魔鏡歌詞網

關於 drummer 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 11.成功( Feat. Prime Maximus) F FAME RUNNER I PUT DRUMMERS ON YA BUMPER LIKE BAR-UMP BU BU BU
2 2.Summer Time hit the beat like a drummer and if you ready to party You better grab somebody cuz it's the summer of lov
3 3.Frank Mills n With His Friend A Drummer He Resembles George Harrison Of The Beatles. But He Wears His Hair Tied In A
4 15.Drummer Boy Much[全紀錄唯一精選]15.Drummer Boy作詞鄭中庸編曲John Won我來為你打鼓puh dum pum bum me and my drum my drum你置我心中的份量puh
5 2.Drummer Boy 洛城三兄弟-Rock2.Drummer Boy作詞鄭中庸我來為你打鼓puh dum pum bum me and my drum my drum你置我心中的份量puh dum pum p

6 22.Bad Romance(Lady Gaga) ur love I want your drummer The touch of your healing I want you leather dirty kiss in the scene And i wa
7 1.Let's Go(Ricky Luna Remix)(Travis Barker feat. Yelawolf& Twista& Busta Rhymes& LilJon) ow I gotta give the drummer some Put the T up on the track will be phenomenal cuz when it come to havin a
8 11.Move(If You Wanna)(MIMS) H BEAT IT UP LIKE A DRUMMER!!! They can call it one-hit wonder but I guess that means I'm one-up Light a
9 15.Running In The Family e in between Like a drummer plays his drum Like a father like a son- and your gonna have to face the musi
10 3.Wonderful Night- Fatboy Slim& Lateef The Truth Speaker of the party's bass drummers c'mon It's a wonderful night You've gotta take it from me It's a wonderful n
11 13.Shrek Karaoke Dance Party ey all we need is a drummer4 people who only need a beat yeah break it down green girl Philonius my man i
12 5.Hit That Drum oom Hit that drum나의 Drummer boy벅차오르는심장소리를들어줘가면갈수록점점강해져터질것같아 Play my drum자꾸날흔들어놔자꾸날흔들어놔 Boy자꾸날흔들어놔자꾸날흔들어놔
13 2.Funki'S't Drummer mble2.Funki'S't Drummer作詞松木泰二郎作曲松木泰二郎君の想像超える衝動呼び覚まし取り出すファットなグルーヴ夢と現実歌う旋律飲み込んで吐き出すスウィートなブルース腰が暴走頭暴
14 7.Funky Monkey Ladies eat i'm a drummer innocent drummer walking on the milky way i'm a
15 4.The Little Drummer boy hes4.The Little Drummer boy作詞 Harry Simeone・Katherine K. Davis・Henry V. Onorati作曲 Harry Simeone・K
16 10.監獄ロック slide trombone The drummer boy from Illinois went crash boom bang The whole rhythm section was the Purpl
17 5.Christmas Medley Israel.〜The Little Drummer Boy〜 Come they told me parum pum pum pum A new born King to see parum pum pum
18 2.GOLDEN KING いエナジーは愛の乱れ撃ち! funky drummerのように!21世紀の猛暑に変わるモード俺も皆ももっと funky& freshなビートでたちまち世界はrockする! don't stop the danc
19 1.GOLDEN KING いエナジーは愛の乱れ撃ち! funky drummerのように!21世紀の猛暑に変わるモード俺も皆ももっと funky& freshなビートでたちまち世界はrockする! don't stop the danc
20 12.KAMIKAZE108(酉年 mix) らす演奏粋なサウンド Hear the Drummer Get Wicked(WISE)アハーハイジャックする開拓くるフロー君の鼓膜にチョップ Don't Stop the Beat Rock theJungl

21 14.KAMIKAZE108(Swisha House Remix) らす演奏粋なサウンド Hear the Drummer Get Wicked(WISE)アハーハイジャックする開拓くるフロー君の鼓膜にチョップ Don't Stop the Beat Rock theJungl
22 8.DISCO DRUMMER 犬にくわえさせろ8.DISCO DRUMMER作詞永積タカシ作曲 SUPER BUTTER DOGレストルームの扉の手前ジャックと豆の木のぼりおりディスコディスコドラマーポケットの中でほらディス
23 8.Shout And Shimmy on drum on drum on drummer Everybody everybody everybody clap your hands come on clap your hands Clap yo
24 51.Join Together d a coming Hear the drummers drumming I want you to join together with the band We don't move in any part
25 78.Join Together d a-comin' Hear the drummers drumming I want you to join together with the band We don't move in any'ticu
26 19.The Little Drummer Boy ar19.The Little Drummer Boy作詞 Katherine Davis作曲 Katherine Davis編曲 Ernie Freeman Come they told me
27 8.What Happened To Love u with me? How's my drummer? Get funky! Well now looka looka here You're man's right here Celebrate tonig
28 1.Frank Ocean he ain't hear them drummers come And I don't do the lean All these dollars in my jeans(yeah) Swear this
29 4.Frank Ocean he ain't hear them drummers come And I don't do the lean All these dollars in my jeans(yeah) Swear this
