Mojim Lyrics

baby + money 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Pay Your Way In Pain have the money and the shelves were all empty So I went to the bank to ch-ch-check my checking The man looked at my face said'We don't have a ... t what do you want) You relax baby I I I wanna be loved(Pain shame)(Pray shame) So I went to the park just to watch the little children The mothers saw my heels a ... all the locks were changed my baby wouldn't see me Oh no you put your
2 6.LET IT GO up I got money on my mind is that a crime yo Don't wanna go back to the days when I was broke But girl you my priority(Woo) And I'll put your ... ut your heart way over me And money ain't shit if I ain't with you bae Give it all away just to get you back Can't put a price on what we had(Ooh) They say'Time i ... we had(Ooh) They say'Time is money' but money can't make no time(Make no time) Sometimes it's sunny but sometimes it don't shine(No it don't shine) And life is
3 12.PlayStation(!llmind feat. Buddy) e calling Money young but I'm rapping till I'm wheezy like I'm from New Orleans She don't understand the s**t it takes I'm going all in She ju ... you just gone end up stressed baby You know I'd rather be sitting her
4 2.Set ) And the money still blue(And the money still) And I still fuck with the w ... ) And thе money still blue(And the monеy still) Look huh(Let's get it) And the chain still icy And your bitch still like me(Icy icy) yeah If i ... sheisty look(Okay) Twerk lil' baby Come get this money put in work lil' baby(Work lil' baby) And the ass so crazy And I've been gettin' ... o crazy And I've been gettin' money I ain't never been lazy(Been lazy) uh Fuck th
5 5.PEACE OF MIND et to the money baby We both love these hunnids yeah Once I'm finished with my job ... Once I'm finished with my job baby girl Yeah I'm on my way I'ma cop you that new Pedro Garcia up on display You know I don't say things just to say things yeah(Oh ... nge you give me peace of mind Baby you could take all my time(my time) All I needed was a piece(All I needed was a piece) All I needed was peace(All I needed was ... e right now but I'm too young baby(baby)

6 8.RENDEZVOUS with you baby Keep up with you yeah yeah Put a range out it's your pain now Dealing with fame now'Cause your sweet like sugar-sugar cane now ... But I could tell you want my baby(baby) Yeah yeah girl I'm older than you You cannot play me you a ... you You cannot play me you a baby I'm not fooled by the money that you got(got) You're stillJenny from the mothafuckin' block(block) ... the mothafuckin' block(block) Baby yeah yeah you got money I got (
7 1.She Knows hing even money and desire Time last and time is running out ... last and time is running out baby Your time is running out baby I'm done time to get my own baby Time to get my own baby Time last and time is running out baby Your time is running out baby I'm done time to get my own baby Time to get my own baby She left me for somebody that I know It's time for me to go She brings out the worst of me Yep she knows She left me for somebo ...
8 1.Diamonds e all the money you want from me Hope you become what you want to be Show me how little you care How little you care how little you care You d ... gonna move in dark ways(Mmm) Baby you're so cruel My diamonds leave with you(Mmm) Material love won't fool me(Mmm) When you're not here I can't breathe(Mmm) Thin ... your chest(Mmm) Take all the money you want from me Hope you become what you want to be Show me how little you care How little you care how little you care You d ...
9 1.Money Maker 2 Chainz-Money Maker1.Money Maker(I've been just goin' crazy) Southern University(What's up with y'all) Alabama State(Yeah we back I'm back) FAMU(Shit ... to be back) Uh Now shake your money-maker Don't let that money make ya I shake that money-maker(Uh) Don't let that money make ya Oh shake your money-maker(Yeah) Don't let that money make ya Oh shake that money-maker(Tony) Don't let that money make ya baby(Let's go) Ye
10 1.Fade Away a. R'kuma Money way up but it's goin down Every time I hit the bank it's a new amount Ice water on wrist and she might drone Every bitch on my ... wn Holdin' you down It's a Go Baby we hittin' the road Back to back t
11 16.Babylon ica16.Babylon We only have the weekend You can serve it to me ancient-city style We can party like it's B.C. With a pretty sixteenth-c ... abble on Battle for your life Babylon That's gossip what you on Money don't talk rip that song Gossip babble on Battle for your life ... abble on Battle for your life Babylon Ba-Ba-Babylon Gossip gossip Ba-Ba-Babylon(Battle for your life) Gossip gossip Ba-Ba- ... our life) Gossip gossip Ba-Ba-Babylon G
12 7.Hallucinate 't got no money but I'm letting you know That I'ma love you like a fool Breathe you in till I hallucinate(Mm mm) Body make you silly make you ... ly make you do what I want Oh baby I can make it pretty I could strin
