魔镜歌词网

关于 email + love 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 5.就像白痴一样 !~ I'm in love你相信吗?我就像白痴一样展开英雄般的冒险搭上一条小船漂在大西洋我决定要往 ... !~ I'm in love你相信吗?我就像白痴一样展开英雄般的冒险搭上一条小船漂在大西洋我决定要往 ... 海岸慢慢划到了我会写Email给你啊好不
2 25.国王游戏(vs. Simon Webbe) u want my email yeh that's whats up(陈莹珊 RAP) OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah国王游戏
3 1.PART1>残酷舞台国王游戏 u want my email yeh that's whats up(陈莹珊 RAP) OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah国王游戏
4 9.国王游戏 u want my email yeh that's whats up(陈莹珊 RAP) OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah OhJust Be My King King Of My ... OhJust Be My King King Of My Love Love's Like A Game make it hot yeah国王游戏
5 9.国王游戏(Feat.Simon Webbe) u want my email yeh that's what up.(GIRLS) oh just be my king king of my ... oh just be my king king of my love love's like a game make it hot yeah~oh just be my king king of my ... oh just be my king king of my love love's like a game make it hot yeah

6 6.健康歌(&李英宏) sorry我不用 email我 Line只跟马子在用你没有方法联络跟我碰头去找陈小律联络你开那什么价钱以为我没有发现饶舌我专业年轻就发片让你妒忌是你敬畏的光线不要讨论八卦我搞音乐你卖顶呱呱叫你妈妈帮你找份工作你不是块料你歌 so so不如出来喝酒我没有朋友我也帅到分手夜猫组颜社给你 ... 见面这是一首优质的健康歌曲看到我们演出 You gotta love it台北的阿妹仔他们都
7 6.冲浪男孩 Nor...My Love主唱 Sun Boy'z& Kathy Gladys Emaily作词Joey Boy改编词李峻一编曲桥韬@ U's Music监制
8 12.初吻 oro-2moro loves12.初吻作词彭莒欣颜玺轩作曲彭莒欣编曲彭莒欣 Gir ... 酸甜甜的电流 my love想妳的时候三万六千个毛孔一起说 Girl I miss your kis ... ney失去联络我的 Email没换过吃饭没有胃口现在妳到底在做什么回忆 double又 doubl
9 3.冲浪男孩 Nor...My Love主唱 Sun Boy'z& Kathy Gladys Emaily作词Joey Boy改编词李峻一编曲桥韬@ U's Music监制
10 2.初吻 酸甜甜的电流 my love想妳的时候三万六千个毛孔一起说 Girl I miss your kis ... ney失去联络我的 Email没换过吃饭没有胃口现在妳到底在做什么回忆 double又 doubl
11 7.初吻(Remix版) 酸甜甜的电流 my love想妳的时候三万六千个毛孔一起说 repeat* Oh honey失去联络 ... ney失去联络我的 Email没换过吃饭没有胃口现在妳到底在做什么回忆 double又 double ... 酸甜甜的电流 my love想妳的时候三万六千个毛孔一起说 repeat* Girl I miss
12 10.Venus In The Underground est Wanna love her downそう彼女は正にVenusどんな酒より酔えるスピリタス Straight no chaserすぐにリピート饮み口スパイシー后味はスウィート几夜もフロアで踊り明かした会えない夜は姿探した待ち合わせや约束特には无いが诱い合わせたかのように自然と ... うにはいかねえぜ俺も No phone number No email No information No detail彼女の魅力に完全ノックアウト今夜のパーティーま
13 9.好きだよ。~100回の后悔~ g back in love with you now I know I let you go can we start over again I'm spending hours going thru all of the ... g hours going thru all of the emails that I kept You would send me smiley faces yeah I've left them all in my phone Our anniversary I can't help but celebrate alo ... to say I keep falling back in love with you now I know I let you go can we start over again Where are you at and who are you with And what are you doing now I get ... 'Cos you know just how much I
14 2.Forever ave a voicemail I'll answer every call you make to me And if you're ever feeling cold I'll chop you a firewood And when you're feeling bad you ... want you to know I hope this love lasts forever ever ever I hope thislove lasts forever ever ever Whenever I get lonely I make myself remember your smile And when the rain drops outside I picture mysel ... lk hand in hand And make this love last forever ever ever We'll make this ... ver ever ever We'll make this love l
