魔鏡歌詞網

關於 i + beleive + in + love 搜尋歌詞 共有 262 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 10.She's Like The Wind(她像風一樣) asure The Love Song Notepad(珍愛典藏輯 / 經典情歌記錄簿)-珍愛典藏輯 / 經典情歌記錄簿(Treasure The ... -珍愛典藏輯 / 經典情歌記錄簿(Treasure The Love Song Notepad)10.She's Like The ind(她像風一樣) She's like the wind through my dream She rides the night next to me She leads me through moonlight Only to burn me with the sun She's taken my heart ... r body close to me Can't look in her eyes She's out of my leagueJust a
2 3.Bloody brightly roses 曲橋本鏡也 Calling the darkness are flowing now Understand feel it so but can't deny They are whisper ... ut can't deny They are whispering in my ear so sweet'Come in join us to the black world quickly' Distress is overlimit already Want a lie you don;t say need more noth ... e you don;t say need more nothing They said again and again'We can get it' Maybe can never escape from them But someone keep me back always why? So he said'Rem ...
3 16.One Love Wonderful World br>16.One Love Wonderful World作詞平井堅・JENSEN作曲平井堅・松原憲 Gonna give you ... ENSEN作曲平井堅・松原憲 Gonna give you love Everything you need Gonna give you love Gonna give you love Bay I believe Gonna give you love Gonna give you love Everything you need Gonna give you love Gonna give you love Tell me you belive Gonna give you love People livin' the fear of yesterday Holdin' on Wi
4 6.One Love Wonderful World 6.One Love Wonderful World Gonna give you love Everything you need Gonna give you love Gonna give you love Bay I believe Gonna give you love Gonna give you love Everything you need Gonna give you love People livin' the fear of yesterday Holdin' on Will they let it go? Tear for tear So much pride ... ? Tear for tear So much pride in the wayJust goin' round round round Found&round the circle down Gonna give you
5 11.Better Than That an see it in your eyes That you're not satisfied Maybe you should give it up Maybe you should make it stop You say you're do ... make it stop You say you're doing fine That she's one of a kind Baby I know know better than to Beleive that white lie Maybe she will tell you that she cares Tell you that she always will be there But that don't matter Cause I c ... that don't matter Cause I can love you better than that Even on a cold and ra ... han that Even on a

6 12.If I Wanna Dance with You if I can in these dark cages[Chorus] If I wanna dance with you If I wanna dance with you I have to use my remote control If I wanna dance wan ... to use my remote control Fighting over words bad for your bones Like tlove birds killing each other over one stone But don't worry ... ver one stone But don't worry love will return With more love that will be gone[Chorus] If I wanna dance with you If I wanna dance with you If I wanna dance wanna dance wanna dance
7 3.He's Still Here we don't beleive in miracles Tell me When did we start thinking God stopped movin' When He does? And why do we beleive that he has somehow lost his touch? Oh what's wrong with us? He's still here Still mov ... us? He's still here Still movin' after all these years And he never disappeared Our God yesterday is our God today He's still here He's still here Let me tell th ... r hands Your breath on everything And I believe Oh silly me Tell me When
8 6.Everything I Got >6.Everything I Got Got the bitch all new New Yorkers so I flew her to New York I been ball ... ew her to New York I been ballin'lately another league I know that won't stop What did I do to you to make you feel like this? Percocet might pop a pill like we L ... my soul and I can't feel my finger Tell why you talk them broke bitches I been with They don't come at your feel ... h They don't come at your feelin's They don't know shit that we go through They don't even
9 16.Priceless For King & Country-Run Wild. Live Free. Love Strong.16.Priceless[Verse1:Joel] Mirror mirror mirror on the wall Tell ... mirror mirror on the wall Tellin' those lies pointing out your flaws That isn't who you are That isn't who you are[Verse2:Joel] It might be hard to hear but let me tell you dear If y ... at I can see I know you would beleive That isn't who you are There's more to who you are[Pre-Chorus: Luke] So when it's late you're wide awake To mu
10 2.Girl VS World Nino Bless-R.O.A.M. 3 (Mixtape)2.Girl VS World(feat. Ness Lee)[Verse1:N ... d(feat. Ness Lee)[Verse1:Nino Bless] For the hardship to my pride that has surfaced To the powers knock down that owl they worship then you'lll acknowledge my ... urpose Not the fame not the bling thats too plain I'm a steer in my lane And rebuild while the eye above try to drive me off with they pyramid scheme Flash ... with they pyramid scheme Flashing lights if you know
11 10.I Believe(yo Creo) traar mi lindo amor I believe my love will always be in your heart Pero ser muy tarde corazn Coro I ... o ser muy tarde corazn Coro I beleive you'll whisper on You'll cry in bed So I'll come home You'll notice you were wrong But i'll be gone(I'll Be Gone) Apuesto que vas a llorar Mejor decirte que olvi ... erpo me correspondio Se que brindaras otra version Pero hasta un ciego ve que te fui fiel I know very well that you say that I did wrong Quizs te crean qu
12 1.I Fck Wit You Girl er Stop Going In1.I Fck Wit You Girl[Hook] Can't judge me girl I wantJudge you neither(uh uh) I ... antJudge you neither(uh uh) I love yo smell(yo style) Hotter then a feaver(burn ... yle) Hotter then a feaver(burning up baby) You diffrent from others(you are) I ... ffrent from others(you are) I love yo demeanor You took me back time after time Even tho I cheated Thats why I fuck with you girl I fuck with you girl I fuck with ... like you fuck with me I