13 8.Affluenza s to reap Money money Ain't it funny honey When you get what you need ... ey When you get what you need Baby life is a breeze Money money Give me money money'Til I'm bloody bloody All these kids have got affluenza Going wrecking their daddy's Benza Crystal liquor cups and designer dr ... designer drugs oh oh They say money can't buy you no love But a diamond cheers you right up Give me none of your affluenza affluenza affluenza Every day's your b
14 7.Forever(ft. Post Malone& Clever) ? Bet the money on baby bet she don't leave me oh no See t
15 1.Father Of All... ount your money Huh-uh what's so funny? There's a riot living inside of us I got paranoia ... g inside of us I got paranoia baby And it's so hysterical Crackin' up under the pressure Looking for a miracle Huh-uh come on honey Lyin' in a bed of blood and ... y Lyin' in a bed of blood and money Huh-uh what's so funny? We are rivals in the riot inside us Uh-huh yeah I'm impressed with the presence of none I'm possessed ... me on honey Huh-uh count your money Huh-uh what'
16 1.Someone Said st stroke baby I'm a good swimmer(Phelps) Playin' with the gang you no member(Gang gang) I'm picky but my girl pickier(Pick) Press the button ... egular person(Aye) I pass the money in a circle(Pass it) Collect the money like a church(Preach aye) Bad bit
17 4.You Should Be Sad you with money drugs and cars I'm so glad I never ever had a ... 'm so glad I never ever had a baby with you'Cause you can't love nothing unless there's something in it for you Oh I feel so sorry I feel so sad I tried to help y ... l the hole inside of you with money girls and cars I'm so glad I never ever had a ... 'm so glad I never ever had a baby with you'Cause you can't love nothing unless there's something in it for you Oh I feel so sorry(I feel so sorry) I feel
18 1.Sum2 Prove Lil Baby-Sum 2 Prove1.Sum2 Prove You know Lil Ced that's my nigga I made him a millionaire fuck it we all rich I ain't tryna hav ... t I got a raw bitch Know this money bring envy you probably wan' be me but bro we can't beef'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believ ... ssin' me I got rich they need money they askin' me I was sittin' in jail they ain't look out for me Ones who need me them same ones who doubted me I been handlin' ...
19 1.Diploma t came up Baby girl she wana show me throat I hate you you always do the most Private plane I never ride in coach(boy you broke) ... ride in coach(boy you broke) Money on my Instagram I post(yeah I pos
20 8.Peta(Feat. Meek Mill) I got the money and power Now none of these niggas can see us I'm rocking furs on furs(Furs) I'm probably beefing with Peta I gotta pay her to ... r of hoes coming in I like my baby just curious I just ordered up a Rolls Royce truck with the Gucci interior(Interior) ayy When I was bending the block with the ... jet with my feet up I got the money and power Now none of these niggas can see us I'm rocking furs on furs(Furs) I'm probably beefing with Peta I gotta pay her

21 4.Juju Woman lty'Cause money makes the world go'round Money makes the blind man see Money makes the world go'round Baby let me set you fre
22 6.The Producer a-wishin' Money and the power they don't come without ambition Ah-mmm Mother hung them ... ition Ah-mmm Mother hung them baby pictures up Ah-mmm I was destined
23 1.Porsche(Feat. MØ) I see ya Baby I just gotta let you know I made dough-oh-oh-oh Take back all your love'cause Fake words ain't enough no I gave it all so emoti ... al But you only care how your money talks One rose layin' on your grave'cause You pushed everyone away but My mausoleum pretty like Versailles Man I played it out ... spent my love didn't spend my money'Cause I've been fantasizin''bout a Porsche Get that dough-oh-oh-oh I've been kneadin' kneadin' till I'm sore Till it grow-oh-o ...
24 3.Sidenote orld lil' baby you ready? I can see in your vibes as soon as you met me And this life is a test you better not test me I'm ahead of these nigg ... just got a check that's more money to flip Don't fuck with your ener
25 10.Weatherman know you baby like Yung Pinch She fake I can smell it on her stench Mental she like to grip like to clench She got green eyes she think that ... lack got a two-end blade yeah Money come fast from the west to the ea
26 12.Love Me nner More money more problems and the bitches get thicker Deep throat shootin' like a free throw Shawty she a freak ho that's my line Yeah I'm ... can't say I'm loyal for you? Baby maybe These niggas they hate me'cause they mad they ain't me So much hoes around me I'm getting so lazy I fuck with you ... tting so lazy I fuck with you baby as long as you make me Sooner or later I'll make you my ... ner or later I'll make you my baby Sooner or later I'll make you my b
27 16.Count Me Out m gettin' money now these bitches be around me(Yeah) I remember school niggas used to try to clown me(Yeah oh oh) I ain't even Spanish but the ... you can't get your bitch back Money yeah I get that Shawties yeah I flip that What you tryna do now? MBM I did that I got lotta city bitches wanna come through(Ye ... why I'm cocky Now I'm gettin' money now these bitches be around me(Yeah) I remember school niggas used to try to clown me I told her'Hop in the right side' Know t ...
