魔镜歌词网

关于 baby + i + will + play + in + hard 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.as if it's your last who you think you are to linger and play with my heart to linger and play with my heart my keeps pounding on my face is hot it burns my head'sinnin and my body's out of control boy your love is like gra ... trol boy your love is like grains of sand within reach then out of my hands when you play hard to get i like you more instead this heart won't let me go where i want to go can you feel it with every breath just how
2 5.Poker Face e they do in Texas plays Fold em' let em' hit me raise it baby stay with me(I love it) Luck and intuition play the cards with spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh oh oh oh ohhhh ohh-oh-e-ohh-oh-oh I'll get him hot show him what I've got Oh oh oh oh ohhhh ohh- ... mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling is fun when you're with me(I l
3 6.DARE TO BE 官恩娜-Being6.DARE TO BE Ella It's hard to be yourself sometimes don't wanna be hated don't wanna be what they want you to be this is for the people who dare to be dif ... sometimes life is like a labyrinth but that happens when your not playing your part and being another one blaming the government that's easy comparing of finding value of equivalent yo that ain't easy like multiplication in japanese without com
4 3.Poker Face e they do in Texas plays Fold'em let'em hit me raise it baby stay with me(I love it) Love Game intuition play the cards with spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh oh oh oh oh oh-oh-e-oh-oh-oh I'll get him hot show him what I've got Oh oh oh oh oh oh-oh-e-oh-o ... muh) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling is fun when you're with me(I lo
5 12.Where The Hood At l Simmons Hardy Antonio Dean Darrin[DMX talking] Aiyyo ya niggaz must be outcha fuckin mind Thinkin dog can't pull another motherfuckin rabbit out the hat Nigga I ain't gotta check out my motherfuckin sleeves you bitch ass niggaz Fuck is y'all niggaz... Y'all niggaz just th ... niggaz... Y'all niggaz just thinkin I'm sittin around doin nothin? Oh my God y'all niggaz can't be serious[Chorus: DMX- repeat2X]

6 16.Listen To the Music el it growing day by day(E)People getting ready for the(C#m)news Some are(B)happy some are(A)sad Woah gotta let the music(E) ... ad Woah gotta let the music(E)play. What the people need is a way to make them smile A ... is a way to make them smile Ain't so hard to do if you know how Gotta get a message get it on through Oh now momma gonna let the music ... now momma gonna let the music play Oh oh(C#m)oh listen to the(A)music Oh oh(C#m)oh listen to the(A)mus
7 9.Listen To the Music el it growing day by day People getting ready for the news Some are happy some are sad Woah gotta let the music ... sad Woah gotta let the music play. What the people need is a way to make them smile A ... is a way to make them smile Ain't so hard to do if you know how Gotta get a message get it on through Oh now momma gonna let the music ... now momma gonna let the music play Oh oh oh listen to the music Oh oh oh listen to the music Oh oh oh listen to th
8 5.Poker Face(Lady Gaga) e they do in Texas plays Fold'em let'em hit me raise it baby stay with me(I love it) Love game intuition play the cards with Spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh oh oh oh ohhhh oh-oh-e-oh-oh-oh I'll get him hot show him what I've got Oh oh oh oh ohhhh oh-oh- ... mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling is fun when you're with me(I lo
9 21.On The Floor(Jennifer Lopez) r Khayat、Kinda Kee Hamid、AchrafJanussi、Geraldo San ... r Khayat、Kinda Kee Hamid、AchrafJanussi、Geraldo Sandell、Bilal'The Chef' Hajji、Armando Perez[Jennifer Lopez] Let me ... Perez[Jennifer Lopez] Let me introduce you to my party people让我为你介绍我的 ... 你介绍我的派对子民 In the club... huh都在这舞池[Pitbull] I'm loose我就是我行我素 And everybody knows I get off the cha ... rybody knows I get off the chain大家都知
10 2.On The Floor-Jennifer Lopez(珍妮佛洛佩兹) z] Let me introduce you to my party people让我为你介绍我的 ... 你介绍我的派对子民 In the club... huh都在这舞池[嘻哈斗牛梗Pitbull] I'm loose我就是我行我素 And everybody knows I get off the cha ... rybody knows I get off the chain大家都知道我不受拘束 Baby it's the truth宝贝这是真的 I'm like ... it's the truth宝贝这是真的 I'm like Inception我就像电影全面启动 I play with your brain我能控
11 11.Poker Face(扑克脸) e they do in Texas Plays Fold'em let'em hit me raise it Baby stay with me(I love it) LoveGame intuition Play the cards with Spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh o-oh oh oh o-o-o-o-o-oh I'll get him hot show him what I've got Can't read my can't read my No h ... -mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gamblin' is fun when you're with me(I lov
12 2.Poker Face Grammy Nominees(葛莱美的喝采)-2010葛莱美的喝采(2010 Grammy Nom ... 喝采)-2010葛莱美的喝采(2010 Grammy Nominees)2.Poker Face Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah I wanna hold em' like the ... I wanna hold em' like they do in Texas Plays Fold em' let em' hit me raise it baby stay with me(I love it) Luck and intuition play the cards with Spades to start And after he's been hooked I'll
