魔镜歌词网

关于 boogie + back 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 3.Cool of Lullaby need the boogie night.无需摇摆的夜 Be cool with lullaby tonight随着摇篮曲冷静一晚 Someone to treat you right.有人会好好待你 Be cool with lullaby tonight随着摇篮曲冷静一晚 D ... night随着摇篮曲冷静一晚 Don't need the boogie night.无需摇摆的夜 Be cool with lullaby tonight随着摇篮曲冷静一晚 Someone to treat you right.有人会好好待你 Don't need the ... right.有人会好好待你 Don't need the boogie night随着摇
2 2.BOOGIE不羁 音乐不羁2.BOOGIE不羁作词吴建豪、Pezen作曲梁永泰(terrytyelee)、URU不需要一滴香槟让这夜晚亮起来 Yeah天鹅绒绳索挡不下我们快无法按捺 Yeah让屁股跟着摇摆转钱币像跳芭蕾 We've got the groove from L.A. Do ... nd we can rock the night away BOOGIE所有烦恼一概不急 BOOGIE飞到月球去我们BOOGIE整晚超级不羁我们BOOGIE不羁不羁 BOOGIE BOOGIE Clap for me now把领带绑好灵魂
3 11.#MWHYB old times back get up on an old school track time to get up off your ... track time to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me call up all the homies Cause I'm checkin like ... tin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali I'm a little old school but I could be yours Serious don't give it up Music Won't Hurt Your Body th ... tin money All I came to do is BOOGIE and this how we do in Cali I'm
4 1.Play That Funky Music down the boogie and play that funky music till you die Till you die Oh ya ya耶..他们在跳着唱着移动身躯并尽情享受只要我碰到这种情形有些人会扭动喊叫放FUNK乐吧白人男孩此时适合放FUNK乐放FUNK乐吧白 ... p of the way I said I must go back there(I got to go back) And check to see if things still the same我尝试了解这个情形我想他们一定是疯了为何我这么愚蠢没看清我只是个垫被所以我持续的拼命失去
5 9.chasing for love takin' it back like a rocket yo We knock it rock it chalk it fun for your pockets Singin'1234 lettin' it burn dance ... in'1234 lettin' it burn dance boogie Shake your pants on the floor Yo

6 4.Wonderland aught him back last summer! Boogie boogie let's run away I'll take you up
7 16.Never Say Goodbye(帝女花英文版) o….. come back to me Let me hold you baby one more time then we can fly I'll make you smile sweeter than the taste of summer wine驸马 I know tha ... love is not a crime We'll be back soon side by side really sooner cou ... 公主 We can boogie till the end of time公主 My oh my驸
8 17.Ruedy Boogie >17.Ruedy Boogie作词 Truedy作曲 Sleepwell It's a w ... 해하나둘새롭게반겨 Back in the day Take me back in the time Black feel like the Teddy's jam이노래를틀어봐 MP말고레코드 LP판돌아가는저턴테이블과처음엔몰랐어힙합은그저랩하나딴건전부달라마치산과바다그래피티 DJ Break dance B-boy알려준우 ... Radio들어봐 All day Let's Ruedy Boogie with me I'm on yo Radio내겐오직너하나뿐주파수를맞춰
9 9.Back To Basics(The Barden Bellas) rack9.Back To Basics(The Barden Bellas) He was a famous trumpet man from out Chicago way He had a ... from out Chicago way He had a boogie style that no one else could play He was the top man at his craft But then his number came up and he was gone with the draft ... w a-blowin' reveille He's the boogie woogie bugle boy of Company B Oh
10 3.The Time(Dirty Bit)- Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱团) me to get boogie I came here to get crazy! I was born to get wild! That's my style! If you didn't know that Well baby now you know now Cause I ... addy y'all Haters better step back! Ladies download your app I'm the
11 4.Gotta Party(Ezybike彩绘篇) bring it back Nothing else to do Gonna get down pump it up ... do Gonna get down pump it up Boogie motion time for love Yeah the music's there for you Move me get on the floor Move me get on the floor Move me get on the floo ... e max Pump it up and bring it back Nothing else to do Gonna get down pump it up ... do Gonna get down pump it up Boogie motion time for love Yeah the mu
12 1.I Like To Move It- Sacha Baron Cohen ON THEIR BACK YOU KNOW THOSE DAYS IT WASJUST ME AND A COUPLE OF THE OTHERS YOU KNOW DOING THEJUNGLE ... HERS YOU KNOW DOING THEJUNGLE BOOGIE YOU KNOWJUNGLE BOOGIE...JUNGLE BOOGIE WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WO
