魔镜歌词网

关于 good + girls 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.全部都是你 a lot of girls But you'll always be my no.1 babe And I know I know I know I know I want your ... now I know I know I want your good love babe And u know u know u know
2 1.OKAY m feeling good right now I'm feeling good right now Good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good I'm feeling good I'm feeling good right now I'm feeling good right now Good right now Man my vision blurry I know you're outta my zone girl Me captain You're in my ferry Now sailing all alone girl My lif ... the photos Think I don't kn
3 13.天空之城 that the girls and the boys like You know its mad ... 再不惜将它一一记载 Good days never come I still remember wh ... )不惜将它一一记载 Good days never come I still remember w
4 1.天空之城 that the girls and the boys like You know its mad ... 再不惜将它一一记载 Good days never come I still remember wh ... )不惜将它一一记载 Good days never come I still remember w
5 1.酷跑 Run For More 我几乎跟自己say goodbye酷跑的我属于舞台(Look at you! Look at you!) No!不再发呆苏醒过来跨过阴霾 Come on! Get up my girl(为你所爱) Wonderful world(为你打开)吸引力一直都存在永恒的美跑出来 yeah~ ... h me We ain't stupid boys and girls Stupid boys and girls Get up my girl(为你所爱) Wonderful wo

6 1.Good Times(&Jerald) MastaMic-Good Times1.Good Times(&Jerald)作词 MastaMic作曲陈玮洛.Jerald编曲陈玮洛.Joey Lam.MastaMic监制陈玮洛.Joey Lam.MastaMic Let me hit you with this old school flo ... 系人人都可以得到去吧去吧 everybody have a good time now跳吧唱吧 everybody have a good time去吧去吧 everybody have a good time now跳吧唱吧 everybody have a good time最惊无歌好听一响起呢首前奏你大嗌好正边首歌最好
7 2.I Know You Love Me t)不想要离开也不说good bye只想玩到天亮 if everything's alright I think you love me(ho) And everybody loves me(yeah)(and)不要装做什么事都不懂你的眼神告诉我 Because you love m ... ve fun all night服务生: Yeah hey girls女客人: Hey BlueJ服务生: Are you guys hav ... 生: That's good that's good今天玩得开心一点喔女客人: All right...soooo服务生:
8 2.香水 many sexy girls standing on the floor Shaking their sexy bodies teasing me Alcohol and music hype up the feeling in the club tonight Babe said ... ght I've been waiting to feel good Babe I say love you only tonight B
9 2.Bounce! うboysの诱いに Girls!ねぇこたえてよ(OH!×5 OH!×5) Set it off! o ... ight!楽しむのさgood timeそうflow with it! flow with it! P ... ight!俺らだけのgood timeそうmove with me! move with me!も
10 17.快乐崇拜 ER从来不肯SAY GOODBYE(女:DISCO FEVER从来不肯SAY GOODBYE)只有放放放克才能酷男男女女老老少少我们穿着喇叭裤爆炸头在望春风左右摇摆上下一指神功(女:爆炸头在望春风)黑白电视可能无法感受但相信你们可以悟出黑色幽默女:忘了你存在有什么期待欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染请你慷慨 COME O ... 丽而神圣的时光不等待到了80年代要喊什么 B BOYS B (
11 5.Seasons in the Sun(那一季阳光灿烂)(品冠+石头+易杰齐+张智成) +张智成) Goodbye to you my trusted friend We've know each other since we were nine or ten Together we've climbed hills and trees Learned of l ... hearts and skinned our knees Goodbye my friend it's hard to die When all the birds are singing in the sky Now that spring is in the air Pretty ... t spring is in the air Pretty girls are everywhere Think of me and I'll be there We had joy we had fun we had seasons in the sun But the hills that we clim! bed w ... were just se
12 8.快乐崇拜 er从来不肯Say GoodBye只有放放放克才能酷男男女女老老小小我们穿着喇唯裤爆炸头望春风左右摇摆上下一指神功黑白电视可能无法感受但相信你们可以悟出黑色幽默忘了你存在有什么期待欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染主你慷慨 Come On相恋的失恋的请跟我来一边跳一 ... 丽而神圣的时光不等待到了80年代要喊什么 B Boys B Girls Let's Make Some Noise要
13 6.快乐崇拜 er从来不肯Say Goodbye只有放放放克才能酷男男女女老老小小我们穿着喇叭裤爆炸头在望春风左右摇摆上下一指神功黑白电视可能无法感受但我相信你们可以悟出黑色幽默*忘了你存在(存在)有什么期待(期待)欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染请你慷慨 Come On*@相 ... 光不等待@(Rap)到了80年代要喊什么 B Boys B Girls Let's Make Some Noise要穿什么呢 Hmmm..
