魔鏡歌詞網

關於 be + there 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.房間 想念在這空蕩的房間 there's no you only me淚已蒸發成空氣把自己關在房裡封閉思緒 ... damn忘記怎麼 Be a man怎麼我的淚腺發達了一整夜我的世界坍塌癱在地上攀爬如果痛要分級
2 1.Oxygen o hard in beast mode向野獸一樣匍匐前行 All I Wish is the clock ... 樣匍匐前行 All I Wish is the clock be ticking in slow mo In a room with no exit在這個找不到出口的房間裡希望時間可以流逝得再慢一點 Not expecting things to ... 得再慢一點 Not expecting things to be like this從未想過一切會變成這樣 Time keep passing by歲月靜靜推移 Im just gonna slowly close my eyes我想緩緩閉上眼睛 Cant breath for now I might die
3 1.Whoo ike every beat kill it whoo屌不一般的走反的路在underground更c ... o看的是Ice Cube Friday So我分的出Side曉得啥Vibe You Fellas看老子拽我閃的是鑽的石辦的事賺的事 run it da run it da I feel到上帝來參觀我想要的未來詞放裡頭放裡頭 God Feeling我心裡面都已經徹底看清楚Money Come Money Go Running Man天 ... whoo enemy在哪裡 whoo like every beat kill it whoo屌不一般的走反的路在underground更chill的 wh
4 1.Passion Won't Decay s running beside you I saw fountain pouring all over you You're always on your way Your're passionate that won't decay I want to join you if I ... te that won't decay I want to become you if I may I should bounce won't let you down I will run through every town that you've passed walked around I'll ... 've passed walked around I'll be proud to follow you down your way The Galaxy is always ... your way The Galaxy is always there shining upon your way We cross the sea pu
5 9.Fascinated(feat. SupTiffany) l(在你的陷阱裡) be your toy(做你的玩具) Hope to fall in love ... 愛你心裡像個小丑) Be full Needy(想被需要) I want to live ya(我現在想離開) Don't want to ... live ya(我現在想離開) Don't want to be tied down by you(還是不想因為你冷靜) your kiss still burns on my lips day of mine is ... rns on my lips day of mine is beautiful(你的吻附在我的唇上讓我一天都變得美麗) Others will ... 吻附在我的唇上讓我一

6 1.Fire Rasmus Viberg、Steve Daly、呂易秋作曲 Rasmus Vi ... )rg、Steve Daly、呂易秋作曲 Rasmus Viberg Steve Daly編曲 Steve Daly感謝MT提供 The Dream don't fly Are you high? Listen ... on't fly Are you high? Listen there's something to say(Now I got) Wasted time You and I Don't ... ) Wasted time You and I Don't be no regular play(er) I know I shouldn't say this You're on the A-list Got me got me faded Pig's don't fly Don't want lie Now I got ... o say She go
7 1.愛你 ama陶山、 Kimberley Chen編曲 Skot Suyama陶山 I needed to leave you to see that I need you I wanted to hurt to ... need you I wanted to hurt to be sure I could feel And you needed proof that I'd come running right back You wanted to see if everything that I said was real我說了愛你 ... ualed love from the start And there it goes I kept a piece of you right in my heart Love must ... u right in my heart Love must be leading us to a beating But I'll take
8 1.塑造 reach it There goes shooting stars Positive I can catch it I run I hustle every day of my life Got something to say? You have every right His ... t them stars I could reach it There goes shooting stars Positive I can catch it I run I hustle every day of my life Got something to say? You have Every right His ... ords control my path Ambition Be my other half I run I hustle every d
9 5.Breeze(微風)(feat. PINAR) here I'll be(迷惑身處何處) Drifting alone(獨自漂流) Drowning ... 難辨) I can be alright as long as I want to(我可隨意安放自己 ... I(我) I'll be fine I I(我可自立生息) I can laugh it off just like how I'm used to(我可揮之即去) If you fall ... m used to(我可揮之即去) If you fall there's nobody there to catch u(若你隱秘) I I I(我) I'll ... I(我) I'll be fine(我可自立生息)你為什麼會那麼神秘來自哪個
10 1.深淵 reach it There goes shooting stars Positive I can catch it I run I hustle every day of my life Got something to say? You have every right His ... t them stars I could reach it There goes shooting stars Positive I can catch it I run I hustle every day of my life Got something to say? You have Every right His ... ords control my path Ambition Be my other half I run I hustle every d
11 1.Old Days son Crash There's a beating in my chest when I remember us Yea yea yea yea Love And my head is like a photo album saving up Yea yea yea yea I miss the way I miss the way I miss the way ... of the old days Cus we can't be there anymore Hate to see our memories
12 1.戰吼 Battlecry run loud beep不想這樣 but you gotta get up watching clips of re-runs like I'm on a fucking miss SEAN one has ... n a fucking miss SEAN one has begun to hear life's song打工吃飯 melodies repeat and then some one who can't hear the drum can't feel the chord he strums one who can't ... it takes two to tanGO where's there's life there's no zeRO making this shit on the east coast Soundin like the Far East tho bump this in yer headphones Let it grind ya cheekbo ...
