魔镜歌词网

关于 can + i + call + you 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 5.Hard To See Where To Go So light your lighters for the youth为年轻人点亮火炬 All that glitters ain't gold闪闪发光的不是金子 Oh my people oh噢朋友们噢 Hard to see where to go我看不清前方的路 We're too deep in the hole我 ... e move我们走在这条陡峭弯曲的道路上 So shine your light up for the youth为年轻人照亮光芒 All that glitters ain't gold闪闪发光的不是金子 Too many still suffer from misery有太多人依然遭受着苦难 Up in a pri
2 1.Antares ng Feeney You can call me ET From another galaxy Can't find me on the map Never know where I'm at NASA plates Out of space NASA plates Out of space Doing numbers they should ... ace Doing numbers they should call me rain man I been on a jet can't do coach man Redline in the toy I'm going top speed Sit so high up it'll make ya nose bleed I know she notice me Standing in f ... I pull up pull up pull up yea You can call me ET From another gala
3 6.Selfish o special You can try and kill my vibe But I won't let ya All I think about is money all the time I be so selfish I chose this life I be so reckle ... eling like they so so special You can try and kill my vibe But you won't but you won't You can try and kill my vibe ya You just wasting time ya All my shit designer This that new Yi Fan ya Woo Woo Bet ... hat new Yi Fan ya Woo Woo Bet you want the scoop Come right here I'll school ya Th
4 8.Freedom Rex Kudo You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really ... ally don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I had a pillow talking ... her yeah And imma give it to you all day You ain't g
5 12.Deserve so I know you won't expect this Fronting on the low though but I know that ... he low though but I know that you're interested I just made a call you and your girls is on the guest list Maybe it's the liquor but I swear I want to french kiss All that body on ... french kiss All that body on your girl I promise that's impressive Rolli' on my wrist I'm trying to chill but still I'm flexing Baby ... ll but still I'm flexing Baby you're a star and all t

6 1.Different Game(feat. Gucci Mane) Imma show you it's a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game Imma show ... 's a Different Game Imma show you it's a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game ... ight up It's a Different Game You can try to stop me but I'm in a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game ... ight up It's a Different Game You can try to stop me but I'm in a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game Balling till I f
7 12.Just One More Day realized you've always been my missing piece Almocan see you Standing by the door in pain Almost can hear you Softly calling my name Almost can feel you Holding me won't let me go againJust one more day I'm going home It takes a few wrong turns To see the path we've chosen clearly ... nally I found my peace Almost can see you Standing by the door in pain Almost can hear you Softly calling my name Almost can fee
8 2.Museumplein s flowing Can you hear her calling Heaven knows It's how the life emerge It's how we are immersed In Mother's love In Museumplein We watch her breath Play a so ... Orange sky Dragon is rolling Can you keep the secret Van Gogh knows It's
9 1.W.I.L.D. 在都市里战斗我探索 Young LaFlame I'm on sicko mode Stay wok ... 钢铁丛林的红发野兽 You should watch your back I be comin for the throne babyYou ain't ready for that这首 R&B跟 Trap把你逼到逼到逼到[Chorus:] W.I.L.D. Elevate off the ground整个星球 go wild天堂岛上都在摇全部都 W.I.L.D.乘着音浪 go dumb全都把手 ... [Verse2:]不怕天打雷劈 None of y'all can stop me朝我来的 enemies be water on Gore ... 核弹级' th
10 2.Not Sorry ands If I can I need all of the bands God god god ... 己 what do you say弹起自谷底 no I don't play你谈什么空话 It's already May快递上合同 I need to get paid got my paycheck vacay by lake sorry跟你无关 man I'm self-mad ... lf-made ya ya I lay back when you take naps I make raps don't fall back don't need maps I don't look back I do recaps I don't owe ... back I do recaps I don't owe you shit要的东西都自己买 you look at my clique新的
11 19.Mapo Tofu avel MZMC You feel like the one when I taste it Oh girl ... e one when I taste it Oh girl you got me gone I can't shake it You must be a shot'cause I'm faded All on my mind and my tongue oh yeah Lips are so numb hands on my body I don't know what ... on my body I don't know what you got but I'm outta control babyJuice in my veins I ... ntrol babyJuice in my veins I can't stop staring at you You got me going inside you got me feeling all
12 1.Freedom hené Aiko You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really ... ally don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I had a pillow talking ... her yeah And imma give it to you all day You ain't
13 1.No Mind|Oct2015 I作曲ØZI SC You've never seen this side of me eh? No mind No mind No mind No mind Sicka all these liars Sicka getting fucked ova Sicka all these ... much I could give3 fucks what you think about me Left right middle fingers to the haters try to fuckin' come and bring me down From LA to Taipei and Taipei to MA ... em no mind Every single word you say bout me I pay em no mind No mind No mind I pay em No mind Every single word ... em No mind Every single word you say
14 1.Throw It Off 曲方大同 Love You are a part of me Love Take to the galaxy See a star in the sky Like a thief in the night Like a guide of the light I know(I know ... know(I know) Hear the song in your soul When it calls you to grow In the wake of the life I know(I know) So the time is right now I ... w) So the time is right now I can see just fine If you read beyond the lines Oh oh oh oh oh oh oh... ... lines Oh oh oh oh oh oh oh... You got to follow follow y
