魔镜歌词网

bagema 】 【 歌词 】 共有 22笔相关歌词

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 14.Around My Way(Freedom Ain't Free) ig motherfuckin' garbageman If you ain't know you're part and parcel of the problem You say no you ain't
2 1.IJust Started Hating Some People Today ng things that a garbageman would not say And I just started hating some people today I just started want
3 12.Trash all my garbageman Haul my baby and all of his trash away I'm gonna call my gar ... ash away I'm gonna call my garbageman Haul my baby and all of his trash away I'm gonna call my gar ... ash away I'm gonna call my garbageman Haul my baby and all of his trash away I'm gonna call my gar ... ash away I'm gonna call my garbageman Haul my baby and all of his tra
4 10.Genius Next Door p their cars The garbageman were emptying the dumpsters Atheists were praying full of sarcasm And the gen
5 1.Soldierfied ed(Jumbo the Garbageman) Yeah Ladies and gentlemen classics blow off the runway Pregnant drums jam th

6 6.Hellohihey y制作JUMBO the Garbageman[Hook] I'll keep this brief it's nice to meet you Though I can't get past your
7 13.Skeletons s制作JUMBO the Garbageman[Hook] How you seen the ghost ofJohn? Long white bones and the rest all gone O
8 15.Me e制作JUMBO the Garbageman[Hook]{x4} You you me it's me? Me me you it's you[Verse One] I'm the product o
9 1.All Of This Ugly When my job was garbageman I'd go out and empty the garbage cans And i'd come upon some rotting remains
10 1.Boys in the Bright White Sports Car tan AndJerry the garbageman Ladadada Ladadada Da Ladadada Ladadada Da There they go The boys are really r
11 10.Flovilla Thatch Vs. The Virile Garbageman Virile Garbageman Listen to me baby i'm tired of talkin' to myself You've got a pair of jungle drums on you Oh and what a nasty mix42-24-3 ... r Flovilla I'm your virile garbageman She's gof the hump Ain't talkin
12 2.An Observation my brains to the garbageman Evil spirit behind my back Swampy days were made for m
13 3.Drum Murder PT2(feat. Horseshoe Gang) in my chops Play garbageman and trash talk get scratched off This black hawk will make you back off or bl
14 6.Drinkin' On TheJob ' on the job The garbageman got trashed The janitor got messy The taxi driver got smashed The waitress sh
15 4.Stress the curb but the garbageman dashed by Gross they're lingering fingering egos no heroes emerge in a cave o
16 17.Around My Way ig motherfuckin' garbageman If you ain't know you're part and parcel of the problem You say no you ain't
17 5.Garbageman(Live) )5.Garbageman(Live) You ain't no punk you punk. You wanna talk about the real junk? If I ever said(BEEP) I'd be banned'Cause I'm your ... d be banned'Cause I'm your garbageman. Well if you can't dig me you can't dig nothin'. Do you want the real thing or are you just talkin'? Do you understand? I'm ... o you understand? I'm your garbageman. Yeah now it's up from the garage and down the driveway. Now get outta your mind or get outta my way. Now do you understand? ...
18 4.Garbageman(Remastered) )4.Garbageman(Remastered) You ain't no punk you punk. You wanna talk about the real junk? If I ever said(BEEP) I'd be banned'Cause I'm ... d be banned'Cause I'm your garbageman. Well if you can't dig me you can't dig nothin'. Do you want the real thing or are you just talkin'? Do you understand? I'm ... o you understand? I'm your garbageman. Yeah now it's up from the garage and down the driveway. Now get outta your mind or get outta my way. Now do you understand? ...
19 1.The Boys In The Bright White Sportscar- Remastered tan AndJerry's a garbageman Ladadada Ladadada Da Ladadada Ladadada Da There they go The boys are really r
20 18.The Boys In The Bright White Sports Car tan AndJerry's a garbageman Ladadada Ladadada Da Ladadada Ladadada Da There they go The boys are really r

21 64.Keep On Truckin' 's the garbageman's blues We're running out of resources Running out of space Don't have room for all that waste You gotta compact it compress ... Oooh oooh oooh that's the garbageman's blues Oooh oooh oooh keep on
22 67.Hard To Compete it down with the garbageman-clown'cause it's a deal It's a noose It's news It's pennie