魔鏡歌詞網

關於 how + do + i + craft + this + again 搜尋歌詞 共有 158 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 14.A Report to the Shareholders Kill Your Masters way with this they might drag me away for this Put me in a cage for this I might pay for this I just say what I want like I'm made for ... what I want like I'm made for this But I'm just afraid some days I might be wrong Maybe that's why me and Mike get along Hey not from the same part of town but we ... aks our hearts When I started this band didn't have no plans didn't see no arcJust run with the ... t see no arcJust run with the craft have a coupl
2 23.My Window >23.My Window Fake smile on my face feeling suicidal safety off of my gun Can't tell it was real or a cry for help but I feel like if I ... for help but I feel like if I don't make one I'ma follow through my girl gonna follow suit cause she tries every time I'm gone Last tour she ... y time I'm gone Last tour she done slit her wrists and this time she done OD'd blacked out and broke her arm Feel bad lyin' to her bout the coke I ... lyin' to her bout the cok
3 6.Underwater abbin' Rundown gun down like Birdman they clapping BRRRTT! What happened to that boy? Niggas yapping then they pull a strap to that boy Paramedics come ... e world is mine and you can't do a thing Cause you can't kill a God but a God can kill a king Checkmate fuck ... an kill a king Checkmate fuck this shit you dead weight You the type to make a jit heart race Cut cable fuck niggas and what would that make you The person in the ... o the back room Later pimping do
4 2.My Revenge he chosen craft I made the choice there is no going back I never deviated from the goal And I never ... ted from the goal And I never doubted giving up my soul Try to take itdown and to offend It will not break and it will never bend What you give you get back in return Cross me fool and you will learn Fi ... til the end Fight on survival This is how I get my revenge Spitting in your face verbal attack Daggers in the air behind your back Try to stop me if you thin
5 4.Perfect Imperfection here If I don't fuck with you I don't mind you knowing I don't fuck with you[Verse1:] Breaking down a key of coke I ain't never seen a boat Khaza got circumcised thinkin I'm a need a load Boobie he a shooter hit the top of your ... From a scooter with a ruger I don't think he even need a scope Attending college been a goal that I'm after Evaded ... a goal that I'm after Evaded doin' life without parole wearin' shackles I'm only fucking with what matters A w

6 9.Imagining tro Hook] Dont stop imagining The day that you do is the day that you die X2[Verse] I heard you had a hard time rememberin' The longest road trip we ever did And the medicine ain' ... medicine ain't gonna slow it down or make it better When we talk i'll probably hear the last sentence that you said ... e last sentence that you said again And again and again until I well up I'm tryin' to be the man and keep my head and chin held up But me and Steven going th
7 24.Epilogue other freedom fighter behind the bars I guess I had it coming so you all can hold your applause Stood for a cause and I executed everything pe ... went and put it in the public domain and now the next generation of hackers can all know my name and they can build on what I created and make it their own and ma ... trying to figure a way out of this here blasted disaster My lawyer is incompetent; my judge is a moron Ex-girlfriend's on the outside probably getting her score o ...
8 18.In My Continental the best show Never accept anything less Elements of purpose True love from the first kiss Spread it on the surface Sit back and watch the pro ... ] T-t-t-t-t-t-teacher teacher how can I learn patience? Planted in the middle and outside of your nation Take the care to build a familiar foundation Speak to the ... e bridge was collapsin Well kudos and props and every hollow desire That you could conjure in an instant that it takes to breathe I got my Duplos and blocks and L ...
9 10.Men Of Respect Feat Method Man Raekwon Cappadonna Bad Luck& Low Eyes(Prod By Mathematics) kwon Cappadonna Bad Luck& Low Eyes(Prod By Mathematics)(Verse1:Raekwon) Back with another one ... aekwon) Back with another one this hip hop shit ain't over The Wu brought it back I told you Chef shit is hard The hip hop critics is dick heads they'd rather see ... lways the worst look get laid down And yo I rhyme for shooters and boosters Get money churchmen all those respect my Wu shit Regardless if you see me on TV In3D a ... I'mma stay safe in Rae beats This tim
10 12.Three Course Meal our honey Don't have to ask her she do everything for me Shine up the balls keep'em looking pristine Take a chisel to the word scope a dime for a fiend Her dream intoxi ... gle's nest Lethal stress hand-crafted by the saucier Carpaccio with that meat right under horse's mane Man of the land there's many fish in the sea My man D? the ... t's next up? Let me cool that down for a sec yup Chillin' on that window-sill patience for that slow-burn Over-cooked and over-lo
11 4.Regarding Unity posing in crafting and idealizing a future. I've said all I can say. What ... I've said all I can say. What do you fucking want from me? I keep telling myself ... rom me? I keep telling myself this isn't happening; repeating phrases of assurance. Lashing out anxiously; fighting ... shing out anxiously; fighting against the truth. There's countless assumptions and endless excuses for everything. When I think back to when ... ng. When I think back to when this me
12 8.The Fif One Kill! This is what a Boat Cruise must Feel Like. If you Thirsty for the Waters of Life Sip'THE FIF'. It's A Blast!!! lyrics'THE FIF'(INTRO ... ILT W A GLOW& A GLITCH& I'LL SHOW YOU THE REAL CUZ YALL GOOD WITH THE FAKE I AM WHO YALL AIN'T KNOW THE GAME WOULD CREATE WHILE YOU TAKIN THE PISS ON THE WHOLE PR ... BUBBLE BUY A HOUSE ON A CLIFF THIS IS IT I'M ANNOUNCING MY ROSTER A BUNCH OF TUFF PLAYERS WITH STRENGTHWHO HAD ENOUGH OF THE BENCH IN THE PARK I GET PENSIVE LIKE ...
