魔镜歌词网

关于 dont + you + know 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.法老牛13 rthday to you Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday to you(BRIDGE) AIR神赐予我的力量和欲望打破最异样的迹象大家都一样会郁闷哪怕再迷茫或嫉恨你纪念以往的利润我预见未来的议论你们想靠外在做讥讽我们想要内在像利刃抱歉让你们气愤超越你们自嗨的气氛用文字排比再拟人装热爱打球但没气针所以都没气没理快甘休只会吸粉所以 ... 为王的我们反击回防
2 1.Without You 1.Without You作词高尔宣OSN作曲高尔宣OSN陶山 Skot Suyama编曲陶山 Skot Suyama I'm still the same都好像没有变 Nothing changed还是讨厌下雨天还是不爱认错脾气是硬了点这我都清楚但我没有办法改变我后悔高中花 ... 我还想带妳到处晃晃到处带妳玩 Cuz me without you it feels like情人节没有爱人像台相机没有快门像张书桌没有台灯 Cuz me without ... 相机没有快门像张书桌没有台灯 Cuz me witho
3 10.Without You(feat.陈忻玥Vicky Chen) 0.Without You(feat.陈忻玥Vicky Chen)作词高尔宣 OSN作曲高尔宣 OSN、Skot Suyama陶山编曲 Skot Suyama陶山 I'm still the same都好像没有变 Nothing changed还是讨厌下雨天还是不爱认错脾气是 ... 我还想带妳到处晃晃到处带妳玩 Cuz me without you it feels like情人节没有爱人像台相机没有快门像张书桌没有台灯 Cuz me without ... 相机没有快门像张书桌没有台灯 Cuz me without you it feels like A sentenc
4 5.Phone6(&王以太) lly don't know your name(我真的不知道你的名字) so pick up phone6声 ... 成种差事 if u dont know me dont waste my time(如果你不了解我就不要浪费时间) my dr ... u(别去猜我爱你) you tell me(你告诉我) i feel good(我觉得很好) ... od(我觉得很好) you feel right(你觉得很对) how bout kiss me T ... ne(脸对着电话) you should know(你需要知道) how to roll(如何掌控) funny jok
5 1.美年达 by girl i dont konw猜不透猜不透你快开口 Love ... 你快开口 Love you so love you so没理由 Oh baby girl baby girl Oh baby ... 机想对你说的can you know me Baby girl baby girl i dont konw猜不透猜不透你快开口 Love ... 你快开口 Love you so love you so没理由 Oh baby girl baby girl Oh baby girl Baby go baby go跟我走牵着手牵着手你别回头随时GO随时call没要求 Oh baby go baby go Oh babygo我曾经对

6 9.Fascinated(feat. SupTiffany) Hey baby you let me fascinated(宝贝你让我着迷) Don't ... 着迷) Don't you wanna sleep with me tonight(想要你和我一起入 ... 我一起入睡) in your pitfall(在你的陷阱里) be your toy(做你的玩具) Hope to fall in love with ... 玩具) Hope to fall in love with you(想要和你坠入爱河) But I am a joke(但我像个笑话一样) woo~~ I ma a clown in ... 像个笑话一样) woo~~ I ma a clown in your heart(我爱你心里像个
7 1.红孩儿 作曲阿夫 Suhf You better know about that我不会给你任何的机会烧红透的body看到我的eve ... y我很抱歉我已经坏到you dont know what you can do你不知道是个热忱拿来当柴烧的节目 ... 忱拿来当柴烧的节目 You wanna run away祈祷著能尽早结束 Who must not ... 只属于我的不是他的 You better know about that我不会给你任何的机会烧红透的body看到我的everybody all say I'm a
8 2.记叙文 个字都可以wash your brain(let it burn you know that's the flame let me write it do ... 个字都可以wash your brain(let it burn you know that's the flame let me write it do ... nd可以激励我的同伴dont worry i got a plan我甚至可以假装从不向往自由被牢笼所 ... 个字都可以wash your brain(let it burn you know that's the flame let me write it do ... 个字都可以wash your brain(let it burn you
9 5.Role Play(feat. C-jay) lose what you gonna do baby do baby dont you know where you heading to baby to baby got so many roles we gonna play a choise ... roles we gonna play a choise you gonna make you baby its all on you i'm talkin bout nothing but confiden ... 的维度各自play you gonna do baby do baby dont you know where you heading to baby to baby got so many roles we gonna play a choise ... roles we gonna play a choise you g
10 12.My Bro(Outro) n i think you know me man i think you owe me an apology oh long time no see blame it on technology怪我吧怪我吧怪我吧怪我不懂得经营怪我不懂得什么新颖怪我不懂得如何不low key怪我不懂得暂时的拿来主义怪我别怪我脚下踩着的这片土地怪我 ... 响你原本的轨迹甚至当我说你没出息时仍旧worry bout you at the end of the day this aint a story bout ... he day this aint a story bout you不就是想要get pa
11 1.Different YAH x2 I DONT FEEL DEALING WITH YOU MAN YOUJUST KILLIN MY MOOD MAN WHY YOU HAVE TO BE RUDE WHEN YOU DONT EVEN KNOW HOW TO GROOVE MAN YEA IMMA BE A HERO YEA IMMA FILIPINO I GAVE IT ALL DID IT ALL KILL THEM ALL BUT I ... ID IT ALL KILL THEM ALL BUT I DONT CARE IF HE KNOWS YA唔知你乜嘢目的系我作品揾紧空隙到你揾到空位嘅时候 OU YA键盘攻击我意唸好清晰我不动我声色你不懂不认识用不同嘅形式去不