30 4.Drummer Boy Dots4.Drummer Boy作詞 MisterWives作曲 MisterWives Never was afraid of death Now you got me stressing about every single breath When life i ... My heart slowly beats for you Drummer boy you made me feel every sing
31 1.Roots a Dodge van Found a drummer and made the road my home Ohh I wouldn't change a thing It made the man I am
32 1.Drummer Boy sterWives-Drummer Boy1.Drummer Boy作詞 MisterWives作曲 MisterWives Never was afraid of death Now you got me stressing about every single breath When life i ... My heart slowly beats for you Drummer boy you made me feel every sing
33 7.Don't Rain on My Parade(From'Funny Girl') heart's a drummer Don't bring around a cloud to rain on my parade I gotta fly once I gotta try once Only can die once right sir? Ooh life is j ... mply gotta march my heart's a drummer Nobody I say no nobody Nobody h
34 1.On The Come Up ce of Ear Drummers Marz(Producer) Osvaldo Golijov Mike WiLL Made-It& Big Sean作曲 Resource of Ear ... t& Big Sean作曲 Resource of Ear Drummers Marz(Producer) Osvaldo Golijov Mike WiLL Made-It& Big Sean Pérignon uh-huh Ear ... & Big Sean Pérignon uh-huh Eardrummers Mike WiLL Made-It On the come
35 2.W Y O(What You On) ce of Ear Drummers Mike WiLL Made-It& Young Thug作曲 Resource of Ear ... Young Thug作曲 Resource of Ear Drummers Mike WiLL Made-It& Young Thug
36 6.Perfect Pint drick Lamar Wop Ear Drummers Mike WiLL Made-It Gi-gimme some space Two styrofoam cups a pint of some dran
37 7.Razzle Dazzle h yeah On Pluto Ear Drummers I know I'm worth I know I'm cursed I hit the turf like a play on the first Y
38 10.Y'all Ain't Ready ade-It&2 Chainz Ear Drummers Automatic weapons and Giuseppe's Automatic weapons and Giuseppe's Automatic
39 14.Faith e? It's all good EarDrummers That last drought was a setback That red light is a death trap That jail tim
40 17.Nothing Is Promised Rihanna& Future Ear Drummers yeah Ain't none of this shit promised ain't none of this promised Ain't none
41 11.Do You Remember ot jumpin' till the drummer says he's ready to go(Do you remember do you remember) Well now do you rememb
42 57.The Wanderer is The hard-working drummer Denny Wilson to sing a song Well I'm the type of guy Who'll never settle down
43 8.Do You Remember ot jumpin' till the drummer says he's ready to go(Do you remember do you remember) Well now do you rememb
44 2.The Wanderer is The hard-working drummer Denny Wilson to sing a song Well I'm the type of guy Who'll never settle down
45 8.Do You Remember ot jumpin' till the drummer says he's ready to go(Do you remember do you remember) Well now do you rememb

46 1.It Takes Two r regular no no Ear Drummers! This ain't your regular party Mike WiLL Made It This ain't your regular no
47 24.The Wanderer is The hard-working drummer Denny Wilson to sing a song Well I'm the type of guy Who'll never settle down
48 55.Do You Remember ot jumpin' till the drummer says he's ready to go(Do you remember do you remember) Well now do you rememb
49 11.Window u're dancing to the drummer of a new sound I shudder when I say it doesn't bring me down But seldom do I
50 7.High(Interlude) of your seat Like a drummer I'll kick you off from your seat Like a drum kit kick you off with my feat[Ou
51 6.Window Sash Weights he way What a great drummer Steve's also a really nice guy Great acoustics in the room and the show went
52 12.Good Life and he don't have a drummer man Ben don't care for none of that and Benny I got your back Bill Anna Larry
53 22.The Wanderer is The hard-working drummer Denny Wilson to sing a song Well I'm the type of guy Who'll never settle down
54 7.The Wanderer is The hard-working drummer Denny Wilson to sing a song Well I'm the type of guy Who'll never settle down
55 7.Do You Remember ot jumpin' till the drummer says he's ready to go(Do you remember do you remember) Well now do you rememb
