Mojim Lyrics

dont + know + what + you 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 2.Talk Something Freestyle 只會講一些道理ei what a fu*c see me from buttom I gotta go ye just slow it down他們達不到圈子閥門這一場遊戲我們走穩當一直do myself everyday做我自己的favorite never be mind ... ay做我自己的favorite never be mind what you say what's going what's going on才不介意你們對我的評價有一些貶低只要聽見我的歌腦袋裡全都泛起漣漪一定隔斷那些所謂表面朋友們的聯繫他們看不見我所經歷過的
2 1.Shaking Brick-What 'lie' in life1.Shaking Lyricist Brick Composer Brick we gonna be shaking all night and I got moving that like party we gotta shaking ... friends always by ground get you body dance cause life long dont you know how to do it just push yourself這深夜它太長不停的扭動著body like me弧形的我們今夜無 ... 接收 ye let you body get low ya we got it how we got it get ... a we got it how we got it get you body在這霓虹
3 2.Free Da Brick-What 'lie' in life2.Free Da Lyricist Brick Composer Brick hook read me many lies in my life ... read me many lies in my life you know change out brand-new me see good bye I ... t brand-new me see good bye I dont give a f**k what can I do let them bleed I'm freedom ... *t自己做歌不去比 what I be like自己feedback然後成功揚眉吐氣 read me many lies in my life ... read me many lies in my life you know change out brand-new
4 3.RUN Brick-What 'lie' in life3.RUN Lyricist Brick Composer Brick How I make a running to run? How I make a running to run? ye I just wanna tell ... to run? ye I just wanna tell you be real for yourself and that place I dont wanna stay How I make a running to run? How I make a running to run? ye I just wanna tell ... to run? ye I just wanna tell you be faithful I know there will be some rainbow在這我看不到未來的氛圍喧噪的聲音又漲
5 1.She Knows a Jam-She Knows1.She Knows feat.Justin D Flo Lyricist LARS QUANG況樂、James Zhu Composer LARS QUANG況樂、James Zhu Arranger LaJam She left me for somebody that I ... e left me for somebody that I know It's time for me to go She brings out the worst of me Yep she ... s out the worst of me Yep she knows She left me for somebody that I know It's time for me to go She brings out the worst of me Yep she ... s out the worst of me Yep she knows I was heading

6 4.odds U' and'I' dont spell us We share different postal codes maybe that's why I never got the memo She's the real deal and I was just a pretty demo ... my world remains the whole of you to this day Doesn't matter what my location says I'm always tryna get to ... says I'm always tryna get to you but shit just happens all the time HOOK When I'm there ... the time HOOK When I'm there you're not you're here I'm caught up with my job anyour clingy ex comes ba
7 1.Church he church You best believe this aint no hotel Rocking ... ve this aint no hotel Rocking your halo like a snapback Cos you hang with ghetto angels She told me they won't catch ... She told me they won't catch you When you fall You know this aint gon end well Heard somebody shot the sheriff If its ... ebody shot the sheriff If its you i aint gon pay bail She says Good morning Wake up wake Good morning Wake up wake Good morning Wake up wake Wake
8 1.don't trip p why you always go back on the same old? like nothing that i ever said was ... nothing that i ever said was what i really meant like none of my promises were honest i never lie i never lie yovue already been warned ... lie yovue already been warned you know what i be on i been the same since day one i never lie i never lie ... y one i never lie i never lie whatchu trippin on trippin on trippin on me for trippin on trippin over nothin i'm always hones
9 4.Spin Ya n I'll do what they say I can't then I'll do it again All I go is grind hard get pea and I spend and it ain't never gonna end Sharper than a d ... r Why I gotta be the topic of your bloody chitter chatter Why they talk about my profit like I had it on a platter Why they talking like I never was a jacker I wa ... s a jacker I was just another(what you sayin) Young rapper try'na pattern up a strategy a little bit of patter I ain't looking for a pat on the back I want
10 10.666 ith these young niggas lately Fuckin' all the pretty bitches man this shit kinda crazy I'm blessed up with Christ Lifestyle too much for life ... hit hoops my nigga don't make You is not the reason I'm pullin' up in the latest Westside nigga ho I don't need no favors Ayy damn this beat got bass Everything t ... st I'ma help me get away damn What you think I do? I buy more drugs and drank Move bitch a nigga need a little space(uh-huh) Don't tell I'ma be okay'cause this s
11 2.Say My Name ition boy You dont gotta raise your voice I know other ways we'd be making noise Do you or you do me babe it's your choice Soon as we get into the roomknow just what you like I know just what to do Got that Sin-atra look to you so baby come fly me to the moon Love shut the fuck up and go shut the door Give ... up and go shut the door Give you what you know you're wishing for if you(!
