魔鏡歌詞網

關於 dj + doc 搜尋歌詞 共有 195 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 4.Run To You 脫掉」正宗原曲演唱 Dj Doc bounce with me bounce with me bounc
2 38.Run To You(Dj Non-Stop連續混音) un To You(Dj Non-Stop連續混音)杜德偉「脫掉」正宗原曲演唱 ... 脫掉」正宗原曲演唱 Dj Doc bounce with me bounce with me bounc
3 1.In To The Rain(Feat.YDG) DJ D.O.C-風流1.In To The Rain(Feat.YDG ... d me내삶의의미 DOCumentary영혼의애드립되어주오 Would you married ... 의의미영혼의애드립 DJ DOCumentary Hey DJ don't stop the music그대가원한다면밤새 all night long Hey ... c그대가원한다면밤새 all night long Hey DJ don't stop the music아직은포기못해너만있다면1 to the2 to the3 to the4 ... 만있다면1 to the2 to the3 to the4 DOC freaky freaky flow사
4 4.一起 DJ D.O.C-風流4.一起투게더 I got you lady(예)~ ma beby( ... 게더 I got you lady(예)~ ma beby(DOC) I'm gonna sing(Bringback) this song for you하나!둘!셋 Let' go Hey Mr. ... for you하나!둘!셋 Let' go Hey Mr. DJ~ DJ~ Play this song for her Baby come together너에게사랑밖에난줄수없어 Baby girl우에오~널위한이노래를들어줄래 Ma baby오오오~오오오~(louder)오오오~오 Turn it up Turn it u ... p Pump it up소리쳐봐 Yeah
5 7.向這邊 DJ D.O.C-風流7.向這邊이리로 What's up What's up It's new ... What's up What's up It's new DOC baby represent in BUDASOUND All my l ... 냥하듯이있는그대로 DOC좀불량한태도이해하시고자준비하시고모두이리로이리로이리로관심없으면비키고

6 9.沒你的消息 DJ D.O.C-風流9.沒你的消息부치지못한편지힘든널바라보면 ... 2시쯤됐을거야그치 DOC일을마치고집으로와씻고잠들기전에그녀와통화를위해전화를걸었어근데그녀가다
7 11.Take The Heat omb Squad DJ We getting you crunk right now Get down or lay down Take it like a motha fuckin' man[Hook:?] He's Mr. Take The Heat Mr. Baby Rub ... ve round shot to your head by Doc Dre Ain't too long ya'll gon' live
8 15.The Documentary2 Game-The Documentary 215.The Documentary2[Intro] The Documentary2(x2) Damn it I done did it again Game still in Cali Game still in Cali eatin' off the ... still in Cali eatin' off the Documentary The Documentary2(x2) Damn it I done did it again[Hook] So what it do blood? Talk of the town Premo ... blood? Talk of the town Premo Doc Dre still holding it down Aftermath do the math nigga you know the sound ... math nigga you know the sound Doc2
9 3.Vegan(feat. Amar Divine& Turnpike Ike) I'm like DJ Lance Rock sometimes life is topsy-turvy Me I'm tryna get it early As long as fiends snorting[girly?] I'mma grab the world in a s ... tin I still give her the boot Doc Martens[Verse3: Amar Divine] We des
10 4.Be Easy(Ft. Trife Da God) rd to the DJ tell'em Staten Island's In the house put the record on replay[Ghostface Killah] Get your nose blowned off by the fifth uh You wan ... d I hit the nurse up Like'Nah doc he look better in a herse truck' I
11 4.Wasted Pt.2 ft. Da Mafia6ix Chris Webby Kung Fu Vampire Whitney ][Verse7: DJ Paul] Walk up in the room with a party pack on me homie Got green got white got purp on me Every motherfuckin' color in the rainb ... ill I need a new liver please doc replace it! Live with no rules why y'all play it so cool? I be streaking down the street like Will Ferrell in Old School Fuckin' ... n isolates I'm concentrates andJameson With a Crown Royal reserve sta
12 2.Fools Gold Holliday Doc Fuck all these rappers with the diamonds in their watch Hot hot hot shit on beats Throw my headphones on and rock some Mobb Deep ... en Buddhist approach to these DJ's[Wrekonize] See they don't understa
13 2.Poison G Rap And Dj Polo-Street Stories [The Best Of G. Rap And Polo]2.Poison Kool G Rap and Polo Back again What? This is poison so be alert ... boys and Remember Kool G Rap Doc the Butcher and Polo is poiso
