魔鏡歌詞網

關於 everybody's + talkin 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 6.望穿抽水 Suddenly everybody's talking bout politics As if the world r
2 10.天氣先生 will soar Everybody's talking bout how to stop Everybody's talking bout where to start Everybody's talking straight from the heart Everybody's talking everybody's talking about it愛你並不是巧合萬年只有你一個遇上你的那一刻改變了所有規則讓我描述你的美讓我擦掉你滴淚有我安慰你入睡你是我最珍貴這個世界誰知未來你我之間非常的時代我們的愛是否還在 I just wanna tell y
3 1.MOOPA暮趴 Jae Chong Everybody's loving me Everybody's talking about it就是現在就是現在 move your body氣 ... rty裡最閃耀聚焦 Everybody's loving me Everybody's talking about it Moo pa在流動我就在哪裡出現 ... 流動我就在哪裡出現 Everybody's loving me Everybody's talking about it Moo pa在流動一切都在moving轉動 ... 在moving轉動 Everybody's loving me Everybody's talking about it忘了時間忘
4 10.MOOPA暮趴(Remix) rty裡最閃耀聚焦 Everybody's loving me Everybody's talking about it Moo pa在流動我就在哪裡出現 ... 流動我就在哪裡出現 Everybody's loving me Everybody's talking about it Moo pa在流動一切都在moving轉動就是 ... rty裡最閃耀聚焦 Everybody's loving me Everybody's talking about it Moo pa在流動我就在哪裡出現 ... 流動我就在哪裡出現 Everybody's loving me Everybody's talkin
5 13.100万人のJabberwocky 曲タケカワユキヒデ Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody's talking TalkingJabberwockyあれこれそれぞれ言う間に本当のこと教えてよ ... 本当のこと教えてよ Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody's talkin' TalkingJabberwockyなぜなにどうして言う間に心の窓開こうよ本当は ... まったやさしい言葉 Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody'

6 5.100万人のJabberwocky 曲タケカワユキヒデ Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody's talking TalkingJabberwockyあれこれそれぞれ言う間に本当のこと教えてよ ... 本当のこと教えてよ Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody's talkin' TalkingJabberwockyなぜなにどうして言う間に心の窓開こうよ本当は ... まったやさしい言葉 Talkin'Jabberwocky Talkin'Jabberwocky Everybody'
7 27.The Way We Were You Know Everybody's Talking About The Good Old Days Right G
8 21.你過來 Roll On. Everybody's Talkin' About A New Way Of Walkin'. Do You Want To Lose Your Mind? Walk Right In Sit Right Down. Daddy Let Your Mind Roll On. Walk R ... Daddy Let Your Mind Roll On. Everybody's Talkin' About A New Way Of Walkin'. Do You Want To Lose Your Mind? Walk Right In Sit Right Down. Daddy Let Your Mind Roll On.我愛你你也愛我 ... Daddy Let Your Mind Roll On. Everybody's Talkin' About A New Way Of Walkin'. Do
9 9.Did You Hear That? That? Everybody's chasing after what they need and get the things they want Spending all their time on it before they learn they're runnin ... or one more chance please I'm talking to you now Can you bring everyt
10 10.Once Again Again Everybody's chasing after what they need and get the things they want Spending all their time on it before they learn they're runnin ... or one more chance please I'm talking to you now Can you bring everyt
11 21.New Kid In Town ectations everybody's watching you People you meet they all seem to know you Even your old friends treat you like you're something newJohnny-c ... n You're walking away they're talking behind you They will never forget you till somebody new comes along Where you've been lately There's a new kid in town Every ... nother new kid in town Oo-hoo everybody's talking'bout the new kid in town Oo-hoo everybody's walking like the new kid in
12 9.New Kid In Town B)tations everybody's(E)watching you(E)People you meet they all seem to(F#m)know you(B)(A)even your(B)old friends treat you like you're(E)some ... G)You're walking away they're talking be(Am)hind you(D) They will(C)never forget you till(D)somebody new comes(G)along(Em)Where you've been(A)lately(Em)There's a ... ther new kid in town(E)Oo-hoo everybody's talking'bout the new kid in town(C#m)Oo-hoo ... he new kid in town(C#m)Oo-hoo everybody's walking like the new k
