魔镜歌词网

关于 i + coming + out + party 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 2.To Make It Better oom AP is coming green Ts with the black air force ... 停这不是Down south这是East-coast这是 ill track这是ill flow这是 ... 我的hommie我的party这是我的people这是一场好梦most definitely Me ... r十字军carry out mission religion从台北R.O.C到Britain从Finland到Portland不断尝试创新buck forbidden Competition make me great让我醉position rotate Manchuker give ... o one of these ring Knock you out cold take the title from the ex-cha
2 4.我无所谓 kicked me out the door U said U hate me but U kissed me once more I don't want this relationship should be going for U keep me ... should be going for U keep me coming back... coming back for more Time will tell if our love will last forever girl Everytime I look into your eyes...我本性难改随妳怎么想我无所谓随妳怎么说我无所谓随妳怎么 ... potlight D.J.Jerry on the mic Party people in the house c'mon and get hyped Gather' round listen well for I
3 3.Smoke Chambers was stuck out here on my own Now my pockets is full and I'm still riding slow What goes on in my head don't nobody really know I'm in the ligh ... s why I hesitate I'm tired of partying getting drunk I'm trying to elevate I remember back in the day I ain't had no cash I was ... day I ain't had no cash I was coming up off of nothing hoping it would last Now it's2015 and I got it all Feeling like I did when I started on my own ... did when I started on my own Out here a
4 1.Work for me m Til I'm coming undone到我这里来就是此刻就是现在只要你用尽全力我们就能一统这个世界你让我的心脏砰砰乱跳就是这样砰砰乱跳直到我再也无法自控 We going high baby boom boom boom I'll be your pilot gonna ta ... tonight we're gonna bring the party out We're gonna get get loud Ima show y
5 18.Don't Stop+马德里不思议+十三号星期舞(Myself演唱会 Live版) ur time's coming around So don't stop trying Don't ... opping今晚准备Party寂寞Get Out孤单Get Out十三号星期舞 Single Lady专属盲目还比黑色恐怖爱错不如自己跳舞

6 1.fancy free life is a party I don't have a worry the sun keeps on shining on me Look how it's shining on me(Oh) You can't tell me nothing look ... ou can't tell me nothing look out cause I'm coming The street is my runway and ever
7 4.Funkyparty br>4.Funkyparty作词李小雨作曲和平和浪 It was a morning we were all sober from the bar Couples of beers saved my soul from the dark His little sister ... o sing don't know to sing I'm coming through I'm coming through I'm coming through I'm not a dandy boy but people don't believe So I comb my hair and learn to brush my teeth Sugars come and go being ... eeth Sugars come and go being out and out the breath They love to cum love to rum love to
8 5.We're'R' Back 啲子弹再慢慢同你玩 out人走新牌头全部都系自己友坐埋一条船想讲嘅野都喺音乐入面有人buy我话够贱有人会觉得肤浅我讲嘅野都系事实冇人睇得咁表面呢啲人就只会活喺那啲梦想世界入面啲歌想话去尽啲谂住大家都开心啲点知呢样又唔俾那样又话唔好焗住要讲啲商业野有好野又写唔到乜你仲咁老土系咪个脑转唔 ... rus: Yeah we back(4pm) And we party(till am) Yeah we back(4pm) Coz you
9 6.Ya! check it out check it out Check it one time day time night time Any time is right time Super fly stirl what you see is whatcha get Fu-steph steph-efx pion ... -efx pioneered the whole shit Coming to ya coming to ya Ya we gonna do ya Coming to ya coming to ya Ya we gonna make ya Dancin' to the hard cope figgidy Funky rap we're the3大哥's on the wiggidy way back Chigidy check che ... he L.A.BOYZ Check it check it out we have everything you need Hip-hop
10 10.Another One Bites The Dust- The Crew White Party(夜店狂热 - 白色派对)-夜店狂热 - 白色派对(White ... 色派对(White Party)10.Another One Bites The Dust- The Crew钢铁人2插曲 Are you ready? Hey Are you ready for this Are you hangin' on the edge of ... your seat I need a break beat Outta the doorway the bullets rip Repeat to the sound of the beat! HEY Yo...a-for the kids in the club that's ready to get bugged!(A ... n' on the edge of your seat?! Out of the doorway the bullets rip!
11 33.Tik Tok- Ke$ha(恶女凯莎) asses I'm out the door I'm gonna hit this city(Lets go) Before I leave brush my teeth with a bottle ofJack'Cause when I leave for the night I ... I leave for the night I ain't coming back I'm talking pedicure on our toes toes Trying on all our clothes clothes Boys blowing up our phones phones Drop-topping p ... ick tock on the clock But the party don't stop no Ain't got a care in world but got plenty of beer Ain't got no money in my pocket but I'm already here And now th ...
12 4.I Like It(我喜欢) me If I'm coming too strong But tonight is the night We can really let go My girlfriend is ... eally let go My girlfriend is out of town And I'm all alone Your boyfriend is on vacation And he doesn't have to know No I won't oh oh oh oh No one can do the thi ... you No I won't oh oh oh oh Shout it out scream it loud Let me hear you go Baby I like it The way you move on the floor Baby I like it Come on and give me some more Oh y ... Baby I like it I I I like it. Party
13 12.Tik Tok(跑趴滴答) asses I'm out the door I'm gonna hit this city(Lets go) Before I leave brush my teeth with a bottle ofJack'Cause when I leave for the night I ... I leave for the night I ain't coming back I'm talking pedicure on our toes toes Trying on all our clothes clothes Boys blowing up our phones phones Drop-topping p ... ick tock on the clock But the party don't stop no Don't stop make it pop DJ blow my speakers up Tonight I'mma fight'Til we see the sunlight Tick tock on the clock ...
