魔镜歌词网

关于 do + it + for + you 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.UP(feat. LiCong) NLSH Turn it upJust turn it turn it up Turn it upJust turn it turn it up Turn it upJust turn it turn it up Turn it upJust turn it turn it up不要不要调频雨水像音阶打乱情绪的逆境思绪像音符一样留下痕迹旋律让人沉浸不要不要残局过程学节奏抨击每次的花絮脑海里幻想一样留给幻想止不住循环的伤 O~Oh O~Oh Whatcha gonna ... 住循环的伤 O~Oh O~Oh Whatcha gonna d
2 7.Run same And it was then I passed the lake At your reflection I turned to ask Can anyone tell That I am lost Can anyone tell That I am naked be ... anyone tell That I am naked before you That I am burning for you So there you were and I knew it was over However beautiful however mad Be ... wever beautiful however mad Before I wake I just had to ask Do you remember why you're here Do you remember what What in the wo
3 6.Do Something Good Soul6.Do Something Good作词Jackson Turner作曲J ... 贾 And the youthJackson Turner和年轻的杰克逊特纳 We rise w ... kson Turner和年轻的杰克逊特纳 We rise with the sunshine我们随着阳光而兴起 W ... 们随着阳光而兴起 With the positive vibes在积极的氛围中 Always positive我们也能会变得积极 Bless the fans祝福粉丝们 ... fans祝福粉丝们 Do something good while you can尽可能地积德
4 8.Highest Heights I'd give it all for us我会为了我们全力以赴 However much ... us我会为了我们全力以赴 However much it costs wouldn't cost too much即使付出多少代价也 ... 无论是伤疤还是伤口 You are the only one for me oddly enough你对我而言就是我的唯一 Let me open up ... ugh你对我而言就是我的唯一 Let me open up your heart to a broader love baby宝贝让我打开你 ... 放更广阔的爱 If you're strong eno
5 1.Antares ng Feeney You can call me ET From another galaxy Can't find me on the map Never know where I'm at NASA plates Out of space NASA plates Out of ... pace NASA plates Out of space Doing numbers they should call me rain man I been on a jet can't ... ain man I been on a jet can't do coach man Redline in the toy I'm going top speed S ... the toy I'm going top speed Sit so high up it'll make ya nose bleed I know she notice me Standing in front of me Hard ... Standing

6 2.November Rain se I fall for you at these times Hate its how it had to be I'm sorry Tryna put the blame on me not sorry And ... the blame on me not sorry And you know you can never be my shorty I'm a savage I'm a savage I'm a savage I Imma sad boy Imma sad boy And ... Imma sad boy Imma sad boy And you know why I'm a good guy Turned bad guy When they crossed the line Got new money Had old friends Left them behind Why ... friends Left them behind Why do I fall
7 4.Tough Pill l Roofeeo for Zuma Tuna吴亦凡 As soon as I hit the streets People on lookout for me I'm tryna live it up modest Not the typical thing that you see When I'm moving fast I camouflage Cetting tied up in the hot seat I got my own Nah I can't be cloned And I set the tone When ... the tone When the dark is out you won't see no stars like this No one's raisin' the bar like this And if ... sin' the bar like this And if you're doubting point'em out and
8 6.Selfish o special You can try and kill my vibe But I won't let ya All I think about is money all the time I be so selfish I chose this life I be so re ... eling like they so so special You can try and kill my vibe But you won't but you won't You can try and kill my vibe ya You just wasting time ya All my shit designer This that new Yi Fan ya Woo Woo Bet ... hat new Yi Fan ya Woo Woo Bet you want the scoop Come right here I'll school ya They call that tha
9 8.Freedom 8.Freedom feat.Jhené Aiko作词 Kris WuJhene Chilombo T. Markous Roberts Steven Bolden Masamune Rex Ku ... Steven Bolden Masamune Rex Kudo作曲 Kris WuJhene Chilombo T. Markous Roberts Steven Bolden Masamune Rex Ku ... Steven Bolden Masamune Rex Kudo You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want free
10 1.It's Always The Little Things(&山形瑞秋) 郭顶-It's Always The Little Things1.It's Always The Little Things(&山形瑞秋)作词郭顶、山形瑞秋作曲郭顶、山形瑞 ... 作曲郭顶、山形瑞秋 It's Always The Little Things It's always the little things That seep into your soul How can I lie here still awake? Something inside of me is telling me to go I've been wa ... telling me to go I've been waiting to tell you so Mmm… Take me home and make (|
