Mojim Lyrics

every + single + day + goes + by 】 【 Lyrics 378 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 4.Blame Blame Daytrip's look at the ten Cou-cou Is being sober hopeless? All I ever think about is smoking Now I know why daddy had to keep the bo ... me him Am I crazy? Seems like everybody is lately(coo-coo) Now I understand how Mama raised me(I do) I can't blame her No I can't blame her Not at all yeah yeah A ... h yeah Ask me how I'm doing today Bet I'll say I'm okay But I'm rotting away inside Don't worry'bout it though Both of us are you know? Funny that's how it ... you kn
2 6.King of the World e walking by the magazines Sitting on the rock at the CBS One more sad movie start divorce Three hundred died in an airplane wreck And you thi ... at pain but you could tell me everything It would ride on that??? If only I was king of the world You'd be my girl You wouldn't have to share one ... ou wouldn't have to share one single day Unless you want me to'Cause yeah I know what is like If I was king of the world Girl we can ride the greyhound all the way I hea ... ll
3 10.Is That That Bitch fans But everyday someone starts bitchin' when I don't accept or see the request they sent They get upset feelin' like I rejected them Impossible ... ed them Impossible to talk to everyone that send DM's But why you actin' like a bitch? Some dudes are hoes Comments sayin''Fuck you and the food you post!' I hit ... !' I hit em back they retract everything they was sayin' like they was playin' Homie I ain't in the mood for jokes I'm not an actor rappin' in a movie bro A
4 10.Leaving Nashville t ain't a single it don't mean nothing But every girl with a dream wants to be your friend One ... m wants to be your friend One day you're the king and the next you're not It's handshakes and whiskey shots boy And throwing up in parking lots all ... rowing up in parking lots all by yourself But I ain't never leaving Nashville I ain't never leaving Nashville You're getting calls from old friends They say'Heard ... 're six months without a hold Every other day(
5 9.Leaving Nashville t ain't a single it don't mean nothing But every girl with a dream wants to be your friend[Pre-Chorus1] One ... your friend[Pre-Chorus1] One day you're the king and the next you're not It's handshakes and whiskey shots boy And throwing up in parking lots all ... rowing up in parking lots all by yourself[Chorus1] But I ain't never leaving Nashville I ain't never leaving Nashville[Verse2] You're getting calls from old frien ... 're six months without a hold Every

6 9.Drowning Into Sorrow rowns and everything to do about downs At a debilitating rate ... downs At a debilitating rate Every waking moment is a standstill Every step pushes a body of water forwarEvery movement bears the weight of planeEvery breath parts oceans to desert Swim as well as you may Treading water only floats your dismay Drop below the surface Such a fam ... it in seminal behaviors Not a single life meant living Not a pleasant place to comb your worth Not another disabl
7 2.Til the Casket Drops a lot of days of my life up to my haters But I'ma make this one mine Take a couple photographs of my pretty family in the bright and hazy sun ... ve life like you got an extra day to do shit And you'll day in a leap year it's harsh So do it all to ... ear it's harsh So do it all today Or in20 years you're gonna look at life like you threw it all away Ain't no guarantees but I guarantee If you have a little vegg ... d some juice you'll calm your day I don't wanna l
8 1.The Odyssey stands a single group who clearly separate themselves from the rest. These3 men scale the ends of the earth searching for truth and triumph M ... past is catching up to my ass Every day me and MaryJane Why I feel like the past is catching up to my ass Why I feel like the past is catching up to my ass Why I feel l ... past is catching up to my ass Every day me and MaryJane Every day live it like it's infamy Black on black in time with my roots this is m
9 6.Live by No Commands br>6.Live by No Commands Conceived in filth Bred on regret No respect for life I live ... et No respect for life I live by no commands Murderers of god's light Takers of your divine right Spill your blood Curse your flesh Questions unanswered Fuck this ... no answers There is no peace Every single day I wish for release From this earth and It's people Still I pray that life ... people Still I pray that life goes away I am your god Life is meaning
10 8.Latino Pt.2 ga Bamz:] Everybody pressin' charges they ain't change where I'm from It's no game even Ndamukong Suh Connect try to keep me out the loop It's ... n Prince Street had replays>D-day?< I love my heritage And fuck the race if you real you my relative Why so sensitive? The revolution will be tele-vized Excuse th ... -d-diamond[?]young I said one day I'd have a Lambo not a Hyundai I kill for these stacks likeJimmy Caan Wait let a G win like the Padres Let a G win like Tony's l ...
11 8.Something About You about you Everytime I wake you're the first thing on my mind girl There's somethig about you ooh and it's something about you I just can't see ... u hear me now Because I meant every single word that I say I'm just hoping you feel the way that I do I'm just hoping you say that I love you too And girl I'm hoping yo ... u hear me now Because I meant every single word that I say I'm just hoping you feel the way that I do And girl I'm hoping one ... I do And girl I'm
12 1.The Divine Zero ine Zero (Single)1.The Divine Zero Maybe I could swim into your thoughts like your drugs do Paralyze your body Sick and tired of wakin ... out it And life is a joke But everything's riding on me tonight Been counting the stars and scars How I'm becoming a work of art In desperate times and desperate ... so close my hopes are severed by the downside A million waves in the ocean crash at once to make you smile The whispered words'You'd better hide the bullets' You ...