15 1.Go Round ve) Still love最后のボイスメール I'm answering for you(I'm ... sどれほど Say love you How many days数えきれない and... How many tears解き放つ Go round(n round n round n round) Tell me you need meねえ一つくらい on my own(Why yo ... you saying that?) Tell me you love meねえ続きはどこで?(Common' take me take me ... sどれほど Say love you How many days数えきれない and... How ... sどれほど Say love you How many days
16 18.Venus In The Underground est Wanna love her downそう彼女は正にVenusどんな酒より酔えるスピリタス Straight no chaserすぐにリピート饮み口スパイシー后味はスウィート几夜もフロアで踊り明かした会えない夜は姿探した待ち合わせや约束特には无いが诱い合わせたかのように自然と ... うにはいかねえぜ俺も No phone number No email No information No detail彼女の魅力に完全ノックアウト今夜のパーティーま
17 2.リセット text and email So you come on the road maybe we don't have to fall…… apart It's workin' for awhile but I see through your smile… this isn't t ... us?… I know that I'm still in love I know you shut the system down… b
18 10.Me Muero took your love away I got nothing left to gamble I've thrown it all away Now and then I'm suicidal Flirting with a new temptation Happiness in ... ottle Is what I need today My lover has gone away gone to Istanbul Light as a feather I lie in my bed and flip through TV channels Eating Godiva I'm smoking my da ... king my days away reading old emails In my old pajamas What a day Me muero muero muero Loneliness makes its arrival Depression starts to settle in Should I go Win ...
19 5.ごめんね~海の向こうのキミへ~ my side I love u gurl Don't wanna c u cry cry cry ... て俺ら繋ぐ文字だけのEmail电话で爱语るのもいいね I want ur smileキミに逢いたく
20 9.Love is message Life9.Love is message君の言叶で眠れない心に响く痛みにそっと部屋 ... hyjkいつから? Love sight足元に咲く花さえ気付かずに过ぎてく时の中 keep in m ... しちゃいけないもの Love is...特别な Love is...大切な Message...君に伝えたい So ... 君に伝えたい So Love is...弱くて Love is...はかなくてもずっとDon't stop bilievin' ... はかなくてもずっとDon't stop bilievin'

21 18.So Into You t the voicemail I don't wanna loose you at all Butlove you both And what's funny is I think I ... And what's funny is I think I love you the most I'm so into you theres something about you I'm feeling like I ain't nothing without you I see you looking at me an ... ll like it(You're) You're the love of my life(You) You got me so high(And I'm) I'm gonna take you for a ride tonight so come enjoy it'Cause Im Chorus Im so into y ... aring Cant get enough of this love('
22 3.3 Days3 Hours h the voicemail box) Hol' upJust got off the stage know you sleepin' but waitJust lost my voice for this crowd I only seen your face in Everyw ... ey should rest We alive we in love we can die if we don't If monogamy you want then share your time with Pornhub I'm just playin' just need you know I'm lonely Gr ... st kids lookin' for the first love we ever injected So whenever I'm never next to you I never look to the next woman even on her best moment to bestowed A stove y ...
23 3.Feels Like Summer she was a lover to me to me to me to me Which way is the graveyard? I'm an iceberg with a warm heart I'm spiritual not religious I'm a Libra i ... if it matters Shattered by an email Your words will fade away Castle built in the sand Will only last one day I'm holding on and I don't want to let you go Yeah i ... e summer to me When she was a lover to meJune bride shine so bright Flowers in her hair but it just ain't rightJune bride shine so bright Flowers in her hair we l ...