14 6.Men At Work G Rap And Dj Polo-Street Stories [The Best Of G. Rap And Polo]6.Men At Work[Intro Polo] Yo G Rap Since we didn't make no records in a ... def the five fingers of death Doc the Butcher Polo's the chef And I'm the waiter cause I serve imitators Who try to duplicate like an emulator Try to get paid cop ... necks Like sex rated XXX Yes Doc the Butcher is who I recommend DJ Polo let the record spin[Break] Construction put on paper Listen cause I'm building a skyscra
15 18.Popped Off br>[Intro DJ Drama] We back at it the wait is over Dr. Dre T.I.P. This shit is special[Verse1: T.I.] See a party ain't a party til the ... a party ain't a party til the doc walk in it It's hard to get it started til I hopped off in it Then it got so crunk one minute Since you didn't get to witness ju ... ut it was too magical so Here doctor smack a ho's back ask if it's tactical(sure is) Girl I hope your vaginal has indoors Cause I'm about to do somethin' tragical ... ou reme
16 18.Warrior Pt.2 - Eminem][dj clue kid the hood legend] Remix[echoes] Lloyd Banks![echoes] Uh huh[echoes] Ha ha![echoes][Verse1- Eminem] It's like a throne tha ... And he's ridin with Em50 cent Doc and them G Unit records aint no mot
17 3.Right From Wrong when the DJ throws it on We got a bag full of weed and a big ass bong Or we can drink till we can't tell right from wrong Hey and this is my ... rite song Sing along when the DJ throws it on We got a bag full of weed and a big ass bong Or we can drink till we can't tell right from wrong Holy Moly Webby's h ... cross that line So lock me up doc cause I've lost my mind And this is my favorite song Sing along when the ... rite song Sing along when the DJ throws it on We
18 12.Tiger Style Crane n up on a DJ smack em' on camera Makin' sure I get my wax on like Daniel-san Feel my geniune draft not filla' I could walk up in a church a st ... s bitch leave a nigga broke AndJigga know when I clutch the pen it's fuck them hens I'm puttin' paragraphs in the figure4 Fuck tryin' to take a pack of protein ca ... should And when a bitch blow Doc she be famous like Monica Hardcore
19 3.Be Easy rd to the DJ tell'em Staten Island's In the house put the record on replay Get your nose blowned off by the fifth uh You wanna be there layin' ... ll'em on eBay Get word to the DJ tell'em Staten Island's In the house put the record on replay Yo it's Tone in the building the teams in the building Niggaz wanna ... d I hit the nurse up Like'Nah doc he look better in a hearse truck' I tried to ignore it his people saw it I ain't the type of dude you go to war with My polo gun ...
20 7.Listen Up andit mic doc time pick up the pace EPMD back in sake we see the look in their face Me and their haters the mans the players and the fans Alre ... Ayo even though I never hear DJ sayin it Yeah EPMD is washed up and

21 2.Birth Of A Phish beat from Doc Pop. He sent it to me via YouSendIt you know what I'm saying? Convenient and fresh. Why don't you rip something? YTCracker wi-fi ... one hit wonders(lars and yt) doc pop on the beat Lars: DJ Abilities called. He wants his MC ba
22 11.MC Lars's Facebook Friend Count> Your Facebook Friend Count Count Doc Pop MC Lars knows a lot of people These are some of them in alphabetical order MC Lars I know Alias from Anticon Atom and His Pa ... Funky Homosapien is my friend DJ Quest and Ridgely Dodge Kevin Dopp and Daniel DuBois Linus Dotson helped me make a Christmas EP The Great Luke Ski is a good frie ... s to Throbbing Gristle I touredJapan with Houston Calls They've got game theory that's howJersey Boys ball DamondrickJack and my boy NickJenkins KristyJett BER re ...
