魔鏡歌詞網

關於 i'm + ready + to + be 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.Dawn Of Us pter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Let it come Let it come Starting brand new chapter from ... arting brand new chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Keep that addicting smile that you had You my all No doubt For sure I mean ... re I mean what I said girl In to you now in to you now Wish I can say these words to you beside the fireplace now Hold up just hold up baby I ain't no filfy player You
2 1.I Don't Care What You Say y又何必在意牠們來 because I我不害怕失敗 Cuz I don t care what you say what you want I don't mind Cuz I don't care what you say what you will i'll ... at you say what you will i'll be fine不要覺得渺小為自己驕傲你一定可以做得到 And now ... 到 And now i'm ready to fight Cuz I don't care what you say H ... 到 And now i'm ready to fight Cuz I don't care what you say
3 1.My Lady d of the story make your body wear up. don't waste time thinking and waiting for your coming get him out when he don't know what you are think ... king. Hey~ oh my lady are you ready dance with me。 Oh hey~ Oh my lady一起跳舞不醉不歸。 Oh Hey~ oh my lady are you ... 歸。 Oh Hey~ oh my lady are you ready dance with me。 Oh hey~Oh my lady Have you ... e。 Oh hey~Oh my lady Have you tonight Will be perfect。 Rap: Everybody see you moving You moving yo
4 1.I'm The Best 敖犬-變1.I'm The Best中文改編詞敖犬、PYC、陳星翰、Justin Reinstein作詞敖犬、PYC、陳星翰、Justin Reinstein作曲Justin Reinstein ... n Reinstein作曲Justin Reinstein I'm the best I'm the best I'm the best Girl~ I'm the best I'm the best I'm the best Girl~ I'm the best I'm the best I'm the best Girl~ I'm the best(Who's the (|
5 5.老大(Boss)- Chinese Ver. ing wanna be like me All you hear is rumble cause you can't ... ear is rumble cause you can't be me I don't deal with hypes just me alone Oh ask me how I do it now ... one Oh ask me how I do it now I'm the boss The boss I make you feel this vi ... e boss I make you feel this vibe I'm the boss The boss I'm your stereotype I'm the boss The boss Cause all I do is thrive ... boss Cause all I do is thrive I'm the boss No stopping on a highway

6 6.Make It Real ng Always ready for the magic Girl I aint gonna push it Got your ways I ... gonna push it Got your ways I totally respect it You know I'll be there though I'm quiet Sorry bout the nights you had to go through And them times you had to drag yourself to pull through I'll be the kind of friend if you ask me to But if you needed some love I'll be willing tooJust putting it out there you know it aint fair ... t there you know it ain
7 11.#MWHYB oin? It's been a minute i ain't seen you in awhile let's bring that old times back get up on an old school track time ... p on an old school track time to get up off your back like it's Friday night al ... back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me call up all the homies Cause ... call up all the homies Cause I'm checkin like i'm gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in CalI'm a lit
8 2.Homies兄弟 ney You already know他們把你當做耍猴戲在你生龍活虎花天酒地圍繞著你很多人他們把你當做場瘟疫在你需要加油鼓勵時離開了你兄弟命運一起出了事情挺你說多無益不會放屁我們約定不是兒戲隨時隨地盡心盡力真情真意不靠演技沒有虛情假意互相激勵共同努力的叫兄弟先生為兄後生為弟出來混要 ... ow We all got ur back and u already know And I Can Count The Money Wit The Homies Neva Turn Fake
9 5.My Little Fairy came down to me the way she said it would be她從天而降下來找我了就像她當初說的一樣 It didn't matter anymore ... 說的一樣 It didn't matter anymore to me was it a dream was it reality這究竟是夢還是真實對我來說已經一點都不重要了 She asked me what it would ... 要了 She asked me what it would be should we dance or should we sing她問我想做什麼呢?我們該跳支舞還是唱首歌呢? It didn't matter anymore ... 首
10 11.Our Vintage Love one ever told me I just knew Everyone in this world is so lonely through and through[Zee] I don't even know if words like forever are still t ... we have each other me and you[Together] Oh I can't see around the bend Oh I can't see how this will end[Dawen] But won't you take my hand Baby come what may through the rains ... ome what may through the rainstorm we will find a way Don't know whereI'm going but we'll be okay long as we're together[Zee] Won't
11 8.I Am Alive ays won't be the same; Everything will change Even ... n– giving I'm giving it all I got; Giving it my best shot I Get up get up– and keep on t ... it takes– to Hold on! I am brave and strong; I am every song I am here ... ng; I am every song I am here to shine; And I'm not afraid to fly I am loveable; I am invincible I tough enough; And I'm ready to catch the falling skyyyy… I am alive. I am alive. Yes I am. The wind is
