Mojim Lyrics

baby + fortune + smile 】 【 Lyrics 128 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 4.The Season Carry Me you gonna smile when your date gets issued You know them feds taking pictures Your mom's in prison your father need a new kidney You family's ... sleeping on the floor newborn baby boy Tryna get my money pot so wifey wouldn't get deported Cursing the heavens falling out of orbit Tryna roll this seven tryna ... hole What's the meaning of my fortune meeting? When I crack the cooki
2 15.Foreclosures ur family fortune is forever what you stood on Sold dreams fantasies that put the hood on You reap what you sow and they speaking repossession ... l lessons These niggas always smiled when I came around They let you know my reputation when you in my town A real nigga you gonna know that by the contract Botto ... e with the last dudes Mafioso baby girl cash rules Every dollar accou
3 4.Little Bitty Dreams girls all smile and weep Think that someday they might have a boy like me And I'd remember playing baseball standing on the pitcher's mound Th ... e bright lights and find your fortune and fame But I met you and then I knew that your big dreams were done We'd settle down in the same small town and you'd swea ... remember you first told me a baby boy was on the way And everything
4 5.The Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
5 5.Filling Up With Heaven Heaven No baby no baby no baby no Filling up No baby no baby baby baby no Filling up No baby no baby no baby no No baby no baby baby baby no All the fortune that my luck had brought It couldn't even make me ... ught It couldn't even make me smile Without you life had seemed so A

6 3.Kiss Kiss Bang Bang o say. So baby kiss kiss bang bang. Da-da da-da da-da da-da da da. Put blush on my face give a ... . Put blush on my face give a smile for their sake This attention is hard to hate. Think of the ... is hard to hate. Think of the fortune you'll make My real self has to fade Now I'm starting to play their game. Oh we place memories for scavengers Now I'm stuck ... ter what they have to say. So baby kiss kiss bang bang. So I'll just kiss kiss bang bang getaway getaway. I
7 10.H.I.D.D.E.N. Agendas you hear? Baby you're just sittin here Through the jump you're kiddin me The past and you're resenting me This your agenda it's just a pretend ... nger spin it in here I mean a fortune in the earth Collided through the speaches Feeling's good good speakin forward then you go In and out the chosen few that's ... ome people hurt Don't let the smile fool ya'Cause you never know what
8 1.Treading Water ris Brown-Fortune1.Treading Water Oh oh-ohhhh* Oh oh-ohhhh You said I'm not giving enough But ... aid I'm not giving enough But baby girl I'm trying so hard to Keep up when you fear That I'ma always leave you lonely But you see that I want us to last forever A ... ust for one minute to see you smile I'm treading water I'm treading water Please don't cry cause your drowning me Oh oh-ohhhh Oh oh-ohhhh What do you say? What do ... ust for one minute to see you smile(!
9 24.Do It Again ris Brown-Fortune24.Do It Again[Verse1:] The memories we shared Could last a man a lifetime It's like truth or dare When you're there. ... I said I'll set you free But baby you told me to be honest Girl I need you here with me So we can do it again Do it again Do it again Do it again[Verse2:] A whol ... enough Cause I wanna love you baby Over and over And girl each time I See you shed a tear I wanna wipe'em all up With my kisses And make you ... p With my kisses And
10 1.Fortune Cookie l. 11.Fortune Cookie Your smile's is the only curve That can set me straight Did ever leave when Adam showed up Five minutes late I got a devil on my shoulder ... motions can be sweet and sour baby And oceans Can leave a salty taste I'm gonna crack you open ... aste I'm gonna crack you open Fortune Cookie Won't you tell me what's god tonight? Say Oh oh oh I'm felling lucky Come on honey let me see inside Say Oh oh oh Thi ... e the start of something real Fort
11 2.Execution t a grill smile on my mouth like cheese toast Who the fuck gon' beast most Set it up like oscar de la hoya out in East Slopes(?) Or somewhere ... my fortress I lost a fucking fortune Yeah visionary verse developer Celebrate? I get enough pills to kill a elephant And that's relevant I'm hiding in a dark ten ... there maybe you known player Baby could leave at any moment and I wo
12 7.Out the Door read your fortune I'd rather you just read the news So ... her you just read the news So baby here's the headline: Take your shoes and walk right out of the door Could you please just walk right out of the door? I want to ... ll be better off And you will smile as she confesses the love she does But I'm not that girl because You want to make me dinner I'd rather eat a piece of toast It ... a be married Yet So take your fortune Take you glasses Drive the car
13 2.My Lucky Day oom where fortune falls On a day when chance is all In the dark of fierce exile I felt the grace of your ... xile I felt the grace of your smile Honey you're my lucky day Baby you're my lucky day Well I lost all the other bets I made Honey you're my lucky day When I see strong hearts give way To the bu ... the weary hands of time Where fortune is not kind Honey you're my lucky day ... ind Honey you're my lucky day Baby you're my lucky day Well I lost all the othe