13 14.Seven Chakras s No touchdown I've been Been high but I cut down Had to calm down Tryin' to stay sane Got up in the game it affected my brain Now I feel like I've gone half nuts now AH Came up in a rough town ... the crew is CES And we built this thing from the ground up AH Fall down but I bounced up So grateful that Tech found us If he never would of ... found us If he never would of done that man I wonder where in the hell I would of wound up I'm a Pound Pup but ...
14 6.Don't Give Up Tank-This Is How I Feel6.Don't Give Up You better work girl work girl work girl You better work girl work girl work girl You ain't never had nobody give ... nobody give it to you like i do Cause every time i'm in it I'm a give it till your legs can't move Got you shaking like a ... t move Got you shaking like a craft can Oh and you're all up against the wall You're gonna live a hell of back-pain Stay with it I ain't finished Cause I'm still trying
15 7.As Is broke. In this town that's called progress that's how we do biz. I've been rich and I've been poor. Rich was better totally better.(It) requires a degree of acceptance as in:'must accept as ... ur's very truly-As Is. That's how it goes... How expensive he was or what was he worth? Ain't no Brinks truck following no hearse. Drive my search engine home. Droppe chopped Al ... nzo. Your's very truly-As Is. This next part should really confuse things. Everybody le
16 3.You Are My Enemy get paid How did I get stuck on this page I've been starving for like six days I should go and get a switch blade And try to find out where ... ade And try to find out where this bitch stays I'm a lit flame what's your future I predict pain Slit veins squished brains I'm just saying Locked in the basement ... aw it from my perspective The craft that I perfected got rejected And thrown out the win ... ejected And thrown out the window with no proper exit I was hum
17 5.Silhouettes es[I- This Is The Regret] So the silent jester comes into view And we all just watch him Spinning round the room Laughing him ... g round the room Laughing him down time and again He knows no other way to be His only regret is the way he still smiles When deep within his cold shell is nothing but pain Whe ... es to hide from all he's lost How he longs to be like them He yearns to be just like them[II- The Price You Pay] Imagine Forty stories high And on the edge A G
18 1.It's Over oJake the dog What up to my ex I hate it when you call When I said goodbye you must have thought that I was kidding I was so serious I wasn't ... t you're a fucking mess And I don't need the stress all I need is closure And maybe I'll evolve but that's when I get older But now it's over I told you to kick r ... tta my inbox[Refrain][Verse2] This is the last time it's over friends Never been ... it's over friends Never been done before never done again Y'al
19 4.Whiplash ng to get dollars right out of college With a collar on starving like Ramadan for something solid I'm getting off work about8 pm grab a little ... de my den wake up in the a.m. do it all again Friends I had them but they too busy chasing them ladies Money gone what a con when drinks equals Mercedes I'd rather demolish ... se passion is unleashed each show(Wake up!) And that's when I snapped out of a dream in a corporate meeting(Wake up!) drooling snoozing heavy breathing
20 5.I'm on Everything eed Sober don't interest me I'm on everything Bout to sip the liquor like it's caine Thats ... liquor like it's caine Thats how high I am I take painkillers to ease the pain Though I aint in pain No we ain't the same we drunk I'm on everything'Cept when I ... rything acid tab hash'rooms I done woke up with a f-cking tiger in my bathroom I am f-cking high high high high Menace to society I feel sorry for your mother Me ... ll us the Mario brothers Back down we never b

21 13.Performance Feedback Revision2.0 on that's how these vocals get written I got a book full of scribbles put a rhyme to the test then I fix it Performance feedback revision that ... ance feedback revision that's how I mastered this rhythm It took a bit of practice but I cracked it now I rap with mad precision Performance feedback revision that's art and arc ... ecture And engineering that's how we peer into the dark with guesswork Performance feedback revision that's the scientific method You put a hypoth
22 5.Summer Camp Love(Is So In Tents) o] Oh hey how was bird watching? I made this for you in arts and crafts It's a clay zombie figure I know you like zombies right? Okay[MC Lars] I met a girl by the boathouse she's so lovely All I wa ... y Thought I was played out on this whole love thing But she's the type of girl I'd ask to wear my onion ring I'm10 years old I thought girls were gross But ... thought girls were gross But this one's cool she likes my jokes I'll keep her safe during capture the fla
23 12.Never Say Never their shadows if they were to touch them! Word! Apathy what's good? Mad Lion what's good? General Steele what up? We'bout to bang on these ni ... niggas scared! What you gonna do now? Look and tell run! Fuck outta here nigga Yo Ap let's go![Verse1: Apathy] Ayyo it's back to the basement the depths of the ba ... hs of the batcaves Trapped in this rat's maze workin' like a rap slave Classic as the rap that was ... e Classic as the rap that was crafted in the crack days W
24 4.I'm On Everything eed Sober don't interest me I'm on everything Bout to sip the liquor like it's caine Thats ... liquor like it's caine Thats how high I am I take painkillers to ease the pain Though I aint in pain No we ain't the same we drunk I'm on everything'Cept when I ... rything acid tab hash'rooms I done woke up with a f-cking tiger in my bathroom I am f-cking high high high high Menace to society I feel sorry for your mother Me ... ll us the Mario brothers Back down we never b
25 9.Leave Her Alone at you're down on this town But understand where you land often can Turn into what you've escaped Ain't it great? Leave her alone she's ... great? Leave her alone she's doing just fine At least she's at home at least she's alive Our baby has grown; leave her alone From Hell to Hell You went to Paris ... nt cities were shitty as well Do tell! Where do you go? No job in your field; fate is sealed Drag your luggage upstairs push wheelchairs Through ... airs push w