23 8.I.C.U. en I spit doc said take medicine after Fes so incredible at this I rap.9 earthquakes That'll level the atlas Still Shaolin Stomp move on'em qu ... r get your face cut up like a DJ on the backspin[Outro: KingJust] Sec
24 12.Ol' English[Explicit] The Game-Doctor's Advocate12.Ol' English[Explicit]作詞 Tony CottrellJayceon Taylor Ol' English ridin' by gettin' high Smokin' on that c ... rs off that'Chronic' from the Doc I was drinkin'40 ounces a lot And every liquor store in Compton sold out the day Eazy dropped I start bangin' red laces in my Ad ... ac thought I was rich bangin' DJ Quik On Crenshaw got jacked for my s
25 19.Encore Curtains Down p for the doctor One more time Get ya ass up for tdoctor come on now here we go Cliff hanger Its another club banger Got ya hangin on the edge of ya seat Get on down[ Dre] Times up g ... imbin'[ Chorus][ Eminem] When doctor dre says crunk You will get it crunk(Get it crunk) Crunk crunk crunk And when50 cent says jump You'll get on one foot an ... jump You'll get on one foot andJump jump jump jump[ Dre] The buzz is tremendous We drop you all to sense it I don't gotta prom
26 3.DIRRTY the room DJ's spinning(show your hands) Let's get dirrty(that's my jam) I need that uh to get me off Sweat until my clothes come off It's exp ... h yeah... Redman: yo hot damn doc and jam like a summer show i'll keep my car looking like a crash dummy drove my gear look like the bank got my money froze for t ... f this i pant like huddy rode doc the one that excite ya divas if the
27 3.Dirrty(Featuring Redman) the room DJ's spinnin'(show ya hands) Let's get dirrty(that's my jam) I need that uh to get me off Sweat until my cloths come off B-Part: It' ... we go Rap: Redman Yo hot damn Doc andJam like a summer show. I keep my car looking like a crash dummy drove. My gear look like the bank got my money froze. For dead pre ... dents I pimp like Huddy roll. Doc the one that excite ya divas(ow!).
28 4.Let's Get Dirty the bitch[dj kool] Yo red wassup man? Aiy they ain't tryin to let you in the club! Yo ... in to let you in the club! Yo dj kool to the rescue! We gon' break this joint down! Aiyyo.. a-huh a-huh ahh![chorus: ... yo.. a-huh a-huh ahh![chorus: dj kool+ redman] If you pumpin this one in your truck(let's get dirty) Say let's get dirty(l-let's get dirty) If you really don't gi ... ep stay wide awoke You dialed doc not dial-a-joke Crawl or you'll die in smoke I keep it heated
29 5.Wkya(Drop) ] This is dj sayyyy what?! on this motherfucker Comin at you live on wkya radio from the brick city The weather is callin for it to be hotter ... 800- high-as-a-motherfucker!! Doctor doctor! tell me how ya do it Spit hot shit like it ain't nuttin to it.. ... like it ain't nuttin to it.. Doctor doctor! tell me how ya do it Spit hot shit like it ain't nuttin to it..[redman] Yo when i walk i stalk like a dog(aroof!) Writin'fuc ... ow Sweepin the block up mayor d
30 7.Real Niggaz It's funk doc i thought you knew Ppp in the back and they parkin to jump Thorough borough bricks ashy elbow kid I fuck chicks off elmo flicks ... hat'll smack the shit out the dj If he don't give icarus shit a repla
31 9.Ahhh wirls the doc my flow is hot don't need no gun to cock I'm sick of you dogs you brothers try to get me to fall I'm kicking you raw even in the ... clue... First things first i dj run all the rappers actors came on s
32 8.They Down With Us ler BernardJames FreemanJosephJohnson BradJordan Lawrence Parker L Williams Yo Pop Let's jump in the fight game boy My nigga Bun B you know he down with us Short Dog and ... he down with us Short Dog and Doc down with us Eric B and Pimp C you know they down with us Black Rob and Eight ball down with us M.J.G. you know he down with us ... gun Pimp and Bun like DMC and DJ Run Everyday I come down them niggaz
