Mojim Lyrics

gold + diamond + ring 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 15.Esskeetit h) Pinkie ring froze pinkie ring froze Pinkie ring covered in gold(ooh) Too much diamonds on my neck think I might choke(yuh) Had a threesome with your bitch with my eyes closed(damn) Tell my side ho b ... closed(damn) Tell my side ho bring it through the back door oh! I got
2 1.New Patek ist White diamonds them shits hit pink Aight I'm ready New Patek on my wrist(gang) White ... Patek on my wrist(gang) White diamonds them shits hit pink(gang gang) Got cold had to go get a mink(gang) New finger ... o get a mink(gang) New finger ring sit like a sink(gang gang) You a bad bitch then we can link(what?) Hit the shower you might stink(gang gang) Bitches bad yeah t ... e New Patek on my wrist White diamonds them shits hit pink Got cold had to go get a mink New
3 17.Skir Skirr ose Water diamond need a boat Water diamond need a row Mix the yellow with white ... row Mix the yellow with white gold Hit it fast then hit slow Yeah Skir skir skir skir Hit my phone Chirp chirp chirp2 piece of the perc percs I can make that bloc ... ent color like a Rocky Got my ring like a hovkey Pull up with the sho
4 2.Like It Ain't Nuttin' in green Diamond on the neck got a diamond on the ring Cash rules everything around me(cream) Dolla dolla bills all around me(mean) I don't mean to brag I don't mean to boast I didn' ... ike a villain They feeling my diamonds the gold on my grillin' I smile like I swal
5 9.Crying On The Bathroom Floor e me that diamond ring Give me that love on the movie screen And I won't feel a thing Promise I won't feel a thing Give me that kiss goodnight Give me ... t kiss goodnight Give me that gold tell me it's alright And I won't feel a thing Promise I won't feel a thing And I guess that I got rewired'Cause you're cold as ... ying on the bathroom floor Tearing off the dress I wore I wonder If I could never ask for more If I'm never gonna ask for more from a lover Crying on the

6 1.The Golden Road(To Unlimited Devotion) 1.The Golden Road(To Unlimited Devotion) Lyricist GARCIAJEROMEJ. KREUTZMANN WILLIAM LESH PHILIP MCKERNAN RONALD CHARLES WEIR ROBERT HAL Composer GAR ... n her feet She's a neon-light diamond and she can live on the street. Hey hey hey come right away Come and join the party every day. Hey hey hey come right away C ... Well everybody's dancin' in a ring around the sun Nobody's finished w
7 1.Castro[Explicit] ove and a gold fork Shit lookin' like the'9'ers Told shawty you a minus And I say it out of kindness Cuban links change the climate Dick tall ... a went dimin' Watch wristband diamond On my neck look diamond Simon said nigga start takin' my shit Nigga start rhymin'4 ... my shit Nigga start rhymin'4 rings like an Audi Hotel suite cloudy[H
8 8.Last Time I Checked (?) maybe diamond I can wrist frozen like Vermont Fifty degrees below zero that's my watch Lemonberry Lamb move ... my watch Lemonberry Lamb move ring from Pakistan Stainless steel Wall Street journal expertise I got enough stacks to fill a Footlocker(?) Ice tee suburban I cann ... not rock Sterling I only rock gold don't catch a cold Cutting through
9 4.Gold Rush n It4.Gold Rush[Snoop Dogg]Josey Wales was known for robbing trains and things Laying everybody down for ... ngs Laying everybody down for diamond rings and chains It remains the same in the year you live in see Cause if I pull out some heat nigga you'll go kick in And that's ju ... this location on the map The gold rush baby got ta have it(I gots ta have it) It feels just like it's1865 And a trigger look-a-day is how I ride[Kurupt] On and o ... t the Horsemen
10 14.Jet Airliner(Radio Version) irliner- Bring me back to the dreams I loved!' Oh good guys only win in movies- But this time babe- I'll get off---(The avenue is closed is cl ... n be landing- Another love on golden wings Oh I buy you diamond rings' Waiting for a lonely rainbow- Ma
11 12.Purple Brick Road row those Gold diggin' vixens who's in love with the coco But fuck it you know I'm here for this dough though Let's pop another bottle of Don ... s in my bracelets watches and rings From a rich nigga's perspective you know what that b ... rspective you know what that brings Hatred what do I do when I'm so used to shittin' on'em Do I stop because a jealous ass coward wants me to Or do I go harder an ... r do I go harder and buy more diamonds and blind his crew Fuck it I
12 11.Priceless got more gold chains than these dope dealers(I look like I'm whippin') And I can't relate to these broke niggas(I don't understand) I pull ou ... ade in the Wraith and buy you diamond rings(diamond rings) Baby girl'cause I know you like