26 6.Ashen Paradise our pain Do we live this forever more As long as we breath Guilty and condemned to fall as far away from the sky Welcome to ... away from the sky Welcome to this hidden place called Ashen paradise Bring me back the faith the way to heaven Redemption of the past Human''s disasters But ... e past Human''s disasters But how did we come to this? How to resist alone on my own(We should) All realize a world on the wane So color the realm to cover our rage Last
27 3.Choose Your Own Adventure1 TV and I do some channel surfin Flip through then get up s ... fin Flip through then get up shower to freshen up Shave off my peach fuzz and then get my teeth brushed I ... d then get my teeth brushed I do my push ups forty every other morning It feels good to say but I ... ng It feels good to say but I don't think it's that rewardin Turn on my computer check messages E-mail friend requests all before breakfast Handle my biz before t ... the day gets high paced And I
28 4.Still Standing l be back again[Verse1:]~Pressure~ Standing in line fifteen couldn't wait Couldn't fathom any talent in rhyme Had to get mine granted in mind ... y efforts Cause everything we do comes back to affect us And as long as I got lungs I'm a say ... long as I got lungs I'm a say this As long as we get love we got some that will hate us We'll never change it's ... te us We'll never change it's done for the faithless I don't care for favorites on somebody's play list Ai
29 7.So Unpimpable ere we go again mayne Yeh pimp shit all the time Idon't give a fuck Yah Bitch killa Ain't no love bitch I got finess from the best and we ... t finess from the best and we don't play that shit Now if you ain't the shit to you Then who are you the shit to? Be all you can be ... he shit to? Be all you can be Do all you can do Now how you love me when you don't love yourself Bitches always tryin' to be somebody else Fuck your compliments bitch cause I kn
30 17.Growing Up ing] Yeah this goes out to all the hoods in the D Glen Street7 Mile Coney Gardens School ... et7 Mile Coney Gardens School CraftJust thinkin back on how crazy that shit was Roamin the block makin somethin out of nothin ... makin somethin out of nothin This is my story niggas[Verse1- Elzhi] Yeah g-growin up on12th Street Rosa Parks Was a young prodigy who had flows to spark Surround ... ocked but hate chose his path How the fuck he turned snake like Moses' staff?
31 3.Poet Laureate Infinity have to show these niggaz something Too easy who'd believe me if I said that it wasn't? The rhyme is a weapon I bust it the Brotherhood got m ... ter Skull is a submarine hull Dolphin phones screen calls from places as far away as A.G.C.R. The rhymes are raw deeper than yours you crawled before you walked b ... to nail my corpse to a cross This is'The Greatest Rhyme Of All Time' supposedly1000 Bars it will probably always be Mentally top heavy not many can rock with me1 ...
32 16.Bada Bing DANGERDOOM-The Mouse and the Mask16.Bada Bing Not a lot of bling When he ... r> Not a lot of bling When he do the thing bada boom bada bing From the womb to the tomb Get that ricotta bada bing bada boom ... t ricotta bada bing bada boom Doom your reputation precedes you Wail till you crack and see what we ... ill you crack and see what we do you dweeb you No pun intended takes one to know one We'll know it's unscented Yo son demented when them sent it from the
33 2.Sexapade l I wanna do is get laid come join me in my sexapade Come jump in my escalade I'm so drunk I forgot my name All I wanna ... I forgot my name All I wanna do is get laid come join me in my sexapade Baby you beautiful you dress so provocative But why the hell you gotta be so damn talkati ... mad Wit a broad who resembles Donovan McNad My homey black told me you was a dime plus You smelled so good that you cleared his sinus Lips so full keep my helmet ... find us Cool what's yo
34 4.Attack of the Clonefucker s Machine against man and the planet's in ruins But by then we will have mastered the ... hen we will have mastered the craft Of creating clone soldiers to we don't have(to) Come out of hiding fighting and we just might outlast ... ing and we just might outlast This battle without time travel back to the past But as some of the cloners grow older Narcissistic things like me will take over An ... slow the first time Then I'll do whatever whenever I want'cause he's
35 17.Air It Out t tonight This is some real shit Uh huh first things first When a nigga money ain't right That makes things worst Now he's just breathing he c ... And his baby moms startin' to do her thing again She left him for a nigga pumpin' E up in Bengalton If his money was right than maybe he could diss her But he can't and niggas ... Play the sideline and observe how a real nigga air it out When I come through clear it out Play the sideline and observe ... Play the sideline and
36 13.Vera ou write? this city is strange and strangely bright sooner or later i'll change Oh vera my cough is silent and Sunset is setting up fine there ... m lost what makes me live for this craft? i'm going nowhere my music's a bust even our neighbors just laugh Oh vera we must see a film i think that it might change my ... something with garland who's down on her luck the kind of picture i like Oh vera i'm full of it now who knew that notes could be fun? i'm counting to12 and
37 9.Magician Among The Spirits e staring down and glitter like small children Their secrets kept lost in thought looking at what fueled them Singing'bout the old times sepia ... cian among the spirits i said how much i miss herJackson on the slipstream he's moving all around Chasing tiny orphans following the sounds following the sounds F ... miranda Passed you in a corridor you were drinking grenadine Drinking liquid happiness your tears could not be seen tears could not be seen Violent sun propels i ...