12 3.Peace gun Time to run can I flip the scene or change theScript can I change your line and change it quick straight out of a horror flick Are you wo ... ps Hold steady when it's time to eclipse Get ready lets enjoy your last moment of bliss Rewind and let me change my rhymes In time you'll find i'll spit ... In time you'll find i'll spit better thoughts divine Words refined Words that rearrange the mind Find the light ... range the mind Find the light before we see t
13 1.IF I… If I have to explain it to you then you don't understand. Why don”t you trust me and give me your hand then I can ... give me your hand then I can be your man. Spinning round the universe you're looking for answers ... se you're looking for answers to quench your thirst. You go so far until it hurts you cannot break the curse. Secrets of life is hard ... urse. Secrets of life is hard to find just leave your worries far behind. Life is so cruel so just (
14 2.香水 精音樂催化感覺 Babe說她還不想睡(ok ok)想要跟我ㄧ起給她受傷的心靈一點安慰 ba ... 的心靈一點安慰 babe drive me crazy hey let me say'yeah' baby擦上淡淡香水隨體溫散發香味漫漫長夜我還不想睡今天我要找個人陪女孩陪我跳著舞身體慢慢靠近我一步一步貼身的熱褲感受著那迷人的溫度開始分不清楚音樂的節奏和速度 I say girl y ... 楚音樂的節奏和速度 I say girl you must to lay bac
15 2.Someday You'll See 楊瑞代-I'm Not A Gentleman2.Someday You'll See作詞梁心頤作曲楊瑞代翻開相簿開始倒退退到安全範圍站在原點的又是誰是否她有更清楚的方位 He said you don't have ... 更清楚的方位 He said you don't have to explain I'm not here to judge And you don't need to be ashamed Everyone gets stuck Someday you'll see There's ... ck Someday you'll see There's beauty in everything有些難過不好發揮沒人想
16 25.國王遊戲(vs. Simon Webbe) Simon Webbe)作詞嚴云農 Rap詞賽門韋伯作曲 Lars Halvor編曲呂紹淳演唱羅志祥賽門韋伯陳瑩珊對不起你已掉進了陷阱黑白配會怎樣不一定一啟動國王的遊戲機會或命運都很刺激愛不愛別猜拳決定動了心就別作弊能征服你是種榮幸也或許是我的幸運*你野蠻任性都可以你輕聲細 ... ere gonna show the ladies how to get real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can
17 2.To Make It Better 哈世界)2.To Make It Better作詞 Manchuker作曲 Mke Marvel你需要多少 ... vel你需要多少時間To make it better put hsia together Open up your eyes for the mofo underground sound layer Manhattan New York台北我們不愛hater Palm tree下summer time我們stay cool with ... me我們stay cool with them alligators你知道這是什麼聲音Boom boom你知道我們來到這裡有什麼原因Boom AP is coming green Ts with the black air force
18 1.Hyper Car t for you to drive me I be searchin for that girl that handles me like that? but i just found nothing worth a dime i can't wait now tell me where it's at? n ... now tell me where u at? I've been searchin for a driver今のとこ見つからない在處 but no one ever handled me right ... no one ever handled me right to run away to the place where no one can be found知ってた? imma hyper super car誰もまだ持ってない最新型 Right left ... er c
19 5.最後的晚餐 inner was ready but I couldn't taste a thing(That's for real) You said you're gonna walk away And I could feel this pain You've crucified me D ... (我們的回憶) Thought we were gonna be okay Make love just like old days How ... why我還是不明白 I'm everything without youJust give me a chance once again It was the feast of the last supper we had The cross was ... t supper we had The cross was ready and I'm leaving it all up to you You asked me'is thi
20 10.The Power of Love I hold on to your body and feel each move you make. Your voice is warm and tender A love that I could not forsake. Cause you are my lady and I ... o all that I can. Lost is how I'm feeling lying in your arms. When the world outside's ... rms. When the world outside's too much to take. That all ends when I'm with you. Even though there may be times it seems I'm far away. Never wonder where I am cause I am always by your side. Cause you are my lady And I

21 1.PART1>殘酷舞台國王遊戲 adies how to get real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be yeh we get that doe...你野蠻任性都可以你輕聲細語地叫我KING國王馬上被你命令國王遊戲冠軍獎品就是你的心國王有讓你HAPPY的權力讓這命令不不不要停國王遊戲所有規則都由我來定輸贏我都愛你就讓這遊戲再再再繼續(賽門韋伯 RAP) hey ... ple films and still find time to fly around the world i'm not
22 7.咖啡伴侶 o吻吻Macchiato Espresso ready for a date再揭揭雜誌再抬頭望窗世界仍然在轉咖啡早攤凍也沒要 ... 個密友埋頭聊聊是非 I'm glad to be your coffee mate喝一口一個新世界無需費力腦筋只要轉得快佈
23 12.Here I Go(英) imes when I'm all alone I get to thinking Ten minutes between blinking Starring off into nothing But yo there's a lot on my mind I start ... re's a lot on my mind I start to wonder where my life is taking me Am I stuck in the matrix Or did heaven design this Did I do what I was supposed ... Did I do what I was supposed to do yesterday Or is tomorrow gonna be a replay of what I did already I don't know what to do I can't tell where (
24 9.國王遊戲 adies how to get real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be yeh we get that doe... Repeat*#(賽門韋伯 RAP) hey baby did a couple a couple films and still find time ... ple films and still find time to fly around the world i'm not gonna let you pass me by without an introduction the name is Sy girl your looking sweet ... is Sy girl your looking sweet tonight can i wine and dine you by candle light take your num .
