魔鏡歌詞網

關於 hey + what + did + you + say 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 9.Like A Love Song o my eyes Hey girl I said You're precious like a star So hold my hands and please don't fret I'm feeling so fine I'm feeling great If love is wasting time I'm ... and violets are blue If only you know how much that I love you If the sun never set Oh we would party all day If the night is always ... ll day If the night is always young Do not hesitate come out and play you ever afraidJust call my name I'll reach ... dJust call my name I'll reach you no
2 1.Big Man(梁漢文&廿四味) . B.I.G.… Say B.I.G. B.I.G.… Edmond增高在你的態度在你的構造是會否更大步單刀做你必要做讓閉塞線路自我衝破穴道 K.I.T yo一路我未停過腳步一直堅持一直照做由零開始行到呢一步就算荊棘滿路都唔會算數 yo B.I.G.M.A.N係 big man大 ... DRUNK We've been fighting all your life!! Now it's time to get your hex on!! We party through the night ... B.I.G.….. Say B.I.G.! Edmond頂天視野多壯浩若糞土滿路
3 25.國王遊戲(vs. Simon Webbe) 祥-All For You 超精選25.國王遊戲(vs. Simon Webbe)作詞嚴云農 Rap詞賽門韋伯作曲 Lars Halvor編曲呂紹淳演唱羅志祥賽門韋伯陳瑩珊對不起你已掉進了陷阱黑白配會怎樣不一定一啟動國王的遊戲機會或命運都很刺激愛不愛別猜拳決定動了心就 ... e ladies how to get real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be ... 賽門韋伯 RAP) hey baby did a couple a coup
4 1.PART1>殘酷舞台國王遊戲 real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be ... 賽門韋伯 RAP) hey baby did a couple a couple films and still find time to fly around the world i'm not gonna let ... d the world i'm not gonna let you pass me by without an introduction the name is Sy girl ... roduction the name is Sy girl your looking sweet tonight can i wine and dine ... t tonight can i wine and dine you by candle light take your number
5 9.國王遊戲 real low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be ... 賽門韋伯 RAP) hey baby did a couple a couple films and still find time to fly around the world i'm not gonna let ... d the world i'm not gonna let you pass me by without an introduction the name is Sy girl ... roduction the name is Sy girl your looking sweet tonight can i wine and dine ... t tonight can i wine and dine you by candle light take your number

6 9.國王遊戲(Feat.Simon Webbe) reallow they say I'm a ladies man you already know were as fresh as can be ... that doe… Hey baby did a coupe a couple films and still find time to fly around the world I't not gonna let ... d the world I't not gonna let you pass me by without an introduction the name is SY girl ... roduction the name is SY girl your looking sweet tonight can I wine and dine ... t tonight can I wine and dine you by candle light take your number call (|
7 7.I Gotta Love collabo! You see we're the next generation in this rap game So it's only right we got down like this[Kanye] Yep! uh oh![Chorus- Kanye West](2 ... ot a love that's better than- you ever was You've never been- no good for me I guess I was- just way too hood for ... I was- just way too hood for you to be with[Verse-Jin] Yo I was doing a show with Kanye in the West Mid that is so basically the Chi and M.I. is up in the mix We ... on her breast y'all Mr. West what d
8 13.Cold Outside t. Lyfe) They say only the good die young and with that said It dont get no better then me its coming from my head I represented for yall when i came thru the market Bo ... ho i am i became a target And what hurts is all the bullshit coming from my own kind T ... shit coming from my own kind They sayJin's fake he dont keep it real in his rythems He make us look soft that kid ain't commit no crimes ... at kid ain't commit no crimes YOU GOT DAMN RIGHT wa
9 11.Big Man . B.I.G.… Say B.I.G. B.I.G.… Edmond:增高在你的態度在你的構造是會否更大步單刀做你必要做讓閉塞線路自我衝破穴道 K.I.T: yo一路我未停過腳步一直堅持一直照做由零開始行到呢一步就算荊棘滿路都唔會算數 yo B.I.G.M.A.N係 big man ... RUNK: We've been fighting all your life!! Now it's time to get your hex on!! We party through the night ... B.I.G.….. Say B.I.G.! Edmond:頂天視野多壯浩若糞土滿路尚
10 7.Peace? c leather says「且慢我沒傷害你們的身體只用了勞工的血汗。」'Wait I never hurt ... 體只用了勞工的血汗。」'Wait I never hurt your body I only use the labour'牠發出合成器般的吼聲 It roars like the synthesizer「wrywrywry你們都一樣的偽善」。'wrywrywry ... wrywrywry你們都一樣的偽善」。'wrywrywry you are all just as hypocrite as others' ... 自己失血 Chop your feet off and let you watch yourself ble
11 7.Sorry You Should Say r>7.Sorry You Should Say作詞 Sara、米時可作曲陳聖侖 Sorry ... 陳聖侖 Sorry you should say I always try I always fight(你欠我句抱歉吧? ... 隨時迎戰) See what u've done you don't have the right to deny.(瞧瞧你做了些什麼呢?有什麼權利來否定我) Am I a fool I?(在你眼中我很愚昧是嗎?) Remember ... fool I?(在你眼中我很愚昧是嗎?) Remember what you said.(是否記得你說過些什
12 1.Tonight You Belong To Me 1.Tonight You Belong To Me In a dream a long time ago We fell in love but ... time ago We fell in love but what did we know Years seemed to pass as time took its toll ... to pass as time took its toll You're here at last so why must you go But tonight you belong to me yeah Yes tonight you belong to me I know you're leavin' goin' away And i'm goin' out of my head Well go on and leave me ... head Well go on and leave me what can i
13 16.HeyJoe(The Leaves) 68)16.HeyJoe(The Leaves) HeyJoe where you goin' with that gun in your hand? HeyJoe I said where you goin' with that gun in your hand? Alright. I'm goin down to shoot my old lady ... oin down to shoot my old lady you know I caught her messin''round with another man. Yeah! I'm goin' down to shoot my old lady ... in' down to shoot my old lady you know I caught her messin''round with another man. Huh! And that ain't too cool. Uh ... !