13 2.Flier 應該聆聽自然的聲音 Because some things don't matter.還有陽光明媚(don't matter) ... t matter.還有陽光明媚(don't matter) There's nothing tangled.(don't matter)就像向日葵 Even at night it's lonely. Don't worry. Luck is coming. You're just a flier. Don't ... g. You're just a flier. Don't be afraid.Just fly up. Don't be afraid.就算未來可能狼狽汗流浹背 Let's use a littl ... 應該聆聽自然的聲音 Because some things don't matt
14 2.愛麗絲 的人在等著 But there is no one outside waiting for being responsible for this story她自己咬緊牙關撐了好幾年才改寫她的人生 She has gritted her teeth for years and finally changed her life她告訴我不要哭了 She tol ... 錯之分 Life is inherently bitter There is no right and wrong選擇你的選擇 Choices Your choices不要問值不值得 Don't ask whether it worthy or not這都是過程 These are processes你要更快樂 You s ... are processes
15 3.水(Water) ChainJust be waterJust be waterJust be waterJust be water It's from the heart from the soul where will it go向著左向著右她的全身透明卻一眼望不透仿佛出了竅的靈魂得心應手的遊走時而離開時而留守時而波瀾壯闊像在求偶向著低處流淌沒有片刻逗留就像球場上觸摸心跳的 ... tay the night or fade away So be waterJust be water用她清洗身上的泥土皮膚在呼吸礦物質沈澱成骨我敬畏她的
16 4.If Una Is A Cat enough to be there You are charming you wantfix it But that's how the world exist You are breathing you can against it You are strong enough to ... t it You are strong enough to be there(!
17 7.光速(Vocal Less) u love to be there?私の夢は...我的心電感應 Yeah那些錯誤被發現再重合在你我瞳孔
18 6.Do Something Good ositive vibes在積極的氛圍中 Always positive我們也能會變得積極 Bless the fans祝福粉絲們 Do something good while you can盡可能地積德行善吧 Don't tell me that tomorrow will co ... 有只是心中有愛便滿懷希望的前行 I'm gonna get there我就要達到頂峰 I'm gonna rise我就要升起 We gonna climb to the top of the mountain one rock at a time我們將會爬到山頂 Not gonna stop我們不會停下 Even if w ... e saga頑強的吉迪恩控制
19 8.Highest Heights 很害怕 I see beyond that mask that you always wear我看到的不只是戴著面具的你 All the wounds up under ... 著面具的你 All the wounds up under there the beauty of the secrets you don't want to share那裡的所有傷口是你不想分享的秘密美麗 I come to heal讓我來治癒你 I love the way you hug me its something real我喜歡 ... you suddenly your deepness I become aware當我試圖剝下你的一層面具我突然注意到了你的內心
20 1.sweetheart(feat. A fu鄧福如) nging out there supposed to shine and not hide不要讓悲 ... 要記得 don't be afraid of the fallen the SHIT someti

21 1.Stephanie ft you'll be back right? after a long day make sure you won't have a bad night hey you should make the song your lullaby when I'm not here stu ... Tiffany while your boy's out there gettin' money and you'll be home just cookin' for me Oh baby girl Stephanie call and tell me that you're alone I'mma go to your home let me call up your phon ... Tiffany while your boy's out there gettin' money and you'll be home just cookin' for me Oh baby girl Stephanie call and tel
22 4.If Only hing will be fine If only I was smarter But dumb enough to love May ... er But dumb enough to love Maybe you will love me The way I want you to You were not perfect but so wasn't I May ... ot perfect but so wasn't I Maybe it's not worth it let's give it a try You were the closest I ever got to touch the sky It's ... ver got to touch the sky It's been a long and lonely fall since our goodbye And I've ... ll since our goodbye And I've been falling falling falling e
23 11.Thank You evin Liao Becky Bliao Po-en andJakie Hey Hanes n Victor小雞 Erika書豪112F阿廖 everybody at Lights up Studio Brian and Zen Simon and Richard Everyone ... up the mic just like MCJin Maybe you didn't know I grew up with Fresh Prince Everyday everybody I get jiggywitit This aint no rap track No I aint trynna ... no rap track No I aint trynna be black(yellow skin) Im just having fun with it If you don't like it you don't have to fuck with it Cuz Im back back with our topic .
24 1.PARTY heat up. better call the firemen Yeah girl lemme see you Drink up This your new assignment I ... up This your new assignment I be jumping jumping off the floor Like there ain't no gravity Don't know where
25 2.Party Time heat up. better call the firemen Yeah girl lemme see you Drink up This your new assignment I ... up This your new assignment I be jumping jumping off the floor Like there ain't no gravity Don't know where
26 5.Pretty White Lies ave So if there is doubt put me out of my misery I know ... ut me out of my misery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ride On my way to make it right ... hinking you gonna leave So if there is doubt put me out of my misery I know ... ut me out of my misery I know there is something you're not telling me Are you falling out of love love love love When you go out every night are you thinking of ...
