魔镜歌词网

关于 good + feel + with + me 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 10.Like That l up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that She a10 and yea she's bad yea I love my ba
2 1.Preciously Mine nged? Let me prove you're all that I need Ohhh… I I'll bring the stars out tonight We'll kiss among the moonlight ... e'll kiss among the moonlight Feel my heart beating for you… Girl I ain't like other guys You're a diamond I see it You're preciously mine So ... e it You're preciously mine Sometimes the world around us seems so unsure I don't doubt you're my one and only I'm yours(I'm yours) Ohhh… we got this ... (I'm yours) Ohhh… we got this good thing
3 5.Riding the Wind afe. Hu-Fame / Fake5.Riding the Wind作词 Kafe. Hu SOULSPEAK作曲 SOULSPEAK I lost so ... OULSPEAK作曲 SOULSPEAK I lost something. But it's fine.(我丢了东西但是没关系) I've gained so ... ne.(我丢了东西但是没关系) I've gained something. But it's not mine.(我得到了东西但并不属于我 ... 但并不属于我) Somebody searching but where we going?(有人在搜寻但是我们去哪?) Paris London Tokyo(巴黎伦敦东京) I lost so
4 2.爽(SONG) U HATE ON ME? I'MJUST BEING ME MAKIN SONGS THAT MAKE U SONG~ MAKE U ... 拜尪公赌博一直暗杠 FEELIN SO DAMN暗爽 USED TO SLEEP ON ME NOW THEY WANNA FUCK WITH ME他们想要 RIDE WITH ME UH我说不可以!NAH MAN我要赚钱 NEVER GONNA放水按怎讲就 ... A出声 WATCH ME COOKIN WITH SAUCE CALL DAT煮吃全部都要出名 TAPI懒惰去拼 NOW THEY看我 HOGIAK睹懒到去撞墙吃好穿好我过我想要的生活吃苦
5 2.梦魇(&梦徐mx) an't beat me enemy胡乱用力气夜晚我隐形can't see ... e enemy胡乱用力气夜晚我隐形can't see me yea在台上演唱 feel me yea歌迷在索取我拚命给但谁会因为我累心碎没解决的问题很多比如说签证没过比 ... 背地里悄悄deal with me啊所有的客套花招找理由胡闹我都收进眼里欲望的低语致命的吸引都是我理性注定天敌 ... 身高和照片 i come with that good u know i

6 1.Summertime Love 吴建豪-Summertime Love1.Summertime Love作词 Musicman Ty Van Ness Wu作曲 Musicman Ty Van Ness Wu编曲 MusicMan Ty Saturday vibin ay! Hittin lanes like GTA Sum ... ay! Hittin lanes like GTA Summertime vibin ay~ Sippin on life today Summertime vibin we ridin we climbin Taipei to LA Sum ... in we climbin Taipei to LA Summertime loving Ay OH! Drippin On drippin On that Gucci If you want it I got it全给你无所谓 If I go
7 2.Unfulfilled he last time you looked into my eyes Saying you neme by your side Looking back years have gone by Every mo ... ck years have gone by Every moment I visualize Sometimes I find it hard to deny Losing the things that I've desired This is life for all of my regrets I would rather smile than cry Why ... ry Why should people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams Why we hide for most of our lives ... we hide for most of our lives
8 1.Like That l up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that She a10 and yea she's bad yea I love my ba
9 1.Almost Mature87' 都说不出口 I'm feeling a bit shamed and small.我感觉有点羞愧渺小Just give ... and small.我感觉有点羞愧渺小Just give me one more chance for love I promise就再给我一次爱的机会我保证 Damn it will shine and glow.这次它会灿烂夺目 You've been all around my mind你一直都在我脑中徘徊 Are ... ind你一直都在我脑中徘徊 Are you leaving me tonight?今晚你就要离开我吗? Don't you ever say ... 今晚你就要离
10 7.Summum Bonum Bonum再好不过 Met you last summer上个夏天遇见你 We were just friends that ti ... 你 We were just friends that time.我们当时只是朋友 Summum Bonum再好不过 Maybe it wa ... nter或许在冬季 Feelings just showed that night.情愫在那晚流露 ... ture我预见未来 Good thing had gone so fast.好事总稍纵即逝 Summum Bonum再好不过 You said it's nature你说这很自然 Nothing is ever lasts.没什么能永远 I know我知道 I know
11 1.旺旺旺 太懂 so let me put this out in my lyrics and my flow and I所以就把它们写进了这首歌 I dont really understand the coins in the jiaozi我不太懂为什么饺子里会包著硬币 I dont re ... ve you a hongbao and you give me a hongbao如果我们互送红包 aren't we just exchanging money那不就像是在换钱吗? and another thing I think is kinda funny还有件事也很有趣 the Chinese Zodiac中国 ... Zodiac中国的十二生肖 where does it come from?
12 1.Noisy doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer I've been on the grind ... n the grind and it's doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer Yeah I'm staying noisy ... boys be If you can't be down with the sound better avoid me Cos man you annoy me You don't come from my town You hear the system bumping every ti ..