14 4.Closer to You Jimmy Fortune-Windows4.Closer to You The touch of you hand the ... br> The touch of you hand the smile on you face Time cannot touch all your beauty and grace I only wish I could make time stand still There's more to your heart t ... er to you Tear down the walls baby let go Let me look through your ey
15 1.The Girl From Carolina s a rebel baby shes the girl from carolina shes in and out of the plan always celebrating shes the girl from carolina shes everybodys friend o ... a shes in and out of the plan smile is never fading and shes........................ got pictures of them all she knows just who they are she took them where the ... ic did it again she saves her fortunes from her cookies and shes alwa
16 8.Growth And Development shit but smile in your face For the world why should I the only way I'mma get drafted Is by them baskets playing ball til I die Temperature's ... ng for one glock Focus on the fortune and the fame the glamour and the glitter Here now I ain't joking with you lames The money was the first love in my life Fell ... donna] I keep beefing with my baby momma And foul jakes to giving me
17 12.The Wife of Bath's Tale od up and smiled with the face of a raisin And sai ... e said“Oh baby you know I'm an old lady Decades over eighty; there's no way you can pay me Enough now take me before I go crazy!” And since th ... a person's actions not their fortunes So no more ill-inform class di
18 3.Captain Kirk es to the fortune and fame you are lookin' for. I mean the next generation ya' heard me? Are you ready?[Yes I Am!!!!]1st Verse:[Master P-- Fie ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Captain Kirk I wanna have yo' ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Captain Kirk I wanna have yo' ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Mr. Captain Kirk I wanna have yo ... Captain Kirk I wanna
19 8.Never Give Up o make me smile Never let me give up(Never let me)'Cause I've got family(I've got a family) And with all the strength in me It won't let me gi ... in me It won't let me give up Fortune lives but we are died But while we're here there's sacrifices ... we're here there's sacrifices BabyJune is off the war Watch little girls just turn4 No birthday cakes no candles litJust a photo of his family in his wallet Say w ... one of the flowers to make me smile(This that I have ins
20 1.I'll Never Do Better Than You your love baby I've already done the best I can do it's so true I'll never ever do better than you And one day I'm gonna hit a little bigger l ... even bigger check One morning fortune's gonna smile on me I'm gonna go even higher than I aim to be Wait and see But I'll never ever do better than you When it comes to your love ... ou When it comes to your love baby I've already done the best I can do girl it's so true I'll never ever do better than you No I'll never ever do

21 25.The Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
22 2.Scandalous(Stargate Radio Edit) g with us(baby) That's why you know you should be scared of us( ... ow you should be scared of us(baby) Non stop looks to kill Straight talk sex appeal One touch gives me chills and we ain't even close yet Rough neck all around In ... and you know I can't sleep No fortune your moves and you hypnotise me You got me trembling like a little ... ot me trembling like a little baby girl You're so special you're like diamonds and pearls You got me spinning and you got me in a
23 5.The Dreamer true So I smile when I need to look happy And do all the things they tell me to Yeah I'm a big self-made man And a fool who can't understand I ... understand I thought I needed fortune I thought I needed fame But all I need is to hear you Whisper my name If I could only make the future An extension of my pas ... ave I done I thought I needed fortune I thought I needed fame But all I need is to hear you Whisper my name I thought I needed ... er my name I thought I needed fo
24 24.Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
25 4.Little Miss Fortune ttle Miss Fortune Lyricist Mick Ralphs Paul Rodgers Ah little Miss ... s Paul Rodgers Ah little Miss Fortune hit me and I'm down Little Miss Understanding ran me out of town Ah little Miss Take she don't understand I'm in a bad situa ... s Freedom is bound to bring a smile Ah little Miss-ery ah has got to come and go I'm in a bad situation standing at the station Turning around'round'round yeah an ... id yeah yeah yeah little Miss Fortune hit me and I'm down Miss Under
26 16.Beside You skids And baby I'm beside you You run from the river when it long ran over you This is for you standing up to a bone chilling wind This is for ... e hope that it never dies And baby I'm beside you You run from the river when it long ran over you- Yeah This is for you waiting up though the call never came For ... e hope that it never dies And baby I'm beside you You run from the river when it long ran over you And now I'm running here beside you And now I'm running here be ...