27 9.Perfume tch the vibe that you put on Cause you won't let me get too close to you Might not understand it but I know That I can make you change your at ... u can't throw me off So don't be running away don't be running away I might go too far But don't ... I might go too far But don't be running away don't be running away I'm gonna get(Sooo) Onto your skin like perfume You can't shake me off I'm gonna get(ooo) Onto your skin like perfum ... Yeah I'm on you like Always so(
28 11.Slow Down way In my bedroom trying to chase the dream All my mates are getting wasted Disregarded almost everything Spent all my time trying to make it ... met at university And I might be high But it's clear in my mind Everything I want is waiting to ... erything I want is waiting to be found Yeah it's crying out So I aint gonna slow down slow down I'm not gonna waste a day waiting for things to change When everyt ... erything I want is waiting to be found I won't slow down slo
29 13.NAMANANA the power There ain't no ceiling No time for stressin' just ... ng No time for stressin' just be your best And you'll have whatever you want Don't stop the music get louder Gimme that feeling These haters keep hatin but I keep on clim ... bi And I promise that you can be like me You gotta follow your dreams And when you hear talking don't think about stoppin' No don't you think about stoppin' naman ... stop till you feel the power There ain't no ceiling No time f
30 14.Give Me A Chance l me that there something is there'Cause I be'round like lookin' like One or two three Where you at can you come and take me To a place where it's just you and me And it goes ... hat you lookin' for And I can be this love and more We just gotta know that we just gotta go'Cause I I've ... we just gotta go'Cause I I've been on you Let you know how I feelin' I I'm over and through for you I'm runnin' runnin' runnin' runnin' out Runnin' runnin' runnin ... at I'm on m
31 15.Lay U Down if you've been feeling lonely when I'm not around You need some conversation when you're feeling down Then I'll ... you're feeling down Then I'll be there to hold you near And give you what you need and you know it's true Girl I'll ... you know it's true Girl I'll be touching you all over your body I'll break the law Can't stop it ain't enough No need to worry bout what I do I'll ... to worry bout what I do I'll be gentle yes it's true Girl I will love you til
32 16.Save You ke this a better place let's replace All of the hate that's in our way So tell me what is holding us back What's holding I really wanna make a ... ake it last forever And I can be there when you're feeling low When you need it the most So just take my hand and follow And we can save the sorrow As long as we're ... don't have to look away don't be shy now Even in the darkest place we can find our way out It's not out of sight if we just bring the light Then we'll ... st
33 17.Hold On t's right there inside of you baby you've had it it's magic When this life is dramatic Oh you gotta find it inside and get past it the madness ... you can feel it in your heartbeat When the world tryin to keep you down low You can love your dream or let it go You know what you want tell me what your waitin ... anna go Every day I'm feeling better than before Let's go come on Woo woo If you just ... o come on Woo woo If you just believe that the light will shine
34 20.Flavor me I will be there to love you Can I love you Wanna know how to make you mine I'll give you everything I'll show you what Your life could ... show you what Your life could be if you're with me I'll give you everything I'll show you what Your life would ... show you what Your life would be if you're with me I'll give you flavor All night don't stop I'll give you flavor All night don't stop I'll give you flavor All ni ... ou flavor that flavor I wanna be the one wa
35 1.Let Us Be The One >1.Let Us Be The One電影無雙插曲作詞陳心遙(Saville Chan)作曲戴偉(Day Tai) Let's ... ille Chan)作曲戴偉(Day Tai) Let's be the one To make a difference Let's be the one To do what can't be done Life is a hit and run We gonna be someone Life is to beat the gun Go see the midnight sun We got to know What is going to happen No need to wait Don't waste the time you're given We got ... wait Never go back where you begun Let's be
36 1.Will you MahamoudJaber+Nermin Harambasic作曲Jin Suk Choi+Siv Marit Egseth+Rabih MahamoudJa ... Marit Egseth+Rabih MahamoudJaber+Nermin Harambasic Do you feel alone wanna hide away All your hopes and dreams seem miles away Don't want the sun to rise and fac ... know you can make it through believe in yourself When you feel you can't go on give it one last try You'll not ... ve it one last try You'll not be broken forever Will you trust me will you try it Will you will you Can
37 1.Ants to the tribe inthe mist(跟著搖擺跟著迷霧部落一起高歌) do you feel like an ant?(你是否感覺像螞蟻?) Walking around late at night(夜黑之中四處張望) trying to ... at night(夜黑之中四處張望) trying to be alone.(試圖孤立自我) theres no deny that you belong to the things that shouldnt be known(不可否認你正屬於神秘的事物) and you find yourself in a crowd(然後你發現自己身處群眾之中) moving around singin