13 6.Whatever It Takes t Me Here in the First Place6.Whatever It Takes you're so complicated. you've got your ears to the ground and you're the talk of the t ... of the town yeah she's so amazing at least that's what they say. you've got me so frustrated I know for you enough is never quite enough so call me crazy that's j ... y that you made me. you're giving me a heart attack i'm tired of being in this whatever circle. a story told me once to run like hell but fear ... once to
14 15.I Fuck Wit You Girl er Stop Going In (Mixtape)15.I Fuck Wit You Girl[Hook Rich Homie Quan] Nobody can't judge me girl I wantJudge you neither(uh uh) I ... antJudge you neither(uh uh) I love yo smell(yo style) Hotter then a feaver(burn ... yle) Hotter then a feaver(burning up baby) You diffrent from others(you are) I ... ffrent from others(you are) I love yo demeanor You took me back time after time Even tho I cheated That's why fuck with you girl I fuck with you girl I fuck
15 9.Tell Me -A-C-K-I ain't even know they try to get me shut up I'm like what up To the money that im here to get a cut-off right? Hear a lot of hat ... t-off right? Hear a lot of hatin' as fakin' as Wishin' they could make it as lame as dudes that can light brods Me? I be crude up Gett ... t brods Me? I be crude up Gettin' in with referees say they ready for us And I say they better be[Hook: Packi+ Moe-T] Tell me what is it you feen ... T] Tell me what is it you feen
16 9.Who's Thinking About You Now? ason Mraz-Love Is A Four Letter Word (愛有十三劃)9.Who's Th ... ter Word (愛有十三劃)9.Who's Thinking About You Now?作詞Jason Mraz作曲Jason Mraz Who's th ... ason Mraz作曲Jason Mraz Who's thinking about you now? If you were building a wall who would tear it all down and pull you through? Who's th ... and pull you through? Who's thinking about you? Who'd care enough to send you flowers that you could call at all hours An
17 10.The Reason t a mountain not an earthquake and not a storm. I ink it stopped me from wanting to hold you and keep you warm. When I close my eyes I see your face Everytime your smile lights up the place Make me believe tha ... he place Make me believe that love was real Imma tell you how I feel(CHORUS) Throw myself ... w I feel(CHORUS) Throw myself in the ocean cuz I'm love sunk over you Sail my heart straighinto you Cuz you're the reason I'm breating Throw m
18 19.Les Misrabel rabel[INTRO][Verse1:Lil B] Welcome to my trap house Sack out Mack out Back ... house Sack out Mack out Back in The gangsta shit that was missin' I can't beleive I'm back and forth with my mindstate I failed before lost it all Yeah I felt that I fell back Niggas hate on me for that wanna kill me Because they're jealous S ... did I do to you? I'm just trying to get my family out this hell Ghetto trapped me with no cheese Feel like I've died twice Seen my
19 8.One Heart At A Time C.O.D. D. To love someone through the pain They inflict on you is one of the hardest mother fucker th ... f the hardest mother fucker things to do me But I finally get to understand that when people aren't used to someth ... n people aren't used to something They afraid of it And naturally you hate someth ... And naturally you hate something before you love it im cool with that I always say one heart at a time cause I ... y one heart at a time caus
20 7.Triumph lhoun-Kelvin7.Triumph Verse1:10 year old boy s ... h Verse1:10 year old boy single mother2 black parents parenthood slowly substituted by the crack era momma ... ituted by the crack era momma in the back eviction notice on tha front door fight ... notice on tha front door fightin ova school because what i see at home she dont know we got nowhere to live i ended up on my sistas front porch damn she just a ki ... amn she just a kid herself tryin ta raise

21 1.Part Two rd I live inside a haunted house With a butler that's a fixture Always mak ... er that's a fixture Always making up a mixture For a mister with a migine I'm an unimportant orphan It's my way nor the highway I spend the morn ... r the highway I spend the morning bored When I used to sort a soar The trapeze is my tradition Now I'm wish ... e is my tradition Now I'm wishing I was more My parents love each other madly Sadly fell to their grave But a billionaire w
22 1.I Believe in You and Me I Believe in You and Me I believe in you and me I believe that we will be In love eternally Well as far as I can see You will always be the one... For me Oh yes you will And I believe ... Oh yes you will And I believe in dreams again I believe that love will never end And like the river finds the sea I Was lost now I'm free Cuz I believe ... st now I'm free Cuz I believe in you and me I will never leave your side I will never hurt your
23 39.Cherish ish Thinkin' back in time Someone said that love was blind But they were wrong You just choose not to see me When it's right before your eyes You'd rather compromise Then give your all Th ... pposed to be Time and time again you disapoint When she belivesJust do your best And give her what she needs And... Cherish her ... she needs And... Cherish her love Show her she's right where she belongs Take care of her heart Before she's gone Cherish
24 16.Lovin' You eys-Songs In A Minor16.Lovin' You Lyrics Alicia Keys Music Alicia Keys If I gave you forever Would you take care of me? Would you take me for granted? On ... On the way Those wonderful things that you do They got me feelin' In love with you In love with you That loving you this easy Comes so naturally Loving you this easy Comes so naturally I would give you laughter Oh And so much more than that Oh yes I would And to f
25 3.High Maintenance d Middle Fingers3.High Maintenance I'm so highhhhh flying saucer racing on vacation in the sky over top the population Marijuana maryjane whatever you name it Been smok ... whatever you name it Been smoking for a couple years and got no plan to change it At21 I started puff ... change it At21 I started puffing just in moderation Now I smoke like I'mJamaican it's a daily operation Plus with ... 's a daily operation Plus within my occ