14 11.美梦组合 s I bring good shit to your ears and make you tap your feet Slangin beats like dro Steady stack dough BPM flows Your attention's my ho Raggin ... one like me(Witness!) Brings girls to they knees(Witness!) Bringin h
15 2.快乐崇拜(&张韶涵) er从来不肯Say goodbye只有放放放克才能酷男男女女老老小小我们穿着喇叭裤(合)爆炸头在望春风(男)左右摇摆上下一指神功黑白电视可能无法感受但相信你们可以悟出黑色幽默#(女)忘了你存在有什么期待欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染请你慷慨 Come on(男) ... 待#(RAP)(男)到了80年代要喊什么 B Boys B Girls Let's make some noise(女)要穿什么呢(男)H
16 6.I cry ou have a good life Cuz you still gint my wite I got friends I got to meet I got ... t friends I got to meet I got girls that's sunre atreat without you L'm all complete It's the life that can't beat If I had you in my life L'm sure that would be ... ng and like some fon waton outgirls here I come.女:发现自己好笨才爱上你发脾气也不说一句S
17 2.Let It Go tesd Some girls are way to delicated.(But some guys are too.)[That's true.]爱来爱去的情歌听了太久换个口味来点不一样如何[Yah more flavor]只要爱情的年代不流行了除了爱情总还有别种可能与其爱得太坎 ... e me stop on a dime. It's all good if you wanna flaunt it I wanna get
18 30.EXECUTIVE SUITE suit Hey girls I'm the one who taught you how to dress for success and Every other little thing you know I've got to keep my feet Yea In this ... down on you remember I am as good as gold You rode my coat tails all
19 8.World Peace r dashing good looks andJames Bond charm There's a whole sea of ... charm There's a whole sea of girls out there如果你的同事告状你的事放心他没有朋友 And i
20 10.Friday Night ed So the girls call up my cell'r phone'Bleep...Bleep...' I pick it up and say'Yo! What's up?' It's Coco all alone at home Oh boy! Oh boy! she ... my silver car-erra Warm it up good; It's gona be nirvana Stop at a st

21 1.Kiss an have a good time Women not girls rule my world I said they rule my
22 1.All I Have Cause I'm good holdin' down my spot And I'm good reppin' the girls on the block And I'm good I got this thing on lock So withou
23 1.BLACK AND YELLOW REMIX(& HANGMAN& TYCOON) he lames. good riddance. yeah me and my crew got talent. think smart. dress sharp. razor blade talon. we got ... rp. razor blade talon. we got girls with nice tits and nice skin. nic
24 2.好女孩不哭 oming But good girls don't cry No good girls don't cr
25 9.16 Again(16岁似的) 's been a good while since I last kissed you I wasn't bothered about the ... u I wasn't bothered about the girls around you coz I was the only one
26 1.It's Not Like I Like You!! 's pretty good! Girl Wha-! No one asked you! Boy: I've got myself just a little bit of love that I wanna spend on you. But baby I'll never get ... of your head! No! So just say goodbye! Boy: Sigh eh-whatever. Girl: Ba ba da ba da! Music Interlude~ Girl: I'm not a Dere a Tsun-Tsundere. Boy:(My ... Dere a Tsun-Tsundere. Boy:(My girls a dere- a tsun-tsundere) Girl: He
27 1.久等了 别怕失败大胆爱寂寞 Goodbye自信的雅典娜女神想爱就来有谁懂我爱逞能谁像我爱天真谁陪我爱升温爱让你久等啦 La la la la la la La la la la la la爱让我Jordan啦(越爱越自在) La la la la la la La la la la la l ... a la la爱让爱久等啦(越等越期待) Rap: Hey girls(Yeah) Can you jump higher?(OK) Let me show you my vibe C'mon I float like butterfly to lead y'all high into the sky Watch them ... e you gotta bring the fire My girls
28 1.No One Like You all these girls try to get up on me yeah But everything just starts to come on back to me yeah Catch myself thinkin about you every day yeah y ... lly realized the day you said good-bye Was everything you comply I us