14 5.Low(辣妹好露) ext thing you know Shawty got low low low low low low low low Them baggy sweat pants And the Reebok's with the straps(with the straps) She tur ... d gave that big booty a smack(hey!) She hit the floor(she hit the floor) Next thing ... she hit the floor) Next thing you know Shawty got low low low low low low low low ... w low low low low low low low Hey I ain't never seen nothing that'll make me go This crazy all night spending my doe Had the million dollar vibe and a b
15 7.Prettiest Girls y girl... Hey! I know what you are thinking I know what you will say you made up this whole far fetched thing about the reasons that i have changed well i'm still the tiger and the jungle is still my h ... my killer instincts are gone what did you do? everything lost its worth to me everything in this world everything ... hing in this world everything did occur to me that you are the prettiest girls my life is so amazing
16 16.Somebody To Love- Leighton Meester feat. Robin Thicke(戀上一個人-萊頓米絲特 feat.羅賓西克) man When you're gone before he wakes. They say it's hard to achieve But can't a girl believe? Is there somebody who still believes in love? I know ... till believes in love? I know you're out there There's got to be somebody I search around the world But I can't seem to find Somebody to love Baby girl there ... ebody to love Baby girl there you at Looking at me like a putty cat Wondering where that thing is at Wondering where ... t thing is at Wondering where (
17 5.Knock You Down(凱莉希爾森 feat.肯伊威斯特、尼歐) r>5.Knock You Down(凱莉希爾森 feat.肯伊威斯特、尼歐) Heh not again Ohh this ain't supposed to happen to me Keep rockin' and keep knockin' Whether ... in' and keep knockin' Whether you Louis Vuitton it up or Reebokin' You see the hate that they're servin' on a platter So what we gon' have dessert or disaster? I never thought I'd be in love like this When I look at ... love like this When I look at you my mind goes on a trip Then you ca
18 16.Body On Me(Nelly、Ashanti& Akon) way that you walkin the way that you talkin You're the one i want to spend this night with Tryna get in them draws and bang it out til the morning I can already tell ... he morning I can already tell you want it Cause you shakin it all for me givin it all to me Rubbin dat body on me Keep on shakin it all for me givin it all to me Rubbin dat body on ... at body on me Verse1(Ashanti) Hey boy I think i just might wanna come see ... k i just might wanna come s
19 7.Burning Down The House(The Used) Watch out You might get what you're after. Cool babies Strange but not a stranger. I'm-an-or-din-a-ry-guy. Burning down the house. Hold tight Wait till the parti ... urning down the house. Here's your ticket pack your bag: Time for jumpin' overboard. Transportation is here. Close enough but not too far Maybe ... enough but not too far Maybe you know where you are. Fightin' fire with fire. All weHey you might need a raincoat. Shakedown Drea
20 1.Low- Flo Rida(feat. T-Pain) ext thing you know Shawty got low low low low low low low low Them baggy sweat pants And the Reeboks with the straps(With the straps) She turn ... o(She hit the flo) Next thing you know Shawty got low low low low low low low low I ain't never seen nuthin that'll make me go This crazy all night spendin my dou ... tle to go Dem birthday cakes they stole the show So sexual she was flexible Professional drinkin X and ooo Hold up wait a minute do I see ... old up wait a minute do

21 9.Fever For The Flava on Cop Do you think that I can get some chickie chickie Maybe gets a little finga sticky sticky ... a little finga sticky sticky You my electrical lip balm flava I gotta do ya until the next song saves ya And can I get a little zip zip lookie lookie Can I get a ... a little uh uh nookie nookie Hey whatcha say it doesn't matter anyway You won't do another'cause you're getting with me She got the power of the hootchie I got the fever for the flava of t
22 16.The Day You Went Away 6.The Day You Went Away Artist窈窕美眉 VERSE1 Well I wonder could it be When I was dreaming'bout ... t be When I was dreaming'bout you baby You were dreaming of me Call me crazy call me blind To still be suffering is stupid after all of this time PRE-CHORUS1 ... all of this time PRE-CHORUS1 Did I lose my love to someone better And does she love ... eone better And does she love you like I do I do you know I really really do CHORUS Well hey S
23 4.Shit On You 4.Shit On You I'LL SHIT ON YOU...Da da..da da.. I'LL SHIT ON YOU...Da da..da da.. I'LL SHIT ON YOU...Da da..da da.. I'LL SHIT ON YOU...Da da..da da.. I'LL SHIT ON YOU...I will shit on you I'LL SHIT ON YOU...Girl you know I'LL SHIT ON YOU...Bitch or men I'LL SHIT ON YOU...I will shit on you[Swifty:] I remain fatter than gluttony Tapin' bombs on the back of record companies(uh huh) blow'em up if t ... panies(uh huh) blow'
24 12.Loosen' Control Dogg] Man you got me goin crazy baby Feel like I'm losin my mind[Chorus Soopafly] Feels like I'm losin control and I don't even know Girl ... ol and I don't even know Girl you hurt me oh so bad cause I love you so hey But it don't matter now I'm doin better now ... atter now I'm doin better now Whatever you do bitch will come back to you bitch Heeeeeeey hey; heeeeeeey hey Heeeeeeeeeeeey hey; heeeeeeey hey(Soopafly* overlapping