14 10.I Like It- Enrique Iglesias feat. Pitbull(安立奎+嘻哈斗牛梗) me If I'm coming too strong But tonight is the night We can really let go My girlfriend is ... eally let go My girlfriend is out of town And I'm all alone Your boyfriend is on vacation And he doesn't have to know No oh oh oh oh No one can do the things I'm ... na do to you No oh oh oh oh Shout aloud screamin loud Let me hear you go! Baby I like it The way you move on the floor Baby I like it Come on and give me some mor ... Baby I like it I I I like it. Party Karamu Fi
15 26.Love Story(Taylor Swift)(泰勒丝) s see the party the ballgowns See you make your way through the crowd And say hello little did I know That you were Romeo you were throwing pe ... baby just say yes' So I sneak out to the garden to see you We keep quiet'cause we're dead if they knew So close your eyes escape this town for a little while'Caus ... Don't be afraid we'll make it out of this mess It's a love story baby just say yes' I got tired of waiting wondering if you were ever ... ng wondering if you were eve
16 5.Come Into My House(Queen Latifah) ll I call out to All the ones who had a hard day I prepared a place on my dance floor The time is now for you to par-tay I thought it would be ... y the white line It's a house party I'm hosting(What?) Come and rock with the one that's chosen It can't turn me inside ... hosen It can't turn me inside out(Uh uh) For those that dare come into my house Don't make me wait come into my house Give me body Don't make me wait come into my ... ' It's my rap that rocks this party
17 6.Burn e this is coming to an end And its better for me to let it go now than hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to say ... y heart It's been a long time coming But we been fell apart Really wanna work this ... apart Really wanna work this out But I don't think you're gonna change I do but you don't Think it's best we go our separate ways Tell me why I should stay in th ... know gotta let it go cuz the party ain't jumpin' like it used to Even th
18 14.Burn e this is coming to an end And it's better for me to let it go now than I hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to s ... y heart It's been a long time coming But we done been fell apart Really wanna work this ... apart Really wanna work this out But I don't think you're gonna change1 do but you don't Think it's best we go our separate ways Tell me why I should stay iR thi ... know gotta let it go cuz the party ain't jumpin' Like it used to Ev
19 11.Rock The House-Gorillaz ng a fool Out of yourself on the dance floor Doing back spins running man and more ... ck spins running man and more Party down with Vigga and Candor Coming to the jam or look like a landlu
20 4.Love Story s see the party the ball gowns. See you make your way through the crowd And say'Hello' Little did I know... That you were Romeo you were throw ... aby just say'Yes.' So I sneak out to the garden to see you. We keep quiet'cause we're dead if they knew So close your eyes... escape this town for a little while. ... Don't be afraid we'll make it out of this mess. It's a love story baby just say'Yes.' Oh oh. I got tired of waiting Wondering if you were ever ... ng Wondering if you

21 30.COME ON y for the party? Come on baby shake with me I'm gonna have to show you baby just what I mean Tonight you gotta dance to save tomorrow with me ... let's get loose don't think about yesterday Get up on the stage and let's dance the night away Could you? Would you? Squeeze me tight all through the night You're ... od to me babe you know you're out of sight So let's make love we don't need to fight It's gonna be all right! Let's get along singing a song! Yesterday's gon
22 2.Coming Over DOWN2.Coming Over作词 Amon Hayashi for Digz ... s go!ブチ上げろParty付いて来いEverybody Yeah All the ladies love it I'm ... ah All the ladies love it I'm coming over今にもBlow up Hypeが充満はち切れそうさどこに行 ... ッドゾーン I'm coming over跳ねろUp& Down I'm coming over I'll shake your town I'm coming over上げろHands up high I'm coming over超えるリミット You gotta hold on tight Woo woo I'm ..
23 5.Evoke e We gon' party over here Everybody clap ya hands We be ... Everybody clap ya hands We be coming through Get out of my way It's invitation to the new ... cort欲望だらけのParty people暴走で最高潮 Voltage上升徐々に Lose control一目で虏さ中毒まさにBlack hole见惚れてCan't sneak注目掻(か)っ攫(さら)うDarkhorse轰かすMy name俺が台风の目响くBass ShyなBae ... es Hey wussup? Don't stop the party Let me hear you say YEAH
24 14.PARTY HOUSE(ALBUM MIX) ボルト14.PARTY HOUSE(ALBUM MIX)作词JESSE・金子ノブアキ・KENKEN作曲JESSE・金子ノブアキ・KENKEN・RIO All I got is a hand worth a billion All I got is my hand Ye ... every day lets go and let the party beginありきたりなものをぶち壊したいだから take off from your bullshit life I'm just a little crazy kid from a little town Yes I am one in a mill ... he one kiss me now yes at the party lick me down yes more& more Take me inside or I
25 1.Coming Over EXO-Coming Over1.Coming Over作词 Amon Hayashi for Digz ... s go!ブチ上げろParty付いて来いEverybody Yeah All the ladies love it I'm ... ah All the ladies love it I'm coming over今にもBlow up Hypeが充満はち切れそうさどこに行 ... ッドゾーン I'm coming over跳ねろUp& Down I'm coming over I'll shake your town I'm coming over上げろHands up high I'm coming over超えるリミット You gotta hold on
26 19.FIVE RESPECT Check it out We wanna胜手にRESPECT!エビバディー Smoky Crazy ... 胜手にRESPECT!エビバディー Smoky Crazy Partyピンチはほらチャンスだとエビバディー Crazy Feeling ... はほらチャンスだとエビバディー Crazy Feeling Party Coming worldこの人いないとやっぱりLonely髪の毛キメてI'm sorryワイン以外も饮みなさいヨイショしながらがんばりなさいアマデウス语れるの君だけなんで