38 15.All I Ever Wanted 美滋-Double Up15.All I Ever Wanted[intro] Uh uh Get money all over ... tro] Uh uh Get money all over again Get money all over again Get money all over again Get money all over again'99 double up uh uh Yo when you look in my eyes what chu see? A sincere man or just a bunch of g Why second guess the brotha would last ... ies in aruba boats and hoover crafts So if biggie could love the dough murda could love the cash Butter benz gave the
39 13.The Shape Of Things To Come t light?) Don't wait till it's dark to ask questions I been sparkin' in sections and blessing mics with my presence Since many were pre-pubesc ... y were pre-pubescent puberty adolescent Perhaps you need a lesson in addressin' with respect an' Too many feel inadequate without their little weapon It's like I ... 's like I got the whole world against me need to get intensely A head full of headache hes and a hand full of sissies Them so flimsy so why there one MC There was ...
40 1.Dirt Ball inspector do you read me? Yes captain. Status? Completed. Your mission was to land on the dirtball and explore it thoroughly. You were to moni ... trange society. Yes. Have you done that galacto inspector? Yes i have captain. Very well may we have your report? A strange place ... your report? A strange place this dirtball is A lot of guns a lot of rich folks spitting on bums A lot of hoodlums These are just the bums that are really pissed ... udges and they rule the land. (|
41 6.Master Of The Game I've been doin this{all the girls know his name} All the way from the northeast to the west ... rom the northeast to the west Down south miami florida{he's the master of the game!}Jacksonville{jacksonville} Tallahassee{tallahassee} Master of the game{in the ... ool keith] Like tag team back again Here we go with a flow get dealt with quick Now joe i know my rap style pro Let em know with the quickness y'all need to witne ... lac rollin neck full gold and Crafty a
42 17.Boot Camp Mfc Eastern Conference know Time don't wait for nobody we tryin to get dough You didn't hear about magnum force crushin The ones you couldn't trust son we just start bustin Eliminate the weed stand firm ... resentative who never lack no doubt Bring on your wife your baby moms i blow that back right out I be the mack with fout the one o so you know I tear the veins ou ... acks I was throwin papi store down wit the tape duct gat I move up from that now i flip legal trap Tied up in mutual bonds
43 6.Adrenaline! h]2x Once again'gain Once again'gain Once again'gain'gain ladies and gentlemen Oncagain'gain Once again'gain Once again'gain'gain Yo adrenaline[black thought] Yo i'm in the eye of the storm where the pressure's on And mc's is dressed funny like a ... e fifth foursome armed at the door son M-illi-tilla dice raw quick draw son You ... a dice raw quick draw son You don't want no more son? that's when more come And drag a nigga eerie avenue to oregon
44 2.Come Get Me ial treat this evening I have asked America's foremost young poet to read his latest poem for us{*scratching by DJ Premier'ladies and gentleme ... tough to bargain with And you don't want the God to pull up the cars that's sick Arms and wrists is lit up Queensbridge Kings Plaques awards applause when I ... laques awards applause when I do my thing Streets is black as midnight the concrete gray with stains of blood and germ and piss all day Come on the ave get sized ... ed Du
45 4.Blow Up Gp Wu-Don't Go Against The Grain4.Blow Up All my brothers(what) Let the world know it's hot9-7(what) Shaolin take it to the top All the lad ... he top All the ladies(oowww) Show some love sugar it's on tonight Keepin the party tight aiiight[pop the brown hornet] I be the one to break through your barrier ... I was marked for death so now this is how the fuck i'm livin Let me lay the law let me connect four G.p. the brand new reign fuck what you sayin and t

46 12.Twice Inna Lifetime n through this before right?(word word...) so we Figurin' if we gonna ... .) so we Figurin' if we gonna do it we gotta freak it y'know what i'm sayin?(true true true...) cuz everything gotta go up from here right? So hi-tek turn it up a ... ek turn it up a notch...[jane doe] Hail mary'matta fact hail jane Niggaz take my name in vain vein like i was cocaine My affirmations kill emcees like assasinatio ... to my brotherman Niggaz just don't understand my reasons i transc
47 2.Art of War oof gonna do this time? Ya really wanna know huh? What is he gonna ... na know huh? What is he gonna do? You got niggas who said'I'm out I'm out the ... who said'I'm out I'm out the door this year' Fuck all them niggas Fuck*Einstein* Nigga said me and Bizarre hate each other Fuck you Fuck Low Key Fuck that nigga Talki ... e in vegas The primitive fool again None can match that Blast at your rib cage Making your spine hatch back You lack fat tactics And tho
48 13.Twice Inna Lifetime n through this before right?(word word...) so we Figurin' if we gonna ... .) so we Figurin' if we gonna do it we gotta freak it y'know what i'm sayin?(true true true...) cuz everything gotta go up from here right? So hi-tek turn it up a ... ek turn it up a notch...[jane doe] Hail mary'matta fact hail jane Niggaz take my name in vain vein like i was cocaine My affirmations kill emcees like assasinatio ... to my brotherman Niggaz just don't understand my reasons i transc
49 5.Flipmode Squad Meets Def Squad rue to it do it Steady scream about your east and your west side But you ain't in it when it comes to the homicide Niggaz better get up off th ... way too slick See em at the shows bout to rock they shit off Gettin they peeps fucked up cause they block is soft As for terror i sever the best of mc's Look lit ... e mally g trippin off these indo trees About to murder label's jerkin but mercy us Def squad niggaz prophesize like the perseus Droppin degrees to zero with flatl ...
50 9.Cummin Thru Ya Fuckin Block other can do hard to handle and to stamp I play Tramp like GraceJones in that movie Vamp I'm fit to wreck shit I dip into the skit Spit lyrics ... eep I got it when it's strict against ducks who suck and didn't have the best defense I make shit nice defies with my device And if I'm in a rap fight you can cat ... t whassup what did ya ask me? Crafty with my sassafrass P-Funk thought been handy Dandy Mayor Ave. back in the lab create my trap Dibble dabble in the midst of th ...