25 1.Mobb Deep- Shook Ones on't like you We bring drama of the worst kind of enemies ... of the worst kind of enemies Your first time would be your last earth memories It's only your own fault I gave you fair warning..beware.. Of killa kids who don't care Unaware fools who be dealt with in time It ain't a mystery Hop on the words ... my peoples in the Bridge Know what I'm talking'bout right Ain't no time for hesitation That only leads to incarceration ... t only leads to incarcerat
26 4.Solisbury Hill choice I did not believe the informationJust had to trust imagination My heart going boom-boom-boom Son he said grab ... om-boom-boom Son he said grab your things I've come to take you home Eh don't quit To keep in silence I resigned My friends would think I was a nut Turning water into wine Open doors would soo ... was in a rut'Til I thought of what I'd say Which connection I should cut I was feeling part of the scenery I'd walk right out of the machinery My hea
27 2.Brown Eyed Girl Morrison Hey where did we go Days when the rains came Down in the hollow Playing a new game Laughing and a runnin' ... w game Laughing and a runnin' hey hey Skipping and a jumpin' In the misty morning fog with Are hearts a ghumpin' and ... ith Are hearts a ghumpin' and you My brown eyed girl And you my brown eyed girl Oh what ever happened The Tuesday went so slow Going down to the old man With a transistor radio Standing in the sunlight laughing Hid
28 10.Shower Me With Love r me with your love... Cause every minute of the day I know ... very minute of the day I know your love will always stay together Together forever ... tay together Together forever Hey don't be afraid You can never give too much If your givin' love Heaven's up above are warmin' up for us Doing all the fallin' into love If love's too much We don't have for ever a ... s love To show each other how You belong to me And every little thing is coming to Hear ...
29 9.GIOVANNI y do that did that dance it's the only do that dance gotta make it do that ... t dance gotta make it do that did that dance so what you're gonna do da-dance can it be just... uh ... da-dance can it be just... uh what!?(you thought would happen boy you know this is meant to be(or is it?) so give ... eant to be(or is it?) so give your everything to me ohジョバンニいつだってさ feel fineほらさりげなく激しいねぇ please
30 4.Hey Now izon4.Hey Now作詞Jean-KenJohnny作曲Jean-KenJohnny・DJ Santa Monica Same old lesson that reality bites ... old lesson that reality bites Hey boy a new face here What did you find tonight Everything is happening and everything ends In the never sleeping city of the walking dead just Stay in that line G ... Stay in that line Going down You stay in that line you're going down Stay in that line Going down So ... ay in that line Going down So
31 1.Congratulations(English Ver.) k Sungjin・Young K・Wonpil・Yoon Dowoon・LimJoon Hyuk作 ... k Sungjin・Young K・Wonpil・Yoon Dowoon・LimJoon Hyuk I don't even know how I can talk to ... t even know how I can talk to you now It's not you the you who talks to me anymore And sure I know that sometimes it gets hard But even with all my love ... ard But even with all my love what we had You just gave it up Thought we were meant to be I thought that ... re meant to be I thought
32 1.Change ward Then what are we moving for? Feels like we're losing order Fighting a losing war We need to work this out Can't do this by myself How ... t Can't do this by myself How did we let it go this far? Hey You know it's not too late for us to make a change ... late for us to make a change You gotta listen to your heart what does it say? No matter how much we might bend we will not break'cause we got ... e will not break'cause we got wha
33 3.BLAST! ew勝利のアンセム what did you say?明日も厳然たる鬼メンタル目標への Maxim王座を勝ち取れ Put ... を勝ち取れ Put your hands up! Boys and Girls質感重視の体感見つかっ ... とスタンバってるZ Hey Yo Blast! Blast! Blast!やつらを見てみな血潮が湧
34 12.Hey Parents ion12.Hey Parents作詞 Kero Kero Bonito作曲 Kero Kero Bonito No matter ... 作曲 Kero Kero Bonito No matter what you do there's something everyone shares We all inherit Ourselves from a pair And if ... Ourselves from a pair And if you never met them or you call them your friends One thing is certain The tree never ends And though it's been a while since I first saw them I still ... ince I first saw them I still say Hey mum How are
35 8.Jelly tty bitty You wishin' you were me Come kiss my kitty Why so je ... ryこれがたまらん(Hey)商売繁盛集めるブランド夢見る少年Aいつか Lambo(Lambo)虜にな ... ツは事故り気味 I say NONSENSE!(Sucks)ケタ違い(Hoo)ラッパーがビート作る時代(Hoo)最後に俺の自慢じゃないけどカノジョの tittyは形がいい(Ha haa)(Why so jelly?) I'm so pretty My waist itty bitty ... so pretty My waist itty bitty You wishin' y
36 6.SOMATO will miss you friend栄光を求めた飼いならされた鳩が抵抗を極めてまた色風をたてた ... た色風をたてた I say no what they know鳥よ飛べ無いヒヨワな羽を ... べ無いヒヨワな羽を Hey youブチ込め晴々と All we got小さく微笑んで Here we go大きくうなずいた All we got手ぶらなリアルで飛べ Fly for now When ... ot手ぶらなリアルで飛べ Fly for now When you bump aroundタ
37 5.BYE BYE BYE I Think I Did My Best For You넌날끝까지실망시켰어지쳐버린거야그만가야겠어이렇게말했어너무멀어져버린우리둘사이이건생각이아닌그냥 Common Sense차이 Too Late뭐어쩌기에는늦었어사랑같은건나이제다질렸어이젠네가시돋친말들조차감각이없어모든게다무뎌져있어가식적인너의눈물로준 ... The Good Time But Now I Gotta Say Thanks For The Good Time But Now I Gotta ... The Good Time But Now I
38 1.Hey Now A MISSION-Hey Now1.Hey Now作詞Jean-KenJohnny作曲Jean-KenJohnny・DJ Santa Monica Same old lesson that reality bites ... old lesson that reality bites Hey boy a new face here What did you find tonight Everything is happening and everything ends In the never sleeping city of the walking dead just Stay in that line G ... Stay in that line Going down You stay in that line you're going down Stay in that line Going down So ... ay in that
