【 hang 】 【 歌詞 】共有 500筆相關歌詞
魔鏡歌詞網

關於 hang 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 6.Save Your Kisses For Me u Keep Me Hangin' On For One More Smile. I Love You(l Love You) All The While. With Your Cute Little Wave Will You Promise That You'll Save Yo ... or Me. So Long Honey So Long. Hang On Baby Hang On. Don't You Dare Me To Say'Cos You Know I'll Have To Say That I've Got To Work Each Day And That's Why I Go Away. But I Count ... or Me. So Long Honey So Long. Hang On Baby Hang On. Don't You Dare Me To Stay'Cos
2 9.What the point point? in hanging on when the romance comes to an end? All I want to do right now is leave you I can't go through this heartache once again Wh ... e point? What's the point? in hanging on the heartache that won't end? What's the point in calling me When you know O'm out on the town Why can't you see. you're ... e point? What's the point? in hanging on the heartache that won't end? If you could only see yourself. you could see that you're afraid to c ... ld see that you're afr
3 2.棟溝笑 .林敏驄作詞林敏驄.HangJai作曲林敏驄.HangJai編曲 HangJai@Tonick監製 HangJai@Tonick驄又見翻曾志偉好似無大過的矮仔每次賑災仆心仆肺專搵
4 29.YMCA y you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... y-m-c-a..
5 3.I'm So Bad I'm Good 're still hanging around Cos I'm so bad I'm good I'm so bad I'm good I heard she's kind a sneaky Moving round talking loud and freaky She's ru ... bringing me down You're still hanging around Cos I'm so bad I'm good I'm so bad I'm good The female tricks you try to play Only works with the ones who stray You ... bringing me down You're still hanging around Cos I'm so bad I'm good

6 42.Y.M.C.A y you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... y-m-c-a..
7 27.So Long t waiting hanging on… So long… I used to dream that we could be together A funny scene in a comedy co-starring me Don't be afraid stand up and ... g here in transitJust waiting hanging on… So long I've been waiting for this momentJust waiting for your love For so long I've been waiting here in transitJust wa ... g here in transitJust waiting hanging on… So long
8 19.Ymca y you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... y-m-c-a..
9 4.Ymca y you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can ... for you men to enjoy you can hang out with all the boys... y-m-c-a..
10 7.Computer man e a hand? Hang on honey I'm on my Way...(They call him what?...) CHORUS: Computer man Computer man If your system's breaking downJust give me ... m Seems to me you need a hand Hang on honey I'm on my way CHORUS: Break: moommmmm where are these extra screws from?... Girl:'Do you really know what you're doing ... al attention is what you need Hang on honey I'm on my wa
11 2.Y.M.C.A. y You Can Hang Out With All The Boys... It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can H ... For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can Hav ... For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys Y.M.C.A. It'
12 10.Y.M.C.A. y You Can Hang Out With All The Boys... It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can H ... For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can Hav ... For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys Y.M.C.A. It'
13 1.BLACK AND YELLOW REMIX(& HANGMAN& TYCOON) W REMIX(& HANGMAN& TYCOON)(verse1- j.reyez) rock a snapback with the yellow chain my life speeding fast feeling like i'm switching lanes i ... he top like a pyramid(verse2- hangman) a yellow mc. like who you tryna be? i tell'em just watch give it some time and see. i'll prove the kid is hot. hundred nint ... (verse3- tycoon) it's j.reyez hangman and t.y. in t o. we fly high. y
14 1.These Days ays作詞 Hangi Tavakoli作曲 Hangi Tavakoli I wish I could turn the
15 3.Have Yourself a Merry Little Christmas tes allow Hang a shining star upon the highest bough. And have yourself a merry little Christmas now. Through the years We all will be togethe ... e together If the Fates allow Hang a shining star upon the highest bo