33 18.Betcha Life Mr. Eon製作 DJ Mighty Mi[Intro][Verse1][Mr. Eon] I'm feeling lucky today gonna picture my dome mention Light a whole bitch and get this dough th ... re? To the crew in last night Doc was sniffing the scores Double or nothing we'll make this dough back While the radio listening it we're knocking this coke back[ ... t the[?] A couple'll get pumpedJonesy ain't no punk What the fuck am
34 2.Lethal Anthrax[ Doctor Ice] Lethal- meaning- equivalent to deadly And if you came to battle homeboy I hope you're ready Cause ... boy I hope you're ready Cause Doc will be the slayer EMD will be the preacher Kangol will be the lord while Mix-Master tries to teach ya Not to fuck with the crew ... en be mad at me At the Apollo Doctor Ice was cold hearted I kill all the amateurs before they get started Whenever I battle it be thunderin and stormin So don't g ... don't get nervous that
35 6.Bounce To The Ounce me reason dj spins brian mcknight Thats all i heard my word son she sang the song Asking the ville was i on ya' mind at all? I try to to say n ... I'ma get ya' punk ass shot Yo doc i just hung up with my ex She tried
36 3.Hold Me Down down Mic doc hold me down[p]i'm holdin you down Green eyed bandit holdin it down[e]yeah i'm holdin you down[parrish smith] Niggaz tryin to ja ... w They be peepin me and the e dj scratch epmd The dream team who fien
37 1.1212 Meth and Doc1212 Uh uh1212 DJ Scratch on the track1212 Wa wa1212 Break your motha fuckin back1212 Ah yo yo My lyric is8 ball Batter up play ball Fuck ya'll ana ... l me will enemy I state When4 Doc run the scam New jacks studderin that the man from the upperhand Punch atomic bomb I hit many From Bricks to South Park you dyin ... Whats my name Meth he's name DocJust like urban See me in the gran transportation splurgin Drivin with a turban who push a black suburban(come
38 22.Come On Dj Clue-The Professional[Clean]22.Come On[rock] Come on(bcc) Come on(mfc) Come on(bcc) Come on(yeah!) Aiyyo rock rock rock E ... block Cuz we hold it down for doc and i keep my heat cocked Lidu rock what the fuck i know y'all niggas mad at me So if you rep for yours go'head take a stab at m ... three-hundred sixty-five day[dj clue] Dj clue the professional Part one you k
39 5.D.o.g.s. Redman-Doc's Da Name5.D.o.g.s. Ha ha ha Tokin on my indo.. Smokin on a indo.. Lookin through your window..(chi-chi blaow!) Doin wha ... les los The roughest rapper a dj needle came across Knock it in your
40 7.Da Goodness Redman-Doc's Da Name7.Da Goodness[redman] Yo bless the steel step out dressed to kill Spark the l'whattup ... d to kill Spark the l'whattup doc?' what the deal? Clock the squeal the mc overkill Certified cylinders35 mil'Jumpin out planes ... nders35 mil'Jumpin out planes doc's da name Cock the flame back to delete the pain Hater iksrfo don't piscapo Hit the safe for cake shoulda switched to coal Nigga ... k then you're smokin wet Funk doc def squad from the jer
41 2.My Zone! Redman-Doc's Da Name 20002.My Zone!作詞 Louis M. Freeze Lowell FulsomJimmy Mccracklin Lawrence Muggerud Reggie Noble Senen Reyes Eric ... mokecast system Yo yo yo Funk doc is on a world tear jumpin' thirteen thousand feet Out of plane in the air like where! The next ghetto I'm gonna run I'm gonna sh ... edin' when my jaws is leakin' Doc do two hundred first week your label call a meeting Yea I'm gonna let the gorrilas up in your building Kick your door shoot up t ...