15 2.Tonight and we're young and blessed amen The best for each time we all meet up Whether or not we fill up a cup Forget about the past weekJust gotta as ... ty lights It's so pretty like your beautiful eyes Roll with me up to the hills tonight Waiting for the weekend It's finally here I ... e weekend It's finally here I can hear the bottles leakin' Ima let the feeling sink in Everybody cheer I ... ing sink in Everybody cheer I can see the models reachin' For another drink And I
16 4.Give Me Love ctures of you. Tracing for you Tryna get to you. Hearts in pieces shattered without a clue. Sometimes I wanna ask who are ... Sometimes I wanna ask who are you? As time goes by I can't be no different but I am changing inside. No matter how hard I try. Give me Love Give me love. I'd run from Heaven to Hell jus ... eaven to Hell just to be with you when you're not around. Give me Love Give me Love. I would throw all of my riches to feel that one thing j
17 5.心上的茧 ate] Song Callous Heart Singer Wang Kai Do not read the message like looking at the face I also want to explain something ... lso want to explain something you have gone far Look at the beautiful accumulation a little day And happiness is about to collapse but for a moment. How ... ollapse but for a moment. How can a person who is proud of his heart see it? Who is confessing after the self is accidentally injured? Distressed ... identally injured? Distressed your sens
18 1.Sheep(Alan Walker Relift) k pretend You don't know that's how the story goes没人在意 now羊的脚印 wow就像是翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on ... 翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的个性 I'll put it on you You can see my footprints on the concrete Everything I pictured all around me Gave one final warning They ... e Gave one final warning They calling for the sheep有些桀骜不驯有些不可思议有了些争议不
19 1.LIT ry But ya can't even talk the story CREAM D ya can't even talk the story路过你没注意sorry眼神很飘 ... 会偷窃的小偷都消灭 You are very stupid Let me kill the pig思维是枪械 push你的将会是嫉妒心配着怨恨在加倍都想挣大的挤破了脑袋把自己撑炸了 Ring ring ring接起电话听这些替死鬼还在争斗 Click Click click打开保险懦 ... veryone talk the story But ya can't even talk the story AUTO_MIMIC我的出现他们Worr
20 1.Bruce Lee李小龙 the girl you kissing Ambition on my mind Can't nobody deny Not afraid that robbery I'm rich on the inside Pull a stunt like Bruce lee Spit venom on the verse don't try me Ev ... G6 Holding what it takes They call me NEXT I got that Bruce Lee I got

21 1.Call Me Later(&红花会) Jony J-Call Me Later1.Call Me Later(&红花会) call me later right? em so busy u know my mean my phone in my hand but em so busy ... one in my hand but em so busy can't listen da ring..... alright当我睁开眼早上 ... 别跟我说你在几号房 call me later每天都比较忙我没时间浪费也没时间理你更没时间听你叫床我 ... 全国也没几个学的会 call me later right em so busy u know my mean my phone in my hand but em so
22 2.Diamond钻石 be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah we down with this business Tracks go flame when I'm in it Diamon ... in it Diamond Diamond Diamond Young OZI right here Check check给我好好听着这个 ... 的云端依然稳稳站着 You can't see me comin I'm a火影忍者 Gang gang gang gang I'm makin bank bank bank数钞票数到累要走就走到飞 okay这文字的艺术弄得很清楚说到底的确算是嘴上功夫
23 1.Birthday rthday We can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first step ... ime beauty for my birthday We can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first step ... what it do and what should I call you?我表现得很酷但你却说还有很多要go through ay what's on ... 说还有很多要go through ay what's on you
24 2.Up Yours t2.Up Yours作词陈奂仁作曲陈奂仁编曲陈奂仁 What? What? I was a punk I had no game plan Ma was a drunk she ... game plan Ma was a drunk she can't even stand I don't know where my pa went Since he left I hear he got a wife and two kids in China man What? Out on my luck I p ... know I suck as a business man You said you had my back and you did When shit hit the fan you stabbed it And now I left with nothing again Still ain't no one gonna
25 5.燥(feat.Sowut&94K) 实力的你赶紧跑 I call sowut&94 K represent drop sick flow ... 味道轻视的声音 I can't even make out what you're saying.高雄当背景我站中间保持着队型单枪匹马仍然冲上了最顶落 ... 实力的你赶紧跑 I call sowut&94 K represent drop sick flo
26 1.Diamond钻石 be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah we down with this business Tracks go flame when I'm in it Diamon ... in it Diamond Diamond Diamond Young OZI right here Check check给我好好听着这个 ... 的云端依然稳稳站着 You can't see me comin I'm a火影忍者 Gang gang gang gang I'm makin bank bank bank数钞票数到累要走就走到飞 okay这文字的艺术弄得很清楚说到底的确算是嘴上功夫
27 2.恋爱游戏 question! Can you answer me?我和你可以发展到什么样的关系没关系我已读你也没反应说 ... 还有爱心都给新玩具 You Know what I mean?想被你意指气使但差点被你气死从West ... 急着回去半夜四点是谁call me?不是我 homie god damn那照片有点Pretty妳说妳 ... 解锁了成就这机会不能cancel你想要Cruising Down the street wit me my bae很抱歉我有坏的想法 they're stuck my head Ima stuck on ... re stuc
28 1.Ride body even you can rap like me冲击你的细胞 they call me hiv这场游戏已经被我内定mvp你在我后面气得跳脚但我没在意 I ... 冠军风范 Thay call me top racer这游戏被我攻占 Ima demon就像个魔鬼
29 5.Action(feat. Mixin) ght up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna know where ... cond I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emotion carry my body don't let me fall Let me be the one to ... me fall Let me be the one to call Action Action Action Action Pull my hair and say no more Press my face against wall Action Action Action Action Now close ... ction Action Action Now close your eyes没有