13 1.Gelato gelato Pouring up activis giving bitches gold bottles Got a lot of scales a lot of work Lot of chains on no shirt I've been counting too much paper it got my hands hurtin' I ... I got on six chains three big diamond rings Trap nigga with a hundred mill la
14 1.Castro ove and a gold fork Shit lookin' like the'9'ers Told shawty you a minus And I say it out of kindness Cuban links change the climate Dick tall ... many damn bags I coulda went diamond Watch wristband diamond On my neck look diamond Simon says nigga stop takin' my shit Nigga start rhymin'4 ... my shit Nigga start rhymin'4 rings like an Audi Hotel suite cloudy C
15 5.Permission to Audition cy pearls gold and diamonds rings Weaving worlds of mazurkas and youthful sp ... ds of mazurkas and youthful springs Arias as starry as the stars you
16 1.False Alarm rapped in gold(she loves) For you for you All red dress with the devil eyes(she loves) So obsessed with the camera lights(she loves) You love ... be(she loves) The one the one Diamonds and the rings are her fantasy(she loves) She chase hearts with the Hennessy(she loves) You love her but you'll never be(she loves) Enough en ... ves the man she loves But the diamonds are forever She always seems to be alone But the ... ays seems to be alone But the diamonds make i
17 4.Sidekick > We love golden chains we love diamond rings We could always gain them designe
18 14.Hold Me(擁抱我) re than a gold and diamond ring? I'm willing to do anything to cal
19 12.King Kong Ft. Bruno Mali with them rings on Every superhero need a theme song Another100 thou off a ... me song Another100 thou off a ringtone Shorty eat me like a ice cream cone Got me beating on my chest like I'm King Kong Beating on my chest like I'm King Kong Be ... like MichaelJordan with them rings on[Verse1: Ace Hood] Real nigga from the60 Bullshit you gotta miss me Hood nigga in Givenchy Hood nigga in a Bentley Who dat s ... like MichaelJordan with them rings on Every superhero need a
20 8.Castro ove and a gold Ford Shit lookin' like the9ers Told shawty you a minus And I say it out of kindness Cuban links they be climbin' Dick talk she ... a went dimin' Watch wristband diamond On my neck look diamond Simon said nigga start takin' my shit Nigga start rhymin'4 ... my shit Nigga start rhymin'4 rings like the Audi Hotel suite cloudy[

21 2.How It Go price of gold They get caught up in the jam you know they gon' fold You already know you know how it go[Verse1] They love you when you down t ... ll they soul for the price of gold They get caught up in the jam you know they gon' fold You already know you know how it go[Verse2] Yeah so I still keep that kus ... t I seen Wish that I could go diamond and put it in my ring[Chorus] You know how it go you know how it go Niggas say you changed you know how it go They gon' swi
22 7.Planet Earth Song elier the golden calf And diamond rings yes yes yes and diamond rings You've seen them factories and ra
23 13.Diamonds and Gold(feat. Cheeto Gambine) ine13.Diamonds and Gold(feat. Cheeto Gambine)[Intro Cheeto Gambino] I guess them pretty blue skies up in Gwinnett County got a disguise I guess you ... ong hair I ain't ZZ Top I got diamonds on my pinky ring and diamonds on my charm I'm incredible like Burt Wonderstone Hurts when its done Wanna battle me and you'll get murked one-on-one We ai ... roll Tryna show off all your diamonds and gold They gon' get you for your diamonds and gol
24 1.Not the Only One h full of gold Big loud ounce getting rolled We dive out20 shows Radio stop playin' songs I ain't really feel like I was wrong Southside fines ... to your friend I done threw a ring around the dick Diamonds dancin' every time I spit Had
25 7.If Teardrops Were Pennies n acre of diamonds I'd offer to you A solid gold mansion an airplane or two This whole world would be yours to have and to hold If teardrops were pennies and heartaches were ... e pennies and heartaches were gold[Chorus:] If teardrops were pennies and heartaches were ... e pennies and heartaches were gold I'd have all the riches my pockets would hold I'd be oh so wealthy with treasures untold If teardrops were pennies and heartach ... e pennies and heartaches were g
26 7.One Love stunting Diamonds on my wrist and it's flooded Everywhere I go every city every show Got my team with me getting big money One love one love ... hold'em Running bands up and bring'em back what I told'em I don't got this hot boy chain be the coldest Big Money in the building bitch you know it Picking up Kam ... the coupe Riding through the golden state we don't ever loose Working all day all night while you snooze Celebrating with the weed feeling like Snoop Whole team ...
