魔镜歌词网

关于 i + can + see + get + love + me 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 4.为你(For You)(feat. GALI) -二分心相(Bicameral Mind)4.为你(For You)(feat. GALI)作词 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD编曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I ... eyes When you look in mine I can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call ... u could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about ti ... ing my line. Now it's about time to let you know that you my ty
2 1.旺旺旺 China is getting in the mood看起来中国已经慢慢进入了过年的氛围 and I got a few questions don't wanna be rude可我有一些疑惑不知会不会不礼貌 There are a few things I don't rea ... e a few things I don't really get as a foreigner但作为一个歪果仁有些事我真的不太懂 so l ... 太懂 so let me put this out in my lyrics and my flow and I所以就把它们写进了这首歌 I dont really understand the coins in the jiaozi我不太懂为
3 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) Vinem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作词 Vinem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't ... EM Dallas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm bleeding. Don't wanna ... ing I'm bleeding. Don'
4 3.Number One( Feat. Naarai Michele) 'VE NEVER SEEN LOVE AT FIRST SIGHT BABY WE COULD BE ON THE NEXT FLIGHT ON OUR WAY TO ... THE NEXT FLIGHT ON OUR WAY TO LOVE WE CAN WATCH THE SUNRISE SUNSET WE CAN SHARE THE OJ AND OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHING YOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER CO ... WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREA ... THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND (
5 6.Make It Real nd them times you had to drag yourself to pull through I'll be the kind of friend if you ask ... the kind of friend if you ask me to But if you needed some love I'll be willing tooJust putting it out there you know it aint fair I'm the better for you girl you deserve I aint crossing no b ... just loop n loop n loop Tears me apart see them tears coming from you Girl you make the call And let ... irl you make the call And let me come flying for yo

6 2.Hello Hello ' No left me out at sea(Taylor Gang) I'm achin' Can you answer me Hello hello can you leave me dreamin' Pullin' up to an award show more to blow I'm more concerned with how my tour goes More money that ... my tour goes More money that means more hoes More love more custom clothes At the top but they know from the bottom where we rose Out of turks and cape coals by the trees blowin' smo ... roll one you gon' need a hit See me a bad bitch t
7 8.爱是怀疑 's like sometimes I don't even know who I am anymore Can't see what's the point of being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it This love ain't what you say about it It's about what you do about it So ... about what you do about it So get with it stick with it If you still can't understand well than forget about it Sometimes all you do to me is sulk like you got
8 3.Peace r cv Make me queazy uneasy like a kid with a gun Tme to run can I flip the scene or change theScriptcan I change your line and change it quick straight out of a horror flick Are you worried if the rocket hits apocalypse Prayers at t ... lips Hold steady when it's time to eclipse Get ready lets enjoy your last moment of bliss Rewind and let me change my rhymes In time you'll find i'll spit better thoughts divine Words refined Words t
9 7.My Ride(&钟沛真) his guy Come and swang with me in my ride我从来没有感觉那么甜美的幸福 You need a m ... guy(幸福) Come and swang with me in my ride So what妳鞋子是 Gucci衣橱充满 Vers ... 我 not you See这首歌的教训一个女生需要爱情 Don't ... 要爱情 Don't get it twisted不要误会赚钱是很重要但是不是重点我没有说我没有钱 LV Coach我当然可以买这些东西差别是我爱她全心你看她的跟我看她的眼神
10 8.Rescue you left me When I needed you the most When I needed you the most You slam ... I needed you the most You slammed the door behind me When I bend down on my knees When I bend down on my kneesA child from the street Needs a lift and nothing more Your ... a lift and nothing more Your love's the only mercyThat I could ever ever afford So baby please tell ... er afford So baby please tell me How to rescue myself to the right side Rescue myself from this painful
11 3.Stay for Awhile yes Oh~ I can see you walking through the door We're standing on the edge of so ... 're standing on the edge of something more Even though I've said it all beforeJust stay for awhile Promise that I will be there for you That I know you're my ever ... know you're my every dream come true You don't have to ask me I'll be yoursJust stay for awhile Stay for awhile With ... r awhile Stay for awhile With meJust walk into my room For I am here with you Our ... om
12 2.Our True Love Isn't Right .Our True Love Isn't Right ComposeJey Wen(纪文) VocalsJey Wen(纪文) Music Arrange ... ocalsJey Wen(纪文) Music ArrangementJey Wen(纪文) MixingJey Wen(纪文) MasteringJey Wen(纪文) There was a promise for ... n(纪文) There was a promise for love but are we still fine I see the man in the mirror who is always crying I was wondering about ... crying I was wondering about love which I can't find I've been asking people the place where to ...