24 1.Whippin(feat. Felix Snow) your voicemail goin' dumb If it's past two I can't look at you(fuck it) But I will'cause you're too true Too real for the waters how you make ... and it sucks boy O.T. I'm in love with the fuckboys I'm just bein' r
25 1.Feels Like Summer she was a lover to me to me to me to me Which way is the graveyard? I'm an iceberg with a warm heart I'm spiritual not religious I'm a Libra i ... if it matters Shattered by an email Your words will fade away Castle built in the sand Will only last one day I'm holding on and I don't want to let you go Yeah i ... e summer to me When she was a lover to meJune bride shine so bright Flowers in her hair but it just ain't rightJune bride shine so bright Flowers in her hair we l ...
26 2.Futura Free know you love to talk I ain't on your schedule I ain't on no schedule I ain't had me a job since2009 I ain't on no sales floor You say I'm ch ... y hands hurtJay hit me on the email Said I oughta act my net worth Do
27 12.What Happened me sick I love you I hate you I'm leaving I'm lying Cause none of them niggas can never be you can never be you I don't know why If she's over ... say this is the last time She love better than she lie She always say this is the last time She said that last time wait[Hook:] I thought you wasn't fucking with ... hainz:] First you change your email then ya number became private I b
28 8.The Shit That We've Been Through ht to voicemail You might as well tell me go straight to hell Ain't nothing new just suffering through And that's something that I've become a ... come accustomed to But I'm in love with you Passion born Like a resou
29 17.Chemical Romance e[Voicemail1] Hey it's Molly. Where have you been? We got another party going on tonight over at Stacy's. Let's get wild and make bad deci ... miss me? Call me back fucker love you[Verse1] Dear Molly I know that we've had our fun ... I know that we've had our fun Love the taste of you up on my tongue But I'm thinkin' that we should be done Been too many years of the same shit You've almost dri ... ce It's time for me to go[Voicemail2] Hey Christian it's Lindsey. Wh
30 7.No Service t Gotta a email with a beat disattached(The fucking wifi went out)[Hook: Futuristic] I don't think my phone workin' You can't have my passcode ... hortcakes mm mmm mm I sure do love strawberry shortcakes Optimus Prim
31 2.Long Sun aying voicemails)[Verse1] I remember times we would chill at Rebeccas house And now i come home and everyone's trying to keep me out I ... one's trying to keep me out I love my hometown but she don't love me back And now my bed is in a cit
32 2.Pick Up u say you love or hate me I'll take anything I just wanna hear your voice Cut through the line like a heart shaped knife Cut me down baby one ... me through hell one ring voicemail Baby I can tell that you ain't on the other line Accept Now decline How can I tell you if you won't listen How can I tell you ... todayJust to hear you say you love or hate me I just wanna hear your
33 7.Calling All My Lovelies ng All My Lovelies制作 Shampoo Press& Curl[Verse1] I got too many girls on hold for you to be so bold Too many on my team for you to act so ... be[Chorus] I'm calling all my lovelies(calling all my lovelies)'Cause I can't get a hold of you Since you ain't thinking of me(since you ain't thinking of me) Oh look what you're making ... by Sendin' me straight to voicemail suga what the hell? Oh you ought to be ashamed playin' these childish games I don't get down like
34 18.Loners Blvd Phone Voicemail:] Father I lift up my son I lift up anyone that travels with him and by his speed I pray that you go ahead of him...I assign a ... is written that goodness and love and mercy form all the things of o
35 5.Angry People(Bonus Tracks) alling in love With each other with anger When a man and a woman hate each other very much They make ... ach other very much They make love angrily Like birds of prey(and Africanized bees) And with a little bit of ... ees) And with a little bit of love they'll conceive They will conceive An evil baby Nine horrible months Then she is born And into a world That doesn't want her A ... re angry people! Exploding in love We're completely normal! Throwing bottles at God You
36 5.Autonomic HORUS VOICEMAIL MESSAGE Sent yesterday at5:34pm'Hey D what's going on man? It's Pyrelli bruv look it's just a quick call bruv bruv I just want ... see you soon bruv peace much love...' CHORU
37 61.Jay-Z– Computerized(Feat. Daft Punk) o find my love like we used to before dial-up Whatever happened to our phone sex? Right now can't think of anything we don't text I broke her ... text I broke her heart on the email I'm so cold I'ma just spare y'all