13 16.Lights Camera Action you holla back So where you headed lemme follow that Now word up I got plans for you It's more than my tongue and my hands'll do The way you m ... a drive in the X5 The way you boogie on the floor know that sex slide You's a dime piece I'm tryin to see somethin吸 your t's and in your front and lemme squeeze s ... e see you pole climb Toes out back showin off the tat-toooo for us chiken kick the dumb雪下特大 a nigga had to snatch youuuu Lookin as good as ya smell pay your
14 11.Rock The House-Gorillaz ke a flashback so shake your ass crack I got the balls to rock the salsa Funk the blues-a any groove to Make you move cos taking you to Anothe ... self on the dance floor Doing back spins running man and more Party down with Vigga and Candor Coming to the jam or look like a landlubber And do the aqua ... a landlubber And do the aqua boogie win lots of goodies maybe Pop a
15 4.Naughty By Nature- Feel Me Flow Naughty's back like vertibrates word to hey-a-ho The way I show you pray I flow Steady breakin to the ... I flow Steady breakin to the boogie so bang time To slang bang and watch all the poo tang tangs hang(rpt11) Play and Kay'll break the body of a beat The beat the ... beat The beat the break into boogie Firm and fully chase bass lines like bullies All we wanna know is if your body wanna party It's nuff poo tang tang for everyb ... l styles get and ones We come back
16 6.Love4 Sale And we'll boogie tonight We got time to kill And we might as well get busy Bump and grinding Making it right… Love love love love4 sale Love l ... e Hey you We're gonna make it back for more Hey you On you knees hit
17 20.Guantanamera -eee-ohh! Boogie Down Bronx! Oahh-eee-ohh! Manhattan! Oahh-eee-ohh! ... ohh! Manhattan! Oahh-eee-ohh! Back to Staten! Oahh-eee-ohh! Chorus-[W
18 1.夏のプリンス のサンシャインデイ Boogie backはしゃいだ夏爽快で时が経っていても色褪せない思い出よ想い出を君と作ろう思 ... のサンシャインデイ Boogie backはしゃいだ夏爽快で时が経っていても色褪せない思い出よ想い出を君と作ろう思 ... のサンシャインデイ Boogie backはしゃいだ夏爽快で时が経っていても色褪せない思い出よ想い出を君と作ろう
19 5.Keep Moving(Poolside Remix) hat's the boogie-woogie Dance the Scooby Doobie I'm the Hoochie Coochie Meccha nori nori Hisashi buri buri Give me some lomi lomi Cause I'm ho ... do what I can do to bring you back a Hero A battle of the will and a
20 3.SWAG IT OUT らかに街中揺らして Boogie back始める You& Iいま感じるまま Everybodyアガれ端から端まで ... らかに街中揺らして Boogie back始める You& I No bluff No gimmick叫べ Ro

21 1.STEP UP UMBERあの顷へ BOOGIE BACK持て余す FREE TIME踊り明かした最高の MEMBER时を超えて
22 2.Pop Muzik dio video Boogie with a suitcase Your livin' in a disco. Forget about the rat race Let's do the milkshake sellin' like a hotcake Try some buy ... umping jack. I wanna hold get back Moonlight muzak. Knick Knack paddy
23 2.Boogie Back rkle2.Boogie Back作词井上実优・三轮コウダイ作曲西尾芳彦・三轮コウダイ憧れたショー ... 恋した梦をもう一度 Boogie back…飞び出したタイミング鸣り响くクラクション苦笑いのショータイムただ演じて ... マで仆は溶けてゆく Boogie back… Why won't you wait for me5 minutes ... 恋した梦をもう一度 Boogie back
24 4.Boogie Back(kensuke ushio REMIX) p EP4.Boogie Back(kensuke ushio REMIX)作词井上実优・三轮コウ ... 恋した梦をもう一度 Boogie back…飞び出したタイミング鸣り响くクラクション苦笑いのショータイムただ演じて ... マで仆は溶けてゆく Boogie back… Why won't you wait for me5 minutes ... 恋した梦をもう一度 Boogie back
25 1.Boogie Back 井上実优-Boogie Back1.Boogie Back作词井上実优・三轮コウダイ作曲西尾芳彦・三轮コウダイ憧れたショー ... 恋した梦をもう一度 Boogie back…飞び出したタイミング鸣り响くクラクション苦笑いのショータイムただ演じて ... マで仆は溶けてゆく Boogie back… Why won't you wait for me5 minutes ... 恋した梦をもう一度 Boogie back
26 2.Slave 井上実优-Boogie Back2.Slave作词井上実优・三轮コウダイ作曲三轮コウダ
27 3.I will be your love 井上実优-Boogie Back3.I will be your love作词三轮コウ