27 4.Royals er seen a diamond in the flesh I cut my teeth on wedding ... esh I cut my teeth on wedding rings in the movies And I'm not proud of my address in the torn up town No post code envy But every song's like ... de envy But every song's like gold teeth Grey Goose trippin' in the bathroom Bloodstains ball gowns trashin' the hotel room We don't care we're driving Cadillacs ... rybody's like Cristal Maybach diamonds on your timepiece.Jet planes islands tigers on a ... et pla
28 9.Drink the Rain Fuck the gold diamonds Fuck the fame We pay with fulfilled hearts at the end Not with ... ed hearts at the end Not with diamond rings on our hands So I got everything
29 5.Dissapearing Ink ft. Styles P 5.Dissapearing Ink ft. Styles P Yeah x5[Verse1 Curren$y] Uh Shit so dark you need night vision just to listen Disappea ... vision just to listen Disappearing ink it was written hieroglyphics Niggas lookin' like clones all saying they tryin' to be different Reflection So deceptive ther ... he sounds of you snakes slithering I seent it like a flow model zenith33 inch bro I mean it tho Things can get real quick while I just play it how it go Learnt th ... t revolving doors di
30 1.Hades Pleads e full of diamonds and a string of black pearls I'll make you I'm gonna crown you as the queen of the dead ... you as the queen of the dead Gold-capped teeth in a ring on your head You can hear the rive
31 5.Pawn It All you this golden diamond ring'Cause I need it so bad I would give you everythingJust so I could start my life over again[Verse1] Sometimes you gotta let it g ... y chain I would pawn you this golden diamond ring'Cause I need it so bad I would give you everythingJust so I could start my life over again[Post-Chorus] Get on up(hey) Get on u ... y chain I would pawn you this golden diamond ring'Cause I need it so bad I would giv
32 4.New Kings r seas of diamonds and gold We are the new Kings Seldom seen elsewhere and unknown We are the new Kings Buying up London from Monaco We do as we please Whi ... down While the diggers of the diamonds we wear labour underground for dear life On your knees peasant and kiss this ... r knees peasant and kiss this ring You're working for the new king We
33 6.Tryna Fuck Me Over(ft. Post Malone) the pinky ring Flexing like'Bitch if you knew better' You fuck with a real nigga and you do better(You better watch your step) Shawty ass fat ... k it like paint and this shit gold(You better watch your step) Pull up in this bitch and I'm flexingJumping out the motherfucking Benz yeah All these damn ... king Benz yeah All these damn diamonds on my necklace Catching frostbite when I exit So goddamn cold see your breath yeah Hundred cigarettes then I exhale Thousan ... ns on m
34 8.I Wanna Benz(ft. YG Nipsey Hussle) l my shit Diamonds on my wrist on my neck and other wrist Goddamn look at this Oh she want a kid? She wanna trip when I dip Damn bitch let me ... anna be a baller hit the mall ring it all up It's ten G's ring it all up Hit the strip club we make a mess she clean it all up Black Chyna clean it all up I do it'cause I can African America ... t no tints So you can see the gold glow when the sun shine in Put Pirellis on stocks I don't want no rims Want a big stash spot to pu
35 4.Jet Airliner(New Hit Version) airliner Brings me back to the dreams I loved Good guys only win in movies But this time babe I'll get enough Love can breed misunderstanding ... on be landing Another love on golden wings Oh I'll buy you diamond rings Waiting for a lonely rainbow Magic wave where will I go Breaking down my heart to you'Cause I'm lonely feeling blue I know tha ... My avenue to a jet airliner Brings me back to the dreams I loved Goo
36 18.Jet Airliner airliner Brings me back to the dreams I loved Good guys only win in movies But this time babe I'll get enough(The avenue is closed is closed f ... on be landing Another love on golden wings Oh I'll buy you diamond rings Waiting for a lonely rainbow Magi
37 5.Commando All rose gold on call it Rose Bowl I got the key and the game on lock like a cheat code Fuck a bad bitch I'm fucking with the fleek hoes And ... running out the back door The ring on my pinky is bigger than a globe Skippa Da Flippa done flipped a nigga never fold Piping up in front of your bitch you get el ... ing pong hit a nigga with the ring on Yung Rich Nation jeans on it's your theme song So many pints in my crib it's a lean home I'm so high I just need a wall to l ...