30 4.Scents at a lady can yeah she is a ten she is insane I'm no saint no I ain't she wanna do major thang and my jangalang I switch a lane when she ... lang I switch a lane when she calls she wants a mane hmmm I smell your scents vibes are sent you represent the type women I always went for I better spend to be on trend flowers sent let me explain we're more than friends I r ... than friends I recognize that you're the type soul makes me wanna put other women on hold uh let'
31 6.Kill'em All nin' till you're extinct too late for confession in the wars fathers bury sons I'm the only one get jobs done this's where the** all begun got ... don't really need a gun girl your man looks like a lesbian doo doo doo doo doo man I shot him with pedestrians man I shot him with pedestrians words spread fast ... lin' kill'em all all my homie call me jefe I fly over with no jetlag translation I'm superman ... tlag translation I'm superman you can't** with me if
32 4.为你(For You)(feat. GALI) >4.为你(For You)(feat. GALI)作词 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD编曲 Gold Child Drowning in ... ORLD编曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about time to let ... e. Now it's about time to let you know that you my type Don't need no sleep gir
33 3.Fake Love(feat.奶油朱) play What you say I don't care我快乐得像向日葵不关心你回家了没如果你对 ... 却让我欲罢不能 I can't let you go I can't let you go想陪你走在每一个夜晚的街灯我默默地关注你的一举一动我无法伪装对你的真 ... 坦诚 Please call on my phone Please call on my phone oh bae你让我辗转反侧我不想继续承受折磨
34 1.旺旺旺 If I give you a hongbao and you give me a hongbao如果我们互送红包 aren't we just exchanging money那不就像是在换钱吗? and another thing I think is kinda funny还有件事也很有趣 the Chinese ... ? Check it看过来 Now let me tell you something about Chinese New Year现在让我来给你说说中国的新年 I don't know if I ... 我来给你说说中国的新年 I don't know if I can make it all clear我不知道我是否能全说个明白 First
35 5.Daydream(白日梦) id dreams You are there on the plain desert The skyline is faint in a haze ... he skyline is faint in a haze You are fading away with the gray smoke I know that I am gonna be awake Daydream Wipe her tears Wipe her tears They roll down from h ... frozen into ice drops Is it a call from a regret I tryna run through the boundary But I am chained by the force of nothing ... ained by the force of nothing Can't get close to you it's the ending Daydream Don't wake
36 5.We Walkin' Cypher pop that you hold that I fuck around with those old cats that hold straps We go back like bro sacks and ... We go back like bro sacks and you so wack I beast tracks and assassinate them Flows so ill they have to hate them I annihilate them they all we're faking Real whi ... costs figures Goons grow free yours wanna floss with you I'm a get her you're a quitter I'm a hit her Pop in your liver then put your body in a river My name's Flash ask about me T
37 8.Growing Up In This World my knees You need money to make money its simple addition There's people living with nothing I get the picture Its bigger than individual liv ... ple are trapped And its real. Can't invest in the quality of life when All the money leaving following the white man And he never gonna fight fair fuck a dream Ty ... eam Type cast living the American nightmare Ghetto teens on the block with crack rocks and stash spots Trying to eat and increase their back pocket Ain't no lapto ...
38 5.Goodbye Christmas- English Ver. ONG) Baby call my name if you remember tonight We ended our time on this night Used to be the one yes it breaks my heart Where did ... it breaks my heart Where did you go? Why are you so far away? Every memory keeps bringing ... ? Every memory keeps bringing you back I can't even count the sleepless nights Yes I was wrong oh ... ess nights Yes I was wrong oh you were right I wonder if I had listened to ... I wonder if I had listened to you on
39 5.Young Sinatra 敖犬-变5.Young Sinatra作词 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen作曲 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen I ... Ohrn、Christoffer Lauridsen I can't get you out of my mind And it's keeping me awake What's ... it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type Its gotta be positive baby I'm bleeding for ... ositive baby I'm bleeding for you I can't stop singing about you What are you doing where you at
40 1.Don't Break My Heart lling for you No oh oh My oh oh oh My love oh oh Give ... y oh oh oh My love oh oh Give you all my love Oh oh My oh oh My love oh oh My love Don't break my heart时间冲淡了你的温柔我的心跳电话接通了沉默变得无话可聊感谢打扰一次就好 yeah爱不可能再继续膨胀发酵喔你冷却的心在寻找 ... 爱变成乞讨被困在爱的监牢 Keep falling for you No oh oh My oh oh oh My love oh oh Give ... y oh oh oh My love oh oh Give you all
41 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) inem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作词 Vinem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't love ... llas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. ... Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm ble
42 1.谜语 take Then you can stay there I call your name loudly Look forward to your reply I say What I say透过指缝的眼睛欺骗不再被好听爱人挥手在致意充满血丝的眼底欲语还休的秘密历历在目的契机怎么才能把你忘记 Close my eyes I will be all right ... e my eyes I will be all right You were in my dream last night I'm sorry I ... dream last night I'm sorry I can't leave you in my life It's time to say goodbye The
43 10.Romantic Taxi s It Real You'll Never Ever Know If You Don't See Oh It's Full Of New Technology ... h It's Full Of New Technology You Better Clear Up Your Mind And Soul Enough Space For New Memory Where ... gh Space For New Memory Where You Wanna Go Do You Have A Plan To Follow If You Don't Have One Then Follow Me I'll Give ... One Then Follow Me I'll Give You A Ride In My Romantic Taxi I'll GiveYou A Ride Feel The City And The Neon Lights I'll Give .