27 3.Captain Kirk es to the fortune and fame you Are lookin' for. i mean the next generation ya' heard me? Are you ready?[yes i am!!!!]1st verse:[master p-- fie ... Captain kirk i wanna have yo' baby. Captain kirk can you save me? Captain kirk i wanna have yo' ... Captain kirk i wanna have yo' baby. Captain kirk can you save me? Captain kirk i wanna have yo' ... Captain kirk i wanna have yo' baby. Captain kirk can you save me? Mr. captain kirk i wanna have yo ... captain kirk i wanna
28 5.I'm The Cat e Cat Baby i'm around you enough to know when you're coming down And i am there with a ... ng down And i am there with a smile prepared to bring you around You're thinking that you've got me trained I'm aware of that But when you need your outlook chang ... you need your outlook changed Baby i'm the cat Baby i'm allowed to be late when i'm coming home You know i'll be there when i want to And you let me roam You think you've got me f ... n you want to twist and shou
29 5.Filling Up With Heaven heaven No baby no baby no baby no Filling up No baby no baby baby baby no Filling up No baby no baby no baby no No baby no baby baby baby no All the fortune that my Luck had brought It couldn't even make me ... ught It couldn't even make me smile Without you life had seemed so A
30 8.You Ain't Down 't homies baby You ain't down(chorus)(skee-lo)(you ain't down) I don't need your sympathy Your simple case of misery has caused me pain(you ai ... you would diss me again Is it fortune and fame that you persist to be around? I don't wanna see a ... e around? I don't wanna see a smile i don't wanna see a frown So now
31 14.Lucky Lucky Me so lucky baby Oh lucky to be loved by you And I wanna thank you thank you ... d I wanna thank you thank you baby For all the little loving things you do I got to tell the world about it I've got to stand right up and shout it Hey look at lu ... t it Hey look at lucky me Ooh baby ooh baby I don't mind stormy weather The rain no longer makes me blue And I don't care when my friends all get together And leave me out ... o good without you But listen baby as long as
32 4.Proof Soon our fortunes will be made my darling And we will leave this loathsome little town Silver bells jingling from your black lizard boots my ... om your black lizard boots my baby Silver foil to trim your wedding gown It's true the tools of love wear down Time passes A mid wanders It seems mindless but it ... ough reading glasses And your smile seems softer than it was Proof Some people gonna call you up Tell you something that you already know Proof Sane people go cra ...