13 10.New Kid In Town ectations everybody's watching you People you meet they all seem to know you even your old friends treat you like you're something newJohnny-c ... n You're walking away they're talking behind you They will never forget you till somebody new comes along Where you've been lately There's a new kid in town Every ... nother new kid in town Oo-hoo everybody's talking'bout the new kid in town Oo-hoo everybody's walking like the new kid in
14 6.New Kid In Town ectations everybody's watching you People you meet they all seem to know you even your old friends treat you like you're something newJohnny-c ... n You're walking away they're talking behind you They will never forget you till somebody new comes along Where you've been lately There's a new kid in town Every ... nother new kid in town Oo-hoo everybody's talking'bout the new kid in town Oo-hoo everybody's walking like the new kid in
15 16.Bet On It(放手一博) 放手一博) Everybody's always talking at me Everybody's tryin' to get in my head I wanna listen to my own heart ... wanna listen to my own heart talking I need to count on myself inste
16 2.Gangsta's Paradise- Coolio(Mix)(黑幫樂園) h how you talkin and where you walkin Or you and your homies might be lined in chalk I really hate to trip but I gotta loc'- As they grew I se ... after minute hour after hour Everybody's runnin but half of them ain
17 16.Gangsta's Paradise(黑幫樂園2011) h how you talkin and where you walkin Or you and your homies might be lined in chalk I really hate to trip but I gotta loc'- As they grew I se ... after minute hour after hour Everybody's runnin but half of them ain
18 8.Bet On It On It Everybody's always talkin' at me Everybody's tryin' to get in my head I wanna listen to my own heart ... wanna listen to my own heart talkin' I need to count on my self inst
19 2.Gangsta's Paradise ch out ya talkin And where ya walkin Or you and your homies might be lying in chalk I really hate to trip but I gotta though As they grope I s ... after minute Hour after hour Everybody's running but half of them ai
20 1.Nowhere Fast here fast Everybody's goin' nowhere slowly They're only fighting for the chance to be last There's nothin' wrong with goin' nowhere baby But w ... ter goin' nowhere fast Ah... Stalkin' in the shadows by the light of the moon It's like a prison and the night is a cell Goin' anywhere has gotta be heaven tonigh ... should be goin' nowhere fast Everybody's goin' nowhere slowly They'r

21 4.Everybody's Talking 年鑑114.Everybody's Talking電影[午夜牛郎]主題曲 Artist Nilsson ... br>電影[午夜牛郎]主題曲 Artist Nilsson Everybody's talking at me I don't hear words saying Only the echo of my mind People stop and staring I can't see their faces Only the shadow of ... e the storm ow......(Repeat*) Everybody's talking at me ow.....
22 20.のっぺらぼう らぼうのっぺらぼう Everybody's talking'boutのっぺらぼうのっぺらぼうのっぺらぼう Baby let ... らぼうのっぺらぼう Everybody's talking'boutのっぺらぼうのっぺらぼうのっぺらぼう Baby let
23 17.A NEW DAY IS COMIN' eryone is everybody's brother Have fun and put a smile on your face You just sing a long and dance Oh la la la… We've just gotta hold on Oh la ... gotta do is dance I'm walkin' talkin' livin' lovin' dancin' Come on s
24 33.リザレクション down! But everybody's saying'we're right' all the time! Cuz絶対的正義を掲げたい They're never turning back否定されたくない But It's falling down!開いた傷に過去を擦り込んで忘れ ... the fuck do you think you're talking to? dumb ass! Don't get carried
25 1.Neon Twilight r than me Everybody's moving Let's get down and let's get groovin' Yeah yeah Got all of my girlsJust feeling the beat'Cause we don't give a da ... ound You're in my way goddamn Everybody's moving Let's get down and let's get groovin' Yeah yeah We're gonna take it to the limit You won't regret a minute You re ... st'Cause we just make it glow Everybody's moving Let's get down and let's get groovin' Yeah yeah Step to the left Step to the right And bring your hands up high N ...
