魔镜歌词网

关于 get + get + get + away 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.家人 t take me away那吾克热我叛逆过愤怒过 Bang bang bang这感觉就像个clown funny你就像个瘫痪man Nobody understand没有了期待我更不想依赖 So you better ... tand没有了期待我更不想依赖 So you better get out the way You better get out the way厉害的通通都被我踢飞我经常被同学欺负不爱微笑对现实 ... 命的头文其他人都给我get out the way合 Get out the way Get out the way其他人get out the
2 2.Killa on my car Get away from city How much you miss me babe But I'm a killa killa But I'm a killa killa我最遗憾的不是没能认识你而是我曾见过这么美的女人却再也无法向人证明说的手舞足蹈吐沫横飞他们也不相 ... la Moon light shine on my car Get away from city How much you miss me bab
3 7.I Go My Own Way 贴上标签的人现在给我Get away我Fade out我现在飞到梦境中的NeverLand又回到最刚开始的那 ... 贴上标签的人现在给我Get away我Fade out我现在飞到梦境中的NeverLand又回到最刚开始的那 ... 贴上标签的人现在给我Get away我Fade out我现在飞到梦境中的NeverLand又回到最刚开始的那 ... 贴上标签的人现在给我Get away我Fade out我现在飞到梦境中的NeverLand又回到最刚
4 1.Like That to throw away my money on you I'm about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain ... yeah yeah I'm about to throw away my money on you I'm about to throw it all up Tell me what you want and we goin it's on you Anything you want it's all us I ain' ... Feel it start to rise we can get it right though I don't know if you ride or die I don't know if you're bout this life I don't know if you're tryna play Let me k ...
5 1.Lights Out ew that** away-way just to feel sober I ain't say that word again I ain't ... t say that word again I ain't get lower time to lights out I'll be ri

6 4.为你(For You)(feat. GALI) e I can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring ... make me wait Calling me right away I'll be on my way Down for you Hig
7 3.Fake Love(feat.奶油朱) 就别再装了Just get away I don't wanna play What you say I
8 1.旺旺旺 China is getting in the mood看起来中国已经慢慢进入了过年的氛围 and I got a few questions don't wanna be rude可我有一些疑惑不知会不会不礼貌 There are a few things I don't rea ... e a few things I don't really get as a foreigner但作为一个歪果仁有些事我真的不太懂 so let me put this out in my lyrics and my flow and I所以就把它们写进了这首歌 I dont really understand the c ... 还有为什么大家拜年也总是玩手机呢 It
9 5.Daydream(白日梦) re fading away with the gray smoke I know that I am gonna be awake Daydream Wipe her tears Wipe her tears They roll down from her cheek ... They roll down from her cheek Get frozen into ice drops Is it a call from a regret I tryna run through the boundary But I am chained by the force of nothing Can't ... by the force of nothing Can't get close to you it's the ending Daydre
10 7.巴黎恋人 对不起 I ran away暂不需要安慰 To a different city It is time for me to ... ent city It is time for me to get some relaxation and stay free Maybe我 ... 天已微微亮Just get away from the trouble感知彼此温凉 Eiffel上无尽的告
11 1.Soul Plane(&阿克江) 口气 Let me get on this soul plane就这样漫无目的脱离了地心引力扔掉那手中的行李你还是在我心里穿越过云里雾里带你全世界的飞行海和陆地化作背影 Holdin' my hand形影不离 Let me fly ... oldin' my hand形影不离 Let me fly away(Come ride with me...just) Baby…let me fly ... th me...just) Baby…let me fly away(Lets get high babe...just) Let me fly away(Come ride with me...just) Baby…Let me fly ... th me...jus