13 11.What's Beef? est Frank Baby We here(do you know what beef is?) We a ... o you know what beef is?) We ain't goin nowhere(do you know what beef is?) Uh-uh(ask yourself do you know what beef is?) Uh-uh uhh Ha ha ha ha ha check out this bizarre ... I put my key you put your key in money we'll be seein Will reach the fuckin ceiling check check it My Calico been cocked(uh-huh) this rap Alfred Hitchcock drop top notch ... fred Hitchcock drop top notch playa h
14 15.Key Largo All My Loving15.Key Largo Artist Bertie Hiins Wrapped around each other Trying so hard to stay warm That first cold winter together Lying in each other's arms Watching those old movies Falling in love so desperately Honey I was your hero And you were my lead ... your hero And you were my leading lady*We had it allJust like Bogie and Bacall Starr ... st like Bogie and Bacall Starring in our old late late show S
15 23.Reunited side Me minus you is such a lonely ride The break-up we had has made me lonesome ... p we had has made me lonesome inside I realize I love you cause I want you back hey hey I spent the even ... back hey hey I spent the evening with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learn ... uarrel was such a way of learning so much I know now that I love you cause I Need you touch hey hey*Reunited and it feel so good Reunited cause we underst
16 2.8 Mile Artist Eminem It's ok it's ok let the world get back this day Verse1 sometimes I just feel like quitt ... metimes I just feel like quittin I still mic why do I put up this fight why do I still write sometimes it's ... I still write sometimes it's hard enough just dealing with real life sometimes I just wanna jump on stage and just kill mic's and show these people what my level of skill's like but ... etimes I just hate life something ain't right hit the b
17 7.Rap Game D-12(Speaking) The Rap Game Hip hop101 The hardest9 ta5 you will ever have you can't learn this shitin no history book you ready to rap motherfucker you ready to sell your soul Ha ha ha ha The rap game motherfucker... Verse1 I'm lik ... ou should have slaved me as a baby behavin shadier the Wes Craven and you aint even gotta pay me I take pleasure of lay ... pay me I take pleasure of layin a nigga down daily you face me fuck its over you th ... u
18 8.You Wanna Be Me uh ohhhhh baby baby(uh ha ha ha ha) keep it thug and keep your heat na na na na Verse1 Now slowly th ... na na na Verse1 Now slowly thinkin of all the things that appose me I think of kings who died and rappers out to de-throne me(uh) before they crowned there head is cut off bodies is lay ... head is cut off bodies is layin dead in the street its so fuckin pitiful first they love me could be the bitch that even live with you mad at
19 3.Eminem-8 Mile le3.Eminem-8 Mile It's ok it's ok let the world get back this day Verse1 sometimes I just feel like quitt ... metimes I just feel like quittin I still mic why do I put up this fight why do I still write sometimes it's ... I still write sometimes it's hard enough just dealing with real life sometimes I just wanna jump on stage and just kill mic's and show these people what my level of skill's like but ... etimes I just hate life something ain't righ
20 6.D-1250 Cent- Rap Game (Speaking) The Rap Game Hip hop101 The hardest9 ta5 you will ever have you can't learn this shitin no history book you ready to rap motherfucker you ready to sell your soul Ha ha ha ha The rap game motherfucker... Verse1 I'm lik ... ou should have slaved me as a baby behavin shadier the Wes Craven and you aint even gotta pay me I take pleasure of lay ... pay me I take pleasure of layin a nigga down daily you face me fuck its over you th ... u

21 10.Nas- Wanna Be Me uh ohhhhh baby baby(uh ha ha ha ha) keep it thug and keep your heat na na na na Verse1 Now slowly th ... na na na Verse1 Now slowly thinkin of all the things that appose me I think of kings who died and rappers out to de-throne me(uh) before they crowned there head is cut off bodies is lay ... head is cut off bodies is layin dead in the street its so fuckin pitiful first they love me could be the bitch that even live with you mad at
22 8.Tupac- Temptations Mo Bee main drop that shit!'Heyyyy! Heyy-ayyaahhyy'--[Erick Sermon](Redman's'Watch Yo' Nugget')[sample repeats until first verse] You know wh ... e by the hand youknowhatI'msayin And uhh throw up that finger Ay yo yo yo throw y'all fingers up! Thug style baby Thug style y'know?[Verse One:] Tell me ... e y'know?[Verse One:] Tell me baby are you lonely? Don't wanna rush ya I can help ya if ya only let me touch ya If I'm wrong love tell me cause I get caught u
23 32.Reunited side Me minus you is such a lonely ride The break-up we had has made me lonesome ... p we had has made me lonesome inside I realize I love you cause I want you back hey hey I spent the even ... back hey hey I spent the evening with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learn ... uarrel was such a way of learning so much I know now that I love you cause I Need you touch hey hey* Reunited and it feel so good Reunited cause we unders
24 19.Reunited(桃子与香料合唱团) side Me minus you is such a lonely ride The breakup we had has made me lonesome and sad I realize I love you'cause I want you bad hey hey I s ... u bad hey hey I spent the evenin' with the radio Regret the moment that I let you go Our quarrel was such a way of learn ... uarrel was such a way of learnin' so much I know now that I love you'cause I need your touch hey hey Chorus: Reunited and it feels so good Reunited'cause we under ... united hey hey I sat here starin' at