12 2.No one y way and you've got yours plz dont disturb me bitch tellin you bitch im tellin you now im gonna make you know it so dont try to stand in my way get out of my way just get out of my way ... my way just get out of my way dont push me its gonna make you disappointted so just donnt try it
13 11.原本色彩 我自己最完美的导演 you know my mission be original我从来不会为了谁而做改变即 ... 不爱那就说再见 I dont give a f继续他们精彩表演给那些faker去买份病态保险 I a ... 自己的最完美的导演 you know my mission be original Vo yo this o ... rap舞蹈 Can you feel me now太多烦恼机会在下一转角太多的问题在奢望能将我难倒说 ... 自己的最完美的导演 you know my mission be origin
14 2.In TheJungle 之中不见动物) I dont know i dont know where theyve been(我不清楚他们去哪了) If ... 他们去哪了) If you see them beautiful souls send regards for me(如果你看见他们美丽的灵魂请献上我的祝福) somewhere in the deep core i ... somewhere in the deep core i know you care(在你心里之处我知道你还是在乎) fire set up everywhere ... 你还是在乎) fire set up everywhere you wish rain(火光四处流串
15 4.I Can't Feel 郁夫作曲陈郁夫 I dont want you to feel the wrong way(我不希望你会错意) but since ... wrong way(我不希望你会错意) but since you left i can never ever stay(但是自从你离开我也无法留下) believe me if ... (但是自从你离开我也无法留下) believe me if you may my plants need watering(请你相信我我的植 ... 哭泣) but i dont feel a thing when you are not around(你不在我无法感受) but i ... 感受) but i (
16 5.Little Calf an to cut you just like that(小牛真抱歉不是故意要伤害你) I ... 故意要伤害你) I know your mom and i know your dad. I dont care theyre not in my sight.(我认识你的爸 ... 不在乎) When you close your eyes please never look back.(当你闭上眼请别回头) this love put on ... .(当你闭上眼请别回头) this love put on you is nothing but bad(这赋予你的爱只有坏) Cuase i ... ng but bad(这赋予你的
17 1.Ants 夜黑之中四处张望) dont know where to go.(不知何处去) Finding places ... 方能够孵蛋) do you know where to go(你知道该去哪里吗) and ... 去哪里吗) and you find yourself in a crowd(然后你发现自己身处群众之中) movin ... 落一起高歌) do you feel like an ant?(你是否感觉像蚂蚁?) Walking around late at night(夜黑之中四处张望) trying to be alone.(试图孤立自我) theres no deny that ... .(试图
18 1.原本色彩(Original) 我自己最完美的导演 you know my mission be original我从来不会为了谁而做改变即 ... 不爱那就说再见 I dont give a f继续他们精彩表演给那些faker去买份病态保险 I a ... 自己的最完美的导演 you know my mission be original yo this one ... rap舞蹈 CAN you feel me now太多烦恼。机会在下一转角太多的问题在奢望能将我难道 ... 自己的最完美的导演 you know my mission be origin
19 1.Killa Queen 别装清高 BLOW YOUR MIND别说你们委屈觉得心烧其实我无法抗拒 BECUZ SHE A K ... 灭降临请别来审判我 you are loser没有这个命不敢面对欲望 yall like fucking trash i m killa prince shes a killa queen(killa) killa queen太贪心赔了名(killa queen) i m killa ... or a night how much*8 I wanna know the cost Yeeeah yea yea yea Im on my way to boss Yeeeah yea yea If I get up in them draws Yeeeah yea yea yea Is ... m draws Yeeeah yea yea yea Is
20 4.Miss DJ(feat. Sowut& Savage.M&马克&JAYRoll) GROUND DJ you dont know scratching you dont know BPM you dont know ratchet thats all I know她是她是我的菜(水水)不会刷盘 she my type(kawaii)教 ... 香槟都打开了呜 I dont dance now幻想你在我身上尽情的跳舞我觉得你超屌但宝贝我不是在

21 1.你我 我心中绝对诱惑 i dont wanna no why(no why)你说过你会依偎着我 baby ... 我心中绝对诱惑 i dont wanna no why(no why) hey还记得第一次在夏天遇见 ... 高贵我想我找到了你 You are beautiful girl我们都没有距离 ... rl我们都没有距离 You are in my heart你说过你会依偎着我 baby i can ... 我心中绝对诱惑 i dont wanna know why(know why)你说过你会依偎着我 baby i can feel life( ... 我心
22 2.Rapstar car从不问 do you do you love me i dont care i just want rich家人从不用为我操心 i am rapster不要对我靠近 Now we losed today i feeling bad ye只好再挑几颗冰镶在我bag ye channel gucci路易we got it ... ike popillon i don i don need you fake love ye你这种货色只陪跟我过一夜再没有人能让我付出心血 I don't care about ... 没有人能让我付出心血 I don't care about your不屑 god我怎么还没忘记你 god我怎样
