魔鏡歌詞網

關於 go + with + me 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.The Wrong Things it wasn't meant to be but all the words you said tme are still so clear Sometimes my mind plays tricks on me and I pretend that I can see you laying here If I'm supposed to heal in ti ... If I'm supposed to heal in time Should you still be on my mind like you are? Cuz I've been living ... you are? Cuz I've been living with the fear that this pain won't disappear from my heart So ... n't disappear from my heart Sometimes the wrong things fe
2 2.Diamond鑽石 ond Crush me all u want Imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call ... how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah we down with this business Tracks go flame when I'm in it Diamond Diamond Diamon ... 境壞了真的壞的太扯 god damn Bout time to改變遊戲規則100 carat diamond靈魂像是鑽石般的雲端依然穩穩站著 You can't see ... 魂像是鑽石
3 5.B.O.(feat.9m88) o get lit with my6 hoes I mean6 bros But haha probably both I mean god knows who we're gonna see in the clubs tonight我穿梭這城市的neo ... 到該去哪裡pregame我不要那裡一堆瞎妹想領桌但還沒12點 Let's just Suntory and tea隨便 Oh I don't care Where we ... ea隨便 Oh I don't care Where we go因為 I know...就這樣一起 B.O. tonight讓我們一起 B.O. tonight We about to B.O. B.O. We about to B.O. B.O. The liquid flows into
4 8.Bad Intentions企圖 Just tell me the truth別再抵抗這吸引力從妳表情可以看出妳已中了我的毒 You ... 的對不對? Let me把所有的幻想都一一的實現.(Is that okay?) I ... 所有的幻想都一一的實現.(Is that okay?) I got all these bad intentions girl I wanna love you hard想在這沙發上好好聞妳賀爾蒙的味道妳說浴室鏡裡背對著我是妳的嗜好 Then alright I ... 說浴室鏡裡背對著我是妳的嗜好 Then alright I got all these
5 1.Birthday want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let ... can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lin ... ate I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base I just want a di ... to third base I just want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let ... can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lin ... ate

6 2.Healthy Party 詞許時作曲許時 I got my life style所以你不懂不同的是-你我之間心的差距不管妳同不 ... 那些homies全都got da grooving跳著舞 Dancing with the Merry我不用chill也天然嗨那超級酷早說了我抽空氣我抽空氣不用藥品也可以風靡我就是那些姊姊的 dopamine她們跟我混可以把時間放慢像我這種略懂藝術又樂觀的壯漢 Yeah I don't brag myself I don't brag I don't I ... ody do the healthy party like me
7 2.Up Yours had no game plan Ma was a drunk she can't even stand I don't know where my pa went Since he left I hear he ... went Since he left I hear he got a wife and two kids in China man What? Out on my luck I played a bad hand I know I suck as a business man You said you had my ba ... you stabbed it And now I left with nothing again Still ain't no one gonna keep me from dreaming Nah ain't no one gonna keep one from dreaming. Nah! Up yours. Thanks for asking ... !
8 1.閉上雙眼 -李玉璽 Sing With Me 全創作專輯1.閉上雙眼韓劇告白夫婦 ... 韓劇告白夫婦Go Back片尾曲作詞李玉璽作曲李玉璽編曲李晉瑋、李玉璽、劉孟淮、翁士堯、王家偉、蔡豪走在熟悉的街道景色又開始打擾我無從逃跑我聽說時間是強盜怎麼心還在遲到受困在你的笑 oh~ How could I move on when I'm still in love ... ove on when I'm still in love with you回憶抓住了腳步 I don't know what
9 1.我們來自哪裡 re r we come from Talk about and Hold on Yellow Face穿梭舞台和安詳 Yellow Face態度聚集和壯大 Yellow Face where r we co ... 集和壯大 Yellow Face where r we come from Talk about and Hold on巷弄的郊區紀錄交叉的痕跡一路闖蕩提心風格就是隨心所欲 Drong light and night wait my hold ... light and night wait my hold me來的地方沒有高樓大廈沒人去過那山下的城市來回幾次我已經數不清楚 Let ... 經數不清楚 Let (|
10 7.冠軍 網全收 Let's go Let's go hu~ hu~咱們大夥兒豐收黃種的Yellow從不囉哩八唆像是PorscheLambor看到黑賤路過總有民眾叫我POPO Pose on and felling down仔細體會其中的奧妙 Pose on and felling down what you ... nd felling down what you call me number for now it's get down I'm Cham ... 的戒指怎會在我手裡 with my hold me只是一場宿命決定著贏家輸家 Ya know this? I'm Champ
11 1.Diamond鑽石 ond Crush me all u want Imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call ... how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah we down with this business Tracks go flame when I'm in it Diamond Diamond Diamon ... 境壞了真的壞的太扯 god damn Bout time to改變遊戲規則100 carat diamond靈魂像是鑽石般的雲端依然穩穩站著 You can't see ... 魂像是鑽石
12 1.搖滾唐人街 seems You gotta rise up to the extreme and work like busy bee Channel all your energy to fulfill your fantasies City lights what a sight crawling over the night Shaped ... like bright fireflies and dragons with a bite This is Chinatown nothing here is black or white Fireworks ignite this is a city that excites Welco ... s is a city that excites Welcome to my world Chinatown!(唐人街!)各個是高手又怎樣?(唐人街!)要世界轉我的方向(唐人街!)火
13 1.Like That l up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that She a10 and yea she's ba
14 1.September together with your flip flops you still looked hot But then you're ... ll looked hot But then you're gone after I fell asleep It was the raindrops falling on the rooftop that woke ... ling on the rooftop that woke me up It was September I last kissed you I could taste your lipgloss together ... taste your lipgloss together with the teardrops running down I stood there for a while after your shadows long ... while after your shadows long gone Until the raindro