11 5.Pretty White Lies .Pretty White Lies作词 Lewi Morgan作曲 Lewi Morgan I'm going out of my mind thinking ... going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt put me out of my misery I know There is something ... ery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ride On my way to make ... t taxi ride On my way to make it right Tell me what I got to do Drunk high starting fires Always n
12 1.Preciously Mine Mine You say my love's fading like a dying spark How ... fading like a dying spark How it used to shine so brightly before? Though how can I reassure you My love hasn't changed? Let me proveyou're all that I need Ohhh… I I'll bring the stars out tonight We'll kiss among the moonlight Feel my heart beating ... onlight Feel my heart beating for you… Girl I ain't like other guys You're a diamond I see it You're preciously mine
13 1.攀登 藏着谎话却又很庄严 Do what I do是因为不想停止迈步不是不在乎而是我害怕心思败露世界的面积可能大到让人牴触但时 ... 皮肤 I pray for myself I pray for my hood真理藏在心里 Keep real for my world我为我自己买单不会逃脱而是负责我自己对抗灾难哪怕超过我的 ... 难哪怕超过我的负荷 You feel me Oh爱 oh爱 Got me feeling drunk and high So high so high Oh爱 oh爱 Got me feeling drunk
14 1.2 Much(feat. Cadell) 、Cadell I don't wanna say2 much I don't wanna say2 much You little boys played too much Little boys played too much That's why you're afraid of us That's why you're afraid of us Cause you know we dangerous Cause you know we dangerous有人清清白白有人徇私舞弊有人颠倒是非有 ... 题全部都出现在微博 You can be up high calibre and do wrong All the people above you lead you on Nice That's why the
15 2.Alien 'm silent It doesn't make things better You know nothing about me My mind's already broken Please stop talking to me I can't stand w ... talking to me I can't stand with any conversation How does it feel when you Confess what tortures you But they turn around throw rocks at you like you're the sinner Hiding identityJust to save my lowly sanctity I tell you will you be willing to believe I've got a secret I am a
16 7.幸福上瘾 AY(张艺兴) VEDO有种感觉布满空气两个人互相吸引在我遇见你之前 Baby I ... 之前 Baby I don't know时间最刚好完美谁进或谁退的这默契不说太多就能明白 oh ye ... e是你让这一生完整 for me I got the feeling受了伤想到你都会痊愈 oh my girl未来的蓝图有你单数变复数的我 oh yeah Feeling like dream come true(Just dream come ture)原来幸福也会上瘾最最浪漫之一 ... 有相同频率 yeah Girl what should
17 14.Give Me A Chance s Kevin White MZMC作曲 LAY(张艺兴) Andrew Bazzi Mike Woods Kevin Wh ... drew Bazzi Mike Woods Kevin White MZMC Yeah yeah Girl I can't get away from ... ah Girl I can't get away from you But just tell me what you want it's true Yeah yeah I'm searching for your love like everywhere Yeah but Baby tell me that there something is there'Cause I be'round like lookin' like One or two three Wh ... ' like One or two three Where you at can you co
18 15.Lay U Down >15.Lay U Down作词 LAY(张艺兴)Jakob Mihoubi Rudi Daouk祁哲西(Qi Zhe Xi)作曲 LAY(张艺兴)Jakob Mihoubi Rudi Daouk祁哲西(Qi Zhe Xi) Tell me if ... aouk祁哲西(Qi Zhe Xi) Tell me if you've been feeling lonely when I'm not around ... ng lonely when I'm not around You need some conversation when you're feeling down Then I'll be there to hold you near And give you what you need and you know it's true Girl I'll be touch
19 18.Thing For You >18.Thing For You作词 LAY(张艺兴) Wilbart'Vedo' McCoy III作曲 LAY(张艺兴) Wilbart'Ve ... cCoy III作曲 LAY(张艺兴) Wilbart'Vedo' McCoy III I don't wanna be without you Love it when I'm around you Never been the type to sweat But I don't know why do you do me the way you do When you touch me like that Love it when you text me right back Oh yea yea sendinyou a drunk
20 1.Will you 王源-Will you1.Will you作词Jin Suk Choi+Siv Marit Egseth+Rabih MahamoudJaber+Nermin Harambasic作曲Jin Suk Choi+Siv Mar ... rambasic作曲Jin Suk Choi+Siv Marit Egseth+Rabih MahamoudJaber+Nermin Harambasic ... hamoudJaber+Nermin Harambasic Do you feel alone wanna hide away All your hopes and dreams seem miles away Don't want the sun to rise and face the day Sounds of sobbing fills ... e day Sounds of sobbing fills your room Am

21 1.不爱跳舞 谢霆锋 Ready for tihs(准备好)要跳就跳你的请各管各的快乐舞台上的音乐在惹祸要闹就闹你 ... 有冲突 Let's do it(来吧) I like it(我喜欢) Let's do it(来吧) I like it(我喜欢) Let's do it(来吧) I like it(我喜欢) Let's do it(来吧)到了这一刻每首歌都一样让我感觉有点 ... 歌都一样让我感觉有点Down(低落)不要想太多别猜测我的对策舞台旁边
22 1.Freedom 吴亦凡-Freedom1.Freedom feat.Jhené Aiko You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me goin ... g and she told me she want a little freedo(!
