魔鏡歌詞網

關於 eyes + on + me 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 2.Unfulfilled he last time you looked into my eyes Saying you need me by your side Looking back years have one by Every moment I visualize Sometimes I find it hard to deny Losing the things that I've desired This is life for all of my regrets I would rather smile than cry Why ... ry Why should people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams Why we hide for most of our lives Feelings for our loved ... lives Feelings for our loved o
2 8.Extra- Life X棉褲 X Doris X Goata Kandy 奎仔-Game Time8.Extra- Life X棉褲 X Doris X Goata Kandy作詞棉褲、奎仔作曲 Doris、棉褲、奎仔編曲 Goata Kandy拿著原子筆在這個現實裡有什麼是比堅持自己更難的題 you wanna do a big沒有誰輸得 ... 有誰輸得起這遊戲來自天父 nobody can judge me我為自己辯護 Damn Play on play賽局延長重新run this game打開後背包我的補血藥怎麼都不見眼前逐漸黑回憶都浮現 Man還沒結束還沒
3 5.Action(feat. Mixin) 5.Action(feat. Mixin)作詞 Mixin GALI作曲 Mixin GALI編曲 KWORLD Put ... ALI作曲 Mixin GALI編曲 KWORLD Put me right up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emoti ... t Show more feelings and emotion carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action Action(!
4 1.深夜電話粥(&雨馨) you catch me you want me catch you你說你討厭僞裝有時笑比哭還難受向我傾訴你的過去甚至你的恐懼你清澈如水在我懷裡哭的歇斯底裡 falling in love baby不止因爲你的身體 picking love with ... aby不止因爲你的身體 picking love with me到第二天太陽升起 falling in love baby迷失在你給的隨意 picking love with ... aby迷失在你給的隨意 picking love with me想把擁有的都給你深夜煲電話粥而我正
5 4.超快感 野的心裡Just tonight I need your love在你眼裡看到了我自己Just t ... 了我自己Just tonight I need your love無法抑制讓我今晚靠近你Just t ... 晚靠近你Just tonight I need your love為你忍耐為你付出的愛Just t ... 付出的愛Just tonight I need your love時間太快讓愛變的無奈 I need ... 野的心裡Just tonight I need your love在你眼裡看到了我自己Just t ... 了我自己Just tonight I need your love無法

6 4.為你(For You)(feat. GALI) -二分心相(Bicameral Mind)4.為你(For You)(feat. GALI)作詞 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD編曲 Gold Child Drowning in your ... 曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I can't get enough There's ... ne I can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call ... u could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about ti ... ing my line. Now it's about ti(
7 1.全部都是你 Dragon Pig-全部都是你1.全部都是你作詞 Drag ... br>作詞 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang作曲 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang演唱 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang我的眼裡都是你甜甜蜜蜜 u know what I ... Wang我的眼裡都是你甜甜蜜蜜 u know what I mean對你說我喜歡你我們一起牽手去旅行 Cnballer Yeah yeah hey let's get it好想對你說我喜歡你 baby It's g ... 's get it好想對你說我喜歡你 baby It'
8 4.Angel Disco Love e天使迪斯可之愛 Don't wanna stop不想要停 Keep me on and on讓我不斷地 Rising爬升 The night has just begu ... e愛的羽翼 Fly me to the top讓我飛高高 Above the morning sun越過清晨的太陽 Shining閃耀 My treasure w ... 過清晨的太陽 Shining閃耀 My treasure won't be gone.我的寶藏一直在那 Angel lover天使愛人 She's under cover她改名換姓 Like late night fever像夜晚的狂熱 No way for ... night fever
9 8.Libidream s in your eyes等待你眼裡的淚水 Falling from the sky.從天空落下 It's calling when I它正呼喚當我 Falling into you投向你去 Said you living in the zoo.說你住在動物園裡 We are al ... We are all waiting for the moon我們一起等待月亮 Rising in the air.爬升到空中 Let ... 爬升到空中 Let me be there for you for you.讓我為了你在那吧為了你 ... 或永遠不 Head on the sky抬頭看天空 Lovers give up their min ... 們不
10 1.TRAP BAG AT$編曲 ROLLMEAJOINTYELLA出門打拼不會忘了我的trap bag make this shit ga ... 忘了我的trap bag make this shit game don't stop出門打聽把錢賺到我的trap bag I'm milly rock ... 把錢賺到我的trap bag I'm milly rock on any block出門小心走到沒人走到過的前方絕對不把腳停下就是要贏 I ... 停下就是要贏 I don't care bout shit I'm a ghetto boy沒有在怕 ... h這裡不歡迎你歡迎money in Yeah Keep low key a
11 1.You're Not Me ou're Not Me1.You're Not Me電影金錢世界中文宣傳曲作詞Jayda ... 宣傳曲作詞Jaydaone廖允杰作曲Jaydaone廖允杰編曲 Lil Pan潘信維 All eyes on me聚光的衝擊掌握決定觸動全世界的神經上流遊戲下流的規矩揮霍成癮卻不願贖回我的心 ... 光明 But I won't be defeated You're not me All eyes on me全視的秩序善惡不明唯有名利才是真理上流悲劇下流的