15 2.Bounce2.0(feat. Bryan King) e we know with the bounce we go the sound's so good why don't we bounce all night till gotta roll Bounce the bounce we know with the bounce we go the sound's so good why don't we bounce all night till gotta roll Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要燙死 S curve你跳舞的樣子跳完這我們下個場次 Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要燙死 S curve你跳舞的樣子跳完這我們下個場次(Bryan King) hold up bounc ... ough
16 1.Dawn Of Us Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We ... chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We ... chapter from today at dawn We gon make it I know our sun won't go down Keep that addicting smile that you had You my all No doubt For sure I ... ou my all No doubt For sure I mean what I said girl In to you now in to
17 7.開什麼玩笑 Friday I go to parties when I say I be chilling with my hands to the ceiling Vibe to the sound and I rock ... Vibe to the sound and I rock with these women Whip it in take in life I'm winning Tell these haters be quiet boy we grinding And I don't have ti ... e grinding And I don't have time about the life u be living what you do How you living and the cars you be driving MyJordan no shoe strings my uhm uhm ... an no shoe strings my uhm uhm got a goo
18 1.No One Knows You gave me hope but stood so still(你卻原地不動望著我) Missing your shape out of thin air(現在連想念都只能靠呼吸) Foolish we are.(為何愛得這麼傻) You don't know why I ... ound.(你還是不懂幸福其實不怕束縛) You took me here and made me strong.(你讓我相信也讓我變強) Then sudden farewell ... 相信也讓我變強) Then sudden farewell without a word(如今卻就這樣離開好像沒遇見過一樣) I know your heart is ne
19 3.Cool of Lullaby 夜 Be cool with lullaby tonight隨著搖籃曲冷靜一晚 So ... 搖籃曲冷靜一晚 Someone to treat you right.有人會好好待你 Be cool ... 你 Be cool with lullaby tonight隨著搖籃曲冷靜一晚 Don't need ... 夜 Be cool with lullaby tonight隨著搖籃曲冷靜一晚 So ... 搖籃曲冷靜一晚 Someone to treat you right.有人會好好待你 Don't n ... 搖籃曲冷靜一晚 Someone to treat you right.有人會好好待你 Waiting for my lo
20 7.Summum Bonum Bonum再好不過 Met you last summer上個夏天遇見你 We were just friends that ti ... 你 We were just friends that time.我們當時只是朋友 Summum Bonum再好不過 Maybe it wa ... ture我預見未來 Good thing had gone so fast.好事總稍縱即逝 Summum Bonum再好不過 You said it's nature你說這很自然 Nothing is ever lasts.沒什麼能永遠 I know我知道 I know why我知道為什麼 Why you lea ... know why我知道為什麼 Why you leav

21 1.Old Boy 譚旋編曲陳思同 Remember when I was younger Thinking bout all the fancy things Dreaming bout what I'll beco ... s Dreaming bout what I'll become And all my foolish fantasies Now that I look back They seem to ... that I look back They seem to me so funny But every time I close my eyes I wanna run away Wanngo back to that place Where we can share our feelings I think I still ... our feelings I think I still got A place for All my dreams and fantasies E
22 1.Kiss Me Moon-Kiss Me1.Kiss Me作詞 Matthew Preston Slocum作曲 Matthew Preston Slocum Your voice Your smile touching my heart Your beat Your warmth don't leave m ... reasure You're my pleasure We go walking at night til the breaking of the day Never know what's like a dayti ... Never know what's like a daytime relation We go walking at night til the breaking of the day Never know what's like a dayti ... Never know what's like a daytime relation光と影時
23 2.圓圓的月亮 ains灣灣的河流 with river flows in sweeping meanders陪我長大的家 This is the place which grows ... This is the place which grows me up.想將妳們全都帶走 Wish I could take you all to wherever I ... ld take you all to wherever I go和我一起到處去流浪 Wander with me to everywhere I stay可我沒有多餘的行囊 Yet there's no more space能將妳們裝下 left to put you in.我站妳身旁 I stand by yours side牽著妳的手 hold yo
24 1.REAL LIFE(&滿舒克) y I had a good laugh Yeah you know I live the Real ... 麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real l ... 的對白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we living' in the now活在當下管它什麼規則全部都被打發我的flow我的swag足夠帥氣 Hip Hop精神流在我血裡不管祖先賦予 ... it off舉起你的雙手放掉不屑 Baby let
25 3.BOSS S Noodles with the Sauce叫我老闆叫我老闆 Know I bring the ... le最有力只喜歡吃 Meat.. Steak A'int no time for sleep Pull up in a jeep Rollin20 ... 一定帶著保鏢 we go straight a hunnid我們活得太糟你們在夢到蝦米Maserati Ferrari Not ... 太糟你們在夢到蝦米Maserati Ferrari Not me商務車讓我喝醉了把鑰匙給我的司機你不用再說你有多少武器不要再裝 ... 你有多少武器不要再裝ME I don't giv
26 4.嗚OUUU Rollin up with my crew香檳我們點 vouve Air Force One we ... w香檳我們點 vouve Air Force One we got Swoosh Lookin so fly like Rocky Haters know they can't stop ... y Haters know they can't stop me Feelin so good是目的我的 swag那才是無敵 Flexin in the spot spot比誰都更有 Guap Guap Stay whippin in my drop top We push it off the lot lot停不了 we won't stop s ... 走起來 you know we turn it up So go and get em up沒有人比我還Ouuu沒