13 9.Siu Ming Visits Guangzhou(小明上广州英文版) Guangzhou See the town up and down Turning left and right Guangzhou Guangzhou round and round ... hou Guangzhou round and round Cantonese Oh Cantonese It's so wonderful Cantonese food oh so fine I can eat a boat Bo Goh Dung Gwa Maang Gam ... 猛咁𡁻) Tell me what it is? Cantonese or Pu Tong Hua Oh no! Oh my God! Rap One Hear! One dollar one chicken one dollar one turtle? Which is small? which is big? ... ? Brothers and sisters should love each
14 4.Total Eclipse Of The Heart It's My Time(梦想启航)4.Total Eclipse Of The Heart(Turn around) Every now and then I ... around) Every now and then I get a little bit lonely And you're never coming round(Turn around) Every now and then I ... around) Every now and then I get a little bit tired Of listening to the sound of my tears(Turn around) Every now and then I ... around) Every now and then I get a little bit nervous That the best of all the years have gone by(Turn around) Every no
15 1.Man in the Mirror my mind I see the kids in the streets with not enought to eat Who am I to be blind? Pretending not to ... o be blind? Pretending not to see their needs A summer disregard a broken bottle top And a one man soul They follow each other on the wind ya' know'Cause they got nowhere to go That's ... him to change his ways And no message could have been any clearer If you wanna make the world a better place Take a look at yourself and then make a change(Na na ... a victim of a
16 7.Way Back Into Love(Feat.梁静茹) Back Into Love(Feat.梁静茹) I've been living with a shadow overhead我活在阴影的如影随形 I've been sleeping with a cloud above my bed我睡在乌云的挥之不去 I've bee ... 好久 Trapped in the past I just can't seem to move on被回忆纠缠不清让自己寸步难行 I've been hiding all my hopes and dreams away我压抑了所有的希望所有的梦Just in case I ever need them again so ... case I ever need them again someday或许有一天我会
17 12.Here I Go(英) -In The Name Of Love12.Here I Go(英)作曲Jason Edmonds孙耀威作词林夕作曲Jason Edmonds孙耀威监制Jason Edmonds孙耀威 Here I go again So ... Edmonds孙耀威 Here I go again Sometimes when I'm all alone I get to thinking Ten minutes between blinking Starring off into nothing But yo there's a lot on my mind I start to wonder where my li ... onder where my life is taking me Am I stuck in the matrix Or did heaven design this Did I do wha
18 2.Way back into Love(回到爱)(品冠&梁静茹) back into Love(回到爱)(品冠&梁静茹) I've been living with a shadow overhead我活在阴影的如影随形 I've been sleeping with a cloud above my bed我睡在乌云的挥之不去 I've ... 好久 Trapped in the past I just can't seem to move on被回忆纠缠不清让自己寸步难行 I've been hiding all my hopes and dreams away我压抑了所有的希望所有的梦Just in case I ever need them again so ... case I ever need them again someday或许有一
19 2.Do You Wanna Make Love anna Make Love Sometimes the love thythms that fill the afternoon Loose all their ... the afternoon Loose all their meaning with the rising moon Hold me and tell me that the words you say are true Answer the question I must ask of you Do you wanna make ... ask of you Do you wanna make love Or do you just wanna fool around I guarantee it will bring you down If you try and fool yourself Do you wanna make ... ol yourself Do you wanna make
20 5.The Come Thru r>5.The Come Thru(feat. Twista) Get high get low Thick girls go and shake ya big butt You in the club wit so ... ig butt You in the club wit some some worldwide thugs And wherever you see us we gon' kick it its all love(now I) Get high get low Thick girls go and shake ya big butt You in the club wit so ... ig butt You in the club wit some some worldwide thugs And wherever you see us we gon' kick it its all love[Ve

21 7.I Gotta Love 7.I Gotta Love(featuring Kanye West)[Kanye] YoJin! We good wit this one yeah![Jin] Good looking Kanye Ruff Ryder Roc-A-Fella collabo! You ... yder Roc-A-Fella collabo! You see we're the next generation in this rap ga ... next generation in this rap game So it's only right we got down like this[Kanye] Yep! uh oh![Chorus- Kanye West](2x) I got a ... orus- Kanye West](2x) I got a love that's better than- you ever was You've never been- no good for ... ou've never bee
22 12.Love Story 伊去)12.Love Story Its from the heart.. Its from the heart right here..(yeah) Everybody has a story to tell.. Check this out though I kn ... eir eyes on his sneakers What can I say? You can tell he's koo if you talk with him during fire drills girls would wanna walk with him he ... would wanna walk with him he can have any chick up in his view but there was only one girl he wanted to call boo ... ne girl he wanted to call boo See its all true found him
23 13.Cold Outside d It dont get no better then me its coming from my head I represented for yall when i ca ... represented for yall when i came thru the market Bout to come in who i am i became a target And what hurts is all the bullshit coming from my own kind They sayJin's fake he dont keep it real in his rythems He make us loo ... t that kid ain't commit no crimes YOU GOT DAMN RIGHT want me to say it then fine I ain't a killa i ain't a gangsta and i ain't no thu
24 16.Same Cry )16.Same Cry LT; talking We may look different But we ... We may look different But we see the same sky We may see different But we cry the same cryJin; rapping: To wake up daily and sleep better nights That's what we all wish for to ... hat's what we all wish for to seek a better life right? It's unfortunate when tragedy strikes But the truth is reality bitesJune4th'89 a day residents feared Now ... nown as The Massacre at Tiananmen Square