12 2.Best Friend nd Do you remember when I said I'd always be there Ever since we were ten baby When we were out on the playground playing pretend Didn't ... ground playing pretend Didn't know it back then Now I realize you were the only one It's never too late to show it Grow old together Have feelings we had before Back when we were so innocent I p ... re so innocent I pray for all your love Girl our love is so unreal I just wanna reach and touch ... I just wanna reach and touch
13 6.Stand nger than you think Like it could go through anything And even when ... hrough anything And even when you think it cant It finds a way to still push on though Sometimes ... till push on though Sometimes you wanna to run away Aint got the patience for the pain And if ... patience for the pain And if you dont believe it look into your heart The beat goes on Im tellin you things get better through whatever If you fall dust it off dont
14 3.She Loves Control ay unless You won't give it up(give it up give it up) She loves control she wants it her way And all it takes is just one taste ... ll it takes is just one taste you wanna give it up(give it up) Bold you know she lives for the thrill You know she lust for the kill so they won't come back No no no no no no no ... ome back No no no no no no no Dont don't you try taking the storm Don't say you haven't been warned Cause she won't like that lik
15 12.How To Talk o me nice You know I'm gon' ball yeah No way I could fall yeah They predicted next fall yeah Look at them like aw yeah Talk to me talk to me nice ... to me nice talk to me nice Or dont talk to me at all yeah On the way one call yeah Count it up and its all there Water hittin' look like small tears Told her talk ... ard she talk to a ball player(what?) its cool Heard she talk to a ball player but ... she talk to a ball player but you know I keep it all playe
16 10.Leave Me Alone t move on Dont you lead me onJust leave me alone Hang on I must move on Don't ... Hang on I must move on Don't you lead me onJust leave me alone In my life I've made mistakes I've dropped the ball I've lived in shame I close my eyes and say a ... a prayer When I wake up will you be there? Cause I'm back on the outside again And I don't think that I want back in Yes I'm back on the outside again And I don' ... Hang on I must move on Don't you lead me onJust lea
17 4.Stare into the Sunlight 曲 mixinc. You don't know what i have seen and you don't know a thing about me and i don't know what you've been thru so tell me what is their left too do i find it hard to open up so tell me please all of ... n up so tell me please all of your plans i find it hard to tell my stories please don't stab me in the back. don't take me for granted like the rest of my friends ... and no I'm not stronger than you think I'm an open bo
18 7.You Don't Even Know reet7.You Don't Even Know When the flash flood comes a risin' She's got something on us all. She's the perfect fall behind She's like alcohol. I say ... ind She's like alcohol. I say you don't even know you dont even know I say you don't even know oh baby you don't know Hoo hoo hoooo Hoo hoo hoooo Hoo hoo hoooo Hoo hoo hoooo If ... oo hoo hoooo Hoo hoo hoooo If you could see what lays behind me Would you(
19 2.Idontwannabeyouanymore ie Eilish-dont smile at me2.Idontwannabeyouanymore Don't be that way Fall apart twice a day I just wish ... apart twice a day I just wish you could feel what you say Show never tell But I know you too well Kind of mood that you wish you could sell If teardrops could be bottled There'd be swimming pools filled by my models Told'that tight dress is ... dels Told'that tight dress is what makes you a whore' If I love
20 3.watch ie Eilish-dont smile at me3.watch Lips meet teeth and tongue My heart skips eight beats at once If we were meant to be we would have b ... we would have been by now See what you wanna see but all I see is him right now I'll sit and watch ... right now I'll sit and watch your car burn With the fire that you started in me But you never came back to ask it out Go ahead and watch my heart burn With the fire that ... heart burn With the fire that you

21 6.The Recipe all don't know the recipe I'm so saucy I be saucin' on these bitches I'm so smooth Oh I got so much rythm I'm so saucy Y'all don't ... ythm I'm so saucy Y'all don't know the recipe I'm so saucy They still tryna figure out i put'em in a coffin They want the ingredients lovin' my flavor Swimming in ... ned into a sailor Y'all don't know the recipe I'm so saucy They still tryna feel it i put'em in a coffin They want the ingredients lovin' my flavor Swimming in th ... in' laying
22 13.Need A Break ut I hope you dont take it the wrong way man but I need me a little space a little time to think ... space a little time to think You know to see what I really want and see What I really want to do and where I wanna be but in due time ... re I wanna be but in due time you know when I realize the truth its you I hope you just dont go to far away from me Or let one of these vultures come snatch ... of these vultures come snatch
23 1.Happy Love Love What's the point of talking'bout you and me? Don't I make you happy love? So why you bringing bad energy? Loving don't make it easier to do it right I'm not the same but I sleep at night I just want an easy life S ... l we fight If I heard it once you told me twice I just want to breath sometimes We're sitting here with one eye on the front door I don't even ... n the front door I don't even know what we're here for You dont need
24 2.Vegeta special I know you can do better I don't have it togethYou'll wish you never met me I promise you'll regret it With me there's no forever I'll push ... there's no forever I'll push you out the window Don't fall for my potential I don't care bout ya feelings Get back-- just mind ya business Got so much work to do ... n my decisions Didn't ask for your opinion It's me and all my crew We turnt up through the ceiling Where the bass at? I ... ceiling Whe