27 7.饑餓遊戲(& GAI) d Forgive Me I think it's going down這一場饑餓遊戲就看誰殺或被殺絕不倒下下下請為我祈禱不會被殺殺殺請為我祈禱 Lord Forgive ... 請為我祈禱不會被殺殺殺請為我祈禱 Lord Forgive me I hear the Siren Sound被逼到角落的我只能選擇拿起槍絕不倒下下下請為我祈禱不會被殺殺殺請為我祈禱總有人圖謀不軌總有人扯你後腿用行動證明區別是誰依舊還在熟睡一路上搖搖晃晃行人們跌跌
28 6.Lu- Live just show me what it do Now blow it like a flute ooh ooh Ooh ooh ooh ooh ooh Show ... ooh Ooh ooh ooh ooh ooh Show me what it do ooh ooh Ooh ooh ooh hey yeah I'm just out here ... oh hey yeah I'm just out here with my crew Matter fact the troup Tryna get the loot Swerving on you fools Yea I act fool ... g on you fools Yea I act fool Got an attitude Never hitting snooze Everywhere I ... r hitting snooze Everywhere I go they yelling Lu I tell them move moveGo
29 4.My Girl please come back Babe can you give me love please come back Babe can you show your love please co ... n you show your love please come back Oh babe don't cry I miss you all night Don't be so far away from ... ght Don't be so far away from me你走以後我呆坐在門口不斷思考什麼叫做生活那些跟你計劃的美夢從沒想過會化為烏有酒精和失眠每天在吞噬我對不起 my girl我無法像你可以那麼灑脫 Everyday every night Anyti .
30 1.OKAY ld let it go但我一直在想念 You don't have to go far away再看不見 Okay I told myself That I'll be okay無所謂每天擦乾眼淚 All night只剩下自己面對 I'm on my own On my own On my own就說服自己 like I'm feeli ... my own就說服自己 like I'm feeling good right now I'm feeling good right now Good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I'm feeling good right now I
31 1.Overclocking(& Sowut) Despised me with lots of boos$o wut you gonna do look..0到100的經歷 give me a beat我興起巨浪這是拍摩西的電影欸小魚我告訴你 this city充滿陷阱尤其當你已經明理第一的定義身邊多了親信他們親近你屋頂變成近距離的狙擊他們危恐天下太平爛編劇一直要編續集我舉了中指罵聲我去你媽的黑色的天空裡渺小的火光那是我們在舉槍了 bang o ... 我們在舉槍了 bang on the808 pray to Go(
32 1.羊(Sheep)- Chinese Ver. the story goes oh no沒人在意 now羊的腳印 wow就像是翻閲日曆很快就遺忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的個性 I'll put it on you Drop shake I make it hot baby Drop shake I kno ... na sheep Listen咩咩哎喲 So baby I go相信別人自己又被傷害咩咩哎喲小心翼翼別對世界懷疑Just改變不如改變自己 Oh baby有些桀驁不馴有些不可思議有了些爭議不過只是我耀眼而已有些身不由己不做損人利己邁出的步伐自
33 3.桃(Peach)- Chinese Ver. ey Let it go Peach Hold up Lil mamaJust back that thang up I said hold up Lil mama ... ng up I said hold up Lil mama Gon make that thang jump I said hold up Lil mama You know what I want I said hold up Lil mamaJust back that thang up I love the shap ... rock Say what you need and I got it Fifty dollars hundred dollars money ain't a thing Ooh baby sweeter than a margarita Said Ven aqui my little mamacita Take you ... acita Take you to Bali do you gotta visa Said girl I
34 4.Skin To Skin- KWORLD Remix ke your time Love me in the middle of your lowest night I'll be sure to lift you if you promise ... re to lift you if you promise me Give me your affection And your honesty Give me your affection And your honesty Give me your affection And your honesty Give me your affection And your honesty Give me your affection And your Take your time Love me in the middle of your lowest night I'll be sure to lift you if you promise ... re to lift
35 1.信誰 listen to me now Or just go to hell身處無盡謊言之中我需要冷酷身在無數爪牙之間我不會退縮人性醜惡的世界中我不配有夢唯有想起那'黃家駒'方得海闊天空蒼天你要我信誰社會哪些是敗類 Shawn你已成在天之靈而我一條賤命偏偏與你共鳴我由細到大信過太多人渣太多次今時今日我至發現佢地自利自私 ... that I am longly Thousands of me support me We hate you to the most degree You're sul
36 1.Singing Bones s wake up me I want an encore while petting the flower oh darling yeah but where and what I'm in we are a tan ... e and what I'm in we are a tango lalala eying a shadow on the moon we are the tan ... dow on the moon we are the tango lalalala Will I drown with a kiss no red jamon on this talking bone As a bone I'm a hillbilly bone Oh my darling ever drive in jungle wind Each hour there ... w out of the cave and jailers go Think about it I bought a mandragora h
37 3.Number One( Feat. Naarai Michele) E OJ AND OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHING YOU WANT LETS ... ACELET ANYTHING YOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREA ... THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND ME THE ONLY WAY TO BE IS NUMBER1 NUMBER1 NUMBER1 BABY GIRL I'LL SHOW YOU HOW TO HAVE SO ... L I'LL SHOW YOU HOW TO HAVE SOME FUN HAVE SOME FUN HAVE SOME FUN MAYBE YOU COULD
38 1.Real Life y I had a good laugh Yeah you know I live the Real ... 麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Verse1 Catch ... eal life不是劇本上的對白 Verse1 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we living' in the now活在當下管它什麼規則全部都被打發我的flow我的swag足夠帥氣 Hip Hop精神流在我血
39 8.Bravery n Every time I restrain Don't give me one more chance to cry So I could never stay behind Why people change that face so easily It makes ... that face so easily It makes me crazy They always tell me that I should leave I still can't understand The snap can be always staying around All my words inside turn around The story's ab ... ken down The lips can't shake with that sound But I still want to say*I just wanna close my eyes Speak to my mind''It will be fine!''