12 1.OKAY to go far away再看不见 Okay I told myself That I'll be okay无所谓每天擦干眼泪 All night只剩下自己面对 I'm on my own On my own On my own就说服自己 like I'm feeling good ... I'm fine I'm fine I tried to get you back To do what it takes but yo
13 1.Sleep eep Chase away dreams Of a love so close When it meant the most Wrapped in all these memories and moonlight Don't let me for ... and moonlight Don't let me forget them when I close my eyes Love no I can't for ... se my eyes Love no I can't forget this love Know it kills me to relive what's gone But I can't ... elive what's gone But I can't get enough of long lost Love know I miss the days of us Know we tried and paid the highest cost Sleeplessly I'll dream of what I los
14 3.Number One( Feat. Naarai Michele) T LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND ME THE O ... MBER1 SOMETIMES THE WORK WILL GET A LITTLE STRESSFUL BUT BABY YOU'RE LIKE CHEESECAKE YOU'RE FILLIN MY HEART FULL WITHJOY HAPPINESS AND LOVE ALL THESE PEOPLE WANNA ... E WHAT YOU WANT DO DO LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY
15 1.曾经的你 ou're far away Tomorrow I'm waiting for your返回 The day when we're一起就 you and me曾经的你仿佛在身边轻轻走过的岁月那些有你陪伴的几年还是快乐多一些曾经一起走过那条街已被雨水变成雪那些如梦似醒的画面一句道别人们 ... 烈碰撞挥之不去放下曾经最爱的你我不甘心 oh baby i get someting to tell you曾经的你仿佛在身边轻轻走过的岁
16 3.白尾地鸦(&艾热) bird Far away like bird Get trap like bird想要飞却飞不出的保护区出不来也进不去望不到
17 3.白尾地鸦(feat.艾热) bird Far away like bird Get trap like bird想要飞却飞不出的保护区出不来也进不去望不到边际再也没有一棵红柳让我栖息再也不会期待希望变成奇蹟在生命的绝地里继续感受孤独有猎枪在注意着你最好匍匐有谁关心一百年一百次痛苦有谁会在乎这种没价值的动物白尾地鸦喘着气呀没了力呀浑浊的天空 ... e bird I living like bird Far away like bird Get trap like bir
18 2.BOOGIE不羁 the night away BOOGIE所有烦恼一概不急 BOOGIE飞到月球去我们BOOGIE整晚超级不羁我们BOOGIE不羁不羁 BOOGIE BOOGIE Clap for me now把领带绑好灵魂列车准备快要离开让心跳加快灵魂转动像个魔术方块让屁股跟着摇摆转钱币像跳芭蕾 ... 晚喝彩 And we can rock the night away BOOGIE所有烦恼一概不急 BOOGIE飞到月球去我们BOOGIE整晚超级不羁我们BOOGIE不羁不羁 BOOGIE BOOGIE Clap for me now It's Friday night I'
19 11.#MWHYB imes back get up on an old school track time to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me call up all the homies Cause I ... es Cause I'm checkin like i'm gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali I'm a little old school but I could be yours Serious don't give it ... go ahead and dance the night away Hey baby girl how you livin? It's been a minute I've been thinkin bout you too so spin t
20 1.Get Out 赵泳鑫-Get Out1.Get Out作词赵泳鑫、张峻豪作曲赵泳鑫 ... 、张峻豪作曲赵泳鑫 Get out Get out Get out Get out Get out什么稀奇古怪乱七八糟的语调什么歪七扭八不负责任的腔调什么你的我的什么谁欠谁的别赖著不走出门别回头什么天长地久你侬我侬的情调什么无可奈何只能这样的编造什么我是你的怎么我是你的 You better ... 能这样的编造什么我是你

21 6.Obession 作曲阿瑞斯 Run away into a cloud I've found a missing chance The one I kept close to my heart at nights I couldn't sleep Stranded in a sky With no ... ion Our future is believing Together we can get on And all will be revealed Receiving my affection I' m never gonna leave you To ... I' m never gonna leave you Together we can get on And love will be our sea Memories of morning stars We used to share the view The magnitude of your desire Is what has got us ..