25 9.國王遊戲(Feat.Simon Webbe) .Simon Webbe) Rap詞 Simon Webbe作詞嚴云農作曲 Lars Halvor對不起你已掉進了陷阱黑白配會怎樣不一定一啟動國王的遊戲機會或命運都很刺激愛不愛別猜拳決定動了心就別作弊能征服你是種榮幸也或許是我的幸運△野蠻任性都可以輕聲細語地叫我King國王馬上被你命令△*國王遊戲冠軍獎品就是你的心國王 ... ere gonna show the ladies how to get reallow they say I'm a ladies man you a
26 11.美夢組合 w if they ready for this shit W: I know right? It's just ... it W: I know right? It's just too damn hot A: Yeah this goes out to all those who didn't think you could do this W: Oh we about ... could do this W: Oh we about to rock this collab joint right here. Akshon A: Yeah W: Bless the mic Bringin it back and kickin a ... Bringin it back and kickin a beat so that you shit your sheets I bring good shit ... your sheets I bring good shit to your ears and
27 12.Ready to Die 專輯)12.Ready to Die Ready to Die作詞黃崇旭作曲J.Wu AyoJ.Wu(Yeah!)你知道我來自 H ... 知道我來自 Houston the Dirty South(SOUTHSIDE!) ha ha yeah但是我還沒作半首代表我家鄉的歌啊(WHAT?!)所以我們應該來搞一下吧(OK!) Once upon a time awhile ago A DJ from the Dirty p ... ds of gold from the south had to be told So he left home with a demo in tow Along the way this kid fell into a hole ABC
28 9.Walking Backwards he's the best runner in town And she says she's a a beauty queen One day my father says boy why don't you ... father says boy why don't you be someone Well someone else already is And there will always be a brand new car I guess I never miss out by far Everbody's done something by now I guess I should do the same somehow But it's so ... same somehow But it's so hard to see me run That's why I'm walking backwards hey hey hey You see the crowd is
29 3.Feel like a million s that maybe I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up Oh~ All they know is what they see And what ... f gold There were times I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can Well I don't know how it happened ... I don't know how it happened Better than a dream it's a miracle I can feel a change come over me Feel like a million Feel like a million If you're lookin' for so ... a
30 22.地圖 attention to my prayaz? losing track how to act upon the map those wicked muthafuckaz wanna put me in a bag ain t see no respect for the ... ain t see no respect for the best.'who's trying to test? lost in a forest where i thought i could rest in ... ere i thought i could rest in bed「中譯」到底有多少人是在認真過日子有沒有人傾聽過我的禱告失去方向這地圖要怎麼看那些惡魔想要趕快把我放進運屍袋我曾是如此大
31 1.Intro The Signing(Skit) EST IS HISTORY(放乎伊去)1.Intro The Signing(Skit)[Guy#1 Executive] HeyJin buddy how you doin'?[Jin] Yo what's goin' on man?[Guy#1 Executiv ... (Jin)] Hey boy what's poppin' I'm down(ahh..) uh..hey ahha you know? ok..umm..[Jin] Did you take a chance ... ..[Jin] Did you take a chance to look at the contract?[Guy#1: Executive] Yea..we got--we got the contract ... ..we got--we got the contract ready--ready for you to sign today[Jin] How we loo
32 3.Get Your Handz Off EST IS HISTORY(放乎伊去)3.Get Your Handz Off(featuring Kanye West) From the start ... ng Kanye West) From the start to the finish I'ma bark on contenders Wanna tarnish my image I can't promise forgiveness See I was never like this My mom's would never like this ... here you go now take it back I'm spittin lines of fire I'm in the line of fire Designer attire makin me a sign of desire I just rhyme ... a sign of desire I just rhyme to inspire yo
33 14.Playboy(English Version) ody Yeung I'm born in72 but im known t! o do the69 Hit da taco meat till I pop the goldmine We da Machi Crew you know how we do it So much cas ... uch cash flow don't know what to do wit Got girls in L.A. girls in Taipei girls in Manila down ... n Taipei girls in Manila down to Malay We got ho down skeezas like everyday playin24-7 n still getting paid I cant get enough cuz I stands fo international I ... z I stands fo international I be playa fo life cuz I-P that's how
34 4.地圖 attention to my prayaz? losing track how to act upon the map those wicked muthafuckaz wanna put me in a bag ain t see no respect for the ... ain t see no respect for the best.'who's trying to test? lost in a forest where i thought i could rest in ... ere i thought i could rest in bed「中譯」到底有多少人是在認真過日子有沒有人傾聽過我的禱告失去方向這地圖要怎麼看那些惡魔想要趕快把我放進運屍袋我曾是如此大
35 12.She Lyrics Herbert Kretzmer Music Charles Aznavour Arr ... 元 She may be the face I can't forget A trace of pleasure or regret May ... ace of pleasure or regret May be my treasure or the price I have to pay She may be the song that summer sings May be the chill that autumn brings May be a hundred different things Within the measure of a day She May ... the measure of a day She May be the beauty or the beast May be the famine or t
36 10.Leaving On AJet Plane re packed I'm ready to go I'm standing here outside your door I hato wake you up to say good-bye. But the dawn is breakin' It's early morn The taxi's waitin' He's blowin' his horn Al ... itin' He's blowin' his horn Already I'm so lonesome I could die. So kiss me and smile for me Tell me that you'll wait for me Hold me like you'll never let me go.'Cause ... you'll never let me go.'Cause I'm leavin' on a jet plane Don't know when I'll ... et
37 5.凍未著 s the way I'm gonna flo2 the Deep House U ain't never heard ... eep House U ain't never heard before4 my funky Asian brothers'n homeboys.everytime I make some noise The floor's gonna ... some noise The floor's gonna be jammin' filled with girls' booties slammin' This is how we do it check it out baby dont s ... do it check it out baby dont stop it never know how much I loved it baby take the bass and shove it DJ jerry's in the house party people check it out The boom-
38 6.Besides Yourself archin' Already6.Besides Yourself Before i let you all go Before i pull you from this show Before i wave to you I'd like to say to you I wish you never to be alone Besides yourself what can you say Millions apart and miles away ... Millions apart and miles away Besides yourself what do you need Some feel no pain while others bleed So if you're going ... hers bleed So if you're going to save my words Make sur