40 11.Queen Take me to the road I can walk with my belief I got the feeling right on the corner of the street Wild young heart don't try to fake it green I can't get no relief till I serve my ... ef till I serve my queen Give me love to flow I can reach you deep I can't run on the surface of what you need Take what you want from ... need Take what you want from me don't let it slip I can't get no relief till I serve my queen Right on ride it on days will ... Right on
41 1.著迷 nd we can go round round round round round只要和你在一起做什麼都隨你 You could make ... d只要和你在一起做什麼都隨你 You could make me feel down down down down down But yougot me All the way up All the way up Yeh yougot me All the way up All the way up Yeh yougot me All the way up我忍不住為你著迷只有你能收伏我的任性多麼溫馴死心塌地愛是兩個世界合而為一我的世界卻都被你佔領沒有
42 6.望穿抽水 y here we go(Tommy Grooves) Chorus*來用我雙手縫實你把口無謂再聽果班廢物談如何春秋屌你鳩up去到世界盡頭一味抽水但係實力未夠明明無深溝狂露個心口然後擺出一副相貌談何其悲憂等我碌鳩辦向你個柒頭 D狗公多到可以大合奏(Geniuz F):從來只需要抽水準 ... Chorus*(Dough-Boy) They told me if you wanna make a name you gotta ride the wave But I just couldn't listen to the shit you fuckers trying to s
43 4.For Forever old him some things never last forever我告訴他有些事沒有永遠 ... 有些事沒有永遠 Sometimes they do即使他們努力 But not forever也得不到永遠 And now I see for real現在我才看到真相 I think I really do我確信看到了 But never for forever根本沒有永遠 As I ca ... As I can see the world around me當世界環繞著我 I feel it deep我感到 ... t deep我感到 Within in my bones刻骨銘心 I feel it here我感到 ... t her
44 12.給妳的歌 lations sometimes take us by surprise. When you're down and forlorn that's when you can find ... lorn that's when you can find me. You said what happens if I failed? I said it doesn't matter. I still love you. I said would you rather just give up or live to t ... ourse trying you said. To die with a dream still in your heart is life's ultimate gift. At the end of ti ... ltimate gift. At the end of time when there's nowhere to hide that's when you find ... to hid
45 19.Shackles rcle of Time(英文版)19.Shackles作曲 Weifan Chang張衞帆 The other says“everything is a circle of illusion can't you tell? You have never been a ... never change. All of those come from your heart. Come on jump into the desert with me. The edge doesn't exist. Walk forwardgo through the desert you can see the way ho ... desert you can see the way home. Don't be afraid.