26 9.Ted & Fiona-I Love You, Man9.Ted I'm hunted You want my tears to show Can you make your words untold? They flash ... your words untold? They flashing far from home I need something to beleive in I know I'm only human if you cut me I start bleed ... an if you cut me I start bleeding I start bleeding I need something to beleive in I know I'm only human if you cut me I start bleed ... an if you cut me I start bleeding I start b
27 4.Who Is This K-Rino-Alien Baby4.Who Is This[K-Rino{*Yawning}]{*Phone rings} Man who is this calling me? Aw man! Hello?(Is this K?) Yeah who is this?(We a ... his K?) Yeah who is this?(We ain't never meet before playboy my name is Chris I don't know what's go ... s Chris I don't know what's going on but I figured I'd take the risk I got your number from S ... risk I got your number from Sinthia's phone contact list) Homeboy is you serious? Why you call
28 2.Make Me Glow m A night in trash A lucky generation walked stonein hush We're walking on paths of another age Pain for too long The flower's gone silent Afraid of summer And hate the cold I saw ... ummer And hate the cold I saw in your eyes i could have a home So make me glow under your sky I've never known how to fly Let me see true life True life I don't ... e true life True life I don't beleive any of your words You feel the rot and then you shoe me the road We're wal
29 2.Love Is TARS2.Love Is You've got fears baby you got doubts What ever it is I can ... doubts What ever it is I can love it outJust put your love and trust in me Paradise could be a reality I can tell by the tears on your face I know where you've been But i'm here to change all of that A ... all of that And let the sun shine in(Chorus) Love is what you make of it Giving and taking it Whatever your heart says love is I'll be everythi
30 6.Real Love br>6.Real Love Thank you father for blessing me I beleive in you with all my heart Today I I wanna thank you lord For hold ... wanna thank you lord For holding the most beautiful blessing in my harms If we met much sooner than we were supposed to I wasn't patient so were you[Refra ... sn't patient so were you[Refrain:] Yeah this must be real love This must be real love[x2] Yeah this must be real love This must be real lov
31 5.You Belong To Me l Those Things And Then You're None (Version 1)5.You Belong To Me I'm always cry ... elong To Me I'm always crying on planes. I'm wondering how birds find their way. There are so many things I don't understand. What makes a women not ... stand. What makes a women not love a man that loves her? I think I should just be alone. I think I should find my way home. There are wires and maps that were given to me By my mother and
32 5.She Addicted d to your love your love But when you leave I feel withdrawls Because I'm addicted to your ... Because I'm addicted to your love I'm addicted[Cassidy:] I was driving down Nice town to pick up Keyshia And I almost crashed when I passed this chick named Rachel She a ... this chick named Rachel She ain't have a ring on her finger but really faithful to some big willy But I'm really gett ... big willy But I'm really getting cake too Mami a hotty g
33 15.Through It All br>(經歷一切) In the morning when you wake When I wanna face today and all your heartache Th ... oday and all your heartache Thinking how much can you take Please don't ever loose a faith and don't fall under ... a faith and don't fall under In a world that seems to get colder& colder Don't you worry cuz My ... colder Don't you worry cuz My love will only get stronger& stronger Cuz I I I I I'm gonna ... tronger Cuz I I I I I'm gonna love you gon
34 1.More Like Falling In Love ay-Everything Sad Is Coming Untrue1.More Like Falling In Love Oooo Give me rules I will break them Show me l ... es I will break them Show me lines I will cross them I need more than truth to ... hem I need more than truth to beleive I need a truth that moves and breathes To sweep me off my feet Its gotta be More like fall ... et Its gotta be More like falling in love Than something to believe in More like losin
35 4.Trust Me(Feat. Urban Mystic) stic) Love is a funny thing(oh yes it is) It can live through what people say The only th ... gh what people say The only thing I ask(what you ask?) Is that you have some respect(I got it babe) And please dont take My ... babe) And please dont take My love away yea oooh oooh yea You can trust me(trust me) I can trust you Baby I trust you Baby we could fly away oh whoa Noth ... we could fly away oh whoa Nothing matters cuz nothings better Baby I will alwa
36 4.I Say A Little Prayer While combing my hair now And wondering what dress to wear now I say a little prayer for you Forever and ever you'll stay ... Forever and ever you'll stay in my heart and I will love you Forever and ever we never will part Oh how I ... r we never will part Oh how I love you Together forever that's how it must be To live without you Would only meen heartbreak for me. I run for the bus dear While ... run for the bus dear While riding I think of us dea
37 4.I Say A Little Prayer While combing my hair now And wondering what dress to wear now I say a little prayer for you Forever and ever you'll stay ... Forever and ever you'll stay in my heart and I will love you Forever and ever we never will part Oh how I ... r we never will part Oh how I love you Together forever that's how it must be To live without you Would only meen heartbreak for me. I run for the bus dear While ... run for the bus dear While riding I think of us dea
38 8.Let the Pain Remain nn Go-Falling in Love8.Let the Pain Remain Love comes love goes But a sudden feeling never lets me be Somehow i know Quite a part of me isn't changed s ... e a part of me isn't changed since you've been gone Like a sturdy tree thats seen a thousand seasons I've to shed my leaves ... easons I've to shed my leaves in winter And grow them back in spring To welcome life again To welcome you So goes my life