25 8.Full Moon and Rainbo Repair s Land Is Your Land In His Hands8.Full Moon and Rainbo Repair I can no longer call to the full moon for thee This seems too misunderst ... do not understand not getting what I want You do not get above me You dont get to know things I don't know Impossible love motivates everything Except for the everything love makes without trying So perhaps ... kes without trying So perhaps you've trapped me That's'cause i wanted trapping ... hat's'ca
26 1.You Broke Up with Me ker Hayes-You Broke Up with Me1.You Broke Up with Me Well I got some coke in my bourbon Surfin' the room like Swazye No I ain't drunk I'm amazing Yeah I got tha ... at the top of my game Darlin' you can't crash my party with your'Sorry's and'What Are We's Dont start rainin' on my Mardi Gras parade for a minute I aint even fixin' to listen to ... aint even fixin' to listen to your guilt trippin' You're forgettin' girl you made you
27 5.James Lemonade yuck' say'what's up! I write off ancient histories and mix three different teas And ... mix three different teas And known for harmonizing different tones in different keys And finding missing seeds I spotted on a milk carton In a bed too proud to b ... ed too proud to beg pardon If you don't get it you don't get bargains. I leave a carbon footprint the shape of a woodwind instrument No event where I'm around ever went down witho ... er went down without incident Yo
28 8.Slave Lookit I know and understand what happen to costs People they be so in the dark about the natural laws And I guess the focal point's attacking the cause And unde ... he sun at all Why even act if you're only acting accordingly And wouldn't dare to challenge the power of that authority Not everybody but I'ma say the majority Ar ... ally They numb enough to take you out just the same You can master the non-aggression once you balance your brain If you
29 7.Knock It Off he way if you're not involved Do me a favor knock it off Bang. Bang bang[Verse1] ... t off Bang. Bang bang[Verse1] Dont approch me if it ain't bout money Byou know how im coming No I can not pull up She say im acting funny Hop out get bags of money Rock out like led zep-pelin Thot like' ... like led zep-pelin Thot like'what? you won't do nothin'' She let me fuck this morning Went an picked up a bag These niggas is stealin' swag I can not fuck with ... lin'
30 11.Long Distance Lover(feat. Destiny Moriah) istance×2 what is love is it jus a feeling like a sexual healing in the maven gayes ... al healing in the maven gayes what is love is it jus a time is jus a season is it all in ... is jus a season is it all in your mind tell me if you need me and im not there for you would you give it away give it away tell me ifyou need a fix and im not there will give it away my long distance lover this miles the calls that we making the photos that we send ... t
31 2.Sad Song But when you say that people tell you that you hatin Im really thinking that i should back out the game Its really tough when everyone paying close attention Can't wait for ... lose attention Can't wait for you to drop the ball Everybody in my circle telling me they coming like some henchmen But i ain't hear that shit at all When i wake ... at zone And they always wanna know what they dad's on I love the smile on they face when im back home And asking me w
32 7.Chop Suey(Ft. Brotha Lynch Hung& Iso) ung] This what I eat... Naw this.. this is what I eat... Naw.. naw this is what I eat I.. I.. I.. eat this ya know I mean?.. Yeah enough I'm done[Verse1: Brotha Lynch Hung]246 forty five s-e-v-en Catch ... 246 forty five s-e-v-en Catch you while you trick or treatin put you in the deep end Anybody wanna get hit I'ma spit shit right atchu Put ... 'ma spit shit right atchu Put your body in the casket all wrapped in plastic I'ma get that meat! Char
33 14.Lucifer ath But I dont think it's got a thing to do with reward and punishment Religion is always under control of business Uh...and that's something ... great evil is upon us) And if you have Heaven as a place where you rewarded for your goodness And Hell is a place where you punished for your evil Then you sort of...has control over population And so they create this fiery place which has quite literally scared the hell outta a lot ... trol tactic But wait
34 8.The Quiet Calm world in your palm With my world in your palm I am the quiet calm When did my angels become my demons Show me some gravity Set me free forever Wake me Only if ... free forever Wake me Only if you need me I am the quiet calm Dont remind me cause I'm more than capable of tearing myself apart When did my angels become my demons Show me some gravity Set me f ... y Set me free forever So fuck what they say I know it feels like everything drifted away But they d
35 7.Telephone one I dont'w wonder why you're calling me You only got one thing on your mind I suspect that you're in desperate need Ooh kid you are one of a kind You must be alone Why else you callin' on the phone? You're talking at me but don't hear a thing ... at me but don't hear a thing You never seem to ever have the time Do you really think I'm so naive Don't you see you're so out of line I won't accept your apolo
36 9.Dont Mean a Thing uder9.Dont Mean a Thing We pull up in beat up jeans Got no pennies but a pocket full of dreams Looking like rock star millionaires We ... Hey it's okay we don't wanna know We can have it all if we want to Baby anything that we can too We're bigger than the trouble that we go through We don't give a ... mn Baby love is freeJust like you and me All the posh and blink Don't mean a thing Don't mean a thing We're ... hing Don't mean a thing We're young and freeJust
37 3.Lose My Mind br> i see you walking through the rain and i see the water covering ... and i see the water covering your teardrops on your face and i know that i broke all your rules ooh now your looking at me and im looking at you like a fool but u dont know what it feels like to fall in love with you no you dont know what it like when u cant go back cause i only lose my mind of u and how am i to win when im bound to