39 11.Spark& Cindy archin' Already11.Spark& Cindy Spark and cindy live by their own means They wouldn't have if i'd only known where they'd ... f i'd only known where they'd been And i want to make things a part of my life And i want ... a part of my life And i want to see that things are going to be right But if you can't even stand on your feet And if you don't own the air that you breathe Then it's not for me ... breathe Then it's not for me to say But i w
40 5.I CAN'T REMEMBER AN'T REMEMBER Lyrics周厚民 Music周厚民 Arranger周华健 Everyday when I think I see her( I want ... hen I think I see her( I want to meet her) But I turn the other way And all the time I wanna say something ... he time I wanna say something to her( say something to her) But I wait another day( hey) And everyday I try hard not ... ) And everyday I try hard not to stare( not that she'd care) But I'm too shy to act on a care And if I fi
41 4.我無所謂 ip should be going for U keep me coming back... coming back for more Time will tell if our love will last forever girl Everytime I look in ... rever girl Everytime I look into your eyes...我本性難改隨妳怎麼想我無所謂隨妳怎麼說我無所謂隨妳怎麼做我無所謂我根本完全無所謂( Repeat)妳說妳願意全心全意的愛我但是我太散漫缺點太多妳說我若是不再真心的改過妳不能再繼續繼續與我生活每一次我都要忍受著妳
42 5.'Crazy Little Thing Called Love'(Mercury) get round to it I ain't ready Crazy little thing called love This(This Thing) called love(Called Love) It cries(Like a baby) In a cradle all night It swings ... re goes my baby She knows how to Rock n' roll She drives me crazy She gives me hot and cold fever Then she leaves me in a cool cool sweat I gotta ... in a cool cool sweat I gotta be cool relax get hip Get on my track's Take a back seat hitch-hike And take a long ride on my mo ... And take a long ride on my mo(
43 3.Feel like a million s that maybe I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up oh... All they know is what they see And wha ... f gold There were times I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can Well I don't know how it happened ... I don't know how it happened Better than a dream it's a miracle I can feel a change come over me Feel like a million Feel like a million If you re lookin' for so ... an
44 11.a Little Bit More of me and I'm laying flat out on the floor When you think I've loved you all I can ... hink I've loved you all I can I'm golla love you a little bit more Come on over and lay by my side I've got ... r and lay by my side I've got to be touching you Let me rub your tired shoulders The way I used ... ired shoulders The way I used to do Look in to my eyes and gives me that smile The ont that always turns me on And let me take your hair down'cuase we're s
45 1.I Wanna Get Love irl You already know If u call me baby I will come so fast If u need me baby I will ... fast If u need me baby I will be your side對你的 body著迷 baby girl對你已無法抗拒 baby girl If u call me baby I will come so fast If u need me baby I will ... fast If u need me baby I will be your side I wanna get love把你帶回家把酒精都倒滿 ... 情下一秒就掉進陷阱 I'm feeling feeling feeling沒有蘭博基尼帶你去兜風沒有 Richard Mille戴在我

46 5.Rosy hat you already know You are the one I really love And when I say your still the one ... when I say your still the one I'm thinking of I mean that you're the only one for me Rosy if you hear me Won't you dare come near me I cross my heart I've got a l ... cross my heart I've got a lot to earn And Rosy if you see me You had best believe me Oh I got a love I have to give Forgive me being the one who said goodbye How can we go back ... id goodbye How can
47 6.Friends From God來自神的朋友 ve helped to carry my load And I don't have to search high and low To find a friend on this rugged road For God always knows When ... oad For God always knows When I'm needing a friend to lean on You are one of those special people I met on the road And many times you've helped ... And many times you've helped to carry my load Though we haven't known each other for long A bond of love has al ... for long A bond of love has already been formed A
48 3.Crazy Little Thing Called Love get round to it I ain't ready Crazy little thing called love This(This Thing) called love(Called Love) It cries(Like a baby) In a cradle all night It swings ... re goes my baby She knows how to Rock n' roll She drives me crazy She gives me hot and cold fever Then she leaves me in a cool cool sweat I gotta ... in a cool cool sweat I gotta be cool relax get hip Get on my track's Take a back seat hitch-hike And take a long ride on my mo ... And take a long ride on my mo(
49 4.Leaving On AJet Plane(Live At Blue Note Beijing2017) Blue Note Beijing” 現場錄音專輯4.Leaving On AJet Plane(Live At Blue Note ... AJet Plane(Live At Blue Note Beijing2017)作詞John Denver作曲John Denver All my bags are packed ... Denver All my bags are packed I'm ready to go I'm standing here outside your door I hato wake you up to say goodbye But the dawn is breaking it's early morning The taxi's waiting. He's blowing his horn Al ... ting. He's blowing his horn Already (
50 1.Fighting For Love 、劉偉德 Time to feel I'm alive Time to breathe It's alright Maybe this is desire I won't stop I'm on fire I won't fall Let's go higher This time is ours It's ours ... r This time is ours It's ours to break away our chains and just be free It'll be ok Let the rain pour down and wash away all of our pain(Let the past give us the chance ... t the past give us the chance to fall in love again oh) I'm ready to walk