26 11.リザレクション down! But everybody's saying'we're right' all the time! Cuz絶対的正義を掲げたい They're never turning back否定されたくない But It's falling down!開いた傷に過去を擦り込んで忘れ ... the fuck do you think you're talking to? dumb ass! Don't get carried
27 18.fly-English version- e me home Everybody's talking always up and groovin' Come on
28 9.言え to light Everybody's got something to say But also it must be hard to find a way For you to ignore the screams inside your brain不安が一晩中襲い夢の中まで ... DERSTAND WHAT THE FUCK YOU'RE TALKING ABOUT言え言葉想い自由の文句を言えたならいいのにな言え即座
29 1.A NEW DAY IS COMIN' eryone is everybody's brother Have fun and put a smile on your face You just sing a long and dance Oh la la la... We've just gotta hold on Oh ... gotta do is dance I'm walkin' talkin' livin' lovin' dancin' Come on s
30 1.fly e me home Everybody's talking always up and groovin' come on
31 1.fly e me home Everybody's talking always up and groovin' come on
32 12.Everything irl) It's everybody's dream to be in love for oh so long(Just want your body on my body body) Girl anything you need's in these open arms(Thes ... (You touch my soul girl) It's everybody's dream to be in love for oh so long(Just want your body on my body body) Girl anything you need's in these open arms(Thes ... ikes to do her thing What you talking about homie If you didn't know me T-O-P got that bang And it's bigger see me when I shoot licks pull the trigger Many wanna ...
33 11.Everyone everyone 洗脳 nation Everybody's talkin' but New World War Everyone ever
34 6.fly e me home Everybody's talking always up and groovin' come on
35 15.Everyone everyone 洗脳 nation Everybody's talkin' but New World War(※くり返し
36 16.PREJUDICE E作曲 HOWIE Everybody's talking shit about me I'm looking like a fool again And I put my middle finger high(in the sky) And I'm bouncing off the walls again ... another life I don't wanna be Everybody's talking shit about me People look at me
37 32.のっぺらぼう- Smooth and Flat- らぼうのっぺらぼう Everybody's talking'boutのっぺらぼうのっぺらぼうのっぺらぼう Baby let ... らぼうのっぺらぼう Everybody's talking'boutのっぺらぼうのっぺらぼうのっぺらぼう Baby let
38 1.Raise Your Glass no style Everybody's full of shit for the millionth time When I done G1 they was doing it then Like some of them ain't got a clue with this p ... e When you write a bar you're talking to yourself When I write bars I
39 6.Wu Tang Forever you ain't talkin' that band language Dear Lord I'm tryna buy me a train with it An airplane see me flyin' to Spain with it But money don't mak ... n'? You get killed for jokin' everybody's hopin' That's another level
40 9.YSIV azin' I'm talkin' grass I ain't talkin' grazing They just hit the tape while I sip scotch Let the haters kick rocks my shit is tip top I never flip-flop Why?'Cause ... Uma Thurman in Kill Bill I'm talkin' achilles Try to play me like I ain't me but I provided all the deets' Who you know worth50 million still rappin on break bea ... eady know Fuck these youngins talking outta they ass with no class I'm here to school'em This that real shit I'm never foolin' I'm killin'
41 3.BOSS You ain't talking about nothing I ain't got no time Got that dinero on my mind Ooh I got real problems just like you(Bitch!) Tell that bitch I ... ot even close(not even close) Everybody's bosses'til it's time to pay for the office To them invoices separate the men from the boys over here We measure success ... on these bum whores You ain't talking about nothing I ain't got no ti
42 10.The Truest Stars We Know someone's talking to the miles around And hearing them for good ... und And hearing them for good Everybody's branch is falling harder th
43 14.All About Sex t Sex Everybody's goin' at it it's not hard to see It starts with him it starts with her it even starts with me And every time I look arou ... flower and the D But I ain't talking alphabet say And when we talk about it baby you get super tense But when we talk around it you just treat me like a friend A ... end And although while you're talking I'm just staring at your tits But that's called thinking with your dick(what) It's all about sex(woohoo) It's all about sex( ...