23 1.从今以后 里 used to you not being here used to being alone by myself每一次离开都是为了更坚强自己 every time I leave ... 开都是为了更坚强自己 every time I leave its for me to better myself需要些勇气面对疲惫我笑着说没关系我可以 I need some courage even if i'm tired I'll say ... ge even if i'm tired I'll say it's ok I'm ok不快乐也看不出痕迹 Even if i'm unhappy ... 不快乐也看不出痕迹 Even if i'm unhappy you won't
24 1.Dream Girl aby come with me tonight Yes You're my dream girl my only dream girl ... 对妳表白 Girl you know you so fly….爱限时也要爱就算Just tonight错过了爱不会再来 NO~想和妳每分每秒每日每夜在一起离不开在霓虹里眼睁不开却感到妳存在躲不开(不应该)这冒险是谁安排 Baby我不请自来让意外成为意外 Baby come w ... 排 Baby我不请自来让意外成为意外 Baby come with me tonight Yes You're my dream g
25 1.Killa Queen 别装清高 BLOW YOUR MIND别说你们委屈觉得心烧其实我无法抗拒 BECUZ SHE A KILLA QUEEN我需要拿出更多钱 CUZ SHES KILLIN ME Killin me Shorty killin me She sucked me dry and left ... my pockets clean KILLA QUEEN FOR A NIGHT HOW MUCH?花得越多越高级 SOUNDS LIKE HIGH QUAL ... ?花得越多越高级 SOUNDS LIKE HIGH QUALITY NO SOUL但完美的身体让你们疯了美丽的外表下它们通常都是空壳小心KI ... 灭降临请别来审判我 you
26 1.带你回家 有你在 Can't do it without you Can't do it without you Can't do it without you我想要把你轻轻揉进我胸怀也想要和你一起看桑田沧海待陌上花开我等你缓缓归来 ... 来 Oh baby don't you know You the one for me我带你见我妈妈 baby我想带你回家和你窝在沙发一直等到夕阳西下我带 ... 有你在 can't do it without you Can't (|
27 1.Sweet Dream(feat.艾诗雨) 作词王梓丞、Dopeboi作曲王梓丞 Sweet dream Sweet dream Sweet dream其实没有必要再给我撒谎面对这种情况说实话你都没有想好没事给我示好用心去祈祷雪碧早已没了气泡浪费你身上想想也没必要 Take slow Sell ... 了气泡浪费你身上想想也没必要 Take slow Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up ... m wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ig
28 2.Sweet Dream(feat.艾诗雨)(轻盈版) 作词王梓丞、Dopeboi作曲王梓丞 Sweet dream Sweet dream Sweet dream其实没有必要再给我撒谎面对这种情况说实话你都没有想好没事给我示好用心去祈祷雪碧早已没了气泡浪费你身上想想没有必要 Take slow Sell ... 了气泡浪费你身上想想没有必要 Take slow Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up ... m wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ig
29 1.守破离 事实如同镜面 We do it for fun发光但短暂夸张但惨淡杀伤与反叛花香与灿烂主角光环背后故事用心早已看淡他们学不到的技术开始发奋记录狂上几个季度台下呼吸开始急促冲击眼前的迷雾但良心告诉我这种程度其实还不够已经全副武装整理曾经被残留的那些破遗物依赖药物的产物被时代淘汰的破套路步履蹒跚的每 ... 后是否迷了路 Right we are fool What you gonna do
30 1.Summertime Love ibin ay! Hittin lanes like GTA Summertime vibin ay~ Sippin on life today Summertime vibin we ridin we climbin Taipei to LA Summertime loving A ... n On drippin On that Gucci If you want it I got it全给你无所谓 If I got it you got it都给你无所谓 Don't need nothing for something'cause blessings comin your way Blessings comin your way Summertime Love Feelin Good Ay ay Got the girl singing like Ay ay Shaking that body lik
31 1.Moonlight Dashawn White ChazJackson I don't ever stare into the sunlight Bossin up I'm about to take flight I'm feeling like a champ under da strange times Rollie on my w ... out to big time Mama told me don't take no for an answer I didn't Its new commas every time I deposit the digits Mama look at what we got we finally did ... at what we got we finally did it You can't tell me that we not this gotta be living And everything I ... ta be living An
32 5.心上的茧 Wang Kai Do not read the message like looking at the face I also want to explain something ... lso want to explain something you have gone far Look at the beautiful accumulation a l ... the beautiful accumulation a little day And happiness is about to collapse but ... ness is about to collapse but for a moment. How can a person who is proud of his heart see ... who is proud of his heart see it? Who is confessing after the self is accidentally injured? Distresse
33 3.You Can Be My GirlFriend 徐坤-13.You Can Be My GirlFriend作词蔡徐坤 Larmòók EARATTACK作曲蔡徐坤 Larmòók EARATTACK Yeah Yeah Tell me what u gonna ... eah Yeah Tell me what u gonna do it Eh eh I just wanna do it Eh eh Tell me what u gonna do it Eh eh I just wanna do it Eh eh满足所有幻想 Begging for begging for love Summer to winter to summer to fall Feels like wow这样不够 Give u my everything都还不够 I'll show u let m
34 1.Wait Wait Wait 蔡徐坤-Wait Wait Wait1.Wait Wait Wait作词蔡徐坤作曲蔡徐坤 Wait wait wait All I do is wait wait wait You're the one I'm waiting for wait wait wait Carrying the weight weight weight Is better than to let ... weight Is better than to let you go This space our place This room is never gonna feel the same Up late too late To say I shoulda ... ate too late To
35 3.Lu(TroyBoi Remix) tryna get you in the mood Ooh ooh baby just show me what ... oh ooh baby just show me what it do Now blow it like a flute ooh ooh Ooh ooh ooh Show me what ... ooh Ooh ooh ooh Show me what it do ooh ooh Ooh ooh ooh I'm just out hereith my crew Matter fact the troup Tryna get the loot Swerving on ... ryna get the loot Swerving on you fools Never hitting snooze Yea I act fool Got an attitude But I get excused Everywhere I go they yell