13 1.REAL LIFE(&满舒克) y I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活没有什么应该 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go ... 的对白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we living' in the now活在当下管它什么规则全部都被打发我的flow我的swag足够帅气 Hip Hop精神流在我血里不管祖先赋予 ... should be funny Yeah I had a good laugh Yeah y
14 4.呜OUUU Rollin up with my crew香槟我们点 vouve Air Force One we got Swoosh Lookin so fly like Rocky Haters know they can't stop ... y Haters know they can't stop me Feelin so good是目的我的 swag那才是无敌 Flexin in the spot spot比谁都更有 Guap Guap Stay whippin in my drop top We push it off the lot lot停不了 we won't stop s ... occoli On the gram they stalk me In the DM like Gotti We got the game on lock We tearin up the spot The Ha
15 1.OKAY like I'm feeling good right now I'm feeling good right now Good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good I'm feeling good I'm feeling good right now I'm feeling good right now Good right now Man my vision blurry I know you're outta my zone girl ... now you're outta my zo
16 3.Number One( Feat. Naarai Michele) SN'T THIS FEELING SO NICE SO RIGHT CUZ I'VE NEVER SEEN LOVE AT FIRST SIGHT BABY WE COULD BE ON THE NEXT FLIGHT ON OUR WAY TO LOVE WE CAN WATCH ... NSET WE CAN SHARE THE OJ AND OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHING YOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER CO ... WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREA ... THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND ME THE ONLY WAY TO BE IS NUMBE
17 1.Real Life y I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活没有什么应该 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是剧本上的对白 Verse1 Catch ... eal life不是剧本上的对白 Verse1 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we living' in the now活在当下管它什么规则全部都被打发我的flow我的swag足够
18 6.望穿抽水 They told me if you wanna make a name you gotta ride the wave But I just couldn't listen to the shit you fuckers trying to say I'm Dough-Boy I got skinny middle finger ... r fucking face Guess we won't meet again so have a nice fuckin day In Hong Kong we just like to laugh at people like it's part of us Gossips on the internet this ... itches want attention so they messing with their photoshop editing the shit out their faces and their halter tops Suddenly everybo
19 13.天空之城 ty really means The first time I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus ... mped on the double decker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking through the streets that I saw in the movies Finally united ... in the movies Finally united with the family Took a lot of practicing to brush up my Cantonese Looking out the window from my room I see a jungle That's made of ... tories left untold
20 1.天空之城 ty really means The first time I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus ... mped on the double decker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking through the streets that I saw in the movies Finally united ... in the movies Finally united with the family Took a lot of practicing to brush up my Cantonese Looking out the window from my room I see a jungle That's made of ... tories left untold

21 3.Dearmo 在 LET THE GOOD TIMES ROLL UP开始环游全世界 WHEN U SHOW UP oh my ... 验 FORGIVE ME WHEN I GONE trippin all9我没有睡着只是还不能动 a ... 妳期待 all time想要一起做梦长出翅膀 we super fly凌晨四点二十时钟还在停留用紫色 ... 后一首 u ask me how i feel so tell me how do u feel I FEEL SO GOOD U AND ME make doller doller bill带来这场秀不需要观众我们说走 ... 一样的寄托
22 9.Love You So Much 抱歉 Everytime you sigh Everytime you cry Girl I miss the way we were smetimesJust the way we were When we were so ... 从前 Everytime you sigh Everytime you cry Girl I miss the way we were smetimesJust the way we were When we were so sure We were both in the love of our lives If this is a dream I just wanna lose myself In ev ... 't keep you here If you ain't with me no more no use talkin''bout before If you were ... lkin''bout be
23 5.所以我离开 制陈星翰 Eeny meeny miny moe you caught a tiger by the toe Eeny ... aught a tiger by the toe Eeny meeny miny moe you had your chance now is ti ... you had your chance now is time to go看我赤裸先别急着把门上锁深陷这美丽的陷阱玫瑰花总共买了十朵开不了口 nobody is telling ... 花总共买了十朵开不了口 nobody is telling me when to run god damn我无法闪躲爱情魔力我说这爱情魔力享 ... 镳多没意义 I'm feeli
24 29.YMCA o need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... will find many ways to have a good time. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you ... they have everything for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you c
25 4.永不说再见 词高枫作曲高枫 Come on everybody Can you share this feeling with me. Our emotion is parallel We all got the sa ... is parallel We all got the same thing to dream.隔了千万里依然相互飞来飞去。因为有缘在一起不会在意遥远距离。 Happy from tonight never say ... Happy from tonight never say goodbye.今夜一片欢乐的海。 Happy from tonight never say ... Happy from tonight never say goodbye.永远分享彼此的永
26 3.I'm So Bad I'm Good o Bad I'm Good作词 Michael Wong王敏德、Kelvin Avon倪凯 ... oFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes作曲 Michael Wong王敏德、K ... oFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes编曲 Paulo Mendonca、Kelvin Avon倪凯民@ MoFo I heard she's ... n Avon倪凯民@ MoFo I heard she's feeling stupid Cos I played on her strings like cupid She's burning up ... s like cupid She's burning up with fever Feeling sick thinking I might leave her Stalking around li