33 8.All ThatJazz There's a baby blonde with cool blue eyes she wants to be Monroe For fame she longs that shining prize to be the star of a movie show All that ... om Famous party nights was my smile alright Shake those hands that may guide their ... se hands that may guide their fortune There in the game where the str
34 1.Burning Up ny-Fame & Fortune1.Burning Up Lyricist Brian Howe MickJones Mick Ralphs Ooh yeah Ooh I'm burnin' up I'm burnin' up I'm burnin' up for your lo ... art What kind of woman with a smile on her face Can tear your whole world apart hey I'm on fire I feel it burnin' up I'm on fire Ooh I'm burnin' up burnin' up I'm ... I'm on fire Why did you do it baby? Ooh I'm burnin' up I'm burnin' up
35 2.Chick On The Side(Remix) cares So smile child but keep your crocodile tears Go ahead go go boy! i'm going steady In loving arms this teddy is ready He fixed the table ... ected and calm He tells me my fortune and reads my palm With a suave taste i cannot embrace In a feeling of desire by the fireplace Love bandit i'm makin' it clea ... burn You say you're concerned baby you don't ear
36 12.Twentieth Century nge Gotta smile about it Gotta surf it out or drown In the twentieth century Some guy selling liberty You've heard it all before Let's take so ... o fame in eighty-four Lots of fortunes and Reputations to be found In the twentieth century Yankees lookin' east and west Before they cross the road It's Hollywoo ... bother me It's entertainment baby It explodes Let the K.G.B. deviseJ
37 6.Digital Bitch He made a fortune from computers She got more money than I've ever seen But she's a greedy emotional looter Keep away from the digital bitch K ... h lover The bitch is rich but baby pound for pound She's got a lot more to discover Keep away from the digital bitch Keep away from the digital bitch Keep away fr ... . She got a real professional smile But I switch over'cos she ain't f
38 7.Biscuit City make you smile And if i had a ticket I would stay in biscuit city for a while All the girls are in bikinis All the boys are in the buff With ... boys are in the buff With the baby in between and That makes three of us And the streets are all so quiet And the walls are squeaky clean I think you ain't been n ... a sigh If it were not for misfortune I would be in biscuit city by and by If it were not for mis ... and by If it were not for misfortune I would stay in biscu
39 5.The Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
40 10.The Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
41 5.Everybody Loves Me Baby Loves Me Baby Lyricist Don Mclean One two three four ... Don Mclean One two three four Fortune has me well in hand Armies wait at my command My gold lies in a foreign land Buried deep beneath the sand The angels guide m ... ed You see everybody loves me baby What's the matter with you? Won'tcha tell me what did I do To offend you? Now the purest race I've bred for thee To live in my ... ree Awaits the first born boy baby And my face on every coin engraved The anarchi
42 1.The Sad Cafe know why fortune smiles on some And let's the rest go free So maybe the time has drawn The faces I recall But things in this life change very slowly ... at way So meet me at midnight baby Inside the Sad Cafe Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby Inside the Sad Cafe
43 5.Past the Stargazing Season oodbye Oh baby goodbye goodbye No matter how many words we have to define Goodbye goodbye Oh darling goodnight goodnight No matter how many ti ... by your side I love you so Oh baby my emotions flow No matter how many failures how much sorrow I love you so Oh darling I just love you so No matter how many tim ... nd captured every moment Your smiles are always bright I'm glad to have such ... bright I'm glad to have such fortune Don't make this an illusion There are sti
44 4.The Sad Cafe(Minus All Guitars)[In the Style of'The Eagles'] know why fortune smiles on some And lets the rest go free Maybe the time has drawn The faces I recall But things in this life Change very slowly If t ... at way So meet me at midnight baby Inside the Sad Café Why don't you meet me At midnight ... don't you meet me At midnight baby Inside the Sad Caf
45 1.I Won't Last a Day Without You ll always smile It's all worthwhile When there's no gettin' over that rainbow When my smallest of dreams won't come true I can take all the ma ... yed I'd sing along It made me smile Those were such happy times And not so long ago How I wondered where they'd gone But they're back againJust like a long lost f ... mber you told me you loved me baby You said you'd be coming back this way again ... be coming back this way again baby Baby baby baby baby(

46 1.Good Life et have a smile it's on me Cross-town traffic days andJimmy is singing(Jimmy is singing) Wonder Bread Factory surplus stores and Maybelline Ho ... pberry sun Turn up the stereo baby have some fun It's a good good life we got the good life ... ood life we got the good life Fortune jackpot blues what's an empty pocket do? Climb the nearest dream and start demanding Bean bags bobby pins glitter gel I'm ho ... pberry sun Turn up the stereo baby have some fun It's a good goo
47 3.I Believe o see you smile I just pray we live forever and a day Girl I'll never say goodbye Never wanna see you cry Please believe me when I say I'm gon ... hy thinking'bout you makes me smile why deny I'm not like the other guys you know I just make you shy Be my Bonnie I'll be Clyde you decide Need a pony need a rid ... and and we can fly to the sky Baby I believe I believe I believe there's love in you Grid locked on the dusty avenues Inside your heartJust afraid to go I'm more ...