23 1.幻视你 Vision of You Vision of You作词 Dizkar作曲 Dizkar Take you to my home in the night time You ask me when we go to the sky to the heaven to the jungle I ... to the heaven to the jungle I dont know dont know dont know Where we stay stay stay Take you to my home in the night tim
24 7.Me Instead夺爱 ZI作曲ØZI I know that u taken我知道妳已有男友 But there's something in the making但似乎有种暧昧 Something going on between us在我们之间发芽 Something ... n between us在我们之间发芽 Something you just ain't admitting让你不敢承认 You're stuck in the moment妳被困在这现实 ... nt妳被困在这现实 dont really know how you feeling已经不清楚妳心底的感觉 ... 不清楚妳心底的感觉 You're just bl
25 1.Hurricane dy.H Yeah You sound lil different look a bit just like someone else damn I don't even ... omeone else damn I don't even know to say girl hey闭上眼睛做场梦哪怕没有人愿意为我停留做我的观众叛逆的我不管做什么说什么那现在看来都是对的是值得的 so sick I love it这个不知名的孩子现在find the way现在这个战场有我的席位就冲得头破血流我也无所谓 ... 我的能力没法用金钱来衡量就放开追 so baby what yo
26 1.Little Calf an to cut you just like that. I know your mom I know your dad I don't care cause they're not in my sight. When ... they're not in my sight. When you close your eyes don't ever look back. This love I put ... er look back. This love I put you through is nothing but bad. Cause I don't mind the sound ever hunts me down I'll just turn around. All I ever knew flesh and bon ... respect didn't mean to scare you off like that. I know you(
27 8.Bouns Track Yung Makaveli onna show you a magic I'm gonna show you a magic世界都不同和频道都不同不用你来懂我的language在我的city上空飞行不管结果有多少危险许下的心愿到最后都会兑现得到的你们前所未见我承认我曾犯过错但没人能够judge我双手合十去面对那些真诚虚伪还有我曾经闯过的祸我想我们是否同样固执过许多 ... t stop more like i won't stop You say dont stop now Can't stop more like i won't stop ... t
28 1.撕裂(Tear Up) 编曲 KWORLD You walk away from me slow slow slow slowly Tears rushing on my face The inside I felt was cold cold cold cause it Was burnt to ashe ... nt to ashes It's finally real Your phrases got me frozen Treat me like that Now I ... ozen Treat me like that Now I know what you're feeling And you are driving me insane When you truly not feeling my pain The first step is forgiving all ... e first step is forgiving all your mistakes I'm drunk off y
29 1.你的大魔王 如我是你的全部 i dont get fatbitch by my side但我有一瓶茅台能够喝上double time我给你买上一枚钻戒请你搬过来我们一起养只法斗他的名字叫旺财愧对过的女孩她们不是我的菜真心爱的girl能够得到我全部的爱 i wanna take ... 心爱的girl能够得到我全部的爱 i wanna take you to my home let you know all about my mind只要你出现在我认为最合适的time
30 1.旺旺旺 们写进了这首歌 I dont really understand the coins in the ... 子里会包著硬币 I dont really understand the fu(福) upside ... 要把福字倒著贴 I dont really understand the dragons everywhere the red couplets or the lunar calendar我也不太懂为什么到处都有龙还有红色的对联以及中国的农历是什么意思? If I give ... 有红色的对联以及中国的农历是什么意思? If I give you a hongbao and you give me a hongba
31 2.圆圆的月亮 ould take you all to wherever I go和我一起到处去流浪 Wander with me to everywhere I stay可我没有多余的行囊 Yet there's no more space能将妳们装下 left to put ... more space能将妳们装下 left to put you in.我站妳身旁 I stand by yours side牵着妳的手 hold your hands轻拨妳的长发 flip your hair.喔美丽的眼睛 Oh! Look at the beautiful eyes温柔的身影 the tender silhouette和那假装坚强的心 and the heart ... ho
32 1.Night Lamp es up and you wont need your phone girl shut it off(shut it off girl...shut it off) if ... it off girl...shut it off) if you are my girl i would show you the world and i promise girl you dont have to worry with me cuz I will beyour night lamp ill stay up all nightJust turn me on and off on and off i can be ... n and off on and off i can be your nightlamp ill stay up all night just turn me on and off on and off Baby just relax let me massage ...