22 5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) on't walk away When it gets harder when it gets tough When the whole world is on your case remember Keep on fight on You gotta be strong... Can't ever let them ... strong... Can't ever let them get you down Your dreams they seem so far Up in the sky like shooting stars They shine ever so bright Though they never light up the ... e in bright lights won't fade away Hey now watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Don't stop til t
23 6.亲密家庭 rld flies away very quickly)身边有人爱你是生命的大福气(It is a ... 脾气(Do not get so angry over a tiny matter)因为亲人离开身边 ... 脾气(Do not get angry so easily)学原谅人让来让去(Learn to forgive and to give way)整个家庭亲亲又密密(So the whole family will be closely knitted to ... ily will be closely knitted together) End:因为亲人离开身边是早晚的事情(Because soon
24 7.重生 're gonna get it back somewhere Don't run away from the fear You know they can he
25 8.穿越火线 杯出生入死冲出重围 Get Up如果无路可退 Get Up勇敢面对 Get Up绝不远走高飞 I will never run away Wake Up就算已经喝醉 Wake Up绝不崩溃 Wake Up没有 ... 杯出生入死冲出重围 Get Up如果无路可退 Get Up勇敢面对 Get Up绝不远走高飞 I will never run away Wake Up就算已经喝醉 Wake Up绝不崩溃 Wake Up没有 ... 有谁占领我们的堡垒 Get Up如果无路可退 Get Up勇敢面对 (
26 1.勋章(Medals) Finally I get to see this ordinary me Meeting the moment of being unique前方是未知迎面是海风塞壬的歌会诱人忘记初衷他们说每一个风浪都能够淹没我 With unknown scenes ahead And ocea ... g tempts me to cast my motive away And they say every single stormy w
27 1.把球给我 生命努力不懈的前进 Get a shot出手动作毫不犹豫看着衣柜想着要当kobe还是雷帝 Truck ... 后仰来个 Fade away后撇步 Step back的能力要苦练这招谁脚步踩的最好 Curry或
28 1.朦胧夜雨里 ver never get away from my hear
29 3.生存者 it用我卑劣的躯体 Get away Get away没自由的锒铛 No more No more我不再奢望有天使来拯救我的
30 5.Unleashed m your DJ Get your game on*Tear away your chains Party like Armageddon I'm doing what I want Send'em haters to the gators No more boy-next-door Show'em what yer mad ... o your heart Day by day keeps gettin' louder Till you just can't shut it up All eyes on you When the music begins to play Listen up I'm your DJ ... to play Listen up I'm your DJ Get your game on I wanna get me unleashed You wanna get me unleashed C'mon get me unleashed Come get me
31 7.Brevity won't go away Since you have disappeared Got on my knees and prayed But time would not reverse I can't move on Though it's been so long You k ... y knees and prayed All I ever get is solitude no At times I cry out Why didn't they take me home Take us to ... t they take me home Take us together Forever won't feel so alone The
32 4.Perfection y I can't get your attention Pre-chorus1: I've got a motivation I've got a feeling now I've got a new direction Don't ask me how I could be br ... n Don't you come near me baby Get me in trouble now CHORUS: I gotta wonder how it feels And I gotta ... nder how it feels And I gotta get you off my mind I gotta wonder if it's real To go out of your mind cuz you can tell she likes to play games(tell she likes to pl ... darling I'll take your breath away CHORUS x
33 5.Somebody rn She'll get my support She will listen to me When I want to speak About the world we live in And life in general Though my views may be wron ... sick In a case like this I'll get away with i
34 7.HIGH AND LOW 宗-远走高飞 Go Away Fly Away7.HIGH AND LOW Now we getting HIGH! Now we getting LOW! Now we getting HIGH! Now we getting LOW! Now we get HIGH HIGH高飞的姿态让专业的来带你 PARTY ALL NIGHT ... H高飞的姿态让专业的来带你 PARTY ALL NIGHT GET LOW LOW来做朋友管你土豪或鲁蛇不HIGH就爆头[Verse1:MC耀宗]高手高手政客和小丑都在高处交手交火和搅和炮口暴走我开口满天炮火事业线
35 16.Lights Up shoes on Get your groove on Aint nobody stopping us now Before the nights up Put your suit on ... he nights up Put your suit on Get your move on Get on floor I said Lights up No other place Id rather be Lights up ... place Id rather be Lights up Get away for a while girl Lights up Leave your worries and fly ... up Leave your worries and fly away Be the one who You could run to Bout all the things that Are out of your control I could tell you bout it But