38 4.Tell Ya Friends ft. The Weeknd m on that email Talk how that Mercedes gettin' detailed Mention that new C.C. back at retail Them hoes be jel never wish me well Told my lady ... s They told me not to fall in love that shit is pointless Yeah that shit is pointless They told me not to fall in ... s They told me not to fall in love that shit is pointless Yeah that shit is pointless They told me not to fall in ... s They told me not to fall in love that shit is pointless[Hook: The W
39 3.Tell Ya Friends(Freestyle) m on that email Talk how that Mercedes gettin' detailed Mention that new C.C. back at retail Them hoes be jel never wish me well Told my lady ... s They told me not to fall in love that shit is pointless Yeah that shit is pointless They told me not to fall in ... s They told me not to fall in love that shit is pointless Yeah that shit is pointless They told me not to fall in ... s They told me not to fall in love that shit is pointless[Hook: The W
40 5.DearJohn ext or an email My ride stops here at the end of the line We stopped time When we signed In the year Of out Lord1999 With a kiss Spitting out ... er than a letter a text or an email My ride stops here at the end of the line Every kiss has lost it's flavour I'm not proud of my beahaviour Beached on rock thou ... that it was land Lost respect love departed What was fresh we took for granted need desire more like just a friend I wrote this song to tell you I'm leaving Afrai ...
41 5.All Them Rumors True wn my voicemail I still love you but you can't tell This what happen when the ... ell This what happen when the love's gone But you still tryna hold on
42 5.Operator(He Doesn't Call Me) d fall in love with you operator My baby doesn't call me so put me through operator So tell me should I leave him and fall in ... hould I leave him and fall in love with you operator[Verse2] The miles keep adding up voic ... The miles keep adding up voicemails of frustration Long-distance takes it's toll give me information[Pre-Chorus2] You can measure my pressure but I'll blow up in ... be I'll leave him and fall in love with you operator My baby doesn't call me so pu
43 1.TTLO Rico Love-Turn The Lights On1.TTLO[Verse1] Listening to the sound of the car speeding by outside Somebody's yelling ain't no tell ... my braud a Fendi bag Cause I love my girl to death and I ain't mean no disrespect But I was25 and had a million on me so them girls was sending texts What you go ... ll bringing ones out? Sending emails to them females from the hot tub
44 10.King Shit(feat. NIKO IS& GQ) gets more emails Came to this show solo but I'm leaving with four females At the party in the[?]there's no need for more details300 dollars fo ... work at Harvard gets Audience love when I'm cutting up like barber flicks Life a movie need a part for this? Apart from this I be sauced up like tartared fish my ... lucky if you even get the voicemail[Hook: NIKO IS] Travelling all the
45 4.Don't Make Me Try you These emails I draft but never send Are works of art you couldn't comprehend I miss you Don't make me try don't make me try don't make me ... in the parking lot outside I love you Don't make me try don't make m

46 3.Selfish Girls ite you a love song just the other day So I sat down and thought real hard but nothing ever came I took a walk downtown and it hit me like a t ... m over it like a fraction She loved herself way more than she loved me Only cared about her Instagram captions So this the last song I'm ever gonna write for ya Go find a douchebag maybe he'll b ... one ain't ringing Call my voicemail and I'mma start singing This song's for selfish girls They want the whole wide world They jus
47 13.Overtime e[Voicemail] You know how I feel about like... us right? Like... how I wanna go about it But you never tell me how you feel about it How y ... nothing else Fuck falling in love that's for someone else I break th
48 4.No Passion Draft my emails to the corporation'you're saving my life every day god bless you' There's no way out for cowards Suicide is embarrassing The ... ded more money More time more love All my desires are so poorly drawn now[Chorus][Verse2] I know who stole my face But I don't know who will replace it Now I'm st ... bed sober I've got plenty of love but nothing to show for it In my w
49 1.Silhouettes pole The love I got for my city I swear only God knows That crab in the bucket shit is crazy Thoughts of a kamikaze wish we'd all blow I bet ... I bet that bitch misery would love some company I'm Hollywood cause they can't profit off my busts for free And niggas I don't fuck with paint pictures like they ... you can't fucking eat Sending emails and trying to give execs demos I