56 2.Jailhouse Rock slide trombone. The drummer boy from Illinois went crash boom bang the whole rhythm section was the Purpl
57 23.Dixieland Rock ng hips She got the drummer so nervous that he lost his sticks The cornet player hit a note that's flat T
58 7.Jailhouse Rock slide trombone. The drummer boy from Illinois went crash boom bang the whole rhythm section was the Purpl
59 1.Jailhouse Rock slide trombone. The drummer boy from Illinois went crash boom bang the whole rhythm section was the Purpl
60 1.A Hard Rain's A-Gonna Fall I heard one hundred drummers whose hands were a-blazin' I heard ten thousand whisperin' and nobody listen
61 2.Dixieland Rock ng hips She got the drummer so nervous that he lost his sticks The cornet player hit a note that's flat T
62 1.Set The Roof e Lee& SlimJxmmi EarDrummers Mike WiLL fuck with me(Mustard on the beat ho) We set the roof on fire We se
63 5.Black Beatles cate the moneys(Ear Drummers) Rae Sremm Guwop Mike WiLL! I sent flowers but you said you didn't receive'e
64 6.Shake It Fast i] Must be nice Ear Drummers Sremmlife Mike Will(Mike Will Made It) Rae Sremmurd UncleJxm in this motherf
65 7.Set The Roof e Lee& SlimJxmmi EarDrummers Mike WiLL fuck with me(Mustard on the beat ho) We set the roof on fire We se
66 9.Now That I Know now Don't do EarDrummers Don't do(Mike WILL Made It) Of course I want to lie and say I don't miss you
67 2.Everyday People(Sly& The Family Stone cover) cher the banker the drummer and then Makes no difference what group I'm in I am everyday people yeah yeah
68 2.The Road service station the drummer was relaxed but the singer was panicked when out of the fog stepped a magic m
69 1.Water Water e seasons she's our drummer she missed a beat so now I'm sleeping on your toes The nuts and bolts and knu
70 9.Fuck Boy(feat. Marc E Bassy) Brackins] Tell the drummers keep drumming Ba-rum-pa-tum-tum pretty baby I'm coming For every fuck boy th
71 3.Wild Child ur own canoe Like a drummer boy I rat tat tat Through all your feedback I'm at the laundromat singing ful
72 2.You Don't Love Me Anymore uggle chords From a drummer's swollen hand But it was never quite enough For you to see me with my heart
73 4.Little Drummer Boy -Behold4.Little Drummer Boy Come they told me Pa rum pum pum pum A new born King to see Pa rum pu
74 4.Carpool im out and I switch drummers Steve Wonder probably saw it coming cause he did never get along with Ruffin
75 5.Australia the sailors If the drummer copped a kick she would show a little leg To the Stuka boys who crashed into
76 1.Noodles& Ramen make a band like a drummer I got a big team in the photos Everybody need a chain with the logo(Verse2) W
77 6.Weekend-Man d-Man If you're the drummer of my band You are the Weekend-Man Tuesday's getting out of hand I am the Wee
78 4.Heroes war one roll by the drummer will soon settle the score and the Heroes will come out fighting like they've
79 5.Dorothy d I could hear that drummer roll As I listened to that choir cry And I could hear that guitar weeping I c
80 3.Little Drummer Boy ristmas3.Little Drummer Boy feat. Idina Menzel[IntroJennifer Nettles] Come they told me pa rum pu
81 7.California Hymn is Own' Is What The Drummer Said Harmony And Heart Beat Rhythm Let Your Cup Over Flow Again Glory Hallelu
82 5.No Chance(Freestyle) to Rae Sremmurd Ear Drummers You know what I mean man killing it man still working it man[Verse1] Yeah th
83 13.Match That and get a drummer sound Brum-bum-bum Balenciaga match the coat I had to match that Pull up with my homie to the venue in a double matte max Ba ... kin' round I'm a go and get a drummer sound Brum-bum-bum Yeah nigga lately I've been seein' double Fuck it I see that money double time I bagged this bitch she wa ... kin' round I'm a go and get a drummer sound Brum-bum-bu