38 7.Eddie's Love tower of diamond rings I could pave you a street with gold but these are meaningless thigns a
39 5.Prosperity(Feat. Themind) my ego in gold I wear that bitch like a fur The only protection from the coast is the moments that I rather forget[Hook: MickJenkins] Big brac ... k bro) Cuban links and pinkie rings and trinkets Diamonds bling and gold all in my grill...grill...[Verse2: MickJenkins] Spread love Fuck a dollar Fuck your lover get some head-love Break bread with y ... d the message listen All this gold I be talkin' what's it representin'? If I ain't rockin' what I'm talkin' What I'm
40 1.No Advance th my VVS rings on Shawty savin' hoes told that boy put his cape on My partna down the road I'm talkin' to him on Tango I put that bitch in a ... eed no advance[Verse1] I'm in diamond district'bout to buy a new watch I'm fuckin' on a model and we ridin' a yacht They like'Savage boy you came a long way from ... n' with her kitty with my VVS rings on Shawty savin' hoes told that boy put his cape on My partna down the road I'm talkin' to him on Tango I put that bitch in a ...
41 3.X Bitch Rock them diamonds on me dancin' When you workin' hard then your money start expandin' I got model bitches wanna lick me like some candy And t ... on my ex-bitch Fuck a wedding ring I bought a necklace Diamonds got the flu tryin' not to catch this I left that ho alone cause she was ratchet All these bitches salty they can't stand me ... on my ex-bitch Fuck a wedding ring I bought a necklace Diamonds got the flu tryin' not to catch this I left that ho alone cause sh
42 2.Gold(變幻成金) uxe)2.Gold(變幻成金) First comes the blessing of all that you dreamed But then comes the curses of ... But then comes the curses of diamonds and rings Only at first did it have its appeal But now you can't tell the false from the real Who can you trust? Who can you trust? When ... everything you touch turns to gold gold gold Everything everything everything you touch turns to ... everything you touch turns to gold gold Gold (|
43 1.You'reJust A Country Boy in the spring For you're in love With a pretty little girl Who wears a ... retty little girl Who wears a diamond ring You're just a country boy Money have you none But you've got silver In the stars ... ou've got silver In the stars Gold in the morning sun Gold in the morning sun Never gonna kiss the ruby red lips Of the prettiest girl in town Never gonna ask her if she'll marry you She ... ou've got silver In the stars Gold in the morning sun Gold i
44 9.Slave Master t a pinky ring on my pinky finger Got some VVS's on my middle finger Fuck you pussy niggas all you niggas get the middle finger I'm just kicki ... one Got a clean watch with no diamonds in it Got a fish spot with that Molly in it Got a two door Coupe four choppas in it With a pound of Mary I'm busy I'm drink ... atch and they imitate me This gold AP got'em fascinated Ain't no fabrication I'm on medication Cough syrup I'm infatuated Got your old girl she infatuated Call he ...
45 7.All In My Head ] All the gold rings that I sent you With your name engraved inside And the ... name engraved inside And the diamond from my grandmother That she le

46 3.New Cross eart in a Golden Fleece And I trampled hard coals to a ... nd I trampled hard coals to a diamond Left from the deck of a ship in the[?] To b ... deck of a ship in the[?] To bring you this ring in an oyster shell[Verse2] I had the darkest dream I Can't get my conscience clean of I burned this town to the ground(Oh that ... dn't) Resigned myself to wandering around[Pre-Chorus Chorus][Pre-Chor
47 6.How Bout That Money Feat. Young Dolph cars and diamond chains Fuck what you saying Nigga really- you hella lame[Verse1: Big KRIT] How'bout yo bitch? She fucked me like last night ... ut I been a king? Lord of the gold rings Really I thought you knew They nicknamed me high king How about I make a note To never ever going broke Grabbed the[?]by it's ... k about game Foreign cars and diamond chains Fuck what you saying Nigga really- you hella lame[Verse2: Young Dolph] How'bout my fit? I'm fresh as a bitch Wa
48 1.Empire2 ' my name Gold teeth gold chain all gold everything Cold pictures old pictures with that Tec in my hand Boosie Badazz nigga I'm the best in the game How you the best in ... niggas off the chain like me Diamond ring piece and chain Built hard like concrete Like Zoes my squad deep Yeah we official At the club we just want pussy But boy we ain ... Gon' be mad cause I'm flexin' Diamond I'm shinin' from Texas Every gi
49 16.If I Say the Words e Have no golden ring for your fingers Have no diamonds that you can wear All I've got for you is this love of mine That's burning all the time If I say the words:'I want you'(If ... want you) Will you smile or bring me down(Bring down) Will you hold my hands or turn around If I say the words:'I want you'(If I say... want you want you) Will you smile or b ... want you) Will you smile or bring me down(Bring down) Will you hold my hands or turn around