27 16.Lights Up ike Its a good life In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha ... our mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever yo ... by If ever you cant fight the feeling When the music is right youll always be true So stay close to ... ways be true So stay close to
28 6.胖男时代 faces the media he says severely and emphasizes again and again“No fat people are allowed at this party”. No fat people are allowed. No fat pe ... Don't give excuse. Don't tell me. You've never fallen in love. Don't explain. Don't nag. Don't pretend you don't like ... Don't pretend you don't like mess around. Being chubby is so nice. Fatty body makes you ... so nice. Fatty body makes you feel warm in the winter. Handsome boys shouldn't be too skinny. You see
29 1.Lights up ike Its a good life In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha ... our mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever yo ... by If ever you cant fight the feeling When the music is right youll always be true So stay close to ... ways be true So stay close to
30 2.香水 abe drive me crazy hey let me say'yeah' baby擦上淡淡香水随体温散发香味漫漫长夜我还不想睡今天我要找个人陪女孩陪我跳着舞身体慢慢靠近我一步一步贴身的热裤感受着那迷人的温度开始分不清楚音乐的节奏和速度 I say girl you must to lay back let's ... get the past just try to love me(tonight) you know手斤口is so sexy don't try to test ... 口is so sexy don't try to test me(don't try)相信妳也记忆犹
31 2.Kick来料(Kick Coming) > Music Namewee Lyrics Namewee Produced Fred Chong Arranged DJ Fuzz Na ... Fred Chong Arranged DJ Fuzz Namewee MV Director Namewee Lai Record Label Prodigee Media Special Thanks: MBI and MFACE(MiTalk)啊来! Kick来料!啊哈! Kick来料喂! OMG... here's the kick真的来料! The inspiration really coming! Susie爱 ... sephine all wanna go clubbing with me!阿公他冻未条阿嬷嘛跟他肖 Grandpa can't stand it any longer so he's coming too! Everyb
32 5.肿么了 flirting with her Yeah I'm leaving n that's what's up My head up high coz I'm too damn fly Played ... h coz I'm too damn fly Played with fire now u play regrets Sorry baby n I don't buy that Too much crab like blah blah blah But I ain't gon let you walk over my pr ... I don't I don't care how you feel The end I hold it down like I supposed to But you screw it up ga ... osed to But you screw it up game over肿么了你到底肿么了不过是一个普通的朋友肿么
33 3.As Friend You Are Unreliable ic ArrangementJey Wen(纪文) MixingJey Wen(纪文) MasteringJey Wen(纪文) You said You'll be there when I ... u said You'll be there when I feel awkward I know I can't put trust on a sot You said I can put all my trust on you I guess it's one of your cold joke You said Yo ... 's just more about complaints Mean and low As a friend you are unreliable La ... a friend you are unreliable Lamentable As a friend you're so unreliable You said You can be a loyal friend of min
34 8.Love Of My Life When I'm feeling tired and all alone When I've lost my way nowhere to go I will think of you and it's ok Cause I found the strength to face a ... another day When you're here with me Right by my side It just feels so good it feels so right Walking hand in hand through life You know this is our paradise And even when storms might co ... And even when storms might come our way We will stand strong through wind and rain Cause we have this love that's al
35 12.Knockin'(英) n you say men all the same. You give your heart up to them but they give you pain. Telling ... t they give you pain. Telling me they're so mean it's the same old story I try to tell you girl what more but you just ignore ... what more but you just ignore me. You wish they would just listen likeme You wish they would respect you like me But there's something that you can't see The man that'll treat you ... see The man that'll treat you
36 2.Stuck on u Just tell me what to do? Come on…きっとこんな下手な后悔をすることはこの先もうないよ何年经って时代(とき)过ぎ去っても Always in my heartきっと君が邻にいないと全部何もかもが意味ないよラインスト一ン撒いたような夜空も“アイシテル”そう、こんな言叶も。(Don't go ... eed u(Just stay please girl come back) come back(come back)(Don't go) I want u(Just stay please girl co ... ant
37 7.Devil ot Suyama Melissa Reese Matt Gervias Mike Garvais and Tobias Burch作曲 VANNESS Skot Suyama ... s Burch作曲 VANNESS Skot Suyama Melissa Reese Matt Gervias Mike Garvais and Tobias Burch Down by the river where the cat-tails grow Up jumped the Devil trying to st ... to steal my soul But I fought with the Devil I said'No no no Devil get down in your hole' If you walk ... own in your hole' If you walk withJesus you'll never be alone When youmeet a beggar better le
38 42.Y.M.C.A o need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... will find many ways to have a good time. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you ... they have everything for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you c
39 3.Love Eternity2009 ax Yeah come on close there I still recall The first ti ... re I still recall The first time I laid eyes on you I can't believe The way I ... you I can't believe The way I feel inside for you I can't explain The reason why I ... an't explain The reason why I feel this way But I know this for sure I still recall The ti ... for sure I still recall The time when I first held your hand I can't be sure How love can make ... n't be sure How love can make me unde
40 1.Man in the Mirror t's gonna feel real good gonna make a diference Gonna make it right... As I turn up the collar on my favorite winter coat This wind is blowing my mind I ... I see the kids in the streets with not enought to eat Who am I to be blind? Pretending not to see their needs A sum ... g not to see their needs A summer disregard a broken bottle top And a one man soul They follow each other on the wind ya' know'Cause they got nowhere to go That's ... want you to know I'm starting (