51 11.Starry(& Charlie Lim) 你 We look to the night sky(the light star) Turn into light dust I wanna be in your arms Stay here and hold me until Morning comes and I'll ... until Morning comes and I'll be the one(I'll be the one) You could not forget I hope you stay a little while longer And let that sweet perfume linger Even though we both know yo ... n the night is young you know I'm yearning And the stars are showing off for wishing You can never ... off for wishing You can never
52 1.Black Hole(黑洞) t I could be dragged down that far Never thought I could ... hat far Never thought I could be dragged down that lost I always thought I would ... lost I always thought I would be on the top never bleed Always thought I would be like a boss never see Then I lost- all my soul- I was dead?overdosed And then I saw- Him I know- came ... then I saw- Him I know- came to me- Hold me close Every step I take is a蕇tep away from the shadows from the shadows Every d
53 1.I don't give a fuck- IDGAF 已經鎖上 baby I'm about to kill故事的走向 I think you already know你永遠只能在台下乖乖的當個觀眾 I don't give a f show me what you got girl nice ... how me what you got girl nice to meet ya你還記得我嗎?那個自卑的小女孩禁不起人家笑罵 girl keep your chin up快把夢想做大管他別人說什麼 oh you just don't give a fuck每天醒來想題材就要 blow ya mind roll the di ... your mindlose your mind don't be shy想
54 8.Before You Go 我喜歡你8.Before You Go作詞方玥、RJ作曲方玥、RJ It is time ... 作詞方玥、RJ作曲方玥、RJ It is time to take it easy Feed me more with those obvious excuses I'll pretend that I have accepted them all Cause I cannot just let you go Th ... I can't say baby think again before you go baby hug me cause it feelstoo cold baby love me again because you know I am still in love with you I am still in love with you I don't care how much I h
55 7.Leaving On AJet Plane(Feat.林一峰) re packed I'm ready to go I'm standin' here outside your door I hato wake you up to say goodbye But the dawn is breakin' It's early morn The taxi's waitin' He's blowin' his horn Al ... itin' He's blowin' his horn Already I'm so lonesome I could die So kiss me and smile for me Tell me that you'll wait for me Hold me like you'll never let me go'Cause ... you'll never let me go'Cause I'm leavin' on a jet plane Don't know when I'll ... et pla
56 3.如果我要結婚 w are you ready?愛一個人不怕一輩子太長愛一個人不管別人怎麼想我想要告訴你 ... 怎麼想我想要告訴你 I'm so ready to be yours Say yes! I do!我說我願意無論富有貧窮我們一起走
57 9.The Power Of Love I hold on to your body And feel each move you make Your voice is warm and tender A love that I could not forsake(first chorus)'Cause I am your ... do all that I can Lost is how I'm feeling lying in your arms When the world outside's ... arms When the world outside's too Much to take That all ends when I'm with you Even though there may be times It seems I'm far away Never wonder where I am'Cause I am always by your side(repeat first chorus)(second chor
58 1.Fighting Shadows(& Big Sean) hat could be the end Don't come any closer to me I guarantee you That's not what you want ... you That's not what you want I'm sure you thought That I would just lay down But you were wrong Give me all you got Don't hold nothing back Promise you you're go ... ou're gonna need it Take your best shot I'll just give it back I'm on the winning side We won't be defeated Wo Oh Oh Oh Oh I'm not afraid to die Cause life is a battle But fighting me it'll
59 2.Come to Mami br>2.Come to Mami袁詠琳廷廷嘎嘎作詞袁詠琳、魔幻力量廷廷、賴文亞作曲袁詠琳 Na na na na na Come ... 、賴文亞作曲袁詠琳 Na na na na na Come to Mami oh baby boy I'll be your Mami throw your hands up high for me ... row your hands up high for me I'm gonna make you go so crazy oh honey hey誰對愛一竅不通需要出動教授 Mami更厲害快過來讓我咬一口 Oh我今晚不會讓你走 ooh aah get on the floor ... 會讓你走
60 12.Get Out of My Life alled yes I'm busy Saw your note said you missed me No use trying no use in denying It's over now you should move on Say you're here ... hould move on Say you're here I'm okay now Say you care it's too late now Talk is useless I'm past your excuses Why can't you see that ... xcuses Why can't you see that I'm gone Bet you thought you played me Now you acting crazy I don't care anymore Funny when you lost me you cried on my shoulder Trying ... u cried on my
61 5.Summertime Love g Bridges I'm liking liking the things that you do-o-o And it's enticing the way that you make me move ... the way that you make me move I'm liking liking the way that you stop and stare I'm wishing you'd hurry up and come over here And slow it all down OHH There's no need ... all down OHH There's no need to rush Lets take this downtown OHHH Ready set go Let's put our hands in the air say yeah-eee-yeah Yeah cause baby there's summertime Love in the a
62 1.Summertime Love g Bridges I'm liking liking the things that you do-o-o And it's enticing the way that you make me move ... the way that you make me move I'm liking liking the way that you stop and stare I'm wishing you'd hurry up and come over here And slow it all down OHH There's no need ... all down OHH There's no need to rush Lets take this downtown OHHH Ready set go Let's put our hands in the air say yeah-eee-yeah Yeah cause baby there's summertime Love in the a
63 8.ARMS you would be the one to hold my heart But you came around and you knocked me off the ground from the start You put your arms around me And I ... put your arms around me And I believe that it's easier for you to let me go You put your arms around me and ... u put your arms around me and I'm home How many times will you let me change my mind and turn around? I can't decide if I'll let you save my life or if I'll drown ... hope that you catch me'cause I'm al(
64 5.我們快樂地向前走(The Birth) ll and go to the party with me? hey you Mr. son of a gun you'd ... ey you Mr. son of a gun you'd better pack your bag and get out of here make it easier(prettier) hello goodbye ... asier(prettier) hello goodbye to live or die am i not a child?我們快樂地向前走 i am alright but truths& lies have ... alright but truths& lies have been redefined我們快樂地向前走 the day you come home safe and sound i'll probably say that'would you care for a coffee or tea?'