16 13.I Can't Help It(Duet With Regine) g my time hanging around you would be gone* but I can't help it** every moment that I think about you every day and every night without you I ... y and do am I wasting my time hanging around you would be gone* Repea
17 1.YMCA y You can hang out with all the boys It's fun to stay at the Y-M-C-A It's fun to stay at the Y-M-C-A You can get yourself cleaned you can have ... for you men to enjoy You can hang out with all the boys It's fun to
18 1.我是否你唯一的粉腸 t.農夫作詞林敏驄.HangJai.C君.陸永作曲林敏驄.HangJai*如果有叉燒腸如果有蝦乾腸如果一檯係食餸你會揀邊樣你有幾多香腸我
19 1.The Wayfaring Stranger ow dark clouds will hang round me I know my way is rough and steep It's beauty fields lie just before me
20 4.Punk d I ain't hangin' no more I ain't love it no more I ain't hate it no more I'll make it all around I ain't feel it no more I ain't touch it no ... have to give a try Something changing' in my chemistry It can't be tr

21 1.Do You Love Me more Like a rainbow hanging in the sky Like a flower blossom When they blows you away Crying me a river a
22 1.幸福劇本 幸福劇本作詞陳肇佑、伍健湧作曲 Hangi Tavakoli愛不知不覺悄悄走過來讓我感受你的存在我的心跳因你而在想看你耍賴想看妳耍壞你這無賴終於讓我明白你是我的未來讓我離不開我要送你一首最美的情歌旋律在
23 10.秘密基地(& Amber& Yoanna) Deep into the zone Hanging out in the clouds Yeah yoJones in my bonesJust don't wake me now Nah nah nah
24 1.You and I just the world and hang out in space just you and i oh you and i let's just escape to space where no one
25 9.Get on My Level shing em They can't hang I'm outlasting em Way over the limit surpassing em Crown on top of the dome I go
26 3.阿友 壽宴敬酒仍威風穿起黑暗風褸連𡃁妹都跟我哋hang out才稱得上隊友年青心態照舊飛車去旅行仍然在你身邊有
27 11.序曲12年前 we do was hanging up together then? K:12 years been. F:12 years ah? K:12 years.J:12 years man. K: But you guys all look the same.J: Romance've ... hey must be thinking ah I've changed.(K: Yeah.) They must be thinking
28 1.EVERYTHNG CHANGES(Bii畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽) VERYTHNG CHANGES(Bii畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽) Springtime just reminds me of your blue eyesJust like the blue skies overhead春天讓我憶起你藍色的眼眸彷彿頭頂一抹藍天 And ... to weeks I watch the seasons change日復一日季節不停改變 But I'm still waiting Waiting for this feeling to fade而我還期盼著這份感覺逐漸消逝 And weeks turn into months My heart disintegrat ... 隨著對你每一份思念我仍想念你 If everything c
29 1.Everything Changes(當一切改變)(畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽) erything Changes1.Everything Changes(當一切改變)(畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽)作詞 Braddon Williams Amy Pearson作曲 Braddon Williams Amy Pearson Springtime just reminds me of your ... to weeks I watch the seasons change日復一日季節不停改變 But I'm still waiting Waiting for this feeling to fade而我還期盼著這份感覺逐漸消逝 And weeks turn into months My heart disintegrat ... 隨著對你每一份思念我仍想念你 If everyth
30 8.We Don't Give A asion Now made it你想要Hang沒有練 Baby flow真可憐不管在東方在西邊不管在 Old school還是新店新的新的戰術還是中箭 Better duck low還是經驗快點讀點書做Rap
31 6.雙手(My Hand) 不被擊落永遠不被逼迫永遠不被迷惑我開始 Hang around with the real crew(和好兄弟在一起)跟他們在一起的時候讓我 Feel good當妳再看到我的時候 What you gonna
32 7.I Honestly Love You ohnny Yim T Maybe I hang around here a little more than I should We both know I got somewhere else to go
33 3.Now and Forever(現在到永遠) ness When my sanity hangs by a thread I lose my way but still you Seem to understand Now and Forever I wi
34 3.Can You Hear Me hear me don't wanna hang like this Please set me free yeah是否有會種衝動都別管自已逃走被捆綁的自由不能再忍受光聽著脈搏跳動就懂我多想要掙脫 I don'
35 3.Get Your Handz Off y'na wait While you hang out I bang out Make moves like shots rang out Wanna know what my slang'bout They
36 5.Misty And I feel like I'm hanging to a cloud I can't understand I get misty just holding your hand Walk my way