36 14.放自己一马 just run away bla di ya di ya hoo hoo想开车却没有匙毫无办法便 ... 一马若无符我会叫牠 get out and play come out and play come
37 1.Party Life A WE GO I GETS IT WHEN I WANNA GETS IT SIT RIGHT QUICK DO YA REALLY NIT PICK ... T QUICK DO YA REALLY NIT PICK GET TICKED OFF FLIPPED OFF OR GET RIPPED OFF WE BLOW OUR TOP NOOOO.... P-P-PARTY TIME看看自己 WE ALL SHINE SHINING LIKE PEARLS WE'RE SO FINE因为上帝每天与我同在生命就像派对不管你几岁有没有喝醉 ... AY放轻松去把ALL DA BAD TIMES DRIFT AWAY YEAH IT'S A PARTY PARTY我们大家一起努力 YE
38 1.Lights up shoes on Get your groove on Aint nobody stopping us now Before the nights up Put your suit on ... he nights up Put your suit on Get your move on Get on floor I said Lights up No other place Id rather be Lights up ... place Id rather be Lights up Get away for a while girl Lights up Leave your worries and fly ... up Leave your worries and fly away Be the one who You could run to Bout all the things that Are out of your control I could tell you bout it But
39 4.钙质不足 喜欢你 Let's get away(!
40 6.陈旭 Shake it! Get away! Wanna take it without pay?(no way
41 9.Like A Love Song far am I away If roses are red and violets are blue If only you know how much that I love you I don't want nobody but you oh baby I-I-I love ... 't take my eyes off you Can't get you outta my head I can't live with
42 7.远洋 Tayla maraayay mifoting o I could get a job of my own When I was a little older I went off to school So I could acquire knowledge When I was in the military I made up ... omeland To go fishing far far away Fishing may be tough work But I do
43 6.Rainy Day I got to get myself out我Close my eyes然后再睁开希望乌云go ... 再睁开希望乌云go away别再回来当我看见Sunshine我说HI大雨过后我不会再是个小孩我甩干了伞把悲伤折叠 I Find my way每当雨水浇熄我的热切 I Find my way靠我自己渡过每个昼夜 Make a rainy day这是命运留给我的作业每当Rain drop ... 心里面下著豪雨加上打雷像是笼子中的鸟 just wanna get away相信太阳明天就会出
44 5.Good isn't Good Enough It won't get better No I can't forgether Good isn't good enough Confronted by the situation My infatuation rushed too much Maybe she was blinded by the memories Of ot ... od isn't good enough It won't get better No I can't forgether Good isn't good enough She's standing right in front of me In a perfect photogragh But it's fading ... ct photogragh But it's fading away There's room left to say That I'm sorry Good isn't good enough Cause I got it had enough for the
45 7.Still Loving You-Scorpions t I can't get through Is there really no chance To start once again I'm loving you Try baby try To trust in my love again I will be there I wi ... loveJust shouldn't be thrown away I will be there I will be there If we'd go again All the way from the start I would try to change The things that killed our lo ... a wall so strong That I can't get through Is there really no chance T

46 5.Desperado you can't get Desperado oh you ain't gettin' no youger Your pain and your hunger they're drivin' you home And freedom oh freedom well that's just some people talkin' You ... rld all alone Don't your feet get cold in the winter time? The sky won't snow and the sun won't shine It's hard to tell the night time from the day You're loosin' ... it funny how the feeling goes away? Desperado why don't you come to y
47 1.Faithful Man I used to get nowhere to stand But I finally found a place to land Rainbow through the rain Laughter through all these pains You're like the b ... ide I'll stay I'll never turn away Your every wish is my command You'
48 4.Ghosts what's Forgetting I'm the only one to blame Count my losses Count my gains Light up my dreams then kill all the flames Dreams leave no stain T ... hadows of our past No one can get away Nothing's the same While nothing's