25 20.Listen To The Music el it growin' day by day People gettin' ready for the news Some are happy some are sa-a-a-ad Woah gotta let the music ... a-ad Woah gotta let the music play. What the people need is a way to make them smile A ... is a way to make them smile Ain't so hard to do if you know how Gotta get a message get it on throu-ou-ou-ough Oh now momma gonna let the music ... now momma gonna let the music play Chorus: Oh oh oh listen to the music(ditto a couple of times mor
26 7.Bad Boy(English Ver.)(Bonus Track) Yoo YoungJin作曲Jonathan YipJeremy Reeves Ray Romulus Ray McCullough Maxx Song Whitney Phillips Yoo YoungJ ... ng Whitney Phillips Yoo YoungJin Who dat who dat who dat is Coming in the back back talking slick Tell me cuz I like that I like that Yea I know what to do with trouble Oh he don't he don't he don't know I can take em he ... head go toe to toe Oh If you play I fight back I fight back I'll show you who's ... ight back I'll show you who's in
27 2.I Wait(Japanese Ver.) l be standing still all day Don't you worry I'm ready Say it I wait突き放すまで You know I won't make you stay ... ou know I won't make you stay Baby I will be okay Say it Every time I try To leave I can't You got me Hang ... leave I can't You got me Hangin' Again Oh-no Whenever I ask Your answer's always vague I th ... our answer's always vague I think I'm goin' insane Baby I'm lost in a maze(I wait) Stuck the haze(I wait)知
28 1.Lemon i'm dreaming of like i'm coming home for something i forgot to bring with me now i sweep layers of dust off of my rusty memories there's a certa ... rusty memories there's a certain kind of happiness that doesn't happen twice that's the last lesson you taught me'fore you walked out of my life and the darkened past i hid from ... i hid from you not ever speaking of will remained darkened forever more if i'm without your love there's n
29 3.THINKING OUT LOUD et3.THINKING OUT LOUD作词 EDWARD CHRISTOPHER SHEERAN・AMY WADGE作曲 EDWARD CHRISTOPHER SHEERAN・AMY WADGE When your legs don't work like they u ... 't sweep you off of your feet Will your mouth still remember the taste ... my love? Will your eyes still smile from your che ... ? And darling I will be loving you'til we're70 And baby my heart could still fall as hard at23 And I'm thinking'bout how people fall i
30 41.BACK STREETS OF TOKYO e a plane baby here I go I'm gonna walk the streets of Tokyo The crowds of people and the neon lights The rock'n'roll days and the rock'n'roll ... e's a discotheque with a flashing sign There's a sexy girl gonna show you good time C'mon ... onna show you good time C'mon in the show's about to begin C'mon c'mon c'mon I'm on the back streets of Tokyo I know a little place but it's ... know a little place but it's hard to find Down the road that twists and th
31 6.RINGA LINGA(JPN Ver.) OT]6.RINGA LINGA(JPN Ver.)作词 TEDDY・SUNNY BOY作曲 TEDDY・CHOICE37・Boys Noize飞んでみなJUMPJUMP手を上げなビート合わせてみんな、そう揺れな感じるまま、踊ってよさあ、声を闻かせてよ My name is T ... azy(Pull up) Slow jam got you in trance Why don't you let yourself go and just dance Long as you ... go and just dance Long as you willing I'll take you away Wanna get high? just take my hands On the floor we
32 5.let go feat. Matt Cab y past behind and Let go... let go... let go... I know I gotta be strong You better know where you're go ... ou better know where you're going and know where you're from Better believe it ... you're from Better believe it baby let's go... You took me to a place that I could not forget No I can't help but keep it ... t No I can't help but keep it playing in my head I'm getting weaker and it feels so good inside Everything you do boy I'm wan
33 3.Poker Face e they do in Texas please Fold em' let em' hit me raise it ... d em' let em' hit me raise it baby stay with me(I love it) Luck and intuition play the cards with spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh oh oh oh ohhhh ohh-oh-e-ohh-oh-oh I'll get him hot show him what I've got Oh oh oh oh ohhhh ohh- ... mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling
34 9.Voice~acappella~ ill the rain comes pouring down on me As the heavens keep on cring tears of rain drops In this place where many dreams are lost So ... where many dreams are lost So hard to keep them alive(love love because of u) But we ... ove love because of u) But we will be all right as long as we stick together and stay side by side All that we have left for us to call our own this umbrella of l ... n this umbrella of love shielding us Even in these d
35 1.Hey Girl ith my racing heart? I'm different from other guys I'm really different I like you so much I like you so much what do I do? I don't know don't ... don't know what do I do? Now will you love me? The moment I first saw you I was speechless Your parted lips(okay) At first sight I was like ahh You're my style Y ... can you be so my type? What kind of guy would you like? Do you have a boyfriend? Should I pretend to be shy and talk to you? Would you see me as sexy? At the end ...
