ... the way baby cutie got a phat back ladies in the place make it hot fellas in the place don't stop baby girl do you got the moves or not if not i could move on but ... ove on but i'm hopin we could get along lemme see you body go shake shake c
91 1.Wake Up don't forget what they said The early birdy gets the wormy time to get outta bed Go on and let down your bun to come on lets have some fun Who ... ome on lets have some fun Who get a piece of what your missin look out here comes the sun So come take a ride with your eyes open wide its the time for the time o ... that they'll be coming B-B-B-BACK to you So if you WANTWANT the truth Go out and ... WANTWANT the truth Go out and get it cuz it WONTWONT Find yo
92 13.无赖 r>(Try To Get You Back)勉强不应该试图让你心软但是你的心软不是现在坚决不离开对你我仍有期待尽
93 5.Good isn't Good Enough I'll turn back the hands of time To when her innocence was mine Good isn't good enough Cause I got it had enough for the both of us Good isn't ... od isn't good enough It won't get better No I can't forgether Good isn't good enough Confronted by the situation My infatuation rushed too much Maybe she was blinded by the memories Of ot ... od isn't good enough It won't get better No I can't forgether Good isn't good enough She's standing right in front of me In a perf
94 1.Summer of'69-Bryan Adams e'd never get far Oh when I lock back now That was seemes to last forever And if I had the choice Ya- I'd always wanna be there Those were the best days of my life(C ... best days of my life(Chorus) Back in Summer of'69 Man we were killin' time We were young and restless We needed to unwind I guess nothin' can last forever no And ... best days of my life(Chorus) Back in summer of'6
95 7.Still Loving You-Scorpions me To win back your love again I will be there I will be there Love only love Can bring ... here Love only love Can bring back your love someday I will be there I will be there I'll fight babe I'll fight To win ... fight babe I'll fight To win back your love again I will be there I will be there Love only love Can break down the wall someday I will be there I will be there ... a wall so strong That I can't get through Is there really no chance To start once again I'm
96 2.Our True Love Isn't Right where to get it back To know about love who knows the end To enjoy the loving heart I've never had Wanna know the truth you have to feel Or give it ... e end Or you can give me love back until you feel tired Now you under
97 3.As Friend You Are Unreliable e cry You get a chance to kick my back That's wrong when could you realiz
98 6.舞术(&宝贝) JJerry is back! We rock that funky track from Asia to L.A. Time2 ... track from Asia to L.A. Time2 get down let's play common let's do Kun
99 3.Why facebook gets me thinkin bout How we?get mad at little things without a doubt Who is that girl and what's she all about Baby?she's a friend and that's the end My life is ... floorいつまで经っても I won't ever forget you无理と分かったからちゃんと言うよ I say good-bye Look ... からちゃんと言うよ I say good-bye Look back on yesterday I think about Maybe?I
100 1.Show Time dy Yo I'm Back Hey Hey Hey Hey(Hey Hey Hey Hey) I Pa La No De Mu Ka U Party Night(搭上IHPALA开往Party Night) KoN Ya No O Re Mi N Wa Ka te Nai(没有人认 ... Ho~~这是SHOW TIME这是我的SHOW TIME Get High不要像工作人员一样发呆把手举起来跟我一起甩COME ON(CO

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】