28 34.STARMAN I leaned back on my radio Some cat was layin' down some rock'n'roll lotta soul he said Then the loud sound did seem to fade Came ... d sound did seem to fade Came back like a slow voice on a wave of phase That weren't no DJ that was hazy cosmic jive There's a starman waiting in the sky He'd lik ... n use it Let all the children boogie I had to phone someone so I picked on you Hey that's far out so you heard him too! Switch on the TV we may pick him up on cha ... n use it L
29 1.Aviator a-Aviator/Boogie Aroma1.Aviator作词ポウル守屋・mirco作曲 Schtein・Longer I think progress of this aim Going ... nk progress of this aim Going back to expressway Setting sun and now I see Raised mileage on my seat点灭してすりぬけてくホワイトライン(When I move to faster Let it roll the wheel) ... nk progress of this aim Going back to expressway Rising Sun and now I
30 12.Lost Ones rstand D. Boogie's non violent but if a thing test me run for mi gun can't take a threat to mi newborn son D's been this way since creation a ... law what you throw out comes back to you star never underestimate those who you scar cause karma karma karma comes ... cause karma karma karma comes back to you hard you can't hold god's people ... d you can't hold god's people back that long the chain of shatan wasn
31 5.ちょうどいい Piano session with SWING-O bang bang boogie say up jumped the boogieなんとなくいいならためらわずに手上げるついでに声出そう Sayちょうどいい(ちょうどいい)夕暮れの商店街吹き抜けてゆくサマーブリーズ(ちょうどいい)街のそば屋のマズかないがウマくもないそば手缲り生あくび(ちょうどいい)女将は軽く无爱想付かず离れず绝妙な ... な We rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogieなん
32 2.Shout It Out BoA-WHO'S BACK?2.Shout It Out作词 Sara Sakur ... ウィングシャッフルでboogie ONPARADEこの世界はDance floor Come on
33 6.Starman I leaned back on my radio Some cat was layin' down some rock'n' roll'lotta soul he said Then the loud sound did seem to fade Came ... d sound did seem to fade Came back like a slow voice on a wave of phase That weren't no D.J. that was hazy cosmic jive(CHORUS) There's a starman waiting in the sk ... n use it Let all the children boogie I had to phone someone so I pick
34 9.T.O.P ateしてcome back100%サプライズよ ring the bell powerじゃなくて ... タシはいるよ we boogie-woogie rockするヨsmile磨きかけてどこまでもbab
35 6.T.O.P ateしてcome back100%サプライズよ ring the bell powerじゃなくて ... タシはいるよ we boogie-woogie rockするヨsmile磨きかけてどこまでもbab
36 1.Bambi's Boogie 1.Bambi's Boogie新谷良子 with PBB作词宫崎诚作曲宫崎诚 Hey now爽快なハイテンション上升していく気が付けばこのステージは想像超过の相乗空间なりゆきrule期待の予感maybe见たことない新しい场所创ろう!そうさ!みんなで筑いていくリズムシチュエー ... さ!走り出した世界だれも止められない Don't look back! Don't look back!ずっと突き进んでいくどこまでもビート响か
37 11.ちょうどいい bang bang boogie say up jumped the boogieなんとなくいいならためらわずに手上げるついでに声出そう Sayちょうどいい(ちょうどいい)夕暮れの商店街吹き抜けてゆくサマーブリーズ(ちょうどいい)街のそば屋のマズかないがウマくもないそば手缲り生あくび(ちょうどいい)女将は軽く无爱想付かず离れず绝妙な ... な We rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogieなん
38 4.Muteki o come on back cuz it's all in how you go go next!! Clap your hand everybodyもう绝対ぶれたりしない Because I'm Micro and I want you to know俺たちは既に无敌!!たとえい ... round I won't wait to come on back cuz it's all in how you go go next ... 隣の芝生で iLL Boogie妬みソシリ悪口に愚痴 Hoochie Coochie Pussyが讴い谁かをまたリーク手を合わせるのは冠婚葬祭盆暮れ正月 No Taxの坊主そこでダマ决め込ん
39 2.ROCK WITH YOU mind Lay back and groove with mine You gotta feel the heat And we can ride the ... the heat And we can ride the boogie Share that beat of love I wanna rock with you(all night) Dance you into day(sunlight) I wanna rock with you(all night) We're ... the heat And we gonna ride a boogie Share that beat of love I wanna
40 5.ジャッジメント(feat.BLACK BOTTOM BRASS BAND&KYON) ストリートイブシ银だBOOGIE毎晩ビーツ欲するシルブプレ徘徊する町中スプレー缶片手に胜手につけてく ... うちのJudgeは Back or forthもちろん先へと急ごう!!やっぱこれだけは変わらなそう
41 2.ROCK WITH YOU feat. Rinko Urashima& Tribeca mind Lay back and groove with mine You got to feel that heat And we can ride the ... that heat And we can ride the boogie Share the beat of love I wanna rock with you Dance you into day I wanna rock with you Rock the night away Boy out on the floo ... heat And we're gonna ride the boogie Share the beat of love I wanna r