37 41.I Honestly Love You Arranger趙增熹 Maybe I hang around here a little more than I should We both know I got some where else to go
38 6.She's Not You a good luck charm a-hanging on my arm To have to have to hold to hold tonight Don't want a silver dollar
39 10.I Honestly Love You Allen Barry Maybe I hang around here a little more than I should We both know I got somewhere else to go
40 10.Drive ou fail Who's gonna hang it up When you call Who's gonna pay attention to your dreams Who's gonna plug th
41 9.愛上七分之一的你 Thank you baby You hang up my phone我懂我痛我的夢我再也不會感到痛我不再為妳感到
42 6.Angel 量可以停留吧 I just wanna hang around違規了也要得到你 my my my Baby不真實的美麗 Baby我會慢慢去believe I Believe
43 10.Dust In The Wind the wind Now don't hang on nothing last forever but the earth and sky It slips away and all your money w
44 27.I Honestly Love You Arranger趙增熹 Maybe I hang around here a little more than I should We both know I got some where else to go
45 13.Lemon Tree to do I'm hanging around I'm waiting for you But nothing ever happens- and I wonder I'm driving around in my car I'm driving too fast I'm driv ... driving too far I'd like to change my point of view I feel so lonely

46 6.Hawaiian Days rkel in the sea. To hang loose in Hawaii. Learn to hula at yhr beach
47 5.I Honestly Love You Arranger趙增熹 Maybe I hang around here a little more than I should We both know I got some where else to go
48 4.So Long transitJust waiting hanging on… So long… I used to dream that we could be together A funny scene in a com
49 7.A Change is Gonna Come 臨7.A Change is Gonna Come was born by the river in a little tent oh just like the river I've been running ever since It's been a long ... ong time coming But I know a change is gonna come oh yeah It's been too hard living But I'm afraid to die Cos I don't know what's up there beyond the sky It's bee ... ong time coming But I know A change gonna come oh yes it will Then I go to the movie And I go downtown Evrybody keeps telling me don't ... rybody keeps telling me d
50 14.Dust In The Wind the wind Now don't hang on nothing last forever but the earth and sky It slips away and all your money w
51 7.Missing I confess I've been hanging around your old dress? And the years have proved to offer nothing since you m
52 6.You Make Me Feel Like Dancing walking Like a dog hanging on your lead I'm in a apin you know Shaking on the string you know You make m
53 1.I Honestly Love You all Lipford Maybe I hang around here A little more than I should We both know I got somewhere else to go
54 4.Missing I confess I've been hanging round your old dress? And the years have proved to offer nothing since you mo
55 3.Get Away ging home so true I hang my head out of the door and I follow you yes I follow you and get away..
56 1.Stay A While(合) s hair all long and hanging down透過他那披垂的髮 How he(she) make me quiver他(她)不禁讓我顫抖 How he(she) make me smile他(
57 10.再會我的朋友再會 EELING LIKE A DONKY HANG IN THREE許多長年來對我們愛護提攜的長輩首先要感謝的是我們在天上的父主耶穌基督 SO WHAT DO I KNOW BUT TONIGHT'S THAT
58 2.Now and Forever ness When my sanity hangs by a thread I lose my way but still you Seem to understand Now and Forever I wi
59 11.Blue Deep Ocean n we freely agree I hang my head for yo
60 3.Giving It All Away Life can leave you hangin
61 5.Drive ou fall Who's gonna hang it up When you call Who's gonna pay attention To your dreams Who's gonna plug th
62 10.Better let her go you wrong keep you hangin' on Until you end it Make no mistake only a good clean break Can soon be mende
63 9.For your love lake in Shangri-La Wear a sari bag a tiger on safari ... a sari bag a tiger on safari Hang a wish on the highest star For you
64 5.Poor Side Of Town I've Got One Little Hang Up Baby. IJust Can't Make It Without You. So Tell Me Girl Are You Gonna Stay Now
65 5.You Are A Song And The Blues Stop Hanging Around Too Long. I Find My Way To You Again Got It By A Gentle Wind I Hear Th