46 24.The End rcle of Time(英文版)24.The End作詞 Christina Lo羅晴作曲 Weifan Chang張衞帆 The dying fla ... Weifan Chang張衞帆 The dying flame shines with a spark I walk through a spiral in the dark Even though I have tried so hard Wish to escape No more hope to be found When life ... lost Who dreams of endless time Where can I find an excuse To keep me blind Walking out of time The edge of the desert is what I see Let ... the desert is what I se
47 2.How Do I Look(& Shimica) ling awesome我要你注意每個細節 How do I look You're feeling alright I'm feeling aweso ... ling alright I'm feeling awesome我要你美化每個季節 How do I look花色襯一片天啞黑配一處閃西裝要花俏點每一天陪著自己演變將燦爛年華呈現來做場瑪麗蓮夢爆炸內容誰突然禮服幪面性格賣弄我聽說你有空趁你有空留下來裝飾這個宇宙即刻發瘋 Repeat* Shimica Rap: Tell ... 刻發瘋 Repeat* Shimica Rap: Tell me h
48 1.你愛上的我 你愛上的我 The Me You Love君に愛されている僕你愛上攝影你去的餐廳你想事情的邏輯 You fall in love ... 你去的餐廳你想事情的邏輯 You fall in love with photography The restaurant you went The logic of your thinking君は撮影を好きになる君が行くレストラン君が思う論理有幾分之幾屬於他和你之間的回憶 How much of those days a ... ow much of those days are the memories of you and him何分ものは彼と君
49 3.Skin To Skin ke your time Love me in the middle of your lowest night I'll be sure to lift you if you promise ... re to lift you if you promise me Give me your affection And your honesty If I could feel your touch If I could be your love I wanna ... I could be your love I wanna go beyond I wanna go to far Now tell me I'm the only one Skin to skin Take your ti ... one Skin to skin Take your time I'll be right here with you in the longest fight Never wi
50 10.Your Body 宮閣-GONG10.Your Body作詞宮閣作曲宮閣編曲宮閣一切都開始改變離開這座城市以後本來沒那麼遙遠卻像活在兩個星球只想每天到半夜就能有人電話說現在睡了沒有按時想我沒有又快見面I'm feeling like整個心臟就beating like ... feeling like整個心臟就beating like Gonna be your satellite now let me go with your body把手機丟到旁邊還有幾分鐘I'm coming right up已經能幻想到你頭
51 2.I Have A Dream 打職業籃球 You gotta know我來自狂熱街頭生活在饒舌的battle這才算是成功榮耀的冠冕現在開始由我接手我要跟著我的夢想一起升空 This is a fresh start grinding ... his is a fresh start grinding with sixteen bars夢想鬧大了有祂在我不怕我無法計劃接下來要往哪但 ... 不會作罷我要繼續的 go hard忘記背後努力面前不管別人說啥 I know nothing can separate ... 啥 I know nothing can separate me fro
52 4.You Can Do It tossed to me not pleasing With all the pressure and heaviness in my head It's hard to keep faith and not begin to doubt myself For real dawg I can't even pray ... running away Not sure if I'm going the right way One step wrong it's gon' be a disgrace Overwhelmed by the darkness of lies keeps me from seeing the Light Lord I need You. Let ... he Light Lord I need You. Let me hear You say I got the giants standing right here beforme Flame(
53 7.Wake Up(&5forty2& Ashtaka) p! So set me free so let me breath Stand up! Stand up! Stay away ... 縱的木偶 Lalu menari ikut dendang gendang dan kecapi只能跟著旋律雜耍猴戲 Bebaskan diri lepas dari cengkaman是時候衝破防線一起破解魔咒 Kuku besi ... gkaman是時候衝破防線一起破解魔咒 Kuku besi mencengkam mencederakan siuman別再讓暴政無法無天確保清醒和冷靜Jiwa ... 清醒和冷靜Jiwa merdeka mahu redah terbang bagai burung自由的未
54 2.Fireflies 陳星翰-WELCOME TO THE NEXT LEVEL2.Fireflies Yesterday we were fireflies Who thought we could be shooting stars Shining so bright into th ... right into the night We could go so far I can't count the breaths that I take But you sure took my breath away No one could have made ... h away No one could have made me awake Drifting away Never saw that we flew ... g away Never saw that we flew with broken wings Never thought that we were fragile at all How can you s
55 11.Fireflies(Morning Starr Version) 陳星翰-WELCOME TO THE NEXT LEVEL11.Fireflies(Morning Starr Version) Yesterday we were fireflies Who thought we could be shooting stars S ... right into the night We could go so far I can't count the breaths that I take But you sure took my breath away No one could have made ... h away No one could have made me awake Drifting away Never saw that we flew ... g away Never saw that we flew with broken wings Never thought that we were fragile at all How can you s
56 6.My Squad結黨 They fuck with me and my squad They down with me and my squad They fuck with me and my squad They down with me and my squad My squad my squad I do it for my squad My squad my squad I put it on for my squad My squad my squad I do it for my s ... put it on for my squad I'm home baby幫我招集所有兄弟舉辦三天三夜的流水席順便連你的姐妹都邀請打給頑童叫他們Bring them hoes out從演唱會到專輯All sold out Now w
57 1.妳是我的菜 odel So dame hot這一次絕對不會讓你走準備好跟你邂逅瘋狂的全面失控女孩想要 Take control take control Let it ... e control take control Let it go go go go She like that party rock Let me touch that I can't stop粉色 BIKINI Make ... at I can't stop粉色 BIKINI Make me so crazy飛得越來越高 Lamborghini Drinks on ... y飛得越來越高 Lamborghini Drinks on me I'm top on you Im too fly come fly with
58 3.I Say Baby nobody do me like you DJ let the music play對你如此的想念可不可以牽著手讓我帶你去海邊 I don't know what to do if I didn't have you I don't know what to do so lost ... don't know what to do so lost without you一個人安靜的think滿腦子都想著你今晚這樣下去 DJ play my music I say baby何時才能夠再見到你 I say baby因為你我寫了這首曲 I say baby今晚我們相約在東區 I say baby當我的S.N.G ... 當我的S.N.G baby Ain't nobody