42 6.Da Goodness Redman-Doc's Da Name 20006.Da Goodness作詞 Duke Ellington Irving Mills Reggie Noble Busta(trevor Smi RhymesJuan Tizol Check it out ch ... d to kill Spark the L'Whattup Doc?' What the deal? Clock the squeal the MC overkill Certified cylinders35 mil'Jumpin' out planes ... ders35 mil'Jumpin' out planes Doc's Da Name Cock the flame back to delete the pain Hater IKSRFO don't Piscapo Hit the safe for cake shoulda switched to coal Nigga ... then you're smokin' wet Funk (|
43 9.D.O.G.S. Redman-Doc's Da Name 20009.D.O.G.S.作詞 GeorgeJr Clinton Missy Elliott Tim Mosley Reggie Noble Erick Sermon Garry Marshall Shider Dav ... les Los The roughest rapper a DJ needle came across Knock it in your
44 11.Cloze Ya Doorz Redman-Doc's Da Name 200011.Cloze Ya Doorz作詞 Reggie Noble Erick S. Sermon Yo yo yo yo yo yo yo yo Yo yo yo yo yo yo check it out In ... ht from Da Brick City This is DJ Say What An' we're gonna blast y'all
45 12.Stray Bullet nsumes me doc had to remove me Mmm lord why do they use me?*bang* I'm takin individual for keeps hobbes So peep the cops in the ghetto bustin ... lot of honies parlay and the dj's playin the fudge pudge flow Five n

46 10.Scratch Bring It Back(Part2-Mic Doc) Part2-Mic Doc) Chorus busta rhymes Rewind... Heal up real up bring it back come rewind...[erick sermon] Now about to wreck shop is the man ... ck the stats Down wit the mic doc my dj is scratch Straight from brooklyn albany projects He gets respect when he's rocking wit the set He goes crazy maybe goes into a r ... th brother If i had to pick a dj i couldn't word to mother So george hit me wit the funk scratch Then after that black come back and rewind that George hi
47 1.You and Your Heroes ya butt andJimmy still won't get up yeah The Beatles I just can't fade Get the mutherfuckin' raid Bone we got roaches And Fonzie can't rumble ... he couldn't hit a nigga like Doc Gooden Marylin Monroe was a ho for the Kennedy's Don't worryJ.D. know the enemies And I'll point'em out if ya don't know'em And ... say fuck you and your heroes DJ fucking with the B yea
48 9.Dr. Bombay )(Whattup Doc?) Wait it ain't cool to jock Cause you're real far from a ballerina So ohhh ohhh Mistadobalina Freeze and get up off your knees ... d to make my day(Ice Cube and DJ Pooh) Dr. Bombay He don't stop and h
49 2.Let Go My Eggo funky Yo Doc I'ma count it on three One two three Well I'm not a qualuudes or a halucinogen I'm just comin up with rhymes that I invent Out o ... oup-ah rate and I am great my DJ is a-ight If he say rock it to the rhythm well rhymes I be writin BMV Studios didn't you know My D-O-C is down an ... t you know My D-O-C is down andJidoe I sing on record I get respected never neglected Well protected edu-I-do you know that I'm the oh-riginal B I-Z-M-A-R K-I wit ... nocks and brooms
50 3.Speak Upon It(feat. Ace Quan& DefJef) Special K DJ Doc Ramos Yeah boys the soul brothers y'knahmsayin?) Oh yeah yeah Craig B.(?) Love and the Legend And ... B.(?) Love and the Legend And DJ Eric Vaughn hah(Word up) Yeah[Malcol
51 4.Feel Like a Nut ike a nut DJ Chance feelin like a nut Teddy Ted and Special K you know they feelin like nuts My ... know they feelin like nuts My DJ DJ Cruz of course he's feelin like a nut My cousin Slim Dog's feelin like a nut Bulletproof Brett Money1 K. Diamond ... proof Brett Money1 K. Diamond DJ Doc and Bizz-e Ramos you know they most
52 3.This Is What You Came Here For e for And dj doc let em know what you came here fo
53 11.Pay Attention kicks loudJust as long as i can keep your body movin i'm proud The sound we supply make you people keep in step I wanna make sure the syllabl ... l v he got it goin on And the dj doc he got it goin on And my man troy outlaw we got it goin on My man the don he got it goin on To my man kid d he got it goin on An ... in from the immortal words of dj kid capri Rest in peace to my man ji