27 21.SCREAM feat.JESSE from RIZE Sweat It Out Now You Know The Routine Don't Ask Me HowJust…Move Ya Body Bodyすーっとするまで今日はアナタが Rule The ... Bodyすーっとするまで今日はアナタが Rule The Party Party最后あけましょうみなでシャンパン今日はココでストレス発散!! I Need All You To Freeze Freeze Steady Now I Need All You To Scream(yeah!) Scream(yeah!) Yell it ... る直前アドレナリン増加飞ぶぜMusic knocks me out real good
28 4.Undercover EY MAJIK-southview4.Undercover作词 Maynard・Blaise作曲 Maynard・Blaise She's always undercover She hides it from her mother She burns her ca ... he never pays the cover She's coming after midnight Don't talk don't even bother She's here to break it down Yeah you say you wanna dance And give it one more cha ... e it one more chance Yeah the party's on tonight Baby hold on tight Yeah you say you wanna dance Yeah you're holding up your hands Yeah the ... olding up
29 8.JIBBERISH まに始めようぜ Shouting out! Pump it up! Heyこの街を常に掻き乱すStance Ohま ... このCode Oh Coming up! Baby Coming Blah Blah Blah意味深なTalk with me Ah The greedy boy talk×3(Hey)×2 This isJibberishJibberish Oh ... This isJibberishJibberish Oh Coming up! Baby Coming Blah Blah BlahここだけのSecret Ah The ... y何処だってそうさ Partyすれ违うキミ Check in Check it Baby言叶巧み W ... たちのSecret
30 4.Starburst Oh Oh Oh Partypartyparty! The best dancing the best playing the best ... ing the best playing the best party house is at no doubt... Oh Regardless Regardless of gender bounce to this tune and... Yeah that fuckin dance all night! fuckin ... Dance till the dance till the coming dawn Take a look around you Everyone that is with you(are) dancing so[Che Che Che Chei Chei] which makes this burning floor[C ... Oh Oh Oh Oh Oh Find your way out go forwa
31 1.Starburst Oh Oh Oh PartyPartyParty! The best dancing the best playing the best ... ing the best playing the best party house is at no doubt… Oh Regardless Regardless of gender bounce to this tune and… Yeah that fuckin dance all night! fucking da ... Dance till the dance till the coming dawn Take a look around you Everyone that is with you(are) dancing so[Che Che Che Chei Chei] which makes this burning floor[C ... Oh Oh Oh Oh Oh Find your way out go f
32 3.Come Alive FE OF THE PARTY WE'RE GONNA DANCE TO THE DEATH I'MCOMING ALIVE...! YOU HEAR THE RIFF IT'S SHARPENED YOU FEEL IT ZIGZAG A MOVE IT'S LIKE A KNIFE TO THE HEART AND WITH IT WE ALL DIG A ... ON HIT US AGAIN AND AGAIN I'M COMING ALIVE...! MAYBE YOU NEED SOME PERSUADING BUT THERE IS NO TIME FOR DEBATINGJUST LISTEN TO THE WORDS THAT I'M SAYING THE RHYTHM ... G WAY FROM WHERE WE STARTED ABOUT TO RUN OUT OF BREATH BUT THERE IS NO END TO THEPARTY WE'RE GONNA DANCE
33 13.EXTRA MAGIC HOUR[International Edition] ces dance coming to life. Everyone I meet will play a part inside my day Change my world...& that's when I met you Oh we make such beautiful m ... hen I met you So let's get us out of here& parade far oh far from boring yesterday You& I it's our celebration ... y You& I it's our celebration party from night to day In my heart I'm
34 5.Tonight Tonight t's start party tonight How crazy are you tonight? Let's start ... are you tonight? Let's start party tonight Party has started tonight Now throw what you have that is in your heart Now you free your mind free yourself Dive in the music now y ... ight... Don't wanna care what coming and going out突き诘める独自の世界届かないと谛めたって伝えられない気持ちは Ill feeling stay inside I'm between the two powers you call justice and evi
35 9.COME ON y for the party? Come on baby shake with me I'm gonna have to show you baby just what I mean Tonight you gotta dance to save tomorrow with me ... let's get loose don't think about yesterday Get up on the stage and let's dance the night away Could you? Would you? Squeeze me tight all through the night You're ... od to me babe you know you're out of sight So let's make love we don't need to fight It's gonna be all right! Let's get along singing a song! Yesterday's gon
36 3.Swing It!! the days coming along(to the days coming along) Are you not shooting out your lips with a shit like face now? Wow Oh! It must be hot The backs of those dreaming guys Do you just want to step back? Wow ... have Wow Oh Yeah! The summer party does not end Age gender and all that do not matter Wow Oh Yeah! So let us all have a blast and let us spend days like going cr ... damping down Reach your hands out Check out those fire works up there Let's rise up high
37 7.Turn it up に电话して游ぼうよ party people大きな声で叫べ I'm I'm never going down限界なんか突破したい Run Run like a tiger溢れ出るパワー止めらんない Woo Oohoh sh ... iger溢れ出るパワー止めらんない Woo Oohoh shout it out to my name Woo Oohoh everybody going ... z on me注目 coming here热くさせるプレイ123期待して Hands up见せてみて ... r way楽しもう party peopleルールはぶっ壊して I'm I'm never go
38 2.COME ON y for the party? Come on baby shake with me I'm gonna have to show you baby just what I mean Tonight you gotta dance to save tomorrow with me ... let's get loose don't think about yesterday Get up on the stage and let's dance the night away Could you? Would you? Squeeze me tight all through the night You're ... od to me babe you know you're out of sight So let's make love we don't need to fight It's gonna be all right! Let's get along singing a song! Yesterday's gon
39 4.CYBER CYBER(Album ver.) Go-Go The party with the beat Go-Go-Go-Go My buddy makes some massive noise Go-Go-Go-Go With the flow come on You know that your risk is minim ... do is click my name Check it out my special willie bounce Wiggle wiggle it with the beat Make you body move and groove on the floor You see that super sweet body ... ove your feet Go-Go-Go-Go The party with the beat Go-Go-Go-Go My buddy makes some massive noise Go-Go-Go-Go With the flow everybody go The hell of boot camp Got t ...