44 10.What Do I Know? ord knows everybody's talking'bout exponential growth And the stock market crashing in their portfolios While I'll be sitting here with a song I wrote Sin ... sity no degree But lord knows everybody's talking'bout exponential growth And the star monkey crashing in their portfolios While I'll be sitting here with a song that I wrote ... sity no degree But lord knows everybody's talking'bout exponential growth And the
45 5.Someone Singing Along re wakin' Everybody's walkin' You gotta find the words to say when you're ... the words to say when you're talkin' Everybody's talkin' So I built the wars into a song I'm hopin' someone's singing along And even if some notes are wrong I'm hopin' someone's sin ... find a way that you're wakin' Everybody's walkin' You gotta find the words to say when you're ... the words to say when you're talkin' Everybody's talkin' So I built the wars into a s

46 19.Solid State close and talking at the same time Small mistake terrible crime Using up the air Trying to set yourself on fire Everybody there Pushing into o ... much to say All this time and everybody's still sad We still got what
47 5.Someone Singing Along re wakin' Everybody's walkin' You gotta find the words to say when you're ... the words to say when you're talkin' Everybody's talkin'[Chorus] So I built the wars into a song I'm hopin' someone's singing along And even if some notes are wrong I'm hopin' someo ... find a way that you're wakin' Everybody's walkin' You gotta find the words to say when you're ... the words to say when you're talkin' Everybody's talkin'[Chorus] So I built the wars
48 1.Stop Me(Stop You) ways And everybody's talking Yeah they wonder what you do Trying to make it easy Take it all away from you They can't stop you you made it this far Alrig ... a million different ways And everybody's talking Yeah they wonder what you do Tr
49 10.Come To Mama h Tillman Everybody's got to love each other Stop throwin' stones at your sisters and your brothers Man it wasn't that long ago we were all li ... gotta fight over ideas? We're talkin' the same old shit after all of
50 6.Cash Machine > I ain't talkin' to you broke bitches I got money now All a nigga understand is- since that check came in ... is- since that check came in Everybody's talkin' like a nigga actin' funny now That don't matter all I hear is- since that check came in I love it when you talk to me My cas ... y new these hundreds blue I'm talkin' no Crayola My credit card is a plastic bankroll Still keep that knot cause I get guap from paid shows Got a palace in the cu ... palace in the cu
51 10.Talking World War III Blues ngs10.Talking World War III Blues Some time ago a crazy dream came to me I dreamt I was walkin' into World War III I went to the docto ... time passed and now it seems Everybody's havin' them dreams Everybod
52 11.All About Sex t Sex Everybody's goin' at it it's not hard to see It starts with him it starts with her it even starts with me And every time I look arou ... flower and the D But I ain't talking alphabet say And when we talk about it baby you get super tense But when we talk around it you just treat me like a friend A ... end And although while you're talking I'm just staring at your tits But that's called thinking with your dick(what) It's all about sex(woohoo) It's all about sex( ...
53 11.All About Sex t Sex Everybody's goin' at it it's not hard to see It starts with him it starts with her it even starts with me And every time I look arou ... flower and the D But I ain't talking alphabet say And when we talk about it baby you get super tense But when we talk around it you just treat me like a friend A ... end And although while you're talking I'm just staring at your tits But that's called thinking with your dick(what?) It's all about sex(woohoo) It's all about sex ...