59 9.Get on My Level >百大 DJ Borgore聯合製作作詞周湯豪、Flowsik作曲 Bor ... wsik作曲 Borgore、周湯豪、Flowsik編曲 Borgore spot I gotta have it I do it well247 bro I aint bragging Look I'm in the cut cooking Then its lights ca ... cut cooking Then its lights camera action A plus game mayne Give shorty some satisfaction red lights I be passing em Stack them checks I'm cashing em They can't hang I'm outlasting em Way over the limit sur ... sing em Crown
60 10.Can't Hold Us Back(& Bassjackers) an't hold me back Hell ya Imma about to kill this track How you like?Just like that!從新開始現在我回來心是飛的目標我對著狗仔追著 Stunna我呸著這一路上有很多 Haters他們繼續追著 Imma ... 也別想 Hold us down How you like me now baby You think you cool really Don't tryna fuck ... cool really Don't tryna fuck with me Ready set go baby Don't play the game with me因為你輸不起 Don't try to mess wit
61 12.妳是我的菜Be My Lady Remix J Ricky Remedy聯合製作作詞周湯豪作曲周湯豪編曲 Richard'Ricky Re ... 作作詞周湯豪作曲周湯豪編曲 Richard'Ricky Remedy' Duran& Michael'Smgglr' Vilches She so hot像雜誌上的 Model So da ... es She so hot像雜誌上的 Model So dame hot這一次絕對不會讓你走準備好跟你邂逅瘋狂的全面失控女孩想要 Take control take control Let it ... e control take control Let it go go go go hun!! She like that party r
62 9.Love You So Much 抱歉 Everytime you sigh Everytime you cry Girl I miss the way we were smetimesJust the way we were When we were so ... 從前 Everytime you sigh Everytime you cry Girl I miss the way we were smetimesJust the way we were When we were so sure We were both in the love of our lives If this is a dream I just wanna lose myself In ev ... ve you so much if you have to go I know that I can't keep you here If you ain't ... 't keep you here If you
63 12.Wonderful Tonight she asks me'Do I look all right?' And I say'Yes you look wonderful tonight.' We ... u look wonderful tonight.' We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady That's walking around ... ul lady That's walking around with me. And then she asks me'Do you feel all right?' And I say'Yes I feel wonderful tonight.' I feel wonderful because I see The love light in your eyes. And ... e How much I love you. It's time to go home now And I'
64 1.獨角戲(Monodrama) 看不出來(Tell me)不想演這場戲我知道這結局最後我會失去你彼此不說卻懂得我們曾擁有的曾經只剩我 ... 憶都有你 Tell me how to Leave without you girl直到所有回憶最後都被你選擇忘記(Leave ... 擇忘記(Leave without you hurts me baby)我還留在原地 baby不想讓你走 oh no所以我留眼淚喘息不停捶胸口 oh no因為我心痛記憶甜美抹不掉所以不想離開請你握住我的手不要走 oh oh等
65 1.Your Body ting like Gonna be your satellite now let me go with your body把手機丟到旁邊還有幾分鐘I'm coming right up已經能幻想到你頭髮的味道從背後抱住給你說最近多難熬這畫面在腦袋裡重複了幾十萬遍現在我想帶你去沒去過的地方如果還想party只要把手放空中感覺到了沒有準備好了沒有站在對面I'm ... feeling like整個心臟又beating like Gonna be your satellite now let me go with y
66 15.Right Here Waiting I slowly go insane I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you ... n we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here waiting for yo ... I took for granted all the times That I thought would last somehow I hear the laughter I taste the tears But I can't get near you now Oh can't you see it baby Y
67 1.Go Harder R.EJ1.Go Harder作詞游恩杰作曲 Ian'BiggE' Cleare、游恩杰編曲游恩杰 This is the party Everyone ... 恩杰 This is the party Everyone go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey ... party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up daily他想要他不知道他們party過後到底要去哪裡好她不要她很難搞她們party過後只想回家睡一覺但有我在你不用逃
68 2.Homies兄弟 詞游恩杰作曲 DJ menace、游恩杰編曲游恩杰 Ride Get High Never Die ... 編曲游恩杰 Ride Get High Never Die Gotta Fight For My Homies Ride Get High Never Die ... omies Ride Get High Never Die Gotta Fight For My Homies做了兄弟沒有所謂對與錯所有喜怒哀樂酸甜苦辣陪你過做了你的兄弟我們陪你到最後所有忠孝仁愛信義恩德陪你做在我的的生命裡面沒有了兄弟就沒三小意義友情義氣不可侵犯不是出賣的
69 24.Right Here Waiting I slowly go insance I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you ... n we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here waiting for yo ... I took for granted all the times That I thought would last somehow I hear that laughter I taste the tears But I can't get near you now Oh can't you see it baby
70 30.He Ain't Heavy He's My Brother d is long With many a winding turn That leads us to who knows where Who knows when But I'm strong Strong enough to carry him He ain't heavy he ... avy he's my brother. So on we go His welfare is of my concern No burden is he to bear We'll get there For I know He would not encumber ... I know He would not encumber me He ain't heavy he's my brother. If I'm laden at all I'm laden ... If I'm laden at all I'm laden with sadness That everyone's heart Isn't filled ... every
71 8.LU just show me what it do Now blow it like a flute ooh ooh Ooh ooh ooh Show ... lute ooh ooh Ooh ooh ooh Show me what it do ooh ooh Ooh ooh ooh I'm just out here ... Ooh ooh ooh I'm just out here with my crew Matter fact the troup Tryna get the loot Swerving on you fools Never hitting snooze Yea I act fool ... hitting snooze Yea I act fool Got an attitude But I get excused Everywhere I ... ut I get excused Everywhere I go they yelling Lu I tell em move move Go