44 10.跳到天亮 FLOOR WE CAN DANCE ALL NIGHT LONG LET'S GO TO THE ... 到太阳 WHERE YOU WANNA GO AFTER THIS BABE TAKE A TRIP TO TOKYO AND GO SHOP BAPE SAKE SUSHI YEAH THE STEAK IS KOBE YEAH I FEEL LIKE KO KO KOBE我的三分 ... FEEL LIKE KO KO KOBE HEY WHAT YOU DOIN WANNA COME OVER HERE AND SIT DOWN HEY WHAT ... ER HERE AND SIT DOWN HEY WHAT YOU DRINKIN WANNA COME OVER HERE AND GET DOWN LET'S GO TO THE DANCE FLOOR WE ... ET'S GO TO THE DANCE FLOOR WE CAN DANCE ALL NIGHT LONG
45 1.Bomb of Love age would you walk with me today Would you shake my hand would you call my name Would you be afraid would you hope me to stay yea eh I shoot the shotgun of love I shoot the shotgun of love I shoot the shotgun of love I shoot the shotgun o ... b of love Welcome to my stage you'll need a man He said he got a tank can roll this place Targets in my hands call it love revenge yea eh I shoot the

46 1.时差 'How have you been?'一句问候就扰乱我不知道从哪里开始诉说我们的生活都已变化太多那些炎热了我们的回忆随着电话铃声响起 Ooh我的双脚像踩着沙陷入了有你的那个仲夏 Never let ... h我的双脚像踩着沙陷入了有你的那个仲夏 Never let you fall I'm always on call对你不会变的承诺放不下对你的牵挂像隔着太平洋的时差我会奔向你当你需要我 I'm always on ... 平洋的时差我会奔向
47 12.给妳的歌 ise. When you're down and forlorn that's when you can find me. You said what happens if I failed? I said it doesn't matter. I still love ... doesn't matter. I still love you. I said would you rather just give up or live to the end trying? Or course trying ... end trying? Or course trying you said. To die with a dream still in your heart is life's ultimate gift. At the end of time when there's nowhere to hide that's when ... s nowhere to hide
48 1.Juice(Music from the Motion Picture'xXx: Return of Xander Cage') ive Heard you asked about last night but that bitch passed it Beezies are more menages Got my foot on the gas with the gassed out cars'Cause y ... nowadays on the cautious Got called from my dog who supply all my sauces[Chorus] ... supply all my sauces[Chorus] Can't lose I got juice And they know I dCan't lose I got juice And they know I do Come through with ... y know I do Come through with your posse Gettin' nasty'Cause I got the sauce yeah ... ty'Cause I go
49 2.I Have A Dream 业就不能打职业篮球 You gotta know我来自狂热街头生活在饶舌的battle这才算是成功荣耀的冠冕现在开始由我接手我要跟着我的梦想一起升空 This is a fresh start grinding with sixteen bars梦想闹大了有祂在我不怕我无法计划接下来 ... 忘记背后努力面前不管别人说啥 I know nothing can separate me from the love of God因为祂 ... 号叫做信心你知道吗 You gotta know我饶舌是要 glorify God that's why
50 6.Make It Real sh it Got your ways I totally respect it You know I'll be there though I'm quiet Sorry bout the nights ... m quiet Sorry bout the nights you had to go through And them times you had to drag yourself to pull through I'll be the kind of friend if ... I'll be the kind of friend if you ask me to But if you needed some love I'll be willing tooJust putting it out there ... tooJust putting it out there you know it aint fair I'm the better foryou(!