41 5.You and only you Can make me feel so damn good It feels so goodJust like the way it should If and only if I can taste you ... f and only if I can taste you with my lips Does life make sense Otherwise life's so intense Take you everywhere ... o intense Take you everywhere with me On you I spend my money Cuz life without you is just not worth living Take you everywhere ... th living Take you everywhere with me On you I spend my money Cuz life (
42 9.Take a Bow ut do you feel them Do you mean what you say when there's no one around Watching you watching ... around Watching you watching me one lonely star I've always been in love ... star I've always been in love with you I guess you've always known it's true You took my love for granted why oh why The show is over say ... y oh why The show is over say good-bye Say good-bye say good-bye Make them laugh it comes so easy When you get to the part Where y
43 10.Careless Whisper(&萧煌奇) 煌奇) I feel so unsure As I take your hand and lead you to the dance floor As the music dies so ... nce floor As the music dies something in your eyes Calls to mind the silver screen and all its sad ... silver screen and all its sad good-byes I'm never gonna dance again Guilty feet have got no rhythm Though it's easy to pretend I know you're not a fool Should've ... dance again The way I danced with you Time can never mend the careless whispers of a
44 5.The World k I got a good catch there's Somethin bout the way she looks at me that drives me crazy lately I feel she could be my one and only lady lately it's just the way I ... dy lately it's just the way I feel she's got that sex appeal I gotta keep it real ... x appeal I gotta keep it real with ya I've been around the world Been to the moon ... nd the world Been to the moon met all the stars I'd rather be right hewith you Girl Girl Girl Been to t
45 8.I'll Be There For You ic Arrangement Casey Producer Yee Weng Kim Nick Chung Na Na Na Na Na... Saw you this morning ... Na Na... Saw you this morning with that look in your eyes I hate to see you looking like you're lost and lonely It isn't easy when you're all by yourself Dont you ... there for you when you need somebody I'll be there for you when you want so ... there for you when you want someone who cares When you're down and feeling blue I'll be there I'll be there for you when you

46 5.Love's eternity ax Yeah come on close there I still recall The first ti ... re I still recall The first time I laid eyes on you I can't believe The way I ... you I can't believe The way I feel inside for you I can't explain The reason why I ... an't explain The reason why I feel this way But I know this for sure I still recall The ti ... for sure I still recall The time when I first held your hand I can't be sure How love can make ... n't be sure How love can make me unde
47 3.In My Heart 一些 When I feel low when I feel lost you're always there to wipe my tears to chase my fears away from ... s to chase my fears away from me You tell me to hold on If I should fall if I should fail you're always there to make ... l you're always there to make me strong to lend a hand to see me through You tell me it's alright You gave me the strength to go on And I never realize your love You change my life when I'm ... e You change my life wh
48 3.Feel like a million (再版)3.Feel like a million作词 Linda Hennrick作曲芹泽广明编曲大谷和夫 I don't care if anybody Thinks that maybe I'm not ... ody Thinks that maybe I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up Oh~ All they know is what they see And what they see ... what they see is only part of me I've got a heart of gold There were tmes I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can We
49 9.I love you so 曲容敏璇编曲卢东尼 Goodbye my loved one I know you are leaving I've had this ... you are leaving I've had this feeling A long long time What can I tell you That I haven't said before Oh is there nothing I can do To change your mind Oh how it hurts ... nge your mind Oh how it hurts me Knowin' you don't love me You've got another You're thinkin' of If I had my way ... e thinkin' of If I had my way With me you would always stay Oh darlin' ti
50 2.Here Now got my named cemented A threat to every rapper in the gme or that's ever been in it5'6'' but I stand tall built for war sort of like the Great Wall Of China hear my footsteps like Yao Min ... Ming's behind ya Don't remind me do whatever to you fly back and it'll be Hell on earth for you to find ... Hell on earth for you to find me They say we all look alike cook alike But they aint't know that we all crooks alike I changed the ga ... crooks alike I changed the g
51 6.So Afraid und the same With ya fancy cars and ya diamond rings Don't you know it's about to change? What are you so afraid of? The MC master of ceremonies ... dare you phonies? That tempt me run back and tell ya cronies How I gently mack the tenderonies(woo) The DJ the crowd motivator(uh huh) We don't cross-over we cro ... ivine motion Record scratchin me calamine lotion B-Boys high as your hands reach(uh huh) Bombed them ... nds reach(uh huh) Bombed them with two aerosol
52 9.I Don't Think He's Coming his world goodbye I don't think he has something to give us now I don't think he would like to see this place he made And he says clean up this crap and I'll think about com ... ink about coming But I said come clean it up yourself As if we really need your help* I know he sees ... eed your help* I know he sees me I know he feels me I know he's up there Somewhere among those stars and the pilot lights I know he ... nd the pilot lights I know he fee