39 6.I Still Call Australia Ho! e players In the juice bar what's your flavour? Offence and defence set and play Corporate bond ... ce set and play Corporate bonding on your weekend away Time-share seminar self-motivation Where your first step is always litigation HO!(ho) HO!(ho) Woah no(woah) HO!(ho) I ... !(ho) Woah no(woah) HO!(ho) I love a sunburnt country A land of sweeping plains And good old Aussie sporting names West Coast Eagles; House of Pain Deck Dogs and wigger knob
40 3.Better Believe It out A Warning But It Looks The Same For Everybody. It Has Eyes Ears And AJealous Streak. Mistake It For Anyth ... s Streak. Mistake It For Anything Else... You'll Suffer. You better believe it You better believe it You better believe it My money don't fold don't get mixed up ... nd Gentlemen It's Boosie Boo King Of Louisiana I Been The Truth If You Don't Know Betta Ask Somebody I Am The Show And The After Party I'm Stack ... And The After Party I'm Stackin Dough Ain
41 2.Arms And Legs gs Up in the morning unsteady on my feet I can't Seem to focus didn't get much sleep last night Look ... et much sleep last night Look in the mirror what do I see? There's a ghostly shadow of a man starr ... ghostly shadow of a man starring back at me I'm the one that walked away from ... the one that walked away from love Couldn't take that chance I don;t know what I was Th ... nce I don;t know what I was Thinking of If you want to know what
42 14.Dedicated om the beginning all i had to do was survive In a race against millions where they lose they die?? At the end of the race wait ... ?? At the end of the race waiting so I used your guide I found heaven in you You shared your light with me Gave me ... ed your light with me Gave me insight way before the light hit me It's more than just a bone'cuz we ... more than just a bone'cuz we inseparable Even when they cut the cord on the ambilocal Never ma
43 1.If I Was Your Man Pt.2 Oh girl I love youuu kiss and hug you Never put no girls before you Id wrap the world up ... fore you Id wrap the world up in a big old bow and give it to youuuu If I was your maannn(la la lala la) You would never have to beg my ... ou would never have to beg my love you would get automatic I if was your mannnn(la la la la) Girl anythign you want... and anythign you need you can have it If I ... a la la la) Ohhhh baby please beleive me I'm gon have you where you don't
44 3.This Ain't Sex r>3.This Ain't Sex作詞 Usher作曲 Usher Yeah U need to turn this up Police report to the dance floor Yeah It's just you and me uh yeah feel tha ... .. I can't wait to get you up in my room Baby- first let me go and set up the mood(set up the mood) and I'm gonna do you up and then I'm gonna do you down I'm gon ... onna have that body baby floating all around And all you gotta do is get close to me Br ... gotta do is get close to me Bring it all to me it's goin(!
45 2.Ashes y heart I beleived the end of burning Was a dream deep in me When everything went up in flames I still walked away Turn around and see what ... away Turn around and see what love's done for me You would not beleive the way I used to be so cold Maylove requires walking through the fire To set me free so I can rise up from the ashes I was broken A million pieces left to whole I was frozen my hear ... was frozen my heart left out in the

46 3.Mystery Girl believed in love at first sight but i was wrong ohhh wrong I never believed ... g ohhh wrong I never believed in love at first sight but i was wrong ohhh wronggg I will get you mystery girl if it takes everyth ... stery girl if it takes everything You might not remeber me but i remeber you who's the mystery girl(Who's the mystery girl) Who i see on my block(Who i see on my ... on my block) I never believed in love at first sight but i was wrong ohhh
47 21.Need A Change for ive sined Its been25 years since my last confession Ive watched people die and ive stolen to survive And im still feed ... n to survive And im still feedin miles because addicts get high Now is this the life that i was born to live? Could i really have fate with all the crimes ive com ... hey sappost to Ive shown more love then ill ever get back but all the evil ive done i know im sure to catch that Ive worked to feed the demons and the devils have ... ut i need you
48 6.Beast Is Us Braintax-My Last And Best Album6.Beast Is Us[talk ... lbum6.Beast Is Us[talking man]... to face the fact That in a democratic country we are responsible for what our government's do And the only way we can expiate that responsibility is to Us ... e every breath we have everything we can do To demonstrate our utter rejection of the crim ... ur utter rejection of the criminal acts of our government's[Verse1:] Apartheid on West Bank- nobody cares Shots
49 8.Invisible Media Braintax-My Last And Best Album8.Invisible Media'You can't see us... BUT YOU CAN FEEL US...'[Col ... .. BUT YOU CAN FEEL US...'[Colin Emmanuel on the decks]'So you listen to me. Listen to me! Television is not the truth Don't you want the truth? Go to your gurus ... only place you're ever gonna find any real drama!'[Verse1:] Kissing you already Matty seen with blonde Show guru buys hammer movies and goes on(Farewell) close to tears at the f ... ewell) clos
50 11.What's This All About? s so we think we can see. Not knowing we're blind we beleive everythin'. We think we're afraid But in fact we'll never be. Our body's a trip Our m ... er be. Our body's a trip Our minds are possesed. Our soul is in danger caused by people's anger. And we all woudn't have seen Our ... we all woudn't have seen Our love is suffering. What's this all about? What's this all about? Guess I get it now. Guess I get it now.[x2] We've be