51 11.#MWHYB girl how you doin? It's been a minute i ain't seeyou in awhile let's bring that old times back get up on an old school track time to get up off ... hool track time to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me ... xcited when the music hits me call up all the homies Cause I'm checkin like i'm gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali I'm a little old ... tle old school but I could be (|
52 4.Underground King ens would you please I don't care if youre feeling me Money power all you got is greed Can you run around run around me yeah Pleasecall me T.A.O即使你不想也得叫我 T.A.O要跟我说废话别了还是去找家长吧我时间实在太宝贵不能浪费 I'm busy boy My black card太多已成为 Trouble YSL全球6件 I have a couple Every single ... give a damn Dont gotta thank you我就是这么有个性 Underground king That's me如果你对我
53 2.what U need? ecial day Call me crazy I'll find the love人群中一眼就能看 ... 向你靠近 Baby you got me crazyJust tell me what you want from me游走你的眼嘴唇边和双肩留下我的印鉴你再向我点头我再走向前请不要把我拒绝 Yeah Baby baby baby ... 向前请不要把我拒绝 Yeah Baby baby baby You're my little lady Baby baby baby Always got me waiting Baby baby baby But I'm like the little feeling I go one two oh one two st ... 真的美美想做
54 1.Go Harder go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up daily他想要他不 ... All the party ninjas now turn your music louder如果你不开心我让你靠如果心情不美丽了我陪你闹当下快乐才是真正真的最重要不用管别人对你欣赏还是嘲笑 Everywhere we go they follow Running the game is what we do If ... ing the game is what we do If you you you
55 23.Go Your Own Way 23.Go Your Own Way Loving you Isn't the right thing to do How can I ever change things that I feel? If I could Baby I'd give ... eel? If I could Baby I'd give you my world How can I When you won't take it from me? You can go your own way Go your own way You can call it another lonely day You can go your own way Go your own way Tell me why Everything turned around Packing up Shacking up
56 6.亲密家庭 who loves you beside)每一日忙碌过日子(We are always so busy everyday)没什么时间好见面(There isn't much time to meet)不要为了小小的事情发大大的脾气(Do not get so angry over a ... 不应(And when they have left we can't find them they won't answer too when we ... they won't answer too when we call) Chorus:所以今日要好好来爱他(Therefore today love and treasure them)不要等到找不到他(Do not wait until ... em)不要等到找不到
57 1.带你飞 AC周予天-You1.带你飞作词 AC周予天作曲 AC周予天编曲陈星翰 Hit me Ayo ... AC周予天作曲 AC周予天编曲陈星翰 Hit me Ayo you all better get the music ready(haha) cuz right now its my time(yes sir)今天我会带你飞哥会带你飞 Now I just wanna say something real quick(sa ... eal quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我 ... ut这旋律让妳上瘾 can't live without不管你怕不怕我只怕你会
58 1.女神 anna tell you baby baby寻觅你我花费一生都好 I just wanna tell ... y寻觅你我花费一生都好 I just wanna tell you baby baby为何要故意扮看我不到我每日祈祷盼有日遇到这一秒就在面前 ... 几时拧转身俾我睇真 You make me so crazy你乜都唔需要做就算你只系斋企向到都抢晒身边所有人嘅Fo你姿态一向都系咁高 Hey come let's go(right now)个个约亲你都say no(oh wow)我做主动你都无动于衷全世界都
59 29.YMCA RD WILLIS young man there's no need to feel down. I said ... no need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... here's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you can stay there and I'm sure you will find many ways to have a good time. it's fun
60 1.14 HK Rap Up e missing you杜汶泽过去一年是非认真多首先系伍乐城演唱会讲笑讲出祸搞到Joey系face ... rband阿Kay CAllStar辞演澳门维稳骚算你哋今次醒目唔系又会俾人噪送礼勤嗰首北京北角我先 ... 情美国有警察杀人I can't breath黑人杀返警察复仇 is not what we need ... 新闻界怒吼They can't kill us all李慧玲突然被商台下岗系咪为咗续牌真系要问返首席 ... 到口孤星泪嘅 Do You Hear The Pe
61 1.Airways Of Love 倪凯民@ MoFo Can I take this moment to express this feeling Cos ... t to express this feeling Cos You got that warm place that I've never been in Bring me to ... 've never been in Bring me to your place And open up your space moving round til face to face pull deep inside take me on a ride I wanna bathe in the waves of ... I wanna bathe in the waves of your tide We glide on the airwaves to heaven and we're right on time ... eaven and we're right on time Y
62 1.Your Love eart1.Your Love作词林若宁作曲罗孝勇林师杰编曲Jonnic Lee Thompsett监制Johnny Yim Baby girl put ... ett监制Johnny Yim Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see ... the air Baby girl let me see your body rock Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see ... the air Baby girl let me see your body rock男孩们沉迷玩意最爱看汽车杂志去派对醉酒放肆男孩们毫无大志最怕报告加会议
63 7.Let Me Call You Dad >7.Let Me Call You Dad作词林怡凤作曲金贵晟 No~ No~ No~ My god已经是凌晨两点半滚来滚去我居然失眠失眠 No~没礼貌的蚊子今晚有含蓄一点过动的狗儿说梦话也毫不遮掩你家的地址在脑海中翻来覆去你爸爸的心情捉摸不定闹钟和公鸡一起响起我们正要接吻让我再睡个 ... 见她爸爸情绪极需要梳理就到了. Man what will you say?我们的爱情面前爸爸感觉失恋多看两眼不要对我偏
64 3.想 When I Call You .想 When I Call You ft.Shaka Lish&胡雅琳作词任俊陶作曲任俊陶 Honey我们分手吧为什么?我觉得我们不合适 Hook We don't go back this time(When I ... on't go back this time(When I call you you don't pick up) For a place to call my own For a place that I call home We don't go back this time(想把你抱住 Baby don't get up) For a place to ... don't get up) For a place to call my own For a place that I call hom