25 5.Misty I Fall In Love]5.Misty Music Scott Look atme I'm as helpless as a kitten up a tree And I feel like I'm hanging to a cloud I ... like I'm hanging to a cloud I can't understand I get misty just holding your hand Walk my way and a thousand violins begin to play Or it might be the sound of your hello that music ... our hello that music I hear I get misty the moment you're near You can't see that you're leading me on And it's just what
26 5.BUILDING MY WORLD AROUND YOU ndered if love was meant to be When loneliness haunted me Then you came into my life Took away the clouds Made it clear to ... y the clouds Made it clear to see I never thought of my future plans Now that you're here I ... plans Now that you're here I can understand The melody that I'm singing now Will linger on Your ... nging now Will linger on Your love's the song#I'm building my world around you ... building my world around you Love(
27 6.PARADISE IS YOU e was a time When I lived in a doubtful state of mind Clouds covered ... state of mind Clouds covered me I was sure there was nothing left to see Oo oo what will become of me Chasing rainbows Chasing dreams Oo oometimes it's hard to find The heaven in your mind Since then I've learned What you give out is all you ... What you give out is all you get in return Much as I know I can still tell I've got a long way to go Oo oo what will beco
28 7.I Need U do now I can't seem to think of anything else your pretty face your perfect skin I ... etty face your perfect skin I love the way your hair blows in the wind every ti ... air blows in the wind every time you smile I feel a warmth from within I'm constantly thinking of ways to say'Hi I'm Andrew Chou'...oh man I don't know how to do ... do anything you ask just give me a chance help you with your homework even carry your school books I won't even call you a
29 7.爱是怀疑 o i got somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus so ... t doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things in perspective then maybe you ... in perspective then maybe you can understand like why we're doing the stuff we'
30 12.有几坏(独唱版) 不大你会当我有几坏(can ya see da control? I think we got da communication prob ... we got da communication prob can ya hear me?)我每日手电接触你却在心内退缩你注定不被满足将会怎?结局我要是选择结束扫扫鼻尖便退出你要是当面痛哭请你哭 yeah yeah yeah只想得到信心的爱不想最后?谈情所害只因我不喜欢恋爱天才害我的便踢开一起这?失败分开怎?安排这个结尾有几坏即使失恋不败
31 5.爱是怀疑 's like sometimes I don't even know who I am anymore Can't see what's the point of being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it This love ain't what you say about it It's about what you do about it So ... about what you do about it So get with it stick with it If you still can't understand well than forget about it Sometimes all you do to me is sulk like you got
32 20.Somthin' Stupid ave the time To spend an evening with me And if we go someplace to dance I know that there's a chance You won't be leaving with ... nce You won't be leaving with me Then afterwards we drop into a quiet little place And have a drink or two And then I go and spoil it all By saying so ... and spoil it all By saying something stupid Like I love you I can see it in your eyes You still despise the sa ... eyes You still despise the same old line
33 12.爱是怀疑 o i got somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus so ... t doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things in perspective then maybe you ... in perspective then maybe you can understand like why we're doing the stuff we'
34 8.能见度 Peace And Love8.能见度作词陈少琪作曲张佳添编曲 Billy Chan监制 Tony Kong(Rap) Everyti ... Chan监制 Tony Kong(Rap) Everytime I try to talk to you I-I-I-I-I-I neveseem to get it right. Words get in the way Baby can't you see how you are-are-are-are-are-are-are Tripping ... -are-are-are-are-are Tripping me this way that look on your face Don't know what to do How I Try-I-I-I-I-I-IJust wanna say what I ... -I-I-I-IJust wan
35 10.I can't tell you why d10.I can't tell you why What gets us baby all the night Tearing our love apart Only the two same people Who lived through years in the dark Oh every ti ... years in the dark Oh every time I try to walk away Something makes me turn aroud and say And I can't tell you why When we get crazy It's just staying right Girl Iget lonely too You don't have to worryJust hold on tight Cause I ... rryJust hold on tight Cause I love
36 4.爱是怀疑 o i got somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus so ... t doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things in perspective then maybe you ... in perspective then maybe you can understand like why we're doing the stuff we'
37 2.Diana 孙耀威-Love Story2.Diana Lyrics Bryan AdamsJim Vallance Music Bryan AdamsJim Vallance I'm so young and you're so old This my darlin ... n the trees Oh please stay by me Diana Thrills I get when you hold me close Oh my darling you're the most Ilove you but do you love me Oh Diana can't you see I love you with all my heart I got hope we'll never part Oh please stay by ... never part Oh please stay by me Diana Oh my dar
38 4.Devil Woman 孙耀威-Love Story4.Devil Woman I've had nothing but bad luck Since the day I saw the cat at my door So I ca ... saw the cat at my door So I came here to you sweet lady Answering your mystical call Crystal ball on the table Showing the future the past Sa ... Showing the future the past Same cat with them evil eyes And I knew it was a spell she'd cast She's just a With evil on her mind Beware the devil woman She's gonn ... e the devil woman She's gonna get you S