33 3.Shut Up And Kiss Me at I said You and me having fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... Baby im sick of waiting anticipating We both ... waiting anticipating We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut up and kiss me Shut up and kiss me I....... Am fed of tal ... ighhhhhhhhhttttt...... So why dont you kiss me Why dont you shut up and kiss meJust shut up and kiss meJust shut up and kiss me Ba
34 1.Shut Up And Kiss Me at I said You and me having fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... Baby im sick of waiting anticipating We both ... waiting anticipating We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut up and kiss me Shut up and kiss me I....... Am fed of tal ... ighhhhhhhhhttttt...... So why dont you kiss me Why dont you shut up and kiss meJust shut up and kiss meJust shut up and kiss me Ba
35 6.Whymad e mad why you people mad看不惯就去睡 why you people mad究竟是会不会 why you people mad别装作无所谓 why you people mad我说的对不对 wake up my way想做的叫作 ... 想做的叫作音乐 U KNOW THE GAME怎样称呼才正确什么样的规矩才能够称做是HIPHOP那些 ... 是以为大家都怕 I dont KNOW WHY U BITCH WANNA FUCK ME一无所有的我 no
36 8.Bop Dee(&周禹成) trap beat Dont look at me in a daze make you so high Let Let me shake up quietly watching me make ... e up quietly watching me make you high Let Let me shake Let me shake Let me shake up everybody push ... et me shake up everybody push your hands in the air What are you hesitating hands in the air follow me clapping hands up to clapping follow me singing nananana rap what say what raly on to supp ... our bassline I speak English You speak chinese Un just l
37 2.Never Let You Go Never Let You Go作词 VICTOR LAU作曲 TAKUYA・KENICHI TAKEMOTO Girl I ... AKUYA・KENICHI TAKEMOTO Girl I know There's something on your mind Baby let it out cuz we're running out of time Cuz I ... 're running out of time Cuz I know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let me hold ... Slow it down just let me hold you Close your eyes just let me touch you Cuz I'll do do anything for ya Te
38 1.正在输入 text me? You know what? i will take your hands and trivel back downtown with me i love ... back downtown with me i love your face and wanna kiss your hands promise me my lady please dont crying open your heart sweety dont by shy love ui do i really do。我们的爱
39 15.信徒 霾 hey hey you you here're some there're somebody hey hyou you做最善良的自己 hey hey you you别让信仰破碎 hey hey you you让这世界充满爱谁说的战争的代价它不算多所有的悲伤的快乐的全被结果不要让希望 ... 霾 hey hey you you here're some there're somebody hey hyou you做最善良的自己 hey hey you you别让信仰破碎 hey hey you you让这世界充满
40 16.Lights Up ight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show ... e crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right ... eling When the music is right youll always be true So stay close to me I can show ... o stay clo
41 1.Lights up ight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show ... e crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right ... eling When the music is right youll always be true So stay close to me I can show ... o stay clo
42 11.跳到天亮 er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所谓从现在开始结算自己的心跳看如何被我打动用你的吻去 ... er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所谓 My brother就让体温它失控别在意该如何 ... er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所
43 8.通缉犯之RUNAWAY Y WE LOVE YOU我的双眼开始模糊醒来之后你在我身边我的双手沾满了鲜血发生了什么我怎么不记得 ... 是因为你在这里 I DONT KNOW I AMJUST DRINK KNIFE AND GUN IN MY
44 12.跳到天光(国) er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所谓从现在开始结算自己的心跳看如何被我打动用你的吻去 ... er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所谓 My brother就让体温它失控别在意该如何 ... er就进入热舞时空 Dont't you know梦的迷宫没有出口也无所
45 3.八卦 成作曲于立成 DO YOU WANT TO WANT TO KNOW DO YOU WANT TO WANT TO KNOW DO YOU WANT TO WANT TO KNOW BUT I DONT WANNA KNOW DONT WANNA KNOW DO YOU WANT TO WANT TO KNOW DO YOU WANT TO WANT TO KNOW DO YOU WANT TO WANT TO KNOW BUT I DONT WANNA KNOW DONT WANNA KNOW八卦太多种充斥在每个人生活究竟有多少的真实在其中我不太懂知道后会有什么感 ... 八

46 10.50 Seconds From Now my eyes48 you ran away so fast47 i can still hear that ... fast47 i can still hear that youre breathing46 i see my future45 i try to see ... see my future45 i try to see your future44 i think i am feeling blue43 i just cant stop thinking of ... i just cant stop thinking of you424140 when can i see you again will you turn to be someone i dont really know how can i see you again im so afraid that youre becoming someone i dont
47 8.I'll Be There For You There For You Vocal Backing Xu Guang Sheng Music Arrangement Casey Producer Yee Weng Kim Nick Chung Na Na Na Na Na... Saw ... k Chung Na Na Na Na Na... Saw you this morning with that look in your eyes I hate to see you looking like you're lost and lonely It isn't easy wheyou're all by yourself Dont you worry I hear you cause I know what it is like And if you look you'll find I got you on my ming cause baby
48 8.宫保鸡丁 爱的游戏 ooh..you're my baby ooh...爱就像是宫保鸡丁 RAP:躺在大草原我迷失在你眼中我的心像风筝断线飘零我真的拥有你我还不能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i ... 能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i dont know为什么看上我没有钱去送你hello kitty可以我所有的一切通通都给你 ... 的游戏 ooh...you're my baby(my little chickadee)我只要每天 ... 的游