29 7.疯起来(&葛仲珊) 孙盛希-Girls7.疯起来(&葛仲珊)作词孙盛希、葛仲珊、葛大为作曲孙盛希、葛仲珊想约我你就直说犹豫了小心错过我习惯生活热闹又紧凑搞不好你会约不到我我没有时间寂寞没力气想得太多我要快乐我就快乐大胆点极端点也不错沈睡太久了快点复活Oh如果感觉无聊了那就跟上 ... 如果感觉无聊了那就跟上我的这节奏 Let's Have A Good Time Tonight一直到天亮都嗨把所有烦恼
30 4.太子妃 boys and girls people of all ages in the place tonight is the lovely Miss Linda and the world famous ... ss Linda and the world famous Goodfeathers and we are balling out of
31 10.Check On It wangstas good girls gotta get down with them gangstas
32 1.Tikiville Aren't so good not so good not so good My goodness All the girls and boys here Down in Tikiville A
33 1.Tikiville(英文) aren't so good not so good not so good My goodness All the girls and boys here Down in Tikiville A
34 6.Season in the sun e sun Goodbye to you my trusted friend we've known each other since we were nine or ten together we climbed hills and trees learned of lov ... hearts and skinned our knees Goodbye my friend it's hard to die when all the birds are singing in the sky now that the spring is in the air pretty ... e spring is in the air pretty girls are everywhere think of me and I'll be there We had joy we had fun we had seasons in the sun but the hills that we climbed wer ... were just seas
35 16.快乐崇拜 ER从来不肯SAY GOODBYE只有放放放克才能酷男男女女老老小小我们穿着喇叭裤爆炸头在望春风左右摇摆上下一指神功黑白电视可能无法感受但相信你们可以悟出黑色幽默忘了你存在(存在)有什么期待(期待)欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染请你慷慨 COME ON相恋的失恋 ... 丽而神圣的时光不等待到了80年代要喊什么 B BOYS B GIRLS LET'S MAKE SOME NOISE要穿什么
36 11.快乐崇拜(&潘玮柏) er从来不肯Say goodbye只有放放放克才能酷男男女女老老少少我们穿着喇叭裤(合)爆炸头在望春风(男)左右摇摆上下一指神功黑白电视可能无法感受但相信你们可以悟出黑色幽默#(女)忘了你存在有什么期待欢乐你邀请它一定来与其渴望关怀不如一起精彩快乐会传染请你慷慨 Come on(男) ... 待#(RAP)(男)到了80年代要喊什么 B Boys B Girls Let's make some noise(女)要穿什么呢(男)H
37 10.Let it go tesd Some girls are way to delicated.(But some guys are too.)[That's true.]爱来爱去的情歌听了太久换个口味来点不一样如何[Yah more flavor]只要爱情的年代不流行了除了爱情总还有别种可能与其爱得太坎 ... e me stop on a dime. It's all good if you wanna flaunt it I wanna get
38 1.Dangerous T-Rush-Girls No.11.Dangerous作词 Demetriu ... 的猎物这一秒 So Good再让呼吸急促你的爱在上涨说今夜要我臣服#夜太美 Party太危险一发不
39 2.新生活运动 T-Rush-Girls No.12.新生活运动作词郭苇昀作曲 Terry L ... 他Kiss&Say Goodbye Repeat* Round2 Listen To Me唠叨结束
40 5.Time To Say Goodbye T-Rush-Girls No.15.Time To Say Goodbye作词 Brandi Tate楼南蔚作曲 Brandi Tate楼南蔚圣诞节他没有陪着你连情人节他都恶意缺席这一切似乎不太合逻辑这分明就是故意搞飞机男生粗心大意耍这种把戏实在太低级还说是你自作多情我看他倒是自作聪明*It's Time To S ... 作多情我看他倒是自作聪明*It's Time To Say Goodbye好姐妹站出来他不乖他不爱他不帅就跟他Say ... 他不帅就跟
41 15.Let's Go后乐园 ated Some girls are really faded They're always dedicated Bot some guys are too That's true一生中当然少不得初恋初恋当然终于只得到失恋(Yah more flavor)失恋所损失的都不必贪恋谁听 ... ke me stop on a dime It's all good if you wanna flaunt it I wanna get
42 5.最新形象 girl I'm good to go All the other guys& girls they wanna go solo I don't wanna
43 4.Gotta Let It Go ated some girls are really faded they're way to dedicated﹝but some guys are too﹞That's true Everytime you try to talk to me it's clear You're ... ke me stop on a dime It's all good if you wanna flaunt it I wanna get
44 3.最新形象 Girl I'm good to go All the other guys& girls they wanna go solo I don't wanna
45 3.Let it go ated Some girls are really faded they're way to dedicated.(But some guys are too.) That's true.]爱来爱去的情歌听了太久换个口味来点不一样如何[Yah more flavor]只要爱情的年代 ... e me stop on a dime. It's all good if you wanna flaunt it I wanna get

46 11.Let's Go后乐园 ated Some girls are really faded they're way to dedicated.(But some guys are too.) That's true.]这一生中当然少不得初恋初恋当然终于只得到失恋[Yah more flavor]失恋所损失的都 ... e me stop on a dime. It's all good if you wanna flaunt it I wanna get