54 9.Play It Kool G Rap And Dj Polo-Wanted:Dead Or Alive9.Play It Kool'cool..'-> rakim(cut and scratched3x by polo)[kool g. rap] I play it kool gettin t ... e the music inside a elevator Doc the butcher is a true blue musician
55 9.Hip Hop Rules music ah Dj doc boy yes he's on the mix and Krs-one
56 9.StraightJacket G Rap And Dj Polo-Live And Let Die9.StraightJacket[kool g. rap] Help me ... cket[kool g. rap] Help me doctor doctor cause i'm seein lots of spots I'm thinkin of pink elephants with little polka dots I'm tired crazy tired but i can not get no ... urt me I think i'm goin crazy doc no longer can i hack it Please doctor please put me in a straight jacket A lady picked me up hitchikin what a big mistake Several hours later there's a body by the ... ide my h
57 3.Men At Work G Rap And Dj Polo-Road To The Riches3.Men At WorkDoc the butcher polo's the chef And i'm the waiter cause i serve imitators Who try to duplicate like an emulator Try to get paid cop ... necks Like sex rated xxx Yes doc the butcher is who i recommend Dj polo let the record spin Construction put on paper Listen cause i'm building a skyscra
58 6.Trilogy Of Terror G Rap And Dj Polo-Road To The Riches6.Trilogy Of Terror I run rappers like races cut them like razors Burn them like lasers and stun t ... get a smoke brain G rap polo doc the butcher all together We're fore
59 10.Poison G Rap And Dj Polo-Road To The Riches10.Poison Kool g rap and polo Back again What? This is poison so be alert and cautious Those who a ... boys and Remember kool g rap doc the butcher and polo is poisondj cool v tj swan big daddy kane Mister cee roxanne shant? mc shan My manager fly ty mr. magic my ... y manager fly ty mr. magic my d
60 5.Nervous Mixed by dj doc And now.. it's time.. to get{nerrrrrrrr-vous!} Bdp is in full and total effect I'm gonna shout out a couple of names We're gonna ... s We're gonna do it like this Dj doc.. manager moe.. ms. melodie.. i.c.u. mcboo{nerrrrrrrr-vous!} D-nice.. scott larock.. krs-one i think that's me And you know what ... little stupid I'd like to say dj doc is in the back chillin out On the48-track board without a doubt Break it down ... without a doubt Break i
61 7.2012-(Originally Performed byJay Sean feat. Nicki Minaj) DJ Cover This-暫存7.2012-(Originally Performed byJay Sean feat. Nicki Minaj) Oh oh2012 oh yeah It's alright oh it's alright Yo ... Sick flow inundated with the doc bills Work hard now we know how to
62 6.Rap God DJ Crazy J Rodriguez-Dubstep, Vol. 76.Rap God Look I was gonna go easy on you and not to hurt your feelings But I'm only goi ... t the hard drive like an word doc did nothing but shoot for the cloud
63 1.Another One of Those Songs DJ Format-暫存1.Another One of Those Songs It's time to start shit roll out the carpet and turn up the stereo Ladies and gents ... resurrection Like Tupac's new doc So don't hate coz your crews floppe
64 10.Another One of Those Songs(Little Barrie remix) DJ Format-暫存10.Another One of Those Songs(Little Barrie remix) It's time to start shit roll out the carpet and turn up the s ... resurrection Like Tupac's new doc So don't hate coz your crews floppe
65 13.Forgot About Dre DJ Redbi-暫存13.Forgot About Dre Ya'll Know Me Still The Same Ol' G But I Been Low Key Hated On By Most These Niggas Wit No Ch ... asn't Doin Too Good Who's The Doc That He Told You To Go See Ya'll Better Listen Up Closely All You Niggas That Said That I Turned Pop Or The Firm Flop Ya'll Are ... d80'S Callin Men Ladies Sorry Doc But I Been Crazy There Is No Way Th
66 22.Encore p for the doctor One more time get your ass up for the ... time get your ass up for the doctor Come on now here we go Cliff hanger it's another club banger Got you hangin' on the edge of your seat Get on down[Dr. Dre Tim ... omote it for you to know that doc is off the benches[Eminem We keep the party rockin' off the henges We ain't showin' off we just goin' off popular consensus[Dr. ... [Dr. Dre But critics say that Doc is soft Doc is talk Doc is all wash