36 3.Poker Face e they do in Texas please Fold em' let em' hit me raise it ... d em' let em' hit me raise it baby stay with me(I love it) Luck and intuition play the cards with spades to start And after he's been hooked I'll ... d after he's been hooked I'll play the one that's on his heart Oh oh oh oh ohhhh ohh-oh-e-ohh-oh-oh I'll get him hot show him what I've got Oh oh oh oh ohhhh ohh- ... mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling
37 10.This L.U.V.-English ver.- AILI ft. Warren G . Keep trying to give me more and This L.U.V. make it feel the world. Money could never keep us so fresh I was crazy for music only wanted the ... usic only wanted the best wearing nothing but the coolest names from over the seas and it was fun we had no worries We could be anyth ... d no worries We could be anything and we could Fly Fly we could go down to the underground to ... go down to the underground to Play Play you could count it off to any Beat Make
38 9.Dilemmas and that in different colors too Work at home and have my ... too Work at home and have my baby too Being show biz and keep my privacy Be all that and yet be all this Why are there so much to choose they all look good to me Like if th ... to me Like if they are screaming out loud“Please please please choose me” Don't you dare tempt me no more I can resist Mom used to tell me I should have my limit ... I am greedy But what's wrong in wanting both this
39 2.round& round yc&JUJU I will go round and round til I find my baby... I will go round and round til I find my baby...初めて恋に落ちたあの日から期待ハズレばかり续いてても泣いたり泣かし ... かにいる my prince charming How many time we gotta play this game? How far we go to find the perfect mate? How come I only meet the guys so lame? But I still fall for them and it's a shame... How many time we gotta ... ame... H
40 1.声をきかせて 作曲山本成美 Robinさっきまでの雨はもう上がってアスファルト漂う街の匂いねえそっちももう晴れてる ... になる Yeah Since you went away hasn't been the same In my heart all I got is pain Could it be that I played a game to lose you I can't maintain Sunlight moonlight you lit my life realize ... light you lit my life realize in the night while love shines bright Cant let you go we're meant forever .
41 1.声をきかせて 作曲山本成美 Robinさっきまでの雨はもう上がってアスファルト漂う街の匈いねえそっちももう晴れてる ... になる Yeah Since you went away hasn't been the same In my heart all I got is pain Could it be that I played a game to lose you I can't maintain Sunlight moonlight you lit my life realize ... light you lit my life realize in the night while love shines bright Cant let you go we're meant forever .
42 5.This One(Crying Like A Child)(收回一切) is One(Crying Like A Child)(收回一切) How can I put this I.. I.. I.. I'm an ... I put this I.. I.. I.. I'm an independent woman I.. I've been crying like a child I just wanted you to know the person that I am More than any other of your fans I ... than any other of your fans I will love you for a thousand years Yours truly I a ... thousand years Yours truly I ain't gonna play it cool Let me tell you I've tried that already Everyday and every night Y
43 5.This One(Crying Like A Child) is One(Crying Like A Child)作词 Utada・M.S.Eriksen・T.E.Hermansen作曲 Utada・M.S.Eriksen・T.E.Hermansen How can I put this aye aye aye I'm an ... I put this aye aye aye I'm an independent woman aye I've been crying like a child I just wanted you to know the person that I am More than any other of your fans I ... than any other of your fans I will love you for a thousand years Yours truly I a ... thousand years Yours truly I ain't gonna play it c
44 29.I See You(Original Ver.) LEGEND ~Final Live~29.I See You(Original Ver.)作词Jewels・Rum作曲 GEE・SATOSHI HIDAKA321 Drop da beat!! who's gonna party ... p da beat!! who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!(HO! HO! HO!) all da fellas gonna party ... O!) all da fellas gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party hard!(HO! HO! HO!) who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna par
45 8.I See You(Original Ver.) e You(Original Ver.)作词Jewels・Rum作曲 GEE・SATOSHI HIDAKA321 Drop da beat!! who's gonna party ... p da beat!! who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!(HO! HO! HO!) all da fellas gonna party ... O!) all da fellas gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party hard!(HO! HO! HO!) who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!!(HO! HO! HO!) all da ladies g

46 3.I See You nna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!(HO! HO! HO!) all da fellas gonna party ... O!) all da fellas gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party hard!(HO! HO! HO!) who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!!(HO! HO! HO!) all da ladies gonna party ... O!) all da ladies gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party (
47 2.I See You nna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!(HO! HO! HO!) all da fellas gonna party ... O!) all da fellas gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party hard!(HO! HO! HO!) who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!!(HO! HO! HO!) all da ladies gonna party ... O!) all da ladies gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party (
48 1.I See You nna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!(HO! HO! HO!) all da fellas gonna party ... O!) all da fellas gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party hard!(HO! HO! HO!) who's gonna party hard?(HO! HO! HO!) HEARTSDALES gonna parhard!!(HO! HO! HO!) all da ladies gonna party ... O!) all da ladies gonna party hard!(HO! HO! HO!) now tell me who's gonna party ... now tell me who's gonna party (
49 3.歌うたいのバラッド it isn't hard at all pouring your soul into a song open your mind and everything inside don't think too much about it let the music take you over Ah moments pass on by I close my eyes and see our story Your smile your sorrow eve ... e Sometimes we lose ourselves in love And words will never be enough To show you baby exactly how it feels to know that you were the one I'm th ... w that you were the one I'm thinking about yo