39 9.Please don't go 孙耀威-Love Story9.Please don't go Hey baby I'm sorry I never ... r> Hey baby I'm sorry I never meant to hurt you Please don't go Slowly my eyes began to ... 't go Slowly my eyes began to see That I need you near right with me at all times yeah My feelings are so deep for you That I won't let go oooh no of you BRIDGE: I ... t go oooh no of you BRIDGE: I can't let this love(Slip away) And I can't turn it around(you will see) And
40 8.孤枕难眠 Stay with me don't go home. Talk with me for just a whie. So much of you to get to know. Reaching out touching you. Leaving all the worries all behind Leaving you the way l do. My mouth on yours and yours on ... ours and yours on mine. Marry me or let me live with you. To nothing wrong when love is right. Like the man said in his song. Help ... he man said in his song. Help me make it through the night. Lonelynesscan get you down. Wh
41 2.Talking Heart To Heart for your love to come and stay Now I've found you on my way Catch my breath Close my eyes I always imagine that you're by my side Such a feeling of des ... ngle step Romance between two lovers is what I'm trying to get We're talking heart to heart(We're talking eye to eye face to face heart to heart) ... face to face heart to heart) See the magic moment start hold you honestly We'll never be apart And we're searching for a sign Let the passion be alive And
42 1.Lady Moon moonshine Can't get you off my mind Even the loneliest midnights I ... ven the loneliest midnights I can see your smile by just closing my eyes In those days you would smile for ... hose days you would smile for me Can't let go of the memories Be my guiding light like the moon Then I ... ng light like the moon Then I can go on Lady Lady Lady You're my moonshine Like an angerl dancing in the night Lady Lady Lady You're my moonshine Let ... Lad
43 2.Lady Moon moonshine Can't get you off my mind Even the loneliest midnights I ... ven the loneliest midnights I can see your smile by just closing my eyes In those days you would smile for ... hose days you would smile for me Can't let go of the memories Be my guiding light like the moon Then I ... ng light like the moon Then I can go on Lady Lady Lady You're my moonshine Like an angerl dancing in the night Lady Lady Lady You're my moonshine Let ... Lad
44 4.Lady Moon moonshine Can't get you off my mind Even the loneliest midnights I ... ven the loneliest midnights I can see your smile by just closing my eyes In those days you would smile for ... hose days you would smile for me Can't let go of the memories Be my guiding light like the moon Then I ... ng light like the moon Then I can go on Lady Lady Lady You're my moonshine Like an angerl dancing in the night Lady Lady Lady You're my moonshine Let ... Lad
45 10.The Color of the Night pen up to me oh Can't we ever get beyond this wall'Cause all I want is just once To ... se all I want is just once To see you in the light But you hide behind The color of the night I ... hind The color of the night I can't go on running from the past Love has torn away this mask And now like clouds like rain I'm drowning and I bla ... ke rain I'm drowning and I blame it all on you I'm lost god save me Everything I am And everything I want to be

46 1.Love Is All Around 伟-恸爱1.Love Is All Around I feel it in my fingers... Ifeel it in my toes ... ingers... Ifeel it in my toes Love is all around me...and so the feeling grows**It's written on the wind... It's everywhere I go Oh yes it is So if you really ... Oh yes it is So if you really love me... come on and let it show*You know I love you...I always will My mind's made up by the way that I feel There's no beginning... there'll be no end'Cause on my ...
47 3.Don't Let Me Be Misunderstood 谭咏麟-My Love3.Don't Let Me Be Misunderstood Music Bennie Arranger周启生 Baby do you understand ... ger周启生 Baby do you understand me now Sometimes I feel a little mad But don't you know that no one alive ... 't you know that no one alive can call me an angel When things go wrong I feel real bad I'm just a soul whose intentions are good Oh Lord please don't let ... good Oh Lord please don't let me be misunderstood Baby so
48 10.SINCE I FELL FOR YOU just give love And never get love You better let love depart I know so And yet I know I can't get you out of my heart You made me leave my happy home You took my love Now you're gone Since I fell for you My ... gone Since I fell for you My love it's been such misery and pain I guess I'll never be the sa ... n I guess I'll never be the same Since I fell for you*Well it's too bad And it's too bad That I'm in ... And it's too ba
49 6.Baby Come Back >6.Baby Come Back“喂哈林音乐电台我是哈林你是谁?”“我是大虎”“你想点什么 ... 要点'baby Come Back'”“大虎啊这首歌我也很喜欢你要点给谁听?”“我想点给我以前认识的一个女孩子不知道她会不会再回到我身边。”“让我跟所有的听众一齐替你跟她说......Baby Co ... ”“让我跟所有的听众一齐替你跟她说......Baby Come Back.” Spending all my nights all my money And going ou
50 4.Love is all around 有你最懂4.Love is all around Lyrics Richard Yuen Music Richard Yuen ArrangerJim T.Knettle I feel it in my fingers. I feel it in my toes. T ... rs. I feel it in my toes. The love that's all around me. And so the feeling grows It's written on the wind. It's everywhere I go So if you really ... rywhere I go So if you really love me. Come on and let it show You know I love you I always will. My mind's made up by the way that I feel There's no b