13 11.No Smoking in the House ly struck by a GMC truck I wouldn't give one flying sixteenth of a fuck nada As far as new rappers I don't like none of'em I could ... don't like none of'em I could single-handedly dismantle every one of'em I make fun of'em and give zero fucks I hate whoever you like I think your hero sucks I send'em a old-fashioned'fuck ... like middle fingers Thrown up by little old ladies with brittle fingers Deadly like them little stingers on top of a scorpion Or being at an appoi
14 14.Look At How Far I've Come e1] Not a day goes by I don't think to myself And remember the times there was no one else I felt so alone there was pain that I felt Cause even self m ... made niggas don't wanna do it by themselves I looked to the hills someone's coming for help And He gave me the will when there was nothing left Lord knows that I ... t somehow[Verse2] I know some days you feel like giving up Feel like time is running out and all you have is doubt Tryna keep your head up but you
15 5.Not Broken Yet felt like every star above our heads aligned Every little piece fell into place and every single moment made us feel alive Never used to be so complicated No in between just black and white When ... een just black and white When everything turns to grey I still see you When the cold won't go away I can still feel you Even when the sky is falling and I'm hangi ... is falling and I'm hanging on by a thread I'm standing on the edge of nothing But I know it's no
16 6.Workin ft. Big Sean& Travis Scott rking Now every time she call I don't even pick up ... ith Cîroc by the tub We ain't had fun we working In the DJ booth like an independent group like Look this a record we working Play this s**t a ... f you don't we gon be in here every single night that you working Shout out to my people with a job I hope you don't fall asleep tomorrow when you working I was macking ... can play So even on Memorial Day my ni**a(Repeat Chorus)(Verse3– Travi$ Scott) I can't fee
17 1.Fake I.D. ory yo it goes a little something like... When I was17 I was staying in NYC And my homie told me where I could get a fake Id'Aiyo son you bett ... s17 had it made getting drunk everyday Eh I got treated a whole new way Because of a piece of plastic that proved I was of age You know what I'm saying all of a sudden ... here you had to be21 Then one day I was walking and I saw a sign That said KRS-One21 up and live That's hella tight Aiyo I heard he always ripped it So I ho
18 16.Did I Ever Wake Up(Pt.1) 1- REBORN Everything you are could be everything you were. As I exhaled a rush came over me that I had never imagined. No longer did I taste the recycled air jumping in a ... me. I could feel the links of every chain that tied me down to reality being broken one ... n to reality being broken one by one. This isnt the kind of freedom my president speaks about. This is real. The exhilaration of this foreign feeling had made me ... you officially have no past. Every(!
19 5.Lead Over Gold slave all day and get nothing. They have nothing. And when exactly were we sold? That a good boy does just what he's told? Why did you choose ... er got a lot… you never got a single thing worth anything. Wake up- it's later than you know and you have to go…「Cause now it's time to punch the clock. Now it's ... it's time to punch the clock. Every day and all brand new it's an endless re-run starring me and you. Watch us running in the wrong directions monkeys fasc
20 13.Take It Back o say goodbye and I choked And we've been sleeping at the subway station Sleeping with a Movie star and adding to the population Not my imagin ... I'll make a beat with my feet by just singing a loop Bringing the lyrics to prove that I can fit in these shoes And keeping the truth through the vocal booth Star ... take aim like beckham when he goes to shoot But then again that's what they're supposed to do And I'm supposed to be calm I tattooed the lyrics onto my arm whispe ...

21 14.Landslides s grabbed by a hand that pulled me free. Don't say you'll die if she ... . Don't say you'll die if she goes away and burden her with guilt eachday. Don't say that every single flower will die the stars will cry and the earth will be plunged into endless night. I could swear that you were there but ho ... ank in the sand I was grabbed by a hand it was you pulled me free. As
22 3.Snow in Newark your face every single time that I close my eyes that I say your name When the time flies ... your name When the time flies by goes one minute minute two minute Then it's three weeks later and I'm still not home Back at the club trying to call your phone It's ... ou home[Verse2] Well then the day cuts through The circus door and wi
23 8.Unsafe Haven followed by an angel With a crooked halo hey world Hey world hiding while this pain grows And I'm just trying to maintain and take it as it t ... shaded on purpose Surrounded by the least grounded Hounds hounding me growling trying to get me to eat what they're chowing Weak how can I not stress? My body ha ... My body has me suffering Fed by elites face smugged while obviously corrupted Lob ... while obviously corrupted Lobbyists run economy while the stock market's
24 5.Something About Her got Oh baby I just really want to thank you Cause I'm in love again There's something about that girl I fall in love again There's something ... can kick iton the block Oh baby I just really want to thank you Cause I'm in love again There's something about that girl I fall in love again There's something ... e's something about that girl Every day I fall in loveagain Every day I fall in loveagain Cause I'm in love again There's something about thatgirl I
25 5.Paystyle t stop It goes on cause I don't stop rappin To the beat y'all and it don't stop It ... at y'all and it don't stop It goes on cause I don't stop rappin Let me tell you somethin bout a nigga named Short Rappers always talk about the way I can't flow B ... n't original You just shootin everything and you pimpin hoes And to think you could hang with me I never would spit this game for free I'm the T-double-O S-H O-R- ... n't stop to the beat y'all It goes on cause I don't s
26 6.Where You Go rightened by your face I could see it in your eyes Then it went right away Yea So don't hold your feelings in You can trust me as a friend Wha ... right I'mma be standing right by your side[Pre-Hook: Ciara] My love itgoes on and on on Every single night and day I'mma be here for you on and on on Bby can you tell me?(Tell me) Where you go?[Hook: Future& Ciara] It was time when I seen you happy Where you go? It's been a minute s ... ave no fear I got that
27 45.River Deep Mountain High Single Version(Mono) rsary The Singles Collection 1964-197245.River Deep Mountain High ... r>45.River Deep Mountain High Single Version(Mono) Lyricist Phil SpectorJeff Barry Ellie Greenwich Composer Phil SpectorJeff Barry Ellie Greenwich When I was a little girl ... grown And It gets stronger in every way And it gets deeper let me say That it gets higher ... et me say That it gets higher day by day Oh do I love you my oh my Ooh baby river deep mountain High yeah yeah y
28 6.Goin In the shit goes like this Bitch take cover I'm goin in Bitch take cover I'm goin in Better take cover I'm goin in Fuck all here we go again(Ver ... uldn't give me the of time of day Tryin to bathe for a dick better than a wiper blade It's rape when I stick it in'em Smack so big I fit'em and mind them Sippin g ... ord bitch sing along the shit goes like this Bitch take cover I'm goin in Bitch take cover I'm goin in Better take cover I'm goin in Fuck all here we go again(Ver ...