67 1.1234(Originally Performed By Method Man) Meth and Doc1212 Uh uh1212 DJ scratch on the track12121212 Break your motha fuckin' back1212 Ah yo yo My lyric is8 ball batter up play ball Fuck ya'll analog n ... Will enemy I state When four doc run the scam New jacks studderin' that the man from the upper hand Punch atomic bomb I hit many From bricks to South Park you dy ... hat's my name Meth his name's DocJust like urban See me in the gran' transportation splurgin' Drivin' with a turban who push a black suburban C
68 3.Bounce to the Ounce me reason dj spins brian mcknight Thats all I heard my word son she sang the song Asking the ville was I on ya' mind at all? I try to to say n ... I'ma get ya' punk ass shot Yo doc I just hung up with my ex She tried
69 4.1212 Meth Funk Doc1212 Uh uh1212 DJ Scratch on the track1212 come on Wa wa1212 Break your mothafuckin' back1212 Ah yo yo My lyric is8 ball batter up play ball fuck y ... me Will enemy o' state when4 Doc run the scam New jacks studderin' that the man from the upper hand Punch atomic bomb I hit many From Bricks to South Park you dy ... What's my name Meth he's name Doc just like urban See me in the gran transportation splurgin' Drivin' with a turban who push a black suburban(C
70 4.Party Animals nt to the doctor without even callin' I said'Doc I don't sleep I'm up to the mornin' I have a condition don't know what to call it.' Expert opinion: I'm a bootyholic'Erbody know ... sayin' They got sick from the DJ If you think you can dance Now would
71 6.Encore p for the doctor One more time get your ass up for the ... time get your ass up for the doctor Come on now here we go Cliff hanger it's another club banger Got you hangin' on the edge of your seat Get on down[Dr. Dre Tim ... omote it for you to know that doc is off the benches[Eminem We keep the party rockin' off the henges We ain't showin' off we just goin' off popular consensus[Dr. ... [Dr. Dre But critics say that Doc is soft Doc is talk Doc is all wash
72 7.Human Beat Box jocks His DJ name is Grandmaster Doc Nice And we'll repeat it if we have
73 4.Sun th in the doc but he pop in the dunge As like you have many function The can't see that on you But tell your friends you cross all they will k ... clise And last week it was a dj the beat swing on the beat see bring
74 6.Good Disease(StephenJones A.K.A. Arthritis Kid remix) y Ask the doc do do dat Do That Song While i(oh ah oh ah!) how i do that so long On the D L rub baby Swell a dub crazy ... L rub baby Swell a dub crazy DJ rewind they know we wit the3L dub ba
75 3.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
76 7.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
77 10.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
78 35.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
79 21.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
80 10.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
81 23.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
82 15.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
83 1.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
84 7.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
85 6.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
86 4.1212 Meth Funk Doc1212 Uh uh1212 DJ Scratch on the track1212 come on Wa wa1212 Break your mothafuckin' back1212 Ah yo yo My lyric is8 ball batter up play ball fuck y ... me Will enemy o' state when4 Doc run the scam New jacks studderin' that the man from the upper hand Punch atomic bomb I hit many From Bricks to South Park you dy ... What's my name Meth he's name Doc just like urban See me in the gran transportation splurgin' Drivin' with a turban who push a black suburban(C
87 4.1212 Meth Funk Doc1212 Uh uh1212 DJ Scratch on the track1212 come on Wa wa1212 Break your mothafuckin' back1212 Ah yo yo My lyric is8 ball batter up play ball fuck y ... me Will enemy o' state when4 Doc run the scam New jacks studderin' that the man from the upper hand Punch atomic bomb I hit many From Bricks to South Park you dy ... What's my name Meth he's name Doc just like urban See me in the gran transportation splurgin' Drivin' with a turban who push a black suburban(C