49 5.Sail Away br>5.Sail Away作词 Paul Kim作曲 Paul Kim You need a break from the weight on your shoulders girl Something to help you for ... girl Something to help you forget all about the world I can provide the diversion to make it right I can make it better just put your trust in me tonight We can j ... and let's just go(Let's Sail Away) Come and take my hand I'll take you to a land where the weather's always warm and the waterfalls are flowing fine Where we can ... are flowing
50 1.Love Ain't True f my life get rid of the blue All my life I'll protect you from the darkness keep ... ct you from the darkness keep away from storm Now all hopes are gone
51 7.Way Back Into Love(Feat.梁静茹) nd dreams away我压抑了所有的希望所有的梦Just in case I ever need them again someday或许有一天我会再找回渴望 I've been setting aside time我仍保留着一些些时间 To clear a little sp ... 给我曙光的那个人 Not somebody just to get me throught the night而不只是陪我虚渡长夜的那个谁
52 13.The Big Life(Ronnie Monkey英文版) o run far away Oh big life rushes at my face in my trip Pushing down all ways Time is up ... hing down all ways Time is up get out of your bed in your dream Wake up every path Oh big life mess up the routes in your plan Catch it with your hands You keep o ... f my own may start to run far away Oh big life rush at my face in my trip Pushing down all ways Time is up ... hing down all ways Time is up get out of your bed in your dream Wake
53 4.Be With You hings are gettin' harder Want to be the one that give you the whole enchilada Cause I know what my baby like I lean you on that Prada You ain' ... know that you will never walk away from me no matter what And that's why I plan to do the same thing for you And I want you to know Be in my life with me You know ... u da pain and da struggles it gets hot you coolme Cuz you's a wifey quality qualified Warranty you certified You know how to ... you certified You know how to get(
54 5.Aren't You Glad your love away from me. Endless nights lovers friends and fun Big-City lights your new life had begun. And as the world turns on and on Love i ... and I'm on the next flight to get my award on TV tonight Looking back
55 10.Don't think twice and lets get wild tonight Don't think twice just give it one more try Let me show you girl you're the one for me Girl please don't let me cry ... let me cry Please don't walk away from me Tell me what did I do wron
56 5.The World 's hearts get broken She better know that my love I ain't throwin around Throwin around throwin around I think I got a good catch there's Some ... ssin She better know when I'm away I ain't messin around Messin aroun
57 2.Way back into Love(回到爱)(品冠&梁静茹) nd dreams away我压抑了所有的希望所有的梦Just in case I ever need them again someday或许有一天我会再找回渴望 I've been setting aside time我仍保留着一些些时间 To clear a little sp ... 给我曙光的那个人 Not somebody just to get me throught the night而不只是陪我虚渡长夜的那个谁 I could use some direction一个指引我何去何从的人 And I'm open to your suggestions一个让我敞开了心房的人 All I wann ... iding all my ho
58 5.4:55(Part Of The Game) now let's get away And I followed you like a schoolbo
59 8.ON ON ON own)# You get to like the way Get into and Get away A little bold but A little coward
60 9.陈旭 Shake it! Get away! Wanna take it without pay?(no way
61 5.How Am I Supposed To Live Without You come and get it straight from you They said you were leavin' Someone swept you heart ... avin' Someone swept you heart away From the look upon your face I see
62 16.魔球 我快要毁灭 you get away盘坐在地面上闭上双眼的我 you see突然浮起升天充满太极的气流缓缓
63 10.This crazy heart o fly Fly away fly away Got my ticket got my flight Got my gypsy shoes Gonna leave my blues behind Make my dream come true Check-in counter through the ... 't know what'll happen when I get then But I'll never rest until I try Lettin' her know I love her so Love won't pass me by This crazy heart has got to fly Fly ... razy heart has got to fly Fly away fly away(!