66 5.Yesterday be There's a shadow hangin' over me Oh yesterday came suddenly Why he had to go I don't know He wouldn't
67 6.I Honestly Love You nJeff Barry Maybe I hang around here A little more than I should We both know I got somewhere else to go
68 6.I Honestly Love You nJeff Barry Maybe I hang around here A little more than I should We both know I got somewhere else to go
69 6.好東西 ve)別掉下好東西(Hang On)盡力留低(Hang On To Your Love)別亂做蠢東西(Hang On To Your Love)別掉下好東西盡力留低( ... 掉下好東西盡力留低(Hang On To Your Love)愛得更徹底 You Got To ... To Your Love)愛得更徹底 You Got To Hang On To Your Love(To Your Love) You Got To ... Love(To Your Love) You Got To Hang On To Your Love(To Your Love)別掉下好東
70 10.Ruined the cloud hanging over my head as I hang on to your every last thread you should just simply float away but you always linger instead and you've ruined me again if I co ... feet behind you are the cloud hanging over my head as I hang on to your every last thread you s
71 6.Letters 're still hanging in my memories as my braveries Shouldn't we have known? Does it any wishes into pain? Pass me one more dreamその目に映したものを I tha ... rs with no reply You're still hanging in my memories as my braveries Shouldn't we have known? Does it any wishes into pain? Pass me one more dream今感じるその全てを灰に染まる空の ... rs with no reply You're still hanging in my memories as my braveries Shouldn't we have known? Does it any wishes in
72 4.Rainy Days And Mondays ms to fit Hangin' around nothing to do but frown Rainy days and mondays always get me down What I've got they used to call the blues Nothing i ... ut We know what its all about Hanging around nothing to do but frown Rainy days and mondays always get me down Funny but it seems that it's the only thing to do R ... ut We know what its all about Hanging around nothing to do but frown Rainy days and mondays always get me down ... nd mondays always get me down Hangin around n
73 2.Perfect Day(Feat.陳奕迅) t keep me hanging on You just keep me hanging onJust a perfect day problems all left alone Weekenders on our own it's such funJust a perfect day you made me forget myself ... perfect day You just keep me hanging on You just keep me hanging on You're going to reap just wh
74 48.好東西 ve)別掉下好東西(Hang on)盡力留低(To your love hang on)別亂做蠢東西(hang on to your love)別掉下好東西盡力留低(to your love ... love)別掉下好東西盡力留低(to your love hang on)愛得更徹底…
75 1.BATTLE FIELD tin、Jane Zhang張靚穎作曲 King Logan Paul'P.J.' Morton Maybe I'm not enough I can't give you what you need anymore Maybe it's just my luck That I go ... walk away But don't leave me hangin' If you're unsure no more back and forth Can you help me Tell me what I'm fighting for Please just tell me You can be honest ... walk away But don't leave me hanging If you're unsure no more back a
76 7.My Delirium you Still hanging on for what? Can't operate fired up I won't eat and i won't sleep for you yeah No rest till i get through'cause i'm holding ... tands still as i wonder Still hanging on for what? Can't operate fire
77 1.Is This The End(Remix) hink I'll hang on If you still want me But if you don't I guess I'll move on And if you need me Close your eyes and dream I'll give you back y ... then we'll know I think I'll hang on If you still want me But if you
78 9.幸運日Lucky Day ver cloud hangs low over the morning skyline There is no sound other than my heartbeat And snowflakes dance like fireflies In the distance a b ... ld outside And a silver cloud hangs low over the morning skyline Ther
79 5.Is This The End hink I'll hang on If you still want me But if you don't I guess I'll move on And if you need me Close your eyes and dream I'll give you back y ... then we'll know I think I'll hang on If you still want me But if you
80 11.上街 vie wanna hang out tonight? Girl I'm really feeling you and you know we can do Whatever together forever just as long as It's soon Repeat*恐怖片一 ... nna know what you do when you hanging with your girls I wanna know wh