47 6.2:54(天还没亮) 欣芸 Pretty girls and pretty boys拚命地摇头(and)Little pi ... 容易的解脱 Say Good-bye or say Hello她没有想过 It's2:54 AM now喝一口可乐的自由至少这里的人能感受 Fuck the world She said to herself我要的只是快乐她说 Followed all the pretty ... 是快乐她说 Followed all the pretty girls她走进厕所 She faced the wall and then s ... 人写的耸动 Say good night and take me home听见有人说 But th
48 7.Kiss an have a good time Women not girls rule my world I said they rule my
49 4.Tell The Boys Tell The Girls That From Today That You're Mine. I've Been Around I Have A Lot Of Fun. I've Been Around But Baby Now You've Come I'm HappyJus ... Door And By The Way Tell The Girls That From Today That You're Mine. It's Anyway The Things I Used To Do Don't Matter Now'Cause When I Look At You. There's Nothi ... You And Me. It's Gonna Be So Good As Good As Any Life Time Can Be. Tell The Boys The One I Knew Tell The Toys That Now I Am Through. From Now On I'll Go With Yo
50 7.Joy to the World(Jeremiah was a Bullfrog) He was a good friend of mine I never understood a single word he said But I helped him a-drink his wine(Oooh) He always had some mighty fine ... to the world All the boys and girls now(Yeah)Joy to the fishes in the deep blue seaJoy to you and me Now if I was the king of the world Tell you what I'd do I'd t ... to the world All the boys and girls now(Yeah)Joy to the fishes in the deep blue seaJoy to you and meJoy to the world All the boys and ... to the world All the boys an
51 9.Mars e and bad girls go What else left and it may show Is it how I wished? I don't know So I'd bury this And set off to far away Away from this pie ... ay from this piece of shit So goodbye my friend I'm gonna sail to Mar
52 1.撞 Yamy:Hey girls陪在你左右(Hey girls陪在你左右)合:We! We wanna make you go! We wanna make you touchdown touchdown We make you go~ We! We wanna make you go! We wanna make ... i'll show you something real good we'll show you something real good Sunnee:你心中浇不灭的火我手中停不下的墨 Yamy Sunne
53 16.Nothing Wrong(88rising& Higher Brothers& HARIKIRI& Goldlink) right but good money Too many girls can break a man's pocket Answer t
54 13.Coming Home(Live版) LA SMOKE GOOD I MEAN ALL DAY根本忘了时间到了 CHI TOWN SHO ... 在车里头认识BAD GIRLS LET'S RUN THE WORLD我爱我的工作 MY LIFE
55 8.今天晚上去(After Drinking) 的一样我最风流倜傥 good girl let it bounce bad boy let it b ... 叻毕业典礼有点紧张 girls tell me她的信仰点燃一根古巴雪茄浮夸都被注入心脏花开得像gu
56 1.48 hrs ng is all good The feeling is alright Wrap it up in clover No way to dover Oh all the eyes on you The shadows turn into blue All love is in th ... The G is loudly breaking the girls is loudly popping My flow can eat you move you and turn you on Like selling the White T in the China town The sunrise whirling ... The G is loudly breaking the girls is loudly popping My flow can eat
57 1.来成都看成都 、谭钧文作曲王梓鑫 Good Morning this is Auto radio. First let's take a look at local news. G20 is held in China in2016 and will have its branch meeting ... have a look so many beautiful girls which one you truly adore成都的女孩儿都嗲
58 6.9 To9 Boys and girls~各种美照亮了每个夜Just watching me That's r ... 前就让彼此 Say goodbye yeah回忆里有太多画面只可远观而不可亵玩焉说不出口的就留给思念 ... 前就让彼此 say goodbye yeah还需要什么言语我们来个眼神就可以我的喜好不用说明不需要有 ... 前就让彼此 Say goodby