38 2.'How's Tour?'(Skit) Kid quill whats good? Whats up man? how are you? whats new? Not too much brother How you been man i heard you been on the road how's tour? Ughh. tours good its going good so far um Im the opener so i ... so far um Im the opener so i dont get the perks of the headline Hey man atleast ... the headline Hey man atleast your here Yeah uhh its good to be home and um I'm excited for tonight Word man ... excited for tonight Word man you kno
39 7.This Life since my younger days so far I came Feel my pain til; I can't complain cause I'ma slide for a minute Till I rise in the business make a billi ... make a billion show my niggas what up In this life middle fingers up Idont fuck with a9 to5 I keep it true to me why the fuck would I live a lie? I'm living in this world would ... 'm living in this world would you care if I live or die? You down then would you ride for me? Beause this life is so fucked up they te
40 31.Daddy's Little Girl t a lie i dont care who tell it Started from the bottom with a8-ball Always talking money boy I hate ya'll I was in the hood trynna make that ... got me watching for the bench You dont want be the man guess I'll be it for ya I got ... guess I'll be it for ya I got you going up I see the paranoia Daddy's little son acting like a daughter Now gone get it get it just like daddy taught ya The king ... ng of the jungle's a Lyon But you ain't no king boy you lyi
41 6.Don't Wanna ings that you know? We're down to hold you down There's something in the words you choose to live by But you know that it's the words that often hideyou down Oh we will not be defined[Chorus] Don't wanna Don't wanna(define) Don't wanna Define myself Don't wanna Don't wanna Define ... n't wanna Don't wanna(define) Dont wanna Define myself Don't wanna Don't wanna Define myself[Verse2] ... t wanna Define myself[Verse2] What you know(
42 1.Lay It On Me n I don't know what to do I don't know where to go I am so close to you And so out of control I dont know how to help There's nothing I can say From heaven down to hell Is a short way And if I could let go of the hope then maybe I co ... ld settle for just being with you baby Every night I lay me down Fold my hands and close my eyes Every night I pray for time One more moment one more try I I I wa ... oment one more try I I I want you to come back
43 4.Famous sten baby You be shining by my side When i make it I'm gonna take ... When i make it I'm gonna take you for a ride I'll take you out to eat You know i please you I'm gonna show you some things Trust me girl when you've seen it You won't believe it I'll be all that you need yeah I'll do whatever for me to move forward I'll give it up I'll give it all up yeah Nothing can stand in my way Cause I'm focused Watch me do m ... m gonna
44 3.Run Up(feat. Ice Cube& YG) t D.P.G.C You niggas know what it is Compton and Long Beach back together again...[Ice Cube:] Security pat downs I'm a star motherfucker I been put' the gat d ... at I'm with Cause they'll lay you flat down And they'll do it right now Yeah ... they'll do it right now Yeah you scared of the phone numbers that a nigga might dial Club-hop car shows picnics Big cars big jewels big dicks Rush doors Or gotta ... issolve Nine times out of ten you hoes involved[The
45 8.Peace Of Mind rld Can't you feel the changing times? people are there grabbing Every niquel every dime ... bbing Every niquel every dime you and me tell me baby what is gonna be? all i try to find is just a little peace of mind now when i was a ... eace of mind now when i was a young man i believe in everything now im not a ... ve in everything now im not a young man and i dont know what song to sing i ve been straight i

46 3.Alone ne If you don't love me baby leave me alone There was a time that I would've done anything for ... I would've done anything for you lady I would boot down the sun from the sky cause that's how much I adored ... ause that's how much I adored you baby But to hear telling lately only thing I ever bring ... ately only thing I ever bring you is down Say you don't even have the clues to why you even stickin' around Girl I gave you(gave you) So m
47 4.Inception r> No one knows the things that I know If you did you'd turn away You can only see what I show I've seen a better day I dont care which way the wind blows it chooses it in spite of me all of the decisions i've made ... ll of the decisions i've made Dont seem to change a thing No one knows me or sees what I see You think I am blind but you are so behind we are the outcome of a progression ... the outcome of a progression
48 2.Sorry For The Wraith r>[Intro](know they hatin on me) la dada da da da da(Angel on front my car prayin for me) Yeah ... nt my car prayin for me) Yeah You dont know unless you know Gotta be in the know To really know You know?(snatch my tint up off the window sorry for the Wraith) Can't get left out the loop(can't see my face smilin at the ones who ha ... t Aeon Flux Laura Croft break you off Then find you unconscious in your empty vault
49 11.I See You ear Hands-You'll Pay for This11.I See You No shit You listen to your parents I know how quickly you're embarrased Great white with ears like a rabbit It's a bad time don't make it a habit I see ... e don't make it a habit I see you I see you I see you I see you Hold on to what you know and one hand takes shelter in your pocket You believe but you tell me your agnostic Oh pretender reme
50 5.Big Boi oi So you're a big boy but let me tell youJust because you're big that don't mean a thing You're a big boy you can handle yourself But what I'm looking for I need somebody else Don't telephone my home cause love don't live there no more He tryna talk in numbers I ain ... ing from above Making sure he know me so he know me that way I be rolling my eyes at his rapping and his swagJust because ... ping and his swagJust because you bi
51 6.Collapse And Appear DREAM BUT YOU CAN'T LEARN FROM WHAT YOU NEVER SEEN HE TRIED TO MINGLE WITH THESEJEALOUS THIEVES WATCH A HUMAN INTERACT WITH A MACHINE WATCH A HUMAN INTERACT WITH A MACH ... tly on the way out of Church. what they use to lift you up into the back of that hearse. i see A woman tighten grip on her purse. can't be offended. she doesnt ... can't be offended. she doesnt Know my intentions. she imagines the worse. around here. the Conditions severe. around here. .