42 8.DONKEY BOOGIE DODO >8.DONKEY BOOGIE DODO作词ホリエアツシ作曲大山纯・ホリエアツシ草原に舞い ... 装で donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaback-seat driver darling baby dododo幻想に埋 ... 装で donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaback-seat driver darling baby dododo飞べないけど笑えるんだ歌い踊ろう dance in the dark dododo donkey ... nce in the dark dododo donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaba
43 2.GET DOWN t Take me back to the sweet days of dreaming Get down with me... Baby!Baby!Baby! Take me ... me... Baby!Baby!Baby! Take me back to the crazy days with you Get down to the funky ... ith you Get down to the funky boogie music...one more time Oh... baby I miss you so much So crazy about you now I love you so much Don't know why but I love you E ... all through the night Take me back to the sweet days of dreaming Get down with me... Baby!Baby!Baby! Take me ... me... Baby!
44 10.マイク2本 featuring MAC THE SEIKO e hip hop boogie go go rap!!(SEIKO)まずはマイクは一本それだけつな ... クザハウス GET BACK TO THE DOPEなバース(飞ばす) MIC ONE& TWO回
45 10.ちょうどいい bang bang boogie say up jumped the boogieなんとなくいいならためらわずに手上げるついでに声出そう Sayちょうどいい(ちょうどいい)夕暮れの商店街吹き抜けてゆくサマーブリーズ(ちょうどいい)街のそば屋のマズかないがウマくもないそば手缲り生あくび(ちょうどいい)女将は軽く无爱想付かず离れず绝妙な ... な We rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogieなん

46 3.BLACK BUTTERFLY feat”E”qual YOUNG DAIS(N.C.B.B) on't look back I hope you”good luck” Singin' on the track分かったような颜で They say like they know me最初から私のこと决め付けないで谁かと比べて何か言われたって私は私This is my style ... ly to the Black So Don't look back I hope you”good luck” Singin' on th ... し出すRAPSTA BOOGIE知ってるお前の知らないフリ Stop foolin'その猿マネじゃ
47 2.DONKEY BOOGIE DODO NE/DONKEY BOOGIE DODO2.DONKEY BOOGIE DODO作词ホリエアツシ作曲大山纯ホリエアツシ草原に舞い降 ... 装で donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaback-seat driver darling baby dododo donkey ... er darling baby dododo donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaback-seat driver darling baby dododo幻想に埋 ... 装で donkey boogie dodo doctor bright dreamer drunkaback-seat driver darling baby dododo donke
48 6.マイク2本 featuring MAC THE SEIKO e hip hop boogie go go rap!!(SEIKO)まずはマイクは一本それだけつな ... クザハウス GET BACK TO THE DOPEなバース(飞ばす) MIC ONE& TWO回
49 13.Play That Funky Music feat.urb e I was a boogie singer Playin' in a rock and roll band I never had to problems Burnin' dowm the one night stands And everything around me Got ... music white boy Lay down that boogie and play that funky music till you die I tried to understand this I thought they were out of their minds How could I be so fo ... p of the way I said I must go back there(I got to go back) And check to see if things still the same Yeah they were dancin' and singin' And movin' to the groovin
50 8.TOKYO BOOGiE BACK r>8.TOKYO BOOGiE BACK作词 DJ OZMA作曲 Gulliver Boogie Back... Boogie Back... Boogie Back... Boogie Back... Boogie Back Boogie Back to The Friday Night Boogie Back Boogie Back to The Friday Night Yeah! Boogie Back Boogie Back to The Friday Night Boogie Back Friday Night& Saturday Night Yo!湾岸线 ... ightのヒーロー Boogie Night(I'm)
51 3.Home微热39℃ まだ明日に渡さないよboogie back普通は何か嫌だと理由をつけてもがいていた戻りたいって言えなかった上げて
52 2.Shake Your Rump le Comin' Back To Da Beat WIZ P.C. So Fresh!テイスト夏色 ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah Y ... ty Tune快适なBoogie Nights On& On続けろ Say Yeah Yeah Ye ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah Y ... ty Tune快适なBoogie Nights On& On続けろ Say Yeah Yeah Ye ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah
53 1.Shake Your Rump le Comin' Back To Da Beat WIZ P.C. So Fresh!テイスト夏色 ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah Y ... ty Tune快适なBoogie Nights On& On続けろ Say Yeah Yeah Ye ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah Y ... ty Tune快适なBoogie Nights On& On続けろ Say Yeah Yeah Ye ... ty Tune快适なBoogie Nights On& Onこのまま Say Yeah Yeah