28 1.First Things First(Feat. G- Eazy And Reo Cragun) uck it up Baby represent A nigga like me I'm a blessing Girl I'm heaven sent I can get you that new purse(Yeah) But you gotta put in work(Ayy ... t ain't second it ain't third baby(Ayy yeah) First things first they can all get the work I'm the best at my worst pull up in Suburbans Bitches all like brr Nigga ... work(Oh yeah oh yeah) Listen baby I'm hella tall I only fly first class I need the leg room Touched down in your city headed straight to your bedroom Chopped the ...
29 2.Turnpike Ike done got money everywhere nigga but particularly that Turnpike south It's really a blessing to a young nigga like Renzel Indictment on the wa ... ll y'all how much paper I got Baby what we living like? Twenty houses What else? Fifty cars Yeah what that make you feel like? Priceless ... make you feel like? Priceless baby Uh you live for me? Everyday You would die for me? Right now Uh double MG Turnpike real earner Ted Turner(Me) Whip it in the ki ... ese niggas some more shit
30 4.Summer Reign op down(H Money) Convertible music All I ask is that you hold it down for me'Cause you told me you would be my everything If it's love then ... everything If it's love then baby put it on me We could hustle this together you and me'Cause I told you I could be your everything If it's love then ... everything If it's love then baby put it on me yeah yeah Double M the logo let the hustle take it's course(Maybach Music) I let you fuck me once you wanna make m ... everything I
31 12.Running The Streets rn baller baby boy I be above the rim Quick step then I plant just like I'm Durant Payton Manning with the poems go look at the stats Went fro ... ep my queen close MAC11 dirty money on my prayer rug Say a prayer for
32 14.Maybach Music VI y allure? Money overboard kilos washin' ashore Paintings on the wall Versace down to the drawers Currency come in Crypto you know they tapin' ... gas legs crossed Talkin' long money but they conversation's short New accolades with women for me to toss They call it'the road to riches' regardless I had to wal ... r clothes and our right minds Baby ride me like a bumpy road to the h
33 7.I.F.L.Y. > This my baby This my Look Touchin' you slowly love how you hold me I was a player that was the old me I sent a prayer for something holy Got ... unless I'm next to you'Cause money just money'less I spend it on you Next to me when I'm with you you bring out the best of me God made you a twin but you the one I see But ... shoutout to Elisha that's my baby(Yeah yeah yeah) But if I wrote you a love song would you sing it? If I needed bail out of jail would you bring it?
34 1.Go Up Run that money counter baby Ayy who the fuck is Narquise? I to
35 2.Have Mercy ave mercy BabyJesus please save us I know I used up my three favors Back to sinnin' like a week later New car speed racin' Cop a crib need acr ... eded face closure This mellow money has a great odor These the things that I prayed over Sweet Lord please have mercy ... Sweet Lord please have mercy BabyJesus please save us I know I used up my three favors Back to sinnin' like a week later New car speed racin' Cop a crib need acr ... Sweet Lord please have mercy BabyJesu
36 13.Family Matters(Feat. Arin Ray) r and six Baby dad ain't really with that supportive shit I come to town iced-out with the foreign drip I got another cousin she the same age ... y different and basically Her baby dad beat her ass what I hate to see Her black eye as I cry that's a daily thing And here I am chasin' dreams Ignorant with blis ... shit When I was broke grandma MoneyGram'd me cash and shit And she wa
37 1.Sex Money Feelings Die REMIX 1.Sex Money Feelings Die REMIX Lyricist Sarah AaronsJames Ryan Ho DominiqueJones Verneisha Snow Lykke LI Timotej Zachrisson Dacoury Natche Il ... uber Thomas Edward Percy Hull(Baby don't you cry) And I'ma make you feel right( ... And I'ma make you feel right(Baby don't you cry) Don't you know I'm always by your side?(Ladies on my right) And I will look for you like every time(Sex ... k for you like every time(Sex money feelings die)(Sex money feelings die) W
38 1.Ferrari(Feat. Afrojack) They say money talks I got my money talkin' big like gimme the loot I might just give her the BenzJust for my ... give her the BenzJust for my baby just in the whip Might roll up a couple of grams Look at the stars look at the drip Black and red on the inside Got her bloody ... Diego Let's lay on the beach baby we smokin' that fuego I bought you a new I bought you a new Ferrari Only to say only to say'I'm sorry' Let's hop in the whip I' ... Diego Let's lay on the b
39 2.La La Land(Feat. YG) hosts Hey baby waste your time on me In California Hey ... time on me In California Hey baby waste your time on me In California La la la la la Yeah I met her at a one-oh La la la la la Now we at the same house party La ... la la If you wanna waste time baby Waste your time on me In California Hey ... time on me In California Hey baby waste your time on me In California Oh shit you goin' in the Hamptons I heard that's expensive Damn and you famous on Insta' Yo ...