12 5.Goodbye Christmas- English Ver. call my name if you remember tonight We ended our time on this night Used to be the one yes it breaks my heart Where did you go? Why are you so far away? Every ... hy are you so far away? Every memory keeps bringing you back I can't even count the sleepless nights Yes I was wr ... sleepless nights Yes I was wrong oh you were right I wonder if I had listened to you one more time I'm falling I'm falling down Everyone's happ
13 2.Close Your Eyes(feat. Skye)(Huangfu Remix) lose Your Eyes(feat. Skye)(Huangfu Remix)作詞 VINEM作曲 VINEM Give ... mix)作詞 VINEM作曲 VINEM Give me a chance to walk you out out of the darkness you're trying to escape from. Give ... e trying to escape from. Give me a hint so that I know in the million people that I could be the one. Do you feel it? Feel the music booming loud ... ? Feel the music booming loud on the dance floor. Let it flow in let the rhythm ... Let it flow in let th
14 3.月亮肩胛 ike drunk on the moon but water in the cup how can this be.(就像在月光下醉了但我只喝了一杯水) Your neck to my shoulder from a line.(從你的脖子到我肩胛間有根線牽引)如果我的輕浮已經變成一種習慣你看燈火闌 ... 時代越想真槍實彈的幹姑且流一身汗來濕潤so faraway eyes(深邃的雙眼)你喜歡流氓Vibe(印象)我喜歡扮演的壞讓渴望流淌得自在一 ... 當指環 Marry me.(嫁給我) Touching tasting ki
15 5.老大(Boss)- Chinese Ver. sis Maxx Song作曲張藝興 Command Freaks編曲張藝興 Command Freaks You gotta trust ... ommand Freaks You gotta trust me Nothing ever bust me Pretty girls wanna get with me Dudes wanna hush me Hey baby I got the rhythm new flow Got a dozen of'em I put it ... ow Got a dozen of'em I put it on show They see me rolling wanna be like me All you hear is rumble cause you can't be ... is rumble cause you can't be me I don't deal with
16 1.Coming Home .Coming Home作詞潘瑋柏作曲潘瑋柏我想我不用重新介紹請不用太多指教三秒鐘之內就可以讓大家尖叫天堂之門敞開大門叫我安心回家何必滾燙人間浴火忍受喧囂謾罵但我清楚拒絕絕對的不妥協血滴下我的臉回來站在你面前 Dear Lord please let ... 臉回來站在你面前 Dear Lord please let me see another day.浴火鳳凰展開雙翼 ain't no kid n play I was g ... 雙翼 ain't no kid n play I was gone ne
17 2.天上人間 u look at me All those memories What I can't leave behind從未忘記你放 ... 蜜會凋零 Your eyes are all I see Your murmur stays witme The wind blows over us The sun sinks into sleep Here we are face to face the wind rolling into the sea I can't leave behind all t ... I can't leave behind all the memories Here we are hands on heart Life tastes so bittersweet I c
18 8.Bravery n Every time I restrain Don't give me one more chance to cry So I could never stay behind Why people change that face so easily It makes ... that face so easily It makes me crazy They always tell me that I should leave I still can't understand The snap can be always staying around All my words inside turn around The story's ab ... to say*I just wanna close my eyes Speak to my mind''It will be fine!'' At least I could try Open my ... At least I coul
19 2.All eyes on me 2.All eyes on me作詞 T.I.G鐵巨人作曲 T.I.G鐵巨人 ay他們看我 Practice all day為了總有一天能夠展翅高飛犯了錯閉上眼我向上贖罪想要爬上頂端他們說我不配 yeah all ... 閉上眼我向上贖罪想要爬上頂端他們說我不配 yeah all eyes on me從零到有還未曾作弊曾經看不起我現在對你狙擊 Shut the fuck up ready to the D.I.E我將要站上大舞台新的規則有我主宰看那些敵人一
20 7.Little Monkey Rides on the Little Donkey 7.Little Monkey Rides on the Little Donkey I'm pretty tired the monkey said to me I see nothing from your eyes cause we know Something here is changed and time won't go back I will keep that in mind thonkey said I see something from you eyes cause we know Nothing here is changed but you d ... hing here is changed but you don't go back I'm so worried that's why i need so ... o worried that's why i need some b

21 12.My Monday Throne br>12.My Monday Throne No story for the song today no place for your phantom to stay I want your words to be true when I need you back yeah For ... when I need you back yeah For me this is too hard to try We're going to low your low ride and the thr ... low your low ride and the throne will be mine When you leave me babe yeah Don't worry for my work today no story for your phantom to play I want the words to be true when I need you bad yeah For .