54 8.Play That Funky Music feat.urb e I was a boogie singer Playin' in a rock and roll band I never had to problems Burnin' dowm the one night stands And everything around me Got ... music white boy Lay down that boogie and play that funky music till you die I tried to understand this I thought they were out of their minds How could I be so fo ... p of the way I said I must go back there(I got to go back) And check to see if things still the same Yeah they were dancin' and singin' And movin' to the groovin
55 3.WHAT'S UP?~HOW'RE YOU DOIN'? ラ派手なアクションでBoogie永远の连锁ルーティンまぁ Do it Do it Do it! What's up?连射再びまたビギニンレペゼンオーラルテクニックシーンアートボイス keep movin' Bring the beat ... イス keep movin' Bring the beat back How're you doin'?でかく派手に行こうただでさえ地味な
56 12.Boogie LAY12.Boogie作词Jesse作曲 RIZE ONE!あいつだこいつだどいつだ RIZEだー!オレ等がSHOWするプラチナライブダイブRIZERがGO ONE TIMEテンションあがり拍手喝采 One time two time for people at t ... me two time for people at the back Three to the four for the people at ... !いくぞ! Get boogie-woogie-woogie& party party party
57 5.ジャッジメント(feat.BLACK BOTTOM BRASS BAND&KYON) ストリートイブシ银だBOOGIE毎晩ビーツ欲するシルブプレ徘徊する町中スプレー缶片手に胜手につけてく ... うちのJudgeは Back or forthもちろん先へと急ごう!!やっぱこれだけは変わらなそう
58 1.Blow My Whistle it ain't Boogie believe me she a rookie You know how Fox drop it dig up in they pockets Pussy get lost treat that nigga like a jump-off They ... freeway(uh-huh) Visor twisted back with a couple wild cats(Oww!) Bunch of loose goons Keep the muzzle on'em We all7-tre who the fluck wan' what?(Iyye!) I numbs'em ... one home Gavin always told me Boogie watch ya paper Keep it low bubbl
59 3.Kiss get your boogie on(Getting bigger get your boogie on) And a SES got me back on this tracks so we gonna continue to spit this game Remember the name it's all the same l remain to be the tightest real me s ... you with that wicked And now back to the subject那个时候我第一次感觉到好想在天空飞翔从没
60 41.Party Up! 作曲 S.O.S. Back in the days羽目を外して Let's Walk This W ... y Loveからの Boogie Nights ah ha Relight My Fire“hua
61 6.How To See You Again のにシラケきれずに Boogie backカタチのないモノ It's goona stay deep in my
62 2.Cash Out le can we boogie on the floor? I've been stressin' all week Tryna clear it through the door now Ballin' like LeBron now Shots like a pro now H ... now just how you like it I'll back behind ya If I look up at the stars ain't hard to find ya aye Passin' all them neighbors cash out(cash out) Smashin' all them'R ... been one to judge We restin' back at the club Put it down from above
63 4.Horses Black& A Boogie Wit Da Hoodie作曲 PnB Rock Kodak Black& A ... die作曲 PnB Rock Kodak Black& A Boogie Wit Da Hoodie All these horses in my car got me going fast I just wanna do the dash put my pedal to the gas(skrr skrr) Going ... no love for the groupies Seat back while she do me She get wetter tha
64 1.No Frauds(& Drake& Lil Wayne) tack? Lil Boogie down basic bitch thinkin' she back Back to back oh you mean back to wack?'Back to Back'? Me and Drizzy laughed at that Th
65 6.We Went To The Beach ht in the back And dad got mad And mama rolled the windows down'Y'all smell the salt of the beach?' Well it was double beds With a kitchenette ... sunburns and taking turns On boogie boards we'd bring Even if we spe
66 5.Bacc in da Dayz Tray Deee Back in the days on the boulevard of Linden We used to kick routines and the presence was fitting I used to come through with the to ... n't rock like it used to rock Back door nigga I refuse to knock I beat a nigga up out his shoes and socks(x2) Standin' amazing hit you in the brain Get with Snoop ... ll'em with class toast to the boogie while you fill up your glass So quick so fast No razzmatazz I'm just an eastside nigga With my gangster ass twenties I used t ...