39 3.Serendip UND-LINE) You can't turn back the hands of time Budid you know The future is in your own hands Yeah I know sometimes we get lost No need to rush Take ... get lost No need to rush Take your time and find your own way Like when you stop at red light Need to stop and wait sometime Till it turns back to green light Do ... turns back to green light Do you get it Yeah it's hard to make a right choice But ... rd to make a right choice But hey r
40 3.Dandadan HEY-SMITH-STOP THE WAR3.Dandadan ... 平作曲猪狩秀平・満 What did you just say It's feeding jealousy Maybe just some word of love ... Maybe just some word of love you know Cause'yes' is always'no' you say Never know what's real or a lie Hey you when did you get so bitchy Now tell me what that could mean Hey you I'm sick of kissing your ass I wanna let it go Singing love songs
41 3.I am I I作詞佐伯youthK作曲佐伯youthKあぁ〜もうどうしたらいいっていうのよ自問自答でまた空回る脳みそどうし ... ょ“Show me what is the Originality...”あぁんもうどうしたらいいっ ... たらいいさそれでも(Hey!)変わらず僕は僕だろう?(Hey!) Oh yeahなんとでもこの道を愛してる!あぁ〜もうどうしたいいって ... じゃ遅せぇ今にせい what did you s
42 14.STAY Lisa Loeb You say I only hear what I want to You say I talk so all the time so And I thought ... all the time so And I thought what I felt was simple And I thought that I don't belong And now that I am leaving Now I know that I ... am leaving Now I know that I did something wrong'cause I missed you Yeah yeah I missed you You say I only hear what I want to: I don't listen hard don't pay attention to the distance that ...
43 8.good morning morning. Did you sleep well?” Kiss Get up Wake up“Good morning. How are ... Wake up“Good morning. How are you today?”“What is your plan today honey? Let's go for a walk ... ay honey? Let's go for a walk hey my dear” By the way what time is it? It's almost time“Can you say goodbye?” I don't wanna leave you anyway“Well then don't go stay with ... with me” Hey wake up baby for a nice day It's our
44 6.Dancing In Love feat. Romain Virgo know Are you having a good time? Are you happy you came here tonight? Tell me did you get what you came for? Are you here with someone? Are you looking for someone some fun tonight ... ight? Are you alone in your own zone? We are here from different places Look around different faces But we all came to find peace of mind Different day dif ... imb Wooo whooo wooo whoo wooo hey Dancing in love Wooo whooo wooo who
45 9.The Demon Called Careless eless You'll have your feet carried off oh It is aiming you from the bottom of darkness[Hey you're thinking it will turn out] out fine as it always[ ... rn out] out fine as it always[did] A sense of worry hits you now If it's gonna turn out as you wish Was it turning out so good at first? No! If ... out so good at first? No! If you were more careful then maybe things were different by now ... things were different by now Hey we

46 14.Un Deux Trois unk digga hey suga fella whatてか so jazzy scratch攻めて attack attack ... hip-star達 hey check it my feelin' new tracks in it ... ブノーマル脱線行為 did it? did itいやなに it was so wicked never timid'cuz baby ... o wicked never timid'cuz baby you so oh with it vertigo this love without control秘めたモンか見えるモンか pistol or knife距離縮まって徐々に define feel me? yeah全部これ doin' big thingsオレ ... ang
47 2.Q&Aリサイタル! ink about you You always take my breath away Every after school When I look at ... y after school When I look at you I'm just lost in your eyes lady ready? When I'm walking right by ... dy? When I'm walking right by your side We are always getting out of step Never gonna end Keep it on the low Why don't we take it slow lady ready? It's like I kno ... lady ready? It's like I know you but I really don't know So I pretend that I don't hear ... o I pr
48 6.House Party Anquetil Hey Let's go Open up the doors Everybodyhey! step!騒ごうよその手 INVITATION ... y! step!騒ごうよその手 INVITATION Hey Let's go Gotta hit the floor Nobody邪魔させない今夜はそうCELEBRATION Drunk as rock and I do my thingみんなNEXT DOORイキたい? coming in Air cons br ... party party party party party Hey Let's go Open up the doors Everybodyhey! step!騒ごうよその手 INVITATION ... y! step!騒ご
49 3.The only one in the world with nothing m tracing your footsteps My strides go along with yours Always keeping you in sight I was always following your steps your steps Closed my eyes and you would be there Opened eyes and you were not there Everyday I still Seekyour warmth where did you go? Future of two chose between the past So we were made to become the shadow Then when it's the time for night to come Shadow o ... dow of the two will disappear Hey can you h
50 3.The only one in the world with nothing m tracing your footsteps My strides go along with yours Always keeping you in sight I was always following your steps your steps Closed my eyes and you would be there Opened eyes and you were not there Everyday I still Seekyour warmth where did you go? Future of two chose between the past So we were made to become the shadow Then when it's the time for night to come Shadow o ... dow of the two will disappear Hey can you h
51 10.scribbles th that's what I've learned a silent reflection i discover“i” s i don't need and realize my loneliness foolish i over kind i i aspire i'm unab ... is polluted world as i forget what was trying to say eyes close beyond the depth of blackness spread the darkness of white the unreachable dream that's ... the unreachable dream that's what makes it beautiful i probably don't moods swing naive expectations impulse instinctive precision precise instinct untainted sou ...