52 4.The Wave(feat. Madcon) I'm with you it's like all I need Someone to wait it out and catch the WAVE with me Maybe ... catch the WAVE with me Maybe you are what I'm waiting for So bring me the summer with ... r So bring me the summer with you babe And let's catch that wave.[Madcon:] Pool parties at the Montreal Everybody wet& still thirsty Half naked thoughts ... l thirsty Half naked thoughts what an ambiance More nipple slips than the Mardi Gras I got that girl wave I see em all putt
53 13.Thank You >13.Thank You well i tried my hand at farming but i wasnt worth a damn so worked at the building but it wasnt worth a plan a barred and a ... ways my dream this was always what i believe and do it withought you was perfebly clear and really dont know what this means so i say thank you for putting me here i wanna thank you for putting me here verse2 i know you have been behind me every step of the way and i may not now it but i wan
54 2.My Life e I don't know what they talkin bout If it ain't about my life My life this my life that My life who really care about that My life this my life th ... ly care about that[Verse1] If you had100 mill by tomorrow night Won't even ... by tomorrow night Won't even know what to do wit it If i had me another life I could probably make two wit it I am just a human so are ... t it I am just a human so are you If you wanna make it out see it thru Sometimes it
55 5.Oxygen(Remix) >[Chorus] What i feel when everythings boxin in A nigga can't breathe without his oxygen No thought no tellin no stoppin him A nigga can't bre ... he without his oxygen This is what i feel when its boxin in A nigga can't breathe without his oxygen No thought no tellin no stoppin him A nigga can't breathe wit ... corvette I believe in magic i dont like to talk about it It can happen if ... alk about it It can happen if you stay true and ya never doubt it Im on a road nev
56 8.The Start Of Everything UT A PLAN WHAT ARE YOU GONNA DO THE REST OF YOUR LIFE? LIVE IT IN BLACK AND WHITE DAY AFTER DAY? ... LACK AND WHITE DAY AFTER DAY? YOU AND I WERE ALWAYS MEANT TO BE TOGETHER WE ARE BIRDS OF A FEATHER WE'LL FLY AWAY HERE WE ARE AT THE START OF EVERYTHING WE'VE NEV ... ART OF EVERYTHING WE'VE NEVER KNOWN THE UNIVERSE IS A GRAIN OF SAND HERE WE ARE AT THE END OF EVERYTHING THAT WE'VE BEEN TOLD THE UNIVERSE IS IN ... BEEN TOLD THE UNIVERSE IS IN YOUR HAND(D
57 7.Size of the Moon on Do you wanna dance? fine. but do you remember when in your living room when we made some room& moved ourselves around in it? it's how my heart resumed. i got caught ... y heart resumed. i got caught you got those caravaggio moves we had some good ideas but we never left that fucking room do ... ver left that fucking room do you wanna talk? fine. i'll talk it out with my dad it's always nice ... with my dad it's always nice what he says he'll have s
58 14.Paris e It When You Sleep, for You Are So Beautiful Yet So Unaware of It14.Paris[Verse1] She said hello she was letting me ... said hello she was letting me know We shared friends in Soho She is a pain in the nose And I'm a pain in women's clothes And ... a pain in women's clothes And you're a walking overdose in a great coat And so she wrote a plan for it on the back of a fag packet She had to leave because she co ... k I've spent all my money and your friends
59 2.Hold On Take your time Let it go I know it's on your mind Take it slow When it feels right it's right Free ... t feels right it's right Free your soul give into the fight Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Know that it's waiting for you Kn
60 1.Together Locked Safely afely You'll never hold me again You don't care about it. You never called me a friend. You forget about it. I love this You love no. Stare blankly Stumble through the praise Lead it slow. At least its not a tether though Strings attached to stone. ... gh Strings attached to stone. You'll never hold me again. You'll never know What I've been staring down it. Why dont you care about it? You'll never hold be again. Why (
61 3.They Ain't With Me Youngboy Never Broke Again-38 Baby3.They Ain't With Me Hook1:Say they behind me but I ... ook1:Say they behind me but I know that they aint with me yeahhh. Crank that ride and Imma see who really with me yeahhh. I went hard and I finnally really did it ... p started rapping gave it up. What you know about being jammed up yeah I was in that box locked up I was beating nias up. Draw it on homie give it. Supposed to be on a mis ... een hitting licks since I w
62 16.The Pit(feat. Doctor P& Adam F) Doctor P you ready Mr. F you on deck Meth check that Mr. F what Meth huh P(get'em) Mr. F uh Meth what P(get'em) Mr. F what Meth huh P(get'em) Mr. F what Meth huh P(get'em) Mr. F what Meth huh P(yea) Mr. F what Meth huh P(get'em) I dont think they ready for this one Drinks down man up Circle round stand up Pimps up hands down Beat'em up man down No hands in the ... n the air no need for pumping your fists Method Man tear the roof offJ