22 10.The Mountain rcle of Time(英文版)10.The Mountain作曲 Weifan Chang張衞帆 I have to leave everything. An elder of the village told ... An elder of the village told me“the only way to escape is to walk through the mountain.” It's a mountain covered with thousand-year-old trees a path virgin of human pre ... er. The voice of a dead man came from far away and burst into my ears all of a sudden He said“Why are you here? Here is the graveyard of the ... Here is the
23 10.Natural High(2017世大運版) Oh ya All eyes on me收集好勝心十項全能運動媽都叫我拿第一高角度飛踢晃晃溜個冰百米賽跑只聽槍聲只跟 ... 過肩摔戰擂台比賽 Don't mind YA! For you For Youth For heal ... 害射金牌 You gonna try Let's try試試看 That's my flo韻律體操1 ... 單刀球彈道兇比賽 Don't mind YA! For you For Youth For healthy life絕命扣殺準備買單 YA~ You g ... healthy life絕命扣殺準備買單 YA~ You gonna try Le
24 1.悟空 you were on This is a whole new chapter See I once was a King Now I serve my master My master is a master of self He taught ... is a master of self He taught me how to master myself My master is the servant of people Seeks to give strength to the feeble It's g ... strength to the feeble It's gonna be a long long journey But I'll protect him from evil So ... I'll protect him from evil Someday we'll find the wisdom One day we'll carry the light
25 11.悟空(Demo) you were on This is a whole new chapter See I once was a King Now I serve my master My master is a master of self He taught ... is a master of self He taught me how to master myself My master is the servant of people Seeks to give strength to the feeble It's g ... strength to the feeble It's gonna be a long long journey But I'll protect him from evil So ... I'll protect him from evil Someday we'll find the wisdom One day we'll carry the light
26 1.Hi Goodbye u brought me sorrow and I traded you pain妳帶來哀傷和我交換痛苦 I listened to your tears as you heard ... ed to your tears as you heard me do the same當我聽見妳掉淚妳也聽著我哭 At least it's comforting to know our similarities remain欣慰的是我們仍有相同之處吧 Not just foul words from dirty mouths anyway不只 ... 我想念我們曾擦出的點滴 it's screwed up sometimes but I think it was worthy of that或許有時搞砸了
27 12.Wonderful Tonight ts12.Wonderful Tonight It's late in the evening She'ondering what clothes to wear. She puts on her make-up And brushes her long black hair. And then she asks me'Do I look all right?' And I say'Yes you look w ... ght?' And I say'Yes you look wonderful tonight.' We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady That's walking around with ... dy That's walking around with me. And then she asks me'Do you feel al
28 2.Never Let You Go There's something on your mind Baby let it out cuz we're running out of ti ... ut cuz we're running out of time Cuz I know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let ... my life Slow it down just let me hold you Close your eyes just let me touch you Cuz I'll do do anything for ya Tell ... ll do do anything for ya Tell me I gotta know Girl you make me lose control Tell me Tell me n
29 2.Heart Attack LIVE IN HONG KONG2.Heart Attack作詞劉卓輝作曲 Danielle Senior Didrik Thott Sebastian Thott Markus Bøgelund編曲 Danielle Senior Didrik Thott Sebasti ... ian Thott Markus Bøgelund(all eyes on you all eyes on me all eyes on you)高溫似火的氣氛急需要衝刺身體已不可歇止電量要充裕就像被電擊的拍子現在躍躍欲試怎麼你可一走了之扮做並未在意緊急到不可制止生死已一線此刻
30 6.Obession r>6.Obession作詞阿瑞斯、文歌作曲阿瑞斯 Run away into a cloud I've found a missing chance The ... ve found a missing chance The one I kept close to my heart at nights I couldn't sleep Stranded in a sky With no parachute Linger ... sky With no parachute Linger on and fight what can be tamed Eyes that met and eyes that wept Are innocent tonight Glorious like shooting stars We aon our way to land Falling from the sky With no
31 3.Heart Attack elund(all eyes on you all eyes on me all eyes on you)高溫似火的氣氛急需要衝刺身體已不可歇止電量要充裕就像被電擊的拍子現在躍躍欲試怎麼你可一走了之扮做並未在意緊急到不可制止生死已一線此刻你可否對此能盡快表示就像被電擊的拍子現在躍躍欲試怎麼你可一走了之但是沒辦法再把持人生的際遇若太遲沒地利天時人心不可救治 ... 的際遇若太遲沒地
32 1.Burgundy勃根地紅 ike old times passing by is the color of the tides sweet ... the color of the tides sweet memories comfort me and give me the light Burgundy like glooming in your ... urgundy like glooming in your eyes is the color of the night when the waves rhy ... f the night when the waves rhymes repeatedly oh this is the sign Alright let's surf ... s the sign Alright let's surf on the time only we own the ride tonight maybe we could come
33 1.Heart Attack elund(all eyes on you all eyes on me all eyes on you)高溫似火的氣氛急需要衝刺身體已不可歇止電量要充裕就像被電擊的拍子現在躍躍欲試怎麼你可一走了之扮做並未在意緊急到不可制止生死已一線此刻你可否對此能盡快表示就像被電擊的拍子現在躍躍欲試怎麼你可一走了之但是沒辦法再把持人生的際遇若太遲沒地利天時人心不可救治 ... 的際遇若太遲沒地
34 9.Forever you out tonight just like the other times I can't explain it always feels like our first ti ... always feels like our first time I never thought that I would find a love so fine I'll lay it all ... love so fine I'll lay it all on the line But love is a two way exchange in the best way Wanna know if you are feeling the sa ... know if you are feeling the same way I doJust give me the okay don't lead me the wrong way It's time that you
35 4.小鹿亂撞 ght Got some champagne in my hotel this could be a lovely night But I'm sitting all al ... y night But I'm sitting all alone Looking right down on my phone Thinking what if I approached you Took your hand and go Baby girl You're not just so ... o Baby girl You're not just somebody else小鹿亂撞 hit the spot脫離不了你的誘惑 day and night(oh no) You make my heart go Da la la la Girl you make my heart go Da la la la Gir ... make my heart go Da la la la T
36 1.點止冰冰 y Still remember the times when all they did was hate Now all eyes on me wanna hear what I have to say About all the love that's been thrown my way足足等咗三年再加多三年演埋戲青筋都現邊個話唔使努力先黐線 But like my mama used to s ... o好一羹差一羹分杯羹我樂此不疲是冷口味 Taste it don't waste it Taste it don't waste it Taste it don't waste it Taste it don't waste it打低超低溫先不靠僥倖
37 10.Still you leave me alone a little sadness filled with my heart when all things be forgot re ... t when all things be forgot remember you and this love love you all the ti ... this love love you all the time love you all my life even until cry Silence every night I wanna stay your side and be in your ... stay your side and be in your eyes tonight I wanna you be mine when we being apart I miss you through the blue star when I walk in the dark rely ... when I walk