49 9.Everytime e Where i dont wanna go If i knew exactly what i have to do In order to be there for ... o do In order to be there for you When you were feeling low And all the things we ever wanted Were once ... ings we ever wanted Were once yours and mine Now i know we can revive it All the love we left Everytime i kiss i feel ... left Everytime i kiss i feel your lips And everytime i cry i see your smile And everytime i close my eyes I realize that everytime i h
50 11.The Beautiful Ones baby Cant you stay with me tonight Oh baby baby baDont my kisses please you right You were so hard to find The beautiful ones they hurt ... The beautiful ones they hurt you Every time Paint a perfect picture Bring to life a vision in one's mind Some beautiful ones Always smash the picture Always ever ... e Always every time If I told you baby That I was in love with you Oh baby baby baby If we got married Would that be cool? ... t married Would that
51 3.After the Rain r> I want you to know what you always wanted to tell me I don't need to ... ed to tell me I don't need to know which I don't Dont need to pretend That the world nearly would end no What ... orld nearly would end no What you are and what you mean to me And everyday I loved you A bit more than I should Let me do the talkingJust let me say the truth And after the pain Comes a form of feeling Not out of lo ... aid the last Goodnight I want you
52 6.Twinkle kle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that ... at life is a mystery And that you never know what's out there I'll be waiting foyou Everything is meant to happen to write a story of life Even when ... ite a story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with this loneliness You'll be alright Cuz it will lead your way Come on Twinkle Why don't yo
53 6.Twinkle(Feat.Kumi Koda) kle Can't you see Need you need you but let you go Somebody said to me that life is a mystery And that ... at life is a mystery And that you never know what's out there I'll be waiting foyou Everything is meant to happen to write A story of life Even when ... ite A story of life Even when you are so alone Even when you are so afraid with this loneliness You'll be alright cuz it will lead your way Come on Twinkle Why don't yo
54 11.CALL MY NAME l me why. You wanna be my love. Oh baby. You know that You love me I wanna be you love Oh baby Yea Because I love you So dont worry'bout you end me Anytime you wont feel lonely Only you're my baby So you can't thing about leaving If you do love me Baby listen to your heart Call my nam
55 13.Cold Outside good die young and with that said It dont get no better then me its coming from my head I represented for yall when i came thru the market Bout to come in who i am i bec ... wn kind They sayJin's fake he dont keep it real in his rythems He make us look soft that kid ain't commit no crimes ... at kid ain't commit no crimes YOU GOT DAMN RIGHT want me to say it then fine I ain't a killa i ain't a gangsta and i ain't no thug I ... gangsta and i ain't no thug I dont
56 22.宫保鸡丁 ause ooh..you're my baby ooh....爱就像是宫保鸡丁我躺在草丛地我迷失在你眼中我的心像风筝断线飘零我真的拥有你我还不能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i ... 能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i dont know为什么看上我没有钱去送你hello kitty可以我所有的一切通通都给你因为我爱你你亲爱Daddy舍不得把他的甜心嫁给我我看他好像有点难过我没
57 2.Let It Go ah C'mon)(You know I've been thinking)[What's up Elva](Well)[If ... ing)[What's up Elva](Well)[If you got something to say then say it](Li ... 的就 say no You gotta let it go[So let me get this strait ... go[So let me get this strait You're saying no strings attached no catch.(Does it seem that for fetched?) Nah I think ... hat for fetched?) Nah I think you're I think that love is overratesd Some girls are way to delicated.(But some guys are too.)[That'
58 6.闭眼睛 eded u to you know what i just been thinking about you当我在闭眼睛我一定会梦到你我一定会 dream about ... 当我在闭眼睛我一定会梦到你我一定会 dream about you it's hard to整理我真的难以相信有你在我的世界和平没有你真可惜你的发你的唇你的脸你的吻忘了是什么感觉真的是太久不见做不到没有你我没有办法呼吸快点回来来到我身边 oh no no no~昨~夜过著觉得好难过满街都是人
59 7.宫保鸡丁 ause ooh..you're my baby ooh....爱就像是宫保鸡丁我躺在草丛地我迷失在你眼中我的心像风筝断线飘零我真的拥有你我还不能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i ... 能相信我常会用力捏我自己看我是否清醒 oh..baby i dont know为什么看上我没有钱去送你hello kitty可以我所有的一切通通都给你因为我爱你你亲爱Daddy舍不得把他的甜心嫁给我我看他好像有点难过我没
60 12.FEEL THE NATURE(林阴) trill to know it take it just for tonight Let this feeling last all over the place tonight To make sure we'll enjoy ... ight To make sure we'll enjoy yourself To give up the pleasure of tonight We try to ... pleasure of tonight We try to know it take it just for tonight Let this feeling last all over the place tonight To make sure we'll enjoy ... ight To make sure we'll enjoy yourself To give up the pleasure of tonight ... ve up the pleasure of tonight Dont ne
61 9.I want to know What Love Is I want to know What Love Is I gotta take a little time A little time to think things over I better read between the lines In case I need i ... res been heartache and pain I dont know if I can face it again Cant stop now Ive traveled so far To change this lonely life I wanna ... ange this lonely life I wanna know what love is I want you to show me I wanna feel what love isknow you can show me Im gonna take a little time A little time to look around