38 1.Come Here and I'll be there You know Ima slide to ya side if you need that You the brightest star in the sky& I see that If I leave Ill ... ky& I see that If I leave Ill be back Believe that! The one that I want She got her grind on Thats right let's ride ... ind on Thats right let's ride Better shine on The girl that I want She got her grind on Left- right Thats right ... nd on Left- right Thats right Better shine on Come here Come here Come here girl Come here le
39 1.On The Road(&JUDE) 彼此心跳 I'll be there for you Riding together with yo
40 1.飛將在 t was the best of times你從沒想過未來 You didn't think mu ... 見 However there were many that didn't say goodbye就永遠的離開 But left forever比飛翔更難是降落平安回來 Landing and a safe return is harder than staying in the s ... your decisions仍不更改 Will still be unchanged
41 7.Cloud9 You over there looking saddened and blue Forget about your problems and grab your dancing shoes and your MJ dance moves. Don't let all your f ... look like a fool just try to be you and don't let others influence y
42 1.從今以後 o you not being here used to being alone by myself每一次離開都是為了更堅強自己 every time I leave its for me to ... ry time I leave its for me to better myself需要些勇氣面對疲憊我笑著說沒關係我可以 I need ... 為知道生活並不容易 Because I know life is not easy因為知道方向還在尋 ... 為知道方向還在尋覓 because I know I'm still looking for my direction不管他們忽略我的努力 Even if nobody see's my ef
43 1.Sheep(Alan Walker Relift) re enough There's a monster coming from the forest ... or it森林裡頭 be careful bro破壞生物鏈危險 all around Attack pretend You don't know that's how the story goes沒人在意 now羊的腳印 wow就像是翻閱日曆很快就遺忘掉羊的本性 I'll put i ... 力努力再努力 Big thangs sure enough There's a monster coming from the forest Sheep gang glorious Run thru the city with a message for it Big thangs sure enough ... for it Big thangs sure enough The
44 1.Baby It's You ing right there.我看到了一位天使站在那裡 What should I do?我應該怎麼做 What would I say?我要說些什麼 I'm gonna find a way to ask her out.我決定要想一個辦法約她出來 And I approache ... 現她有一點點害羞 When I watched her amber eyes當我看著她琥珀色的眼睛 Girl then I say我要對你說 Baby it's you you got to know.寶貝就是你 How I wish I could ... know.寶貝就是你 How I wish I could be with you.你知道我有多
45 1.寒鴉少年 yu編曲鄭楠華晨宇 bernard zheng hua chenyu像一出默劇 just like ... play視線有霧氣 there is fog in front of me試探的證據 evidenc ... n暴曬很徹底 is being exposed thoroughly月光正坐下在禱告 sitting ... 候 trapped beast at the final round is waiting for ... 候 trapped beast at the final round is waiting for ... 祝 what is there worth celebrating來不及回顧忘記有歸途 did not have time to reminisce forgotten ... e

46 1.Man Without a Mission here and be for a while Will you get on and set for a few miles I'm a soul looking for a redemption Doesn't mean I've forgone about all my te ... a saint whose name has yet to be given Doesn't mean by that you're free to mock us Will I keep this any longer I'd hate any way else but To fall and fall and fall ... t ignore Can you lie here and be for a while Will you get on and set for a few miles With your own eyes see it fails With your own ears hear it crumbles With your ...
47 7.You Are you might be As day comes and day goes by Sun sets while moon rises Fire ends smokes arrive Love springs and love dies You're gone so as I Cau ... as I Cause you're not always there And you're not always there But you're not always there You won't be around not always If you are to become a shadow Away from the lights a deep shadow I'd ... the lights a deep shadow I'd be the one that stands between you and the sun And shape you into whatever sh
48 2.Pull Up think I'd be here Lost my way but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying to break free I ... ow I'm trying to break free I been losing my my mind I been drifting down down down I can't sleep at night ... n down I can't sleep at night Been going around round round Ay I was so lost confused Didn't know why who how to pull through In a world I thought I knew thought ... oo hard But I was a fool I've been going nowhere Need to know if
49 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) ark night becomes silent Leaving me alone When the night arouses the morning But regarding life Once we see more of the morning We will instea ... f the morning We will instead become more unaccustomed I circle the road of my dreams Which part did you see Which part did you dislike I am thankful to you for v ... ? Forgiving me will hurt will be a guise will make you hesitate No But I don't wanna let you down let you down Make you disappointed No Who can never ... disappointed
50 3.不缺 wuwu I'll be right there)就算孤單在一無所有的地方才能看到星星多亮不夠圓滿是缺了一塊的月亮才有退了潮的沙灘別只是去看那些遺憾別辜負那些傷看一部電影多幾遍忘記的片段就不缺走錯了方向繞幾圈經過的風景就不缺(wuwu wuwu)(wuwu I'll ... 經過的風景就不缺(wuwu wuwu)(wuwu I'll be your friend)沒有天黑在永無止盡的白天我們只能繼續失眠沒有雨天在一望無際的天邊失去看
51 1.DEBUT the curve there's a new bias on the block i know somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bo ... get noticed feel hopeless but beggin' thats just not cool cause guess what all you'll end up is lookin' like boo boo the fool they keep askin' why are you like th ... it a mood i reply in fashion being extra is what i do adopting sons and daughters left and right like i was mad now you see why Chance aint the only one to call ...