67 1.No Frauds tack? Lil Boogie down basic bitch thinkin' she back Back to back oh you mean back to wack?'Back to Back'? Me and Drizzy laughed at that Th
68 1.ShETHER ds to the back state greens Daily News'Her career's over''She was kinda stupid' But you saw a opportunity'cause you a opportunist Left your Da ... y future got this bitch goin' backwards Been through mad crews you disloyal hoochie Now all of a sudden you ... ochie Now all of a sudden you back with Drake and Tunechi? After he said you sucked his dick you ... said you sucked his dick you back with Gucci? Who next: Puff Deb or Fendi? You a A-list groupie And to be the Qu
69 7.Coolie High Gotcha Wide(Demo) from the boogie And shitting on them crabs cause they jive fake and woolly[Verse2- Sonny Cheeba] Yeah très shots of life for all night you di ... me in Cleopatra's casino See back in Coolie High jackingJitterbugs a
70 7.Summer Breeze ad when I back down back down You'll be seeing bombs over Baghdad. Sabotage and ménage with them assets Connect the dots make you reach the climax3D T3 ... ummer breeze blow!..bang bang boogie you don't stop You come into the' lean on and the cops knock... quick till they're breaking the door locks We're coming to th ... wn aphrodisiac just relax sit back prepare for the climax! Hook:(x2)
71 4.Groovy Tony Eddie Kane d need to back off Punk-ass cops them crackers want us with our black off Thug life nigga since'96 I wanted to gang bang Few years later I'm r ... ou witH your riders witH your backbone Can't fold figures I make deposits witH tHe gold grinJeans look dirty I lift tHe CHevy witH tHe rims on All bad bitcHes tHe ... k around now you're Hellbound boogie down BullsHit I won't allow slang a bird every Hou' Smack a nigga witH tHe Heat Contradicting now you peace Leave you triple ...
72 5.Watch The Sound So niggas back up yo I'mma set it Fuckin with me you won't live to regret it I don't fake moves I break peeps I'm takin niggas gold chains the ... me from the Bronx and not the Boogie Down Niggas don't ever come and front in my part of town See everybody knows my pedigree There ain't another motherfuckers th ... try to catch wreck Smack the back of your neck and take your youth corps check I make more dough than Gregory Peck Never have to raise a fist I keep my stunts in ...