40 1.Start It Up ust wanna party now夜空の満月で going wild眠ってた本性が ... ld眠ってた本性が coming outガマンできない party animalはしゃぐ准备は READY燃料はテキーラそれともJage ... 爆裂 swagga Party Igniterアクセル FIRE BOOM BOOM BOOM燃え上 ... tyになるまで俺と party party party party夜明けまで so everybody body body now踊りま ... !ふかすエンジンで PARTY UP!今夜派手に
41 5.Change-English version- ay To get out of this lie that comforts you And you know that I would lie to comfort you Renew your wishes get on ... you Renew your wishes get on out of this fray You'll never change if you keep running away A little time you need to figure a way'Cause you know it doesn't lie i ... und of sweet romance. Time to party get your hands on it Everybody wants to get started Takatantan!!! Sweet sound of the shamisen Tsugaru style if you know where ... style if you know where the
42 2.CYBER CYBER Go-Go The party with the beat Go-Go-Go-Go My buddy makes some massive noise Go-Go-Go-Go With the flow come on You know that your risk is minim ... do is click my name Check it out my special willie bounce Wiggle wiggle it with the beat Make you body move and groove on the floor You see that super sweet body ... ove your feet Go-Go-Go-Go The party with the beat Go-Go-Go-Go My buddy makes some massive noise Go-Go-Go-Go With the flow everybody go The hell of boot camp Got t ...
43 6.Zoo at2 a.m. er around party is taking place here“in face I'm lonely” wolf is crying ... ce I'm lonely” wolf is crying out for help“I wanna eat vegee fresh vegee” lion sighs haa elephant with poor listening be stupid dance through night make some nois ... s zoo at2 a.m. welcome to the party sing and dance as you like have some fun zip off your back and sh ... e fun zip off your back and shout strip yourself down tonight peacock over showing his love and giraffe tilts her l
44 9.Mad Scientist o say I'm coming home a little late So you don't have to stay up and wait Examinations accusations full of doubts You ruin my girl's night ... ubts You ruin my girl's night out Where has my baby gone I haven't seen you in so long Our love used to be so effortless Elements mixed with trust and a kiss That ... Scientist Whenever we go to a party You constantly have your eye on me Keeping me not far ... eye on me Keeping me not far out of reach How can I have fun on a le
45 2.Blow Ken-The Party2.Blow作词 Ken作曲 Ken Tonight瞬きは千のささやき Delight微笑みを空虚へ Shine透き通っていく太阳は Cry You are ... へ Shine透き通っていく太阳は Cry You are out of control To the sky I pray that what I need will be ... pray that what I need will be coming So you stare and stir美しき无情を抱いて Come with love Darlin waking up! Drive駆り立てられた欲望から Find情念の果実を Try冷えきった

46 4.Change AY TO GET OUT OF THIS LIE THAT COMFORTS YOU AND YOU KNOW THAT I WOULD LIE TO COMFORT YOU RENEW YOUR WISHES GET ON ... YOU RENEW YOUR WISHES GET ON OUT OF THIS FRAY YOU'LL NEVER CHANGE IF YOU KEEP RUNNING AWAY A LITTLE TIME YOU NEED TO FIGURE A WAY'CAUSE YOU KNOW IT DOESN'T LIE I ... UND OF SWEET ROMANCE. TIME TO PARTY12本の腕 EVERYBODY WANTS TO GET STARTED TAKATANTAN!!! SWEET SOUND OF THE SHAMISEN TSUGARU STYLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE ... YLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE
47 4.Change AY TO GET OUT OF THIS LIE THAT COMFORTS YOU AND YOU KNOW THAT I WOULD LIE TO COMFORT YOU RENEW YOUR WISHES GET ON ... YOU RENEW YOUR WISHES GET ON OUT OF THIS FRAY YOU'LL NEVER CHANGE IF YOU KEEP RUNNING AWAY A LITTLE TIME YOU NEED TO FIGURE A WAY'CAUSE YOU KNOW IT DOESN'T LIE I ... UND OF SWEET ROMANCE. TIME TO PARTY12本の腕 EVERYBODY WANTS TO GET STARTED TAKATANTAN!!! SWEET SOUND OF THE SHAMISEN TSUGARU STYLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE ... YLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE
48 2.GOTHIC CIRCUS H BUMP IT OUT EARLY. YEAH BUMP IT OUT BUMP IT OUT.空振りのベル笑うエゴンシーレ空白余白 I DON'T CARE I DON'T CARE YEAH BLOODY CLOTH DERRY. YEAH BLOODY NOSE BLOODY NOSE. YEAH FREAKY CALLS ... LOODY NOSE. YEAH FREAKY CALLS COMING. YEAH FREAKY TOYS FREAKY TOYS.あたるYOUR ROOM PSYCHO ... EAKY TOYS.あたるYOUR ROOM PSYCHO PARTYへ LIE& LAUGH RED LIP LET IT DRAW去れ
49 6.SCREAM feat.JESSE from RIZE Sweat It Out Now You Know The Routine Don't Ask Me HowJust…Move Ya Body Bodyすーっとするまで今日はアナタが Rule The ... Bodyすーっとするまで今日はアナタが Rule The Party Party最后あけましょうみなでシャンパン今日はココでストレス発散!! I Need All You To Freeze Freeze Steady Now I Need All You To Scream(yeah!) Scream(yeah!) Yell it ... る直前アドレナリン増加飞ぶぜMusic knocks me out real good
50 4.LoLLyPoP one more party Let's get started it's tornado Don't make your face like scarlet I'm not r aging for miss wallet Boy are you boring orJust act ... he murder hip the people Kick out the quiet scholar One more vodka for the porker Sure I'm not a addict but OK This night I can be your Sex… Lick my Lollypop& suc ... ding road Oh.. my parents are coming!(wow) So just fuck! My relax Empty moments Shit impotence I'm not waitin' beauty dress Confucian machine Copulation monkeys