64 4.陈旭 Shake it! Get away! Wanna take it without pay?(no way
65 2.Here Now 'll never get offended I'm so pushin' to the limit I could shake of20 haters Ignore em' and handle my business Highly hood got my named cement ... ou want This is my life let's get it on It's like a curse being successful The more progress the more stressful Don't ask about heart I got a chestful Thrown into ... led and find out they want to get rid of you Once you near your pinnacle they try to limit you From the start of your career when they finish you That's why in in ...
66 11.NOT YOUR AVERAGE THUG st got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers People don't believe the hype'cause Leehom ain't n ... sh to impress But y'all don't get it twisted I got love for the ghetto Tho I'm not your average thug(Feel me) Lord I been around the world Sangin' near and far Pe ... y it is so had) I just got to get away from the haters and the instigators There's back-stabbers and money-grabbers users and abusers and they all wear
67 9.NOT YOUR AVERAGE THUG st got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers People don't believe the hype'cause Leehom ain't n ... sh to impress But y'all don't get it twisted I got love for the ghetto Tho I'm not your average thug(Feel me) Lord I been around the world Sangin' near and far Pe ... y it is so had) I just got to get away from the haters and the instigators There's back-stabbers and money-grabbers users and abusers and they all wear
68 5.BUILDING MY WORLD AROUND YOU life Took away the clouds Made it clear to see I never thought of my future plans Now that you're here I can understand The melody that I'm si ... are a vision of tenderness I get the feeling that I've been blessed
69 14.As Long As I Have You ay that together we belong And think of the times We've seen each other through Tell me if the song Should ever ... ll me if the song Should ever get weary or too long That everything will calm As long as I have you Your kisses are just like sunshine Melting ... re just like sunshine Melting away the winter snow and Suddenly life awakens Reminding me you're the best woman I know And I know I can't be wrong To say that to ... can't be wrong To say that together we belo
70 6.911 You only get one chance in life So live it for today今仔日可能死明仔在袂搁来什么货拢有可能置这个世界 Time goes faster than you blink Don't let it slip ... n you blink Don't let it slip away你今仔日活一摆人生短短袂使后悔宝惜你所有的一切我暗时困袂去问我家己一个问题我活着有意义无我今年三十岁这三十年来有创什么货61年我是一个baby71年还搁是囝仔屁初中开始和麻吉混高中每天跷课直直
71 4.有几坏(合唱版) or fun Forget about it I am cool down and low down It's smart now to lie down You need some but no now It's not like this is the end of the wo ... t's not as easy as you say To get away from me You never see the way I feel You never understand You telling me that all I need is Still to a plan To keep ... ed is Still to a plan To keep away a lot of deal What you did man I'v
72 4.迷魂索(新) 摸为何便宜给我大步 get away get away get away get away实在迷不起大步 get away get away get away get away香水太刺鼻唇上可口毒药沉迷长手尾别留下乖乖站着等水浸眼眉她的身体扭扭扭如 ... 钟就头晕游天国大步 get away get away get away get away实在迷不起大步 get away get awa
73 12.You've Lost That Loving Feeling by baby I get down on my knees for you If you are lonely love me like you used to We have a love a love you don't find everyday Darling Darlin ... g Darling don't take our love away no!(Repeat* And I can't go on...