62 12.Love is Never Far Away 一个人走 girl dont you know我的情绪一直被你左右 Love is Never Far Away若你
63 2.除了你 会伸手把我留下 I dont need you love me I dont need you like me I dont need somebody~ so lonely I dont need you like me I dont need you love me I dont need somebody~ so lonely Every bodyknow What's in my soul除了你(except you)除了你(except you) Every body know What's in my soul除了你(except you)除了你(except you)把关于你的回忆通通放进回收站我发誓自己从今以后
64 5.What Is Love6(feat. YOUNG) ve6(feat. YOUNG)作词果妹、YOUNG作曲果妹、YOUNG maybe no emotion(也许没有情绪)不是趁早的打算 ba ... 最好的答案 but your love for me(但是你的爱对于我而言)让我再次 do it again(让我再一次再一次沉沦) Count from zero to the ten(尽管从零数到了十) but the message no send(这条资讯却仍然没有勇气发出) ... could say even no friends but you showed up(但我能开心的说当我孤独一人的时候是
65 1.Who's Lovin' You 's Lovin' You1.Who's Lovin' You作词 William RobinsonJr.作曲 William RobinsonJr. When I had ... illiam RobinsonJr. When I had you I treated you bad And wrong my dear And boy since Since ... g my dear And boy since Since you been away Dont'cha know I Sit around With my head hangin' down And I wonder Who's lovin' ... own And I wonder Who's lovin' you I Should have never ever Ever made you cry And boy since Since you been go
66 1.No One Like You One Like You feat.伊登(Eden Park)作词吕雨澄(Melo Lv)、伊登(Eden Park)、Rohin作曲吕雨澄(Melo Lv) Damn all these girls try to get up on me yeah But everyth ... ah Catch myself thinkin about you every day yeah yeah Dam I know that it's late그래난인정하겠어그렇게흔들면절대못참겠어절 ... 이터지겠어 But dont trip I aint waitin for nobody cause dm catchin bodies like I'm bout that call of duty yeah yeah Will ... t call of duty yea
67 2.You Don't Care About Me(&张玮) 愁-902.You Don't Care About Me(&张玮)作词 Q LUV ... [玮] Babe! You don't care about me but I care aboutyou![莫]就这样轻易被征服可是你知道的 My love is true你冰冷 ... thing![合】 You don't care about me but I care aboutyou!我只不过想要自私的得到你的全部爱不能独占却又舍不得结束我只想义无反顾我只 ... 反顾我只想全心投入 You don't care about me but I care aboutyou!这种卑微得
68 3.HI嗨 eah~ Open your mind oh don't be shy让我们say个嗨 Oh~ Oh~ Oh everything is gonna be alright Oh'嗨'就是'还爱'这是进入快乐的密码 Oh只是say个嗨 Yeah~ Yeah~ Oh-Oh-Oh恋爱淡下来 ... is feeling of emptiness and I Dont know how to function Since you've been away I just can't stop thinking about ... ust can't stop thinking about you every night and day And I know that its over It's never comin bac
69 7.Sing For You .Sing For You作词曲婉婷作曲曲婉婷 I dont want to fall asleep tonight Cos I fear the world I wake up to Is one without ... d I wake up to Is one without you Every time I close my eyes I dont wanna dream if dreaming is without you Dont let it die dont let it go Dont wanna face the world alone I cant make it on my own I'll wait for ... ke it on my own I'll wait for you it brings me hope I know that youll be coming ho
70 10.So Beautiful ydry作曲阿弟仔 Youre kind of mystery to me Whether Im right or wrong oh how could it be ... t or wrong oh how could it be Youre a feather fallen gracefully You wont know hard to say bitter heart Your purity makes me doubt myself Did you know You are so beautiful You're so beautiful Ohh what a miracle to me ... iful Ohh what a miracle to me You are so beautiful You're so beautiful In your trap I dont wanna go Co
71 2.Drenched ars And I dont know where you are Color seems so dull without you Have we lost our minds? What have we done? But it all doesnt seem to matter anymore When ... t seem to matter anymore When you kissed me on that street I kissed you back You held me in your arms I held you in mine You picked me up to lay me down When I look into ... lay me down When I look into your eyes I can hear you cry for a little bit more of you(!
72 2.Drenched ars And I dont know where you are Color seems so dull without you Have we lost our minds? What have we done? But it all doesnt seem to matter anymore When ... t seem to matter anymore When you kissed me on that street I kissed you back You held me in your arms I held you in mine You picked me up to lay me down When I look into ... lay me down When I look into your eyes I can hear you cry for a little bit more of you(!
73 1.It's Real (Just for you)1.It's Real lying down underneath the stars thinking about the way ... stars thinking about the way you looked into my eyes and told me how you feel i dont know if my heart and mind are singing the same tune need to ... singing the same tune need to know coz within me is a mix of fear a little thrill can't believe what i feel is real feelings that's hard to conceal i would hold ... hard to conceal i would hold you in my arms i
74 9.2Nite Is The Nite (Just for you)9.2Nite Is The Nite We goin out2nite. im feelin fly2 nite. yeaaaah. its goin down2nite. Verse1: its bout2 go down the wh ... n i say a nigga is rich(uhn). dont get2 drunk to clown2nite(naw). unless that clown is gon frown2nite(uhn). but im feelin good wanna lay sum wood understand its g ... my dawgs we goin out2nite. u know how we ball Err whip sittin tall im feelin fly2nite. I'm pickin in the redbone in high heels and thongs but the brown ones fine ...