36 3.I'm CY we drive for all the people I just want to say bye-bye I'm a super star nothing can stop me ... uper star nothing can stop me for the single lady maybe it is gonna crazy now you see me im up in the air now you can be free just drinking the beer wow wow ... ust drinking the beer wow wow its wow wow everybody swag in the house just ... rybody swag in the house just for the show bow wow chiki wow wow everybody scream dancing ... wow everybody scream
37 1.DEBUT nly yo if you out here clout chasin' i suggest thayou just stop oh you ain't heard watch the curve there's a new bias on the block i know somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what ... ey dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bop it's a bop this is strictly for intellectuals please do not get it confused if we ain't mutuals then we ain't cool i ... mutuals then we ain't cool i don't make the
38 5.B.O.(feat.9m88) Cruising down the streets in my6-4 I'm about to get l ... ts in my6-4 I'm about to get lit with my6 hoes I mean6 bros But haha proba ... ea随便 Oh I don't care Where we go因为 I know...就这样一起 B.O. tonight让我们一起 B.O. tonight We about to B.O. B.O. We about to B.O. B.O. The liquid flows ... ked at me like坐过来 I'm frickin down for that so I慢慢的穿过人群走到她的身边她一边看着我还一边不停放电 Im loving the vib
39 7.Me Instead夺爱 Something you just ain't admitting让你不敢承认 You're stuck in the moment妳被困在这现实 ... nt妳被困在这现实 dont really know how you feeling已经不清楚妳心底的感觉 ... 不清楚妳心底的感觉 You're just blinded by the sweet talks that ... inded by the sweet talks that your man's been giving妳被他的甜言蜜语迷惑而失去了方向 Be honest and ask ... 言蜜语迷惑而失去了方向 Be honest and ask
40 1.Birthday me beauty for my birthday We can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base I just want a dime beauty ... ase I just want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base你使我摘下了墨镜
41 1.No Tattoos Dough-Boy-No Tattoos1.No Tattoos ... oos作词 Dough-Boy作曲 Dough-Boy[Verse1] No I got no tattoos No I got no tattoos ... o tattoos No I got no tattoos Dough boy ain't giving a what My parents they wishing me luck Complaints from my teachers in class Say I ... om my teachers in class Say I don't listen enough Why would I listen to U ... nough Why would I listen to U You should come visit my crew I rather learn from mistakes Than be a v
42 1.Cool Man Cool Music 编曲JAYKICK It's so funny别告诉我你爱听什么东西我早不在乎风格听太多只会让你幻听还有谁没有摘下面具就算导演还没说要开机比抢镜比抢戏比演技我认输了我比不过你我不想吵架却被误以为我怕却为那些不怕事大的制造机会找茬却被怕我的以为我认怂了以为我怕却被套路了 respect ... 点没密码又妥协得避嫌 nobody like me Man you know I make heaps of cool music Music music music I'm not a
43 5.天使之城 Oh I love it放肆地呼吸属于我的自由迷幻的阳光沙滩 Oh I love ... )放肆地呼吸属于我的自由迷幻的阳光沙滩 Oh I love it放空地沈沦属于我的节奏在重低音上漂浮狂欢 Welcome to c ... 沈沦属于我的节奏在重低音上漂浮狂欢 Welcome to city of angels彻夜不归没有理由的放纵像只野兽 Welcome to c ... ls彻夜不归没有理由的放纵像只野兽 Welcome to city of angels我们腾云驾雾一起飞向天
44 1.Pretty White Lies -Pretty White Lies1.Pretty White Lies OA(原词) Nick Atki nson Edd HollowayJake Roche Danny Wilkin Charley Bagnall Lewi Morgan OC(原曲) Nick Atki nson Edd Hollowa ... going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt put me out of my misery I know There is something ... ery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ride On my way to make ... t taxi ride On my way to
45 3.1992 Lord Knows now that young boy Listen to that young boy Don't worry about that young boy God bless that young boy Now that young boy Listen to me young boys Don't worry About it young boys God bless my young boys This goes out to all my peoplYou know Young boys forever man当我18岁并没有人看好我他们都在想方设法按倒我他们只会看着你往火坑里面跳 Now im on the high way没有人能绊倒我其

46 4.Scents she wanna do major thang and my jangalang I switch a lane when she calls she wants a mane hmmm I smell ... she wants a mane hmmm I smell your scents vibes are sent you represent the type women I always wefor I better spend to be on trend flowers sent let me explain we're more than friends I recognize that ... than friends I recognize that you're the type soul makes me wanna put other women on hold uh let's go again go again the**'s intense I cuff ... agai
47 1.Departure(feat.Minerva) away from you hundred miles By myself Far away I deport myself Everywhere ... ay I deport myself Everywhere you go I follow Keep it vague hide in my shadow Don't you know? Rest assured I keep no Sorrow Missing heart my soul is hollow Walk by thru the moonlight Straying in a ... u the moonlight Straying in a foreign place to empty my mind Neon light Be ... o empty my mind Neon light Be your sunshine Crave for your soul but mine's sti
48 1.I.O.U 心里 Thanks for the丘比特安排的邂逅人潮中发现你的与众不同好想牵着你的手在这世间遨游环绕地球一周我还觉得不够想要什么你尽管说别怕要的太多就算飞到宇宙星空也要牵着你手太阳系怎么也不够装满我对你的 love love yeah我爱你是抱住你保护你包容你要和你在一起我爱你是呵 ... 们变成恒星爆炸灰尘 I wrote this melody You know this is what i mean对你的爱至死不渝就像天上 ...