51 16.The Die(feat. Gemstones)(Explicit Album Version) and you ain't even gon see it You gotta lot of money I a ... it You gotta lot of money I ain't tryna be funny But they say where you go ... unny But they say where you goin you ain't even gon need it They see you ridin round shinin with your fine round diamonds Pretty green eyed lady Been on tha sidel ... en eyed lady Been on tha sideline poutin while you primetime poppin Hungry niggas want a peice of your pastry I suggest you
52 1.You're Still You always shine And I can feel your heart in mine Your face I've memorized I idolize just you I look up to Everyth ... just you I look up to Everything you are In my eyes you do no wrong I've loved you for so long And after all is said and done You're still you After all You're still you You walk past me I can feel your pa ... alk past me I can feel your pain Time changes everything But one truth always stays the same You're still you After all You
53 1.T.H.U.G.S gh I'm makin money Even though I'm makin money(Gotta do gotta struggle gotta hustle gotta do what I do...)[Speech1:] And I believe That we must confront the past ... hat we must confront the past In order to capitalize on the future Because ... italize on the future Because in our present times and turmoil It is inevitable(we gon' do) Focus! did hear what I said? I said focus on our children. We must concentrate on education And provide not o ... nce So stand tal
54 16.Streets Alone Because I Love It16.Streets Alone He Won't leave the streets alone So Ima leave him alone He wont leave the streets alone So Ima leave ... e I dont wanna be alone You think the money show you love me Baby thats absurd I just want you at home Before I leave I gotta grab some th ... e I leave I gotta grab some things Hold up think I herd ya cell phone ring I didn't even know you were still in the house I dont want nobody runnin in my s
55 1.Propaganda Mojo-Snappin' Necks1.Propaganda Ten minutes of death murder destruction. Preceeded by some simple ... ion. Preceeded by some simple instructions. Don't snooze on the news'cause you're gonna lose. Channel2 channel53646 click click yo a ... channel53646 click click yo ain't that a bitch? Hell is what you sell on a large scale. Profit for misery you know it's sick. The people that you sell a m ... . The people that you sell a mindless clientele. The poison s
56 3.I Love You Richie-Coming Home3.I Love You Here I finally come to stand My pen and paper in hand To write to you To tell you what I feel ... o you To tell you what I feel inside To say to you I can't survive Without you For all the th ... ive Without you For all the things I've come to see I now beleive there's only you Only you for me I'm stand ... you Only you for me I'm standing here so lost in you That's all my heart and soul can do Is say
57 2.Badd Ying Yang Twins-U.S.A. (United State of Atlanta)2.Badd[scream] Collipark hannh Chea!Yoh! MikeJones!Who?MikeJonesJones! hannnh... holluh ... is one man uhuh chea! We got Ying Yang Twins and MikeJones in the house tonight!Yo yo(all these piece) Collipark and Swishahouse ... ce) Collipark and Swishahouse in this bitch check it out yo yo[Chorus] I'm look ... it out yo yo[Chorus] I'm lookin for a dime that's top of the line Cute face slim wa
58 9.Forever Young h our destiny We will feast in harmony as one Forever young Though they teach us sacrifice We will never compromise We are here until our work is done Forever y ... oung... Whatever may come falling down Will never break our solid ground A millions hours until the game is won Forever young Until we've learned what ... oung Until we've learned what love will bring Well our immortal voice will ring And through the clouds we'll always ind the sun Forever
59 2.Accident Black Spot lever You beleive that you are bright Go get yourself together To the the life that you never had You're satisfied by noth ... r had You're satisfied by nothing It can't just be that bad You'd better f ... ust be that bad You'd better find a solution Or it will never stop Why don't you f ... ill never stop Why don't you find a solution You'd better leave that black spot Good guys dwells ... t black spot Good guys dwells in heaven Bad boys go to hell You feel you'r
60 3.Git Down dre Nickatina-Horns And Halos3.Git Down Uh you see im way to aggressive to act embarassed And im cool with my game and the ... im cool with my game and the love we charish Stay true even if I knock a broad like paris But I never let her get a day off like ferris Im a chief then parish li ... prone had the whole world feeling me Ill burst until its really one and a million Ill park spark and im all ... ion Ill park spark and im all in the building C'mon t
61 7.Go On do something for yourself Mom? And get the hell out of the house. Well would you do someth ... ouse. Well would you do something for your son Mom? And stop taking all these pills.'Cause it's cold in December and there's reason to stay in and I want to see you when you're on the deck of that ship. Yeah you're sail ... of that ship. Yeah you're sailing away and the sun looks right on your face. Without a reason to ... our face. Without a reason to beleive(
62 2.Reckless I still think about us in the rush that we felt With the rag top down and the radio blast ... g top down and the radio blasting You were riding shot gun in nothing but a bikini and a seat belt Looking better than the law should have been allow ... the law should have been allowing oh mercy We hit the corners going90 Love had blindly fallen head over heels over you Every feel ... over heels over you Every feeling that
63 5.In My Life ters5.In My Life Feel the heat below my feet I have to go no time to sleep Can't ... to go no time to sleep Can't beleive the things you say I turn my head and walk away You make me sick you make me nervous Times are gone when you would say This is the one and ... you see you've been mistaken In my life I decide and it turns me on How I am how I live who I ... on How I am how I live who I love In my way I feel strong And it turns me In my l