50 10.Back To Basics ay that I love you) There's some things I gotta change(And I hope you have a very nice day Call me when you can) It's been awhile I can't reme ... o way that you check your voicemail but if you do Kevin and I are together right now) Some things will never change(We're going for a ride) It's been awhile I can ... w much time you'll call okay? Love you bye) It's been awhile I can't
51 8.Stick to Your Gunz d a nasty email I should a thought about it first I guess it could of been worse Reverse180 turn before I burn Pick up the phone to apologize ... aser beam Gotta a whole lotta love in my blood stream No disguises I
52 10.Big Sean Detroit Vs Everybody I swear I love my city I just want a little static See me they salute me they ain't ready for that static Detroit vs. Everybody[Verse1- Royce ... ree All these females need to email to make noise And now things chan
53 6.Twin Peugots(feat. Big Body Bes Mac Miller) erfucking emails Got more motherfucking deals on the table Don't even know what the fuck to do now Shit Oh my God You can still see me though ... ind of like losing your first love I saw the bright lights and starte
54 5.SLUT I used to love this slut! Fuck you and your mother slut Fuck your dad and dogs and sister And if you got a brother Imma fuck your little broth ... Put my add on Facebook put my email then it's game on! Every young gi
55 16.Not Playin' At All d40oz Van emails And that's a full list. I heard some stories bout taylor swift I used to hate now I got something she can take like a gift Th ... d passions not a discussion I love it I love it enough to take it in public You got ... to take it in public You got love then put nothing above it But on t
56 4.Lemme Freak ths we in love Some real serious relationship type shit Despite this I ain't fucked for days Tried last night but was pushed away But I've bee ... er boss being mean to her Via email she wanna write back I'm like'Rig
57 8.Something In the Air you gon' love it here Something in the air I know you felt it from the moment that you landed I know you knew it from the moment that you fel ... 'Hey Uncle Bernie''Twenty two emails''HEY!''Hi bye bye bye Birdie
58 10.Sandlot stressed Email after email some days too much I don't even check What I'm worth cause the work make street sweat So hot you gon barely need a v-neck Game ... s Airplane to the coast Where love is never shown All I do is live it
59 4.Cel U Lar Device oo bad we love to hang And for a while it stays the same But now you tryna change the game No no no[Hook] You used to call me on my cellular d ... ] Late night when you need my love Late night when you need my love Late night when you need my love Late night when you need my love[Interlude] You've reached the Erykah Badu hotline If you're calling for Erykah press1 If you're calling to wish her a happy bir ... use I don't really answer voicemail[Hook] You used
60 2.Dumb Shit Feat. Snoop Dogg+ Black Ty e I don't love her already gave her that ring I hope you know hope you know how much I really wanna change Why would I wanna wake up in the mo ... I swear you're the only one I love but I be doing dome shit[Verse2: Tyrese] I swear I tried I tried no lie Seems like I fail I fail every time I'm sloppy with the ... ain't even banished Your voicemail full but the text said read I pray to God our ... t said read I pray to God our love ain't dead baby I swear[Verse5: Ty
61 5.Think About Us ross them emails that you sent to me And it's torturous how you fought for us When I just pushed escape and let it be Tryna contrl my options ... ontrl my options and strip my love when I shoulda had it all along This is the point where I went wrong(so wrong) Now I tune out to the same old ... ow I tune out to the same old love songs Now my drive ain't the same
62 3.City of Stars s ain't a love song(Woah) This is'So long' You did me so wrong for so long for so long No I never thought I could live my life without you All ... he city... Cause this ain't a love song(Woah) This is'So long' You did me so wrong for so long for so long And so I doubt you I doubt you even know what's on my m ... how I let you...[Verse2] Much love to DefJam even though they under shipped me Did me like Bobby did Whitney but the fans was with me Know my name around the worl ...
63 12.Detroit Vs. Everybody I swear I love my city I just want a little(Statik) See me they salute me they ain't ready for that(Statik) Detroit vs. Everybody I took a bit ... ree All these females need to email to make noise And I think its changin' a lot he fuck with my authority Then he shall see shells But not by the seashore if he ... me get that(Statik) I swear I love my city I just want a little(Statik) See me they salute me they ain't ready for that(Statik) Detroit vs. Everybody Comin' from ...