49 1.旺旺旺 questions don't wanna be rude可我有一些疑惑不知会不会不礼貌 There are a few things I ... 会不礼貌 There are a few things I don't really get as a foreigner但作为一个歪果仁有些事我真的不太懂 so let me put ... 们写进了这首歌 I dont really understand the coins in the ... 子里会包著硬币 I dont really understand the fu(福) upside down-a我不太懂为什么要把福字倒著贴 I ... 要把福字倒著贴 I d
50 1.防火线 rey come with me if you dare Can't breathe and I need some air When ... athe and I need some air When you run your fingers through my hair You fell in that trap you knew tonight I set it up just for you tonight Hold tight imma take you for a ride No more bullshitJust be my man for the night Touch me just like that Do me just like that Boy I know you can't fight that I know you just like that Turn me
51 1.Good Vibes bes作词 Donny ArcadeJackson Turner作曲 Donny Arcade Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy Good vibes good vibes high energy good v ... gy good vibes This world make you wanna go and move something The negative try to pull ... hing The negative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only messing w ... hallelujah I'm only messing with the good vibesJJ
52 2.+ 许一农-BEFORE 262.+作词许一农作曲许一农编曲许一农 Finall ... 农 Finally it's time to make up my mind Convince me that ... e up my mind Convince me that you have left me far behind Sadly I couldn't choose but accept that ... uldn't choose but accept that it's Surely no use looking back Even though I'd tried to move on still I Found ... ried to move on still I Found it hard to say the last goodbye Hopeless I used to think of ... e Hopel
53 1.别怕(&叶晓粤) 现在却还是躲在角落 Don't be afraid光总会褪去绝望的黑 Don't be afraid管它是顺风逆风失败成功奋力去追 ... 风失败成功奋力去追 Don't be afraid鼓起勇气此时此刻别再惧怕那些bug和有的没的别再在 ... 实你想赢的Just do it那就这么办 I know your meaning坚持你的想法 will achieve别再畏惧以后的路困 ... 的干得好老铁没毛病 You gonna always try your best Don't be
54 4.Take Back The Music d This is for the kids involved in pirate radio For subway car musicians and the rappers in the prison yards This is ... s in the prison yards This is for people doing this since84' Way before Rakim Allah was Paid In Full And Peter Tosh went to see the Lord Graff ... osh went to see the Lord Graffiti artist started painting murals on thity walls This is for the breakers kicking doors in before Biggie Smalls Before the Giza hi
55 5.We Walkin' Cypher pop that you hold that I fuck around with those old cats that hold straps We go back like bro sacks and ... We go back like bro sacks and you so wack I beast tracks and assassinate them Flows so ill they have to hate them I annihilate them they all we're faking Real wh ... they all we're faking Real white boys out in Georgia Macon With the dow we're making and the hoes we're scrapin' Only blow Os thats all I'm blazing Only smoke loud thats so amazing Eyes
56 6.Good Vibes bes作词 Donny ArcadeJackson Turner作曲 Donny Arcade Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy Good vibes good vibes high energy good v ... gy good vibes This world make you wanna go and move something The negative try to pull ... hing The negative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only messing w ... hallelujah I'm only messing with the good vibesJJ
57 10.The Moment e night I do this for my people sleeping never seeing the light I need a life free of suffering Hustle everyday and barely make enough to live Fuck th ... ng while my watch never stop hitting Every profit that stands up gets knocked in Till the day my body drops or I'm locked into prison I'm alive ready to sacrifice ... I'm alive ready to sacrifice it all for my position Times are different I'm an older mIt's been a long time coming so I'd like
58 11.For The Last Day ing11.For The Last Day作词Jackson Turner作曲 TBRay So many things I want to say to ... many things I want to say to you I wish you well and I pray for you Every day I blow the same tissue Always fa ... blow the same tissue Always faithful I never looked back once Tried to give what I could though I didn't have much as such If I had one last touch put ... h If I had one last touch put your hand to my face Feel your smile and you(!