59 1.Fight It's not goodbye before you do it do it I just told you it's not ... o it I just told you it's not goodbye until you do it do it Until i die i'm trying to fight for me for my life for freedom Don't call me a lier I just want to do ... an you and the world It's not goodbye before you do it do it I just told you it's not ... o it I just told you it's not goodbye until you do it do it Until i die i'm trying to fight for me for my life for freedom Don't call me a lier I
60 4.Happy CNY M-Girls-新春佳期4.Happy CNY作词吕俊梁作曲吕俊梁 It's arrived the new sunshine Let the old days say ... sunshine Let the old days say goodbye Reunion night such a great time
61 5.Bling Bling 不要的爱情 Say Goodbye不管是 Boys and Girls全都有资格被爱宠爱在爱的世界里难免碰壁开心呼吸就算还是自己如果我不小
62 1.Show The Life Rap词 TPI Girls贝多芬古典的光彩 Rock'n Roll摇滚的澎湃你别说这辈子想做乖乖牌天鹅湖芭蕾的美感现代派热舞的 Free style Show出来每个人都是最大牌 Wo Wo Wo Wo今夜星空灿烂(show the life TPI心里满满都是爱) Wo Wo ... 里满满都是爱) Wo Wo Wo Wo I feel so good tonight Wo Wo Wo Wo不要留下遗憾奔跑旋转自由自在
63 8.Our Song wo pretty girls are having a good time Hey don't I tell u the grass goes bad The sky is greying and looking so sad The cold wind passing by but we still having a ... sing by but we still having a good time We sing and sing The sun is hiding up and makin' it so hazed We're making up our minds and we're feeling so glazed Hey don ... t defend ourselves and Have a good time Hey keep our thoughts and write them a song We'll bring memories back after it all Hey lovely friend w
64 7.Amazing Dream Girls-美丽头条7.Amazing作词 Symphonic作曲 Symphonic Yeah DG Freestyling深呼吸慢慢张开眼睛 That's right目标锁定是你 I'm coming for you Hey boys are ... Let's Go Let's Go Yeah Dream Girls yeah my dream team Wanna battle you must be crazy Freestyle wild like a beast You wanna bring it Hey better bring the whole ar ... ou a fake wanna be I shine so good at being me Symphonic yeah do you
65 1.Amazing! Freestyle Dream Girls-Amazing! Freestyle1.Amazing! Freestyle FREE STYLE2 Online主题曲深呼吸慢慢张开眼睛 That' s right目标锁定是你 I' m coming for you Hey boys ... yle freestyle Yeah Yeah Dream girls yeah my dream team Wanna battle you must be crazy Freestyle wild like a beast You wanna bring it Hey better bring the whole ar ... ou a fake wanna be I shine so good at being me Symphonic yeah do you
66 1.Hot In The852 love dem girls who rock their bodies Embrace the moment as we cruise along the city line Everybody rushing the pace we taking our time Stay n ... At the club Bottles put'em up Good vibes being together It's all love
67 4.how can you fall in love with a guy who doesn't know Gainsbourg? will say good luck to you. You can fall in love with someone who dislikes Gainsbourg. But you can't fall in love with a guy who doesn't know ... o looks very cool and all the girls loved him in school. If you expect him to be sweet with you I will say ... be sweet with you I will say good luck to you. Don't let your expect
68 4.PATI PATI Boys and Girls listen up tonight's the night Come on let's have a ... he night Come on let's have a good time Pa-Pa-Party tonight-night Gonna be alright! Pa-Pa-Party现在 So come on just跳起来 So come on just dance all night So come on Pa ... cking out to the heat All the girls who want a good timeJust rock it out to the beat All the boys who want a ... beat All the boys who want a good timeJust rock it out to the hea
69 7.Shout It Out Loud(2012 Remix) on't feel good there's a way you could Don't sit there broken hearted(sit there broken hearted) Call all your friends in the neighborhood And ... u'll still get rowdy with the girls and boys'Cause it's time for you