73 6.FlowJoe atch your back shit is gettin hectic I catch vibes like Count Basie sucker won't face me I'm so much flavor you can taste me I'm underground l ... in town Nuff respect for the Boogie Down I'm livin in the Bronx on a
74 10.You Must Be Out Of Your Fuckin' Mind e' Sucker back up a real motherfucker's on stage I shoot the gift like a motherfucking12 guage Niggas know I'm versatile No question I'm buckw ... hit I'm here to represent the Boogie Down Making niggas leave town be
75 12.Another Wild Nigger From The Bronx Bronx the Boogie Down battleground Uptown Turn smiles to frowns as I smack clowns around Shorts I don't take em bones I fracture and break So ... l assault of rap Stick lyrics back to back that'll pack to keep myself on wax Hot like an iron to defeat the kids you gotta keep tryin If you spread any rumors sayin you ... n Hip-Hop was born Uptown the Boogie Down If you bring your whole cre
76 13.Get On Up o now I'm back I got soul although I'm not black Pass the mic and I'm a spark it Cause I'm the hottest rapper on the market I used to shoot di ... nd Representing for the whole Boogie Down So don't grab the mic or yo
77 11.Argentiny Future-Back To The Future 211.Argentiny I'm straight outta pot piss Bought da yop and then flood my wrist Aquafina glacier got my n ... lpo and Richie Porter I'm ace boogie in his prime I make niggas bump
78 13.Gangsta Boogie(Ft. Tha Dog Pound) 3.Gangsta Boogie(Ft. Tha Dog Pound)[Hook Wale] Gangsta ... Pound)[Hook Wale] Gangsta boogie gangsta boogie Seen a gangsta pull out and all the gangstas ... pull out and all the gangstas boogie Gangsta boogie gangsta boogie I'm not a gangsta really but all the gangstas feel me Gangsta ... the gangstas feel me Gangsta boogie gangsta boogie Seen a gangsta pull out and all the gangstas ... pull out and all the gangstas boogie Gangst
79 2.Swerve…The Reaping of All That Is Worthwhile(Noir Notwithstanding) t it come back slow What you know?(what you know?) That it come ... (what you know?) That it come back slow It go out fast but it come back slow Nigga mind how you go keep your swerve in control'Coz it go out fast but it come ... oz it go out fast but it come back sloooooooooow[Hook: Cat SatisfactioBoogie woogie with your body feel free My mind loses connectivity Over the years and plenty of seas Wiggle move the cold in me(sayin ... the dance floor and you move
80 5.My Nene cks On my back Wrecking the balls Miley Cyrus on the walls My little goody goody Sugey ... s My little goody goody Sugey boogie Let's make us a movie[?]in Paris being careless with these Euros My baby so sweet bitch you like you was a churro I've never ... ck is you liking pics Text me back what the fuck is this Missed call who the fuck is Chris Why you keep doing me like this Baby sorry I take it ... ike this Baby sorry I take it back Fuck your shit i don't want your
81 8.Sweet Emily ws how to boogie Like a honky tonk queen But she tell me what is down and real She's a dancin' delight And to make me feel good If I need forg ... tural thing She can put right back on the right track. Oh she can lea
82 1.Bet On It Feat. A Boogie Wit Da Hoodie t Feat. A Boogie Wit Da Hoodie[Hook A Boogie Wit Da Hoodie] I got a trash bag full of cash yeah yeah I got my racks so I'm not even mad yeah yeah Get the dice nigga we ca ... se bitches on me I'm like'hoe back up' Where yo ass was at when I was broke? Now you want my D because I got it for the low I got cash now niggas mad now I just l ... got them commas yeah[Hook: A Boogie Wit Da Hoodie] I got a trash bag full of cash yeah yeah I got my racks so I'm not even mad y
83 12.Born To Boogie[feat.Justin Moore] 2.Born To Boogie[feat.Justin Moore][Verse] Well my momma met my daddy down in Alabama They tied the knot so here I am Born on the bayou on ... g to learn that I was born to boogie When I was eighteen I went to Hollywood I met Elvis Marilyn andJohnny B. Goode Got my guitar painted in the California sun A ... ll you right now I am born to boogie Well my name is Bocephus I drink whiskey by the gallon And I never ... key by the gallon And I never back down and I love a
84 1.Macaroni A Boogie wit da Hoodie-TBA (EP)1.Macaroni制作 Slade Da Monsta[Verse1] Nigga don't tell me what you want Think you calling shots? ... my nigga Nun but I know he be back[Hook] Bitches that I hit up in the DM never hit me ... hit up in the DM never hit me back Now they probably all up in my DM I don't get to check I could turn your girl into a demon boy don't get me mad Fuck around and ... hit up in the DM never hit me back Now they probably all up in my DM
85 1.The Devil's Bleeding Crown l & Let's Boogie1.The Devil's Bleeding Crown[Verse1:Michael Poulsen] Falling from the sky they're cast out from the heaven's light Dre ... d Lord Lord The horned one is back and he wants his crown![Chorus
86 4.The Gates of Babylon l & Let's Boogie4.The Gates of Babylon Awakening a goddess in the dark On a stake she's been hanging like a doll Tried to reach for th ... goddess lshtar and bring her back to life The tale of death and rebi