65 4.Hideaway You know I'm gonna love you all the way你知道我一直都愛你 ... 未聽過你說那三個字 I'm ready when you are我已準備聽你說 It's not ... when you are我已準備聽你說 It's not too late to start這開始並不算太晚 I never wanna ... ) start這開始並不算太晚 I never wanna be apart我從不想被分開 But we are without love儘管分離但愛仍然相連 I know you're ... love儘管分離但愛仍然相連 I know you're
66 3.Unwilling Demo it occur to you I'm human too and can't see through these Eyes that you hide from me the times that you've lied ... me the times that you've lied to me I can't be the one to help if you're unwilling I'm here for you when you're ready to open up to me Take your time'cause you know I can't see through these Eyes that you hide from me the times that you've lied ... me the times that you've lied to me I can't be the one t
67 4.Hideaway You know I'm gonna love you all the way Though-these three little words I never hear you say ... le words I never hear you say I'm ready when you are It's not too late to start I never wanna be apart But we are without love I know you're ... re without love I know you're ready yes you are Because the red is in your heart I know you'll never ... our heart I know you'll never be too far away Because I'm your baby you're m
68 2.Anchor nchor I'm insufflated by The devil's cry Even the snowflakes on the glass covered Painting won't help me see The ... ainting won't help me see The best I used to be Suppose I never taken anything too seriously Perhaps I'd already be the ruler of this city That's in my head So I will stay there instead Even my lover's no Longer enamored by Even my lover's no Lo ... er enamored by me By me Cause I'm an anchor So far down the line I'm an a
69 11.Back Up side when I'm stuck on the lies Thought I meant moto you than just a read through And so fast you start ... through And so fast you start to re-open your heart And'cause we crashed I can do nothing When it's over it was over and you ran ... over it was over and you ran to another It was easy it was easy to replace me to replace So I don't need a back-up baby you were more than enough I know you've got your back-up and you putting her in front I do ... a b
70 9.2Nite Is The Nite a playas ready to go u niggas ready2 roll lift up all doors yes on sprees(sprees) im feelin the groove(yeah) ... s) im feelin the groove(yeah) to get me a boo(yeah). maybe lata on2nite we can get us a room(yeah). she can have a couple of friends that cum wit her2(yeah). lets drink get drunk n c wat i ... is rich(uhn). dont get2 drunk to clown2nite(naw). unless that clown is gon frown2nite(uhn). but im feelin good wanna lay sum wood understand its goin down2
71 7.Saving all my love itney Houston) A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I've tried ... d you there Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So ... ut no other man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy living all alone My friends try and tell me find a man of my own But each time I t ... down and cry Cause I'd rather be home feeling blue So I'm savin
72 1.耍大牌 l Hello Babe! My moblie was out of battery yesterday Everything goes fine. I'll call you back later Ok? Love Bye!(come on. yeah! What's you sa ... me wrong You're the one that I'm thinking of Doing these things in da name of love Ain't fronfin? so don't forget it When I said I love you girl you know I meant ... s said and done You'll always be my No.1你說男人不使壞女人不愛(Hmm)請問你到底是活在幾零年代?(What?)女生喜歡名牌更甚於耍大牌愛情
73 2.Maybe some other time(英文) a2.Maybe some other time(英文)作詞Joanna Wang作曲 RogerJoseph ManningJr. First it was getting a kick out of daydreaming in class But woken u ... he fact that I've yet managed to pass Then it was I'll be missed for my charms and my paperwork That I was an elite at filing still looking at my shirt. Oh but one day I'll show them what ... e them sorry thoughtsJust not today But maybe some other time. I complain I'm sick unemployed not ready fo
74 17.How I Feel About Businessmen e you get ready to evade tax You gave me your name card. I tucked it neatly inside my brain. You're funny you're charming though ... funny you're charming though I'm at your daughter's age. O I must be in love. Though it's an ugly world(but) I feel joy in every step. O I can't get enough of this giddiness when we shake hands and ... when we shake hands and nice to meet you too
75 1.I Don't Give A Fuck e push me to the limit the more I live I might blow up any minute did it again Now ... p any minute did it again Now I'm in the back of the paddy wagon While this cops bragging about the nigga he's jackin I see no justice All I see is niggas dying f ... a step lightly cuz cops tried to snippe me The catch they don't wanna top at the brother man But then they'll have an accident and pick up another man I went ... nd pick up another man I went to the bank to
76 1.Sunrises(英文版) eys the motor runs And just like that you are gone… Sunrises ... e that you are gone… Sunrises I'm in bed Your pillow next to me Breakfast is one bitter cup of coffee With no plans for the day… Empty I lay back down Not quite ... pty I lay back down Not quite ready to face the day… Hollow oh is this home? May ... y… Hollow oh is this home? Maybe one day he'll be back to stay. Sunrises its been years You call me. My hopes hi
77 9.愛敵人(傅穎&傅珮嘉) you walk to the floor Follow me Baby move your body n' see how far we can go You hear me you feel me Groove ... ou hear me you feel me Groove to the songs that I like People swing everybody bump n' grinding come on lets go'Everything alright?' Personally greet my lady Throu ... y treat you like a lady We'll be strong won't be wrong because my baby should know I ain't a player you won't suffer baby I promise ... u won't suffer baby I promise to god不要緊
78 22.No Doubt you tryin to get some but you should know I don't get down with just anyone UH UH. You ain't gotta work it boo Got the style and the body that ... t the style and the body that I'm feelin' too And I may want to take you home with me... tonight. If you're ready daddy hit the lights Let me know what you can do...(know what you can do...)'cause ... now what you can do...)'cause i'm goin to show you all about... Baby there ain't no doubt take me ...