51 5.RUN h!! Let's Party!! Oh yeh oh!! Let's Move it!!다같은곳을향해지켜온모든꿈이 Oh yeh oh!! Last ... 은곳을향해지켜온모든꿈이 Oh yeh oh!! Last Party!! Oh yeh oh!! Let's Do it!!끝이없는곳에(Ho!!) One& Only OneJust gotta move x3 Give it to meJust guess what x3 It's ... to meJust guess what x3 It's comingJust gotta move x3 Give it to meJust guess what x3 It's ... to meJust guess what x3 It's coming RunJust run Guess what It' coming Hoo%D
52 5.Change AY TO GET OUT OF THIS LIE THAT COMFORTS YOU AND YOU KNOW THAT I WOULD LIE TO COMFORT YOU RENEW YOUR WISHES GET ON ... YOU RENEW YOUR WISHES GET ON OUT OF THIS FRAY YOU'LL NEVER CHANGE IF YOU KEEP RUNNING AWAY A LITTLE TIME YOU NEED TO FIGURE A WAY'CAUSE YOU KNOW IT DOESN'T LIE I ... UND OF SWEET ROMANCE. TIME TO PARTY jyuunippon no ude EVERYBODY WANTS TO GET STARTED TAKATANTAN!!! SWEET SOUND OF THE SHAMISEN TSUGARU STYLE IF YOU KNOW WHERE THE ... YLE IF YOU KNOW WHERE THEY'R
53 6.Change AY TO GET OUT OF THIS LIE THAT COMFORTS YOU AND YOU KNOW THAT I WOULD LIE TO COMFORT YOU RENEW YOUR WISHES GET ON ... YOU RENEW YOUR WISHES GET ON OUT OF THIS FRAY YOU'LL NEVER CHANGE IF YOU KEEP RUNNING AWAY A LITTLE TIME YOU NEED TO FIGURE A WAY'CAUSE YOU KNOW IT DOESN'T LIE I ... UND OF SWEET ROMANCE. TIME TO PARTY12本の腕 EVERYBODY WANTS TO GET STARTED TAKATANTAN!!! SWEET SOUND OF THE SHAMISEN TSUGARU STYLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE ... YLE IF YOU KNOW WHERE THEY'RE
54 2.Dance with me g now The party just begun The rhythm's gonna start Everybody Hurry up You don't need to be shy Oh gosh you caught my eyes I don't care who yo ... me Baby boy come to mommy I'm coming I'm coming I have nobody on my mind Forget everything and dance Feel my heartbeat and melt down Take me to your heaven Give me you energ ... rgy Please just watch me burn out I really want to be with you Time goes by so slowly Take your Time I'm undressed so baby do it Touch me now Try to k
55 3.38分15秒 らん…” Woo〜 coming right up Yeah〜 can you feel it? Woo〜 come and get up Yeah〜 can you feel it?ほらそれは君が脱いでるんじゃなくぼくの手が脱がせているんだ长い髪で颜隠さない方がいいからかき上げて见 ... 8分15秒なんてくだらない机能… just another party look around and check in out baby you can let it go just a littleparty step around and work it out baby we can let it g
56 14.Who's The Coolest? d think about it Everybody at the party trying to impress The rest with less easy to lose interest In a cycle of thought that keeps you running Gunning your wallet to ... sh when you stop stop think about itつまりだれがすげぇかっけぇか? It's not just a entertainer carpenter“毎日働くフリーアルバイター”だけじゃなくパートのおばちゃまライムスターSHIROの美学“Bボーイズム”“男は颜じゃないぜ中身だ!”见栄、
57 7.Doobee Doowop Communication ningサーフィン Party all dayイカス Role playing game飞び出す Dub-a-dubアドベンチャー気づけば Ebisu山の手 Line人 Fullつぶれる〜女の子Sexyみんな优しいこのWonder land Nice to meet you What ... esson1はじまり Get it up check it out it's on and on and on!ほらABCでもうたえばいろはうた异文化コミュニケーションミーハイクキミカミン!?ちょっとの违いも大きく间违えて泣きたくなったら Music Play
58 2.a love story(album version) ah! SEAMO Coming Out仆のハートぶっちゃけるトークパート君との恋はガチンコこれはゲームじゃないぜマジ本当(本当?)自分が一生悬命になったら肩透かす君気分屋そこんとこどうなんだよ Hey! CICO?闻かせてよ女心突然始まったラプソディ映画のワンシーンの様なラブストーリー月の夜に手 ... メンね” Cause I need you Another partyキメこみどっちが胜つか(a-ha!)言叶巧み
59 12.Doobee Doowop Communication ningサーフィン Party all dayイカス Role playing game飞び出す Dub-a-dubアドベンチャー気づけば Ebisu山の手 Line人 Fullつぶれる〜女の子Sexyみんな优しいこのWonder land Nice to meet you What ... esson1はじまり Get it up check it out it's on and on and on!ほらABCでもうたえばいろはうた异文化コミュニケーションミーハイクキミカミン!?ちょっとの违いも大きく间违えて泣きたくなったら Music Play
60 1.Doobee Doowop Communication ningサーフィン Party all dayイカス Role playing game飞び出す Dub-a-dubアドベンチャー気づけば Ebisu山の手 Line人 Fullつぶれる〜女の子Sexyみんな优しいこのWonder land Nice to meet you What ... esson1はじまり Get it up check it out it's on and on and on!ほらABCでもうたえばいろはうた异文化コミュニケーションミーハイクキミカミン!?ちょっとの违いも大きく间违えて泣きたくなったら Music Play
61 19.T・G・I・F and4 I'm out the door78 Can't be late9 and10. It' ... て(Feel it coming)信じちゃいないのさ(Believe it baby)今しかない天国さ Open my eyes and it's Friday.12 Holidays Life begins with the weekend Get together and let ... Tomorrow we can sleep forever Party up until the light Stay up through the night together Never stop thank God for Holidays A B C Can you see? D and E What we cou ... Tomorrow we can sleep forever Party up until the light Stay up throug
62 1.Night Freak づけばおしまいこの party night理屈はいらない(このまま)ねぇ守りに入ってちゃ臆病のまま Child Always I'm looking for the chance!くだらない常识解き放って! I'm gonna PLAY THAT FUNKY MUSIC Let's ... together!! SONG FOR YOU(Freak OUT) Thank you for the coming tonight. I FEEL FOR YO
63 1.Night Freak づけばおしまいこの party night理屈はいらない(このまま)ねぇ守りに入ってちゃ臆病のまま Child Always I'm looking for the chance!くだらない常识解き放って! I'm gonna PLAY THAT FUNKY MUSIC Let's ... together!! SONG FOR YOU(Freak OUT) Thank you for the coming tonight. I FEEL FOR YO