51 9.I Don't Like To Sleep Alone stay with me don't go. Talk with me for just a while so much of you to get to know. Reaching out touching you leaving all the worries far behind. Loving you the way I do my mouth on yours and yours on mi ... ours and yours on mine. Marry me let me live with you. Nothing is wrong when love is right. Like a man said in his song help ... e a man said in his song help me make it through the night. Lonelinesscan get you down when you get t
52 7.Remember Me d]7.Remember Me Vocal Eminem Rbx Sticky Fingaz{*spray ... inem Rbx Sticky Fingaz{*spray can being shook up and sprayed several tmes*}[RBX] Remember me?('Seven executions') Remember me?('I have no remorse') Remember me?('I'm'High Powered'') Remember me?('I drop bombs like Hiroshima') For this one it's the X you retarded? Cause I grab the mic and ... ded? Cause I grab the mic and get DOWN like Syndrome H
53 2.Jealousy t's the same old story over again My baby's fallen in ... ver again My baby's fallen in love with another man I thought we were happy what a surprise To wake and find she was gone now I realize He's the one she'll kiss g ... As he holds her tight I just can't stand it How can love be so unfairJealousy why should it be him instead of ... y should it be him instead of me I'm torn apart my jealous heart won't set ... rt my jealous heart won't set me fr
54 2.Jealousy t's the same old story over again My baby's fallen in ... ver again My baby's fallen in love with another man I thought we were happy what a surprise To wake and find she was gone now I realize He's the one she'll kiss g ... As he holds her tight I just can't stand it How can love be so unfairJealousy why should it be him instead of ... y should it be him instead of me I'm torn apart my jealous heart won't set ... rt my jealous heart won't set me fr
55 10.Better let her go a long time I know you trust me You know that I have never been unkind But now I must be Oh ... n unkind But now I must be Oh can't you see it's so hard for me To tell you frankly But man to man I think you'll understand So ... n I think you'll understand Someday you'll thank me I saw your girl last night Out paintin' the town You know she's ... ntin' the town You know she's messin' around and now I think you need me good advice Let her g
56 5.Building my world around you ndered if love was meant to be When lonliness haunted me then you came into my life took away the clouds made it clear to ... y the clouds made it clear to see I never thought of my future plans now that you're here I ... plans now that you're here I can understand the melody that I'm singing now will linger on your ... nging now will linger on your love's the song I'm building my world around you ... building my world around you love
57 7.Paradise is you e was a time when I lived in a doubtful state of mind clouds covered ... state of mind clouds covered me I was sure there was nothing left to see OO oo what will become of me chasing rainbows chasing dreams oo oometimes it's hard to find the heaven in your mind Since then I've learned what you give out is all you ... what you give out is all you get in return much as I know I can still tell I've got a long way to go oo oo what will beco
58 4.Get Closer -Lam4.Get Closer Darlin' if you want me to be Closer to you get closer to me Darlin' if you want me to be Closer to you get closer to me Darlin' if you want me to love Love only you then love only me Darlin' if you want me to see See only you then see only me There's a line I can't cross over It's no good for me and it's no good for you And there's a feelin' deep down inside
59 7.Love In The Shadows -Lam7.Love In The Shadows In the shadows Yget to know your lover mostly by feel You got to put your faith in things you ... put your faith in things you can touch If you dare to'Cause the shadoCan make you crazy with the things they reveal They show it all without revealing too much Scare the hell out of you'Cause ... are the hell out of you'Cause me and my love Live among the shadows Where the old playground Is an alley way Now ... laygroun
60 9.Never Gonna Fall in Love Again a Fall in Love Again No use pretending things can still be right There's really nothing more to say I'll ... ally nothing more to say I'll get along without your kiss tonightJust close the door and walk away Never gonna fall in ... walk away Never gonna fall in love again I don't wanna start with someone new'Cause I couldn't bear to see it endJust like me and you No I never wanna feel the pain Of re ... ever wanna feel the pain Of rememberin
61 1.Love You No More 龙-暂存1.Love You No More Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't ... EM Dallas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm bleeding. Don't wanna ... ing I'm bleeding. Don't wanna love you no more. Do you hear me? My tears are screaming. Our world is slowly
62 2.爱是怀疑 's like sometimes I don't even know who I am anymore Can't see what's the point of being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it This love ain't what you say about it It's about what you do about it So ... about what you do about it So get with it stick with it If you still can't understand well than forget about it Sometimes all you do to me is sulk like you got
63 2.普通朋友 nd I just can't be your friend Yeah guess that's the way it is But I ... ss that's the way it is But I can't get used to it. Being friends just doesn't work you ... friends just doesn't work you see Cas I know that you're the only one for ... that you're the only one for me. And everytime I look that way I never know I wanna know if things ... r know I wanna know if things can change. But I can see see it when I look in your eyes.