38 1.Your Love 曲羅孝勇林師傑編曲Jonnic Lee Thompsett監製Johnny Yim Baby girl put your hands up in the air Baby girl let ... s up in the air Baby girl let me see your body rock Baby girl put your hands up in the air Baby girl let ... s up in the air Baby girl let me see your body rock男孩們沉迷玩意最愛看汽車雜誌去派對醉酒放肆男孩們毫無大志最怕報告加會議拮据到再三透支多得你的愛使我知新工作都有新構思模型能全部棄置多
39 5.Unleashed e Said to me that they had plans All it took was just ... ad plans All it took was just one second And the stage began to dance But in one move The whole wide world came crashin' down And the light came shinin' through Inside you know the future ... gh Inside you know the future Only can depend on you Fight or flight is what you make of Every tickin' of the clock All ... very tickin' of the clock All eyes on you When the music begin
40 2.I Do -Crazy Summer Love2.I Do作詞 Greg作曲 Samuel、Greg好想把鞋帶綁一起走到哪就都在一起即便就這樣一直到老看著那最愛的微笑想抱你想吻你想愛你想陪你 I NEED IT I ... 最愛的微笑想抱你想吻你想愛你想陪你 I NEED IT I MEAN IT I'M READY FOR THIS遇見你 IT'S GRAVI ... Y無法抗拒的魔力 DON'T ASK ME IF I WOULD I COULD AND I DO I DO I DO ... Y無法抗拒的魔力 DON'T ASK ME IF I WOULD I COULD
41 9.Song About Love 小日子9.Song About Love作詞 Dino李玉璽作曲 Dino李玉璽 Open your ... 詞 Dino李玉璽作曲 Dino李玉璽 Open your eyes tell me your story I see the memories coming down from your tears Did your ... down from your tears Did your eyes smile or it was sorrow I can't tell when you look at other side I know what makes you cry cause you did the sa ... s you cry cause you did the same to me See Look at me I was here every time
42 6.Lullabye y angel time to close your eyes晚安我的天使現在是閉眼的時候 And save these questi ... 現在是閉眼的時候 And save these questions for another day把所有問題留到改天吧 I think I know what you've been asking ... know what you've been asking me我想我知道你一直要問我的是什麼 I think you know what I've been trying to say我想你知道我一直表達的是什麼 I promised I would never leave you我答應過我永遠不會離開
43 3.王者之聲 get hot tonight What Up What Up大鼓響起劃破片刻寧靜沈默不語並不代表我是屬於懦弱個性這是我的王國駕到I am the king yo成千上萬萬中選一千萬不能有千萬口中眼中投射出的一道極光沖破一片迷茫照亮黑夜發光就讓全身血液細胞跳動 letz ride ... drop it we hot yea we get it on tonite Tonight is the night You wanna get high懸空 ... 空的心拒絕再等待 Tonight is the night You wanna get high
44 4.Love You More Than Anyone e Than Anyone電影犀利人妻主題曲作詞 Adrian Fu作曲 Adrian Fu編曲劉志遠、Adrian Fu See the life before ... Adrian Fu See the life before me looking inside my weary eyes The grass's always greener has our love bey ... lways greener has our love beyond the sky Everyone is looking and the pieces of my heart You're the ... pieces of my heart You're the only one who makes it all okay and everything's alright See the looking inside my
45 1.Forever you out tonight just like the other times I can't explain it always feels like our first ti ... always feels like our first time I never thought that I would find a love so fine I'll lay it all ... love so fine I'll lay it all on the line But love is a two way exchange in the best way Wanna know if you are feeling the sa ... know if you are feeling the same way I doJust give me the okay don't lead me the wrong way It's time that you

46 8.Forever(Digital Dog Radio Edit) you out tonight just like the other times I can't explain it always feels like our first ti ... always feels like our first time I never thought that I would find a love so fine I'll lay it all ... love so fine I'll lay it all on the line But love is a two way exchange in the best way Wanna know if you are feeling the sa ... know if you are feeling the same way I doJust give me the okay don't lead me the wrong way It's time that you
47 1.EVERYTHNG CHANGES(Bii畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽) > Springtime just reminds me of your blue eyesJust like the blue skies overhead春天讓 ... 藍天 And Summer just reminds me of your warm smileJust like the sunshine and the l ... st like the sunshine and the long nights we spent而夏天讓我憶起你溫暖的笑顏彷彿陽光與我們共渡的漫漫長夜 Cos days turn into weeks I watch the seas ... rn into weeks I watch the seasons change日復一日季節不停改變 But I'm still waiting Waiti
48 6.Porcelain Princess Palace other persons' shoes again she starts to walk For a milli ... she starts to walk For a million miles she runs she never stops She's a soldier during the day But her armour never scarred from the knives She's soft yet never f ... ragile Drained but she paints on a smile day after day. But she's just a child And I'm hoping I could just Take her away Far far away I'll keep her safe In the po ... dreams We'll fly to the sky Alongside The milky way In the porcelain princess'
49 1.Everything Changes(當一切改變)(畢書盡&陳勢安&陳彥允&李玉璽) r>作詞 Braddon Williams Amy Pearson作曲 Braddon Williams Amy Pearson Springtime just reminds me of your blue eyesJust like the blue skies overhead春天讓 ... 藍天 And Summer just reminds me of your warm smileJust like the sunshine and the l ... st like the sunshine and the long nights we spent而夏天讓我憶起你溫暖的笑顏彷彿陽光與我們共渡的漫漫長夜 Cos days turn into weeks I watch the seas ... rn into w
50 8.Till You Save Me You Save Me作詞Jade Dong作曲汪定中 Brown eyes flickering with light Messing with my mind I'm red drunk like your wine No other soul will look at you the way I do Want your heart racing next to mine Yo ... deny Do I have to sing you a song in the night? And read you all those stories that I wroteJust to let you know that I am dying Oh I'm dying As the days move ... Oh I'm dying As the days move on and on And the moon bleeds red and woe
51 24.Wonderful Tonight Y Collection24.Wonderful Tonight作詞 Eric Clapton作曲 Eric Clapton It's late in the evening She's wondering what clothes to wear She puts on her make-up And brushes her long blonde hair And then she asks me Do I look all right? And I say Yes you look w ... ight? And I say Yes you look wonderful tonight We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady that's walking around with ... dy that's
52 10.All My Love k in your eyes oh to look in big brown eyes It takes me by surprise how innocent you are would you give ... nocent you are would you give me your hand and together we'll leave footprints in the sand You're the ... prints in the sand You're the one that makes me be a better man and I'm your man so what's the plan for when the clouds...with their frowns co ... clouds...with their frowns come we'll turn them with a smile We'll be singing in the rain we'