64 5.On One o the voicemail I text her with a'fuck you at?' She hit me with[Hook][Verse4: Game] I know You a dime piece but I ain't no side piece And who ... ok][Outro Skit] I thought you loved me?! You was my baby! My fuckin'
65 5.On One o the voicemail I text her with a'fuck you at?' She hit me with[Hook][Verse4: Game] I know You a dime piece but I ain't no side piece And who ... ok][Outro Skit] I thought you loved me?! You was my baby! My fuckin'
66 8.Downtime(Nicky Troutman's Bounce To The Ounce Remix) ou better email or send in a fax Don't make the most of it You talking loud just'cause the hoes ... king loud just'cause the hoes love it I treat beef like otiose and y'
67 8.I Luv This Shit(feat. TrinidadJames) Got a voicemail on my phone from a lil' breezy feeling X-rated She told a nigga she hurtin' I'm in the car and I'm swervin I walked into her b ... mes uh... What you know about love?(Hah) well love know about you When I try something new you refuse to believe that my ... you refuse to believe that my love is true(goddamn) So I use all I got to prove to you but the proof ain't enough so you move on To the next dude li-li-li-like'wh ... hin' nothin' nothin' about it Lo
68 13.U&I e away My love never seems to come out right But it's hard to remember dreams baby And I know you won't tell everything baby But you say I'm o ... ve to blow his brains out[Voicemail- Anabel Englund:] Right I still love you Even though you're a fucking c
69 7.All your voicemail I just wanted to shoot the shit and let you know your boys well And I've been doing little thinking I ain't trying to be hard ... d on a million Chainz All the love killing all the pain All the money all in the world Mind all the dollars mind all the pearls But that all that all that all tha ... d on a million chains All the love killing all the pain All the money all in the world Mind all the dollars mind all the pearls But thats all that all that all th ...
70 5.Pack Of Wolves g in your love Watch the memories turn to dust... You had me feeling like a pack of wolves I launch attack you arch your back come holler at t ... n You had me drowning in your love Watch the memories turn to dust...[Verse1: Dels] I'm rapping like a computer because I'm typing up an ... uter because I'm typing up an email To let you know I love you so if I miss out any details C
71 14.Talk To You u[Voicemail1][Verse1:Bizzy Crook] They said the stars was too far But now when I'm in the Wraith I can touch em from the car I can touch e ... ttle bitches in the car I got love for my niggas Shout my dreamchasin' niggas Man I fuck with y'all niggas Last week we had13 Ghosts on the block Aw shit where th ... Ladies rub ya pussies if you love me Fuck nigga bust a gun you tryna kill me I'd make a mil if you niggas got ... make a mil if you niggas got love for me Lat
72 9.One Of Those Crazy Girls sky(oooh) Love has float along and passed me by I pour my heart out to your voic ... pour my heart out to your voicemail Let you you know I caught a bus to your side of town Now I'm standing at your doorstep With Los Angeles behind me If you don't ... icals swarm I know I'll never love again I swear I'll never love again Baby are we over now Maybe I
73 13.U&I e away My love never seems to come out right But it's hard to remember dreams baby And I know you won't tell everything baby But you say I'm o ... low his brains out[Outro][Voicemail: Anabel Englund] Right I still love you Even though you're a fucking c
74 3.The Only One r want no love like this Damn now you sayin' that you never gonna ... u sayin' that you never gonna love again And you never gonna trust again But I told you from jump that I wasn't shit It was me and you takin' them trains Should h ... ls' names and the other names Emails that they never say ICloud with a lot of pics from a lot of chicks SteveJobs fuckin' up the game uh-huh But I'm grown you was ... to trust these hoes Say they love you and you know they don't Say the
75 13.Gift& Curse Ring(Voicemail) Every time I ask to see you you say just a minute let me check my schedule And you know that I don't trip I say I ... now that I don't trip I say I love you I support you you already know See it's a gift& it's a curse When you've got someone who just ain't waiting around I don't ... you'ont need me that's why I love you You'ont need me that's why I love you Girl make time for me Woahh ca
76 1.When It Pleases You an Wilson-Love Without Fear1.When It Pleases You You ... 1.When It Pleases You You love me when it pleases you You want me when it's easy to do You hold me when you don't want anybody else to You ... on't want anybody else to You love me when it pleases you I call you when I want to hear My voice whisper in your voic ... My voice whisper in your voicemail's ear I think of you at the stran
77 1.All We Got you ever loved The treasures of this world When it's insanity? Cause it's killing me Have you ever tried to be something you're not? Cause I' ... for security Oh na na na His love is all we got[Verse2: Andy Mineo] Uhh I'm trying to go from selfish to selfless Not just thinking bout my needs but someone els ... t em no phone numbers Tell em email us Can you tell? I've been affected by this industry Numbers and CD sales what the heck has gotten into me? I had to ask mysel ...