29 2.Control ity where every month is May-Day at home spray your dome Niggas get sprayed up like AK was cologne for a paycheck or loan Yeah I know that shit ain't fair They s ... ng We on tryna be better than everybody that's better than everybody Rep Detroit everybody Detroit versus everybody I'm so fuckin' first class I could spit up on ... irst class I could spit up on every pilot The city's my Metropolis feel it it's metabolic And I'm over niggas sayin' they're
30 11.The Cast ture now. Everything's got roles to play Inside of my picture house The film premiere of life events that would pick me now Somebody better si ... e moving picture.(Verse) This goes for the fans Who stood by me from the day one From rims told to the crib The old I'm rolling in the new uptown But swearing brings to him It feels like I've already won B ... d more fight the mass The war goes from all the morphology To get what the cameras capture Is on the main charac
31 5.Youth of the Nation river-The Single Collection5.Youth of the Nation Last ... .Youth of the Nation Last day of the rest of my life I wish I would have known cause I'd have kissed my momma good- ... I'd have kissed my momma good-bye I didn't tell her that I loved her; how much I cared Or thank my pops for all the talks and all the wisdom he shared Unaware I j ... e I just did what I always do Everyday the same routine before I skate off to school But who knew that this ..
32 7.Tell Me To My Face o my face Everybody talkin' like a killer I ain't with it I say“do it grow some balls nigga tell me to my face” Feelin' any kind of way and do ... way and do this shit night or day We don't play with'em we aim'em at your face I'll tell you now I ain't playin' with you clowns I never will Wipe that smile off ... iron embalming I'm buying up everybody from the highest to the hired informant ... ighest to the hired informant By deploying words like a thesaurus I've a
33 14.Racist Gift Basket Part1 articular day I was having a problem with Southwest Airlines they wanted me to pay for an extra seat for someone who wasn't traveling with me. ... hoot G's in town.' And Martin goes' Yeah I haven't seen G in years.' So we're like' Let's stop ... s.' So we're like' Let's stop by at the hotel and say hi.' So we pull into the parking lot.(Car motor and tires screeching) I tell Martin' He doesn't know we're h ... gonna crank call his room. He goes' What are you gonna say?'
34 9.On And On ite chalk Every day we'd ride bikes home through the schoolyard We would eat sleep work just so we could play hard Tired of calling mom saying'pleas ... me dreamin' And the years fly by like boom! We go on and on and on and on We leave it behind but we're still moving on Ain't life like that It just ... Ain't life like that It just goes on and on and on and on We go on and on and on and on We leave it behind but we're still moving on Ain't life like that it just ... A
35 6.The Pope Rap(Modern Day Profit) ap(Modern Day Profit) Make money make make money Make money make make money Make money make make money I'm the motherfuckin' Pope and I ma ... dit cards if you've no cash today Put a couple Pope bobbleheads on layaway Buy as much as you want buy as much as you're ableJust don't letJesus in'cause he'll st ... I mean allegedly!'Cause what goes on in my ledger you're not allowed to see! Not a man woman or child nation or country Has the authority to stand up to me Becau ...