50 6.Rattatat hat Solid gold watch and a diamond ring Took your man and I took your jewe
51 4.Gold Watch acks4.Gold Watch Gold watch buy me up you know I just don't stop Don't stop I'm on you baby like a ... t stop I'm on you baby like a gold watch Saw you from across the planet hey I ain't being too dramatic hey What you gotta gotta have it hey Gonna get you get you ... anna own it Boy you're like a gold watch Putting you on and never take you off Tic-tac wea ... never take you off Tic-tac wearing you around the clock We'll make the show won't stop right no
52 1.Run Wild Young Beauty e sort of gold being. I'm some sort of metal that only has purpose When someone needs something. People wouldn't chase after me if it wasn't f ... was once beautiful. It's pure gold just covered in black ink Covered in the charcoal colored remains of ashes From the last time something burned me. But baby I c ... think of me Or mend me into a ring or some sort of jewelry So I can hold some sort of ... ry So I can hold some sort of diamond within me. People won't notice m
53 3.Canibus Autobiography it in fat gold chain on Pure player sweatsuit Timbs and shades on Paul Allen standin' there with Elvis Presley sideburns I guess that was to k ... d Naomi when he gave her them diamonds Hop the train to NBC and BK Got groceries for this nigga let me see what he say They was solid ... ee what he say They was solid gold can't argue with that right? Always hold my niggas down that's the story of my life My memory base jumpin' all over the placeJu ... y knew I wrecked rhymes like
54 13.Drop Head Phantom(feat. Wankaego) uban link diamonds dancin' In that drop head run through East Atlanta I'm Soulja Boy Soprano Tony Montana Drop head drop head drop head Drop h ... up on my hip Hundred K solid gold AP Diamond skatin' so hard3D Shine[Chorus][Verse Two: Wankaego] Drop head drop head Phantom These niggas on lean Codeine Buy Promethazi ... n' the speeches Check out the rings on our fingers[Chorus
55 10.Worlds Finest Feat. Meek Mill t it down Gold diggers in Dubai I get around D-boys in Opa-locka still get it down Black curvy dress I let her zip it down Spin around lick ar ... finer things Cuban links and diamond rings You know you've got designer dreams(Get it get money) Everything's expensive nothing's too good Champagne with the movie stars ... finer things Cuban links and diamond rings You know you've got designer dreams(Get it get money) Everything's expensive nothing's too good Champag
56 6.W.s. Walcott Medicine Show she's got diamonds in her teeth She is real gold down underneath She's a rock and roll singer and a true dead ... d roll singer and a true dead ringer For something like you ain't nev
57 9.LookingForThis? inkled in diamonds filled with violence shown around the globe ... olence shown around the globe Rings lookin' like I'm climbin' out the fuckin' snow Twinkle like powder I could pawn off my weight in ... I could pawn off my weight in gold The jewels the rules they might wo
58 3.Royals er seen a diamond in the flesh I cut my teeth on wedding ... esh I cut my teeth on wedding rings in the movies And I'm not proud of my address in a torn up town No post code envy But every song's like ... de envy But every song's like gold teeth Grey Goose trippin' in the bathroom Blood stains ball gowns trashin' the hotel room We don't care we're driving Cadillacs ... rybody's like Cristal Maybach diamonds on your time piece.Jet planes islands tigers on a ... et plan
59 1.Drive By tches and gold chains pistols and diamond rings More than my fair share seen been
60 9.London Town n pound A golden watch and a diamond ring So I took the lot and I locked her
61 2.Heaven Is Close t burnin' gold And from the mountains to the sea Great Plains to New Orleans Where the Mississippi River flows Don't it feel like Heaven is cl ... ike the brand new cars or the diamond ringsJust roll the windows down And baby sing with me I pick up this old guitar And teach you how to play underneath the stars Your ... r hair And the sunset burnin' gold And from the mountains to the sea Great Plains to New Orleans Where the Mississippi River flows Don't it feel like Hea
62 2.Superman u wear my gold on your diamond ring So good it's okay I like it the way you put it on me And I know it ain't right Follow me follow me So follow me follow me yeah ... on't mind a thing You wear my gold on your diamond ring So good it's ok I like it the way you put it on me And I know it ain't right You know I don't mind a thing You wear my ... on't mind a thing You wear my gold on your diamond ring So good it's ok I like it the way