65 4.离开了(再后悔) Leaving g ft. Candice Mark作词任俊陶作曲任俊陶 Hook: Leaving leaving me out in the cold believe what ... out in the cold believe what you want you're still leaving I can't believe what you've done X2 verse1:早晨睁开眼睛床头都是你的香水味为什么我不像软件一按可以 Upgrade Best believe life is hard我自己住在台北(Taipei City)毕业这么久但薪水还是22 K我的梦想是什么我都不敢想像了没 ... les lotta shows Get t
66 5.Unleashed gh Inside you know the future Only can depend on you Fight or flight is what you make of Every tickin' of the clock All eyes on ... kin' of the clock All eyes on you When the music begins to play Listen up I'm ... begins to play Listen up I'm your DJ Get your game on*Tear away your chains Party like Armageddon I'm doing what I want Send'em haters to the gators No more boy-next-door Show'em what yer made'a T ... t came shinin' through Inside
67 6.Psycho Love girl He's callin' to say'I love you goodnight' But you choke inside There's something wrong And it feels so strong But ... ng And it feels so strong But you can't find the heart To say goodbye Come to me I'll Make it easy for ... e to me I'll Make it easy for you Play the bad guy so you Won't have to cry Come here come here Don't torture ... here come here Don't torture yourself It's just another classic case of*Psycho love When ... ssic case
68 9.Song About Love o李玉玺 Open your eyes tell me your story I see the memories coming down from ... the memories coming down from your tears Did your eyes smile or it was sorrow I can't tell when you look at other side I know what makesyou cry cause you did the same to me See Look at me I was here every time ... k at me I was here every time you need But you never thought of me yea What makes me so weak I think is something ... so weak I think is
69 7.Lean On Me n me when you're not strong依靠我当你不够坚强的时候 And I'll be ... trong依靠我当你不够坚强的时候 And I'll be your friend I'll help you carry on我会是你的朋友帮助你度过难关 For it won't be long till I'm going to need或许在不久的将来我也会需要 Somebody to lean on有个人让我依靠 So please swallow ... n on有个人让我依靠 So please swallow your pride请收起你的傲气 If you have faith you need t
70 6.胖男时代 tell me. You've never fallen in love. Don't explain. Don't nag. Don't pretend ... ain. Don't nag. Don't pretend you don't like mess around. Being chubby is so nice. Fatty body makes ... is so nice. Fatty body makes you feel warm in the winter. Handsome boys shouldn't be too skinny. ... boys shouldn't be too skinny. You see how weak of the skinny boys. I'm the most attractive one at the party in the pub. I'm so energetic and my dance even ... o energetic and my danc
71 2.HOLLOW OLLOW You called me on a sunday morning you asked me if I'm feeling okay. It's nothing special nothing to celebrate. She ... ial nothing to celebrate. She called me on a friday evening told me stories that taste like honey. I learned my lessons so I tell her to wait. Fighting with our g ... d looking for a future that I can see. I don't worry'bout tomorrow and I don't have a lot of sorrow. But after all these years it's feeling kinda hollow.Just show ... low.J
72 4.SUNNY RAINY DAY so don't you give me your funny face. And I was having fun when I was ... d I was having fun when I was young the year was1991. I had to run to leave it all behind. When I was32 and I found ... ind. When I was32 and I found you I couldn't believe that it was true. I told myself everything is fine. I wrote down some songs so life could go on. My life is l ... k for the human race so don't you give me your funny face. And I was having fun when I was ... d I
73 5.Love Overtime 彩机不可失失不再来 You can call me anytime I will love you overtime. You can call me anytime I will love you overtime.从现在开始别再怕未来好好享受每天的精彩相信我爱不会被
74 5.翅膀 s song is called wings I hope it can give you strenght This is what I hope I wish the day will come that all the pain disappears Children play on the swing grandpa and grandm ... eve the day will come that we call see see The happy world we dream of will be achieved So we prepared for that day and expecting that day I wish I had a pair of ... I had a pair of wings then I can take you to fly Until I'm exhausted I hope I can protect you from pain
75 5.四大皆空(We Are Nothing) 曲黄明志 Open your eyes y'all This is a wake up call For those ignorant people of the world打开报纸又是一堆杀人放火又是吵架面红耳赤你争我夺又是政客在胡言乱语show off(Diam lah!)又是明星在绞尽脑汁炒作(Oh please loh!)每个人都想展现自己与 ... We've got nothing at all When you're trying hard to be the king of the world We are nothing at all We've got nothing at all ... all We've got nothing at all Can't you
76 9.武林盟主(Master Of Clam) 独尊的魅力 Hey you listen to my flow音符的飘逸只因为你穿越时空跟我合奏 O ... 时空跟我合奏 Oh Can I play your role跳进电光火石的大地让喧哗乐章再次响起谁才是武林盟主大乐斗绝世功夫天下无双的脚步化解了招数一代宗师的江湖看桃花漫天飞舞剑气破山河峡谷跨越了荒芜 On the battle field I will defeat ... he battle field I will defeat you我喜欢外秀从来不害羞我的attitude just k