53 7.Ocean into your eyes To me they're singing Songs of the whales Like undercurrents Rushing through my veins Turning into hurricanes You're the origin You're the c ... You're the origin You're the consequence And everything inbetween You are the questi ... g inbetween You are the questions You are the answers Finally I'm free I'm like raindrops Falling ... ee I'm like raindrops Falling on the river Turning into waves Flowing to the ocean I'll sing like raindrops Fal
54 7.One Shot 因你而在7.One Shot小提琴特別演奏 feat.王力宏作詞林俊傑 Mike C ... 俊傑王力宏Just one shot Is all you got to make or break into your fa ... to make or break into your fameJust one shot They will lift you up and take you down the sa ... ou up and take you down the same Only got one shot Will you give it all you've got Let it take you to the top Or will you bleed it out in vain? ... ill you bleed it out in vain? Only
55 5.Lovely Day hurts my eyes And something without warning love Bears heavyon my mind Then I look at you And the world's alright with ... And the world's alright with meJust one look at you And I know it's gonna be A lovely day Lovely day lovely day lovely day When the day that lies ahead of ... en the day that lies ahead of me Seems impossible to face When someone else instead of me Always seems to know the way Then I look at you And the world's
56 12.How Deep Is Your Love know your eyes in the morning sun I feel you touchme in the pouring rain And the moment that you wander far from me I wanna feel you in my arms again. And you co ... u in my arms again. And you come to me on a summer breeze Keep me warm in your love then you softly leave And it's ... hen you softly leave And it's me you need to show How deep is your love love love How deep is your love How deep is your love I really need to learn'caus
57 7.Heaven Knows 's always on my mind From the time I wake up'til I close my eyes She's everywhere I go She's all I know And though she's so far away It just keeps gettin' str ... away It just keeps gettin' stronger everyday And even now she's gone I'm still holding on So tell me where do I start'Cause it's breaking my heart D ... Cause it's breaking my heart Don't wanna let her go Maybe my love willme back some day Only heaven knows And maybe ou
58 11.Baby Tonight >11.Baby Tonight作詞潘瑋柏作曲潘瑋柏編曲Jeremy G. You packed up all your clothes said you want to be al ... clothes said you want to be alone Left the keys at the door I guess you wanna leave t ... door I guess you wanna leave tonight Looking at the picture frame that had both of us inside and all the things I did for you I guess I never made things right But I can't just let you go So baby ... an't just let you go So baby tonight tonight I ju
59 8.One more try 有人在等8.One more try作詞韋禮安作曲韋禮安 You making ... try作詞韋禮安作曲韋禮安 You making me suffer by using your own words Lockinme in your basement of total confusion I don't know just what to do to make my way all back to you Try to find the stairs but you ain't even there I think you're under cover ... using all your stuff to keep on confusing me in your ambiguity but I still wanna jump in
60 10.Wonderful Tonight 譚詠麟-Time After Time(譚詠麟&杜麗莎)10.Wonderful Tonight作詞 Eric Clapton作曲 Eric Clapton編曲Johnny Yim監製Johnny Yim A It's late in the evening She's w ... 's late in the evening She's wondering what clothes to wear She'll puton her make-up and brushes her long blonde hair And then she asks me A+T Do I look all right A And I say yes you look A+T W ... A And I say yes you look A+T Wonderful ton
61 5.How Deep Is Your Love Jazz - A Song For You5.How Deep Is Your Love作詞 Gibb Barry Alan、Gibb Maurice Ernest、Gibb Robin Hugh作曲 Gibb Barry Alan、Gibb Maurice Erne ... Robin Hugh Aah... I know your eyes in the morning sun I feel you touchme in the pouring rain And the moment that you wander far from me I wanna feel you in my arms again And you co ... ou in my arms again And you come to me on a summer breeze Keep me warm in your love then you
62 13.They Long To Be CLOSE TO YOU >13.They Long To Be CLOSE TO YOU作詞 BACHARACH BURT F、DAVID HAL作曲 BACHARACH BURT F、DAVID HAL Why do birds suddenly appear Every ti ... birds suddenly appear Every time you are near?Just like me they long to be Close to you Why do stars fall down from the sky Every ti ... all down from the sky Every time you walk by?Just like me they long to be Close to you On the day that you were born the angels got together And decided to create a
63 5.Cry t I'll be on my way so now But all there you stood before my ... all there you stood before my eyes All dressed in white just seem to ameJust like an angel in front of me Oh you look so good I was gonna cry Darling can't you see that I'm just g ... can't you see that I'm just gonna die If I can't have you by my side I want to hold you in my arms And I want to keep you safe from the heart But all it doesn't ... it doesn't seem let you need me I
64 18.For The First Time e First Time Are those your eyes? Is that your smile? I been looking at you for ever Yet I never saw you before Are these your hands? Holding mine? Now I w ... r hands? Holding mine? Now I wonder how I could have been so blind And for the first ti ... so blind And for the first time I am looking in your eyes For the first time I'm seeing who you are I can't believe how much I see When you're looking back at ... e When you're looking back at me Now
65 7.The Nurse Who Loved Me Who Loved Me作詞 Ken Andrews Greg Edwards作曲 Ken Andrews Greg Edwards編曲周國賢 Alex Li監製周國賢 Alex Li Say hello to the rug's topography It holds qu ... interest with your face down on it Say hello to the shrinking in your head You can't see it but you know its there so d ... it but you know its there so don't neglect it I'm taking her home with me all dressed in white She's got everything I need pharmacy keys She's falling hard for ... y ke