74 10.我要你的爱 er can forget you I've been longing for you baby ever since the day I met you I got you where I want you and I'm never gonna let you ... u and I'm never gonna let you get away from me hear what I tell you* I'm
75 3.有几坏 or fun Forget about it I am cool down and low down It's smart now to lie down You need some but no now It's not like this is the end of the wo ... t's not as easy as you say To get away from me You never see the way I feel You never understand You telling me that all I need is Still to a plan To keep ... ed is Still to a plan To keep away a lot of deal What you did man I'v
76 12.有几坏(独唱版) r fun. Forget about it I am cool down and low down it's smart now to lie down you need some but no now. It's not like this is the end of the w ... t's not as easy as you say to get away from me. You never see the way I feel you never understand. You telling me that all I need is still to a plan to keep ... ed is still to a plan to keep away a lot of deal what you did Man! I'
77 1.夜风 p and run away) To the top never stop everybody come on This is the Edison PARTY ON song of the century I'm the man of the match I'm Yours tru ... on your feet That's right you getting the groove You arn't got nothing to lose Drop your tag and drop your booze Now we gonna break you look! Somebody kick me som ... k me somebody hit me Somebody get me somebody to kiss me Somebody hold me somebody shake me Somebody show me somewhere to party Somebody ... e somewhere to party So
78 11.夜风 p and run away) To the top never stop everybody come on This is the Edison PARTY ON song of the century I'm the man of the match I'm Yours tru ... on your feet That's right you getting the groove You arn't got nothing to lose Drop your tag and drop your booze Now we gonna break you look! Somebody kick me som ... k me somebody hit me Somebody get me somebody to kiss me Somebody hold me somebody shake me Somebody show me somewhere to party Somebody ... e somewhere to party So
79 2.烟圈 s easy to get in hand chop the butt away but still not yet yeah…… light a n
80 10.I can't tell you why What gets us baby all the night Tearing our love apart Only the two same people Who lived through years in the dark Oh every time I try t ... k Oh every time I try to walk away Something makes me turn aroud and say And I can't tell you why When we ... I can't tell you why When we get crazy It's just staying right Girl Iget lonely too You don't have to worryJ
81 4.我要你的爱 er can forget you I've been longing for you baby ever since the day I met you I got you where I want you and I'm never gonna let you ... u and I'm never gonna let you get away from me hear what I tell you* I'm
82 10.Desperado(许志安&陈奕迅) you can't get desperado oh you ain't gettin' no youger your pain and your hunger they're drivin' you home and freedom oh freedom well that's just some people talkin' you ... rld all alone don't your feet get cold in the winter time? the sky won't snow and the sun won't shine it's hard to tell the night time from the day you're loosin' ... it funny how the feeling goes away? desperado why don't you come to y
83 10.When love's gonna end you slip away And if it don't mean much to you i'll show ya How to turn stome into gold Oh and i don't take'no' for an answer Even this time ... time you say it's over Let's get it burning Out in the dark There's nowhere to hide Come in the shelter And dance through the night Out in the dark There's nowhe ... Let's think about tomorrow Forget about when love's gonna end Repeat
84 1.Tonight+Forever ll so far away And I want you girl I need your love I never felt this way before And now I know that I'm sure that I love you girl forever I w ... hear me out and please don't get me wrong I do belive that we belong gether Tonight and forever I wanna be h
85 4.Let Me Show ne trying get throw to you Wondering if I should I don't wanna tell you! I don't wanna say yeah! Is not that I don't know to I know a better w ... ing you in my arm holding you away from heart I know you want me to t
86 17.Rhinestone Cowboy nice guys get washed away like the snow and the rain There's been a load of compromisin' On the road to my horizon But I'm gonna be where the lights are ... odeo Like a rhinestone cowboy Getting cards and letters from people I don't even know And offers comin' over the phone Well I really don't mind the rain And a smi ... ngled rodeo Rhinestone cowboy Gettin' cards and letters from people I don't even know And offers comin' over the phone Like a rhinestone cowboy Riding
87 9.Please don't go love(Slip away) And I can't turn it around(you will see) And only then..... CHORUS: Please don't go ... ..... CHORUS: Please don't go away from me(I'll be there for you) When you call my name(call my name) I'll reach out my hand to you(And I'll welcome you) To my he ... ure my heart) Please don't go away from me We can work it out Whatever it may be girl Please don't go(no no no no no please don't go) You know It's not often that ... t with each other When you're away T