53 10.Annie's Song n springtime Like a walk in the rain Like a storm in the desert Like a sleepy blue ocean You fill up my senses When I speak ... ill up my senses When I speak with sob When we're finally standing face to face Co ... nally standing face to face Come let me love you Let me give my life to you Let me drown in your laughter Let me die in your arms(Just trying to feel real love) Let me lay down beside you Let me always be with you Co(
54 5.IF I CAN'T HAVE YOU OU WHAT A GOOD LIFE'S ALL ABOUT请妳问问我让我回答妳 NO DOUBT ... 2345只有妳才能够FEEL MY VIBE不要犹豫把心都打开 STICK BY MY SIDE不管怎样我都会在 YO LISTEN如果没有妳我怎么站在这里用FLOW分享我的感激让妳明白我再让妳感受我让妳明白世界里没有妳绝对是个错我不会是个PLAYER FO SURE YOU MAK ... 错我不会是个PLAYER FO SURE YOU MAKE ME VERY SPECIAL NO NEED TO LIE没有妳的时候真的非常 ... 到底
55 8.World Peace 不掉 Show Some Love一点的爱情 Have A Litte World Peace昨天在工作的路上我发觉世界不太和平前面那堆自以为美的丑女竟也管到隔壁家的狗放屁 It don't even matter what you look like秃头 alright丑的要命没有 ... 's cool If your mama goes out with a white paintedface witch the bright red lips that's cool If you're fat little kid in middle school Everybody be wanting to pic ... gotta say your loss who cares With your dashing good
56 12.let me die 谢霆锋-Me12.let me die电影'2002'主题曲 Lyrics Steven Music谢霆锋 Arranger冯德伦 Are we at war tonight Will there be angels whispering to ... there be angels whispering to me Goodnight Don't wake when the lightning strikes My heart for you is true Let no one take that from you Ti ... t no one take that from you Time is running tight Can't change from wrong to right So I'll close my eyes and dream a littleJust like how we used to be Baby It's t
57 1.YMCA o need to feel down I said young man pick yourself off the ground I said young man'cause you're in a new town There's no need to be unhappy Yo ... will find Many ways to have a good time It's fun to stay at the Y-M-C-A. It's fun to stay at the Y-M-C-A. They have everything for you ... They have everything for you men to enjoy You can hang out with all the boys It's fun to stay at the Y-M-C-A It's fun to stay at the Y-M-C-A You can get yourself cleaned you can hav
58 19.Ymca o need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... will find many ways to have a good time. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you ... they have everything for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you c
59 10.在森林和原野 nd plains feel the wind in my hair and listen to birds sing. Guess they're trying to say that they're in a ... ying to say that they're in a good mood. If only I could tell them I feel just the same. Whatever is the problem whatever is on your mind why not take a trip ... your mind why not take a trip with me in the country side. Lie on your back count the clouds ... on your back count the clouds with me. Never mind the future for the futur
60 7.LAST TRAIN TO LONDON(伦敦夜车) ; s the time the lasl;train toLondon I love you so much so you know How much I hate to say ... u know How much I hate to say goodbye It's a sad moment to say goodbyeJust you and me standing at the station I'd really hate to leave you But I can't be here ... leave you But I can't be here with you now Cuz it's the last train to London It was one those nights One those nights you ... e nights One those nights you feel the fires burning Everybody was the
61 3.Lately ou taught me how to live again Lately you've been on my mind Lately my skies are all blue Lord but I am ... es are all blue Lord but I am feeling something new I just can't say how good it's been Never thought I'd learn to laugh again Lately I just want to be ... gain Lately I just want to be with you You're more than a friend You're more than a lover You taught ... more than a lover You taught me how to be free And I'm thinking lately of asking you Lord
62 4.Ymca o need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... will find many ways to have a good time. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you ... they have everything for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you c
63 6.IF THERE WILL BE YOU NO MORE you hear me cry? Can you feel I'm hurting inside my baby.Just when you said. when you said your ... you said. when you said your goodbye. If there will be no more Stars will have no one to abore I'll live in ctaziness. Holding anyo loneliness Forever I'll be lo ... I'll be lost. Lost in a world without you. forever. cause you just said. Cause you said your ... ust said. Cause you said your goodbye. There'll be no more love affair Cause no one understand romance
64 13.THIS TIME I CAN 13.THIS TIME I CAN作词 ED MOK作曲 Dave Wang编曲 Ricky Ho演唱王杰藏红花亨德森Saffron Henderson(男)Don't you know the ti ... derson(男)Don't you know the times l have tried But l always have my fear of the days of being lonely of the days not having you by my side(女)All my dreams were of ... r that shines in heaven Every memory in my mind lt was you(女)Don't you ... gone(女)Something happened inside of me And l could never understand(男)Th
65 5.Careless Whisper e Leong I feel so unsure As I take your hand and lead you to the dance floor As the music dies So ... nce floor As the music dies Something in your eyes Calls to mind a silver screen And all it's sad ... ilver screen And all it's sad good-bye I'm never gonna dance again Guilty feet have got no rhythm Though it's easy to pretend I know you're not a fool I should ha ... a dance again The way I dance with you Time can never mend The careless whisper of a goo