59 1.OKAY hould let it go但我一直在想念 You don't have to go far away再看不见 Okay I told myself That I'll be okay无所谓每天擦干眼泪 All night只剩下自己面对 I'm on my own On my own On my own就说服自己 ... w Man my vision blurry I know you're outta my zone girl Me captain You're in my ferry Now sailing all alone girl My life is blindfolded locked up in ... e is blindfolded locked up in your shadows Your life with me cr
60 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) inem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作词 Vinem、 ... Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm bleeding. Don't wan
61 1.Dope Man Dope Music 王大痣-Dope Man Dope Music1.Dope Man Dope Music作词王大痣作曲王大痣编曲JAYKICK ... 编曲JAYKICK It's so funny别告诉我你心目中的冠军我早不在乎名次群众瓜吃太多都幻听他们虚伪得让我闹心就算导演还没说要开机比抢镜比抢戏比演技我认输了我比不过你我不想吵架却被误以为我怕却为那些不怕事大的制造机会找茬却被怕我的以为我认怂了以为我怕却被套路了 r
62 5.时差- AR Remix let y'all down promises喝着酒大笑着实在做不到在那个地方妥协因为我定的底线得有天那么高他说(My feet on the ground got my mind around ... the ground got my mind around it how do you think about it they keep talking bout it) Never let you fall I'm always on call对自己不变的承诺(My feet on the ground got my mind around ... the ground got my mind around it how do you think about it They keep t
63 1.台湾有嘻哈 freetyle吗 Do you have freestyle?大家都酱说话 Everyone talks like this嘻哈逐渐坐大等这一刻 Hip hop is getting bigger wa ... 刻 Hip hop is getting bigger waiting for this moment一日乐迷搜刮 The1-day fans chec ... fans别太机车 Don't be a jerk中国曲风词汇硬件不同世界 Chinese styl ... 价翻二十倍好多心得 Your value flips20x tons of reflections台湾公司直接抢人大战是也 Taiwanese labels fighting over artis
64 1.Papillon Yeh Aite Aite Aite Aite Aite Aite Aite You got me feeling like a Feeling like a Papillon A ... ke a Feeling like a Papillon Aite Aite Aite Aite Aite Aite Aite Find it I'll shine like a diamond Oh lord oh lord I truly feel blessed been trapped inside so long but now I feel blessed I'll break rule ... like Rick Ross'd be saying. Spit fire like flame tools them burn it all Money and fam
65 10.Romantic Taxi antasy Is It True? Is It Real You'll Never Ever Know If You Don't See Oh It's Full Of New Technology You Better Clear Up Your Mind And Soul Enough Space For New Memory Where You Wanna Go Do You Have A Plan To Follow If You Don't Have One Then Follow Me I'll Give You A Ride In My Romantic Taxi I'll GiveYou A Ride Feel The City And The Neon Lights I'll Give You A Ride In My Romantic Taxi Th
66 1.头马 s cadence It's time to pay attention54321马蹄踏过万水千山不断向前进不忘记初心使命的牵引奏起胜利福音大步流星绝不在泥沼中停顿桀骜不驯但拥有迷人的灵魂铁马金戈为正义以战止战硝烟消散最后的银色子弹余晖洒下骄傲的仰起头感受大地在呼吸感受自由心有乾坤在 ... 声嗒嗒横刀立马伴君王打天下 We're ready now You ready now? Get ready now It's ready now!飞驰向前骁勇矫健踏着
67 1.曾经的你 e just你和我 it was两个人的 little世界 Why does the时间 pass那么快 Why can't I回去 back to that time When can I feel ... to that time When can I feel your warm怀抱 and see your笑容 I'm going crazy每一天 that I can't see ... ing crazy每一天 that I can't see you baby I do think back and realize也许 this is my命运 Today is a day that ... s is my命运 Today is a day that you're far away Tomorrow I'm waiting
68 1.有娃儿 作曲谢帝 Yeah do you wanna be rich安 do you wanna be rich问你 do you wanna be rich安 do you do you wanna be rich I wanna be a rich man boy(说有娃儿有娃儿) I wanna be a rich man homie(说有娃儿有娃儿) I wanna be a rich man boy(说有娃儿有娃儿) I wanna ... 比如好多钱 how much hey girl i got it你挑随便挑嘛我都能够消化都不是你的负担你们老几超哈 That's ture ... 能够消化都
69 4.For Forever 晨宇-H4.For Forever作词瑞彦·迷嘉尔作曲华晨宇编曲郑楠 I told him我告诉他 I told him some things never last ... ld him some things never last forever我告诉他有些事没有永远 Sometimes they ... ver我告诉他有些事没有永远 Sometimes they do即使他们努力 But not forever也得不到永远 And now I see for real现在我才看到真相 I think I really ... real现在我才看到真相 I think I really do
70 1.莲花指(Lotus Finger) 们最喜欢我做的动作 Don't matter if I'm riding on my bike When I'm sp ... riding on my bike When I'm spitting blue flames on the mic I'ma do this for the rest of my life Put a ring on it Now she my wife不管到哪里我都用莲花指不管到哪里我都用莲花指 ... 莲花指 I can do what I want Flexing everyday repping our gang ... ing everyday repping our gang doing our thang Swagging every way we go Keeping ... gging every way we go
71 1.Juice(Music from the Motion Picture'xXx: Return of Xander Cage') 1] This shit jump in ears active Heard you asked about last night but that bitch passed it Beezies are more menages Got my foot on the gas w ... nages Got my foot on the gas with the gassed out cars'Cause y'all nowadays make me nervous Got tried w ... ys make me nervous Got tried with the law they gon' drop all the charges Hoes nowadays on the cautious Got called from my ... e cautious Got called from my dog who supply all my sauces[Chorus] Can't lose
72 1.你爱上的我 的我 The Me You Love君に爱されている仆你爱上摄影你去的餐厅你想事情的逻辑 ... 餐厅你想事情的逻辑 You fall in love with photography The restaurant you went The logic of your thinking君は撮影を好きになる君が行くレストラン君が思う论理有几分之几属于他和你之间的回忆 How much of those days are the memories of ... hose days are the memories of you and him何分ものは彼と君の间に
73 7.懂我说的吧 择 Bam How you like me now无法拒绝像流行感冒89年出生心理年龄89岁 But I still play ... 89年出生心理年龄89岁 But I still play it loud Aw感觉痛吗知道我我从来没有努力过吗知道我在大学每天都翘课吗就算这样依旧能够免修过吗并没想让谁羡慕 But baby maybe this is not ... 羡慕 But baby maybe this is not for you啊怎么那么吵这种音乐会不会太吵最近比较流行小情调说的好像我会在乎一