88 4.我要你的爱 er can forget you I've been longing for you baby ever since the day I met you I got you where I want you and I'm never gonna let you ... u and I'm never gonna let you get away from me hear what I tell you* I'm
89 11.June gonna run away And be with you No more lonely days Only your embrace And your lovely waysJune Eyes I can vision your eyes They're starting to ... thout knowing(BRIDGE) I can't get you out of my mind Or am I dreaming
90 3.Country Roads home far away And driving down the road I get a feeling I should have been home y
91 5.Crying in my sleep(华健+任贤齐+Beyond+光良品冠) lf a case away Took a sleeping pill and I tried to watch TV But you know baby the leading lady Looked too much like you for the likes of me An ... nd soda on the run But didn't get too far Then I I ran down down some
92 2.So Low never did get it right Since they got it so low To anyone drinking the morning ... o anyone drinking the morning away The afternoon will prove a mistake They never will ... ove a mistake They never will get it right Now they've got it so low And we laugh and we drink And we teach ourselves not to think(and we find it hard not to thin ... rd not to think) We never did get it right Since we got it so low To all the faces that Freeze for you there In your memory when you
93 7.July had to go away To somewhere deeper down I know it's my mistake To take off out of this town And june becomes july This road's on fire And my t ... ns against my window I had to get away To somewhere no-one knows I know it's my mistake To take off now in this way And june becomes july The air is thin When you're ... rom my window It's strange to get away now To somewhere no-one goes I kno
94 12.I Won't Get Grazed 2.I Won't Get Grazed I'm going away to see my own And tread my earth I've got no ordinary gain By to set my worth I ... ary gain By to set my worth I get enough and i get too late And if i fall down on the road Then i won't ... down on the road Then i won't get grazed I cannot let you take my time Or till my earth You've had enough of life to see That it shakes my nerve All of these thin ... e All of these things i can't get straight And if i'm falling
95 2.Talking Heart To Heart trying to get We're talking heart to heart(We're talking eye to eye face to face heart to heart) See the magic moment start hold you honestly ... ds the first time we belong together No I can't deny cause your body reads my mind just call me I'll be there open up your senses throw ... ere open up your senses throw away your cares there's a life time for
96 5.Is It You ams can't get it off my mind I'm tired of being alone Someone's trying to find an easy way inside Come on I'm right here at home right at home ... ause it's way too late to run away Don't run away from love my love Is it you? Is it you? Is it you? Is it you? You? You? Is it you? Knocking on my door Or is it my imagination ... magination is it you? I can't get it off my mind is it you? You? Is it you? Or is it my imagination Is it you? I can't ... magination Is it you?
97 6.You Make Me Feel Like Dancing the night away) You make me feel like dancing(I'm gotta dance the night ... ing(I'm gotta dance the night away) You make me feel like dancing I feel like dancing dancing dancing the night ... ing dancing dancing the night away I feel like dancing dancing~~ oh Rockin' to four in the morning Ain't feeling tired no no no no noJust hold me tight and leave ... ing(I want to dance the night away) You make me feel like dancing(I want to dance the night ... ing(I want to dan
98 5.Desperado you can't get. Desperado ah you ain't gettin' no younger. Your pain and your hunger they're drivin' you home. Freedom oh freedom. That's just some people talkin' Your pri ... ld all alone. Don't your feet get cold in the wintertime? The sky won't snow and the sun won't shine. It's hard to tell the nighttime from the day. You're losin' ... it funny how the feeling goes away? Desperado why don't you come to y
99 3.Why Worry I'll wipe away those bitter tears I'll chase away those restless fears That turn your blue skies into grey Why worry there should be laughter after pain There should be sunshine ... now Why worry now Baby when I get down I turn to you And you make sen
100 2.Better Day ut we got away And drank to all the days That we had whiled ... l the days That we had whiled awayJust playing robin hood a little out of phase And then the nightmares come And you ... n the nightmares come And you get blown away(when your friends go away on last chorus) And up in your room your walls are cold You find your head is holding out For the welcome of a better day And t ... n the nightmares come And you get blown away And up in your room Yo

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】