54 8.Smells Like Fire(Live) u hear it talking And sometimes all you can say Is ohhh ohhh I'm staring through ya I'm watching it happen to you Ohhh ohhh Our rhythm is gonn ... Your sexy is starting to burn Everybody's waiting Baby now it's your turn Say ohh ohh Feels so nice and cozy Cause now your body knows me I said ohh ohh Don't tak ... g to smell like fire babe Ooh Everybody's alright ooh baby Baby don't
55 8.Man(Gang) the club everybody's like'Who is he? Why is he walkin' around with security?' You know the postcode when you're ... know the postcode when you're talkin' road Better know that I speak t
56 28.I'll Take a Melody hear you talking'bout your troubles Everybody's got their troubles too. You
57 7.Oh Lord t my soul Everybody's gon' die Don't everybody live though Sometimes I look up to the sky And wonder do You see us down here?[Hook] Oh Lord oh ... got something to pray for Now everybody's gon' die But don't everybody live though Sometimes I look up to the sky And wonder do you see us down here?[Hook] Oh Lor ... rooms on the big screens And talking'bout'If God's really real then
58 7.Mirage otion And everybody's been talkin' believe it or not But you don't
59 1.Lights Come On s come on everybody's screaming Lighters in the sky yeah ... ming Lighters in the sky yeah everybody's singing Every word to every song to a girl to take it home tonight When the lights come on ... night When the lights come on everybody's feeling A hallelujah high from the floor to the ceiling Yeah the drink that we're drinking the smoke that we're smoking ... your cup[Pre-Chorus] If we're talkin''bout memories yeah we're gonna make'em ... ries yeah we're gonna make
60 2.Lights Come On s come on everybody's screaming Lighters in the sky yeah ... ming Lighters in the sky yeah everybody's singing Every word to every song to a girl to take it home tonight When the lights come on ... night When the lights come on everybody's feeling A hallelujah high from the floor to the ceiling Yeah the drink that we're drinking the smoke that we're smoking ... your cup[Pre-Chorus] If we're talkin''bout memories yeah we're gonna make'em ... ries yeah we're gonna make
61 11.Give Peace a Chance hree four Everybody's talking about Bagism Shagism Dragism Madism Ragism Tagism This-ism that-ism is-m is-m is-m. All we are saying is give peace a chance ... is give peace a chance C'mon Everybody's talking about Ministers Sinisters Banisters and canisters Bishops and Fishops and Rabbis and Pop eyes And bye bye bye byes. All we a ... a chance Let me tell you now Everybody's talking about Revolution evolution masturbation Flagellation regulation integration
62 10.Endz top bruv everybody's coming Lambo for Lee and a chauffeur for Romy Villa forJen and a villa for Dotty Ray-Ray no even worry about[?] promise ... side rah rah rah Where pillow-talking can get your clart wrapped up F
63 8.No No's your life talkin''bout No No's Okay! What you say? I need it(No) I need it(No) I need it(No) I need(No no no no no no) Hey! ... need(No no no no no no) Hey! Everybody's talkin''bout No No's(Ah-Huh!) What you say? I need it(No) I need it(No) I need it(No) I need(No no no no no no)[Verse1] Hey! Drinkin ... it[Hook] Hey! Spend your life talkin''bout No No's Okay! What you say? I need it(No) I need it(No) I need it(No) I need(No no no no no no) Hey! ... need(No no no no
64 3.Fuck U w... That everybody's got something to prove(Everybody's got something)(Everybody's got something to prove) Said life's a struggle(Life's a struggle)(Yeah so hard) And somebody's gotta lose yeah(Uh huh co ... uh come on)[Chorus1] Fuck you talkin''bout yeah Fuck you talkin''bout(Fuck you talkin''bout) All stressed out(Don't you know...) Said we all stressed out Fuck you ... we all stressed out Fuck you talkin''bout(Fuck you....) Fuck you talkin''
65 1.Girls Like Me ing my[?] Everybody's just talking Everybody else is bothering me[?] I see your touch and it's good[?] Nobody[?] I'm chasing my[?] ... ] Nobody[?] I'm chasing my[?] Everybody's just talking Everybody just seems to tell a
66 3.Favours vours Talking in a crowded room But we don't really party anymore ... we don't really party anymore Everybody's watching you I always used
67 7.We'll Sleep When We're Dead gets off Talking about how we're bound to crash and burn like Some kind of kamikaze going down in blaze yeah It's the new sound don't call it ... an AK Icarus with a jet pack Everybody's on your side'till it blows you up They wanna tell the whole world then they've had enough Forget the fair-weathered frie ... ry single hater that gets off Talking about how we're bound to crash and burn like Some kind of kamikaze going down in blaze yeah ... kaze going down in blaze yeah (|
68 13.Reality girl like everybody's watch Obsessing shade is real Two pennies in her pocket Still stressin bout her(?) Still stressin(?) Lil mama on the way ... nd I say If you know what I'm talkin about Then shout me out sometime If you know what I'm ... sometime If you know what I'm talkin about Then shout me out sometime[Verse2] Mama on it's own Mama on it's own(?) Textin on the phone(?) little blessing Blessing ... nd I say If you know what I'm talkin about Then shout me out some
69 5.Everything Everyday baby And everybody's cool but y'all just ain't me Somebody better tell em that we in this bitch like an unborn baby See we be everywhere and ... 'm so bout my money you ain't talking about no money you ain't even gotta bring it up And I hope you don't think me give a sugar honey iced tea or a middle finger ... e that I be feel VIP baby And everybody's cool but y'all just ain't me Can you do me this favor answer this question y'all gon try who See the shoes by Gucci bag ...