40 3.WYA ? Did the money go straight to your head girl? Did you grow up a little too fast girl?'Cause if you did you can always go back girl She surviv ... ow where you at girl? Did the money go straight to your head girl? Did you grow up a little too fast girl?'Cause if you did you can always go back girl You can al ... ack You can always go back my baby ah She grew up don't know how she did it I think about her every day I miss her I really miss her Are you happy right now where ...
41 1.La La Land goals Hey baby waste your time with me In California Hey ... ime with me In California Hey baby waste your time with me In California La la la la la Yeah I met her at a1Oak La la la la la Now we at the same house party La l ... la la If you wanna waste time baby Waste your time with me In California Hey ... ime with me In California Hey baby waste your time with me In California Oh shit you born in the Hamptons I heard that's expensive Damn and you famous on Insta' Y .
42 4.ICE(Feat. Gunna& Lil Baby) unna& Lil Baby) It's Gucci Huh It's DropTop go Niggas say no cap but they be pretending(Huh?) FaceTiming my jeweler ask him what I'm spend ... udge'Yeah I'm guilty' Fuck my baby mama I can't let no bitch extort me(No) All this ice I'm rocking pray to God they don't deport me(ICE) Five with the fuck you Z ... s Royce truck all blue me and Baby ridin' down Slauson Last year I signed for six M's bitch can't tell me nothin'(Nope) My new bitch look like K Kim ass fat with ...
43 5.Love Thru The Computer(Feat.Justin Bieber) pow) Long money I don't even need a ruler('Wop) A big dog I ain't never been a poodle So much ice on my bitch she need a cooler(Brr Brr) And I ... dy fuckin' with the'Wops(Brr) Baby give me all that she got Share wit
44 17.Making Of A Murderer ut now my money got a vertical(It's jumpin') Started on the MARTA bus but now I drive convertibles(Vert) It's Gucci Mane and Murda Beatz and n ... up) strapped to an IV(Bah)'80 baby crack spread just like poison ivy(Skrrt) Without it where would I be? Sun Valley with the ivory(Damn) Ask how I survived it rea ... n't born with diamonds me and money wasn't Siamese Killed that boy with kindness delivery killers Chinese Let's have a moment for silence for anyone else try me S ...
45 3.Jealous st be the money'cause a young boy rich() You could drop a dime but I make it make sense Girl you coming home with me You the last number on my ... themselves(Played themselves) Baby I got an idea Let's be together fo

46 1.Chucky Cheese t up yeah baby jump(Ooh) Elephant foreign got that trunk in the front(Skrr-skrr) Whole private club with me ... r) Whole private club with me baby this ain't what you want When I touch down in yo city better have that fuckin' blunt(Skrr) If I ain't on your playlist you ain' ... g boy coupe(Skrr) How you got money stands taller than you(Wham) Yeah
47 2.Homicide even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika Slim Shady with rabies I'm foamin' at the mouth ain't nobody takin' me out Every single ... man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika Chika-chika-chika-chika-chika Slim Shady There's nowhere to hide we call this shit ... man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika Chika-chika-chika-chika-chika Slim ShadyJigga-jigga-jigga-jigga-jigga likeJAY-ZJig ...
48 12.Limitless Made more money than99% percent doin' it like spam Fuckin' hand reachin' up at night I do not give a damn Spend a lot to make a lot and then w ... in' man I'ma get it like that baby girl now tell me do you understand? I swear my only motivation is your elation I feel the sensation ... elation I feel the sensation Baby girl be patient my heart is racing
49 1.Homicide even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika Slim Shady with rabies I'm foamin' at the mouth ain't nobody takin' me out Every single ... man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika Chika-chika-chika-chika-chika Slim Shady There's nowhere to hide we call this shit ... man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika Chika-chika-chika-chika-chika Slim ShadyJigga-jigga-jigga-jigga-jigga likeJAY-ZJig ...
50 1.Nuk E DI e my type baby be my type I'll be by your side Babe veq ti je per mu nuk ka tjeter Un po du me kon me ty ton jeten Se ti je my type ... ty ton jeten Se ti je my type baby be my type I'll be by your side Nuk e di pse sjena mo me mu Kur e di se sa t'du Kur e di sa m'don mu Nuk e di pse sje me mu Kur ... e di pse sjena mo I got that money money money But they mean nothin' nothin' nothin' Se ti je my type ... hin' nothin' Se ti je my type baby be my type I'll
51 1.West Coast way this money look I'll be signed to Sony for years Micro-dosing'shrooms and I might just go pop a thizz They see that black'Rari they know ... y on the dance floor Blueface baby Yeah(Yeah a'ight) It's the face of the West Coast(Scoop) Been mackin' I got more bitches than PetCo(Been mackin') VVSs breakin' ... ildren) Used to be broke Cash Money got me healin'(West) You can't show me how to make a mill''til you make a mill'(Bop) Welcome to the West Coast this the best c ...