78 4.N'gga Pls with the love when they use to(?) Must have heard that my crew gettin' paper like printers God with the bars treat vets like beginners See wh ... .nigga please Hey what's your email i'm a send a couple beats(scratch
79 10.N'gga Pls with the love when they use to(?) Must have heard that my crew gettin' paper like printers God with the bars treat vets like beginners See wh ... .nigga please Hey what's your email i'm a send a couple beats(scratch
80 2.Back Together t key Voicemails that I can't delete Man I miss how we used to be I wonder where you are I reminisce with the stars tonight And think of how w ... rl I swear you are the reason Love is something worth believing Ooh When we get together it'll be forever Ooh When we get together yaaa If we get back together It ... rl I swear you are the reason Love is something worth believing Ooh When we get together it'll be forever Ooh When we get together yaaa If we get back together It ...
81 9.Interlude II down and Email it To mother-fuck-you-and-your-crew at Gmail In the position to change the whole world Probably some people that pray that we ... hat pray that we fail Oh oh I love my gang Wherever I go my homies come to I ... ever I go my homies come to I love my squad We up in this thang like what that shit do I ... hang like what that shit do I love my squad I love my squad I love my squad I love my squad Hu
82 12.Enough peace and love to brothers and sisters Maintain during heat waves and blizzards Tell cats the deal with zeal and vigor Wiz kid amongst magi an ... far gone never find me please Email the storm and cc'ing the night Th
83 1.Open Letter sent this email to myself I'm gonna read it off of my phone now[Verse] Once again south Oakland veteran open letter sendin' Hopin' you get it ... to a lot of you haters Ladies love the cool lottery vapors But the only Ls I take is two tobacco leaf papers Mediate truths like a lot of newspapers[Wind instrume ... odo legal And still got hella love for todo el people Labor for love the kid signify You don't like it
84 10.Another Day up no voicemail M.O.B.'til I D-I-E Wit' a beam on tha heat I could shoot a bee Shoot a creep in the eye and tell'em'see' I told yo dumbass not ... umbass not to fuck wit' me No love for a bitch I just fuck and leave
85 12.Sympathy y(Voicemail'Oh hey it's me. I don't know if you'll get this but. it's been just too much and. I'm so done with it all and. it's over. Bye. ... favorite book that I used to love That I've read a hundred times I'm
86 12.Detroit vs. Everybody I swear I love my city I just want a little(static) See me they salute me they ain't ready for that(static) Detroit vs. Everybody[Verse1: Royc ... ree All these females need to email to make noise And now things chan
87 14.Perfect Symmetry(完美对称) ut groove Love maybe you feel it too And maybe you find life is unkind and over so soon There is no golden gate There's no heaven waiting for ... The voices in the streets you love everything is better when you hear that shout Woooaohhh Woooaohhh Woooaohhh spineless dreamers hide in churches pieces of piece ... of rush hour buses I dream in emails worn out phrases mile after mile of just empty pages wrap yourself around me wrap yourself around me As the needle slips into ...