50 10.You Got the Damn Thing he Damn Thing You got the damn thing I like You know you got the damn thing I like like I like You know you got the damn th ... e You know you got the damn thing I like damn damn thing You know you got the damn thing Papi fly as can be Lookin' flossy little daddy I see you Thuggin' with your peeps That's so sexy to me You're a dime piece like me Like what I see I'm gonna get it We can take it to my drop top ... t hooked up Little chick that (
51 4.My Boy(Feat.J. Cole)(Freestyle) Count me in Cole Right here? Nah not yet Yeah bounce bounce My boy my boy My boy my boy my boy Yeah right here? Ay look uh yeah ok Concrete s ... Ay look uh yeah ok Concrete since day one ain't no time to make up Ain't no top on that hoop like baby word to a cup Thank you for your services ... p Thank you for your services invoicing all my haters Be sure to leave your armor and your woman penetrated I give her back I hate her poof get out her hair I
52 16.HOUSTONFORNICATION NimaJahanbin PaimonJahanbin作曲Jacques Webster Rupert Thomas NimaJahanb ... bster Rupert Thomas NimaJahanbin PaimonJahanbin Mhm I might need me some ventilation A little vacation Houstonfornication M ... vacation Houstonfornication Mind redefine new renovations Space coupe back out of the space station Float around town do that on the daily How I'm supposed to feel safe? ... bitch is gated(yah) Yeah spendin' all my time up there gettin' faded(
53 9.Intuition Hits9.Intuition作词Jewel Kilcher作曲Jewel Kilcher&Lester A.Mendez ... Jewel Kilcher&Lester A.Mendez Intuition~~前奏~~ I'm just a simple girl In a high tech digital world I really try to understand All the powers that rule this land They say MissJ's big butt is boss Kate Mo ... butt is boss Kate Moss can't find a job In a world of post modern fad What was good now is bad It's not ... was good now is bad It's not hard to understandJust follow t
54 10.Love Will Come Around r>10.Love Will Come Around You know that I got a couple months out on tour wish I could see your face more but that's what FaceTime is for ... know your girls have been saying I'm a waste of time(oh yeah) But youin't been around a guy with a heart likeine(no way) I remember the day when I fein love with you any troubles you had side by side see them through I'd fight for your love promise we won't hit the ground don't yo ... he ground don't you worry now ba
55 7.ROCKABYE BABY(feat. ScHoolboy Q) .ROCKABYE BABY(feat. ScHoolboy Q)作词 ScHoolboy Q&Joey Bada$$作曲 ScHoolboy Q&Joey Bada$$ Yeah yeah I said niggas pop shit all the time Me I d ... p'cause they know I'm never lyin' Lookin' between the lines Feel like Ali in his prime As-Salaam-Alaikum alaikum salaam Peace to my Slimes and peace to my Crips Neighborhood police and they always on the sh ... evolution please stand up We ain't got no one to trust Time is running up feel the burn
56 25.Climbing r>25.Climbing When you come home to me I'll wear a sweeter smile And hope that for a while you'll... Okay thank you Thank you so much I'm ... ou Thank you so much I'm climbing uphill Daddy Climbing uphill I'm up every morning at six And standing in line With two hundred girls Who are younger and th ... d girls Who are younger and thinner than me Who have already been to the gym I'm wait ... ready been to the gym I'm waiting five hours (
57 1.Talk To Me Nice Fargo Season mood off in here Still downtown whole crew's up in here All the dogs with me make it hard just to move up in here Like is it the right time baby?[Verse] This is the right time Pour up a white w ... e right time Pour up a white wine All of these bands on me Like it's a lifel ... bands on me Like it's a lifeline Givenchy for all of my niggas We pull up ... r all of my niggas We pull up in slippers in nighttime Fuckin' bitches in
58 15.I Love You Forever and Beyond Eternity er is passing I'm looking heavier I know Lay down on my bed I look down my god my belly looks like ... wn my god my belly looks like Play-Doh I'm almost fifty I guess it's just the way life goes Yesterday I got back ... ife goes Yesterday I got back into my better exercise routine Laid off carbs walked a few miles I wanna be healthy and grow old I wanna look good to you the way you look good to me But I a ... ay you look good to me But I ain't twenty-five a
59 1.Sometimes feat. Dominic Gordon制作 DJ Khalil[Intro] You know most of these niggas ain't shit But when you find you a smooth brother... You know what I mean like but real good brother You better keep that nigga Because th ... ter keep that nigga Because things do change you know Sometimes...[Verse1: Nick Grant] Sometimes I wonder would you show love if I'm average(uhh) Such a good hear ... Such a good heart my surroundings just make me savage(uhh) Sometimes they won
60 12.Purple Brick Road ments Killing time making a name Wasn't about money or the fame Why hide the scars? It's who we are It's who we are[Verse1: Raekwon] Purple cloths on me s ... d and grace the sky Gave you wings to soar like you ought to Forever may not exist ... ught to Forever may not exist in the flesh but my music will All praises due to the Most High With my toast shocked the world wasn't Casper when I said I came through when the roaster blow ... through when the roaster blow
61 51.Get It Started keep guessing Laid back cooling naw I'm not stressing I don't chose them they choose me I'm like treasure Maybe cause I'm saner than y'all don't know I measure Maybe cause I symbolis ... leasure Take what you want no playing hard to get Oh you got it like that well let's see what comes next Take what you got let us stick our hands up ... got let us stick our hands up in the air Are you down to work? Are you down to work? Tell me if you ready cause I'm