52 1.World Is Yours2(Intro) tin' more money I'm smokin' the Cali best(Woo woo) Ride on the biggest jet(Ride on the biggest jet) I got a bigger check(Woo) I used to call c ... t's the set(Woo) Ain't get no money you in debt(Debt) I was juggin' by the bench(Woo) I ain't even pay the rent(Woo) Make sure the ... y the rent(Woo) Make sure the money well spent(Woo) Now I'm all rich and wealthy(Woo) Pockets real healthy(Yeah) Ain't nothin' they can tell me(Nah) I'ma drip in ... ed to be(Supposed to be) It's (
53 2.Slide kin''bout money be quiet be quiet be quiet The fuck is you mad at me?(What?) This how it had to be(Had) Mama she proud of me(Proud) My bitch b ... dred) I was broke I'm gettin' money(Gettin' money) She gon' ride with me slide with me(Slide) Go'n and leave that fake love to the side ... ve that fake love to the side baby(To the side) I'm makin' investments stack it like Tetris Give me the neck know the rest go'n and exit They might just say I'm t ... right You ain't tal
54 10.Wrong Thing Run that money counter baby Ayy who the fuck is Narquise? Got the Rolls Royce it's a truck(It's a skrrt) Count a half a million dollars in the cut(Half a w ... if he guilty(Guilty) Countin' money don't you ever count me out(Yeah)
55 1.Look Back At It(feat. PARK WOOJIN) ends love money throwin' Ddrat da-da-da-um-da Let ... 지 Call Me Baby If you think of me always Call Me Baby이미알던건다잊어버려 Forget what you know alr
56 10.7 Rings ever said money can't solve your problems Must not have had enough ... lems Must not have had enough money to solve'em They say'Which one?' I say'Nah I want all of'em' Happiness is the same price as red-bottoms My smile is beamin' my ... t I got it I want it I got it(Baby) You like my hair? Gee thanks just bought it(Oh yeah) I see it I like it I want it I got it(Yeah) I got my receipts be lookin' ... ike phone numbers If it ain't money then wrong number Black card is m
57 4.ION(Feat. Smokepurpp) p getting money like aJew Choppa on me get smoked like aJuul(Toot toot toot too) Ooh ooh huh? Fuck a nigga bitch in the back of the coupe(Back ... And I gave lean to a newborn baby(Yeah) I don't need therapy bitch I ain't crazy(No) I don't need you I don't need school(Ooh) I pop beans I don't eat food(Yeah) ... counting bands out of state(Shmoney) I don't need you I don't need sc
58 10.Multi Millionaire(Feat. Lil Uzi Vert) Got your baby mama off a Tesla and she sniffin' white(White) Smash that bitch two times I ain't know that that's your wife(Ooh) And I got hun ... s is nothin' I'm gettin' that money I fucked your lil' bitch took her right out in London I'm gettin' these hunnids I keep it a hunnid You look at my chain and th ... bitch live out in Dublin get money I move with a drum and I buck lik
59 1.Bestie(Feat. Kodak Black) I love my baby you can't talk to her she rude as fuck Go Kodak go Kodak get ... as fuck Go Kodak go Kodak get money I don't fuck with rap niggas they funny Go Kodak go Kodak get ... y funny Go Kodak go Kodak get money I don't fuck with rap niggas they funny Go bitch go bitch go bestie(Go bestie) Can't fuck with these hoes'cause they messy Go ... ich) Double dutching with the money I be playin' with the bands Birkin bag Fashion Nova Cartier on the lens Every time we pu
60 4.Gnarly(Feat. Lil Pump) in Dasani baby let's get gnarly(Ayy) I get out my tail and I get out my body(Ayy) One two three let's get gnarly(Yeah) One two three let's get ... arly I ain't mean to hurt you baby I'm sorry Whippin' Ariana Grande I got iCarly(Yeah) I got white girl(Yeah) I got black Barbie I made the ladies dutty wine like ... But my mama told me save that money like I ain't got it My girl just asked me for some ... y girl just asked me for some money I told her I ain't got it And eve
61 5.ZEZE(Feat. Travis Scott& Offset) get that money nigga keep your heart I'm slidin' in a coupe ain't got no key to start I got the fire on me in BET Awards When your well run d ... me to a savage I'm a project baby now I stay in Calabasas Like I still serve fiends like I'm still jackin' I be sippin' on lean tryna keep balance Hit that Z-Wal ... diamonds like re-rock My lil' baby ride the dick like a seatlock When I stepped up on the scene I was on a bean When I jumped up out the Beam' I was in Celine ... out
62 11.In The Flesh Flesh Money talk these diamonds on my cavity Money talk Money talk these diamonds on my cavity Scoopin' up all my bitches out the magazine Cartier my sight virtual reality Hoppin' up out t ... don't let me down Nigga that money old just like I'm Redd Foxx Swear we still gon' turn up when the Feds watch Nigga ain't got no love ain't got no reasonin' ... o love ain't got no reasonin' Baby I switched the sauce up every seasonin' Turned up in a coupe they're goin