64 6.Round N' Round(Remix) and down See what I'm gonna do for ya right now. I'm going round and round Up and down Tell ... nd and round Up and down Tell me what are you gonna do about it right now? Yes I ... do about it right now? Yes I love the way you groove your body when the music plays And I ... dy when the music plays And I love it when you're on top with that little smirk you put on your face. Yeah I know you do(yeah you do) Always keep it cool(so cool) ... I wanna rock with you) No on
65 1.Take It Easy onna stop me.把一切看的简单随意变换所有的烦恼全部点燃随风消散。 Babe Take it easy I know that nothing's gonna stop ... now that nothing's gonna stop me. Peace随着想法翱游载着伙伴一起飞开始走自己的棋子。 Peace随着理想翱游载着伙伴一起飞摆布自己的后。自己谱写自己的路 Take it easy简化一切明净的心被阳光照耀让负担都沉于海底。 Luck眷顾著自己直到举起胜利的旗。成功的概率增加
66 1.Superficial Love perficial Love1.Superficial Love作词 Ruth B作曲 Ruth B You're really cute I must admit But I need so ... ute I must admit But I need something deeper than this I wanna know when I'm looking at you That you don't only ... ng at you That you don't only see the things you want to Cause I'm not perfect I'm flawed And if you don't like that ... ed And if you don't like that Get lost Cause I don't wanna if it's fake I don't wanna if it's just for show for s
67 7.从黑胶起家 for da women See they look at me and see Some kind of oddity or freak But what they really don't ... ak But what they really don't see Is I'm just tryin to be me Without the judgments repugnanceJust doing what I love and Not tryin to be a slave to the opinions of the public(nah) My whole life I've struggled to be free And now that I'm grown I ... I'm grown I could finally be me ya know? So nod your head back if ya feel this Real alw
68 4.HOME Remix(feat.40) NG4.HOME Remix(feat.40)作词 Skot Suyama陶山、40作曲 Skot Suyama陶山编曲方大同 Well I've ... Skot Suyama陶山编曲方大同 Well I've seen the aurora lights I passed out in Shibuya at night I broke my arm yea but now it's fine I keep moving on and on And I've had a ... a broken heart Put it back together watched it fall apart I started over from the start I keep moving on and on So tell ... keep moving on and on So tell me what it means
69 19.All Night(feat.JOE FLIZZOW)(English Ver.) ld blow something Take our minds off of it Exhale faded ... minds off of it Exhale faded memories Inhale so it never leaves me Heartbeat racing But i see you blurring Maybe we're just crazy Maybe we just ... e're just crazy Maybe we just getting lazy Maybe we won't understand What ordinary ... on't understand What ordinary love supposed to feel like I don't care Maybe I just don't ... don't care Maybe I just don't get it Get it get it S
70 1.I Can See 卫诗-I Can See1.I Can See作词Jude Robin Ch'I Gareth Chan作曲 L ... EATS监制 Rhymer I took a chance took a shot You think I'm fine but I'm not I must confess I'm ... ut I'm not I must confess I'm gettin' so so sick of your words with lies Do you know do you know what's killing ... ow do you know what's killing me inside I should've learnt to let go I'm better off on my own But tables turn and now I'm so so lost inside of you It's all th
71 16.Packed(问好Demo) A江海迦 Tell me baby was it too late when you needed me there? Well is just another joke that we're friends again. Wondered have I ever told you You're all I ever had. When I'm missing ... that I just don't care but I love you more than that and is just another night lonely night with this that's alright I have been there. Is just when I thought of ... very night I wish you do too. Can I just tell you I love you in anyway that I can do. I've never stoppe
72 17.White(Live) 之 You and me under the tree You looked innocent I looked too naive We're holding hands indeed Silent because the sky was raining hard Leaves k ... Hearts both were shivering Summer days all flowers bloomed You asked me for an afternoon carried away A drink or two And lay down all about romance and things I was ... bout romance and things I was lovely and sweet so attracted to you For a lifeti ... attracted to you For a lifetime you wanted me Only if
73 5.对我说爱你 y every time I see your face I just can't stop thinking about you Every time I hold your hand it just feels so good. No one knows what I really like These guys here ain't my type They ... guys here ain't my type They can only dream my fancy life Loving me has a price you gotta pay that twice You know I'm right look ... twice You know I'm right look me in the eye It's really really love yeah that's right I don't really care about the price You k
74 3.联欢会 ybody one love一起欢乐 party'til the sun up如果你有机会可以来体会才不管你的身份或几岁就纯粹派对all day叫the DJ一直放replay all night来到这里do whatever you like过得开心快乐很嗨所有手掌跟着我拍一起自在 ... ood Party people jammin' to some Marley in the hood And light the kush like the way it looks Everybody sangin' to these lyrics yea hook and all ... these lyrics yea hook and all See my swag is so Brooklyn y'all But I'
75 3.Pendulum ng over time around it And I can shut out the doubts and the let downs but I ... oubts and the let downs but I can't keep from turning'round And I can't keep up if love is to hate you as I'm giving out my heart out I need so ... ing out my heart out I need something to rein me in so that pendulum can stop its swinging I see your eyes they give you away I wish you'd tell ... ve you away I wish you'd tell me more about it You say yes b
76 8.ARMS But you came around and you knocked me off the ground from the start You put your arms around ... tart You put your arms around me And I believe that it's easier for you to let ... at it's easier for you to let me go You put your arms around me and I'm home How many times will you let me change my mind and turn around? I can't decide if I'll let you save my life or if I'll drown I hope that you ... if I'll drown I hope that you see