70 4.Already Ready Cause I'm talking to you you're talking to me I'm not tryin' to be antisocial ... m not tryin' to be antisocial Everybody's probably wondering why we'r
71 5.The Ghetto here I go everybody's in a struggle Oh the whole world is a ghetto Oh the whole world is a ghetto The ghetto the ghetto the ghetto the ghetto ... It seems like everywhere I go everybody's in a struggle Oh the whole world is a ghetto Oh the whole world is a ghetto The ghetto the ghetto the ghetto the ghetto ... It seems like everywhere I go everybody's in a struggle Oh the whole world is a ghetto Oh the whole world is a ghetto The ghetto the ghetto the ghetto the ghetto ...
72 9.If You Stay ords I do Everybody's living Everybody's talking about numbers these days But I
73 12.Smells Like Fire u hear it talking And sometimes all you can say Is ohhh ohhh I'm staring through ya I'm watching it happen to you Ohhh ohhh Our rhythm is gonn ... Your sexy is starting to burn Everybody's waiting Baby now it's your turn Say ohh ohh Feels so nice and cozy Cause now your body knows me I said ohh ohh Don't tak ... g to smell like fire babe Ooh Everybody's alright ooh baby Baby don't
74 15.Better Things 'm saying(Talkin' Bout)[Hook] I've been puffing rolling up Cop a lot and pourin' up Plus my niggas know the plug A generation's thrown on drug ... t kill a man anyways Nowadays everybody's stressed yes Animosity is b
75 11.R.I.P.2 My Youth d take it Everybody's talking but what's anybody saying? Mama
76 2.Nobody Love (Why why) Everybody's looking for that something No one ever wants to pay the price Everyone is scared of going nowhere But we ain't going any ... ody love like you-oo-oo-oo do Everybody's talking'bout the next thing Feel like what they got ain't good enough But all I wanna do is release the tension Bring the conversati ... tay Hey hey hey… Yeah alright everybody's looking for that new thing
77 10.Nasty Girls all we do Everybody's talking too Start the revolution now TV
78 2.Random got I am talking times two Disagree with me and you've been lied to I am nothing like you and no I'm not the type to Follow bullshit y'all gi ... ough You're hollow you follow Everybody's not the real McCoy Worldwid
79 16.Beach State Rocking e rocking Everybody's talking But it's all been told It's never old Beach state rocking Christmas without stockings It's the formal code It's all you own ... your ear Beach state rocking Everybody's talking But it's all been told It's nev
80 13.Everyone's Gone To The Moon br>(Bobby talking) Here's a song with such a strong message I'd like to take time out to sing it for you It says simply---(singing) Streets fu ... n Everyone's gone to the moon Everybody's gone to the moo
81 26.Everybody's Talking her26.Everybody's Talking Everybody's talkin' at me I don't hear a word they're sayin' Only the echoes of my mind Listen to me People stop and stare But I don't see their ... r hands together and clap woh Everybody's talkin' at me But I don't hear a word they're sayin' Only the echoes of my mind People people stoppin' starin' But I don't see their ... he shadows of their eyes yeah Everybody's talkin' at me Everybody's talkin' a
82 2.Girls on Bars what I'm talking about oh yeah) So let's light em up knock em down Put a little hell yeah in this town ... little hell yeah in this town Everybody's hanging out I got the next
83 21.Day in the Life rator But everybody's on a diet and my stomach ain't quiet I said'Fuck it' hit the shower like a jackpot The weed got my teeth off-white like ... timer walked in and we got to talking about Eric B and Rakim And the
84 36.Moscato(feat. Kendrick Lamar) find rats Talking'bout where you find ecstasy come have a lil bit of sex with me Can I hit it in the morning'til the sun has falling Like a ne ... cream Put the missing punk on everybody's screen Ain't nothing change
85 3.Slave Everybody talking anybody can get it Ain't nobody talking have your body chalking Anybody worried about it can get curried Or everybody can carry your coffin until you're buried Nigg ... his house with under armor no Everybody's a victim the vindictive sys