62 3.Stay er-The Divine Feminine3.Stay Whoa whoa whoa whoa whoa Whoa whoa whoa whoa Whoa whoa whoa whoa whoa Whoa whoa whoa whoa Whoa whoa whoa whoa whoa ... whoa whoa Whoa whoa whoa whoa Will you stay just a little while babe?Just a little while just a little while just a little while ... tle while just a little while Will you stay just a little while babe?Just a little while just a little while just a just a little while Yeah hold up wait a mother ... Yeah hold up
63 10.Don't Ever Play Yourself on't Ever Play Yourself(feat.Jadakiss Fabolous FatJoe Busta Rhymes& KentJones)[Dj Khaled] DJ Khaled[Jadakiss:] Put them down count the mon ... e the work yeah That's the definition of a major key alert Another nigga gotta die won't be the first nah Won't be the last all we see is cash yeah Your real stor ... tory don't match what you rappin''bout(liar) So keep the movies in stop actin' out And I ain't talking'bout no watch or no cars neither Everyth
64 6.Shake It Fast cki& Mike WiLL Made It[IntroJuicyJ& SlimJxmmi] Must be nice Ear Drummers Sremmlife Mike ... e Ear Drummers Sremmlife Mike Will(Mike Will Made It) Rae Sremmurd UncleJxm in this motherfucker Bad bitches do it bin this motherfucker Let's go![Hook: SlimJxmmi] Shake it fast shake it fast shake it fast bitch shake it fast Don't be ... bitch shake it fast Don't be playin' when you see us see us spendin' cash Don't be playin' when you
65 7.Complicated girl You will be making my head whirl We need to be together'cause I could make it last forever Do you believe ... t last forever Do you believe in fate? Cause if not girl I can wait I can be your knight ... can wait I can be your knight in shining armour I can be prince and i could be your charmer If i'm not good enough I ... rmer If i'm not good enough I will try harder'Cause I'll be back around like karma I just want you to know I'v
66 10.Drunk& Conceited eited[Intro] Wale the diaries of a lexicon legend This shit the same walk that got me out these boxes The same shit I wanna see you make y ... own to fuck with a bitch who ain't live yet From cold nights in DC to summers on sunset[Hook] Wassup? I don't really need ya I just want ya See you got me fucked up know when I fuck with you ... up know when I fuck with you hard What you gon' play your cards yeah? Cause I fuck with you ... s yeah? Cause I fuck with yo
67 2.House of Spirits e been laying in this wreck since the dawn of days And it's been playing with my head in a million different ways I hardly ever get a minute to my thoughts alone Before they're clamber ... s alone Before they're clambering on the roof or making something out of bone Well since they made this their home It's no longer my own Now I'm not welcome ... er my own Now I'm not welcome in this house of spirits anymore baby
68 17.I Will Survive o17.I Will Survive I will survive I will survive I will survive I will survive They say death around the corner so I tak ... ath around the corner so I taking my aim It ain't no point in tryna smile shit I mastered the pain Lost everything I love what the fuck could I gain? Clip dead everyday I'm seein' shit ain't the same They told me hold my head up even if I'm ashamed Why everyone I love leave but som
69 5.S M B A L Trinidad James-The Wake Up 25.S M B A L feat. Lyric Wright制作 Young Fyre[ ... at. Lyric Wright制作 Young Fyre[Intro TrinidadJames] Trust me[Verse1: TrinidadJames] You think all these women faithful that's a facade You can get ... l that's a facade You can get played in this game going too hard She can have kids and a husband woring two jobs Still fuck another nigga damn that bitch got[?] Two phones two cars Too many wrong
70 8.Trade-Off that work hard play hard Make you quit that day job I smoked so much this year we couldn't even take a day off I plan to take a trip Want the money how ... lit Call my partners up we going up you slowing up I never judge we do indulge In truth I never touch this stuff One puff of that fluffy stuff shit hit me like a sucker punch Side effects ... e a sucker punch Side effects include mass paranoia plus the cotton mouth Down another bottle with m
71 12.Fire in the Booth Pt..1 r>12.Fire in the Booth Pt..1[Verse1:Akala] Yes I grew up on the dole ... la] Yes I grew up on the dole in a single parent family Been through a little bit of tragedy Yes I was around drugs and violence before the day that I started secondary ... it get the picture the rest ain't necessary Growing up got a little caught up but that ain't even half of my life Also given the knowledge of self That is all we actually need to survive If you saw me aged9 read
72 6.All I Could Do u Got Me Singing6.All I Could Do I had a show a few weeks ago its gett ... show a few weeks ago its getting harder and harder to sing and it is hard to focus on my guitar playing when inside a baby is kicking At first I was sad and scared cause this is all I know how to do thenJohn and Peter ... how to do thenJohn and Peter played standing up sometimes something will change and that change
73 12.A Couple Dollars llars[Intro Skyzoo] We just wanted to live They told us that count ... o live They told us that countin' up somethin' Seems the only way you can live Swear to God we just wanted to live They told us that count ... o live They told us that countin' up somethin' Seems the only way you can live[Verse1: Skyzoo] ... you can live[Verse1: Skyzoo] In love with a mattress that was somewhat outta place Where due to old habits it can double as a Chase Talk ... it
74 1.Déjà vu jà vu[Intro- Big Sean] Straight up Look[Chorus- Big Sean&Jhené Aiko] Remember all the nights we used to fall through Wonder ... we used to fall through Wondering why you don't fall through On the late late nights I used to call you Wonder ... ghts I used to call you Wondering why I don't call you And it's déjà vu Cause I been here with you I swear it's all déjà vu Cause we been here and we done this Wh ... ig Sean:] I know you been working way too hard An