66 3.Stay for Awhile picture's on my wall You are my one and all I know you'll be mine And whenever I open my ... e mine And whenever I open my eyes Oh~ I can see you walking through the door We're standing ... rough the door We're standing on the edge of something more Even though I've said it all beforeJust stay for awhile Promise that I will be there for you That I know you're my ever ... know you're my every dream come true You don't have to ask me I'll be your
67 7.Close to You r? Everytime you are nearJust like me They long to be Close to you Why do stars Fall down from the sky? Everyti ... all down from the sky? Everytime you walk byJust like me They long to be Close to you(*) on the day that you were born The angels got together and decided To create a dream co ... d decided To create a dream come true So they sprinkled moondust in your hair Of gold and starlight in your ... Of gold and starlight in your eye
68 9.Last Christmas r to save me from tears I'll give it to someone special Last Christmas I gave you my heart But the very next day You gave it away This year to save ... ave it away This year to save me from tears I'll give it to someone special Once bitten and twice shy I keep my distance but you still catch my eye Tell ... t you still catch my eye Tell me baby do you recognise me? Well it's been a year it doesn't surprise ... en a year it doesn't surpris
69 12.Muffin Man(英) lies We won't take this from them anymore We're not astray We're not asha ... e're not astray We're not ashamed Come on down my friend from here There's a chance I know of rain Wash those tears you have inside It's a fear it will subside You should ... Change it any way you can Rhyme it like the Muffin Man You should try you should try#You d ... hould try you should try#You don't need to hide it anymore It's OK you can feel I d ... ymore It's OK you can fe
70 2.With or Without You-U2 br>作詞 Hewson Pauul David、Evans Dave、Clayton Adam、Mullen Larry作曲 Hewson Pauul David、Evans Dave、Clayton Adam、Mullen Larry Sww the stone set in your eyes See the thorn twist in your side I wait for you Sleight of hand and twist of fate ... ght of hand and twist of fate On a bed of nails she makes me wait And I wait without you With or without you With or without you Through the storm we reach the shore You give it all but I wa ..
71 8.I Will Be There For You hrough my eyes It was over then the pedals had withered Baby I know you there is nothing you can explain You told ... hing you can explain You told me so I m not the one to follow I ll be there for you if you re hurting And the smile ... you re hurting And the smile on your face is gone I will know let you go fly off tomorrow I ll be there for you l ... morrow I ll be there for you long as I breathe there is always a place you can go I ll give you my stren
72 8.This Love ng in her eyes The chaos that controlled my mind Whispered goodbye and she got ... Whispered goodbye and she got on a plane Never to return again But always in my heart This love has taken it's toll ... This love has taken it's toll on me She said goodbye too many times before And her heart is breaking in ont of me I have no choice cause I won't say goodbye anymore I tried my best to feed her appetite Keep her coming every night So hard to
73 16.The Blower's Daughter goes easy on me Most of the time And so it is The shorter story No love no glory No hero in her sky I can't take my ... ro in her sky I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes... And so it isJust like you said it should be We'll both forget the breeze Most of the ti ... rget the breeze Most of the time And so it
74 16.How deep is your love know your eyes in the morning sun I feel you touchme in the pouring rain And the moment that you wander far from me I wanna feel you in my arms again And you co ... ou in my arms again And you come to me on a summer breeze Keep me warm in your love and then softly leave And it's ... nd then softly leave And it's me you need to show Chorus: How deep is your love I really need to learn Cause were living in a world of fools Breaking us d
75 8.Love Will Come ve Will Come作詞 Van Ness Wu Siam PatamaJustin Michael作曲Justin Michael Siam Patama tie ... ustin Michael Siam Patama tie me up or let me run across the skies through space and ti ... the skies through space and time memories gone through this song from dusk till dawn go on and on now breathe just breathe yea breathe breathe now breathe just breathe yea breathe breathe breathe love will co ... e breathe breathe love will come
76 9.Stand By Me .Stand By Me作詞 Ben King、Jerry Leiber、Mike Stoller作曲 Ben King、Jerry Leiber、Mike Stoller Nothing's impossible Nothing's unreachable When I a ... able When I am weary You make me stronger This love is beautiful So unforgetable I feel no winter cold When where together When were together Will you stand by ... re together Will you stand by me Hold on and never let me go Will you stand by me With you I know I belong When the story g
77 11.The Blower's Daughter goes easy on me Most of the time And so it is The shorter story No love no glory No hero in her sky I can't take my ... ro in her sky I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes off you I can't take my eyes... And so it isJust like you said it should be We'll both forget the breeze Most of the ti ... rget the breeze Most of the time And so it
78 4.Total Eclipse Of The Heart It's My Time(夢想啟航)4.Total Eclipse Of The Heart(Turn around) Every now and then I get a little bit l ... and then I get a little bit lonely And you're never coming round(Turn around) Every now and then I get a little bit tired Of listening to the sound of my tears(T ... e best of all the years have gone by(Turn around) Every now and then I get a little bit terrified And then I see the look in your ... d then I see the look in your eyes(Turn Around bright
79 8.Life ng(恭碩良) Sometimes you lose Sometimes you gain You go to sleep at night just to stay awake So ... at night just to stay awake Sometimes you fall Sometimes you crawl You do what you gotta do rmember stand tall Sometimes you cry Sometimes you try We gotta try for a very long time Until we there we never there.. Make sure what you say or do you'll never regret Life's not what it seems to be Am I the ...