51 12.Interrogation othing) i dont know what happen I dont speak pig latin I am a motherfucking true when its us ... otherfucking true when its us against you So fox skyhutch and inspector goose I was taught ... inspector goose I was taught dont rely on pigs for protection Shit i dont even ask em for directions Youre in the wrong section of the hood for a crime to be inspected Got ... r a crime to be inspected Got this block infected You could get ejected inspected Aint no l
52 3.Paprika Plains Mitchell-Don Juan's Reckless Daughter3.Paprika Plains It fell from midnight skies It drummed on the galvanized In the washroom women ... orJust to watch the rain come down! They're such sky oriented people-- Geared to changing weather... I'm floating off in time I'm floating off I'm floating off in ... nly a little indian band Come down from some windy mesa No women to make them food and child No expressions on their faces I'm low in a helicopter And the wind fr ...
53 3.Gotch U gn You to do this you can review this Convention that comes from combining sums from Equations or phrases cause i begun some Exploratory digging i'm thinking big and ... her immature I've always felt this that's why i'm giving more I am sure that you find that i'm the guru With ... u find that i'm the guru With this particular style i'm running to you I gotch u Keen is my site and keen is my brain I campaign to gain my ... y brain I campaign to gain my doma
54 1.Billy The Mountain d vocals) Howard kaylan(lead vocals) Ian underwood(woodwinds keyboards vocals) Aynsley dunbar(drums) ... vocals) Aynsley dunbar(drums) Don preston(keyboards mini-moog)Jim pons(bass vocals) Billy the mountain Billy the mountain A regular picturesque Postcardy mountain ... for a jaw That would go up or down And whenever it did He'd puff out some dust And hack up a boulder hack. Hack up a boulder hack hack. Hack up a boulder hack hac ... on tuesday a man in checkered doubl
55 1.Lumpy Gravy I it barry this should be a dynamite show. Orchestral Surf music Bit of nostalga for the old folks Dialogue I'm advocating dark clothes If i'm not alone ... dark clothes If i'm not alone How long have i been asleep As long as i have Did you ever live in a drum? No Well then you aren't me I only dreamed i lived in a dr ... my head and underneath too I don't think i could take it without anything over my head M-m-??? Well why ... over my head M-m-??? Well why don't
56 2.Falling Out of Time m used…to How can you tell wrong from right? A yellow sound beeneth paper ... A yellow sound beeneth paper crafted skies and Our hearts are turning grey we ... ur hearts are turning grey we don't know what to say Can we stay inside our minds ... Can we stay inside our minds again? Can we hush the world and turn away? Oh oh oh oh oh oh oh Did you ever heart me cry? Oh oh oh oh oh oh I never meant to hurt ... I know I won't subside inside this mind Can I leav
57 2.Message from da Millennial Generation ation This ones for my8090s babies and millenials Welcome to our generations(The Millennial Manifesto) My religion is faith Becasue only p ... me is on The Voice American Idol and X factor We hash tags everything and'X' collaborations Use abbreviation and forget about punctuation So what Because we migr ... a little about a lot That's's how we create business without having to leave our house And ye we have apps to order pizza You critising my generation forgetting w ...
58 7.How the Black Art Was Revealed wine7.How the Black Art Was Revealed This is what I saw A young girl-Just a child standing on one of the stones. ... tanding on one of the stones. This etheric figure so pure in her beauty holding a strange object and smiling at me sar ... e object and smiling at me sardonic smile with no compassion. She is pregnant bearing a child for the One-Horned God. Walking unwillingly the cold corri ... ing unwillingly the cold corridors of Inverted Palace. Her reve
59 2.Samaritan Burden Witchcraft-The Alchemist2.Samaritan Burden Guilty by all means ... urden Guilty by all means how to survive this day means so much I've payed my debts to you sleep in fusion file awaken by guilt ... n fusion file awaken by guilt again bear mr innocence wake my innocence it's just a spectre an interlude of confusion ... tre an interlude of confusion don't let it scare you so be it thoughts of amusement the light counters dark as it reaches its peak bl
60 1.The Shady Cxvpher y mention Don't come around here flossin' Big Willies we really lynch'em Pull out the chopper rappers hittin' the ground Like every bar is a b ... not stopJust shoot shoot like doot doot And beaucoup beaucoup I'm cuckoo I'm a star goin' to war with you clones like Count ... ar with you clones like Count Dooku I'm worlds apart from you rappers Like I walk in the booth rockin' a biosuit made of plastic And NASA's galactic elastic trave ... nally limelightin' the god of (|
61 10.This Must Be My Exit ers10.This Must Be My Exit Waking up to your voice such a pretty noise. Couldn't believe you didnt wake up with some different boy. I' ... words so they're all cleverly crafted you can see right through. Oh Oh She thinks love's ... ough. Oh Oh She thinks love's this'sick little disease that attacks you' but I could fall deep in it every day if I had to. Oh With you it's so easy to drop all t ... drop all the things I had to do oh its fine never a waste of my ti
62 5.Funk Volume gs moving again' Well send him down there! Ye-uhh! See I coulda been an academic Remain in college study a broad Maybe build some extra credits Get a degree from t ... er pong and flip cup couldn't do it And academic probation just labelled me a loser Cancel ya swear they gon' boot ya Terminate your future If you ... Terminate your future If you dont start performing like ya used to Wehows's this for a motherfuckin' performance Thought about it stayed in hi
63 7.Fed Up writing I don't need no help I don't need opinions so don't waste my time then I just been livin online my city ... ust been livin online my city don't show me no love and that's fine Fuck local radio stations I got more plays than all of these rappers combined I'm goin I'm goin ... rs combined I'm goin I'm goin again I been goin in I'm fed up with so many things I gotta just let it all out I'm talkin about The shit they been talkin about Tel ... lkin about