64 15.The Way I Do(Previously Unreleased) Special kinda friend lemme clown with ya Get to know you little better spend some time with ya Hit the town with ya spend every dime with you ... m with you get your picture painted place it on my wall and as long as i want I'm giv ... and as long as i want I'm giving you my all but when the night falls we hold eachother all night Play some B. Knight He'll make it all right Brian: I can see it ... all right Brian: I can see it in your eyes your looking at a real
65 3.You're Still You always shine And I can feel your heart in mine Your face I've memorized I idolize just you I look up to Everyth ... just you I look up to Everything you are In my eyes you do no wrong I've loved you for so long And after all is said and done You're still you After all You're still you You walk past me I can feel your pa ... alk past me I can feel your pain Time changes everything But one truth always stays the same You're still you After all You
66 3.She'd Never Be Me nerve Sitting up here thinking about How it would be if i was your girl Th ... would be if i was your girl Things i could do for you Love you the way she never knew how If only you could imag ... new how If only you could imagine I could make you beleive for real Verse1: cause..she could never really Take care of you She's to young ... ke care of you She's to young in the mind To be there for you like a real girls should be Thats why you ca
67 2.It's not the end M. Marcolini Now I know how you feel Going down without the chance to deal No more friends to take your hand Without a reason to ... your hand Without a reason to beleive Do they know the way it feels Liing in this world thats made of steel When your plans as a broken man Los ... your plans as a broken man Losing your mind it's hard to survive You don't have to kick a fight because they never understand All you've gotta do Is ... rstand All you've go
68 8.The real thing he real thing作詞 A. Aquilani and M. Marcolini I've got the real thing here by my side Love makes the world go crazy And I think I'm crazy for you Need someone who'll save me And you know I'm talk ... save me And you know I'm talking to you Take me to your heart When it's cold and dark I just want to feel the magic Hold me ... ant to feel the magic Hold me in your arms I've got the real thing here by my side Someone who needs me hold ... s
69 2.Deep in my Heart Assorted Singles2.Deep in my Heart Walking through time looking for an answer How can it be this way What have I done I just can't help but wonder How everyth ... 't help but wonder How everything could change. CHORUS-1'Cause you have turned my world around S ... have turned my world around Since you came along no After this love was found it seems like we can't go on. CHORUS-2 Deep ... we can't go on. CHORUS-2 Deep in my heart I know th
70 20.Why No k I'm talking about Back up in this fucking shit now We gonna do shit y'all niggaz never heard of Fuck is go ... ggaz never heard of Fuck is goin' on in this motherfuckin' bitch come on Yo yo yo yo I'm a nomad nigga I came up with no dag Little broke nigga I a ... no dag Little broke nigga I ain't have no cash No threads and no rags shit was serious I wasn't ... ags shit was serious I wasn't in no fads nigga I'm no pretender I've been to jail an
71 15.Don't Let Them Foolya No red against no blue You know you know Verse1[baby beesh] Now you liv ... Verse1[baby beesh] Now you livin that fast track Chasin that ass crack I be making my money fucking with the jones and nasdaq We be blowin on fat sacks And cacthing amnesia with these heaters Making beleivers out of haters and cheaters You know that violence ... eaters You know that violence interupts my dope trade I just do the herb no coca ... ade I just do
72 9.Smoke sions Causing deep discussions Brothers that fight might only speak to cous ... fight might only speak to cousins Rugged life but niggas in my fleet is stubborn Grandma's they turn to stella's when they need some lov ... ella's when they need some loving My name holds weight bigger than a sint bernard Some think because its rap that it aint a job Think again i try to sepearate my do's from don'ts Niggas be slitt ... 's from don'ts Niggas be
73 12.Deep in my Heart r>12.Deep in my Heart Walking through time looking for an answer How can it be this way What have I done I just can't help but wonder How everyth ... 't help but wonder How everything could change. CHORUS-1'Cause you have turned my world around S ... have turned my world around Since you came along no After this love was found it seems like we can't go on. CHORUS-2 Deep ... we can't go on. CHORUS-2 Deep in my heart I know there's only you And righ
74 12.Real Niggaz pper City In The Ghetto12.Real Niggaz Talking( b.g.) Wuz happenin' man? Look this for my motherfuckin real niggaz Ya heard me? Baby slim fresh turk wayne juvi joe cassi k.c. curl It don't even much stop(i keep it real with my real ... My hood is kurupted with nothin but killers and soldiers Off top cut throaters get crossed up get fucked over It's ... ossed up get fucked over It's in a nigga nature to put that iron Don't playa hate us Get knocked o
75 3.Before You Go Tomorrow st The Beginning3.Before You Go Tomorrow I cant leave you but i know you cant stay I never thought our ... cant stay I never thought our love could end up this way And i cant imine livin life without you now How could this happen that youre lov ... uld this happen that youre lovin me down Never thought id feel so much hurt ... thought id feel so much hurt inside<> So much to even let down my pride And i know its ova now so darl ... And i know