75 6.Forgiveness(with24 Herbs) for they dont know what they do Lord And give them the strength to stay true Crying everyday I ... o stay true Crying everyday I know Ill never see the day When the world is caving in I wonder wholl be saved I ... in I wonder wholl be saved I know that you love me and You know I love you too Everybodys letting go but lord I found ... s letting go but lord I found you I stay blessed with myself Cause its a test when I walk out I puff my
76 5.Umbrella rella you had my heart well never be worlds apart maybe in magazines but ... apart maybe in magazines but youll still be my star baby cause in the dark ... y star baby cause in the dark you will see shiny cars and thats when you need me there with you ill always share because when the sunshine we shine together told ... nshine we shine together told you ill be here forever said ill always your friend took an oath im stick it out till the end now
77 13.The Winner Takes It All All i dont wanna talk about the things weve gone through though its hurting me now its history ive played all my cards and thats what ... d all my cards and thats what youve done too nothing more to say no more ace to play the winner takes it all the loser standing small beside the victory thats her ... ry thats her destiny i was in your arms thinking i belonged there i figured it made sense building me a fence building me a home thinking id be strong there but i ... she
78 9.2004 ay it low you lead and then they ill follow ooh heaven i ... they ill follow ooh heaven i dont know where art thou my remeo sing it slow sing it so we can be infatual doesnt matter where we go its unconditional will ... we go its unconditional will you still be here tomorrow catching morning rays in tahoe will i see ... ning rays in tahoe will i see you there tomorrow baby cant you see the love in me in2004 will you be loving me more through all th
79 2.Can't Stop(Feat. Akon) t Music i know they want us to stop but we immune to lose it hey hey I cant stop gettin this money now cuz im out here livin this hustlas life ... orkin all day but no9 to5 and you know we dont play when its time to grind. Thats how it goes ... e to grind. Thats how it goes you wanna get that dough. I'm makin it but I'm still hungry but whatever it takes I gotta go get this money. When I first jumped in ... by the phone gotta get it on your own. real nigga
80 12.Get Him br>{Hook} you aint comin round here talkin all that shit talkin bout look at all them bricks imma have to come around ... icks imma have to come around your way nigga im real you all too fake aint no pistol where your mama stay act like i dont know where you lay better act right before i get uptight act up umma let the automatic spray{Chorus} get em boy there he go get em boy there he ... dem stabs of crack See nigga you a lie like pac is back B
81 13.Call Me(Feat. Lloyd) G I keep you away from pranksterz You can my mistress i can be your gangsta Send you on a money rock U bring me back the paper Give ... bring me back the paper Give you back half just for doing me that favor And yeah thats a thug's move Show ... yeah thats a thug's move Show you what a thug do Beat it while i feed it to ... do Beat it while i feed it to you good like soulfood Fuck it up i'll go thru Call him Mr. Used to I can put it down like my to
82 6.塞尔维亚舞曲 me In up】 Dont't just be a little girl~ Rap: Clap your hands everyboby if you want to dance Now it's my chance at the party for some romance By the end of the night I'll probably be ... of the night I'll probably be your man You aln't got to be shy cuz I know that you can Get a little bit loud make some noise scream& hout Break it down on the dance floor that's what I'm all about So show me wha ... I'm all about So show me what you got it just
83 12.It's Real t the way you looked into my eyes and told me how you feel i dont know if my heart and mind are singing the same tune need to ... singing the same tune need to know coz within me is a mix of fear a little thrill can't believe what i feel is real feelings that's hard to conceal i would hold ... hard to conceal i would hold you in my arms if you were mine forevermore*you and i i never thought i'd fall for you the best thing underneath the t
84 13.Dont Stop 专辑]13.Dont Stop Don't stop never give up为爱 ... 的孤寂*Don't you know it's true世界会偶尔和你作对 But ... 尔和你作对 But your time's coming around#So don't stop ... 不说话 Don't you know it's true心情会故意踢你的腿 But ... 意踢你的腿 But your time's coming around So don't stop
85 10.Let it go ah C'mon)(You know I've been thinking)[What's up Elva](Well)[If ... ing)[What's up Elva](Well)[If you got something to say then say it](Li ... 的就 say no You gotta let it go[So let me get this strait ... go[So let me get this strait You're saying no strings attached no catch.(Does it seem that for fetched?) Nah I think ... hat for fetched?) Nah I think you're I think that love is overratesd Some girls are way to delicated.(But some guys are too.)[That'
86 6.She Yeah SE ME,ARE YOU TALKING ABOUT FOVE ? LUCK YOU!6.She Yeah作词杜航作曲杜航 I gotta lie to the whole world(我必须愚弄这世界) Cause I wanna start my life anew(因为我想重新开始生活) Not special I j ... special I just different from you(我并不特殊只是和你不同) Well she said'Fine to be an actor'.(她说好吧就做个演员) She yeah she yeah she yeah.(哦她哦她哦她。) She yeah she yeah the pussy pow ... 也有力量) Don't saving up