64 4.Make it hot Check it out!まず FUNKY beat and me! Rock rock the ... KY beat and me! Rock rock the party皆で Shakin! Breakin'决める B-boy So fresh! Dancing lady Bumps要Check!ひーじー Easy! With me baby!爆音が导く未开拓地!理解 Nothing感じんだ Vibes!伝える仲间に P ... ld school flavor Hey Steppers Coming tonight We go party tonight All night All night俺达共に Ma ... y今はそれが My Party Life Party Tuneが准备开始の合図そし
65 11.Five Respect Check it out We wanna胜手にRESPECT!エビバディー Smoky Crazy ... 胜手にRESPECT!エビバディー Smoky Crazy Partyピンチはほらチャンスだとエビバディー Crazy Feeling ... はほらチャンスだとエビバディー Crazy Feeling Party Coming worldこの人いないとやっぱりLonely髪の毛キメてI'm sorryワイン以外も饮みなさいヨイショしながらがんばりなさいアマデウス语れるの君だけなんで
66 10.T・G・I・F and4 I'm out the door78 Can't be late9 and10. It' ... て(Feel it coming)信じちゃいないのさ(Believe it baby)今しかない天国さ Open my eyes and it's Friday.12 Holidays Life begins with the weekend Get together and let ... Tomorrow we can sleep forever Party up until the light Stay up through the night together Never stop thank God for Holidays A B C Can you see? D and E What we cou ... Tomorrow we can sleep forever Party up until the light Stay up throug
67 3.Shoot Your Heart Out! our Heart Out!アンジェ(今村彩夏)プリンセス(関根明良)ドロシー(大地叶)ベアトリス(影山灯)ちせ(古木のぞみ)作词 Konnie Aoki作曲高桥谅 Ooh ooh never will I bother Ooh ooh will I get a lover ... rd to feel much better at the party I'd rather pass I don't wanna hear the noise how can I have fun at a dance Tell me babe! I see you ... dance Tell me babe! I see you coming around and I found(feeling of love) Show me how I never felt
68 3.EXTRA MAGIC HOUR[International Edition] ces dance coming to life. Everyone I meet will play a part inside my day Change my world...& that's when I met you Oh we make such beautiful m ... hen I met you So let's get us out of here& parade far oh far from boring yesterday You& I it's our celebration ... y You& I it's our celebration party from night to day In my heart I'm
69 6.Hope ope I'm about to switch it on you all My shoes are bleeding with the blood of Martin Luther King These ain't no Louis Vuitton's This is for to ... don't even listen they care about why itself and putting lean up in their fridges And wearing crosses like they're christian when playing chess and I'm the bishop ... I'm the bishop I've just ran out of ammunition baby but I'm still on a mission Your verses sound like dirty dishes and that's just a joke Well baby all I do is H ...
70 1.Glory Days(Party Pupils Remix) lory Days(Party Pupils Remix) Time to live Time to live like we're ... live Time to live like we're coming to war Time is a gift Time is a present that can not be bought Show me your list Show me your list and then cross some shit o ... t sorry We are connected like out of this world Don't fear danger One
71 1.Whiskey Kisses ps I keep coming right back I didn't come here to party In one touch you got me You was treating my head cocky Everything that you said got me I'm not that into drinking But with you ... kisses all on my lips I keep coming right back You make me call your name Now I gotta have one more taste One shot of your whiskey kisses all on my lips I keep ... kisses all on my lips I keep coming right back Your whiskey kisses all on my lips I keep ... kisses all on my lips I ke
72 1.After The Afterparty(feat. Raye Stefflon Don And Rita Ora)(VIP Mix) The Afterparty(feat. Raye, Stefflon Don And Rita Ora)1.After The After ... Rita Ora)1.After The Afterparty(feat. Raye Stefflon Don And Rita Ora)(VIP Mix) I feel the after ... (VIP Mix) I feel the afterparty We all spend more money We all stay and I pop the champagne We poppin we poppin that big champagne Hey Charli when you back fr ... m LA We gonna do another afterpartyJust four bad girls from the UK Nah nah nah nah nah nah yeah Somebody might know wher
73 1.I Don't ears Pity party of the year Cold at night cause you're not here Leaving you was my worst fear I was caught up I was... blind You kept playin' ... p all we had Prolly think I'm coming back But I don't I don't'Cause boy I was buggin' Thinkin' somehow I could trust you See I used to love you But I don't I don' ... hurt You had to make it all about you Tell me why you go and do me like you do? I went from me and you To walking right ... m me and you To walking right out on
74 2.What Happened To Fire Droog We out here doing our thing you know what it is man You know what i... You know it's Coney Island Chinatown Upper West Whatever the fuc ... d split Hollow tip like House Party follow the drip Cowards- it's no match for my prowess Heard2 bars and I could tell you ain't put in your10000 hours You got on ... to fire? You ain't have shit out but you happily retired You casually conspire against me You resent me so why you dapping me you liar? Then you asking me for hi ...