52 7.Me Instead奪愛 妳已有男友 But there's something in the making但似乎有種曖昧 Something going on ... ing但似乎有種曖昧 Something going on between us在我們之間發芽 Something you just ain't admitting讓你不敢承認 You're stuck in the moment妳被困在這現實 dont really know how you feeling已經不清楚妳心 ... e sweet talks that your man's been giving妳被他的甜言蜜語迷惑而失去了方向 ... 語迷惑而失去了方向 Be honest and ask yo
53 2.Unfulfilled ast years Become someone somewhat different Parts of us must remain the same Forever and ever ... ain the same Forever and ever There's no need for us to say anything It's meaningless When life is unforgiving I know that you'll ... nforgiving I know that you'll be there Why should people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams Why we hide for most of our lives Feelings ... sometime We must say goodbye There's no second chance There(!
54 1.Life ms get smothered by the realities Now go towards the dream You can ... go towards the dream You can be anything you want to be You can be anything you want to be Keep it up give it a shot Listen music from your heart. Show the dance from your soul. Through my music danceing spread LOVE Don' ... . Don't let the dreams get smothered by the realities Now go towards the dream You can ... go towards the dream You can be anything you want to be You
55 1.As We Believe wis-As We Believe1.As We Believe作詞 Cho Lewis作曲 Cho Lewis As we ... 詞 Cho Lewis作曲 Cho Lewis As we believe it you gotta see this you are my witness As we ... this you are my witness As we believe it you gotta see this you are my witness As we ... this you are my witness As we believe it you gotta witness you gotta witness As we ... tness you gotta witness As we believe it'lieve it'lieve it you gotta witness As we ... ve it you gotta w
56 1.You Are you might be As day comes and day goes by Sun sets while moon rises Fire ends smokes arrive Love springs and love dies You're gone so as I Cau ... as I Cause you're not always there And you're not always there But you're not always there You won't be around not always If you are to become a shadow Away from the lights a deep shadow I'd ... the lights a deep shadow I'd be the one that stands between you and the sun And shape you into whatever sh
57 6.沒著妳我衰 2012 I'll be there別擔心什麼 I'll be there baby I'm down for whatever and a
58 3.借 his can't be said The person who was blown away by the wind said that he did not love deeply. The person who was wet by the rain said he would ... by the rain said he would not be cold How many people will be covered in the boundless night? It is written in the eye he can't admit it. Lend a touch of goodbye to the evening sun Add a ligh ... by the rain said he would not be cold How many people will be covered in the boundless night? It is written in the eye he can'
59 1.Goodnight Goodbye our heart beating黃 When summer is gone I'll be sad and stronger When you leave I know you've never ... you leave I know you've never been close to me宋 I hope there will be one day you finally get your dream黃 I know since now you're my youth my memory I want to say good night to you Now it's time to s ... em like I can hear your heart beating黃 When summer is gone I'll be sad and stronger When you leave I know you've never ... you leave I know y
60 1.Pretty White Lies lloway on behalf of The Barn Productions Producer(製作人)Jason Zhang張杰 Nick Atkinson and Edd Holloway on ... Atkinson and Edd Holloway on behalf of The Barn Productions Radio Mars火星電台 I'm going out of my mind thinking you gonna leave So if ... hinking you gonna leave So if there is doubt put me out of my misery I know ... ut me out of my misery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ri
61 1.Waiting For You 憶遙望 Now i be there for you em listen當初的我太壞太自私沒有顧及到你感受I'm a bad man you are ... 沒有顧及到你感受I'm a bad man you are beautyfull you are wonderfull we are want to ... are wonderfull we are want to be the top of the world不知道你是否過得好嗎那個他對我和
62 1.Lights Out Sire gon be right out It's the night now it's time to lights out hear the rhymes out Sire gon ... hear the rhymes out Sire gon be right out did you make it pop yet? the money in the bank will ... t? the money in the bank will be money in my pocket we go way up real quick quick like a rocket Tommy gon spit real**** on your top set what you owe us pay back w ... hat** away-way just to feel sober I ain't say that word again I ain't get lower time to lights out I'll ...