63 4.Rain Dance e(Woohoo) Baby girl Santa Fe(Ayy) She got that thing on her waist(Ayy) I got the band to play(wait) Come make a band today(Ow) Sitting up way ... she thick(Thick) I throw out money for designer(Designer) My Balmain
64 5.Lob tch a lob Money make her dance put you on a job Threw that bitch a lob threw that bitch a lob ... a lob threw that bitch a lob Money bag yo go keep a chain hundred bag Backwood if you really'bout that smoke Know your type only niggas that ain't broke Dance in ... ike I coulda went to Duke Lil baby it's just right'cause she demand Walk it like I talk it in these Vans ah yeah Pop a wheelie with no hands put it in the sky Thr ... a lob threw that bitch a lob Money make h
65 6.Tomahawk sport and baby zoomin' Addin' fire to fuel man they just live illusions They ain't get no bread dog they can't have no gluten Me no lack me no ... ndred of them hundred of them Money like MJ the way that it spin Swear that these niggas don't want me to win Feel like this season I'm huntin' again Drop down to ... hat bag ooh with the medicine Baby girl don't wanna smoke Lookin' for
66 1.Photographs something money could buy Goodbye but it ain't With words there's only so many pictures I can paint And I'm running out of film now There's on ... st eat the whole world like a baby roof And you got under my skin All
67 3.247 me Mama's baby boy started blowin' up(up up up up) Left his hometown didn't slow down'cause he never fell far enough Headed out on PCH mm(oh y ... s just25(hey!) And he got his money right? So I told him'don't rush j
68 8.Livin' In A Dream l me) Ooh baby is anything real?(tell me tell me tell me) Ooh darling ha—I got nothing to lose(tell me tell me tell me) Nothing to lose(nothin ... ming on a cloud made of hands Money in my pockets Louis wallet in my
69 10.Anything More dy Got no money but I got all I need Got my city right behind me I know these streets we'll take it with me(Oh) We live it day by day No sleep ... t my drink got my weed Got my baby next to me Cheap champagne no Hennessy Pour it up and light them trees(Oh) Yeah we got bills to pay Live like we got it made(Oh ... t my drink got my weed Got my baby next to me Cheap champagne no Henn
70 1.If We Have Each Other 19 with a baby on the way On the east-side of the city she was working every day Cleaning dishes in the evening she could barely stay awake Sh ... on the day that she hoped her baby would arrive She'd never be alone Have someone to hold And when night's were cold she'd say The world's not perfect but it's no ... eart And they didn't have the money to afford a fancy car But they ne
71 12.Day One(Outro) goin' OT baby Trappin' with mud in the Phantom Hundred fifty thousand in Atlanta Double G's what I'm steppin' on I ain't ever had shit I want ... ne nigga I been tryna get the money for appeal Gotta stay down for yo
72 1.Use Me fe Use me baby Ha ha ha Shaggy! Can't put no money inna your bank Can't put no gas inna your tank Can't satisfy you with the length Nothing what him a do nuh mek sense Then how ... bag of excuse So just use me baby Or I ain't got no use Can't take you shopping in Milan Can't even put a grand inna your hand Nuh see the bwoy ah do you wrong E ... ng pon your left hand9 months baby inna prom Then what's the use If he can't make you happy And him missing when the rent is d
73 3.Tints(Feat. Kendrick Lamar) in' babes Baby Milo wants some Bathing Apes Niggas crying for less out here Do what I gotta do bruh do bruh Get up in my rear view mirror I ca ... tch I don't know you) But the money keep me runnin'(Uh but the money) I been in my bag adding weight Tryna throw a bag in a safe Giggin' tourin' chorin' raisin' babes ... tourin' chorin' raisin' babes Baby Milo wants some Bathing Apes Nigga
74 7.Smile Petty your mind baby What is it about my smile that makes you lie to my face? Let me ask this just what does it take to be the apple of your iris? H ... is somethin' of the past But baby girl your actions speak somethin' totally opposite And you have to pardon me'cause I am a dog you see And if you lead me to par ... at all He's out there chasin' money that's far too small Lately he's
75 9.Brother's Keeper(Feat. Pusha T) tertained Money came then it went away Lord see over everything(Over everything?) Am I my brother's keeper(Am I my brother's keeper) You know ... l an underground king but the money'sJason Derulo Sumo in the safe Cujo on the grill Diamonds in the face racing leather wheel To all my other field niggas you kn ... w I ever ever let you go) Huh baby(How I ever ever let you go) I'm ru