86 7.Vanessa Feat. King Louie& Lil Durk team I'm talkin' lil' freaky lil' nasty bitch these hoes ain't shit Freaky lil' nasty bitch I can't wife these bitches Freaky lil' nasty bitc ... full my diamond watch Fuckin' everybody's bitch man I know she gon' l
87 8.The Plan(FuckJobs) I'm just talking shit on you I'm sorry Never underestimate The poor hungry and desperate My body is a temple How much you think I could get f ... rybody else So if you hear me talking strategy Aw it's only to myself Everybody's gotta have a game plan Cut
88 10.Shadow ve by and everybody's talking but they got nothing to say the
89 17.Ring a Ding Dong lling out Talkin''bout stuff like Basketball When his phone started ringin' He was gettin' a call He hung up the phone and said Yo there's tro ... Or just move your head! Soon everybody's gonna be Listenin' to this
90 9.Gangster's Paradise Explicit ow you're talkin' and where you're walkin''Cause this life will only leave you lined in chalk Been spendin' most of life Livin' in a gangster' ... after minute hour after hour Everybody's runnin' but half of them ai
91 3.King Kunta ole world talkin' King Kunta Everybody wanna cut the legs off him Kunta Black man taking no losses Bitch where you when I was walkin'? Now I r ... the game got the whole world talkin' King Kunta Everybody wanna cut the legs off him[Verse1] When you got the yams(What's the yams?) The yam is the power that be ... but they did it to themselves Everybody's suicidal they ain't even need my help This shit is elementary I'll probably go to jail If I shoot at your identity and b ...
92 12.Feast adius are talking Mate come on are you the jack of all trades? You ain't mastered shit before you package or play You live inside a world of r ... phrase Nobody's the same but everybody's marvelous How the fuck you
93 3.Lose Your Money Money Everybody's talking To that girl of mine'Cause they
94 18.Fuck Whatcha Heard evolution everybody's gonna? Kim Kay all day cotton wraps and yin yay Kings know what I'm sayn dawg explain Uuuu fuck what they say What's wit ... n at a kiss-and-go Not enough talkin' bout me everywhere(Hook) Fuck w
95 1.Against Us paranoid everybody's a sinner If you ain't on the mission I'm on You'z An Ene-My I know some people that's real Don't ask me how I'm doing Yo ... need to grow up Every rapper talkin' about takin somebody girl Every
96 3.Get Up Get Down ruary Man everybody's shoulder's cold everybody know it's gold Driftin' in this pole position everybody holdin' O's Bars in yours in no time b ... a gold mine Old time why you talkin' paper? I'm still for mine nigga
97 7.Brought To You By Beer e go out. Everybody's working out doing twelve ounce curls. Boys buzzing hung up on the country girls Fishing for the line that'll kick her he ... truck Must have done it good talking real good. You're hurting now dragging'round moving slow but at least you got the stories and pizza on the stove. Let hoveri ... Til it's back on tie one off. Everybody's working out doing twelve ou
98 4.Avalanche The Moon-Talking Is Hard4.Avalanche18 thousand year old soul Leader and shooting star In the place she waits But she moonlights rock ... heartbeat stops Last call and everybody's watching The voice screams
99 1.Heartkill the time Everybody's talking everybody's talking'bout How you and me are ment to Talking never gives you any guarantee Word is that you are mine and maybe[Chorus:] Maybe it is true maybe it's too soon And just ano ... I know where I still go there Everybody's talking everybody's talking'bout How I made you walk away Talking doesn't know about us anyway Wo
100 6.Me and You the brave Everybody's gonna go to a grave We might be similar but we are different in many ways Whether it be your reaction time or your scale ... hat I ever got robbed And I'm talking bout magazines not men with the

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】