66 8.Everybody move your feet do the same. with tha mic and I rap and I make it wet ... 臀部and you feel good123 and I start the party everybody dance everybody the大腿to tha短裤从内衣让妳脱到内裤 the eastside the westside请你吃屎不管你逊不逊or酷不酷 just get out ... g and you don't stop and show me you can rock每天一成不变的生活don't stop part
67 7.蒙古杀手 ars Old I Met A Prisoner With My Grandmother He Was Tied Up In The Soldier's Truck The Green Uniforms Will Kill Him In The Execution Ground Before They Put T ... rect On The Truck's Tail Gone With Steely Wheel He Left Me His Last Sight With Weird Smile Look Me Inside Suddenly I Felt Strange Warm He Gave ... y I Felt Strange Warm He Gave Me The Desire...Kill Everyone Twenty Years Later I Am Strong I Kill Peaple ... ter I Am Strong I Kill Peaple With
68 4.IF THERE WILL BE YOU NO MORE you hear me cry? Can you feel I'm hurting inside my baby.Just when you said. when you said your ... you said. when you said your goodbye. If there will be no more Stars will have no one to abore I'll live in ctaziness. Holding anyo loneliness Forever I'll be lo ... I'll be lost. Lost in a world without you. forever. cause you just said. Cause you said your ... ust said. Cause you said your goodbye. There'll be no more love affair Cause no one understand romance
69 9.THIS TIME I CAN >9.THIS TIME I CAN作词 ED Mok作曲 Dave Wang编曲 Ricky Ho演唱王杰藏红花亨德森Saffron Henderson(男) Don't you the ti ... Henderson(男) Don't you the times l have tried But l always have my fear of the days of being lonely of the days not having you by my side(女) All my dreams were o ... ery star that in heaven Every memony in my mind lt was you(女) Don't yo ... gone(女) Something happend inside of me And l could never understand(男) This
70 11.Always r> This romeo is bleeding but you can't see his blood Its nothing but so ... e his blood Its nothing but some feelings that this old dog kicked up Its been raining since you left ... s been raining since you left me now I'm drowning in the flood You see I've always been a fighter but ... 've always been a fighter but without you I give up Now I can't sing a love song like the way its ... a love song like the way its meant to be Well I guess I'm not that (
71 8.谢谢!我的朋友 )# EVERYTIME I THINK ABOUT THE GUYS THAT HELPED ME OUT THE MIGHT MEAN SO MUCH HOME SO DEEP IN MY MIND MY CELLS I CAN'T CAN'T CAN'T EXPRESS WHAT I ... 'T CAN'T CAN'T EXPRESS WHAT I FEEL THROUGH WORDS BUT I KNOW I GIVE MY THANKS AND RESPECT ... I GIVE MY THANKS AND RESPECT WITH GOOD WILL EVEN TILL THIS DAY NO MATTER
72 3.Don't Let Me Be Misunderstood Don't Let Me Be Misunderstood Music Bennie Arranger周启生 Baby do you understand ... ger周启生 Baby do you understand me now Sometimes I feel a little mad But don't you know that no one alive can call ... ow that no one alive can call me an angel When things go wrong I feel real bad I'm just a soul whose intentions are ... t a soul whose intentions are good Oh Lord please don't let me be misunderstood Baby sometimes
73 5.Stay with me br>5.Stay with me Music Paul Our love was new but now it's old Your voice was warm but now grown cold Telling ... rm but now grown cold Telling me you must be free It's better that we both move on But darling as for ... th move on But darling as for me it's still not over I sleep alone and think of you Recalling dreams that won't co ... Recalling dreams that won't come true Remember how you walked away Saying you'll get over ... d away Saying you'll ge
74 7.Jazz Girl venue And Feeling All That Rhythym HmmM. See The City Lights A Shining Down On ... City Lights A Shining Down On Me The Mussic's In The Air. I Hear A Voice That's Softly Calling Out To ... That's Softly Calling Out To Me' My Love...' I Feel As If You're Standing Here Right Next To ... e Standing Here Right Next To Me My Love Love Love ThatJazz Girl Love That Sassy Girl She Sings Of Love And All That's Beautiful To ... e And All That's Beautiful To Me Lov
75 7.I Get The Feel I Get The Feel Lyrics黄大炜 Music黄大炜 I get the ... Lyrics黄大炜 Music黄大炜 I get the feeling it's a new sensation It's such a vision it's so brand new I must admit it it's overwhelming Too ... dmit it it's overwhelming Too good to be true It's so fine make it and it happens It's allright ... and it happens It's allright with me... I'm never gonna give it up A piece of ... r gonna give it up A piece of me that I am keeping I'll never
76 5.SAYONARA 周华健-Sad Without You[伤心]5.SAYONARA Here we are ... br>5.SAYONARA Here we are feeling oh so small Drink the cup now there's nothing left at all Lying to ourselves till winter's ca ... to ourselves till winter's came around Now we've landed back on the ground Breaking up used to be a ga ... nd Breaking up used to be a game'Cos making up felt like heaven when it ca ... up felt like heaven when it came Then we cut too deep and couldn't heel the p
77 3.DON'T LET ME BE MISUNDERSTOOD DON'T LET ME BE MISUNDERSTOOD Arranger周启全 Baby do you understand ... ger周启全 Baby do you understand me now Sometimes I feel a little mad And there ain't no one alive can call ... e ain't no one alive can call me an angel When things go wrong I seem so bad But I'm just a soul whose intentions are ... t a soul whose intentions are good Oh lord please don't let me be misunderstood Baby sometimes I'm so carefree With(!