74 15.最后的信 吸注定要疲倦的时候 You can't do anything一切都会继续不用为了我哭泣 But please say goodbye放开睡个懒觉不再被迫着奔跑最后一秒钟我会说 Thank God ... 睡个懒觉不再被迫着奔跑最后一秒钟我会说 Thank God it's over now不敢让你知道一路上有多煎熬 But in the en ... 吸注定要疲倦的时候 You can't do anything一切都会继续不用为了我哭泣 But please say goodbye放开睡个懒觉不再被
75 4.You Can Do It ream4.You Can Do It作词 STEViE作曲 NSPYRE You can do it. You can make it. No matter what. Don't give up. I can do it.I can do it.I can do it. Don't give up. The journey of dreams has been difficult not easy Stones of cr ... ifficult not easy Stones of criticism they been tossed to me not pleasing W ... en tossed to me not pleasing With all the pressure and heaviness in my head
76 11.You Are So Beautiful 余-茧11.You Are So Beautiful作词吴俊余作曲吴俊余编曲弋阳 Snowflakes falling on ... 吴俊余编曲弋阳 Snowflakes falling on your head Hello winter Together boys and girls go to party I love ... and girls go to party I love you you love me it will be a memory But I I know you are waiting for me Snowflakes falling on your head Hello winter Together boys and girls go to party I love ... and girls go to party I lo
77 1.#MWHYB: the beginning 曲 tye、余竑龙(it's been a long while but I'm back ain't I babe)( ... le but I'm back ain't I babe)(it's been a long while but I'm back ain't I babe) Music won't hurt ... in't I babe) Music won't hurt your body I'm serious don't give it up Music won't hurt da body(It's been a long while but I'm back ain't I babe) I'm serious ... ack ain't I babe) I'm serious don't give it up Music won't hurt da body(It's been a long while but I'm back
78 1.Not4 U(懂我说的吧) 择 Bam How you like me now无法拒绝像流行感冒89年出生心理年龄89岁 But I still play ... 89年出生心理年龄89岁 But I still play it loud Aw感觉痛吗知道我我从来没有努力过吗知道我在大学每天都翘课吗就算这样依旧能够免修过吗并没想让谁羡慕 But baby maybe this is not ... 羡慕 But baby maybe this is not for you啊怎么那么吵这种音乐会不会太吵最近比较流行小情调说的好像我会在乎一
79 8.New Day ood又是新的一天(It's a new day)伸懒腰起来继续今天的工作吧不要再叹气请继续 yeah Go ahead( ... 续今天的工作吧不要再叹气请继续 yeah Go ahead(It's time to go)起床后的第一件事要先把音响打开这样才能有动力让我从兴奋中醒来每一天的爱音乐灵感的到来我永远长生不老的心很多事需要感慨 I'm the boss只需要动下笔就能写出我自己比较满意的东西所有空白的白纸布满不会停的练
80 21.As I Do r>21.As I Do作词方大同作曲方大同 Rays of sunlight show when I think of ... sunlight show when I think of you Only blue skies show when I think ofyou Broken heartache when I imagine thatyou've gone Growing love for you from the depths of my heart And I want to know Will ... heart And I want to know Will you be the one who loves me Will you be the one to say I do when I ask you If you'll stay forever Like the
81 1.我玩“固我”在 r>作词 Heyo Doughboy作曲 Heyo Doughboy编曲 Doughboy Heyo成世人系钟意玩仲未玩厌我既过度活跃系天生系要反转呢个框 ... 张良计我有过墙梯) Dough Boy: At a thousand degrees Celsius I make MCs melt ... grees Celsius I make MCs melt Forget a record deal I appear courtesy of myself Them trophies ... rtesy of myself Them trophies don't make u I know what I'm worth From the ... know what I'm worth From the dope beats I g
82 2.Never Let You Go Never Let You Go作词 VICTOR LAU作曲 TAKUYA・KENICHI TAKEMOTO Girl I know There's something on ... l I know There's something on your mind Baby let it out cuz we're running out of time Cuz I know I can see the sign Baby ... know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let me hold you Close your eyes just let me touch you Cuz I'll do do anything for ya Tell me I gotta
83 5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) ng编曲 T-Ma You've been down on your luck Can't catch a break you've had enough You're at the end of the road Don't know which way to go When you start to doubt your way don't give up don't lose your faith Find strength from deep within Fighting for the path that you believe in Hey now watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Don't stop til the
84 15.Right Here Waiting ht Here Waiting Lyrics Richard Marx Music Richard Marx Oceans apart day after day And I slowly go insane I hear ... And I slowly go insane I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here wa ... breaks I will be right here wa
85 1.Real- World Superman g things without a face Well it will be too late if we wait Looking for reasons or who to blame It will be too late if we do nothing at all It will be too late if we wait Hoping all the hate would just dissipate ... the hate would just dissipate It will be too late if we do nothing at all I can fetch all your tears I will mend your sorrows Be the hero to hold on To shield ... the hero to hold on To shield you from t
86 1.Go Harder go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn ... ing harder and harder We turn it up daily他想要他不知道他们party过后到底要去哪里好她不要她很难搞她们party过后只想回家睡一觉但有我在你不用逃我只想要帮你盖被子看你睡着 China town let's get crazy now All the party ninjas n ... All the party ninjas now turn your music louder
87 23.Go Your Own Way 23.Go Your Own Way Loving you Isn't the right thing to do How can I ever change things that I feel? If I could Baby I'd give ... eel? If I could Baby I'd give you my world How can I When you won't take it from me? You can go your own way Go your own way You can call it another lonely day You can go your own way Go your own way Tell me why Everything turned around Packing up Shacking up's all ... Packi