52 11.WALK THIS WAY talked to your daddy he say He said you ain't seen nothin' Till you're down on a ragamuffin Then you're sure to be changin' your way I met a cheerleader was a real young bleeder All the times I could reminisce Cause the best things of lovin' With her sister and her cousin Only started with a kis ... th the bugs in the school And your feet flyin' up in the air Singing hey diddle-diddle With your kitty in the middle of the sw
53 5.Brothers Fight TarO&JirO Hey little brother D' you know what you're doing? Well you're so spun out and I think you've lost your mind. Don't you get the picture that you're dancing with disaster? It's not even funny It's all gonna come crashing. Don't raise a fist and rage about it man. I don't ca ... about it man. I don't care if you care about it. But I've got a load of things to object to. Listen to ... hings to object to. Listen to what I'm
54 5.Just One Look ル Tell me what should I do? Oh let me say Don't get me wrong!誤解しないで欲しいいつもこんなことしてるわけじゃないので But when I noticed降りてしまったもう会えないような気がしたから Fever it's fever ... えないような気がしたから Fever it's fever Hey girl tell me what's your name?ちょっとお時間ありますか?(OH YEAH) ... r name?ちょっとお時間ありますか?(OH YEAH) What are (
55 3.Saturday Night her fight you come out right and tell me you want out Oh baby please you know Ive had enough whatever you want boy shut the door on your way out I'll party on and party on and then I'll party some more I'll party on and party on and then I'll party some more'cus l ... ome more'cus life's too short you're gone so what? I'll get by the nights still young I don't care Im gonna love the weekend I wanna dance drown myself music I'm talking thursd
56 3.圧倒的な GO!! き飛ばしちゃえ!! Hey!!モタモタばかりしてちゃあっと言う間にTHE END常識破りのハイテンシ ... ? Why?ナゼ? what did you say?道がないのなら作ればいい!遠回りなんてお断り!超高速でRide on!! ... ちまくっちゃえ!! Hey!!今は(今は)辿り着けなくてもいつか必ず行ける(行ける)運命は導く心の中 ... き飛ばしちゃえ!! Hey!
57 2.Saturday Night her fight you come out right and tell me you want out Oh baby please you know Ive had enough whatever you want boy shut the door on your way out I'll party on and party on and then I'll party some more I'll party on and party on and then I'll party some more'cus l ... ome more'cus life's too short you're gone so what? I'll get by the nights still young I don't care Im gonna love the weekend I wanna dance drown myself music I'm talking thursd
58 3.Fly away E作曲 Bruce hey girl we just still in halfway what's happened to you? smile it's gonna be allrightどうしたのため ... 答えのない悩みには say good-bye say good-bye大丈夫だよどこまでも続いてく道昨日よりもっと良いコト ... よりもっと良いコト say hello say hello出会える予感(I always be with ... hello出会える予感(I always be with you don't worry my girl) so what do you do tod
59 7.No more le thing. Hey leave alone. Yes you can be mad at me tonight tonight. I am doing my own little thing. ... am doing my own little thing. Hey leave alone. If you don't you'll be alone tonight tonight. Oh bye bye girl No more I am sorry I love ... irl No more I am sorry I love you. Oh bye bye girl Yes I can not believe it no more. Oh bye bye girl ... e it no more. Oh bye bye girl Hey say it with your actions tonight. Doesn't mean anything. Go
60 2.圧倒的な GO!! き飛ばしちゃえ!! Hey!!モタモタばかりしてちゃあっと言う間にTHE END常識破りのハイテンシ ... ? Why?ナゼ? what did you say?道がないのなら作ればいい!遠回りなんてお断り!超高速でRide on!! ... ちまくっちゃえ!! Hey!!今は(今は)辿り着けなくてもいつか必ず行ける(行ける)運命は導く心の中 ... き飛ばしちゃえ!! Hey!
61 7.ワールドイズマイン d Is Mine Say I'm the best and bow to your princess#1 You should know I get my way all morning noon night and day okay? Starting at1 make sure ... okay? Starting at1 make sure you notice my hair It changes a lot yes so does ... It changes a lot yes so does what I wear And number2 take a look at the shoes I choose each day Yeah please thanks! Number3 remember every time ... ! Number3 remember every time you gotta speak Only answer in a「YES」 or triple
62 1.I want U to...(feat. WISE) トは2years They sayタイミング逃すよって余計なお世話だって笑ったけどあなたを見つめるねぇ早く Come and ask me ... どあなたを見つめるねぇ早く Come and ask me hey! honey where you going?「ちょっと散步しに近所の公園」なんて言って出かける遠出でもないのに氣になっちゃうall dayそんでいつも通り電話メ一ル使いどこにいるのか I wanna knowわかるっしょ? cuz I love ...
63 1.I want U to... feat. WISE トは2years They sayタイミング逃すよって余計なお世話だって笑ったけどあなたを見つめるねぇ早く Come and ask me ... どあなたを見つめるねぇ早く Come and ask me hey! honey where you going?“ちょっと散歩しに近所の公園”なんて言って出かける遠出でもないのに気になっちゃうall dayそんでいつも通り電話メール使いどこにいるのか I wanna knowわかるっしょ? cuz I love ...