63 13.Remy Cup see them diamond rings go get it just because With my designer frames she wanna lick me up And do all type of things I got my Remy Cup[Verse1] I got ... der McQueen I might get her a ring And she fuck with the team I fuck her make her scream Back it up in reverse I had to hit it firstJust wanna see you twerk ain't ... t tryna make it work Only the gold bottles watch how the hoes follow We got the same car but you got the old model My niggas bang hard might let off a wh
64 1.White Powder Perm getting boring Let's turn it up a couple notches Diamond crotches pinky watches expensive scotches As it burns down my throat The more it cost the more you choke The more I love you ... When we go it's like24 karat gold That fancy shit And when we drink it's like24 karat sips That fancy shit Witha-witha-witha-witha worm drink it! Witha-witha-wit ... der perm[Verse2: Tokyo Diiva] Diamonds on my face like Damien Hirst You thought Monroe was bad well I'm the worst Flossing
65 2.Riding Slow Gucci and diamond rings And I got the hook up on what I want What I need no fuck need fee I get it for the good price A nigga that you should be envio ... ] I'm riding slow and smoking gold If you say that I'm the man Riding with the top down Riding slow and smoking ... down Riding slow and smoking gold In the whip getting booty With the roof drop down Riding slow and smoking ... down Riding slow and smoking gold I can get it how I want it I can get it how I ne
66 6.Wrist Game hnny Dang diamonds kickin' like Liu Kang Naked bitches in the kitchen sniffin' off of dishes Got them Thanksgiving turkeys Quavo sellin' whole ... ist game you can get anything Gold chains bought my index a Versace ring So much coke in my trap spot the pot's hot Money jumpin' out my shoe box likeJack Box Bitches whippin' in the kitchen bra and p ... et quote Breads by the loads bring'em on boats I fly overseas I'm doin' the most No lie I will take a oath finesse the plug
67 7.Chain Smokin' n my face diamonds in my pinkie ring Midwest nigga from the streets to the kitchen sink Grape switcher sweets and a box of Middletons I go straight to my connect I ... And my nigga Gunplay tell em bring some more weed[Hook: Gunplay][Verse2: Curren$y]: Niggas try to sound like grime lipe[?] Say they get high like the one in the b ... 52 Bel Air at the fair rollin gold shoes Whole shoes fans fair Very r
68 13.Insecurities get this ring for Erica though my nigga. Yeah I think she the one I want you to be the best man and shit my nigga for real. Hit me when you g ... iple dip it nigga three times gold Dip through in traffic smoking dope like I don't see5-0 License to spend it I was livin' ignorant Careful blocking pop some sho ... the bitches Rob and stole for diamond jewels I thought I needed attention Why I was starvin' for attention? All she wanted is my attention All I wanna do is smoke ...
69 1.Monday Morning t king of diamonds Reaching for the crown since im greedy and i'm cocky Prince of my city annointed by papi Like father like son the pavements ... my silver lining but its all gold everything To the game shit I owe nine wedding ... game shit I owe nine wedding rings Know what I deserve so i'm never
70 3.No Flex Zone ter Won a gold medal and a gold bezel I treat these hoes special now ya ho jealous Freak hoes got several they tens or better I'm a trendsetter I'm a go-getter ... e five chains on Versace them rings on say my fucking name ho Yeah thediamonds so cool yeah that old school mine fool Never heard about you all my hoes they so rude Tats all on me nigga trill ass indivi ... A Wangs? Don't you like these gold fangs? You a well-known flexer I'm
71 1.Gold e Dragons-Gold1.Gold Fast comes the blessing of all that you dreamed But then comes the curses of ... But then comes the curses of diamonds and rings Only at first did it have its appeal But now you can't tell the false from the real Who can you trust? Who can you trust? When ... everything you touch turns to gold gold gold Everything everything everything you touch turns to ... everything you touch turns to gold gold Gold (
72 1.Melody Road Neil Diamond-Melody Road1.Melody Road Melody road I'm on with you All the way to the end I know every song you lead me to It's go ... that unfold Melodies made of gold Making up songs along the way I'm thinking I just might stay On melody road! ... st might stay On melody road! Ringing out like a bell Singing out I c
73 15.The Closure wn a bear Ringing their bell we be giving them hell If catch them in jail you'll get knocked into[?] Big bulldog with a clutch[?] How a nigga ... ning Forty four millimeter no diamonds[?]fly shit with my espy Gold buckle all on my Giuseppes Brought the whole crew down to fountain blue You better hide your boo we on them jet skis Stay above ... now main Where them hoes at bring them girls in If she fucking the w