77 1.Driving ng Oh loverboy to you I belong Maybe one day you'll wake and you'll find ... y you'll wake and you'll find me gone But loverboy if you call me home I'll come driving I'll come driving fast as wheels can turn Oh loverboy I know you too well All of my lonely secrets to you I tell The highest of highs the lowest of lows I'll co ... ghs the lowest of lows I'll come driving I'll come driving fast as wheels can turn fast as
78 6.Nightlight e first time i've been here my heart would be leaping out my if you weren't quite so near you're sorry you brought this ... you're sorry you brought this mess around your conscience weighed you down guilty dialogue is all you've got now how in all confusion am i buried in my tears? bri ... ou were wrong it doesn't make me right you can take it you can have tonight but if you leave the nightlight on i'll be ho ... e the nightlight on i'll be home when all has
79 3.Turn Around d Every time that I get to see you smile it's all I need Ooh Turn Around I've got everything when I ... nd I've got everything when I see you looking back at me The things I do I'll cross the ocean baby just to be with you ... cean baby just to be with you Can I let you know That I cannot hide these feelings inside'Cause Baby I would ... ngs inside'Cause Baby I would love to make you mine Standing right by your side until the end of ti ... you
80 11.Bend Or Break Keller I see the sun sinking low It fades away I felt a breeze you said my na ... I felt a breeze you said my name the look in your eye so far away sometimes love is not a game I know its alright We all get lost sometimes Whether you know Where you should go You could co ... ere you should go You could come home Its fine Cause I love you so I won't bend or break the rules That's how much I ... k the rules That's how much
81 10.So Good feel you see I'm going commercial I'm loving the mainstream I'm hoping for Billboard if not I'm then still hot not talking about daydreams I'm talking about m ... s turn to reality it's making me feel so good(the word should fall in love tonight) it's so good(I know it's gonna be alright) cause tonight I think I wanna Dance all night but I just might paint this c ... atever you wanna do is cool come on. I got an aeroplane(it's not a G6) but it's got wings. x2 HeyJ
82 5.Lemon Tree We Do For Love(为爱做的一切)5.Lemon Tree I'm sitting here in a boring room It's just another rainy Sunday afternoon I'm wasting my ti ... ay afternoon I'm wasting my time I got nothing to do I'm hanging around I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder I'm driving around in my car I'm ... wonder why Yesterday you told me'bout the blue blue sky And all that Ican see is just a yellow lemon tree I'm turning my head up and down I'm turning
83 1.Bizarre Love Triangle cover by阿福 1.Bizarre Love Triangle cover by阿福 Every time I think of you I get a shot right through into a bolt of blue It's no problem of mine but it's a problem I find Living a life that I ... m I find Living a life that I can't leave behind There's no sense in telling ... d There's no sense in telling me The wisdom of a fool won't set you free But that's the way that it goes And it's what nobody knows And every day my confusion gro ... ay my confusion grows Every
84 4.ME U by阿福 品 合辑4.ME U by阿福 you're my everything and I need you to know I just ... and I need you to know I just can't waiting for the moment and I love you so oh baby you are my everything that I need you to know I will be giving you my promise and I to do so baby loving loving ... day and all night I just want see your face tell me what should I do to loving you tell me what can I do to meeting you Me and you there all and wh
85 9.Tango s I would love to Baby baby baby Let's get closer Honey Honey Honey Step in12 Let's go tango tonight I would ... et's go tango tonight I would love to See your tango in the moonlight You can meet me at Midnight if you really got the moves Let's ... ou really got the moves Let's get closer Feel the magic of the moment This tango has no end be my heartbeat tonight You should know boy How to handle a lady Let it go and just maybe We shall tan
86 7.Ride(Feat. Trey Songz) Ace Hood see mama all i want you to do is hold it down for ... you to do is hold it down for me I want you to be my ride or die while i go ... be my ride or die while i go get this money i promise im get us out the hood baby(Trey Songz) Chorus even though im in the streets you know exactly what I do when I chase this paper you ain ... paper you aint gotta wait for me to bring it back home to you cuz i ride or die girl we gon be good and if you ride or die
87 11.Can't See Yall(Feat. Brisco) 登场)11.Can't See Yall(Feat. Brisco)[Ace Hood] Ace Hood homie Gutta Gutta... Ace Hood... Brisco let's go Cause I got my cash on check My swag ... My swag on check Bitches dey love my dick dey need to gizzay no shiit Rollin on dem thangs And? next Hata blockas is on they ... next Hata blockas is on they can't tell me shit cause[Brisco:] Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'll Cause I don't see ya'
88 16.Ride Remix(Feat. Trey Songz Rick Ross&Juelz Santana) Ace Hood see mama all i want you to do is hold it down for ... you to do is hold it down for me I want you to be my ride or die while i go ... be my ride or die while i go get this money i promise im get us out the hood baby(Trey Songz) Chorus even though im in the streets you know exactly what I do when I chase this paper you ain ... paper you aint gotta wait for me to bring it back home to you cuz i ride or die girl we gon be good and if you ride or die