75 6.Talk Show Show[Intro] Welcome back welcome back to the very very very late night show I'm your host like every night LB And uhhh we got two of the ... got two of the biggest stars in the world right now I mean we can't go anywhere without hear ... can't go anywhere without hearing their names Now you two usually keep it private but you're about to open up and uhhh I guess we'll start with you And tell us ho ... ou And tell us how you're feeling[Verse1-Jhene Aiko:] See I'm a
76 9.Barbary Coast(Later) Oberst-Ruminations9.Barbary Coast(Later) There's a dance hall there Where the sick folks go Like the olden days on the Barbary Coast T ... oast There's a barefoot child playing in the rain You can sell your wares even if they'hard In the great bazaar or the parking lot Cause it takes a while to know who to blame I might have a taste cause the first one's free And the checkout girl's got a th ... d the checkout girl's got a thing for
77 15.Supreme(Remix)(Feat. Fabolous Ma Big K.R.I.T.) I.T.)[Intro] First of all understand that she's a master at what she does And the fact that she's a master of what she does And the fact t ... 's degree And is mastered the ins and outs of this business The fact that she's doing all of that and giving me brain at the same time Is just to let you understand Masterm ... to let you understand Mastermind[Verse1: Fabolous] Is that your soulmate or your cellmate Do you fuck with him or are you stuck with
78 11.Broken Glass his Is Acting11.Broken Glass[verse1] Laying down in your arms I don't wanna fight anymore Rough sea ... wanna fight anymore Rough sea will be calm[I'm home while we weather the storm[pre-chorus] we fall down like dogs ... horus] we fall down like dogs playing dead Well our love's not worth playing chicken baby[chorus] I'm not discarding you like broken glass There are no winners when the die is cast There's only tears w
79 7.Copehagen e& Soundz[Intro] Late nightJ'adore tes late nightsJeremih tu me manques quand tu fais toutça XXXXX Ca me fait quelque chose[Chorus:Jeremih] Gi ... mih] Girl you know wassup we ain't talked in a minute Felt like I'm in love from the first time I seen ya Know you don't be up hit you up when I'm lit You know you the only one that I miss Dirty girl ... you show me lies All that textin' talkin''how you feel?' If you was on there you would make the top I pu
80 7.Having Kids Is Easy l7.Having Kids Is Easy[Intro Classified& Samples] Alright Word to my granny and my daddy and my mother Give me a sec No one said hav ... Give me a sec No one said having kids is easy[Verse1] Alright kids settle down Run ... Alright kids settle down Run into the other room Daddy needs a coupleinutes No more comin' the booth Shit it's hard to raise kids sorry shouldn't swear Well not around the young ... wear Well not around the youngins'
81 6.MFN Right 2 Chainz-ColleGrove6.MFN Right制作 Mike ... r>制作 Mike WiLL Made It& Zaytoven[Intro] Now that's crazy Now that's hard Mike WiLL that's hard See I ain't see it like that that's hard You hard bruh That's why that's why we been friends for so long bruh That's why I used to sneak you ... hat's why I used to sneak you in the club bruhJust for that reason right there bruh Aight bruh let me just freestyle some more cause this sh
82 3.Rock Stone ould not find place fi sleep Pot dem empty we haffind food fi eat Everyday we terrorize by soldier and police When the th ... soldier and police When the thing dem a drum and di thing dem a beat From dem a play cowboy and Indian and Chief From the first to the third straight up to seven street One th ... ight up to seven street One thing in a wi mind a fi trample di beast And make it in a life and inherit as the meek Better the s
83 9.Orangutan(featuring Tech N9ne Rittz Ces CruJL B.Hood& Wrekonize) tan(featuring Tech N9ne Rittz Ces CruJL B.Hood& Wrekonize)[Verse1:Krizz Kaliko] Get off the seat of my pants I wanna knuckle up and beat e ... kle up and beat em I'm antsy King of the jungle I beat a chimpanzee I never gave a s ... a chimpanzee I never gave a single fuck on a man see Never ran the city of Kansas banshee But I been around her a m ... shee But I been around her a minute and then I did it all I may not been all around the planet and then I'm f ... ound
84 10.4 Your Eyez Only ish Major[Intro] Yeah(For your eyes) For your eyes only(For your eyes) For your eyes only for your eyes only(For your eyes for your eyes) For ... only[Verse1] Hey niggas be dying on the daily It seems my dreams faded for far too long The consequences deadly Can't visualize myself as noth ... Can't visualize myself as nothing but a criminal Control the block serving up rocks and stay subliminal'Cause young niggas is hardheaded they letting off Fu
85 7.Open Letter Don Trip-In The Meantime 27.Open Letter[Verse1:] Skimm ... Open Letter[Verse1:] Skimming through this letter that you wrote It says I'm never there and our relationship is a ghost Say ... ur relationship is a ghost Saying as I'm fresh to death That shit shouldn't come with no surprise I can see she grow ... no surprise I can see she growing tired And trying to swim against the tide And I ain't got no feelings as if I was paralyzed And
86 4.Warning Signs ie BadAzz-In My Feelings. (Goin' Thru It)4.Warning Signs[Intro] Boosie Badazz Real shit[Verse1] Since I was a lil' nigga this dude was my homie Cops on the corner he the one who ... on the corner he the one who will warn me Never showed the lead but my momma say he phony I'm giv ... my momma say he phony I'm giving her the look like“yeah right that's my homie” Years past by made my money grew bigger Now these niggas ... grew bigge
87 3.God Fearin' Man Hank Williams, Jr.-It's About Time3.God Fin' Man Up and gone at the break of dawn Got coffee ... the break of dawn Got coffee in a thermos Pretty little thing that wears my ring Shes the fire in my furnace Tiptoe in and I kiss the kids Then it's off to make a liv ... ds Then it's off to make a living And on my way give a little thanks For the bless ... a little thanks For the blessings I've been given Day in day out sun up t