76 1.Woman Like Me ke me And baby just be mine for the weekend We can get a takeaway and sit on the couch Or we could just go out for the evening Hopefully end u ... ut the cheque I want all this money Seven Up go grip the TEC and leave all this bloody I-It's the Queen and Little Mix skated on'em sorry My daddy is Indian(Swish ... said)(A woman like me) Young money rrrr
77 1.ZEZE(Feat. Travis Scott& Offset) get that money nigga keep your heart I'm slidin' in a coupe ain't got no key to start I got the fire on me in BET Awards When your well run d ... me to a savage I'm a project baby now I stay in Calabasas Like I still serve fiends like I'm still jackin' I be sippin' on lean tryna keep balance Hit that Z-Wal ... diamonds like re-rock My lil' baby ride the dick like a seatlock When I stepped up on the scene I was on a bean When I jumped up out the Beam' I was in Celine ... out
78 1.Money Cardi B-Money1.Money Look my bitches all bad my niggas all real I ride on his dick in some big tall heels Big fat checks big large bills Front ... that I like more than checks(Money) All I really wanna see is the(Money) I don't really need the D I need the( ... really need the D I need the(Money) All a bad bitch need is the(Money flow) I got bands in the coupe(Coupe) Bustin' out the roof I got bands in the coupe(Coupe) Touch me I'll shoot(Bow) Shak
79 4.4EVER er Ranger baby you can call me Zack That's exactly how I flip the lyric rap acrobat That a wrap ready to attack heavy impact Nigga I'ma a thun ... I slide off the green like my money's vaseline The mood is Supreme th
80 6.DOPENESS ce Aye yo baby I'm super duper super dope oh I feel like I'm made of solid gold Aye yo ... I'm made of solid gold Aye yo baby I'm super duper super dope I'm supebaby I'm super dope I'm super baby I'm super dope I'm doper than a dope boy Make a lotta dough call me doughboy Rocking Yves Saint Laurent coat boy Control the wh ... dang dang diggy-diggy Aye yo baby i'm super duper super dope oh I feel like I'm made of solid gold Aye yo ... I'm made of solid gold Aye y
81 11.RING THE ALARM Pt.1 Pt.2 Pt.3 lluminati baby I'm god body The rapture like Blondie wakin' up zombies Wake up! Wake up wake up sound the alarm Revolution time has come Wake ... p the sheep for the slaughter Money over people while they reaching f
82 14.Purple Like The Summer Rain ya Making money grow'Cause baby you and I we fly(fly) Like leaves
83 4.Ring Ring ght Ubers baby I'm not coming to your house hah are you crazy? You said you were home But I saw on your story you're out till' the morning Not ... e you out somewhere with your baby? Hello? You there? Real talk you got me going crazy Hello? Are you there? You there? You there? Ring ring(calling late night fo ... you No more late night Ubers baby I'm not coming to your house hah are you crazy? You said you were home But I saw on your story you're out till' the morning Not ...
84 1.STOOPID with Take Money promotion Ay Take Money Promotion Give'em that new sh-t no fool sh-t Oh Yeah let's go DJ Lethal Lethal(Rough Rider) Tay Keith954 we live Take ... er) Tay Keith954 we live Take Money Promotion Tay Keith f-ck these ni**as up[Chorus] B-tch I'm silly Up them choppers sh00t your sh-t up let's get busy Drinkin' H ... in' brazy poppin' pillies S3x Money Murda shoutout all my blazing Billies(all my Billy) We in yo' city!(we in yo'!)[Verse:6ix9ine] Shoutout my ap
85 1.Money Right ee Rascal-Money Right1.Money Right Awwwwwwwwwwwwwwww shhhhhit Yeah yeah Raskit and Skepta Yutes in the end tryna get that cash Yeah goin' on dirty goin ... a penny up the wall Pick the money up off the floor You grip it you flip it Tell the plug you need some more Second time tonight Tell him you need a better price ... him you need the exercise My money right Wait till I get my money right My money right Wait till I get my money right(greaze)
86 3.Money Right s Me3.Money Right Awwwwwwwwwwwwwwww shhhhhit Yeah yeah Raskit and Skepta Yutes in the end tryna get that cash Yeah goin' on dirty goin ... a penny up the wall Pick the money up off the floor You grip it you flip it Tell the plug you need some more Second time tonight Tell him you need a better price ... him you need the exercise My money right Wait till I get my money right My money right Wait till I get my money right(greaze) My money right W
87 1.New Patek od but my money crip Got clap on lights no flick Can't take no pic no flick(no cap) Fuck that bitch in my new whip(skrrt) Her ass so fat can't ... miracle(miracle) Her last man money hysterical She from the six one nine Rey Mysterio(let's go) I'm the same nigga bustin' their stereo Yeah my boys on the block ... akra I will not pop at ya Put money on my head just for your album bruh Tell me lil' boy if it's beef I get to choppin' shit up like it's prime and treat you like ...