36 1.Never Too Young oo Young (Single)1.Never Too Young feat.James Maslow You're never too young to fall in love(in love) You're never too young to What's ... o young to What's up with the day(day) People talkin' bout me They say what's up with your age man Why you wanna doubt me See me living while I'm young Say I couldn't ... up I'mma do it on my own This goes out to everybody Chasing after what they want It don't matter where you've been It only matters where you're going I
37 20.Where You Go rightened by your face I could see it in your eyes Then it went right away Yea So don't hold your feelings in You can trust me as a friend Wha ... right I'mma be standing right by your side[Pre-Hook: Ciara] My love itgoes on and on on Every single night and day I'mma be here for you on and on on Bby can you tell me?(Tell me) Where you go?[Hook][Verse: Ciara] Don't wanna see don't wanna cry don't wanna hurt no more Don't have n ... ave no fear I got that
38 1.A New Beginning Akeldama-Everything Beautiful1.A New Beginning Enter a wintery wasteland The sum of a lonely existence The picturesque frozen plain O ... t her eyes In a flash my life goes blank In a world as cold as this I still can not resist the thought That she can be the one to change my heart She can mend the ... has left me speechless Not a single word can escape these lips I am surrounded ... pe these lips I am surrounded by bliss And nothing can pull me away I am lost
39 8.Stay Strong apes with every breath she blows away Stay strong He walks ... ows away Stay strong He walks by all the picketers outside While holding onto the love of his life as she cries They call her a murderer he's never felt this hurt ... l finds a way to hate herself every single day Stay strong And he lost his friend two years ago She follows him around ... rs ago She follows him around every place he goes He won't shake her memory'cause he
40 4.Honest edia-Life Goes On4.Honest These murmured mumbles from my mouth Are honest homage to the ones I think about But these confessions bring ... away Can stop at any time of day You listen to the words I say Only sometimes Sometimes The public only spares their time If they can save a ... their time If they can save a single dime If only they could know these rhymes Are taking me from normal life A simple walk from minor fame Rips you from family t ... is bound to hate th
41 8.NYC Girl there she goes In just a blink of your eye Yeah yeah I fall in love with her like ... I fall in love with her like every single day Now here I go again searching searching for her She leaves me breathless I just don't know what to say Cause she can shake my co ... h Well dream about her nearly every single day Was she for real I can't be certain certain of it But when I saw her I just had to turn away Cause something so damn beautiful i ... you mine
42 1.Soul up lose a day for it. And I know it goes without saying that the modern complexion is irrelevant here. That the only means of air flow is brought ... means of air flow is brought by the scent of your hair. That candlelight serves better on the inside not out. That the square engulfs the circle like the scream ... on never felt so bad. Tasting every single notion of my writers block is ju
43 12.Young Fly Reckless(So High) poor. So by having a vision a dream I'll go I'm going after it. You might be a trainee at MacDonald's or Burger King and after2 years you're ... d and your land does a half a day and after a couple months on2 zets you might be a ... onths on2 zets you might be a single mom working2 jobs paying for more hours in a ... bs paying for more hours in a day and you still manage to graduate uni you could be anything.Just as long as you want more than you have in your current
44 2.Coolest Guys the town Everybody come and gather around Me and Mike are here to stay We make these rap songs ... stay We make these rap songs every day The Coolest Guys around the town Everybody come and gather around Me and Mike are here to stay We make these rap songs ... stay We make these rap songs every day Your mad cause your girl friend wants to hold my hand I could go like this and hit you with a rubber band Now I think I'll go an ... ave you ever seen me do i
45 17.Smile? ye ViewJM Everything is awesome I smile so often get all fired up just seeing a fire truck just skipping to the music backyard playing ball al ... laying ball all the live long day cause its all great Sleep: I couldn't wait to start my ... : I couldn't wait to start my day off lace my stadia's up hopped over the fence to my neighbors spot wake up wake up knock knock invade the layer with talks about ... out playing mortal combat all day on SegaJM: All my buddies we be d

46 1.Big Hoops(Bigger the Better)(Single) e Better)(Single) The bigger the better The bigger the better The bigger the better The better the bigger The bigger the better The bigger ... ario The boy keeps passin' my by I said no diggity no doubt I thought I told you I was fly Yeah he and all of his friends they They got that hair like high five I ... w I can go places nobody else goes I can move fast I can move slow I can go places nobody else ... w I can go places nobody else goes Everybody say hey th
47 11.Vanilla Texture xture Every single minute is getting sweeter as the day goes by Where everything lace moves yeah oh Body is first class from heaven's fall all from the sky So lay back and relax why I let my hands explo ... yeah you like it like that baby tell me do you want more? Uh forget the bill girl let's pro pone her I got what you came for yeah Kiss and lick then switch posit ... exture Oh you feel so sweet baby girl vanilla texture You make me weak to
48 7.Coolest Guys the town Everybody come and gather around Me and Mike are here to stay We make these rap songs ... stay We make these rap songs every day[Verse1] You're mad cause your girlfriend wants to hold my hand I could go like this and hit you with a rubber band Now I think I ... ve you ever seen me do it? It goes like this Kiss your hand and blow the kiss away She maybe didn't tell you but I kiss her ... idn't tell you but I kiss her every day I learned this move