78 3.Don't Let Me Be Misunderstood Don't Let Me Be Misunderstood作曲 Bennie Benjamin Gloria Caldwell Sol Marcus编曲周启生 Baby do you understand ... s编曲周启生 Baby do you understand me now Sometimes I feel a little mad But don't you know that no one alive can call ... ow that no one alive can call me an angel When things go wrong I seem so bad I'm just a soul whose intentions are ... t a soul whose intentions are good Oh Lord please don't let me be misunderstoo
79 3.Feel like a million Arm3.Feel like a million Lyrics Linda Hennrick Music芹泽广明 Arranger大谷和夫 I don't care if anybody Thinks that maybe I'm not ... ody Thinks that maybe I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up oh... All they know is what they see And what they s ... what they see is only part of me I've got a heart of gold There were tmes I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can Well
80 9.I love you so ranger卢东尼 Goodbye my loved one I know you are leaving I've had this ... you are leaving I've had this feeling A long long time What can I tell you That I haven't said before Oh is there nothing I can do To change your mind Oh how it hurts ... nge your mind Oh how it hurts me Knowin' you don't love me You've got another You're thinkin' of If I had my way ... e thinkin' of If I had my way With me you would always stay Oh darlin' time can't
81 3.Lately find A women who could be my friend you taught me how to live again and lately upu've been on my mind Lately my sjies are all blue lately I'm ... sjies are all blue lately I'm feeling something new just can't tell you how good it's been never thought I'd learn to laugh again and lately I just want to be ... and lately I just want to be with you I just want to be with you You're more than a friend more than a lover you taught ... more than a lover
82 10.Y.M.C.A. o Need To Feel Down. I Said Young Man Get Yourself Off The Ground. I Said Young Man'Cause You're In A New Town There's No Need To Be Unhappy. ... Will Find Many Ways To Have A Good Time. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. They Have Everything For The ... They Have Everything For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys... It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can
83 2.Y.M.C.A. o Need To Feel Down. I Said Young Man Get Yourself Off The Ground. I Said Young Man'Cause You're In A New Town There's No Need To Be Unhappy. ... Will Find Many Ways To Have A Good Time. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. They Have Everything For The ... They Have Everything For The Men To Enjoy You Can Hang Out With All The Boys... It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. It's Fun To Stay At The Y-M-C-A. You Can Get Yourself Drink You Can
84 8.Bluer Than Blue ser Randy Goodrum After You Go I Can Catch Upon My Reading. After You Go I'll Have A Lot More Ti ... You Go I'll Have A Lot More Time For Sleeping. And When You're Gone Looks Like Things Are Going To Be A Lot Easier. Life Will Be A Breeze You Know I Really Should ... Empty Room Has Ever Had. Life Without You Is Gonna Be Bluer Than Blue. After You Go I'll Have A Lot More Room In My Closet. After You Go I'll Stay Out All Night I ... I'll Stay Out All Night If I Feel Like
85 5.GOOD MORNING SORROW ing]5.GOOD MORNING SORROW Lyrics H.Moss Inaba Akira Music H.Moss Inaba Akira I wake up ... H.Moss Inaba Akira I wake up with the sun in the morning And once again I find you're ... And once again I find you're with me and I know You're the only one who can help to wake it easy So here we are you and I ... easy So here we are you and I good morning sorrowJust like before I lean on you You're the one friend who's true Who needs answers when there's nothi
86 33.独りんぼエンヴィー孑然妒火 r you And me for you also unnecessary to this world Don't even care about this festival Which seems happy. Co ... festival Which seems happy. Come and take a little step. A little step towards here. You clap your hands Tell ... ere. You clap your hands Tell me to walk to you Oh my god Oh my god Don't get beyond. I'm still a bad kid today Orphan's dreams are colourful But seeing ugly hand ... ake up The singing cleaves to me Seems very joyful. Come on Tonight tonig
87 6.Feeling Me 登-暂存6.Feeling Me主唱无敌神驹@高登作词游思行@拾点音乐作曲 KenC@拾点音乐编曲 KenC@拾点音乐监制林健华@拾点音乐 Baby wanna be ... @拾点音乐监制林健华@拾点音乐 Baby wanna be with you我想我能看清楚承诺曾否使你辛苦相处可会容易应付我不要 act like a fool我只要 love is true常道前景 we're not so sure等你呼应我 Oh oh oh oh oh yeah Hey boy don't you ... 嘅爱情根本唔关我事 It's
88 1.Decision all the time About it all Why they talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that ... at they want I hear all the time About it all Why they talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that ... ed Cash contact get drunk Let me hit once bitch come back? Can't even control it Don't have to text don't even call it My na ... text don't even call it My na(|