77 9.Like A Love Song rl I said You're precious like a star So hold my hands and please don't fret I'm feeling so fine I'm feeling great If love is wasting time I'm ... and violets are blue If only you know how much that I love you If the sun never set Oh we would party all day If the night is always ... ll day If the night is always young Do not hesitate come out and play you ever afraidJust call my name I'll reach you no matter what No matter how far am I away If roses a
78 10.See the same sky 三日月の夜も We can see the same skyいつでも Singing in the rain I ... skyいつでも Singing in the rain I can feel again Baby every day every nightそばにいるよ I say会えない日いつも梦を见るよ変わらない笑颜感じて同じ空见上げたらこの爱を伝えよう风が运んでゆくようにまた会えるその日まで仆らの心つないで I fall in l ... で仆らの心つないで I fall in love with you wherever you are过
79 5.Time After Time think of you Caught up in circles confusion is nothing new Flashback warm night almost left behind Suitcases of memories time after T Sometim ... mories time after T Sometimes you picture me I'm walking too far aheadYou're calling to me I can't hear what you've said Then you say go slow I fall behind The second hand unwinds A+T If ... he second hand unwinds A+T If you're lost you can look and you will find me Time after time If
80 1.东方不败 V我一定会是尊爵型 You see?喔不我们在说Jeremy Lin那还用说叫一声MVP七胜连七胜这是一个传奇但是它却正在发生八胜前往八胜ㄧ边加油一边把这首歌开更大声[breakdown]就是要甩你(That's Right)甩你到千里(之外)但我很谦虚(So Nice)会说“对不起 ... 之外)这是个崭新时代 I move faster than you can blink
I see farther than you can think
 I perspire to inspire the res ... ambiance
 (|
81 2.Till The End 词陈奂仁作曲陈奂仁 You got it all You're all alone You thought it all before You gave it all to call it all to see it all before For a man who's got it all all the world is not enough And though I've seen it all I never but live ... very town It's all going down you're not around And now I'm finally at the end I still ... 'm finally at the end I still can't seemed to comprehend The little pieces of my heart that stay there broken in ... art t
82 3.You 是陈奂仁3.You作词陈奂仁作曲陈奂仁 i'm wishing upon a falling star shining out bright for ... g star shining out bright for you I took you for granted all if this time only just to see it through to all of my friends who gave me words crazy advise for ... ave me words crazy advise for you If only i saw that you want to pleased i would not have said to ... ased i would not have said to you if you only believe it's true i would tel
83 4.Blowing In The Wind wn Before you call him a man? How many seas must a white dove sail Before she sleeps in the sand? Yes how many times must the ... ? Yes how many times must the cannon balls fly Before they're forever banned? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind. Yes h ... the wind. Yes how many years can a mountain exist Before it's washed to the sea? Yes how many years ... o the sea? Yes how many years can some people exist Before they'r
84 5.Every Breath You Take ry Breath You Take作词 Sting作曲 Sting编曲周国贤 Alex Li监制周国贤 Alex Li Every breath ... Li监制周国贤 Alex Li Every breath you take Every move you make Every bond you break Every step you take I'll be watching you Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay I'll be watching you Oh can't you see you belong to me How my poor heartaches with every step ... or
85 6.Beautiful Beautiful you're beautiful as beautiful as the sun Wonderful ... eautiful as the sun Wonderful you're wonderful as wonderful as they come And I ... wonderful as they come And I can't help but feel attached To the feelings I ... el attached To the feelings I can't even match With my face pressed up to the glass wanting ... essed up to the glass wanting you Beautiful you're beautiful as beautiful as the sky Wonderful it's wonderful to know that ... l it's
86 8.Talk Dirty to Me-Poison er Rudolf You know I never I never seen you look so good You never act the way you should But I like it And I know you like it too The way that I want you I gotta have you Oh yes I do You know I never I never ever stay out late ... er I never ever stay out late You know that I can hardly waitJust to see you And I know you cannot wait Wait to see me too I gotta touch ... t to see me too I gotta touch you Chorus
87 6.Unfair god damn you cheat Cover song you sing no pay illegally Down load mp3 piracy ... llegally Down load mp3 piracy you're cheap CD burning copyrights you break You have no idea How much I'm spending iYou give me no chance to live You are the sickest man I've ever seen Unfair world we are in Unfair game ... r world we are in Unfair game you like play Unfair law made from you The trash you call I've been treasuring Unfair world we a
88 2.A Beautiful Mess ason Mraz You've got the best of both worlds You're the kind of girl who can take down a man And lift him back up again ... an And lift him back up again You are strong but you're needy Humble but you're greedy Based on your body language your shouted cursive I've been reading You're style is quite selective though your mind is rather reckless Well I guess it just suggests that this is just what happiness is Hey what a beautiful mess