81 5.上街 vie wanna hang out tonight? Girl I'm really feeling you and you know we can do Whatever together forever just as long as It's soon(Rap2) No ma ... nna know what you do when you hanging with your girls I wanna know wh
82 15.上街 vie wanna hang out tonight? Girl I'm really feeling you and you know we can do Whatever together forever just as long as It's soon(Rap2) No ma ... nna know what you do when you hanging with your girls I wanna know wh
83 1.上街 vie wanna hang out tonight? Girl I'm really feeling you and you know we can do Whatever together forever just as long as It's soon(Rap2) No ma ... nna know what you do when you hanging with your girls I wanna know wh
84 9.Everything Is About You enough of hanging around There must be something else to do You can't seem to stop whining about How life's been so unfair to you Oh baby baby ... her thing Oh enough enough of hanging around There must be something
85 4.All Right hought of hanging around too much on my own That's when the demons come and play on my ground of thoughts Something's wrong with me yet I can' ... frightened but the thought of hanging around too much on my own That'
86 7.Geordie(喬第) e will be hanged in a golden chain T'is not the chain of many He was born of King's royal breed And lost to a virtuous lady Go bridle me my mi ... Geordie O my Geordie will be hanged in a golden chain T'is not the c
87 5.上街 vie wanna hang out tonight? Girl I'm really feeling you and you know we can do Whatever together forever just as long as It's soon(Rap2) No ma ... nna know what you do when you hanging with your girls I wanna know wh
88 1.BLIND I could change the seasons Like a poet I've my reasons It started to snow in the middle ofJuly Wonder why Never did understand you My sorrow ... d understand you My sorrow is hanging in the grey sky In the summer days we flew to the sun On melting wings But the seasons c ... elting wings But the seasons changed to fast Leave us all behind But then the stone fell on the water Putting end to summer's daughter And me I turn away remember ... d understand you My sorrow is han
89 3.秘密基地 Deep into the zone Hanging out in the clouds Yeah yoJones in my bonesJust don't wake me now Nah nah nah
90 2.Hide&Seek(&熊仔Poetek) don't you leave me hanging here oh please我嘗試所有的解惑我嘗試想把你搞懂我嘗試破解你天真的笑容 Baby I'm so bad at hide and seek do
91 18.Radar(English Ver.) Suh You just tryna hang with us You know I be the illest My benzez in brabus
 No other the realest
 I'm
92 6.雷達 Radar Suh You just tryna hang with us You know我走到前面了你還在模仿著當你還在鬼扯我已經攻頂了你還在開跑車我開噴射機了我都到終點了你也沒輒 I'm coming up qui
93 1.友誼萬歲(&環星兒童合唱團) 手放開再握之際又在何處 OP Wing Hang Music Publishing Co Ltd. ISRC HKC63160652
94 2.我是你的菜 ter baby你準備好了沒 Boy跟我hangout真的不用十八歲不要想的太簡單不要想的太困難 Don't be shy Let's get high跟我一起來用力旋轉得勇敢別怕受傷害全力追愛不怕難我想給你一
95 17.Love Yourself promises to keep me hanging on a line.Just as the music plays on and on each and every day. Hey Hey There
96 6.Follow Me(English ver) paradise Me and you hang around and have fun maybe see the sunrise Hey friend holla me back Loneliness we
97 11.Life Is a Struggle one? Once again I'm hanging by a thread Wondering if I should have my eyes closed Before I cut my safety
98 4.STHU are you still here hanging around That's when you tell them to shut the hell up I don't wanna listen any
99 1.Stay A While s hair all long and hanging down How he makes me quiver How he makes me smile With all this love I have t
100 6.Here To Stay E TO STAY I've been hanging around painting the town it's been awhile Having all of the good times and ba

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

‘真赤なスカーフ’ ささきいさお
2m 53s view     100,644
鳳飛飛 幕後代唱 我是一片雲 插曲 松林相會 林青霞 秦漢 秦祥林主演
3m 19s view      13,706
‘じぶんROCK’をエアボイスする3歳の次男
3m 46s view      47,978
福山雅治 “群青 ~ultramarine~” (I'm with U キミと、24时间ラジオver.)