49 7.That's What Keeps Her Getting By Tracy Byrd-The Truth About Men7.That's What Keeps Her Getting ... That's What Keeps Her Getting By Lyricist Bobby Huff Shane Minor Danny Wells Stack of bills on her kitchen table Out go the lights and off ... ble Out go the lights and off goes the cable If she don't pay'em by the15th And it don't look like she's gonna be able Two mouths to feed two jobs barely get it done A lot on her plate for a ... done A lot on her plate for a single mom of twenty-
50 10.You And Only You y You Every single day I wake I just can't wait to see your face Are you looking back at me And ... re you looking back at me And every moment that goes by I am waiting for a sun Think of you and I'm alright Did you think of me tonight You and only you You make my heart feel like you' ... eart feel like you're pulling every string You and only you You make me drop down to my knees and give this ring My ... y knees and give this ring My every
51 1.Grind ss-Grind (Single)1.Grind[Intro] Look here stay on your grind ... Look here stay on your grind Everyday is a struggle we all hustle and we g ... d grind…) Everyday is a struggle we all hustle and we grind Lil bruh get yours come on stay on your grind grind grind Only the strong survive you k ... t up Trunk full of white shit day shift night shift And I'm dead wrong ... d grind…) Everyday is a struggle we all hustle and we grind Lil br
52 4.Act5: Above the Portico nd out in every single thing that we do: me as a musician you as a mover of the earth as a tiller of the people. And harmony is not just a pretty ch ... ater understanding of harmony by using our bodies to run marathons and to lift weights and to burn the dross off. And then we do the opposite of course. We sit on ... st cause of death in a modern day war is... suicide.''One lone veteran stands in salute for his fallen comrade alone on the street as the coffin ... e on
53 2.Don't Let Me Fall(Single) l (Deluxe Single)2.Don't Let Me Fall(Single)[Chorus~B.O.B~] Well it was just a dream*Just a moment ago I was up so high Lookin down at the sky Don't let me fall I wa ... shooting for stars on a Saturday night They say what goes up must come down But don't let me fall Don't let me fall Don't let me fall They say what ... n't let me fall They say what goes up must come down But don't let me fall Don't let me fall[Verse1:] Cause I'm gliding up there o so ver
54 1.The Motto(Single) he Motto (Single)1.The Motto(Single) I'm the fuckin man you don't get it do ya? Type of money ... t get it do ya? Type of money everybody acting like they knew ya Go Uptown New York City Biiitch Some Spanish girls love me like I'm Aventura Tell Uncle Luke I'm ... rley Marl at the cribbo Shout goes out to NikoJay and Chubbs shout to Gibo We got Santa Margarita ... o Gibo We got Santa Margarita by the liter She know even if im fuckin with her I don't reall
55 1.Lighters(Single) Lighters (Single)1.Lighters(Single)[Hook Bruno Mars] This ones for you and me living out our dreams We're all right where we should be With my arms out wide ... l of lighters[Verse1: Eminem] By the time you hear this I woulda already spiraled up I would never do nothing to let you cowards fuck my world up If I was you I w ... ge And let be known from this day forward I wanna just say thanks Cause your hate is what gave me the strength So let them Bics raise cause
56 3.Our Lives Would Make A Sad Boring Movie -It Never Goes Out3.Our Lives Would Make A Sad Boring Movie To the people making life from lust abusing trust and the buttfaces who ma ... world through hall passes and single file lines. We are discouraged to ask questions or to raise a fist. No wonder nobody can tell there's something so much bigge ... much bigger than this. We say everyday that we won't grow up to live the lives that they do. Yet we only walk on footsteps that they set for us instead of cleari
57 3.Hip Hop Hooray Naughty By Nature-Anthem Inc.3.Hip Hop Hooray Lyricist Vincent Vinnie Brown Anthony Criss Keir Gist Ernie Isley Marvin Isley O'kelly Isley ... ning But you couldn't make my day hey I'm rockin' and you're yawning But you never look my way hey I'm lickin' down you darlin' In ... m lickin' down you darlin' In every single way hey Your funny flow is foreign And a Green Card's on the way This ain't got shit to do wit shampoo But watch your Head& S ... hip hop This is h
58 13.Rip Vs. Poet Laureate rmination by your own creation My metaphors mechanics will toss you off the planet You smoke too much chronic my vocab is volcanic Infinite be ... ply deposited argon vapors My every verse is a psychic institutional burst I choose which layer to listen to first At the peak of the Bell Curve earthquakes make ... l words But loud and clear my every verse is well heard They barely understand you The unseen hands that sample you and command you it's quite puritanical Henry L ...
59 1.Right Back Atcha Babe cha Babe (Single)1.Right Back Atcha Babe That night in Phoenix when you stole my jeep Then you brought it home with a new stereo ba ... t it home with a new stereo baby that was sweet Oh and how can I forget the ... t Oh and how can I forget the day you gave me my red guitar The best gift ... e my red guitar The best gift by far was you babe I'm sendin' all that love that you gave Right back atcha babe Right back atcha babe just like a boomerang ... ha babe ju
60 15.Annabel Lee R.I.P. a kingdom by the sea(it's true) That a maiden there lived whom you may know ... there lived whom you may know By the name of Annabel Lee And this maiden she lived with no other thought than to love and be loved ... ght than to love and be loved by me But the angels got jealous they took my queen now she's gone and I can barely sleep But her mortality makes her hot All up in ... 't focus and I hope this pain goes away cause all I see is her photo on the wall smell her