89 5.Way Back Into Love(梁静茹&黄品冠) Back Into Love(梁静茹&黄品冠)作词 Adam Schlesinger作曲 Adam Schlesinger茹 I've been living with a shadow overhead I've been sleeping with a cloud abo ... ng Trapped in the past I just can't seem to move on冠:I've been hiding all my hopes and dreams awayJust in case I ever need them again so ... case I ever need them again someday I've been setting aside time To clear a little space in the corners of my mind合:All I wanna do is find a way back into
90 12.Driving ng Oh loverboy to you I belong Maybe one day you'll wake and you'll find ... y you'll wake and you'll find me gone But loverboy if you call me home I'll come driving I'll come driving fast as wheels can turn Oh loverboy I know you too well All of my lonely secrets to you I tell The highest of highs the lowest of lows I'll co ... ghs the lowest of lows I'll come driving I'll come driving fast as wheels can turn fast as
91 4.Collecting sparkles g beam My melancholy drama has Ultimately puzzled me What is it that you do That makes you the way you are I keep my eye on you Watch what you do Explode! The ground begins to trembl ... tter how chaotic You always come to show me Collect sparkles In a catastrophe all you ... kles In a catastrophe all you can see is a shine You pick it up Collecting sparkles You find them everywhere They're recognized by you Giving your ... recognized by you Giving your
92 12.Only With You 吧(Fall In Love With Olivia)12.Only With You Its not that I'm lost or that I don't know what I want Why I know that I ... what I want Why I know that I can't have all the fun in the world Yes turns to no and people may co ... turns to no and people may come and go It's take it or leave it Its reality girl You put on a mask cause you know you're such a ... cause you know you're such a mess When you walk into a wall that's when wisdom will call Don't let emoti
93 5.Bizarre Love Triangle 5.Bizarre Love Triangle作词 Stephen Morris Perter Hook Bernard Sumner Gillia作曲 Stephen Morris Perter Hook Bernard Sumner Gillia编曲 Martin Tan ... artin Tang原唱 New Order Everytime I think of you I feel shot right through with a bow of gloom. It's no problem of mine but it's a problem I find living a life tha ... m I find living a life that I can't leave behind. There's no sense in telling ... . There's no sense in telling me the wisdom of a fool won't se
94 6.Winter Amos Snow can wait I forgot my mittens Wipe my nosGet my new boots on I get a little warm in my heart When I think of winter I put my hand in my father's g ... I put my hand in my father's glove I run off where the drifts get deeper Sleeping beauty trips me with a frown I hear a voice'You must learn to stand up for yourself Cause I ... stand up for yourself Cause I can't alyways be around' He says when you gonna make up your mind When you gonna ... e
95 4.Let Me Go 4.Let Me Go作词Jerald作曲Jerald编曲Jerald监制Jerald How many ti ... ld编曲Jerald监制Jerald How many times does it take Before you'll ever learn How many more of your mistakes ... ow many more of your mistakes Can you make before you are concerned I've told you many ti ... oncerned I've told you many times You just never ever heard me I've heard too many lies You just always find a way to hurt ... ust always find a way to hurt me Please j
96 8.Driving 二集(A Girl Meets Bossanova 2)8.Driving Oh loverboy To you I belong Maybe one day you'll wake And you'll find ... y you'll wake And you'll find me gone But loverboy If you call me home I'll come driving I'll come driving fast as wheels can turn Oh loverboy I know you too well All of my lonely secrets To you I tell The highest of highs The lowest of lows I'll co ... ghs The lowest of lows I'll come driving I'll come(
97 9.Do you know where you're going to w? Do you get what you're hoping' for? When you look behind you THi auntie WHAT THE FXXX you say? Said Taylor sings better than Grande?'It's l ... e we were standin' still in time Chasing the fantasies That filled our minds You knew how I ... lled our minds You knew how I loved you But my spirit was free Laughin' at the questions That you once asked of ... stions That you once asked of me Do you know where you're goin' to? Do you like the things that life is showin' yo
98 4.女人味 keeping time with the beat Three four you make me want some more Of your infectious smile yeah You make ... nfectious smile yeah You make me wait a While Why won't you take my calls Wish I could be a fly on your wall And ... uld be a fly on your wall And see ya tonite Cuz I'm tryin to make it right yeah CUZ I really wanna make it right Pretty lady保持用直线的方式进退猫步它永远是最佳行为用最美的姿势喝水笑容是必备举手投足尽 ...
99 16.All I Want t I'd love to win the lottery And move to Paris for good ... ry And move to Paris for good Get myself some of those fancy cars Mansions with a couple of swimming pools I'd ... couple of swimming pools I'd love to dress like a princess Chanel Versace Miu Miu But none of them could ever make ... none of them could ever make me smile The way that you do All I want is to be with you My sweet honey All I do I do it for you ... oney All I do I do it for you
100 2.Bizarre Love Triangle(纠缠三角恋) Songs For Lovers(浪漫恋歌)2.Bizarre Love Triangle(纠缠三角恋) Everytime I think of you I feel shot right through with a bow of gloom. It's no problem of mine but it's a problem I find living a life tha ... m I find living a life that I can't leave behind. There's no sense in telling ... . There's no sense in telling me the wisdom of a fool won't set you free. But that's the way that it goes and it's what nobody knows while every day my confusion

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】