89 2.Mission ion thank you for this mi-mi-mi-mission(I got love for ... -mi-mi-mission(I got love for you)君は mission呼び合う mission运命感じた瞬间生まれ变わる世界寝ても觉めても想い出に囚われたまま君は何故心を knockする鼓动を拒み续けるの?永远(とわ)のfiction闭ざされたpassion伤ついた羽根愈すように溢れてる孤独を抱き缔めたい ... ように溢れてる孤独を抱き缔めたい I wanna hold you tight君
90 3.Why ove Don't you tell me bye… baby why… My heart is tired of singing stupid sad songs Don't tell me lies… baby why… This ain't the way I'm suppos ... the end My life is here with you You walked out like a ghost without a sound Crazy? I thought I was when no one was around Right when ... no one was around Right when you left my heart began to pound Hazy?overdose pierced through my clothes This needle I ... ough my clothes This needle I call you Don't
91 25.国王游戏(vs. Simon Webbe) 祥-All For You 超精选25.国王游戏(vs. Simon Webbe)作词严云农 Rap词赛门韦伯作曲 Lars Halvor编曲吕绍淳演唱罗志祥赛门韦伯陈莹珊对不起你已掉进了陷阱黑白配会怎样不一定一启动国王的游戏机会或命运都很刺激爱不爱别猜拳决定动了心就 ... low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be yeh we get that doe... Repeat*#(赛门韦伯 RAP) hey baby did a couple a couple films an
92 4.Perfect e next to you Wipe those tears away close your tired eyes. I wish I could be next you Girl I know I'm not perfect Girl I know I do care about the things ... ow I do care about the things you had to say about the things you had to do Girl you know I'm so into you Now it seems too late you've got too much on my plate Sorry I can't be next to you Girl I know I'm not perfect Girl I know ... w I'm not perfect Girl I know you really
93 2.宁愿这样 Chan Baby you don't know my sweet loneliness So every night I miss ... eliness So every night I miss you You are my baby you are my baby oh yeah或者耳朵远离胸襟令我倾听不到你的心或者捕捉一丝抖震才令这段情有声音若果爱恋变成恻隐问你可否贴着我身善意的施舍一吻明明我能逃离伤感无奈孤单太过不堪#你若是逃避也别要抽离 Every night I'm missing ... 也别要抽离 Every night I'm missing you E
94 1.Chasing Sunsets me to set your dreams in bloom With all your heart and sing Enjoying sunsets That's how ... g Enjoying sunsets That's how you give yourself a rest Enjoying sunsets La la la la la la la la There's a time to face the truth of love There's a time to compromise There ... step back from it all Telling your heart to listen to your mind Watching sunsets That's how you give yourself a rest Watching sunsets Are you happy… to go back There's a time
95 42.Y.M.C.A LIJACQUES young man there's no need to feel down. I said ... no need to feel down. I said young man pick yourself off the ground. I said young man'cause you're in a new town there's no need to be unhappy. ... here's no need to be unhappy. young man there's a place you can go. I said young man when you're short on your dough. you can stay there and I'm sure you will find many ways to have a good time. it's fun
96 31.Suger Lady No no no you want it you want it you wan it No no no sexy sexy oh baby No no no ... no sexy sexy oh baby No no no you want it you want it you want it No no no心跳加速感觉快发烧 Hey hey hey sugar lady快点看过来 Hey hey hey sugar lady让你很痛快 Hey hey hey sugar lady快点看过来 Hey hey hey sugar ... 笑全身沾满了谁的味道一个不开心喔让你糟糕 No no no you want it you want it you wan it No no no sexy s
97 7.Your Choice 囍哈宅男7.Your Choice作词董涛作曲董涛 That is funny hey!~ so what about ... is funny hey!~ so what about you MC?(what?) someone doesn't know it(Uh-huh~) and ... doesn't know it(Uh-huh~) and you want to say?(yeah!!) I've told that ... h eh… HEY you see Ima not poor I have a lot of intereting thing in the shop But somethin I want to explain(yes Ima really care) May be that ab ... eally care) May be that about you All of us gonna finding the
98 4.Sugar Lady No no no you want it you want it you want it No no no sexy sexy oh baby No no no ... no sexy sexy oh baby No no no you want it you want it you want it No no no心跳加速感觉快发烧 Hey hey hey sugar lady快点看过来 Hey hey hey sugar lady让你很痛快 Hey hey hey sugar lady快点看过来 Hey hey hey sugar ... 笑全身沾满了谁的味道一个不开心喔让你糟糕 No no no you want it you want it you want it No no no sexy
99 13.I Surrender Louis Biancaniello;Sam Watters作曲 Simon Franglen There's so much life I've left to live And this fire's burning still When I watch ... 's burning still When I watch you look at me I think I could find a way To stand for every dream And forsake this solid ground And give up this fear within Of wha ... ey ever knew I'm in love with you'Cause I'd surrender everything To feel the chance to live again I reach to ... ance to live again I reach to you I know you c
100 5.谢谢哑唬 次郎这名字真的很美 Can Can Can we do it again?谢谢哑唬我托你的福我脱很多网友的衣服那真的 ... ?见好就收下次见面再call就算天雷勾动地火也要记得偷偷摸摸你和小狼狗的约定记得要打勾勾 ... 的约定记得要打勾勾 You're my Bitch I am your dog.交网友靠诚意干网友靠实力关于这件事情你要问我朋友茶米原来交朋

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】