63 1.苦行僧 could not be burn out燃やしても、盡きない野草がある還有撲不滅的野火 Wildfire could not ... ある還有撲不滅的野火 Wildfire could not be put out.消えない野火がまだある如果我沒猜錯 If I didn't guess it wrong間違っていないと你也肯定被賣過 You must have ... 間違っていないと你也肯定被賣過 You must have been sold.君が売られたこともあった你想要正經地活 You want t ... 世界は不正經
64 4.為你(For You)(feat. GALI) et enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. N ... 周杰倫和蔡依林 Now you feel my heart beating Down for you High for you Down for you High for you Down for you High for you Down for you High for you I try to keep you ar ... it Calling me right away I'll be on my way Down for you High for you
65 1.Almost Mature87' 奪目 You've been all around my mind你一直都在我腦中徘徊 Are yo ... 說再見啊 I'll be on my way to die.我正在走向死亡 I almost get mature我即將成熟了 I almost get mature.我即將成熟了 Now I'm on my own without you baby親愛的沒有你我現在只能靠自己了 I ... 羞愧又渺小 Yet all the metaphors withered like roses而所有隱喻都像玫瑰凋謝 May ... 都像玫瑰凋謝 Maybe it's time for me to fall.或許這就是我墜落
66 8.Libidream 空中 Let me be there for you for you.讓我為了你在那吧為了你 Releasing fears in your mind釋放你心中的恐懼 It's got to ... your mind釋放你心中的恐懼 It's got to be oh now or never.必須是現在噢或永遠不 Head on t
67 4.If Love(如果愛) the most beautiful sunshine to you I wonder how I can express my love to you no matter what it costs if love were time I would ... sts if love were time I would be willing willing to present my life to you if love were everything I would give you everything even ... ould give you everything even there's no return eventually i understand love can ... ntually i understand love can be anything as long as I am with yo
68 1.旺旺旺 n't wanna be rude可我有一些疑惑不知會不會不禮貌 ... 惑不知會不會不禮貌 There are a few things I don't really ge ... 現在你就明白了緣由 There are a lot of different traditions in the regions各地傳統不同 Yeah in the north people got coins in the jiaozi for the luck of makin ... th your love ones and all the best恭喜恭喜恭喜你 Congratulations congratulati ... ear健康富貴吉祥 Be healthy rich and lucky恭喜恭喜恭
69 2.Mack The Knife(Live At Blue Note Beijing) Blue Note Beijing” 現場錄音專輯2.Mack The Knife(Live At Blue Note ... k The Knife(Live At Blue Note Beijing)作詞 Bertolt Brecht、Marc Blitzstein作曲 Weill Kurt Oh the shark ba ... n作曲 Weill Kurt Oh the shark babe has such teeth dear And it shows them pearly whiteJust a jackknife has old MacHeath ba ... jackknife has old MacHeath babe And he keeps it ah out of sight Ya know when that shark bites with his teeth ba ... shark bites with his
70 4.Beyond The Sea(Live At Blue Note Beijing) Blue Note Beijing” 現場錄音專輯4.Beyond The Sea(Live At Blue Note Beijing)作詞Jack Lawrence、Trenet Charles Louis、Augustin Georges作曲Jack Lawrence、Trenet Charles Louis、Augustin Georges Somewhere ... is、Augustin Georges Somewhere beyond the sea Somewhere waitin' for me My lover stands on golden sands And watches the ships that go sailin' Somewhere ... ips that go sailin' Somewhere beyond the sea She's there watchin' for me If I
71 8.What A Difference A Day Made(Live At Blue Note Beijing) Blue Note Beijing” 現場錄音專輯8.What A Difference A Day Made(Live At Blue Note ... A Day Made(Live At Blue Note Beijing)作詞 Stanley Adams、Maria Grever作曲 Stanley Adams、Maria Grever What a difference a day made twenty four little hours Brought ... the sun and the flowers where there use to be rain My yesterday was blue dear Today I'm a part of you dear My lonely nights are through dear Since you said that you were mine ... What a difference
72 1.True Colors 心喪志 Don't be discouraged我懂你的 Oh I realize勇敢並不容易 It's hard to take courage茫茫人海中 In a world full of people不小心就會迷失方向 You can lose sight of it all ... why I love you所以別擔心 So don't be afraid盡情展現吧 To let them show最真實的你 You ... 得令人屏息 Are beautiful如同天上的彩虹 Like a rainbow秀出你的笑容吧 S ... 不開心 Don't be unhappy都快忘記 Can't remember when上次看到
73 1.Good Vibes er-Good Vibes1.Good Vibes作詞 Donny ArcadeJackson Turner作曲 Donny Arcade Good vi ... Turner作曲 Donny Arcade Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy good vibes This world make you wanna go and move something The negative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I
74 2.圓圓的月亮 th.有青色的山脈 There are green mountains灣灣的河流 with rive ... 多餘的行囊 Yet there's no more space能將妳們裝下 left to put you in.我站妳身旁 I stand by yours side牽著妳的手 hold your hands輕撥妳的長髮 flip your hair.喔美麗的眼睛 Oh! Look ... r hair.喔美麗的眼睛 Oh! Look at the beautiful eyes溫柔的身影 the tender silhouette和那假裝堅強的心 and the heart you've pretended to ... the heart you've pretended to b
75 7.三色彩虹 appear in there.紅色代表愛你 Red means love you黃色代表想你 Yellow means miss you藍色代表我們永遠難分又難離 Blue means that we can't take our love from each other fore ... ot to swing.讓你天天快樂 Let you to be grateful everyday.讓你天天年輕 Let you ... 輕 Let you be young everyday.讓煩惱將你忘記 Let you ... 記 Let you be forgotten by the annoying things.你說我的眼睛只能停留你的影子 You said that only your sha
76 5.Daydream(白日夢) s You are there on the plain desert The skyline is faint in a haze You are fading away with the gray smoke I know that I am gonna ... smoke I know that I am gonna be awake Daydream Wipe her tears Wipe h
77 3.I'm Here Waiting for You 所有 I Will Be There With You I'm Here Waiting For You~ ... a~ I Will Be There With You布拉格晚風比不上你的溫柔浩瀚的宇宙我願意陪你環遊你聽 ... 所有 I Will Be There With You I'm Here Waiting For You~ ... a~ I Will Be There With You lf You Like Me Please Tel ... 所有 I Will Be There With You I'm Here Waiting For You~ ... 理由 I Will Be There With You Woo~ I'm Here Waiting For ...