75 5.Bacc in da Dayz to kick routines and the presence was fitting I used to come through with the tools and Glocks ... ugh with the tools and Glocks Party don't rock like it used to rock Back door nigga I refuse to knock I beat a nigga up ... se to knock I beat a nigga up out his shoes and socks(x2) Standin' amazing hit you in the brain Get with Snoop Dogg he can put you in the game Put you on the stag ... lique is sick it expandin' To outlaws riders and bandits What you gon' do When we
76 1.I'm Blessed l kill me out here while I was in the streets before I could get back But I said if you give me one more chance at life and music I promise yo ... nd music I promise you Imma shout you out And I'm gon testify And we gon have a little church after that oh oh oh I'm blessed[Verse1] Waking up thanking god every day is ... ud Feel the keys I'm breaking out the bus stop Life is good really good and every moment no I can't forget I got to say I won't change Your the reason th
77 10.Want to Be Free herit the Party10.Want to Be Free I was thinking of another day Thinking how I didn't see it ... Thinking how I didn't see it coming Ah the gander and the hunter and the gatherer Feel like a traveller from another planet This being carried upwards into reaso ... On top of a motorcar Hanging out Like some kind of nebula Want to be
78 1.I Don't(feat. YG) ears Pity party of the year Cold at night cause you're not here Leaving you was my worst fear I was caught up I was... blind You kept playin' ... all we had Probably think I'm coming back But I don't I don't'Cause boy I was buggin' Thinkin' somehow I could trust you See I used to love you But I don't I don' ... hurt You had to make it all about you Tell me why you go and do me like you do? I went from me and you To walking right ... m me and you To walking right out on
79 10.Be Honest dy was an outpost for ideas that didn't work A nation failed and broken Invaded and then burned And the crumbles and the ashes that settled in ... rom her hair I was thinking about the progress How a change is going to come I was hearing the announcements I was running from the guns Desperation fueled the da ... red over dinners and then ran out on the check And our safeword is still'stop it' And our style is self involved And I can't guarantee I'll pick up every time tha ...
80 17.Burn e this is coming to an end And its better for me to let it go now than hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to say ... n for me to say this But it's coming from my heart It's been a long ticoming But we done been fell apart Really wanna work this ... apart Really wanna work this out But I don't think you're gonna change ya I do but you don't Think it's best we go our separate ways Tell me why I should stay in ... now gotta let it go cause th
81 12.When It Rain the house party up with them K's Shut down when we hit the DJ That Detroit shit do the Rambisco Minks and Gators pistol the disco Eating crawf ... D vs. everybody ain't no song Coming from the city where them goons be lurking Get caught slipping yo ass will be hurting That's for certain yo ass be curtains Yo ... ass be curtains Young niggas out there puttin' that work in On you scoring for a pair ofJordans Whole damn city probably got a couple warrants Why the county jai ...
82 1.Love Story s see the party the ball gown See you make your way through the crowd And say hello little did I know That you were Romeo you were throwing pe ... baby just say yes' So I sneak out to the garden to see you We keeping quiet'cause we're dead if they knew So close your eyes escape this town for a little while'C ... Don't be afraid we'll make it out of this mess It's a love story baby just say yes' I got tired of waiting wondering if you were ever ... ng wondering if you were eve
83 4.Casual Party >4.Casual Party It's a it's a complete farce Everything you do is a farce Talking television at the casual ... king television at the casual party Here's some brand new friends to get you started off So start it off Since Ben got that he's a sociopath He's only playing gam ... ly got something to lose It's coming around as it did before Or it's gettin' your attention but where's the door I can't locate it where's it located? I got plent ... tight I wanna leave best get (
84 2.Gimme The Love rounds about the old days Keeping rich just to make new waves I've thought ab ... make new waves I've thought about it in a few ways Pull back took on the pale blaze Middle role the world'b ... blaze Middle role the world'bout the game play Soft coke is hard on the airplay Tryna make it sound like the new phase It's only gonna be the same Baring down as ... e it upbeat Those kids talk about the old streets Brick wall hit by the concrete Throw Ben back in his glory Hard
85 3.Hit You Back by the oncoming headlights We won't be beaten inside ... hts We won't be beaten inside out by parasites You taunt us and we will fight back Don't think were scared of you and will not react Count on a counterattack I pr ... down with us Sorry folks the party's over Parting gifts are at the d
86 10.Aint No Holding Back ain't no coming back Once the drugs take control ain't no holding back Once the drugs in your soul ain't no ... e drugs in your soul ain't no coming back Once the drugs take control ain't no holding back Once the drugs in your soul ain't no ... e drugs in your soul ain't no coming back Once the drugs take control ain't no holding back Once the drugs in your soul ain't no ... e drugs in your soul ain't no coming back[Verse1] THC in my DNA Hennessey in my cup Shell net
87 1.No English(feat. Travis Scott) is Scott] Party today'til tomorrow'til we don't know no English Models talkin' to models and they don't know no English Took that bitch ... ow no English Took that bitch out of state where they don't know no English My nigga just got back from the case cause he spoke no no English[Verse:1JuicyJ](Travi ... :1JuicyJ](Travis Scott niggas out here talking that Brokanese mane We don't understand none of that shit) A nigga been wildin' all night mixin' that dark with the ... t a fi