4m 55s view     301,716
鳳飛飛 奔向彩虹
2m 21s view      11,058
Maroon 5 - Don't wanna know lyric
3m 41s view     311,001
Imagine Dragons - Smoke + Mirrors: Album Trailer
2m 3s view    1,038,732
花ひばり/五木ひろし
3m 37s view      13,034
[avex官方]A-Lin 四季 (MV完整版)
4m 56s view    1,724,750
종한량 최미적시광 MV '사랑합니다' (最美的時光 MV 鍾漢良)
7m 36s view     166,449
德國男子英文翻唱王菲《傳奇》.flv
3m 19s view     613,883
Bon Jovi - This Ain't A Love Song (lyrics)
5m 6s view      68,113
洋蔥-楊宗緯@週日狂熱夜
2m 35s view     251,043
Justin Bieber IS REALLY GAY! TRUE PICS! (song:its ok to be gay)
4m 24s view      87,108
信樂團 死了都要愛 薩克斯風教學Gary演奏
4m 34s view      42,140
Frank Sinatra - Five minutes more 78 rpm 1946 factory sample
2m 41s view      40,474
Twelve Days of Christmas - Hayley Westenra, Russell Watson, Aled Jones (Songs of Praise)
4m 22s view     442,128
石原裕次郎・・・生诞80年
11m 21s view      41,939
Lobo - Me and you and a dog named Boo - Lobo
3m 1s view     138,684
《天天向上》Day Day UP:TFBOYS組合「雪人」歌曲秀Singing Performance【湖南衛視官方版】
2m 50s view      22,883
[全场中字] 130729 f(x)@Super Junior Kiss The Radio
1h 13m 19s view       9,901
Michael Jackson beat it live munich HIStory Tour 1997 HD widescreen
5m 52s view      82,222
Songbird - Barbra Streisand
3m 49s view     125,237
龍飄飄 Long Piao Piao - 南方龍腔賀新歲【祥祥都吉祥】
4m 12s view     915,444
“いきまっしょい!” モーニング娘。
3m 1s view     100,078
萬芳精選輯
1h 6m 35s view     737,550
AKB48  第3回选抜総选挙顺位
4m 37s view       9,430
でんぱ组.inc みりんちゃん。
4m 11s view      64,766
港樂×張敬軒交響音樂會2011@大熱
3m 33s view      40,552
豬哥亮歌廳秀第13集
46m 31s view      40,820
Rồng - từ truyền thuyết đến hiện thực, P2
54m 43s view     542,345
特报“私立恵比寿中学 1stワンマンLIVE”DVD 2012.2.15 ON SALE
4m 11s view     127,752
Linkin Park - In The End (Ao vivo - MTV World Stage 2011) HD
3m 46s view      38,283
20120701 阿峰老師MV舞蹈教學~羅志祥 全城熱愛(第二週)
2m 14s view      37,156
陸軍官校專九期官校生活剪影...77軍校招生歌-擦亮你的名字
4m view      35,657
瞳 aikoカバー
5m 19s view      21,933
Gay Short Film - It's Consuming Me [2012]
3m 10s view      75,244
【TVPP】SHINee - Lucifer, 샤이니 - 루시퍼 @ Comeback Stage, Show Music core Live
3m 58s view      42,276
非常SuperBand Grand Finals - Beyond (大地/你知道我的迷惘)
6m 48s view      72,756
BIGBANG 声をきかせて Cover
4m 11s view     119,564
EXO vs One Direction • For The Win
5m 37s view     173,445
草東沒有派對-11情歌
4m 17s view      69,981
One Direction- Nobody Compares (LYRICS, PICS, NAMES)
3m 33s view     651,808
GLAY / BE WITH YOU
5m 27s view    4,789,576
鄭秀文 信者得愛 (Featuring MC JIN)
3m 42s view    1,830,935
尋找愛的冒險 - 唐禹哲(《尋找愛的冒險》電視劇插曲)
3m 31s view      77,679
Bon Jovi - Diamond Ring
3m 50s view     116,361
阿吉仔『愛你呀』KTV
4m 9s view     216,581
[HD] Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head (Blue Monday Mix Edit) [OFFICIAL MUSIC VIDEO]
4m 3s view    4,143,023
向蕙玲&袁小迪~漂泊的愛
4m 12s view     767,767