78 3.像風一樣 had never been in love曲折的夕陽負責格擋 The tortuous setting sun was in charge of warding off[the thought of you]讓委屈的感官無法釋放 So my sensory organs were ... 生長 Recently my wounds haven't been growing因為我躲在沒風的地方 Because I've been hiding in a windless place像風一樣 Like the wind你靠近雲都下降 When you approached even clouds descended你捲起千層海浪我躲也不躲往裡闖 You swirled up a t ... 像我們
79 6.See You Tonight mind I've been so caught up all this time Oh baby where are you? I want you by my side. I still got much I need to do Busy job Busy weeks Same ... aby dear I need to see you. Babe I miss you right now Tell me where are you now I'm just one call away I'll ... w I'm just one call away I'll be there for you and always That's nothing I care for more but To ... othing I care for more but To be with you Yes every day and every nig
80 1.Dream ll We can be a part of this journey to the sun when it comes up We were meant to ... it comes up We were meant to be there's nothing but love from the start
81 8.擺POSE girl she be a bad bae She sicker than your averag ... 請給我一個POSE There something you should know這張絕對不會Po
82 11.Until the Day all human beings lie against another lie Whisper broken promises ... r lie Whisper broken promises there we hide Try to make it seem alright What goes around again We'd ... t What goes around again We'd be running from the pain Finding shelter in the rain Lovers straying seasons changing strangers to lovers What comes around again Yo ... little face Would have always been in that way But hey You're never coming back never coming back I'll ... g back never coming back
83 6.我該走了 ust wanna be the greatest that anyone has ever witness go KEEP my head straight two knees and my waist thank god for that ... d my waist thank god for that therefore this made me solid when Im bal ... 刺激 to get there you gotta bite your teeth and dri
84 7.我該走了2.0 曲馬伯騫最初的選擇 become a男團 member華麗登場 called idol原計劃被舍讓我solo使我措手不及開始全新 ... 候開始抓狂 NAH theres a fire自己馬上釋放 boom oh pop是否ready f ... 姐姐) gotta be a sign一字一句開始one day one verse直到我能 wr
85 3.Face The Morning Sun ever stop believing in that unafraid of when I face the morning sun on my feet until I face the morning sun freedom fighter Imma face the morn ... breathing it don't ever stop believing in that Everything that they stole Each nickel they own Every slave that they sold into chains to pay for they gold Everyt ... body seeming to care; profits before lives They leave our bodies to die but who man and who God? Over dollars divided they rule us They're spreading rumors to try ...