64 6.Safe and Sound Evince I don't want no pictures I don't want no phones I don't want no people I just want to be alone Tell me we're at your home safe and sound nobody knows All ... fe and sound nobody knows All this drama comes and goes I'll hold you tight but there's no ghost ... ou tight but there's no ghost Don't go don't go don't go(Verse1) Big L.C.T. Well the past just turned to present All my thoughts have been reflecting All my words and my intentions ... Bu
65 1.How Do I Craft This Again Minecraft-暫存1.How Do I Craft This Again You get online and the world forms'round you It's been a while haven't played since point2! You break a smile'cause you've ... me you're denied With all the crafting recipies you've tried! I'm sure it's ingots with some leather hide...( Hideee~!) And now the wiki page is loading slow It c ... e! What was the recipe I just don't know! I'm all alone.... Asking! How do I craft t
66 2.Change Your Mind(Shaun Bate Edit Mix) m feeling how I'm feeling now Music's my escape but it's feeling even realer now Grassroots fuck that we are on some other shit Call it what y ... k skinned rhinos elephants we don't forget What's important overall no withdraw we ... ortant overall no withdraw we don't regret Pushing forward even those this life sucks sometimes Fucking with this noose I promise I can get it untied You made it outta bed task one crossed off Step2 s ... d task one crossed off Step2
67 1.Luv(Sic)[Live] ck like a dog with canine sensitivity Developing this new theory of relativity Connecting our souls resting in captivity Positive life sacrifice what it is to me Our history only a ... ead space blow away clouds of doubt New territory we determine to be Everything a safe haven is supposed to be Now it might seem distant but the time is near When ... s with a revelation God bless this opportunity for me to find a voice For some words that have waited for way too long Low
68 2.Elite Sincopations us Bitch how could you ever doubt us? Got my flow on surf and you next to drown bitch You looking like a stunfisk you just a flounder Got ya girl puffs out and ... e confetti my style is deadly This Amulet Coin got my pockets all heavy You know you ain't ready These battles get messy The only Pokes used are these Honedge mac ... boy I got all the blueprints Double Slap hit you up twice then it's deuces And you ain't gon' ... t's deuces And you ain't gon' do shi
69 5.Before the Wall Kyle Craft-暫存5.Before the Wall If the wall it goes up and the country comes ... goes up and the country comes down And it's too tall to get in too late to get out And the beaches have barbed wire across every shore Would you lay ... oss every shore Would you lay down your gun then you won't need it no more If the wall it goes up would the thing ever fall Will it stand there forever long after ... e gone As a tombstone for freedom in a world that went wrong
70 1.The End? nding for this ready tenant faith shining like a pendant coz his Spirit present I would say need amending then I heard a message Who would hav ... uld listen I'm praying people don't miss it like God's comfort brought covering clothes now I'm covered and smothered in covenant prose never stumbled I was chose ... se couldn't rumble with blows against god His God how's one to oppose So I tell em all trust is they centre thought when faith takes more hits than the centre co
71 5.Pop Music like avocados. Pops' hopped in his auto And he drove off full throttle. Only child single mom Not many male role-models. Not a lot of father f ... So I had to swap him out and adopt a new pick. My surrogate Pops' was hip-hop music So now I ... s' was hip-hop music So now I don't call it'rap' I call it'pop' music. Rap music was the father figure that raised me So I say'pop' music because I feel as if I'm ... and Puff Daddy And Snoop the Dog Father And Kane The Big Daddy
72 1.Adrenaline h]2x Once again'gain Once again'gain Once again'gain'gain ladies and gentlemen Oncagain'gain Once again'gain Once again'gain'gain Yo Adrenaline[Black Thought] Yo I'm in the eye of the storm where the pressure's on And MC's is dressed funny like a ... e Fifth foursome armed at the door son M-illi-tilla Dice Raw quick draw son You ... a Dice Raw quick draw son You don't want no more son? That's when more come And drag a nigga Eerie Avenue to Oregon
73 3.Etherial Downtime Doseone feat. Illogic-Hemispheres3.Etherial ... gic-Hemispheres3.Etherial Downtime There is no paid born tribulation Arduous enough true love laden Vied to uncut for morsel of indignation Are bound beyo ... r what if? Question In short show some respect for perfections Last pack(enhancer?) left with humane connections Then scribe out some soul with resurrected intent ... nary So rest in our radical endorphin vortex And be among the mystics of cerebral cortex
74 8.47 Elements elements Do it with eloquence I'm back and I'm better than I ever been And I ain't goin' nowhere shit I've been flowing for years Look he's h ... and he's growin' a beard now How's that for your mainstream? It's me against time been trying to work against this man's dream Cause I get more spins than clock radios Radio the cops and tell them to stop hating No I'm not taking'no' for an a ... tmases Bring them toe tags in again So let me introduce you to the e
75 8.Little African Boy rican Boy Don't let this world destroy your inner joy The pain and pressures It's just here to test us so we can grow stronger And neva let the world st ... I would often leap Cuz that's how strong the connection is Cuz magicians from Congo will laugh at the Exorcist And my message is we are from powerful people So ... e are from powerful people So don't lose your sense of self and theJinns of wealth Empty ya mental pail take it to the bottom of the well And when it ret
76 4.Grilled Cheese Deluxe The Unicorns Have Got to Go Regular Show-Regular Show, Vol. 14.Grilled Cheese Deluxe The Unicorns Have Got to Go Rigby Mordecai! Mordecai! Oh there you are. You want half of ... ere you are. You want half of this grilled cheese? Mordecai Whoa! Is that a grilled cheese deluxe from Cheezer's? Rigby Yes it is. Mordecai Then yes.(They eat the ... eat the sandwiches) Mordecai: How did you manage this? Rigby: I bought it. With money. Mordecai: Nice! Hey you know what would go good with the
77 1.Piece of Mind2 ever knew how the fuck that I would get fly Make a couple raps and go talk about my dick size? The ladies can't get enough they wanna suck my ... ake and phoney so I tell em I don't have time Cause time equals money and fake hoes are worthless While most of ya'll are partying me I'm probably working Instagr ... appers on my worst day Oh you don't like my work play? Fuck you with a cactus Now what is your reaction? You all are thinking backwards See I have a question wher ...