88 2.Livin' In A Dream l me) Ooh baby is anything real?(tell me tell me tell me) Ooh darling ha—I got nothing to lose(tell me tell me tell me) Nothing to lose(nothin ... ming on a cloud made of hands Money in my pockets Louis wallet in my
89 1.Dummies Weezy and Baby Lupe andJay-Z That mean I shoot you say miss excuse me Get her in tune and off The Cool kick push to your old lady yeah(heh) Ab ... er felt much yuh They chasin' money'til they taste blood Now ten year
90 4.My Boy(Feat.J. Cole)(Freestyle) hoop like baby word to a cup Thank you for your services invoicing all my haters Be sure to leave your armor and your woman penetrated I give ... th all that frontin' That big money talk should be reserved for those
91 7.The Stereotype ve been a baby father as well I got Gucci belts I'm Muslim And I rap like every other black boy up in the country And I ain't gonna rob nobody ... remember And when it comes to money I'm fucked yeah trust me I know See I hate asking her for ... now See I hate asking her for money but when I do iight cool look This is how it normally goes'Yo mummy I need some ... lly goes'Yo mummy I need some money' she'll say cool and go to the cashpoint on the road And take that ...
92 1.123 ou all my money If love was the currency If my back was up against it I'd swear on my property I know you ain't the one to gamble I bet you yo ... me If you want security Then baby invest in me You don't need to[?]
93 4.Black Dog . Hey hey baby when you walk that way Watch your honey drip can't keep away. Oh yeah oh yeah oh oh oh Oh yeah oh yeah oh oh oh I gotta roll ca ... h ah ah ah ah ah ah ah... Hey baby oh baby pretty baby Tell me what you do me now. Hey baby oh baby pretty baby Tell me what u do me now Didn't take too long b'fore I found out What people mean by down and out. Spent my ... ean by down and out. Spent my money took my car Started tellin' her f
94 12.PUSSY MONEY FAME >12.PUSSY MONEY FAME Pussy money fame(pussy money and fame pussy money and fame) Pussy money fame(pussy money and fame pussy money and fame) Pussy money fame(pussy money and fame pussy money and fame) Pussy money fame(pussy money and fame pussy money and fame) Pussy money fame What would you do for that pussy?(for that pussy) What would you do for that fame?(for the fame) What would you do for th ... e) What
95 15.BOMPTOWN FINEST ' There's money being made now so niggas started changin' And Game just dropped Documentary2 He got some bangers on there and what he talkin' ... as holla behind the scene And baby Buddha my Tree Top trooper Big homies don't love ya'cause they ain't say nothin' to ya But in real time the shit out here be to ... now I'm fucked up Spread the money out Pistol goes around come around nigga nunchucks Blow it once okay blow it twice you a dumb fuck I done took homies off the ...
96 13.So It Goes countin' money and it's hard to be the boss But somebody gotta do it(it gets so exhausting). Often with the bullshit but ... . Often with the bullshit but baby I been through it Enough for the b
97 1.Haha No One Can Hear You! get some money) Do you wanna see what life's like on The outside of your inner circle ... outside of your inner circle baby?(Get drunk and get some money) Misery loves company but you're Stuck in seclusion aren't you ... Stuck in seclusion aren't you baby?(So get drunk and get some money)'Cause even when the world calls out your name You answer from a padded room oh ... answer from a padded room oh baby Golden medal pressed against your face You usually
98 1.STARGAZING the Barre Baby(it's lit) Whatever I downed it got me goin' crazy(yah) Psychedelics got me goin' crazy(alright) I was hot as hell out in the he ... n purp feelin' like the Barre Baby(it's lit) Whatever I downed it got me goin' crazy(yah) Psychedelics got me goin' crazy(alright) I was hot as hell out in the he ... of faith Before no car notes baby girl she played the tourist guide Got the keys into my city now she know the rides Got new ... ow she know the rides Got new mon
99 1.If We Have Each Other 19 with a baby on the way On the East-side of the city she was working every day Cleaning dishes in the evening she could barely stay awake Sh ... on the day that she hoped her baby would arrive She'd never be alone Have someone to hold And when nights were cold she'd say[Chorus] The world's not perfect but ... eart And they didn't have the money to afford a fancy car But they ne
100 3.Famous tion Then baby that's perfection All the cars and the pearls and the gold in the world No it ain't for us All the stars and the lights and the ... n't for us No it ain't for us Baby you make me feel goddamn famous I feel so goddamn famous You take what you want Pieces of me and my soul and my heart You make ... ous Oh I I I don't stress the money Nothing's gonna stop me Yeah i know that you got me Oh I I I don't need nobody Don't need no one to watch me'Cause you're my p ...

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.