64 1.MY BLUEBERRY MORNING DAY I can say it was just ORDINALLY MORNING Then I drove Drove my auto car And I felt as if I'm one of those Superhero coming from a CAVE Then ... News But won't be on TV show You know But Hey Hey-Hey Looking back to where I used to belong And feel so grad that I'm here! But- ... el so grad that I'm here! But-hey Did my life turned into something? Delighted my whole life? I don't know ... d my whole life? I don't know what is coming up I don't k
65 2.GET MY WAY 部真央作曲阿部真央 You surely said to me「follow me」 That's ... e」 That's your favorite saying with tricks. What a haughty word. Don't put on air. Dyou want me to believe you? That's funny. What can I do? What can I believe? The world is filled with unfair things. How can I do? Why can I believe? I'm sure nobody tries to hear me. Stay ... touch me I don't want to show you myself And I don't want you to control my way...
66 5.Did Ya ack)5.Did Ya Guess you lose and it's too late to try to come back ... too late to try to come back What part of no don't you understand? Too bad There you go down with yesterday's news in the trash can I got no time to be looking back I'm past that And now ... ng back I'm past that And now you wanna change it's too little too latYou shoulda loved me right when you had me(shoulda shoulda but you didn't did ya?) You(!
67 1.Beast Is The B2ST the joker did you hear my name나를쫓던얘들은저기뒤에그놈의 differenc ... ence난상관안해(what you say)난 still rappin' that's okay이제나를봐 replay bump in let's go let's jump이제껏느껴보지못한 ma style it's real real real real baby show me ... l real real real baby show me what you got(we are beast) come on come on hey나에게로와(it's the b2st) come on come on ... t's the b2st) come on come on hey
68 4.HEy GirL Chi-UP TO YOU4.HEy GirL作詞 MiChi作曲 Tomokazu Matsuzawa Get a lil' closer Long time no speakなGirls talk Speak a little louder胸はってShareしようよ Try a l ... ng Slap back drop him down If you wanna join the game hey grab a man Bet you thought I'd be crying for you涙が無駄なだけよ Bet you thought I'd be dying for you冗談じゃない Wow oh oh oh Don't ya know ... ない Wow oh oh oh Don't ya know you've been
69 3.Did Ya -BoA3.Did Ya Guess you lose and its too late to try to come back ... too late to try to come back What part of no dont you understand? Too bad There you go down with yesterdays news in the trash can I got no time to be looking back Im past that And now ... ing back Im past that And now you wanna change its too little too lateYou shoulda loved me right when you had me(shoulda shoulda but you didnt did ya?) You sho
70 7.Near~thoughtful・1220~ rration)) Hey baby. What cha doing? I'm good... so... how wayour day? Oh yeah?(laugh) you know... a lot of things are going on here. But I thought... is... is this is bad timing? ... is... is this is bad timing? You okay right now? Oh... okay.Just give me a call when ... okay.Just give me a call when you are free ok? Bye.ねえ、今なにしてるかな?仕事かな?寝てるのかな?気になってるけれどもねメールする勇気がない
71 8.Baby Baby ncredible(hey move) B to the I to the G(Bang Bang) x3 ABOUT LOVE i don't wanna be with out ... OVE i don't wanna be with out you girl(Got me slowly dying) Where did we go wrong my girl(Why can't we keep on trying) I don't wanna be without ... ing) I don't wanna be without you girl(I gave my heart to you) Going outta my mind cuz I love you I need you girl(SR)Baby baby baby You know we go back for so long(DS) Baby baby baby Used to having ... Bab
72 2.s!ck DJ SUZUKI Hey I've got a daddy paying my bills Hey I've got my silicon titties Hey l'm flying to Bali on his jet Oh giryou better get yourself to a hospital We're coming intoyour life... It's so hot but you touch it anyway(×3)く・繰り繰り返す Sink in to ... anyway(×3)く・繰り繰り返す Sink in to your eyes been there...'Done it did it done it did that〜!!'譲れない定位置結果カバーzip upする始末 synonym
73 3.Baby Baby efinitely hey move b to the i to the g b to the i to the g b to the i to the g about love I don't wanna be without ... love I don't wanna be without you girl got me slowly dying where did we go wrong my girl why can't we keep on trying i don't wanna be without ... ying i don't wanna be without you girl i gave my heart to you going out my mind'cause i love you i need you girl baby baby baby you know we go back for oh so long baby baby baby used t
74 3.BRING IT BACK feat.ドンコスモ Haru deJaneiro G IT BACK HEY DJ NOW PLAY THAT TRACK(Hi-Switch) BRING IT BACK SPININ REAL PLAYER皆の空間ルールなくJAZZ IN FUNK奏でる番格その才は玄人方向意志明確CHOICE IS ... UNK奏でる番格その才は玄人方向意志明確CHOICE IS YOURSこのサウンド CATCHしろリスナー TO DA FREAK YO! BODY ROCK YO! CATHABREAK YO!とっぱらう枠はなく目指す LEARN侍RAP SKILLZ WEEKEND FLIDAY HIGHに歓迎され集まり寄る同志達 M ... YO!むっちゃ得るPRO
75 1.I Fell In Love With The DJ Am as big Hey! B Cham! Ow! Che'Nelle got a story for ya(Baby Cham) Che'Nelle is DJ and for(Che'Nelle) For the ladies(Baby Cham) All the night ... banging'til We hear somebody sayin''ooh ooh ooh!' I fell in love with the DJ DJ Gettin' intoxicated every weekend He make my heart go'ooh ooh ooh!' Walk into the ... ub with my partner Met talked sayin' hello to everyone there Look to my right Mr. DJ blew me a kiss I trip and I fell He call me over knowing that I'm taken So I ...