80 2.To Make It Better n up your eyes for the mofo underground sound laye ... m tree下summer time我們stay cool with them alligators你知道這是什 ... 不挺 Riding on mine six lander of wheel能不能夠不停這不是Down south這是East-coast這是 ill track這是ill flow這是我的hommie我的party這是我的people這是一場好夢most definitely ... 我的people這是一場好夢most definitely Me and my hommie Going to stay down here ... uck那個 sue me Crying loud
81 7.Truly Madly Deeply ill be strong I will be faithful'cause I'm countinon A new beginning A reason for living A deeper meaning yeah我會是你的夢想我會是你的願望我會是你的幻想我會是你的希望我會是你的愛、你所需要的一切每一次呼吸之後我就更愛你一點真誠、瘋狂而深深的愛著你我會堅強充滿信心因為我指望於一個新的開始一個生存的理由一個更深的意義[chorus] I want to ... rus] I want to stand with you on(
82 34.The End Of The World 陳奕迅-Duo Concert Live34.The End Of The World作詞 Sylvia Dee作曲 Arthur Kent Why does the sun go ... thur Kent Why does the sun go on shining? Why does the sea rush to shore? D ... does the sea rush to shore? Don't they know it's the end of the world'Cause you d ... e end of the world'Cause you don't love me anymore? Why do the birds go on singing? Why do the stars glow above?on't they know it's the end of the world It ended when I los
83 2.Stuck on u 豪-REFLECTIONS2.Stuck on u作詞 YUUKI(Digz inc)作曲 YUUKI(Digz inc)Just tell ... c)作曲 YUUKI(Digz inc)Just tell me what to do? Come on…きっとこんな下手な後悔をすることはこの先もうないよ何年經って時代(とき)過 ... 、こんな言葉も。(Don't go) I need u(Just stay please girl me back) come back(come back)(Don't go) I want u(Just stay please girl me back) come back(com
84 3.by my side 曲林一峰 Kiss me goodbye gone too soon I did give you my heart can't deny Hoon let go never sure Only can make believe all this time Coffee cigarettes not my style Pretty faces around but not right D ... y faces around but not right Don't cry won't cry I won't cry Be with you I just close my eyes So far away I can hardly make you mine So l ... can hardly make you mine So long the day you were always on my mind But in m
85 1.Bad 方大同-Timeless 演唱會 Live 專輯1.Bad Your Butt Is Mine G ... >1.Bad Your Butt Is Mine Gonna Take You RightJust Show Your Face In Broad Daylight I'm Telling You ... road Daylight I'm Telling You On How I Feel Gonna Hurt Your Mind Don't Shoot To Kill Come On Come On Lay It On Me All Right... I'm Giving You On Count Of Three To Show Your Stuff Or Let It Be... I'm Telling YouJust Watch Your Mouth I Know Yo
86 14.Georgia On My Mind 方大同-Timeless 演唱會 Live 專輯14.Georgia On My Mind作詞 Hoagy Carmichael Stuart Gorrell作曲 Hoagy Carmichael Stuart Gorrell Georgia Georgia the whole day throughJust an old ... day throughJust an old sweet song Keeps Georgia on my mind Talkin''bout Georgia I'm in Georgia A s ... out Georgia I'm in Georgia A song of you Comes as sweet and clear as moonlight through the pines Other arms reach out to ... pines Other arms reach out t
87 16.Wonderful Tonight 方大同-Timeless 演唱會 Live 專輯16.Wonderful Tonight原唱 Eric Clapton It's late in the evening. She's wond'ring what clothes to wear. She puts on her make up and brushes her long blonde hair. And then she asks me:'Do I look alright?' And I say'Yes you look w ... ght?' And I say'Yes you look wonderful tonight.' We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady that's walking around with ... dy
88 13.Fino a Ti Amo 製王梓軒 Tell me one thing I don't know and I'll tell you something in return. Three times' a charm charm me while you try and put that cocky faceon. Let's face the facts and dim the lights or is there so ... dim the lights or is there something I should know as we slide into this mo ... know as we slide into this moment counting breaths as we go?(It's over) Over the top over my head say baby it's(over) Over the top over my head say ba
89 3.Bad chaelJackson作曲 MichaelJackson Your butt is mine Gonna tell you rightJust show your face In broad daylight I'm telling you ... road daylight I'm telling you On how I feel Gonna hurt your mind Don't shoot to kill Come on. Ta. Come on. Lay it on me All right... I'm giving you On count of three To show your stuff Or let it be... I'm telling youJust watch your mouth I know your ga ... atch your mouth I know your ga
90 6.Georgia on my mind 6.Georgia on my mind作詞 Hoagy Carmichael Stuart Gorrell作曲 Hoagy Carmichael Stuart Gorrell Georgia Georgia the whole day throughJust an old ... day throughJust an old sweet song Keeps Georgia on my mind Talkin'‘bout Georgia Georgia A s ... lkin'‘bout Georgia Georgia A song of you Comes as sweet and clear as moonlight through the pines Other arms reach out to ... pines Other arms reach out to me Other eyes smile tenderly Still in pe