61 4.A BrokenJar > So here goes One last letter now. One last attempt to make sense. Who have I been writing to? I'm not sure anymore. What have I been trying ... undercurrent both get blurry by the minute both get blurrier. So which voice is this then that I've been writing in? Is it my own or his? Has there ever been a d ... it been fabricated fashioned by the worst of me? I know I knocked the table over because I watched the jar break and I've been trying to repair it ... I've been tryi
62 12.A Better End flavours every breath and you know deep inside that's the way life ... ep inside that's the way life goes But for every dusk there's a dawn arising a new day to seize And i do believe in a destiny that ... do believe in a destiny that everyone can change There must be a better end Is there no destination to this journey We have walked as one the meaning of our live ... y chance that we carry on one day Will our passion break through sense or surrender The
63 10.Time Travels On nown Time goes on I can only see the roads I've been down Been tryin' to move forward in my life for so long now To seize the ... for so long now To seize the day might not ease the pain But the hourglass never takes a break Time travels on Time travels on Time travels on Time travels on Ti ... ud of smoke I just started my day but it ain't your normal average though Most of the time that the mic's ripped I'm on a night shift Seems to be the only time I ... it Easier to say
64 3.Old Dirt Road(feat. CB3) o late It goes like this It's just another day another couple dollars Looking for a better way to dissipate my problems Put my pain in a swisher just to stop the throbbing In ... to this state of mind fueled by the sales; to merchandised my life and let me die upon a shelf I know that there's more to this than fortune and fame. And there ... help me shake'em It's battle every day and I am fighten for freedom To have everlasting life in a beautiful kingdom So ch
65 10.Kuntry Boys(feat. Lil Wyte&JellyRoll) moke away every single problem from the day i won't ever change southern by blood in the mud in the USA home grown southern swag yup that's the way i was raised hustling to get my pay moving kush state to ... to the sky and keep it kuntry everyday Hook:(Big Smo) I'm just a kuntry boy(yeahh) living out on a farm(32 acres ba ... ving out on a farm(32 acres baby count em) i got pounds on the other side of town with the crop in the barn(shure does smell go
66 13.Lulu lu stands by her family With harmony and history There's two kinds of stories Either comedy or tragedy Lulu ah ah ah ah ah Lulu ah ah ah ah ah ... ah ah ah ah ah Lulu works all day long She goes9 to5 just to stay alive She'll do anything just to walk the line Ain't no time to wine and dine Her war time now in the USA Her ... me now in the USA Her husband goes far away Afghanistan to Iraq Her husband now ain't comin' back Lulu ah ah ah ah ah Lulu ah ah ah ah ah America th
67 17.Space Olympics name that goes in the halls of the universe Oh yeah... Believe in yourself Take your game into outer space ... ke your game into outer space Every single galatic athlete Needs an ID coded badge Drug tests are mandatory You're a winner The athlete's village is on Zargon You all g ... ympics Yeah.. You'll be known by every nation You'll only get one meal a day There was a bit of a budget snafu A
68 4.100 Million s my birthday(hey!) Let's go rest mo' get slowed I'm like'f hoes' they metroed I'm petroed Get blowed ... etroed I'm petroed Get blowed by your girl like red nose And every single day I'm catchin a head cold(hachoo)'Pimp Mode' Katt Williams yeah them know Put it on a tape and call it the'Best Show' Koop' versus ... hallenge me? What a beautiful day that that'll be You could battle me any Sun ... be You could battle me any Sunday through Saturday
69 1.Bastard essions Today tomorrow Wednesday So just tell me something about yourself Well look if you don't talk I mean these sessions are going to go slower This is what t ... hat the devil plays before he goes to sleep Some food for thought this food for death Go ahead and fucking eat My father's dead well I don't know we'll never fuck ... n's son My mother raised me a single parent so it's apparent That I got love for my mother None of you other fuckers are much important I'm ge
70 10.Funny Shit our bitch Every single time my rhyme is a hit Don't even try to lie cause your boy can spit Try and try but you can't catch me We keep it undergroun ... fast I can rhyme in my sleep Everybody wanna go buy the cd Go to the store and stand in line Look at that girl oh damn she's fine! I wanna get her number and she ... d she wants to get mine Cause every other girl loves hip hop rhymes Already know that I do it all ... Already know that I do it all day And it ain't
71 5.Simple Day >5.Simple Day Lyricist Craig Dodes Kristian Leontiou Let me tell you about a simple ... et me tell you about a simple day in my own way I woke up a6 today put on the coffee machine I always dreamed of being a millionaire Without a care in the world because I'm losing my hair Dressin ... are staring as they pass you by ay ay Let it go don't show that you're a ... t go don't show that you're a single man And not a day goes by without a porno mag
72 9.State Of Emergency Hey. What goes up must come down)*([George Bush]I can assure you ladies and gentlemen the cause of freedom is in good hands.) Who set the stan ... to his charm Praying for the day he'd move into the dawn The truth is he can't handle it He can't dismantle it System that'll trick him Systematically becomes a ... awn the shit he stole Scolded by the same law that he fought for Stuck inside a city's wall Where anything can pop off Be all that you can be Get a degree But nev ...