63 4.Talk That Talk(Feat. Wiz Khalifa& Project Pat) nvitation You just talk a lot of shit but shit don't impress me So come and get some187 invitation ... me and get some187 invitation You just talk a lot of shit but shit don't impress me[Hook] So come and get some187 invitation ... me and get some187 invitation You just talk a lot of shit but shit don't impress me So come and get some187 invitation ... me and get some187 invitation You just talk a lot of shit but shit don't impress me[Verse1:JuicyJ] I'm a mafia nigga
64 12.Baseball Sex(feat. Mack Maine) ried bout you cause I'm feelin' myself I ain't worried bout ... ' myself I ain't worried bout you cause I'm feelin' myself And they feelin' my shoe and they feelin' my belt And they feelin' my jean thats the one they never see ... ut is my bank ho Ya digg? now what you drank? I tell her bartender just straight patron Man I'm takin one of these girls home And we can do ... hese girls home And we can do what we do we grown We can do what we do we grown I met
65 8.I Don't Get That Chill has moved What was behind has been skewed Its not as pretty as i thought it would be The landscape is old Well trodden by so many better than ... rodden by so many better than you I dont know if i deserve to be so sincere I dont get that chill anymore Anymore I thought i wanted it gone But im miss it ... wanted it gone But im miss it you know But im miss it you know Do you have it sussed? Change position Get rid of it Get over it Its
66 10.Is That That Bitch s But why you actin' like a bitch? Some dudes are hoes Comments sayin''Fuck ... are hoes Comments sayin''Fuck you and the food you post!' I hit em back they retract everything they was sayin' like they was playin' Homie I ain't in the mood for jokes I'm not a ... n' in a movie bro And I don't know you but know that you a douchey troll With no do's or dont's It's hard to recognize a face but I've seen some of ... a face but I've seen some of
67 55.East Oakland International drumline Your hear that bass.. thats for the streets Argh he sell a little weed thats enough for me to creep Burglary; it might turn into a r ... ed that mother fucking cake I dont celebrate my birthday is the worst way if they still rap It must be birthday Cause I keep getting presents or maybe its Christm ... I got trees.. in the ceiling you know what im sayin.. Catch me on international thats my other traphouse i buy pussy from the bottom and i'm up50 from the
68 4.Sudden Ambitions Lust For Youth-Compassion4.Sudden Ambitions God ... br>4.Sudden Ambitions God knows it's? And I'm not certain if? How close I was ... t certain if? How close I was What brought you here? Maybe I can't decide But all I ever want from ... cide But all I ever want from you it's likely to make you sad I never meant like that And while I ... r meant like that And while I know that these dreams that we carry on Might not come soon I really hop
69 13.I Dont Know What To Call It tes-Don’t Know13.I Dont Know What To Call It[Chorus x2:] I know there's a name Gotta be a name for this shit I just don't ... me for this shit I just don't know what Don't know what to call it I hurt so much in the last month Live everyday like it's ... month Live everyday like it's your last one Can't trust nobody I've been betrayed by everybody around Cracking jokes I don't laugh much For help I never could ask ... ular A
70 14.She Dont Want To Make Love tes-Don’t Know14.She Dont Want To Make Love[Chorus] And she don't wanna make love she just want me to come over and stroke her; and she don't wanna m ... oke her[Verse1:] I understand you got a man and I'm a dawg dick like a half a brick I just drop it off turn ya song on turn ya phone off I understand ... urn ya phone off I understand you got a man and I'm a dawg dick like a half a brick I just drop it off turn ya song on turn ya phone off leave ya hills on t
71 15.Fuck the Police it's for you it's for you! Ugh yea this is for all my street niggas! Feel it![Hook] On the count of3 say Fuck The Police123!(Fuck The Police)[Verse1] Yea ... ps I hate cops Turn on the TV whats this? Another cop busted for illegal business They outta control they outta their mind They pullin ... outta their mind They pullin you over they hoppin insideJust...they know you got drugs they know you got guns And they know they be mad when the
72 1.Shoes ll that I know Is I've been sleeping for a thousand years Held down by scruple fear reluctance Eyes wide open now it's crystal clear That wher ... e voices crouching in my head What you want Ed didn't you get fed If I could fly out my shoes Wrap my mind around Wrap my mind'round some truth Wrap my mind around All that I ... rap my mind around All that I know is I've been sleeping for a thousand years Held down by scruple fear reluctance Eyes wide open now it's cry
73 8.Starve(feat. Singa B) ting paid Know I ain't get to pick which cars I get to play I'm just trying to that bullshit here into some spades And no tomorrow ain't promi ... man but that doesn't explain what's on my night stand Glock.40 hotter than a frying pan Close range shorten up ... ng pan Close range shorten up your life span And I ain't even trying to write my wrongs Cause even once i'm dead life still goes oneJust another black man no hero ... e for some things I did But I dont give a sh