79 26.Do You Want My Love by if you took my love would you make the best of every moment if it takes all night baby wonld it ... takes all night baby wonld it be all right? would you like to spend the hours freakin' to the mornin' light love just comes if you let it I'll ... just comes if you let it I'll be here to satisfy you you look so good I can't deny if you up ... o good I can't deny if you up to it come and get it if you ready baby give it up boy it's time
80 4.SOSO senJoseph Belmaati編曲小安男聲李玖哲情話你不能隨便說說付出你不能隨便做做你如果決定了要狠狠愛我表現就不能只是SOSO愛情不能盲目隨便走走對的人不能隨便選個某某如果你想用溫柔前來征服我你的愛就別只是SOSO(Vivian) ... 你想用溫柔前來征服我你的愛就別只是SOSO(Vivian) I'm feeling real good and da mood is rig ... … Can you be the one to hold me baby thru da night(Nicky) Give u all
81 24.The Power Of Love(愛的力量) I hold on to your body And feel each move you make Your voice is warm and tender A love that I could not forsake'Cause I am your lady And you ... do all that I can Lost is how I'm feeling lying in your arms When the world outside's ... arms When the world outside's too much to take That all ends when I'm with you Even though there may be times It seems I'm far away Never wonder where I am'Cause I am always by your side'Cause I am your lady And you are
82 1.SOSO 愛就別只是SOSO I'm feelin real good and da mood is right.. Can you ... nd da mood is right.. Can you be the one to hold me baby thru da night(Nicky) Give u all u need guarantee you dat. always gonna ... arantee you dat. always gonna be derr for you girl. Believe dat I been waitin fo dis moment fo quite sometime U hot U fly baby U'z a dime if you feelin on me baby just say so Aint gomma give you lov ... Aint gomma give you love dat be just SOSO(V
83 62.the power of love I hold on to your body and feel each move you make. Your voice is warm and tender A love that I could not forsake. Cause I am your lady And yo ... o all that I can. Lost is how I'm feeling lying in your arms. When the world outside's ... rms. When the world outside's too much to take. That all ends when I'm with you. Even though there may be times it seems I'm far away. But never wonder where I am Cause I am your lady And you are my man. Whenever you r
84 3.KISS or KISS(English version) want you to kiss! Hug me more Feel me more love me more Than your words can say Stare at me from deep in your heart Am I truly the only one y ... the same holds for me We have to take it all in uncertainty No matter how long we've ... inty No matter how long we've been shared Two cannot be united into one There's a tall wall stands between us Like our skin dividing me from you So Kiss! Kiss! I really want you ... Kiss! Kiss! I really want you to kiss
85 9.Run Back to Me .Run Back to Me中文詞樓南蔚作曲 Cluter Scott編曲呂紹淳茫茫人海有誰會為我在等待 Oh No oh Lord tell me oh.....(oh我的愛會在哪裡 Oh我的心要去哪裡)說出來誰會相信愛情在和我們玩遊戲 oh babyrun轉一圈又回到原 ... by now I wassa run) Baby baby I'm crazing In the way I livin it相愛不容易如果不是天意那就是奇蹟 Baby just run back ... 果不是天意那就是奇蹟 Baby just run back to me(run back)以前的
86 3.2Nite Is The Nite Precious Stones3.2Nite Is The Nite We goin out2nite. im feelin fly2 nite. yeaaaah. its goin down2nite. Verse1: its bout2 go down the w ... ga lets leave(leave) a playas ready to go u niggas ready2 roll lift up all doors yes on sprees(sprees) im feelin the groove(yeah) ... s) im feelin the groove(yeah) to get me a boo(yeah). maybe lata on2nite we can get us a room(yeah). she can have a couple of friends that cum wit her2(yeah). lets drink get drunk n
87 9.The Little Black Dress oduced馬永齡 I'm here waiting in the dark My feelings won't suppress So blessed that ... on't suppress So blessed that I'm the one that you possess I wonder what they will say When you take their breath away In my arms you will lay When we are one I k ... But you know where I lay And to me you will always return and will never ... always return and will never betray Whe you are with me You feel so free You can ... h me You feel so free You can be yourself a
88 2.No Doubt name was? I'm kinda tipsy sippin on Corona(damn baby) I see you try ... rona(damn baby) I see you try to get some but you should know I don't get down with just anyone- UH UH. But you ain't gotta worry boo got a style and a body that ... o got a style and a body that I'm feeling too. And I might wanna take you home with me ... t wanna take you home with me tonight. Chorus If you're ready daddy hit the lights let me know what you can do cause ... me know w
89 12.No Doubt name was? I'm kinda tipsy sippin on Corona(damn baby) I see you try ... rona(damn baby) I see you try to get some but you should know I don't get down with just anyone- UH UH. But you ain't gotta worry boo got a style and a body that ... o got a style and a body that I'm feeling too. And I might wanna take you home with me ... t wanna take you home with me tonight. Chorus If you're ready daddy hit the lights let me know what you can do cause ... me know w