88 24.Right Here Waiting ht Here Waiting Oceans apart day after day And I slowly go insance I hear ... nd I slowly go insance I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here wa ... breaks I will be right here waiting for you I took
89 4.Kamikaze(feat. Rosa& Red Lee) iers what you gonna do任务代号通往天国的门票 Enemy down带走生命换来荣耀指令一人一机一弹换一舰将旗帜飘扬遍布所有地平线玉碎作战 like kamikazi版图正扩散 nothing can stop me ... kazi版图正扩散 nothing can stop me Do for RESPECT能够得到赞叹在那之前的所有痛自行承担 ... 前的所有痛自行承担 its yo boi rosa韵脚的惯犯这是圣战看我投下震撼弹(chrous) ... 技致命武器 My
90 8.LU br>作词 Brandon Wollman作曲 Brandon Wollman、Andrew Swanson、Henry Allen Ooh ooh I'm just tryna get ... en Ooh ooh I'm just tryna get you in the mood Ooh ooh baby just show me what ... oh ooh baby just show me what it do Now blow it like a flute ooh ooh Ooh ooh ooh Show me what ... ooh Ooh ooh ooh Show me what it do ooh ooh Ooh ooh ooh I'm just out hereith my crew Matter fact the troup Tryna get the loot Swerving on ... ryna get t
91 7.TIME IS LOVE life to wait For the moment you would say I Do I live my whole life to see There's no one like ... fe to see There's no one like you If this is true I wanna spend my life together w ... wanna spend my life together with you To tell you how i felt for you Do you feel the same just like i do I LOVE U I DO I need to be true to you If I'm in a dream Then I'll pray this moment would be still If ... this momen
92 11.序曲12年前 t time we do was hanging up together then? K:12 years been. F:12 years ah? K:12 years.J:12 years man. K: But ... years.J:12 years man. K: But you guys all look the same.J: Romance've been12 years. But like…我们……我们这两天 we caught up a lot. F: What? Three times right?J: Yeah. F: ... And now man. K: Like suddenly it's like12 years of nothing and suddenly all comes together right?J: Yeah. F: Sounds exactly right man.J: Everything just comes bac ... thing just co
93 10.Goodbye& Goodnight(英文版) ays did before We let our eyes do the talks We didn't get to do much In fact we did nothing at all The only moments that we had on our own Are those walks ... ad on our own Are those walks down the fields And would you mind if I hold you in my dreams Would you mind if I kiss you in my sleep Would you mind if I say my last goodbye with the words of silence here Goodbye goodbye goodbye my sunshine Go live out ... odbye my sunshine Go l
94 29.YMCA RD WILLIS young man there's no need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... here's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you can stay there and I'm sure you will find many ways to have a good time. ... any ways to have a good time. it
95 12.FUN享 曲侧田监制侧田分享 it's easy to do分享 it's so fun to do分享 it's for me and you When I see you smile it makes me happy too分享 it's easy to do分享 it's so fun to do分享 it's for me and you When I see you smile it makes me happy too When I get a toy I'm gonna share ... n I get a toy I'm gonna share it with you分享 it's easy to do分享 (
96 7.过两天再爱你 *##女 What do u want from me?男 I m not looking for anything serious.女 So when are you gonna finish that drink?男 I ll finish ... nish that drink?男 I ll finish it when I can t handle this world anymore.女 Let me be the angel in ... more.女 Let me be the angel in your life.男 We ll see in a couple of ni
97 1.Do Not Say So 宇精选集1.Do Not Say So作词闫振宇作曲闫振宇 In ... 宇作曲闫振宇 In your life things are changing without consciousness Such a life take your time try to save more awareness I need this I need that I've nothing to say ... need that I've nothing to say it seems that from then on we have different dreams Oh ... n we have different dreams Oh don't say so Oh please don't go Oh without your hand to hold Oh slippery r
98 1.14 HK Rap Up e missing you杜汶泽过去一年是非认真多首先系伍乐城演唱会讲笑讲出祸搞到Joey系face ... 毒男仆崩牙 Let It Go应该系史上最烦主题曲每次未听到Intro我净系想快啲结束二次创作罪与佛 ... 嘅时尚同美丽亚洲鼓王Donald Ashley过身 Freedom@Heaven系佢嘅最后作品奥斯卡影帝菲腊西摩荷夫曼死于毒瘾再一次证明毒品 ... 终改唔到口孤星泪嘅 Do You Hear The People Sing无人无
99 1.Only You br>1.Only You作词 Buck Ram Ande Rand作曲 Buck Ram Ande Rand编曲 Roel Garcia Only ... Ande Rand编曲 Roel Garcia Only you can make this world seem right Only you can make the darkness bright Only you and you alone Can thrill me like you do And fill my heart with love for only you Only you can make this change in me For it's true you are my destiny When you hold my hand I understand the magic th
100 1.每一天(Everyday) e rest of you can see Don't matter who u are u just need positivity Climb up the ladder to the spot we meant to be Conspiracy sons of b ... ant to be Conspiracy sons of bitches wanna keep us down Teach us wrong see us down locked up in da pound You see everything actually originates from the mind If they brainwash the masses then they can rob ... the masses then they can rob you blind In this time and age it's hard to be yourse

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】