72 1.Back Home 蘇醒-Someone1.Back Home作詞蘇醒作曲蘇醒編曲韓星洲就這麼一轉眼時光過了好多年記得回到北半球的土地還在那個夏天結束了一段奇怪的經歷對新生活好期待我來到了北京city擁抱驚喜和意外但我從未感覺離開因為我從來不曾依賴爸媽像從前一樣什麼都不說卻明白當我迎來新的挑戰 They say ... 從前一樣什麼都不說卻明白當我迎來新的挑戰 They say go ahead去創造屬於
73 1.帶你飛 編曲陳星翰 Hit me Ayo you all better get the music ready(haha) cuz right now its my ti ... (haha) cuz right now its my time(yes sir)今天我會帶你飛哥會帶你飛 Now I just wanna say so ... 飛哥會帶你飛 Now I just wanna say something real quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我會帶你飛哥會帶你飛 This is the flow that people been talking a ... 先別急著log out這旋律讓妳上癮 can't live without不管你
74 5.所以我離開 製陳星翰 Eeny meeny miny moe you caught a tiger by the toe Eeny ... aught a tiger by the toe Eeny meeny miny moe you had your chance now is ti ... you had your chance now is time to go看我赤裸先別急著把門上鎖深陷這美麗的陷阱玫瑰花總共買了十朵開不了口 nobody is telling ... 花總共買了十朵開不了口 nobody is telling me when to run god damn我無法閃躲愛情魔力我說這愛情魔力享受在當下全世界都
75 1.Forever Young 有夢就可以活得很帥 With me go crazy With me go crazy over nigh
76 1.讓我離開 etter let me go You just let me go No one cares me No one cares me You better leave me alone You better leave me alone But no one saves me No one saves me Then i was getting high Into die with all your guide At last just close my mind Dispearing from my other side You better let ... my other side You better let me go You better let me go But no one cares me No one cares me You better leave (|
77 4.午夜 DJ2015 J! This time with me feel my music. If i'm dj will you lovme? Come on Together go to party!如果我是一位午夜DJ你是否願意把我體會想要正式的問你一
78 1.女神 br> feat. goldEN作詞 RX黃浩邦作曲 RX黃浩邦編曲 Anton WONG監製 Anton WONG One fine day oh I saw the beautiful girl將我吸引沒介備下一刻將我封印 I'm just say hey I just wann ... lady到底你要我等到幾時擰轉身俾我睇真 You make me so crazy你乜都唔需要做就算你只係齋企嚮到都搶晒身邊所有人嘅Fo你姿 ... 係咁高 Hey come let's go(right now)個個約親你都say no(oh wow)我做主動你都無動於衷全世界
79 5.Run Run Run 怕不要輕易倒下 Remember to run run run逆光才會有成長 I will greet this day ... 逆光才會有成長 I will greet this day with love in my heart愛是正能量聚集發光跌倒後會留下的傷疤痛 ... 怕不要輕易倒下 Remember to run run run逆光才會有成長 I will greet this day ... 逆光才會有成長 I will greet this day with love in my heart愛是正能量聚集發光墜世界再顛倒後退經歷大大小小跌倒也不後悔飛翅
80 5.午夜 DJ J! This time with me feel my music. If i'm dj will you lovme? Come on Together go to party!如果我是一位午夜DJ你是否願意把我體會想要正式的問你一
81 29.YMCA e you can go. I said young man when you're short on your dough. you can stay there and I'm sure you will find many ways to have a ... will find many ways to have a good time. it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. they have everything for you ... they have everything for you men to enjoy you can hang out with all the boys... it's fun to stay at the y-m-c-a. it's fun to stay at the y-m-c-a. you can get yourself cleaned you can have a .
82 6.I Wanna Show different me Get up on the dance floor Hey move your feet Get up on the dance floor Dance to the beat Get up on the dance floor What will you ... n the dance floor A different me I Wanna Show... I Wanna Show... I Wanna Show... Hey let ... ow... I Wanna Show... Hey let me go Now Give me give me Microphone give me Microphone I Wanna Show... I Wanna Show... I Wanna Show... Hey let ... ow... I Wanna Show... Hey let me go Now Give me giv
83 11.擦擦擦 y Ho lets go! everybody sing along with me let's go!擦擦擦擦擦擦擦擦擦到佢走擦擦擦擦擦擦擦到無哂怪獸怪獸最愛邋遢我哋擦擦擦擦
84 7.媽媽(2014 Live i O版) don't let me down Mama go with the wind蒲公英和炊煙都在等你你的孩子一直很乖 Mama don't let ... 炊煙都在等你你的孩子一直很乖 Mama don't let me down Mama go with the wind蒲公英和炊煙都在等你你的孩子一直很
85 1.NO CUT(Japanese Version) ちてゆくよ Let me show you my A side(and) B side all ri ... ight? I'm gonna show you my B side all night.僕を嫌いで ... ちてゆくよ Let me show you my B side tonight all right? ... !' when someone starts to tell a secret And when the world is ... secret And when the world is goin' under a big big flood. Who says'Cut!' when suddenly we use our guts And when we're lookin' for fun that's never enough. What t ... why don't they know we can't (|
86 1.Do Not Say So changing without consciousness Such a life take your ti ... sness Such a life take your time try to save more awareness I need this I need that I've nothing to say it seems that from then on we have different dreams Oh don ... don't say so Oh please don't go Oh without your hand to hold Oh slippery road no more you In my life being touched I have learned so much from you like a baby like a g ... don't say so Oh please don't go Oh without your hand to hold
87 9.Lies you show me you tell me How to say I love How to save the nights you just hold you ... the nights you just hold you got to know This can only survive in moonlight The words are silence and the world is black All lies all lies Enjoy your life by bla ... your life by black and white With my eyes I can see kinds of mine But i don't know if I am all right All lies all lies So it's the only thing left behind I wish ... too much just parts you show me you tell m