78 10.Deep Space(feat. RZA) n Look at how I flash against it Basking Arabians melenin soaks up my energy Brings cancer to my enemies Knowledge the God as I build destroy Black hole w ... way the solar system(RZA) Yo this is deep space when I was young we couldn't teach pace We got evicted moms would play numbers on sweepstakes To hate to pay rent ... ce I was three Had no one to show me how to set me free Or give me a clue on who I'm supposed to be I was a mommy's boy soft Uncle Tommy Boy Wa
79 1.Every Little Thing- Acoustic MadCraft-Unplugged1.Every Little Thing- Acoustic There are days when I ... tic There are days when I don't feel too fine And there are days when a thing it ... here are days when a thing it don't feel right There are days when I think that I could die But there are days when I feel that I could fly And there are days tha ... gh So why you got to shoot me down? I can't even get a break can't a man ever get a break Busting my ass from nine to five Oh no It ai
80 2.Screw the Nether Minecraft Mix-Minecraft Mix2.Screw the Nether It's deep underground Past the bedrock But ... erground Past the bedrock But don't dig strait down You'll regret that But now you feel brave Equipped with your spade To roam in these caves Not looking for gold; ... e caves Not looking for gold; This stuff's purple Or so I've been told By some people I'll find a few bricks Where the two of these mix With a couple of clicks(I' ... cks(I'll be swingin' my pick) (
81 8.All I Do Is Dig Minecraft Mix-Minecraft Mix8.All I Do Is Dig All I do is dig dig dig No matter what Got diamonds in my mind I can't never get enough And everytime I step into the mineshaft Everybody' ... there And they stay there Up down up down up down All I do is dig dig dig So if you going in put your picks in the air make em stay there Yo it's HOJ mining deep on the verse Cause I've ne ... gave a sneak attack Now I got this brand new track so I
82 11.Boot Camp MFC Eastern Conference know Time don't wait for nobody we tryin to get dough You didn't hear about magnum force crushin The ones you couldn't trust son we just start bustin Eliminate the weed stand firm ... resentative who never lack no doubt Bring on your wife your baby moms I blow that back right out I be the mack with fout the one o so you know I tear the veins ou ... acks I was throwin papi store down wit the tape duct gat I move up from that now I flip legal trap Tied up in mutual bonds
83 3.A Whole World Made for Me er That's how I know it's time to go Horizon calls through my win ... o Horizon calls through my window Time to go abroad and explore The rough road ahead never stopped me before So I grab my beat up pick axe and my trusty sword And ... d And venture out to find out how far down that these caves go Risky job that I wouldn't drop for all the gold Cause the privilege to mine these blocks is mine and mine a ... und can't see a thing Quickly craft myself a torch and I'
84 44.Revenge(Minecraft Song)[feat. Captain Sparklez] venge(Minecraft Song)[feat. Captain Sparklez] Tryhardninja feat. Captainsparklez It's time to go get your revenge So we back in the mine g ... ng side to side day and night This task a grueling one hope to find some diamonds tonight oh ... find some diamonds tonight oh how they shine Then it's heads up hear a sound you freeze up turn around and look up total shock fills your body Is ... otal shock fills your body Is this the end? Can't believe it's you again
85 22.Changed My Mind m feeling how I'm feeling now Music's my escape but it's feeling even realer now Grassroots fuck that we are on some other shit Call it what y ... k skinned rhinos elephants we don't forget What's important overall no withdrawl we ... rtant overall no withdrawl we don't regret Pushing forward even those this life sucks sometimes Fucking with this noose I promise I can get it untied You made it outta bed task one crossed off Step two s ... ask one crossed off Step
86 1.Billy the Mountain(Live At Pauley Pavilion UCLA Los Angeles In1971) d go up'n down And whenever it did He'd puff out some dust And hack up a boulder(HACK!) Hack up a boulder(HACK! HACK!) Hack up a boulder(HACK! ... Tuesday a man in a checkered double-knit suit drove up in a large El Dorado Cadillac leased from BOB SPREEN...('Where the freeways meet in ... .('Where the freeways meet in Downey!')...And he laid a HUGE BULGING ENVELOPE right at the corner of BILLY THE MOUNTAIN that was right where his'foot' was suppose ... ck and It
87 2.I Let'Em Know(Matt Dike Remix) en I will do it again. Because my name is Young MC and rockin' a mic is my ... ng MC and rockin' a mic is my craft. But when I first started everyone just laughed'cause I got rocked'n rolled left out in the cold cause I was tryin' to battle ... ild. It wasn't hard for me to do it there was really nothing to it and not once did I hear someone say yo Young MC ya blew it. So listen party people I got someth ... re. And after all is said and done I like to make it qu
88 5.I Let'em Know en I will do it again. Because my name is Young MC and rockin' a mic is my ... ng MC and rockin' a mic is my craft. But when I first started everyone just laughed'cause I got rocked'n rolled left out in the cold cause I was tryin' to battle ... ild. It wasn't hard for me to do it there was really nothing to it and not once did I hear someone say yo Young MC ya blew it. So listen party people I got someth ... re. And after all is said and done I like to make it qu
89 11.Chapter Twelve: Shores And the New World ree house against the separatists. It was inevitable once they'd finally discovered us kissing traitorously beneath their cootie infested'boys ... kay' but wonder like I always do if anyone's actually heard that story. I finished our tree house with the few scraps of deadwood that I was able to drag back to ... as I watched the last of her craft fall beneath the surface of the water I thought that we are all only stones in the ocean and maybe it didn't matter that much ...