73 15.Scorpio ut almost every time people wanna ask me“What's your sign?” I think it's kinda silly but I really don't mind. I paaause and I reply“Yes” with ... just makes so much sense Cuz everyone everywhere knows that answer only comes from a Scorpio And with that little line I know I've got'em Other signs in the crowd slide d ... out you; you're so vain So it goes on the zodiac our egos tend to be the worst* Born October23rd to November21st Live in houses built with fears
74 3.Bye Bye(Remix)(Feat.Jay-Z) iah Carey-Bye Bye (Maxi Single)3.Bye Bye(Remix)(Feat.Jay-Z) Everytime The guns goes blast Another day goes past I don't miss my dogs I'm wishing the ... miss my dogs I'm wishing the days Could go fast So I could crash Close my eyes Try to go to sleep And bring you back but I can bring you back(Nah can bring you b ... orever I'm in search of yesterday(Yesterday) Like a beattle song I close my eyes Repeat the song T
75 7.Go It Alone we meant every single word. So thank's to the many who've stood with us from the beginning. I say hey. Way back in the ... g. I say hey. Way back in the day oh at any dive we'd play. Let's tip a glass as we toast the past.' Go it alone and may the rest be last to carry on'. They say t ... to carry on'. They say times goes by like the pouring rain. Stop and seize the ... ring rain. Stop and seize the day cause when you're living in the moment there's just
76 5.Don't Include Me In Your Dreams reams Every day that goes by Is dead and gone Every step along the way Fades to grey Don't include me in your dreams I'm dead and gone ... your dreams I'm dead and gone Every single moment dies Never enough And the point if there is one Never enough Is that all precious time ... ugh Is that all precious time goes by Don't include me in your dreams We're dead and gone ... ur dreams We're dead and gone Every single moment di
77 2.Alwaysness nda Adams-Day By Day2.Alwaysness Lyricist Yolanda Yvette Adams Bob ... br> Lyricist Yolanda Yvette Adams Bobby RossJr. Avila Izzy AvilaJames Samuel Iii Harris Terry Lewis Although the sun has been around for a long time Still has the abilit ... tions starts and it's renewed By a single touch from You So I depend on You no matter what I do I know You'll always come though You'll never change the rules I can de ... ave to wonder where the water goes'Cau
78 14.Behind The Musik Your love goes on and on On and on(This is behind the music) Your love ... s behind the music) Your love goes on and on On and on(This is behind the music) Your love ... s behind the music) Your love goes on and on On and on(I'll take you'll behind the music) I was about6 when all this was goin' on Things began to change ... in' on Things began to change everythin' I knew was up and gone They separated on the weekends I would see my mom Still livin' with my pops in th
79 5.Fake ID ory yo it goes a little something like... When I was17 I was staying in NYC And my homie told me where I could get a fake Id'Aiyo son you bett ... s17 had it made getting drunk everyday Eh I got treated a whole new way Because of a piece of plastic that proved I was of age You know what I'm saying all of a sudden ... here you had to be21 Then one day I was walking and I saw a sign That said KRS-One21 up and live That's hella tight Aiyo I heard he always ripped it So I ho
80 10.Just A Moment p and get by To live it alive so instead they live it to die Can we please have a moment of peace? For ... e have a moment of peace? For every G that fell for his flag in the streets Bloodin' and thuggin' folkin' and lokin' Crypin' and creepin' Latin and kingin' Or jus ... achin'[Chorus: Quan sings] As days goes and nights fall For the rest of our life we'll miss y'all And even though life must go on we'll still mourn While wishin' y'all ... arned to dream But was guide
81 1.Crawling Up A Hill a Hill(CD Single)1.Crawling Up A Hill Every morning(a)bout half past eight My Mummer wakes me says「Don't be late」 Get to the office tryin' to concentrate My life is just ... ling up a hill. So I stop one day to figure it out I'll quit my job without a shadow of a doubt To sing the blues that I know about My life is just a slow train c ... after second Hour after hour goes by Working for a rich girl Staying just a poor girl Never stop to wonder why. So
82 9.Hip Hop Hooray Naughty By Nature-Greatest Hits:Naughty's Nicest9.Hip Hop Hooray(Vinnie) You drew a picture of my morning But you couldn't make my ... ning But you couldn't make my day Hey! I'm rockin' and you're yawning But you never look my way Hey! I'm lickin down you darlin' In ... 'm lickin down you darlin' In every single way Hey! Your funny flow is foreign And a green card's on the way!(Treach) This ain't got shit to do wit shampoo but watch yo ... Hip Hop This is Hip H
83 6.We Are The Few Manifesto-Everything Goes Numb6.We Are The Few Lyricist Tomas Kalnoky Dear Mr. Gepetto I hope this finds you well I wrote you this letter'Cause I miss y ... don't know what to think And every single smile is a[Incomprehensible]and you're waking up You might try but you won't get ... u might try but you won't get by Until you're crucified for all the things you try to do I don't care if you sink or swim And I don't care how you hold it in As l ... re singing
84 1.More Than This Dark Day Dawning-Nothing That I Wouldn't Give1.More Than This Within the context of a pseudo-masquerade Masked ... of a pseudo-masquerade Masked by the electric hum of melodies The mask's removal feels so far away And so the truest form Indeed the naked form proclaims The wast ... r claimed to see the light of day The proof of something real Something devoid of self Could shatter cityscapes Could stop a beating heart Yet could never produce ... t Yet could never produ
85 11.Together lipmode baby yeah check it Busta Bus baby Yeah Rah Digga now c'mon Check it huh[Verse: Busta Rhymes] If you ain't noticed yet I have come wit a throne See I was gone for a ... I always love for the street every single day You better get down on your knees you better pray Cause goin' against the grain of this Squad I promise you will pay!(WHOO!) You ... who you are we accept any and EVERY challenge(yeah) Yeah yeah I think we got'em again this time Flipmode c'
86 13.New Love takes me by complete surprise Every time I see you I see a part of you Ooh I've never seen before ... ou Ooh I've never seen before Every day and night the more we know each otheEvery single time the more that I discover It's a new love always feels like a new love ... always feels like a new love Every touch is feelin' so much Like the very first touch It's like a new love yeah I'm still excited just talkin' to you I'm still i ... way I need you I