88 8.Lose Ourselves e're scraping at the bottom And I don't won't to play If playing means we're chasing our tales round and round again Ain't nobody winning We can't keep the pace Life can kick so ... eep the pace Life can kick so hard But we will make it all the sameJust for once I want us to break all the rulesJust for once let's go crazy like we used to do We've fallen ... we used to do We've fallen on hard times lately But we can still
89 2.Baecation She fell in love with the way I tasted I fell in love with the way she take it Go down on it girl I know you wanna taste it I took her on a baecation We a ... I took her on a baecation We ain't even really dating I spent a long time waiting Go down on me girl I'm running out of patience[Verse1] My name is Artist I can draw shit She be all up ... I can draw shit She be all up in my phone she just wanna start shit Shwill not leave me alone till I
90 1.Cinderella try1.Cinderella He say baby wetin be your name? I no go perambulate; I gbadun your figure eight He say ... adun your figure eight He say baby tele mi lole I want to enter the place ... ole I want to enter the place Baby mi je ka relate(baby mi je ka relate) Bobo o l'aya gan Iink I like your ginger To ba di after one shay you will call my number? Bobo o l'enu gaan I want to see you later(CHORUS-SIMI) L'oba ni C ... later(CHORUS-SIM
91 6.All I Could Do(Kimya Dawson) u Got Me Singing6.All I Could Do(Kimya Dawson) I had a show a few weeks ago its gett ... show a few weeks ago its getting harder and harder to sing and it is hard to focus on my guitar playing when inside a baby is kicking At first I was sad and scared cause this is all I know how to do thenJohn and Peter ... how to do thenJohn and Peter played standing up sometimes something will change a
92 5.Brilliant Disguise Bruce Springsteen-Chapter and Verse5.Brilliant Disguise I hold you ... liant Disguise I hold you in my arms as the band plays What are those words whispered baby just as you turn away I saw you last night out on the edge of town I wanna read your m ... ge of town I wanna read your mind and know just what i've got in this new thing i've found So tell me what i see when i look ... ell me what i see when i look in your eyes Is that you
93 4.Property of Spitkicker e La Soul[Intro] Control Control-alt Shift-command Command ... trol-alt Shift-command Commanding crowds Crowd option Vehicle option Instrument enter Quantity17 Play back Property of Spitkicker[Verse1: Posdnuos] Yo a slow burn we are Last long three-man act to wake up your thermostat Bl ... to wake up your thermostat Blind through the property line Creative minds crossover and back Scribble with a knife to earn that slice of life Cock back aim shot the
94 12.Is It Still Cheating till Cheating[Verse1] Answering machine says you'll be late again Third time this week And I know what you're do ... week And I know what you're doing To tell the truth it's a relief[Verse2] Cause that means she and I ... 2] Cause that means she and I Will have a little extra time And we won't be ... le extra time And we won't be in such a hurry But baby if we break each other's rules And play each other fools is it still cheatin
95 11.In a Perfect World ove11.In a Perfect World Ain't nobody perfect Ain't nobody perfect Ain't nobody perfect Ain't nobody perfect See in a perfect world it would all be so simple Sometimes simple isn't worth it Cause all the ... isn't worth it Cause all the hard times I've been through Made me the man I am today And I a ... me the man I am today And I ain't nowhere close to perfect But I'm perfectly f ... to perfect But I'm perfectly fine with that I'
96 92.Shotcaller Freestyle this Blowing hash looking at buildings feeling magnanimous The kid stacked up In magazines banana clips Mathematics flip digits no abacus Slash half-African ... no abacus Slash half-African Play it for your mans an'dem Arrest kidsplay high-top fades man on the plague the chest lit(?) The best ... gue the chest lit(?) The best in the chest the rib cage The birds sing this that and a third thing Early;7:30 Words will neve
97 2.Thinking Out Loud(Feat. Holly Campbell-Smith) ll2.Thinking Out Loud(Feat. Holly Campbell-Smith) When your legs don't work like they used to before And I can't sweep you off of your fe ... 't sweep you off of your feet Will your mouth still remember the taste of my love ... remember the taste of my love Will your eyes still smile from your cheeks And darl ... mile from your cheeks And darling I will be loving you'til we're70 And baby my heart could still fall as hard at23 And I'
98 4.I Bring Me 4.I Bring Me[Verse1] You talk a good game Say all the th ... alk a good game Say all the things that you think Think I wanna hear let me be clear When it comes to help don't trip I can do it for ya ... don't trip I can do it for ya baby and I do it for myself Understand I don't wanna be alone ... rstand I don't wanna be alone Play the back seat Take what ya give I just came so I won't[Refra ... e I just came so I won't[Refrain] Anything
99 2.Jackson Cage Bruce Springsteen-The Ties That Bind: The River Collection2.Jackson Cage Driv ... ion2.Jackson Cage Driving home she grabs something to eat Turns a corner and drives down her street ... er and drives down her street Into a row of houses she just melts away Like the scenery ... t melts away Like the scenery in another man's play Into a house where the blinds are closed To keep from seeing things she don't wanna k
100 7.Point Blank Bruce Springsteen-The Ties That Bind: The River Collection7.Point Blank Do you still say your prayers little darl ... l say your prayers little darlin' do you go to bed at night Prayin' that tomorrow everything will be alright But tommorow's fall in number in number one by one You wake up and you're dy ... one You wake up and you're dying you don't even know what from Well they shot you po ... hat from Well they shot you po

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】