86 6.Good Vibes >6.Good Vibes作詞 Donny ArcadeJackson Turner作曲 Donny Arcade Good vi ... Turner作曲 Donny Arcade Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes good vibes high energy good vibes This world make you wanna go and move something The negative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I' ... only messing wi
87 8.Growing Up In This World addition There's people living with nothing I get the picture Its bigger than individual lives and criminal minds Hypnotized by the televisio ... ing free market values How to be exploited101 and the house rules Communities are packed Latinos and Blacks No opportunity for ownership their people are trapped ... cause the loan was two months behind Sub-prime decency does not apply Ain't no competition when big business ... competition when big business being subsidized
88 9.Scent Of A Flower flower maybe thats where you got your name I sensed your prowess way ... ame I sensed your prowess way before I looked upon your face Baby I could see your misery I could feel your pain Lay your head against my chest again and everythi ... est again and everything will be ok Emotion's like a waterfall it always rains Sink into the ocean of my heart I'll wash your tears away I want to hold you in my ... u in my loving embrace You've been drinking steadily at least a cou
89 12.Whoa! e Cause I believe there's more to life than the cash money Hear the saxophone breaking the sound barrier Ask the Lord raw like barbarians In it from h ... oblivion But the rhythm will be here to stay A full blown rebel all the way to the bone marrow Put the fear of God in you like the Warsaw Ghetto It's on till my very last breath I'm crack the ... r gut like umbilical chords I been involved in this thing before the RZA was called Bobby Digital I twist dart
90 13.So Many Things Have I Seen acts read between the lines kid I remember promises not kept lies tricked us Innocent bystanders left ... d us Innocent bystanders left behind as hostages Far as the eye stretches profits from crime ventures I'm holding on by my finger tips So many wasted lives in thi ... lot For every road not taken there's a place and time Go and find it So many things have I seen Open my eyes they tell a lot about me Every day in the air that I ... it kid to understand it Lets b
91 4.原野有瞳山林生耳 o far' At there* the roll call at four Devil comes ... s along.」*there: Higashi Honganji is a Buddhist temple in theJapanese colonial period. During White Terror period it used to ... hite Terror period it used to be the location where they execute poli
92 1.We All Fall Down t's gonna be alright But she don't know why I cry at nights She says sooner or later the sun's gonna shine So wipe the tears falling from your ... tears falling from your eyes Because we all fall down sometimes And we could use a helping hand And when ... d use a helping hand And when there's no one by our side It's hard to see it's gonna ... e It's hard to see it's gonna be alright Now I've been told it's tough getting old Handling life all on your own When you
93 1.謎語 can stay there I call your name loudly Look forward to your reply I say What I say透過指縫的眼睛欺騙不再被好聽愛人揮手在致意充滿血絲的眼底欲語還休的秘密歷歷在目的契機怎麼才能把你忘記 Close my ... 怎麼才能把你忘記 Close my eyes I will be all right You were in my dream last night I'm sorry I can't leave you in my life It's time to say goodbye The girlfriend of mine ... mine Trust me everything will be all right Will
94 4.Candy Knife here I'll be there for you baby Nobody knows Nobody knows我醒過來撿起你的香味好像忘了問你是誰桌子上有殘留的氣泡水一個空杯抱著另一個半杯這個世界早已充滿candy的魔鬼在你視覺的死角裡面安然的入睡快來加強防備 get ready童話裡 ... you wanna come back baby I'll be there for you baby我在夢裡品嘗你的滋味你也沒有問我是誰你用酒
95 1.台灣有嘻哈 太機車 Don't be a jerk中國曲風詞彙硬體不同世界 Chinese style lyrics hardware a whole different world身價翻二十倍好多心得 Your value flips20x tons of reflections台灣公司直接搶 ... tions台灣公司直接搶人大戰是也 Taiwanese labels fighting over artists糖糖他們是誰妳先記著 Who the hell is this? Remem ... 記著 Who the hell is this? Remember the name Tangtang黑箱嫌疑?別參加啊若認為只是場騙局 the game is rigged?
96 21.Beautiful Trap(feat. MONEYEZ) rap21.Beautiful Trap(feat. MONEYEZ)作詞 BO$$X作曲 BO$$X Hook That's a ... 詞 BO$$X作曲 BO$$X Hook That's a beautiful trap That's a beautiful trap That's a beautiful trap you can never come back That's a ... can never come back That's a beautiful trap That's a beautiful trap That's a beautiful trap you can never come back g ... ay仿佛是停在馬路 beautiful trap devil在微信發圖 hey baby wander when you gonna come home may
97 1.I'll Be There 汪蘇瀧-I'll Be There1.I'll Be There<親愛的王子大人>網路劇主題曲作詞楊彤作曲 URBAN CLA6IX I'll ... 路劇主題曲作詞楊彤作曲 URBAN CLA6IX I'll be there Oh I'll be there I'll be there Oh I'll be there風吹向哪片海我站在這學等待等你向我走來 oh我的愛愛上你的那一天全世界 ... 過帶走傷 I'll be there Oh I'll be there I'll be t
98 3.You Are The One(Remake)(&Jill) yeah i've been done also many have complete way….. they all said that…have complete way…. but i always ... e complete way…. but i always believe like this what you make of it so let's start wild together[chorus] you're the one i've ... r[chorus] you're the one i've been looking for won't you come and be my lover you're the one i've been looking for i'm over sure there is no other[verse2] don't you want to like the a crazy guy don't you see me like t
99 1.Coming Home home now There never be another like me不論褒貶誣衊失意總是戰勝 Mr. B.I.
100 1.穿越太平洋 曾離開 Never be afraid有什麼好怕彼岸的燈塔衝破障礙到達 Cause I will ... 有什麼好怕彼岸的燈塔衝破障礙到達 Cause I will be there微光在閃爍黑夜被劃破你還在猶豫什麼呢永不要停留 across the Pacific heading for the Ocean Never ... c heading for the Ocean Never be afraid你將會習慣和恐懼為戰得到勇敢 Cause I will ... id你將會習慣和恐懼為戰得到勇敢 Cause I will be there你為戰而

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】