90 7.Paradox e me when I'm torn up& imcomplete What will become of me Will you wait around to see? What will become of me Will you wait around to see? Never found a place to keep me The darkness calls like a bansheeJust when the ... s like a bansheeJust when the bed is warm& ready I'm struggling to be free#What will become of me Will you wait around to see? What will become of me Will you wait around to see? I
91 41.the power of love I hold on to your body and feel each move you make. Your voice is warm and tender A love that I could not forsake. Cause I am your lady And yo ... o all that I can. Lost is how I'm feeling lying in your arms. When the world outside's ... rms. When the world outside's too much to take. That all ends when I'm with you. Even though there may be times it seems I'm far away. But never wonder where I am Cause I am your lady And you are my man. Whenever you r
92 15.The Game of Love 關心妍-I Am Ready(演唱會)15.The Game of Love tell me just what you want me ... tell me just what you want me to be one kiss and boom you're the only one for me so please tell me why don't you come around no more cause right now ... round no more cause right now i'm crying outside the door of your candtore it just takes a little bit of this a little bit of that it started with a kiss now we're up ... rted with a kiss now we're up to bat a litt
93 17.White Flay 關心妍-I Am Ready(演唱會)17.White Flay I know you think that I shouldn't still love you or tell you that. But if I didn't say it well I'd s ... the sense in that? I promise I'm not trying to make your life harder Or return to where we were But I will go down with this ship And I won't put my hands up and surrender There will ... s up and surrender There will be no white flag above my door I'm in love and alwayswillbe I know I left
94 23.I Believe In Music 關心妍-I Am Ready(演唱會)23.I Believe In Music I Believe In Music I believe in music I believe in love love love! I believe in music I believe in love! Well I can just sit around makin' music all day long Long as ... n' music all day long Long as I'm makin' music I can't do nobody no wrong! And who knows may ... dy no wrong! And who knows maybe someday I'll come up with a song That makes people want ... a song That makes peop
95 21.Saving All My Love For You(2002Live原音版) er A few stolen moments is all that we share You've got your family and they need you there Though I've tried ... d you there Though I've tried to resist being last on your list But no other man's gonna do So ... ut no other man's gonna do So I'm saving all my love for you It's not very easy Living all alone My friends try and tell me Find a man of my own But each time I t ... down and cry Cause I'd rather be home feeling blue So I'm saving all my love for
96 7.那那那那 ON TIGHT TO WHAT YA GOT I'M TALKIN' ABOUT LOVE AND NOT MATERIAL THINGS SEE IT'S OKAY WE ALL GOT ... INGS SEE IT'S OKAY WE ALL GOT TO BE SERIOUS SOMETIMES BUT DON'T EVER LET GO OF THAT CHILD IN YOU TRY ... T GO OF THAT CHILD IN YOU TRY TO STAY YOUNG-AT-HEART FRESH AND NEW NA NA NA NA NA NA…… LIFE IS OKAY I'D SAY ... NA NA…… LIFE IS OKAY I'D SAY BEAUTIFUL IF YA MAKE IT HAPPEN GOTTA KEEBELIEVEIN' IN YOUR SWEETEST DREAMS WE ALL FALL THEN GET UP
97 7.trapped in your love ese years to find the one that i could count on you finally came in ... d count on you finally came into my life and gace me all this hope i thought you could ... this hope i thought you could be the stronger one and give me th strength that i need you could also take away the darkness inside of me(that's my love!) you're t ... re the one that i can look up to you have everything that i need so i thought my dream had come true you slipped away with a carefree style and
98 9.BAND AID 蕭蕭-Beautiful Angel9.BAND AID作詞 Ciac ... 麼說我已忘了how to be myself and how to be alone Band-Aid裹著我的心撕毀也不算犧牲吧反正我已想得開 Ca ... 翅膀想要飛 And I'm ready Yes I'm ready now So let me fly away雖然我想你我擔心快樂匆匆 ... 握 Oh dear I'm sorry我曾經衝動迷惘的攪和我想我可以就此擺脫遙望著天際我拋開聲嘶力竭 ... 翅膀想要飛 And I'm
99 12.The Power of Love I hold on to your body And feel each move you make Your voice is warm and tender A love that I could not forsake(first chorus)'Cause I am your ... do all that I can Lost is how I'm feeling lying in your arms When the world outside's ... arms When the world outside's too Much to take That all ends when I'm with you Even though there may be times It seems I'm far away Never wonder where I am'Cause I am always by your side'Cause I am your lady And you are
100 2.Cuts Both Ways 林憶蓮-The Story Of So Far[Includes Five Number 1 Hits]2.Cuts Both Ways Lyrics Gloria Estefen Music Gloria Estefen Arranger Mac ChewJenny Chin It Cuts Both Ways Our Lov ... Both Ways It's Driiven Deep Into My Heart Each Time That I Realize(Soon We'll Realize) How It Cuts Both Ways Can't ... ) How It Cuts Both Ways Can't Be Together Can Not Live Apart We're Heading Straight In ... part We're Heading Straight Into A Broken Heart But I Can't Sto(!

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】