88 10.Still you leave me alone a little sadness filled with my heart when all things be forgot remember you and this love love you all the ti ... this love love you all the time love you all my life even until cry Silence every night I wanna stay your side and be in your eyes tonight I wanna you be mine wh ... your laugh love you all the time love you all my life even until cry lonely every night I wanna stay your side and be in your eyes tonight I hope you aren't blind
89 1.Gonna Be Alright 周殷廷-Gonna Be Alright1.Gonna Be Alright作詞陳詠謙 Ghost Style作曲陳考威編曲陳考威 Fergus Chow監製陳考威 Fergus Chow消息即使變壞了不要緊燈泡即使跌下了總有人將抑鬱拋得遠遠身貼近 O wo oh yeah抬頭望宇宙裡星塵指尖開始作 ... erything's alright right It's gon' be alright right甚麼東西正在變做美好的團體 Everything's alright right夜色開始美麗隱憂之東煩惱以西航行在歲月裡一直搖
90 3.I'm So Bad I'm Good o Bad I'm Good作詞 Michael Wong王敏德、Kelvin Avon倪凱 ... oFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes作曲 Michael Wong王敏德、K ... oFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes編曲 Paulo Mendonca、Kelvin Avon倪凱民@ MoFo I heard she's feeling stupid Cos I played on her strings like cupid She's burning up ... s like cupid She's burning up with fever Feeling sick thinking I might leave her Stalking around like a man who can't see You try to tell ... who can't
91 1.每一天(Everyday) e spot we meant to be Conspiracy sons of bitches wanna keep us down Teach us wrong see us down locked up in da pound You see everything actual ... y can rob you blind In this time and age it's hard to be yourself(I know) Cuz following your heart ... now) Cuz following your heart means following everyone else(I know) Every motherfucker wanna be true to themselves Spend their whole lives trying to discover thei ... nkerbell Organic nuts telling me breakfast lunch and dinn
92 1.一刀不剪(No Cut) !' when someone starts to tell a secret And when the world is ... secret And when the world is goin' under a big big flood. Who says'Cut!' when suddenly we use our guts And when we're lookin' for fun that's never enough. What t ... why don't they know we can't go on without trust. Give me love! Give me love! Give me love! And let them know we always love so ... et them know we always love something uncut. WOW~OH~WOW WOW~OH~WOW在你面
93 17.媽媽(2013 Live) dont let me down mama go with the wind蒲公英和炊煙都在等你你的孩子一直很
94 7.HIGH AND LOW MC耀宗-遠走高飛 Go Away Fly Away7.HIGH AND LOW Now we getting HIGH! Now we getting LOW! Now we getting HIGH! Now we getting LOW! Now we get ... 真話誰敢說有大支和熱狗[Bridge] Bou-Bouce with me Bou-Bou-Bouce with me! Bou-Bouce with me Bou-Bou-Bouce with me! GET HIGH AND LOW GET HIGH AND LOW GET HIGH AND LOW and high![Hook MC耀宗] Now we getting HIGH! Now we getting LOW! Now we getting ... 用誰造神我是饒
95 16.Lights Up ike Its a good life In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights ... bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right youll always be true So stay close to ... ways be true So stay close to me I can show you girl Bout all of the things we can do I ... all of the things we can do I g
96 4.以苦為樂 riend you got me tempted By the scent of your perfume the sway of your hips The way you look at ... your hips The way you look at me seductively while licking your lips But I already know where this will ... already know where this will go losing control at the end of the road Prickly thorns of this rose exposing holes in my soul ... ose exposing holes in my soul Gotta break up before I wake up baby with poisonous love you can no longer b
97 2.浪子回頭(&關彥淳) 裡please come back home to me每個禱告都是我內心的聲音 Please co ... me每個禱告都是我內心的聲音 Please come home我能包容不論你犯過什麼錯讓上帝恩典充滿你心裡指引你回到我這裡 Let ... 回到我這裡 Let me spit English for a minute Keep it ser ... 我是黃崇旭 Let me spit in the tongue easy for me Blow a kiss to every chick I ever got with Couldn't make it last if my life de
98 7.Stay said show me something He said if you dare come a little closer Round and around and around and around we ... ound and around and around we go Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know Not really sure how to feel about it So ... y sure how to feel about it Something in the way you move Makes me feel like I can't live without you And it takes me all the way I want you to stay It's not much of a life you're living It's
99 8.Till You Save Me You Save Me作詞Jade Dong作曲汪定中 Brown eyes flickering ... ng作曲汪定中 Brown eyes flickering with light Messing with my mind I'm red drunk like your wine No other soul will look at you the way I do Want your heart racing next to mine You're my ... Why do I see you everywhere I go? As I pace'round back and forth And the chapter ... ack and forth And the chapter melts and falls Can you see me Baby read me Coz black and white's
100 21.Nothing's Gonna Change My Love For You Nothing's Gonna Change My Love For You作詞 Micha ... er、Gerald Goffin作曲 Michael Masser、Gerald Goffin If I had to live my life without you near me The days would all be empty The nights would seem so long ... The nights would seem so long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young And we both ... y'll take us Where we want to go Hold me now Touch me n

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】