88 18.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
89 23.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
90 20.Drug Dealer(In the Style of Macklemore) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
91 41.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
92 1.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
93 8.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
94 10.Drug Dealer(In the Style of Macklemore(feat. Ariana DeBoo)) ms that's DJ A.M Goddamn they're making a killing Now it's getting attention'cause Sara Katey and Billy But this shit's been going on from Sea ... hat work My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma He said that he would heal me heal me But he only gave me problems problems My drug deale ... problems My drug dealer was a doctor doctor Had the plug from Big Pharma Pharma I think he tryin' kill me kill me He tried to kill me for a dollar a
95 10.Dirrty(Originally Performed by Christina Aguilera) the room DJ's spinning(show your hands) Let's get dirrty(that's my chance) I need that uh to get me off Sweat'n til my clothes come off It's ... ohh yeah yeah... Yo hot damn Doc a jam like a summer show I keep my car looking like a crash dummy drove My gear look like the bank got my money froze For dead p ... idents I pimp like Huddy roll Doc the one that excite ya divas(ow!) I
96 5.Encore p for the doctor One more time get your ass up for the ... time get your ass up for the doctor Come on now here we go Cliff hanger it's another club banger Got you hangin' on the edge of your seat Get on down[Dr. Dre Tim ... omote it for you to know that doc is off the benches[Eminem We keep the party rockin' off the henges We ain't showin' off we just goin' off popular consensus[Dr. ... [Dr. Dre But critics say that Doc is soft Doc is talk Doc is all wash
97 4.Encore p for the doctor One more time get your ass up for the ... time get your ass up for the doctor Come on now here we go Cliff hanger it's another club banger Got you hangin' on the edge of your seat Get on down[Dr. Dre Tim ... omote it for you to know that doc is off the benches[Eminem We keep the party rockin' off the henges We ain't showin' off we just goin' off popular consensus[Dr. ... [Dr. Dre But critics say that Doc is soft Doc is talk Doc is all wash
98 5.Dirrty- Christina Aguilera the room DJ's spinnin' show your hands Let's get dirrty that's my jam I need that uh to get me off Sweatin' until my clothes come off It's ex ... we go here we go Yo hot damn Doc andJam like a summer show I keep my car looking like a crash dummy drove My gear look like the bank got my money froze For dead presid ... idents I pimp like Huddy roll Doc the one that excite ya divas If the
99 8.Let's Get Dirty(Redman vs. Backstreet Boys) the bitch[DJ Kool] Yo Red wassup man? Aiy they ain't tryin to let you in the club! Yo ... in to let you in the club! Yo DJ cool to the rescue! We gon' break this joint down! Aiyyo. a-huh a-huh ahh![Chorus: ... yyo. a-huh a-huh ahh![Chorus: DJ cool+ Redman] If you pumpin this one in your truck(let's get dirty) Say let's get dirty(l-let's get dirty) If you really don't gi ... ep stay wide awoke You dialed Doc not dial-a-joke Crawl or you'll die in smoke I keep it heated
100 8.Bon Voyage n peace'- DJ Premier'In Memory Of...' Celebrate with me bon voyage Put your lighters up R.I.P. loved ones that we lost Celebrate whatever the ... ne's the revolution A soldier Doc Holiday his Tombstone shootin' God bless the dead love'em while they're here We all disappear but keep me in your heart near and ... can hear me R.I.P. Punisher andJam MasterJay R.I.P. Proof Eazy-E and

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】