90 33.Tough Girls Fight t MinecraftJams Tough Girls Fight Come on Psycho let's ... ls Fight Come on Psycho let's do battle You might be a girl but you're not fragile I ... girl but you're not fragile I don't think that you can win Cause I'm the best there's ever been Get your diamond sword and shield Meet me on the battlefield ... ld Meet me on the battlefield Don't be early don't be late Be on time and meet your fate(Signed anonymous) I'm not the girl you think I am Not a hero lik
91 1.Unsigned heads ask how i can rap for so long without breathing the trick is my oblong medulla forget cheddar man i got gouda stocked through the shelve ... a stocked through the shelves this week because i shopped sooner and found the deals on prunes and raw tuna helping with my cents like guitar tuners helping with ... rough yo welcome to the terrordome part2 but my enemies are private independent unsigned like me except i think it's splendid suburban kids spitting gangster buff ...
92 38.Boots on the Ground NerdOut-暫存38.Boots on the Ground I'm imbued with the spirit Of the english Tommy Dunno my kill count It's bigger than the Finge ... ppe juice Thickly trickle all down The tricolour flag That's in tatters It's fabric is Ragged and haggard Telling a France That is shattered That there's still a ... lion little candles Blown out This is it You already know It's okayJust get ready Go Your life Gotta lay it ... ady Go Your life Gotta lay it down Ain't no time to
93 1.Anything That Moves eah* Once again... You have entered the zone of no return... Close ya eyes...[Verse1:] Nobody wanted to challenge me when the time came I cock ... ssive Duck when I lay a verse down(yeah) They call my opponent's McGradys cause they never make it out the first round I stay composted when the gun blows I fix s ... aws that something's you just don't do[Hook(2x):] Don't spare nobody kill anything that moves ... body kill anything that moves Don't spare nobody k
94 7.Annihilation Of The Evil Machine ever told this till I was older fearing the risk that I would resist it. The first composition I ever composed triggered a conscious thought p ... y reclusive mode and although this was strange I still didn't complain though I blatantly noticed the change. I started having recollections nostalgic reflections ... ject we digest contributes to this gradual degenerative process. Nonetheless I wasn't under stress I just rested and convalesced sharpened my talents then saw bey ...
95 1.I Do This All Day J.Reyez-I Do This All Day (Single)1.I Do This All Day[Verse1:] Making moves yup they call them the makers* Flying in an air ... m the makers* Flying in an aircraft I'm so aviator Meteor flow hit ya body with them craters Step up on stage looking like Darth Vader Your rhymes dull mine will ... ut listen up hater you should do yourself a favor Watch ya girl cause shes a mm I wouldn't wanna date her My youtube views speeding up like a racecar Getting mo
96 8.Long Winding Road l back on this journey real quick uh take ya'll back in time its a oldie but a goodie check me out yall uh ayo the streets is quick to talk li ... ou came back hard and held it down for Chinese folks(word) but what else was I suppose to ... ut what else was I suppose to do you either win or go home its non negotiable ... or go home its non negotiable this was4 yrs ago but when shorties pass my way they look at me sideways like it was last Friday damn aint that a testam
97 28.Boyz2 Men Long Isle how we do? They know our style Represent niggaz in and out the P now Yo I could ... and out the P now Yo I could do this mother shit for a while I don't give a fuck my rap style be true yo Eh yo yo yo ... style be true yo Eh yo yo yo how we do this Hey yo we'll back on my South SideJamaica part of town Where us real niggas love to get ... re us real niggas love to get down Where you only hear G and P finessin' tracks up on the
98 7.Boyz2 Men Long Isle how we do? They new our style Represent niggaz in and out the P now Yo I could ... and out the P now Yo I could do this mother shit for a while I don't give a fuck my rap style be true yo Yo eh yo yo yo ... yle be true yo Yo eh yo yo yo how we do this Hey yo well back on my South SideJamaica part of town Where us real niggas love to get ... re us real niggas love to get down Where you only hear G and P finessin tracks up on the
99 1.The Ritual itual But don't let them set you up for the ritual Fuck it me and WooSteez back at it with the black magic That will leave you on your back fl ... out glass of warm milk In the craftmatic adjustable bed While some of you kids can't stand it As an embryo I said to my soul'Yo ... n embryo I said to my soul'Yo do you want this body?' it said'Yeah I'll take a crack at it But I let you know right now that if you hurt it I'll return it to the earth and le ... hrough it Then s
100 8.Piece Of Mind2 ever knew how the fuck that i would get fly Make a couple raps and go talk about my dick size? The ladies can't get enough they wanna suck my ... ake and phoney so i tell em i dont have time Cause time equals money and fake hoes are worthless While most of ya'll are partying me im probably working Instagram ... appers on my worst day Oh you dont like my word play? Fuck you with a cactus Now what is your reaction? You all are thinking backwards See i have a question where ...

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】