74 8.Between Cities on't even know what it's like to be tired all only between the'lands'? No I don't even ... n the'lands'? No I don't even know what it's like to be tired Come on leave the house lock the door no we don't even ... ock the door no we don't even know what we're trying for only know to see the'light'? no I dont' even know what it is like to be tired She ain't spoke since we left her street so I didn't ... e left her street so I didn't (|
75 2.EZ a just do what I feel y'all tripping yall cool it yall cool it until they hear me rip it like this ah dang it I blew it I blew it I'm just gon ... in the studio like Derek Who you know running it I'm ready to switch up the game with the ball in our hand we gone run with it The music is in me the truth is hid it ... I'm me'augie I see they don't know what to do with canon cause he different they probably Thinking he tripping cause he don't need ... tripping cause
76 2.Losing It All t All(You're asleep)[Intro] Im sick of all the opinions telling me ... f all the opinions telling me what i should do Apply this shit to yourself maybe you could win too[Verse] I be up all night rolling joints getting right Sometimes on tour sometimes on a flight Man who would've eve ... mebody important Thats me not you though can't kick it like judo Thats taylor gang bitch gotta tat it in blood Better act like ... t it in blood Better act like you
77 14.Wanna Lose You anna Lose You[Verse1] I know that you turned away I know that I couldn't stay no People they always change Nothing stays the same[Pre-Chorus] And now I think there's something wrong I' ... g wrong I've been missing all your pillow talks[Chorus] Now I Dont wanna lose you wanna lose you wanna lose you Tonight Tonight Tonight[Verse2] I wanna say I'm alright But ... ] I wanna say I'm alright But you know just what I'm hidi
78 3.30 Naz Yeah son what's up man what the fuck is going on? How this pack lookin man? Man2- My nigga I'm out here everything good I got it Man- The fuck does that me ... mean nigga? How much money do you have? How much did you make this far Man2- Bro I got the money my nigga I got it Man- Fuck all this I got the money. This nigga East be back in town in ... god man Man2- C'mon my nigga you always pressing me I got it my nigga Man- Alright I hear that shit man ... Alright
79 3.Hard to Read idnt hear what you said to me i didnt hear what you said you need so i dont know so i dont know tell me what you want oh you take so long tell me what you want cause i dont know cause i dont know i dont make make believe tell me straight i want ... lieve tell me straight i want your honesty cause i dont know cause i dont know tell me what you(
80 8.Hard to Read idnt hear what you said to me i didnt hear what you said you need so i dont know so i dont know tell me what you want oh you take so long tell me what you want cause i dont know cause i dont know i dont make make believe tell me straight i want ... lieve tell me straight i want your honesty cause i dont know cause i dont know tell me what you(
81 17.Ready igga when you met me Baby im fucking with you heavy I might put you on if you let me Baby im ready when you ready Ready when you ready babe When i touched down in your city On your way to get me Ready when you ready babe Im ready when you ready(Verse1) Tell me an its yours I just wanna be sure I treat him like a fiend I ... re I treat him like a fiend I know he coming back for more Im really everything ... for more Im rea
82 1.Green Goblins Anthem (Damn) If you ain't talking dollars You not part of my squadron(No Way) We Goblins We them Green Goblins Goblins We them Green Goblins( ... Goblins We them Green Goblins(You Know) Goblins We them Green Goblins Only hungry for commas Only hotbox the guanja We Goblins We them Green Goblins VERSE(Tru Nick) S ... t Got me ceiling fan high And you can't even get off the land The difference between me and ... The difference between me and you a big market All ya b
83 4.F N Sexy y[verse1] You give me a fever You should be leaving Cause i'm bad girl Got an ugly past If ... bad girl Got an ugly past If you're a believer Maybe you could take me as your task Make a good man out of bad But it won't be easy This is a warning I ... t be easy This is a warning I know i'm no good for you Can tell by your eyes What you want me to do The story probably ends in some tears But first I gotta make this one last thing clea
84 7.Don't Stop the Vibe ings that you supposed to You gotta show me the best love You gotta show me the best love Yea yea[Pre-Hook] We can get right Come leave with me Kiss it all night Feel everything I heard ... night Feel everything I heard you say What you would do Dont play around me Play around me girl[Hook] Don't stop the vibe Don't stop the motion I see it in ... t stop the motion I see it in your eyes Must be the potion Say what you want Say wha
85 3.Wrong Nigga nt more I dont know niggas You ain't my bro you a hoe so you just dont get it Bitches really tripping if you looking for a check go get it Bitch I'm the wrong nigga ... it Bitch I'm the wrong nigga You fucking with the wrong nigga I'm the wrong nigga ... ong nigga I'm the wrong nigga you fucking with the wrong nigga I'm the wrong wrong nigga[Verse1] Heres a couple words for ... se1] Heres a couple words for you just incase you(!