84 2.VRY BLK to be Piano man and drummer boy just invented a song for me And all I wanna do is find love and be happy
85 3.Laughing Gas yeah The drummer speaks in morse code The drummer speaks in morse code So gimme b
86 5.Pure Adrenaline ou hear a different drummer drumming You've waited your whole life for this one day Nowhere to run nowher
87 7.It's Christmas Day hout nine drummers drumming while the eight flaming maids-a-milking are beating my poor old alcoholic mother out of her own kitchen and gobbli ... eir evil work by those maniac drummers And it wasn't a pleasant sight
88 11.Poisoning the Well ve you my drummer So if you don't get it don't get it Well then you can't live it I'm livin' See I'm only as funky as my last cut Don't blame ... with no filter I give you my drummer So if you don't get it don't get it Well then you can't live it I'm livin' See I'm only as funky as my last cut Don't blame ... with no filter I give you my drummer So if you don't get it don't ge
89 4.June e and the drummer and the fire girls Couldn't get our guitars in tune And I knew it was over when the sound man said'I wish we were still inJu ... right And the prince and the drummer and the fire girls Couldn't get our guitars in tune And I knew it was over when the sound man said'I wish we were still inJu ... right And the prince and the drummer and the fire girls Couldn't get
90 7.Can't Do You that beat up like a drummer on a bass line Lil' momma tryna hit me with the waistline She don't see I got
91 3.Blues Power shoot Out On The Plantation r and the drummer are fighting About a woman in the neighborhood Oh the ... an in the neighborhood Oh the drummer never hit a bad lick in his life AndJunior never hit any good Yeah the colonel said that women are for loving not fighting B ... s Elvis Presley hair Yeah the drummer's got the drum the colonel's got the gun AndJunior's only got a knife he'd better run It's a shootout on the plantation it's ... your blood to freeze But the drummer is drumming a Rolling Ston
92 13.Greatest Show on Earth give the drummer some Mike WiLL yeah the Ear Drummers some I'm a Black Beatle like R
93 7.Visionary Riches out as clear as the drummer song And now you gotta feed it now you gotta feed it Standing ovation encore
94 13.Jordans& a Gold Chain ignal the drummer Preached to us like if there was a plate set in front of us And loud like if a clip was emptied out like if we found where t ... ut like if we found where the drummer was Hands in the plate that's in front of us The same ones mimicking whatever the ... e ones mimicking whatever the drummer doesJust following tradition ba
95 7.Special e motherfuckin' Ear Drummers you know what I'm sayin'? I appreciate the love at all times I promise you y
96 15.Dead Beat ou running Bandcamp drummers drumming Headcount hunters hunting Grindtime countin hundreds Flex time hell
97 4.No Sleep Til Cleveland Sound of the funky drummer Music hitting your heart cause I know you got soul(Brothers and sisters hey)
98 7.Point Blank cket off and as the drummer counted four You grabbed my hand and pulled me out on the floor You just stoo
99 7.Bang Dem Sticks(照過來) cks D-dem drummer sicker than the swine flu Don't really need medication He got a tissue And when he bang bang don't need to boogie But he mig ... streak And ain't nobody got a drummer like mine He can bang dem sticks he can throw dem high I got a thing for a ... dem high I got a thing for a drummers How the beat shakes up my heart I got a thing for ... up my heart I got a thing for drummers So baby show off all them tricks and bang dem sticks I got a thing for a ...
100 10.Little Drummer Boy istmas10.Little Drummer Boy Come they told me Pa rum pum um pum A new born king to see pa rum pum

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】