76 7.stay away hi I hear you talk about it What do you know? I see you write about it What do you think? If you have nothing to lose What do you want? I'm left alone abandoned And you're the one to blame You always hang around me I know where you're going what is going on We're getting nowhere baby Everything is feeling wrong ... y Everything is feeling wrong Hey you stay away! When you don't need me Why do you
77 2.No Snow In December ll” a bit what's this about? No! No! We're hoping it gets better. Where's the snowman ... s better. Where's the snowman you're always building with your friends? This world is heating up like ember. I want to see it all falling out and about.1.2.3 wishing I could see something Fa ... and passed. Once or twice do you remember We were making snow angels? But those days have gone and passed. Yeah time is heating up. Oh no... ... time is heating up. Oh no... What
78 3.Happy Drive~Taste Your Stuff~ ive~Taste Your Stuff~作詞 BENNIE K・m-flo作曲 BENNI ... else今話題の(what?)この映画も(はぁ?)ケンカ越しじゃつまらないSo Let's get outta here!ダラ裸ダラ Oh no!ダラ裸ダラ ooh yeah! ... e!ダラ裸ダラ Oh no!ダラ裸ダラ ooh yeah! You know I had enough of this So babyダラ裸 ... drive「Yo what's going on!」って言ってBad timing?でも何ですか? ... 何ですか?その態度(what) Flow Man where the music
79 3.Happy Drive~Taste Your Stuff~ ive~Taste Your Stuff~作詞 BENNIE K・m-flo作曲 BENNI ... else今話題の(what?)この映画も(はぁ?)ケンカ越しじゃつまらないSo Let's get outta here!ダラ裸ダラ Oh no!ダラ裸ダラ ooh yeah! ... e!ダラ裸ダラ Oh no!ダラ裸ダラ ooh yeah! You know I had enough of this So babyダラ裸 ... drive「Yo what's going on!」って言ってBad timing?でも何ですか? ... 何ですか?その態度(what) Flow Man where the music
80 5.Woo!!! Y CONTROL what's going on? what do you want? tigger says“I'm the only one” how do yo think?絶叫!ニヤッと微笑むヒゲ女! mojo hando! I don't like ... ヒゲ女! mojo hando! I don't like you but I love you I wanna become“only one”“only you”生か死か!?更衣室にミソパン忘れた!死でしょう。 vitamin C!〜 ... ジャ!死でしょう。 what's up boy! woo!!! yeah tell me why?〜
81 1.Baby Mexican Rock i is that you? Yeees tis me! Maki! long time no see! Hi! maki here! Long time no see! Would ... here! Long time no see! Would you tell us Where you're calling from? Mmm yes mmm i am mmm I'm in osaka now! I'll be on this live programme On telly T ... this live programme On telly They'll start shooting In half an hour! i'm backstage! Is that a fact? Tis too! I presume ... at a fact? Tis too! I presume you're wearing Your costume and stuff You bet! weari
82 12.LOVE ME HATE THE GAME t Tokyo's Diddy We don't stop man The whole economy rise when we go shoppin Ice Cars Whips Chains Drive slow homie we can switch the lanes Got ... hot as charcoals we got those you know?! I've been around the world And all I want is LOVE and I want it allJust name it and I've done it I've seen'em all Don't h ... m all Don't hate me cuz I got what you wantJust blame that GAME hold up now let me spark it off real properly u must be jocking me cause in4 bars I can simpl
83 15.Razor feat. Colby O'Donis aid I got your picture On a frame across the wall And I stuck it out witcha Cos u said that we wouldn't fall ... u said that we wouldn't fall You've proved your point Ok I get it That this was just a ride And ... That this was just a ride And you ain't tryna sweat it no And yes I'll try Try to forget it But ... I'll try Try to forget it But you cut me so deep Cut cut cut me so deep A razor ... ut cut cut me so deep A razor You've become a razor A razor (
84 4.Last Farewe(English Version) ncredible(hey move) B to the I to the G(Bang Bang) x3 ABOUT LOVE Chorus: I don't wanna be without ... rus: I don't wanna be without you girl(Got me slowly dying) Where did we go wrong my girl(Why can't we keep on trying) I don't wanna be without ... ing) I don't wanna be without you girl(I gave my heart to you) Going outta my mind cuz I love you I need you girl(SR)Baby baby baby You know we go back for so long(DS) Baby baby baby Used to having
85 8.25 Soldiers massacre What what yeahJeffery What yeah yeah and... I got25 soldiers and25 holsters I got25 soldiers with25 horses(25) Man we ain't about the games we not about t ... bout the games(Uh uh-uh) Yeah you know we ain't the games you know we pop the things(Not about no games)25 soldiers25 holsters(25) I got25 soldiers25 horses(2525) Man we ain't about the game ... the games(Not about the) Yeah you know we ain't the games you know we pop the things huh Murd
86 8.NEW WAVE new wave What is it? It's the new flavor I put in the work do the hard labor Go and tell the world go and tell ya neighbor Tell her that my d ... o buena I know shit so I know what's a no brainer So don't be afraid of the new flavor It's the newest the new brand new It's the new style C'mon c'mon c'mon get ... s like it's October I'ma take you higher than a pot smoker Boil in the spot like it's hot yoga I still take shots so I'm not sober Yeah ... e shots so I'm not sober Y
87 9.Don't Belong In Hollywood ul friend Did you get the money that your mother sent? Your pictures don't make sense Are you happy or do you just pretend? You live in a town made by movie stars and educated hearts Might sound like Amy Winehouse singing in ... like Amy Winehouse singing in your car Do you wanna play that part? Wear a dress your record label bought you Fall in love with some Californian boy Fool me ... some Californian boy Fool me you t
88 4.The Glorious Five shit rock Hey That's the Cole hey from back in the day Hey yeahJust a youngin' with a dream Tryna get this money yeah I'm tryin' get this cream Not a lot know ... get this cream Not a lot know what I mean for this rap shit I'm a fiend Not one to talk about poppin' pills and sippin' leanJust a passion for pussy I'm tryin' to ... ter fact like Sam Spratt Even younger I was trippin' skippin' school writin' raps Never on the road but on the roll like them craps
89 1.Like I Do ut I know you better and I'm tryna And you know we perfect Baby girl look at us Make a ... t Baby girl look at us Make a young Cash out that running All that little booty in ... ning All that little booty in your trunk Make a man wanna say hallelujah When they jump Make'em buy a little Porsche I'm around ... y a little Porsche I'm around you so we stunt Black men black car Let you buy you what you want uh No wait baby you(!