87 8.The Very Last Toper SE ME,ARE YOU TALKING ABOUT FOVE ? LUCK YOU!8.The Very Last Toper作词杜航作曲 Pumpkins(小南瓜乐队) By the way forget what ... 小南瓜乐队) By the way forget what you've done last night(忘掉昨夜吧) Without a doubt ... night(忘掉昨夜吧) Without a doubt you should be treat like God(毫无疑问你应被作为上帝对待) G-O-D will buy all street cups of drink(他将请整条街的人喝酒) Round1-2-3 don't let Eros down(酒过三巡
88 7.Mona Lisa B.Howard You're the only Not a copy Of anything or anyone ... a copy Of anything or anyone You're a miracle beautiful So shine bright like the sun ... So shine bright like the sun You're apart of me make a better me I admit I'm not the perfect guy My one reason is ... perfect guy My one reason is you.. Lead with your heart bring your soul next to me Shine your love bright for the whole world to see No ... for the whole world to see No dont
89 10.Woh Hoo crew got you already bro bro All we need is screaming same damn code Soul ravolution Is the blackhole drop it像黑色的那个跟着我的life带你变成Madonna他们说我像毕卡 ... es Blacksoul we ain't no shit you got it go get it get it start with the slow mo Ma crew got ... with the slow mo Ma crew got you already bro bro All we need is screaming same damn code Soul ravolution onemo i gotta repisn ma city and ma people But they ... a city and ma people But they (
90 1.Yellow Peace Loca(feat. HonJ) Baby girl you look so sexy(loca)丰厚的双唇让我想吻妳(so sexy)快上我的车带你去兜风(ya ya)妳性感的就像是 loca buffalo(loca buffalo)妳好像真的太美丽(太美丽)不是因为大咪咪(大咪咪)妳辣的让我着迷(着迷)我该怎么 ... 的loca[Chorus: HonJ] Baby girl you look so sexy(loca)丰厚的双唇让我想吻妳(so sexy)快上我的车带你去兜风(ya ya)妳性感的就像是 loca buffalo(loca buffalo)妳好像真的太美丽(太美丽)不
91 10.灯光穿过我的身体(feat. Naggy) 过我的身体 Can you hear my heart beat每当我声音进入你的身体灵魂剥离给你 The light is too bright The light is too bright The light is too bright我不能open my eyes The l ... 'll be damned If I don't tell you the truth被顶在聚光灯下时忘却了台下的数字能否感染到你即使无人聆 ... 失落随之而增加 I know that but they dont understand it Like a meteor touchi
92 1.Sorry I'm sorry Dont tell me what you thinking你需要冠军怎么证明我正在去往人群中心 ... 我正在去往人群中心 Dont tell me what you thinking你需要冠军怎么证明我正在去往人群中心他们眼神红色bullet(散弹鎗子弹为红色)升级我的Bentley换上新的防弹玻璃 Day passed into night换成我 Hold a perfect party Only god ... Hold a perfect party Only god knows I started from the bottom tho And they wonder why i always ge
93 1.PAI x3 No gps i know where we going想要看雪景就一路向北要去海边掉个头就ok ... 紧一点我们去搞事情 dont tell nobody ya right life is boring ... yle我根本不用飞 Know I mean know I mean know I mean打扰我心情的话我从不听 I got keep it real keep it real Be the one I wanna be你们接着拍接着拍 I got what ... I wanna be你们接着拍接着拍 I got what you need homie好天气不负期待我们又是一身纯白工作都
94 1.A Farewell Petal new lives You are now starting to build together that ... arting to build together that you may know the ways of true love and kindness May the Lord bless ... d kindness May the Lord bless you both all the days of your lives and fill you with his joy Amen Right in the corner against the wall ... n the corner against the wall You just walked in the door The train is dragging on the floor ... rain is dragging on the floor You're so beautiful The
95 1.全球通缉 is coming you better open the door Drop it(WORLD'S ... 全部改写你的死活I dont careJust still hate me有我有对比我只求你今后别说 ... 今后别说自己太淘气 you Nog天府事变从来没忘记把那些肮脏的跟风的无脑的胡闹的统统打进冷宫里我知道有人还在质疑还是没懂我们目的那就玩儿这场游戏来吧看他多刺激甩开suck mc3000公里 My name is P I Double S Y But some don't even ... ouble S Y But some don't even
96 4.Love Again(Kelly Rowland) t was not your fault I had you loved then lost Cause of what was done to me by another man Yes i ... ne to me by another man Yes i know what could've been But i assumed if i let ... e been But i assumed if i let you in You'd come along and only hurt me again See i tried to love ... me again See i tried to love you tried to love you But i can't I was wrong about you wrong about you Understand How i need to love you need to love y
97 24.Love Sex Magic(Ciara(feat.Justin Timberlake)) way that you react to me I wanna do somethin you cant imagine imagine If it was a million me's talkin sexy do ... a million me's talkin sexy do you like that Give you an end though boy if I give you my space and I need you to push it right back Baby show me show me whats ... ck Baby show me show me whats your favorite trick that you wanna use on me And ill volunteer and ill be goin and goin to movin this appears to nothin but shoes on me Oh Bab
98 2.麦莉扭 Y MONEY I DONT REALLY CARE bad bitches got that big bad botty let me toot it and bood it molly and mary U ... and bood it molly and mary U KNOW I GOT THAT WORK ASS SO FAT不停在我面前 twerk POP THAT PUSSY爱我为她开的课 After party她会准时上我车 beleve that she twerk like miely x3 she high as ... pussy money weed tell me what you need? bad bitch~ what you know about me? Mary jane不要烧的太快 get stone ... be你饶舌技巧太滥 you
99 1.直接问我Just Ask Me because i know im worth more than the world wide web I aint got no time for game so why ... t got no time for game so why dont you just man up To tell me show me Brid
100 1.街舞少年 答双手放开吧出发凯:DONT YOU KNOW源你是我的骄傲凯:不再去计较源虽然有点无聊凯:这是我的记号源音乐在叫嚣凯 ... 回答双手放开吧出发 DONT YOU KNOW你是我的骄傲不再去计较虽然有点无聊这是我的记号音乐在叫嚣不好的都不要幸

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】