70 7.Boys and girls .Boys and girls作词 Dj Wayne作曲 Kim HeonJick编曲郭伟聪林桂平 Come on yo Yo check it ahh ahh ahh ahh Party people on my mind(to da party on my mind) T ... ody shake your booty baby Hey girls跟我一起来秀出你的身材最sexy的姿态 Hey boys不要怀疑如果你 ... ry现在孤单Say goodbye不要一直在等待享受自己的舞台发现失恋You don't mind孤 ... mind孤单Say goodbye听着心跳的节拍跟我一起high起来绽放一个人的
71 3.四仔 ve U Very good How about讲呢一句 Loving U Loving U Loving U Loving U Loving U Loving U哗!Interesting一齐唱 Don't be se gae! Come on ... g一齐唱 Don't be se gae! Come on girls Boy band Boy band Fans追车尾 Take th
72 5.The Perfect Day ose boys& girls ever don't worry about the rain what a lucky day it seems like a park day Police& thief both don't need to play this game will ... burning WOO... kill the pain good day! sunshine more than your dream It's a perfect day it seems like a new day those boys& ... ms like a new day those boys& girls ever don't worry about the rain what a lucky day it seems like a park day Police& thief both don't need to play this game will ... burning WOO... kill the pain good
73 3.GOOD VIBRATION(中文) 中文版)3.GOOD VIBRATION(中文) Always on my mind....Friendship never will apart Oh! ... iendship never will apart Oh! good vibration- What up V.Dubb Chillin K.T. It's time to let them know ain't no stopping me. Boys for life show them how we do this ... 放弃为自己而活 Incomplete Realize my Good vibration并肩尽情去感受看见回忆变的灿烂生动我和你展开笑容就算 ... 们身体流动 Oh- good vibration I remember2 kids same team with
74 7.GOOD VIBRATION(韩文) 中文版)7.GOOD VIBRATION(韩文) Always on my mind....Never forget in my heart Oh! ... .Never forget in my heart Oh! good vibration- What up V.Dubb Chillin K.T. It's time to let them know ain't no stopping me. Homies for life show them how we do thi ... 꾸며살다가는걸 Incomplete Realize my Good vibration네게등을기대면찬란했던기억속에내가너를보며웃는걸믿음 ... 마셔버리자 Oh- good vibration I remember2 kids same team with bi
75 2.I Don't Know How To Download Good Av Like Iris Does Download Good Av Like Iris Does I wanna watch some AV and you gor plenty. I'm so dry I'm so dry I'm so dry. I enjoy watching ... I'm so dry. I enjoy watching girls and boys in uniforms. Send them to me oh iris send them to me. I don't know any other who has plenty of AV please send those ... lenty of AV please send those good AV to me. I don't know how to download ... I don't know how to download good av like yours. I don't know I don't know I don't know. You k
76 8.Seasons in the Sun sicJaques Goodbye to you my trusted friend We've known each other since we're nine or ten Together we've climbed hills and trees Learned of lo ... hearts and skinned our knees Goodbye my friend it's hard to die When all the birds are singing in the sky Now that spring is in the air Pretty ... t spring is in the air Pretty girls are everywhere Think of me and I'll be there We had joy we had fun we had seasons in the sun But the hills that we climb were ... were just seasons
77 4.靠近一点 about it girls but we will never see the days Got a wife so girl I dont need that if lovin you aint right then It is a lot of wrong up in her ... I question if my love is even good enough好多话没说好多事来不及做伤得太重我无处可躲爱走到最后 M
78 4.靠近一点 about it girls but we will never see the days Got a wife so girl I dont need that if lovin you aint right then It is a lot of wrong up in her ... I question if my love is even good enough好多话没说好多事来不及做伤得太重我无处可躲爱走到最后 M
79 6.No Such Thing ve so the good boys and girls take the so called right track fa