88 10.Love Will Remember nce10.Love Will Remember[voicemail] Hey babe it's me I just wanted to call to tell you that I ... ed to call to tell you that I love you so so so so muchJust wanted to let you know that you are my princess You are worth of all the ... cess You are worth of all the love in the world You are the love of my life. Verse1 Now's all we got and time can't be bought I know it inside my heart Forever will forever be ours even if we ... ours even if we try to forg
89 4.Live Blogging The Himel Family Bris t & Other Love Songs4.Live Blogging The Himel Family Bris I'm live blogging Marky Himel's bris I just gave Marky Himel's Uncle Manny a ... a stink I'll send a thank you email with a Bed and Bath link I'm live
90 6.Live the Life t in your email that you're sad and lonely'Cause a girl in college has stolen your heart And so my estimation of the situation Is I bet you ca ... aven wenches in your heart So love the life you live And live the life you ... ou live And live the life you love Everybody here has been asking about you When's that boy of yours gonna be coming home And when I hear the bells ringing down a ... ou live And live the life you love Nobody's gonna know what it's like To walk a m
91 7.I Hope You Stay Gone your voicemail. No thanks I won't return it. You want your things back? I might've left'em burning. So enjoy yourself. I hope you enjoy yours ... guess a lesson's something to love. Well this wasn't awkward. I got your voic ... asn't awkward. I got your voicemail. No thanks I won't return it. You
92 11.When You Get to Asheville Brickell-Love Has Come for You11.When You Get to Asheville When you get to Asheville Send me an ... u get to Asheville Send me an email Tell me how you're doing How its treating you Did you find a new job Did you find a new ... a new job Did you find a new love Is it everything that You were dreaming of Oooh if it don't work out Oooh if it don't work out Oooh you can turn around And com ... u get to Asheville Send me an email Let me know that you still Think
93 3.Easy On Back feat. Sean LaMarr& Helen Kaiser lies seem love get clouded trying to find the rays stay fresh to def but still give praise keep my head above the water when the life is outta ... anks every morning before the emails and the calls come in before the missed payments and the bank statements got me asking if I made it or is it all pretend the ... specially doing something you love and your invested seen too many he
94 23.The Walk Out 's career email it to his after life They said they want that old Millz back So I brought that old Millz back Now your favorite ghost ain't ha ... cci long as I know Harlem got love for me Sound real ignorant don't I
95 2.Tiger Phone Card check my email I'm too geared up to fall asleep So I write you back and count the days Until we'll be together The first thing that I do is T ... up to me And tell me that you love me The first thing that I do is Th
96 3.All Girl Crazy s off voicemails No side hoes just my homegirl I be fucking up calling old girls We at Supperclub they popping Spades In Lamborghinis still co ... you see my girl don't tell I love New Orleans I'm sad when I'm leaving I fuck with Ohio It's ladies in Cleveland Let's go to Detroit let's shop for some pieces L ... of all girls the ones I want Love rap especially God's Son Out of al
97 3.You nt to voicemail I checked your facebook but you don't really post well So how we gonna communicate I'll never know I guess I gotta let it go[H ... hance to even tell you that I loved you Fuck you now I only see you w
98 6.II. shadows no no no Love me better kiss me back Listen more Love me better kiss me back listen more Love me better kiss me back listen more Yeah no no no[Verse1] Face down in the brown grass Same shame on my brown ass The birds in t ... ed rewind please girl be mine Email denied talk to me baby Before we go crazy might do it baby We were soJay Z& Beyonce my aunt say'keep the sex game picante' So ... get there was something wrong Love is Russian roulette I had the safety on
99 9.One Shot call voicemails no call back. Man I'm gone just just take it to the bar man. Ayo bartender!(What can I get for you man? look like you got a l ... I played all these games her loved stayed the same I guess I'm to blame(Nah younging you can't blame yourself) i mean look man just pour me up a drink(I got you) ... ro you know how the saying go'love her you should let her leave'(true) come back then it was meant to be but if you don't then you'll never know. keep her shelter ...
100 15.Panties Off ou know I love stroking with big daddy I leave that pussy wet and And then an ocean I'm drinking smoking with that Bust that pussy open I noti ... hello kitty wanted Texting or email it I'll be all up on it so You ai

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】