90 1.APOLOGY if I ever did get caught I'd just deny it If my mama knew the thangs I ... If my mama knew the thangs I did she wouldn't like it(yeah) She taught me way better(yeah) I know I knew way better(yeah) I just ... knew way better(yeah) I just didn't care running round doing whatever With3 of they best friends knew'em all together Man I ain't give a damn damn A lot of women had to deal with a boy That was supposed to be a m ... That was supposed to be a man hey
91 1.THE MUFFIN SONG wanna die Hey somebody kill me Please it's muffin time Have ... Please it's muffin time Have you had a muffin today? I wanna die die die Please I wanna Die die die Die die die It's muffin time cuz I wanna die die die—please I ... ie die Die potato die I baked you a pie Oh boy what flavour? Pie pie pie Dad I'm hungry Hi hungry I'm dad Why ... hungry Hi hungry I'm dad Why did you name me this way? Why why why? I'm gonna do an internet Well I'm gonna do a
92 1.THE MUFFIN SONG wanna die Hey somebody kill me Please it's muffin time Have ... Please it's muffin time Have you had a muffin today? I wanna die die die Please I wanna Die die die Die die die It's muffin time cuz I wanna die die die—please I ... ie die Die potato die I baked you a pie Oh boy what flavour? Pie pie pie Dad I'm hungry Hi hungry I'm dad Why ... hungry Hi hungry I'm dad Why did you name me this way? Why why why? I'm gonna do an internet Well I'm gonna do a
93 10.Remedy emedy Hey man where'd you go today? Did you find some place to stay? Far far far away yeah ... o stay? Far far far away yeah Hey man there you go again On your own again You're breaking hearts again yeah Alright okay Do ... ts again yeah Alright okay Do you hear what I got to say? Do you hear what I got to say? I'm searching for a remedy Alright okay Do ... for a remedy Alright okay Do you hear
94 8.BRACKETS of money you know And I'm really happy about it And I'm not bragging I just wanna ... I'm not bragging I just wanna say something I make a so—fuck it's ridiculous But wait wait a minute wait a minute ... t wait a minute wait a minute Hey if my father was alive today I would go home and ... ive today I would go home and say'Dad I wanna tell you how much money I made' You know what he'd say?'You's a lying motherfuckerJoe Louis didn
95 1.Little Bit e Bit Hey girl you like me a little bit No I don't even like ... ttle bit No I don't even like you a little bit Come on girl- you like me a little bit Ha! Not even a little bit! Wait- don't ... ven a little bit! Wait- don't you like me a little bit? Ew I don't even like ... tle bit? Ew I don't even like you a little bit! I heard you like me a little bit Umm.. well maybe just a little bit Oh oh oh oh oh oh oh Ohhhhh just a little bit Oh oh oh oh o
96 14.The Passion electric you need a lesson just to whip it ay ay I'm on the other side havin' way too good a time Baby why ... way too good a time Baby why you still trippin'? Yuh Probably'cause I'm sippin' penicillin'Cause I'm so sickJoker I'm just chillin' like a villain yuh Couldn't t ... any better feelin' no I hope you trip when I whip out the flow what? She got the ice I can tell watch when I slip on the snow oh Gas goin' fast to my destination I ain't worried'bout traffic(no)
97 4.Incapable n't leave you Even my family know the truth You've taken me under Round in circles like ... e under Round in circles like you know you do I've called on my brothers They said don't call me till you know you're really through But every time it feels like this could be the last time Where's the good in goodbye if I give this one more t ... one more try Its hard cause they say that if its true love it never dies what a oh what a f
98 2.Freak In You .Freak In You Room full of beautiful women but I want one Room full of women and t ... t one Room full of women and they notice me Now all they wanna listen to isJodeci Freak in you Freak in you Is there a freak in you Come and talk to me Quick rush rush rush Baby just like Kimora Lee So pretty girl ... ike Kimora Lee So pretty girl you belong in a gallery What's your fantasy Say something you ain't never did That fuck
99 4.Rendezvous zvous Hey there lady Come and tell me somethinsay something(yeah) Is it something or nothing yeah ... it something or nothing yeah You going back and forth back and forth back and forth I don't know ... h back and forth I don't know what you want yeah(no more) I know you're used to him But you really want something real Someone to keep up with ... real Someone to keep up with you baby Keep up with you yeah yeah Put a range out it's
100 49.Our Favorite Recording Sessions sions Hey hey come in they come O.k. boys take one Danny and theJuniors set a groove stuck'em blblblblu shoot ... oove stuck'em blblblblu shoot Say shoot I should Why don't you say'shoot' quick right as the song Danny and theJuniors set a shoot stuck'em down in the bloot spoot fruit toot O.k. let's get ready ... No no no Clem no! By greckins you put a little little bit a little finger poppin' on thar it's gonna be a million-and-two seller ... a be

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】