80 15.Round Round Having a good time getting down to fun And its your time just tonight he'll be mine then he's gone People movin' bodies groovin' never ending ... need is a fierce sting All my girls are here with me Whiling out they
81 4.霹雳喇叭裤 ally look good in this pant tight on the spot!)(女孩 ... ady! Some girls only know how to shop they really
82 1.喜欢你 Sunday Girls-喜欢你1.喜欢你 Su Ki Da Yo作词阿怪作曲曹俊鸿想要靠得这么近现在不可以我们的关系只比 HAJI ME MA SHI TE多一点甜言蜜语慢慢说太快听不懂 YA SA SHI KU SHI TE NE好好的对我 SU KI DA ... A YO陪我走到家门口SA YO NA RA YO Say Good-Bye的心情有一点Feeling Blue甜言蜜语慢慢说让你听得懂
83 3.好女仔. com So-rry no girls& dogs allowed please!” Generation Separation Motivation Dedication Qualification Domination Discrimination Contradiction Motio ... o咩呀?!信唔信我x你丫喇?!”“I wanna be a good girl would u be good to me too?”“今日派晒筹明天请早!” www.好女仔. c
84 12.Seasons In The Sun Mckuen(F#)Goodbye to you my trusted(F#)friend.(F#)We've known each other since we're(G#m)nine or ten.(C#)Together we've climbed hills or(F#)tr ... rts and skinned our(F#)knees. Goodbye my friend it's hard to die when all the birds are singing in the sky Now that the spring is in the air. Pretty ... spring is in the air. Pretty girls are everywhere. Think of me and I'll be there. We had(F#)joy we had fun we had(G#m)seasons in the sun. But the(C#7)hills that ... just seasons
85 10.Every woman in the world Saturday girls I was never in love never had the time In my hustle and hurried world Laughing my self to sleep waking up lonely I needed some ... hing to me Oh girl Everything good everything fine That's what you ar
86 1.跳 man Super good looks. Super like a man Super cool. Super fit. Super fast. Super slick Super in tennis ball. Super in basketball Super in manag ... ing or waiting around for the girls To be making the first moveJust g
87 4.Seasons In The Sun od Mckuen Goodbye to you my trusted friend. We've known each other since we're nine or ten. Together we've climbed hills or trees. Learned of ... hearts and skinned our knees. Goodbye my friend it's hard to die when all the birds are singing in the sky Now that the spring is in the air. Pretty ... spring is in the air. Pretty girls are everywhere. Think of me and I'll be there. We had joy we had fun we had seasons in the sun. But the hills that we climbed ... ere just seas
88 3.Miss Call Twins Girls-暂存3.Miss Call校园电影许愿树插曲作词旗聚 ... 旗聚女声Twins Girls刘星演 Meteor Liew演唱旗聚女声 Twins ... 聚女声 Twins Girls凤凰双宝 Shining小先锋自创舞步来神气摇气摇应该约约好朋友约约一 ... 你你总是不理偶哦偶 Good Bye哇你好吗迈步走来个舞步把一切的扭走嗯可别老低头快抬头别再低着头
89 30.梦想蓝途(家齐女中佰伍级)(郑诗桦) bout some girls chasing for their dream It's right it's time it's right time that we could fly蓝色的衣裳灰色的墙woo~记忆中的校园是逐梦的温床年少的轻狂已在远方但是清晰画面不断浮现我的灿烂 ... e再见最后这歌一首 oh~ya~plz don't say goodbye It's a new start for defending
90 10.Like a Cat(AOA) he pretty girls are AOA You know I know You know I know I'm ... ow I know You know I know I'm good I'm hot I'm fresh I'm fly Brave sound나같은애첨봤대본순간느낌왔대수많은사람그속에서도유별나게도난빛이났대날따라돌아가는고개나로꽉차버린두눈에말을걸까말까망설이는모습너무귀여워햇살은나를비추는 Spotlight li ... a la la la la la la la la I'm good I'm hot I'm fresh I'm fly La la la la la la la la la la La l
91 14.World Championship Finale2(The Barden Bellas) he world? Girls(girls) We run this mother Who run this motha ... his mother Who run this motha Girls Who run this motha Girls Who run this motha Girls Who run this motha Girls Who run the world? Girls(girls) Who run the world? Girls(girls) Who run the world? Girls(girls) Who run the world? Girls(girls) Hey bring it on baby all your friends You're the shit and I love that body You wanna ball let's mix it I swear