76 14.No Limit i-t(what kind of ride you got from all that hard win boy) Range rovers lex rollers benz lexus jeeps jets(what's the type of bitch niggas no limit don't fuck with) Fake snitch jive ha ... punk sucka busta coward(what kind of niggas you love to make your money with) Thugs gs ridas soldier ballers playas hustlers money makers(and what's that feddy what's that name for ... Ahhhhhhhhhhhhhh Yo yo i come into the room like i was high on dope Shit's bitter Rhymes out till
77 2.Forever Young h our destiny We will feast in harmony as one Forever young Though they teach us sacrifice We will never compromise We are here until our work is done Forever y ... oung... Whatever may come falling down Will never break our solid ground A millions hours until the game is won Forever young Until we've learned what ... oung Until we've learned what love will bring Well our immortal voice will ring And through the clouds we'll always ind the sun Forever
78 8.Millionaire Dream s Pull up in my lexus Sippin on don p Call me lil' baby but you ain't know it was cmb I floss everyday wootay Know ... b I floss everyday wootay Knowin' to shine like a crushed wined face rolie What the deal on the real it's all about scrill Pretty grills pretty broads and plenty mills ah Rid ... broads and plenty mills ah Ridin to myself up in my baby benz Playin' tens goin shoppin with my lady friends Flyin' to nashville
79 13.Millionaire Dream s Pull up in my lexus Sippin on don p Call me lil' baby but you ain't know it was cmb I floss everyday wootay Know ... b I floss everyday wootay Knowin' to shine like a crushed wined face rolie What the deal on the real it's all about scrill Pretty grills pretty broads and plenty mills ah Rid ... broads and plenty mills ah Ridin to myself up in my baby benz Playin' tens goin shoppin with my lady friends Flyin' to nashville
80 13.No Limit hat im saying We millionaries but uh lets show everybody what no limit is Where we from you know what im say ... e we from you know what im saying(chorus) I'm from the motherfucken n-o l-i-m-i-t You niggas cant fuck with me(4x)[c-murder] Nigga i'm c-murder known to get rowdy ... m c-murder known to get rowdy in the clubs Sell tapes to my niggas in the hood selling drugs I'm a tru member cause i'm tru to da game Ask p i got tru blood runn ... ame Ask p i got tru blo
81 12.Forever Young h our destiny We will feast in harmony as one Forever young Though they teach us sacrifice We will never compromise We are here until our work is done Forever y ... oung... Whatever may come falling down Will never break our solid ground A millions hours until the game is won Forever young Until we've learned what ... oung Until we've learned what love will bring Well our immortal voice will ring And through the clouds we'll always ind the sun Forever
82 1.TheJump Off ne for a minute now im back at the jump off{JUMP OFF} Goons ... the jump off{JUMP OFF} Goons in the club in case something jump off I'm back up for the high for the pump off ... for the high for the pump off In the graveyard is where you get dumped off All we wanna do is party{WOO} And by everybody at the bar barcardi{WOO} Black barbie dr ... rdi{WOO} Black barbie dressed in bogardi{OW} I'm tryna leave in somebodies ferrari{ERRR} Spread love th
83 10.Love's Coming BeBe Winans-BeBe Winans10.Love's Coming Two things you promised me The world and ecstacy But all you've given are material th ... l you've given are material things When what i'm looking for Sums up to so much more And if ning less i'm sure not settling I lay awake in bed Wonder what lies ahead And in tomorrow said What will it bring No more concern myself About this commons wealth My futures on the shelf and i stil
84 1.Tortured Man ill now bring you one of the greatest vertuosos of our time A radio star I hate my TV My life is on film yet it sucks be ... ife is on film yet it sucks being me(Shut up sit down) My life's a wreck I'm bored with sex I've go a big nose and a sk ... ex I've go a big nose and a skinny neck I can't sing I can't dance I make money to talk about the junk ... money to talk about the junk in my under pants I'm a tortured man I'm a tortured man I can't ... an I'm a tort
85 7.Don't Say Nothin' t Say Nothin' yo when I released my first single back in like'86 people was like oh you know that's popcorn and you know they weak you know then I mess around I go world trade on them ba ... I go world trade on them bangin' out them multi-plastic still got negativity to br ... tic still got negativity to bring my thing is you can't say nothing nice don't say nothing take your place allow me to flex a taste as my accomplishments br ... taste a
86 10.I Loved You e10.I Loved You I thought you was the one hon yeah when I met you at the freakn ... h when I met you at the freaknin' whoever thought you'd be the type to greet and keep secrets my friends said don't sleep but I did so now I'm reap ... leep but I did so now I'm reapin' desease that I sold I can't beleive you so deceivin' sneakin' out on the weekends with Michelle one of your freak friends from the east end she bad as hell half black and ... he bad as
87 10.Believe Me If All Those Endearing Young Charms ose Endearing Young Charms Believe me if all those endear ... Believe me if all those endearing young charms to my mother Beleive me if all those endearing young charms Which i gave on so fondly today Were to change by tomorrow and fleet ... change by tomorrow and fleet in my arms Like the fairy gifts fading away Though would still be adored as this moment thou art Let thy ... this moment thou art Let thy loveliness fade as it will And aro
88 5.Gunpowder can feel love peace and hear silence But i smell gunpowder(pow) My brother's been dead ever s ... My brother's been dead ever since I didn't beleive it but when i saw him i was convinced Two shots to the head he was already dead lord I headed for revenge ... ead lord I headed for revenge in the city of port au prince Screaming bro-brother Don't you know that we can't stop the violence no Because the war is not over Until you can feel ... s not over