89 5.Beautiful People all the time About it all Why they talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that ... k Catch contact get drunk Let me hit once bitch come back Ballin can't even control it Don't have to text don't even call it My na ... text don't even call it My name is on it I fuck her good and make that Uber call6 in the morning I told her I don't need no pills theseJs I'm rolling ... no pills theseJs I'm rolling (
90 1.MOOD(&孟佳) 女 You got me feeling blue总是有点烦 nothing I can't do事情多到 ... 觉睡到自然醒的感觉 good good Hey stop不要第一时间打开手机 Em em丢开那堆破事看看你的样子黑眼圈大的快取代脸的位置嗯嗯思绪漫游外太空嗯嗯懒懒的泡在水中嗯嗯头轻轻跟这节奏 We got you in the mood We got you in the mood合 We g ... na a不管发生什么 na a na a Oh yeah feeling free Hear the rhythm go jump with it jump
91 5.I Can't Help Myself It makes me wonder what you're thinking of'cause Baby you're always on my mind And right now I want you ... mind And right now I want you with me Here by my side With me'til the end of time I just can't help myself I'm falling in love ... lp myself I'm falling in love with you Love love with you It doesn't matter what you say Or what you do No matter what you say No matter what you doJust give ... o matter what you doJust give me a chanc
92 5.I Can't Help Myself It makes me wonder what you're thinking of'cause Baby you're always on my mind And right now I want you ... mind And right now I want you with me Here by my side With me'til the end of time I just can't help myself I'm falling in love ... lp myself I'm falling in love with you Love love with you It doesn't matter what you say Or what you do No matter what you say No matter what you doJust give ... o matter what you doJust give me a chanc
93 63.浮生未歇 burst of melodious flute came from somewhere and it is getting away from me响过浮生多少年 how many times have i heard a similar flute sound in my life?谁家唱断的锦瑟丝絃(i heard) so ... my life?谁家唱断的锦瑟丝絃(i heard) someone played the instrument se until its strings broke[瑟se: a traditional chinese instru ... : a traditional chinese instrument that has50 strings. it is very hard to see in modern world now.]惊起
94 1.BLACK AND YELLOW REMIX(& HANGMAN& TYCOON) snapback with the yellow chain my life speeding fast ... w chain my life speeding fast feeling like i'm switching lanes i ain't trippin' but i wanna go explore the globe love for every single fan that support the shows ... get in the zone'cause everytime we gon shut it down i got potential for a milli and i be about it but it's hard when your life only see a thousand you say you ma ... e scrubbin' like tlc in the game you won't get in let me see i.d. my music l
95 3.Champ he collar with the power Shorty holla for the nigh ... 酷 Look at me look at you too铺满了荆棘的路不管在哪一个booth Du Du Du就像是chopper他们的shoter都瞎的冠军才是我的color*前面就是终点线终点线终点线兄弟看不看得见看得见看得见前面就是终点线终点线终点线兄弟看不看得见 We the ... mpion-You already know what's good yall*We the champion-We the dream team ya dig*We the champion-If you ... ya dig*We the champi
96 1.Jailbird 曲吴克群 Give me a soft drink So so near you a jinx You you show off Say more ... inx You you show off Say more with your quiet please Ya wanna catch me Try not to take it off Oh boy don't bore ... take it off Oh boy don't bore me You'll so lose me Betcha my dollars I don't need your disco So ... ars I don't need your disco Sometime I might yeah But when I say go Slow-mo or turbo But when I say so Why not solo My dance my disco Am I so wrong OhJai
97 1.放轻松 ht when u feel me i be burning that thing make me crazy oh my follow my lead with that all like we lose before all u left ... ike we lose before all u left me get drink don't pretend say no god tome relax buddha told me relax so many pinky sushi so many club are closing god told ... any club are closing god told me relax buddha told me relax so many pinky sushi so many clu ... 多人都开始call me bro好多人开始夸我 flow so d
98 1.Like A Mercedes >1.Like A Mercedes作词 Lexie Liu Femke Weidema作曲 Lexie Liu Femke Weidema Like A ... exie Liu Femke Weidema Like A Mercedes不需要苍白言语一字一句拉开间距 Oh yeah but you already know what I'm about to say(你已经知道我尚未开口的下半句)其实都难以言喻以怎样的速率前去 Oh yeah thought I would bu ... hate it when you see through me(我愿为你敞开心扉却痛恨被看穿) Got you ... me(我愿为你敞开心扉却痛恨
99 9.Good Girls 20299.Good Girls作词 Lexie Liu Femke Weidema ... 得比分不愿败给记分 good Girls go bad When they give their hearts way too fast girls go bad When they learned that ... go bad When they learned that feelings won't last You gotta let them know let them know they are different ain't like any other girls that you've been ... other girls that you've been with good girls go bad汽水和Mentos拥吻出现化学反应体温触碰到烟火燃放
100 1.Like A Mercedes 柏辛-Like A Mercedes1.Like A Mercedes作词刘柏辛(Lexie Liu)、Femke Weidemake Weidema作曲刘柏辛(Lexie Liu)、Femke Weidema编曲 Femke Weidema Like A ... eidema编曲 Femke Weidema Like A Mercedes不需要苍白言语一字一句拉开间距 Oh yeah but you already know what I'm about to say(你已经知道我尚未开口的下半句)其实都难以言喻以怎样的速率前去 Oh yeah thought I would bu ... hate it when you see through me(我愿为

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】