87 10.Seal the Deal l & Let's Boogie10.Seal the Deal Sold my soul and signed my name in blood Stole it ... ned my name in blood Stole it back now praying in the dark Fooled the devil begging for a fight Count the dollars make your bet tonight Feel strong like an oiled ... fight Seal the deal and let's boogie for a while Let's get groovy burning out with rage Seal the deal and let's do it all again Knuckles crushed My eyes no longer ... fight Seal the deal and let's boogie for a wh
88 11.Soul Musik sik制作 Boogie Man[Intro Siri] Please choose a playlist You've chosen'Big Scoob's Soul Musik Playlist'[Chorus: Krizz Kaliko] Such beautiful ... long as I'm in motion with it Back stab'cause the love of money is why they do it The OJ's really taught me how to love music Let the spinners make this ghetto ch ... dash how I have to row Then I back your boogie with that Inglewood front Chicken hawkin' blood walkin' Mac Dime's in the trunk Now it's me against the world
89 7.Rock with You mind Lay back and groove with mine You got to feel that heat And we can ride the ... that heat And we can ride the boogie Share that beat of love I wanna rock with you(all night) Dance you into day(sunlight) I wanna rock with you(all night) We're ... eat Then we're gonna ride the boogie Share that beat of love I wanna
90 8.No No No erfucking Boogie Lying to your homie man I thought I was your homie? But your ass is phony I'm cool by my lonely I don't need no friends All I ... Got trust issues Your quarterback always getting sacked You can't complete your connect don't fuck with you Can't hustle with you Oh-oh cause my money look funny ... with you They talk behind my back Borrow all my straps I just showed
91 3.My Shit(Feat. A Boogie) t(Feat. A Boogie)[Verse1:Fabolous] We on that Summertime Shootout2 now And I'm on D'usse number two now All she know is level up got her i ... We fuck it up then go get it back now Love when the baddies call me zaddy All you bitches upset call'em maddys Tell'em we ain't lackin' ya we got the rattys Got ... osé on some NY shit Fab and A-Boogie on some NY shit[Interlude: A-Boogie] In my bag now in my bag now What the fuck is that sound What the fuck is that sound[Ve
92 2.Brown Shoes Don't Make It ee in the back Of the City Hall mind The dream of a girl about thirteen Off with her clothes and into a bed Where she tickles his fancy All ni ... r a week to get him to go But back in the bed his teen-age queen Is rocking and rolling and acting obscene Baby baby... Baby baby... Cimmie then cakes uh! If I do ... ughter in chocolate syrup And boogie'till the cows come home Time to
93 3.Joe Turner's Blues was sung back in18 and92 There was a terrible flood that year People lost everything they had Their crops their live stock That means their h ... uld get happy and do a little boogie-woogie to
94 13.My Sound th us now Boogie got jungle on lock now I don't cut shapes I just cut riddim If it ain't Vybez I ain't fucking with it Rudeboys don't response ... ell a real sound man to bring back my ting[Hook:] My sound's the real
95 1.Birds and the Bees Taking it back to the old school vibes we be singing Cause it feels so good to be here with my brothers As we mash the tune from a style to an ... reJust pick up your booty and boogie some more[Bridge] We're reaching
96 13.Sativa(feat. Demrick B-Real& Zacari) I carried back home Got the Tangie from my Cypress Hill Family In high demand the Types and Strands Dispensaries be selling out like they be s ... ss this shit'Cos it's boo boo Backyard boogie we don't touch But I heard you d
97 8.Oh Thou Precious Nectar Filled Form(A Little Fart) t to come back over and over again.'Cause it's noon time it's a fine time and it's high time you lived your lifetime Well it's Sunday it's fun ... d Go see a good movie dance a boogie woogie Take a walk in this park
98 6.Starman I leaned back on my radio Some cat was layin' down Some rock'n' roll'lotta soul He said Then the loud sound did seem to fade Came ... d sound did seem to fade Came back like a slow voice on a wave of phase That weren't no DJ that was hazy cosmic jive There's a starman waiting in the sky He'd lik ... n use it Let all the children boogie' I had to phone someone so I picked on you Hey that's far out so you heard him too Switch on the TV we may pick him up on Cha ... n use it Le
99 6.Twin Peugots(feat. Big Body Bes Mac Miller) the seat back Put your feet up Roll my weed up[Bridge:] Why's it feel like my life is moving fast yo? Get your own don't worry about my cash ... on my absence man I just came back off of vacay manJust spent the whole fucking weekend up in Orchard Beach Living the fucking life I was out there Wildin Had you ... our moms on the motherfucking boogie board Doing all types of stunts But now I'm ... l types of stunts But now I'm back though Ain't shit changedJust came ba
100 9.Just Add Water ot a blue boogie board sticking out of the back And I think that sign we just blew

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】