89 15.Gunpowder val Featuring The Refugee All St15.Gunpowder I asked my mother why do you cry she said your brother had... he just died Well I told hi ... s not over until you can feel love peace and hear silence But I smell gunpowder(pow) my brother's been dead ever s ... my brother's been dead ever since I didn't beleive it but when I saw him I was convinced Two shots to the head he was already dead Lord I headed for revenge ... ead Lord I headed for revenge in t
90 10.Murderer2 Mothafuckin' murderer[x2] Murdered my sister the only th ... Murdered my sister the only thing?I'm tryin to tell? is to take it to that nigga get that mutherfucker what I tell myself make that mutherfucka feel what Chell felt heavenly ... ly father but?your will? to bring them tears to her eyes fuck the fussin and the fights why she have to die couldn't? ... why she have to die couldn't?beleive my baby? to leave away from here so goddamn early I tried to te
91 4.Activity As Phuctivity aised Knowin i went to public school And sweared and got blazed Even weed when i got a whole two And that bitch i did do it Steal cars ive bee ... floor mat Nasty nigga make ya beleive that im a classy nigga But im far from that average joe that you know Use people for sheilds at shoot outs That i started co ... at i started cold hearted Runnin reckless peep out your shorty till my neck twist ... your shorty till my neck twistin Infectionist poisonus bug we all ruf
92 10.Fuck Battlin Fuck Battlin[kon artis] You wont last long like weed ... You wont last long like weed in brass bongsJust another fag on sum sad bitch ass songs I sh ... n sum sad bitch ass songs I shine sober cuz bugz is a soldier Beat that ass like roy jones If ya_ Do ... t ass like roy jones If ya_ Doin the randisco at a disco with a big hoe But the stupid bitch from sisqo now she wont let my dick go Bugz a stupid niggas take a sh ... shower with my pistol Walk up in you w
93 5.Do U Believe? u believe in love Can't you see like i can see That we should be ... e i can see That we should be in love Sisqo and lisa fell in love the other day Talked on the phone so long They caught the break of day Keesha and nokio don't talk like they used to But i gues ... But i guess that's just the things That we go through When two are in love Do you believe like i believe Do yobeleive in love Can't you see like i can see That
94 6.Light Of Some Kind Of Some Kind I wish i didn't have this nervous laugh I wish i didn't say half the stuff i say I wish i could just learn to cover my track ... s i'm not concerned about getting away'cause every time i try to hold my tongue It slips like a fish from a l ... It slips like a fish from a line They say if you want to play You should learn how to play dumb I guess i can't br ... o play dumb I guess i can't bring myself to waste your time'cause we both know what i've been
95 11.In A Glass House Numan-Machine+Soul11.In A Glass House I've seen love I've seen hate I've seen all the emotion god creates. I've seen good I've seen bad I've seen everyth ... 've seen bad I've seen everything that you could ever have. I've seen you I've seen me I've seen everyth ... I've seen me I've seen everything that i could want to be. I've seen tall th ... want to be. I've seen tall things I've seen long things I've seen everything a man was meant t
96 8.Paul Cezanne 5 Chinese Brothers-Singer Songwriter Beggarman Thief8.Paul Cezanne Tom meltzer Well i ... ezanne Tom meltzer Well i love cubism it's my favorite style When i see a cubist pa ... e style When i see a cubist painting i've just got to smile But there's one pa ... ot to smile But there's one painter i'm his biggest fan He's the father of cubism and his name's cezanne cezanne Cezanne cezanne the father of cubism Some people ... t was dechirico Some p
97 13.Live4 Love Prince-Diamonds And Pearls13.Live4 Love{'Last Words From The Cockpit'} Lauch procedure commence Countdown start10987654 Keep go ... ountdown start10987654 Keep goin' Acceleration into temporal space continuum now begins...30000 feet and still-a-counting(live4 love) The attack on my plane is steadily mount ... on my plane is steadily mounting(live4 love) They killed my buddy but I'm supposed to feel noth ... but I'm supposed t
98 7.Safe Sex booty waxin' For the bozac make sure he's strapped And if baby got back then yo we with that Call up a few people on the phone Yo we're hav ... ople on the phone Yo we're havin' a party at my private home Some bring some chronic plus some brew Call up your girl and ... me brew Call up your girl and invite her too Come active and bring purple lactives'cause we're gonna get more busy than gymnastics And do the humpty hump all night So when you come with the boy m .
99 1.As The Disco Ball Turns ark Sneak Love Action1.As The Disco Ball Turns He came to watch the disco ball The crazy patterns on the wall I say you must be so-and ... u on that tv show Eeny meany miny moe I'm gonna be lucky too Have a life where i can grow If it's the last th ... i can grow If it's the last thing that i do! Love is here right now Love is just around the corner One more block to my build ... ner One more block to my building Now love is coming over As
100 10.The Last Song he Law-Livin' Like Hustlers10.The Last Song Experience so you know it's gonna be some mega shit so who is that(KM.G) KM.G will never b ... d it's all legit From the pimping the ballin' and all that good shit I have the mega balls ... od shit I have the mega balls in which I speak in a slang While I'm peeking it wit the G's from the Ruthless ganin't nuttin change but the weather like I said before'Cause I'm liv ... ke I said before'Cause I

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】