88 3.Waste No Time his money out the crib to fuck it up I can't even lie all the bitches wanna fuck with us I just bought like thirty bottles but there's not eno ... oon as I step foot off in the party Ain't no talkin we bout action we gon get it started Pay attention I'mma show you how to really ... I'mma show you how to really party Cause ain't no question I'm the realest nigga here regardless I pull up hop ... here regardless I pull up hop out and I tell the valet keep it close
89 1.Vroom Vroom ghini get out on the right side Chauffeur stayed at home because my girl wanted to ride Lookin' lux and tastin' plush I'm feelin' so alive Wan ... ike Alonso just to crash your party People are goin' loco when I'm pullin' up to your ... o when I'm pullin' up to your party Don't think about consequences cause they're never gonna stop me what?[Pre-Chorus] All my life I've been waiting for a good time a good time(Let m ... room) Beep beep so let's ride[Outro] Boom bo
90 4.Underside You Say Party-You Say Party EP4.Underside Another one hit the dust too soon another time in the waiting room. It was too much to think that I was ... the dust too soon another one coming from the womb. He took his baby out to sy goodbye and now we always kno
91 19.The Formula(feat. Tech N9ne Krizz Kaliko) n my cup'bout to pour it up Biggest independent in the game if you lame we're ignorin' ya Everytime I get with Tech on a track it's historical ... se hoes I said...[Hook] Watch out for your spot here I come I'm warning ya They said that I'm hot really I was just warming up Haters wanna see me flop I'm ... Haters wanna see me flop I'm outperforming em Everywhere we go people point at us They wanna join us cause we making noise We was born with the formula Strange M ... S.O.S
92 6.Super Powers ' Convos'bout where're ya from Super powers got me high too Made it ... owers got me high too Made it out cause I had to Threw the Chi like a DM Hood love me when I slide threw Couple hundreds on my denims And these shoes ain't ... denims And these shoes ain't coming out Swagger got a nigga'bout to fly Taking off with these super powers This is the shit they ride to This is what you drink and get high to This is the shit ... ll it OTF my empire nigga without
93 5.This Is England here in a party or the dark she'll be This is England this is England Where you could be a villain or a victim Where you make money make it ... Where you make money make it out avoid pen That's the idiot's guide to the manor my friend Uh it's been a long time ... iend Uh it's been a long time coming like Sam said A change gonna come for the masses Bars back give that dark shit a damn rest Rap for the have-nots and the have ... olice Probably somewhere in a party or th
94 2.Gimme the Love rhymes about the old days Keeping rich just to make new waves I thought ab ... to make new waves I thought about it in a few ways Pull back took on the pale blaze Middle role the world'b ... blaze Middle role the world'bout the game play Soft focus hard on the airplay Tryna make it sound like the new phase It's only gonna be the same[Verse2] Peering ... e it upbeat False fibs talk about the old streets Brick wall hit by the concrete Throw Ben backhand his pony Hard to
95 2.Comeback u weren't coming Or we would have come back man We would have come back for you It turned ... e come back for you It turned out to be something quite special A really cool ... g quite special A really cool party man a solid group of people And and I wish you could have been there You would have loved the way the place looked But it died ... you man But the light was on out there and we had to go get it Oh we would have swear we would have we would have swear we would
96 4.Already Ready es to get out the house Call a cab and we jump in it[Pre-Chorus] Finally walk in I'm already thinking'b ... walk in I'm already thinking'bout leavin' Gotta get you back in my shirt Get you ... you back in my shirt Get you out that dress Get you out those shoes that you like so much Everybody at the ... like so much Everybody at the party is checking your body out I don't even mind it cause you're coming with me girl And I know it's only7:32 but looki
97 9.Out of the Blue ano-After Party9.Out of the Blue Last call on the boulevard City of love and broken hearts Crazy beautiful bizarre Three words everything you are ... erfect stranger(Never saw you coming never saw you coming) I need some bad behaviour(Want some dizzy lovin' want some dizzy lovin') ... ovin' want some dizzy lovin') Out of the blue There was you Out of the blueJust a shoe La-la-la-la-la La-la-la-la-la-la La-la-la-la-la La-la-la-la-la-la Come in don't t
98 11.Save Your Breath ano-After Party11.Save Your Breath Seeing you at the villa Acting like nothing's ... e villa Acting like nothing's out Absolute killers Running on broken trust Seeing right through me I'm looking through you too You really knew me Now it's all don ... your breath When you think about me Do you remember when You were allout me Or am I just a myth? I loved you hardest Happy just loving you And to be honest Sometimes I think I still do You're losing ox ... d So sa
99 1.Early to the Party Shauf-The Party1.Early to the Party Early to the party You're the first one there Overdressed and underprepared Standing in the kitchen Stressing ... ding in the kitchen Stressing out the host Pulling teeth til anyone arrives Excuse yourself and smoke a cigarette ... ourself and smoke a cigarette outside The same new faces coming up the drive Ask him of his crav
100 1.Drake's Dad ryna work out But when Sunday comes around will you dig us on ... mes around will you dig us on out? So we can be in your arms again Let me be in your arms again[Chorus] Because I hold you(so high) Well let me hold you(so tight) ... married But they came here to party And no one knows how we made it back to the hotel Adam took off his pants again yes he did[Pre-Chorus] There's some Peter Pan ... ter Pan shit we're tryna work out But when Sunday comes around will you di

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】