87 2.This Town Oh what a day Oh what a waste In this town Was a Fday night football game Down at the high school stadium She was a cheerleader With her quarterback sneaking out behind the bleachers ... r for making us pray She is a single mother workin' at a restaurant Under protective custody And ... Under protective custody And every day a boy reminds her of what they lost By movin' away from the city She says I know that you miss your friends in L.A. But at least your
88 5.Hold On True ck in the day...' Oh it wasn't that far. Not a day goes by that won't be in the back tomorrow. Take to ... in the back tomorrow. Take today as a sample to you. It looks cloudy outside What are you gonna do? Well we could get up. Or we could get on down. We could drive ... e. If we held on true. Take today and go walk for a while. Well just sit backJack and relax and enjoy a smile. Well let your mind go... For a minute or two Let yo ... n tired of losing my f
89 4.Thug4 Life lla'Drive-By on this bitch you bitch nigga!' All you scary bitches shut up and go inside All my thug muthafuckas come on we bout to ride Real ... a clique thick before the sun goes down You could get yo' life took Smart mouth dirty looks ... took Smart mouth dirty looks By the product of the streets hood G's and crooks With a double barrelled shotgun pressed to your eye I'mma take what's mine and I'm ... gh Thinkin' in my mind hopin' everything's gonna be alright Situ
90 16.When I Dream > Verse1: Day by day i'm lost for words to say I try to speak but the words won't come Where's the love keep me save from harm We could take the wing ... ond this world no more lonely days All the love that we share when we met Sweet ecstasy ba ... e when we met Sweet ecstasy baby u and me Dream with me Chorus: Ladida ladia hoohoo ladida Lalaliladida ladida hoohoo ladida When i dream Ladida ladia hoohoo ladi ... my eyes i'm on my own again Baby missing eve
91 8.Still Life and walk by me I remember In the paler midnight sky As I lay I hear you sigh And a chill blows through my heart A chill blows through my hear ... d You go through my head With every single day And every word you say Goes through my head It goes through my head I'll be someone Wh
92 5.Every Once In A While Hits5.Every Once In A While(henry paul van stephenson dave robbins) When the moon is bright On a satur ... the moon is bright On a saturday night There's a thousand stars in the sky On a winding road her memory flows She'll face the fact She wants to go back Chrous: S ... ll Thinks about me She'll say'every once in a while Every once in a while' She tries to forget But she hasn't yet Not a ... rget But she hasn't yet Not a single day goes b
93 4.Me And The Biz the beat goes So sell the british walkers and cut the afros And dance till the feeling is gone in your toes I wear shorts in the summer timbe ... the fever for the flavor of a single Sexy young slimmy but not too young though That's because jimmy might end up on death row Now this here jam is like a special ... play With my(beatboxing) and by the way Skeezing with a girl is something i get tricky And i'm the sneaky type to like slip a girl a mickey And i live the type o ...
94 12.Say It Now way not a single day goes by When I don't think about it Your spirit's all around I can say it now I hope you hear this Now it's a shame that I found out the ... o late So oh I've got to tell everybody Don't make the same mistake[1]- It's alright to say I love you out loud And it's all good so don't you keep it inside Let ... it inside Let it out do it today No no no don't you wait Cuz it just might be too late To say I love you Don't walk a mile inside my
95 9.Stronger hs Eleven Days9.Stronger Written Gary Barlow Graham Gouldman Watching as this storm ... uldman Watching as this storm goes by I can see a light A prisoner of my own design my hands are firmly tied I could just fade away and live a life unknown I could be ... now I'm headed home Stronger every day Stronger every night I'm holding out for peace But ready now to fight Life owes me nothing I have tasted ... owes me nothing I have tasted everythi
96 30.Raised On Rock n my soul Every day when I got home I turned on my radio Listening to the music that my idols made I knew ... sic that my idols made I knew every single record the DJ's played A honky tonk a Hound Dog aJohnny B. Goode Chain Gang Love Is Strange Knock On Wood I was raised on roc ... new it would last Time's gone by the beat goes on But every time I hear it Lord it takes me home I was raised on rock I got rhythm in my soul ... rock I got rhythm in my s
97 1.Hip Hop Hooray Naughty By Nature-Nature's Finest:Naughty By Nature's Greatest Hits1.Hip Hop Hooray(Vinnie) You drew a picture of my morning But you couldn't make my ... ning But you couldn't make my day Hey! I'm rockin' and you're yawning But you never look my way Hey! I'm lickin down you darlin' In ... 'm lickin down you darlin' In every single way Hey! Your funny flow is foreign And a green card's on the way!(Treach) This ain't got shit to do wit shampoo but watch yo
98 4.Waltz#1(Demo) t Smith-Baby Britain (Single)4.Waltz#1(Demo) Lyricist Elliot Smith ... tz#1(Demo) Lyricist Elliot Smith Every time the day darkens down And goes away Pictures come Into my head of me and you Silent and cliched All the things we did and didn't say Covered up ... did and didn't say Covered up By what we did and didn't do I thought
99 1.Before Another Day Goes By e Another Day Goes By(michael peterson josh leo robert ellis overrall) Tonight as i lay close to you You whispered in my ear just how much you love ... the stars And counted one for every single blessing that you are I want you to know I need you to see The wonder and the miracle that you are to me My love is as endles ... to see it too Before another day goes by As i closed the window A star fell from the sky I kissed you on the shoulder You
100 1.Albuquerque swell and everything was just peachy Except of course for the undeniable fact that ... for the undeniable fact that every single morning My mother would make me a big bowl of sauerkraut for breakfast Awww- big bowl of sauerkraut ... Awww- big bowl of sauerkraut Every single mornin It wa driving me crazy I said to my mom I said'hey mom what's with all the sauerkraut?' And my dear sweet mother She j ... That's when i swore that someday Someday i woul

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.