86 3.Hollow felt home You left your note unintelligble But i can see your pain I'll run away where you can't find With fear you forced this is goodbye Lamentations so hollow. And piece by piece i'll read ... And piece by piece i'll read your words I've burned your life so many times In the embers i see spite A chapter gone fuel the fire i seek But i can't feel the flame I've run away for a ... for all this time. With fear you forced this is goodbye Aspirat
87 1.Innerstate br> Don't you let her down You dont need to carry What's far from here is not so scary Though ... m here is not so scary Though you can not see her You dont have to worry She needs your hand though your eyes are blurry She is getting downYou were growing gray and white And you don't know how to tell her and she'll say goodnight Innerstate poison freeway It takes ... state poison freeway It takes you down the line (|
88 4.Birth Mark tta go if you staying here for the night''It's important abort it' that's ... 's important abort it' that's what they all said Rubbing my stomach to feel it don't wanna kill it thats dead Will I still go to heaven? Will I still get my bless ... arance Wish I would of borned you on this Earth(Lord knows) I'm not alive inside I feel the worst(Lord ... inside I feel the worst(Lord knows) I'm torn about my unborn and it hurts hard(hurts hard) Now I'm scarred for lif
89 5.Exceptions ight when you dim the light And think maybe i could of made it right If he just thought about me for once fuck' I' If he said' We' for once If ... don't give a fuck i ride for you Do what you tell me to Don't trip at all when another bitch call Don't fix my tounge to ask she is Cause i ... tounge to ask she is Cause i know what we got and i know what the fuck we is I can't flex i was obsessed with the way we fucked ... sessed with the way we f
90 10.Juicy Coochie m fucking you into a coma Give you the best sex swallow yo dick Hope itdont stick out the front of my neck Pound pound I like to get cracked real hard So excuse me sir if my pussy fart To make my thighs ... ck longer than a eggroll Show you a different69 that no one knows Like I'm sucking yo toes while you eating my butt hole He done busting but I'm sucking until he pee I suck dick like a granny like I don't got no teeth Nobody call ... get inside cause the
91 3.If You Don't Love Me e3.If You Don't Love Me Yeah Tear me off these moving walls. Untie me and let me fall. Loving ... ie me and let me fall. Loving you keeps me bracing for the whole thing to crumble. And i ... whole thing to crumble. And i dont want to show my face. I cant avoid you but i cant fake it. Now i cant do this anymore. I just want to be inside inside ... just want to be inside inside your darkness I want to be inside insideyour heart. I just want to be bes
92 4.What You Mean to Me ghts4.What You Mean to Me this is new i am not used to happy love when did choice play a part of ... hen did choice play a part of what i am free of i have all of the above in my mind below i will paint ... in my mind below i will paint your portrait though when we're moving slow i'm a foreigner to everything that ... foreigner to everything that you are you're a foreigner to everthing in my heart ive thought all about the times when i had to leav
93 2.BlueJean Baby Baby What i want but i just cant say all i need is for ... st cant say all i need is for you to look my way all i hope is that maybe someday there ll be a little pleasure beyond this pain ... tle pleasure beyond this pain what i feel that i struggle to hide as dreams slip stream into the tide while heavens door opens slighty above pouring tears of rain ... rain on this wilted love Now you know it cause i show it all the time now blue jean baby oh ... he ti
94 1.Another Brick In The Wall(Full Version) bum Daddy what else did you leave for me? Daddy what'd'ja leave behind for me?!? All in all it was just a brick in the wall. All in all it was all just bricks in the wall.' ... all just bricks in the wall.'You! Yes you! Stand still laddy!' When we grew up and went to school There were certain teachers who would Hurt the children any way they cou ... t out in the town it was well known When they got home at night their fat and Psycopathic wives would thrash t
95 1.The Broken m me They dont care If you're Lonely As you can see They dont care If you're scared Your heart Is the only friend you have In this whole world Don't start to think ... le world Don't start to think You can't do this yourself This is the call out This is the call to the Broken(Stand up) To all the ones who've been thrown away This is the call to t ... nd up) Stand up and take back your world today(Stand up) I know What y
96 5.Jay-Z-People Talking Its aight dont be scared) Take yall niggaz left and center(zone out wit) Bullshit[Sample Chorus]2x I hear the people talk(I hear yall) Yes sir ... I hear yall) Yes sir and when you walk(Yall hear me) Your kind is hard to find Darling I'm glyoure mine(Jay-Z talking during chorus) Yall niggaz should twist up sumthin Real real real tight right here Zone out wit ya boy If ... t here Zone out wit ya boy If you dont smoke grab you sumthin to drink Mix it up
97 5.Growing Colder older Dont look now looking straight down Reach for the sky live or die How'd ... for the sky live or die How'd you know my weight in gold Can you see never will be Reaching for your life on a middlemass What's my worth release the curse I'm growing colder Why am I the reason ... ng colder Why am I the reason you can't sit still tonight I've been tried for treason Every single day of my life I can see it in ... ay of my life I can see it in yo
98 10.Never dio Thats what is about man Taking care of family Taking care of people that matter ... ng care of people that matter You know what I'm saying People go home Till the day they put me in the earth nigga Yeah Atlanta across the water Ever ever ever ever nigga N ... ay If i die today I never let you niggas stop I never let these niggas stop I never let these bitches on me now Yeah we really be like that I ... Yeah we really be like that I know You really
99 5.The Field ft. Bino& Young Dolph ft. Bino& Young Dolph[Verse1:Nipsey Hussle] Really came up in the field Get money get life or get killed Now how the fuck it's gone feel W ... atch how the story unveil Bet you the hustla provail Equity all in my deal900 dollars a meal Fuck with that T-Bone and snow crab Hoggy like shrimp when it's chill ... ankfort Smell it make sure it dont stank first Test her make sure that brain work Beat that shit all out the framework ... at shit all out the framework You was
100 15.Gucci Gut Gucci Gut you know I got a Gucci Gut Hell yeah I got a Gucci gut but ... ll yeah I got a Gucci gut but you know I still do it up Hell yeah I got a Gucci gut girls rubbin on it for some good luck ... bbin on it for some good luck You know that I'm eating good but I think I've had too much Super deluxe its23 homie I'm out to lunch Eccentric Aquarius with a big bell ... y Mane I stay Gucci aint shit you can tell me Cheffing and cooking I know the m

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.