74 1.The Intro turn your ringers off– no talkin'(Put in that work nigga– paid dues) Consider this the opening credits(the movie)(Rags to riches man) Star ... ovie)(Rags to riches man) Starring…(Seattle niggas are turnt) Let's begin out show Trust me y'all ain't seen this movie before Y'all ready?[Verse] Yeah Swagger on ... it twice That ice on me Those diamonds on me VVS is on me That Audemars is on me Presidential on me ... s is on me Presidential on me Gold on me Versace on me
75 4.Blame It On the Streets ou right' Diamond chain gold ring now I'm sittin' right Like biz bad
76 11.Zone fine ting gold cubans Gold Roleys diamond rings floss Or wrap on off wax high'd u
77 8.The Band ou're the ring finger on my stone Well I say I'm a kite with a key If you say that you are unsure of things Well I'm not accepting defeat Are ... n your finger I'll never be a diamond mine I'm just a singer I will sing you songs Wishing my words carried on as long as a stone On a band of ... long as a stone On a band of gold You're sleepwalking through the daylight How else am I supposed to follow a dream And now you say I can't wait on you to connec ... n your finger I'll
78 3.Nervous Girls e and her golden home-coming crown. For Penny's dirty secret getting spread all over town. For Hanna and her skinny jeans so damn scared to ea ... the past. ForJenny with that diamond ring and a vow that didn't last. For Al
79 10.Money Matters s regrets Diamonds begets get got before closure threats These are grown folks fears swinging over your head Better that than the water you co ... money bitch-slap new Like the gold that you used to Be backed by now the weed that fly My people mining mind on the ... My people mining mind on the gold but their gold ain't mines So I'mma say'nice try better luck next time' You want a long dollar then maybe just invest that dime[Hook][Verse3] ... n that'll never see the e
80 7.Pump Ya Brakes Diamond D-The Diam Piece7.Pump Ya Brakes Featu ... 7.Pump Ya Brakes Featuring Stacy Epps Boog Brown& Rapsody[Intro] Yea yea Yea yea Yo yo Yea yea Yo[Verse1:][Rhapsody] Pu pu pump ya brakes If they sayin we ... phones I'm killing it lately Bring back the basement Like a choked them with laces They'll never hold me back Like a mouth full of braces Buckle up like Kurupt in ... show up And this my easy flow Diamond in the rough Homie Diamond D should kn
81 10.All She Wants t want no diamonds No golden rings No brand new car None of these th
82 2.Opulence It got a ring Hotter than my diamonds from Tiffany's Make you copy cut paste and click on me I'm glistening I'm glistening Yeah I'm on that You can't afford you ... a find my hand underneath the gold rings Make you get in line Better recognize opulence opulence Recognize Opulence opulence Opulence opulence Recognize opulence opule ... ake it down They can kiss the ring But they'll never take the crown I
83 11.As I Roved Out uded me A diamond ring I owned and I gave to you A diamond ring to wear on your right hand But the vows you made sure you went and broke them And married the lassie that had the land” If I'd ... embrace my darling Instead of gold sure it's brass I find And I wish
84 9.Throwback heart of gold I ran out of fucks to give you baby Ain't got the time to spend on you Left it all in the past Now I'm over that I'm classic I' ... n a thing I've thrown away my diamond ring And if you could see behind the scenes I'm dancing in my old blue jeans I ran out of fucks to give you baby Ain't got the time ... night[x2] We're timeless like diamonds Heads snapping when we throw it back The finest don't try this Still the baddest and you can't hate that I ran out
85 1.Jump the turnstiles br> Smoke ring halos feet made of clay Open spaces and narrow ways Nightbird cry'n at the end of an age White leather gloves lay the saint in ... hose well heeled Call my mind diamond Call my heart gold Call me gone and off down the road
86 14.Shook Up it voodoo Ring the bell if you there I might come through Like one more time cause I gotta pipe that I beat ya out the frame then you gotta fi ... is bass tell me how it taste Bring your birthday suit motherfunk that lace Been around the world like twice Still ain't seen nothin' this nice As your peach bite ... ging but I treat it like it's gold Shining brighter than some diamonds when we ridin' on these hoes C
87 19.New Agenda me triple golds'Dem Daytons and that my bass bossJohn Travolta these subwoofers might blow your face off Take your cape off super sippin' sett ... Big KRIT][Verse2: Rick Ross] Gold teeth on my pitbull your bitch bringin' me breakfastJust got me two coupes them hoesJeremy Shepherds Hatin' niggas so petty all I chase is that lettuce Top down on ... f Rolling Stone's embellished Diamonds drip from my neck them tats all on my belly All I had was that dream Martin Luther my