91 8.Wonderful tonight 定版)8.Wonderful tonight作詞 Eric Clapton作曲 Eric Clapton It's late in the evening She's wondering what clothes to wear She puts on her make-up And brushes her long blonde hair And then she asks me Do I look all right? And I say Yes you look w ... ight? And I say Yes you look wonderful tonight We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady that's walking around with ... dy that's walking arou
92 3.Love Eternity2009 ax Yeah come on close there I still recall The first me I laid eyes on you I can't believe The way I feel inside for you I can't explain The reas ... r you I can't explain The reason why I feel this way But I know this for sure I still recall The ti ... for sure I still recall The time when I first held your hand I can't be sure How love can make ... n't be sure How love can make me understand The love for you They seem to fill ... ove for you T
93 3.Bad 大同-可啦思刻(Timeless)3.Bad原唱 MichaelJackson Your butt is mine Gonna tell you rightJust show your face In broad daylight I'm telling you ... road daylight I'm telling you On how I feel Gonna hurt your mind Don't shoot to kill Come on. Ta. Come on. Lay it on me All right... I'm giving you On count of three To show your stuff Or let it be... I'm telling youJust watch yo ur mouth I know your ga ... tc
94 7.Georgia on My Mind(Ray Charles) 大同-可啦思刻(Timeless)7.Georgia on My Mind(Ray Charles) Georgia Georgia the whole day throughJust an old sweet s ... day throughJust an old sweet song Keeps Georgia on my mind Talkin''bout Georgia I'm in Georgia A s ... out Georgia I'm in Georgia A song of you Comes as sweet and clear as moonlight through the pines Other arms reach out to ... pines Other arms reach out to me Other eyes smile tenderly Still in peaceful dreams
95 9.Wonderful Tonight 大同-可啦思刻(Timeless)9.Wonderful Tonight原唱 Eric Clapton It's late in the evening. She's wond'ring what clothes to wear. She puts on her make up and brushes her long blonde hair. And then she asks me:'Do I look alright?' And I say'Yes you look w ... ght?' And I say'Yes you look wonderful tonight.' Ref: I feel wonderful because I see the love light in your ... I see the love light in your eyes. AND
96 8.Spirits In The World e a true connection Does it matter what direction we go Oh no no But there are walls inside Where people hide their l ... side Where people hide their longing Yes they do I want to feel you close beside ... want to feel you close beside me Cause it's the only thing that I'll ever need And all the ti ... I'll ever need And all the time we never know it Close your eyes and see the light inside your heart I know it w ... inside your heart I know i
97 10.The Power of Love 詞 Gunther Mende;Candy Derouge;Jennifer Rush作曲 Gunt ... 曲 Gunther Mende;Candy Derouge;Jennifer Rush The whispers in the morning of lovers sleeping tight. Are rolling like thunder now as I look in yo ... thunder now as I look in your eyes. I hold on to your body and feel each move you make. Your voice is warm and tender A love that I could not forsake. Cause you are my lady an ... r man. Whenever you reach for me I'll do all that I can. Lost is how I'm feelin
98 1.自命不凡 命不凡 Come on u這麼酷的決定難以置信這次要拼出個輸贏看我的手已開始挑釁不要再徘徊不停搖頭說NO never lose要帶你靠近everybody自豪一點大聲說出口 never goodbye陪你一分一秒為你再次證明心跳反應後都不是夢愛到失控愛要集中 babybaby ya ... abybaby ya babybaby ya yo let me move this party baby shake your body when you feeling down turn the music up and move your body no the party ain''''t stopping ti ..
99 22.On Fire(Have You Ever)(國) 演唱會22.On Fire(Have You Ever)(國)作詞張敬軒作曲張敬軒 Baby我從你的眼裡看到我的愛這樣一種感覺你我都曾期待原來的相愛的方式要怎麼更改你的愛蔓延的速度就是那麼快你的臉你的眼睛 How can i deny Baby you drive ... How can i deny Baby you drive me crazy Baby can i could i may i hold you t ... can i could i may i hold you tonight Cause i need some love and kisses tonight Shaking moving your hand
100 1.Sway ance with me make me sway Like a lazy ocean hugs the shore Hold ... azy ocean hugs the shore Hold me close sway me more Like a flower bending in the breeze Bend with ... nding in the breeze Bend with me sway with ease When we dance you have a way with ... we dance you have a way with me Stay with me sway with me Other dancers may be on the floor Dear but my eyes will see only you Only you have that magic technique When

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】