92 3.Someone To Watch Over Me(杨仁沛) always be good To one who'll watch over me Although I may not be the man Some ... ugh I may not be the man Some girls think of as handsome but To her h
93 30.The Time(Dirty Bit)(The Black Eyed Peas) Havin' A good time with you I'm tellin' you[Will.I.am:] I had the time of my life And I never felt this way before And I swear this is true A ... y bit[Apl.de.ap:] A-All these girls they like my swagger They callin me MickJagger I be rollin like a stoneJet setterJet lagger We ain't messin' with no maggots M ... )[Chorus:]'Cause I'm Havin' A good time with you I'm tellin' you[Will
94 34.IJust Had Sex(The Lonely Island feat. Akon) t felt so good(Felt so good) A woman let me put My penis inside of her I just had sex And I'll never go back(Never go back) To the not-having-sex Ways of t ... have it felt great It felt so good When I did it with my penis A girl let me do it It literally just happened Having sex can make a nice Man out of the meanest Ne ... I just had sex And it felt so good(Felt so good) A woman let me put My penis inside of her I wanna tell the world To be honest I'm surprised S
95 11.Sorry For Party Rocking(DJ Elvis feat. The Crew) . All the girls make out for the whole damn club to see Let's go People always say that my music's loud Sorry for party rocking Neighbors comp ... ast us. Check my style take a good look I'm fresh bitch In my whip wi
96 12.The Motto(Drake feat. Lil Wayne) e Spanish girls love me like I'm Aventura Tell Uncle Luke I'm out in Miami too Clubbing hard Fuckin' women ain't much to do Wrist blang got a ... la whenever that stop My team good we don't really need a mascot Tell
97 19.All About Tonight- Pixie Lott(琵希洛特) with the girls Ready to show all the boys what I got I'm letting go of the hurt'Cause it's all about tonight[Chorus] Yeah the night is alive ... your drama away Had something good but it's gone Yeah it's all about
98 3.The Time(Dirty Bit)- Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱团) Havin'! A good time! With you! I'm tellin' you! Dirty bit! Dirty bit! All these ... rty bit! Dirty bit! All these girls they like my swagger They call me MickJagger I've been rolling like a stoneJet-setter jet-lagger We ain't messin' with no magg ... smasher! Cause I'm Havin'! A good time with you I'm telling you! Dir
99 9.Show Me How You Burlesque 't keep a good girl down She going through the club looking for a ... hrough the club looking for a good time Gonna make that Shake that Money on the dime Don't need a sugga daddy Shell be working it just fine Up on the table Shell ... e Under the spotlight All the girls wanna fall in line We say He-eh-eh-hey Here come the ladies bout to give a little show He-eh-eh-hey Here comes the boozie gonn ... Show me how you burlesque Ok girls lets show how it's done It aint o
100 14.The Great Escape(Boys Like Girls) Boys Like Girls) Paper bags and plastic hearts All our belongings in shopping carts It's ... ngings in shopping carts It's goodbye But we got one more night Lets get drunk and ride around And make peace with an empty town We can make it right Throw it awa ... will change our lives It's so good to be by your side But we'll cry W

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】