88 14.Shook Up it voodoo Ring the bell if you there I might come through Like one more time cause I gotta pipe that I beat ya out the frame then you gotta fi ... is bass tell me how it taste Bring your birthday suit motherfunk that lace Been around the world like twice Still ain't seen nothin' this nice As your peach bite ... ging but I treat it like it's gold Shining brighter than some diamonds when we ridin' on these hoes C
89 19.New Agenda me triple golds'Dem Daytons and that my bass bossJohn Travolta these subwoofers might blow your face off Take your cape off super sippin' sett ... Big KRIT][Verse2: Rick Ross] Gold teeth on my pitbull your bitch bringin' me breakfastJust got me two coupes them hoesJeremy Shepherds Hatin' niggas so petty all I chase is that lettuce Top down on ... f Rolling Stone's embellished Diamonds drip from my neck them tats all on my belly All I had was that dream Martin Luther my
90 8.CNTRL GoldLink-The God Complex8.CNTRL[Hook] Lose me baby lose me baby Lost my mind I'm crazy Baby baby your body My body one body ... the road baby Road to riches diamond rings Chains everything is wrong But it
91 8.Pesadillas Issa Gold-Conversations With A Butterfly8.Pesadillas[Chorus] Fuck with none can't fuck with none of these hoes I can't fuck with ... e down the world Get all them diamonds and pearls a nigga too young to be hers... But I still be up in her face we trouble we can't replace Not many out there rel ... always wrong Get involved she ringing me up I don't pick up my phone
92 4.Heavyweight 'm in the ring nigga ding ding Nigga ding ding Nigga ding ding Don't make me hit you'cross your head nigga ding ding Runnin' off with all your ... Rick Ross][Verse2: Rick Ross] Diamonds on my pinky women on my dizzle Bulletproof the Lincoln there go Ricky Rizzle I'm the Thrilla in Manila Belaire my Ciroc van ... 88 Mike Tyson that's with the gold teeth Heavyweight Don King Robin G
93 8.Throwback heart of gold I ran out of fucks to give you baby Ain't got the time to spend on you Left it all in the past Now I'm over that I'm classic I' ... n a thing I've thrown away my diamond ring And if you could see behind the scenes I'm dancing in my old blue jeans I ran out of fucks to give you baby Ain't got the time ... night[x2] We're timeless like diamonds Heads snapping when we throw it back The finest don't try this Still the baddest and you can't hate that I ran out
94 7.In Pinks and Golds Pinks and Golds My many admirers bring me flowers But I spend my nights alone They promise me ... nights alone They promise me diamond rings I prefer to wear rhinestones It's your light on my face Your carefully chosen hues You know the stories behind my words You kn ... want you Limn me in pinks and golds and reds The colors of the flowers they send Bathe me in the softest warmth In this secret duet we perform I don't need any mo ... don't need any more ros
95 22.Can't Shake It co Buys a diamond ring Takes it across the waterJust to see what luck it b ... aterJust to see what luck it brings Young girl dressed in midnight Sets his blood on fire You can't buy my soul with ... re You can't buy my soul with gold But my heart is up for hire I can'
96 1.Mockingbird ade for a diamond ring Wouldn't trade for pearls or gold Cause they wont sing when I grow o
97 3.Fine Sally had more gold than a king could possess And her wit and her beauty was above all the rest There was a young doctor and he lived close by Upon ... It's off of her fingers takes diamond rings three Says'take this and wear thi
98 5.Lorde2Pac Beck Mashup er seen a diamond in the flesh I cut my teeth on wedding ... esh I cut my teeth on wedding rings in the movies And I'm not proud of my address In the torn up town no post code envy But every song's like: ... e envy But every song's like: gold teeth grey goose Trippin' in the bathroom bloodstains ball gowns Trashin' the hotel room We don't care we're driving Cadillacs ... ybody's like: Crystal Maybach diamonds on your timepieceJet planes islands tigers on a ... et pla
99 4.Royals er seen a diamond in the flesh I cut my teeth on wedding ... esh I cut my teeth on wedding rings in the movies And I'm not proud of my address in the torn up town No post code envy But every song's like ... de envy But every song's like gold teeth grey goose Trippin' in the bathroom Blood stains ball gowns Trashin' the hotel room We don't care We're driving cadillacs ... rybody's like cristal maybach Diamonds on your timepieceJet planes islands tigers on a ... et plan
100 11.She Like Me Feat. Migos i So much gold like I'm from Saudi Trapping them O's got me drowsy Hating ass niggas they lousy Call me Big Glizzy or Mister G Cuban links on ... Picassi Rolex no not a Muller Diamonds in this bitch say hugamuga She can't keep her eyes off the don I'm wea ... p her eyes off the don I'm wearing[?]adore Bad bitch right here in my arms Shawty she know she the bomb I blow shit up like Saddam I gave her[?] LeBron These are ... I am the cashier hand out the gold tokens I kno

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.