48 15.Born To Be Wild n life is fortune and fame So she keeps on moving moving right along Even though she knows deep down inside She knows something is wrong Well ... wear mi crown And such tender smiles amaze me The way that she looks Sunday night She should be having my ... night She should be having my baby my baby The pleasure was all mine Like yesterday news it's only for a time Always on the go because she live a life ah crime She don't ... And all she wants in life is fortune(!
49 17.Born to Be Wild n life is fortune and fame So she keeps on moving Moving right along Even though she knows Deep down inside She knows something was wrong No i ... wear mi crown And such tender smiles amaze me The way that she looks Sunday night She should be having my ... night She should be having my baby My baby The pleasure was all mine Like yes
50 4.Come Back Paddy Reilly to Ballyjamesduff nough For fortune has come to my call The grass it is green around Ballyjamesduff And the blue sky is over it all. And tones that are tender a ... llyjamesduff And that's why I smiled at them all. The baby's a man now he's toil-worn and tou
51 1.Something New- Club Mix onight my baby It's my fortune domain act I need to feel where you're my ... need to feel where you're my baby Are you ready to create Something new I don't want it to be a sign Let me take you away Can't you see the light I guess we foun ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again Can't you see the light I guess we found our way I love to see your ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again I don't want it to be all
52 2.Something New onight my baby It's my fortune domain act I need to feel where you're my ... need to feel where you're my baby Are you ready to create Something new I don't want it to be a sign let me take you away Can't you see the light I guess we foun ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again Can't you see the light I guess we found our way I love to see your ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again I don't want it to be all
53 4.Something New- Radio Edit see your smile All your faces stark again Can't you see the light I guess we found our way I love to see your ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again I don't want it to be all the same What is the purpose of tonight my ... is the purpose of tonight my baby it's my fortune domain act I need to feel where you're my ... need to feel where you're my baby Are you ready to create Something new I don't want it to be a sign let me take you
54 6.Something New(ManiezzL Remix) onight my baby? It's my fortune domain act I need to feel where you are my ... need to feel where you are my baby Are you ready to create Something new? I don't want it to be a sign Let me take you away. Can't you see the light? I guess we f ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again. Can't you see the light? I guess we found our way I love to see your ... nd our way I love to see your smile All your faces stark again. I don't want it to b
55 1.Usual Apologies shine and baby i promise baby i promise yeahhh(repeat1×) First i told u ride with me die with me weather the storm come see the sky with me grind with me its ... ust be trying to bring us the fortune right by my side is where i need you cuz i would rather die than decieve you tryna leave boo please do its lonely at the top ... at who these rhymes reach oh baby watch how you speak to em this my house dont end up in Moniques room lets enjoy the fruits of my labor dont lo
56 12.Fortune Cookie in Love-English Version- -暫存12.Fortune Cookie in Love-English Version- Eventhough I know I'm so in love with you I'm not really sure that you feel the same way ... eling C'mon c'mon c'mon c'mon baby Come and tell my future! My love's in a ... ell my future! My love's in a Fortune Cookie And the future won't be as bad as what is seems Hey! Hey! Hey! Don't you know your luck will change When you've got a ... change When you've got a big smile on your face In my hearts a Fortune
57 5.Infatuation ruck good fortunes did you walk right out my dreams Cause in that instant that I saw you I fell in love But is this love or infatuation? I'm f ... licated to understand Tell me baby Is this love or infatuation? You're giving May sound crazy but I think you're the one For me They say loving at first sight ain ... chance on love Cause when you smile and said hello I fell in love But is this love or infatuation? I'm feelingJust too complicated to understand Tell me ... licated t
58 3.Predictions2009 ees I'm a fortune teller man I know shit Another rapper open off my own bitch New year I'm a wizard again Fuck that I see Obama winning again ... he truth Yeah I'm bulletproof baby it's so incredible Tweezing off holding my balance just like a killer do All I see is visions and kitchens and all Day friends ... nd of it Stand up and crack a smile at my sentences Now tell me why t
59 3.Lucky Lucky Me(1994 Love Starved Heart Version Mono) Love sure smiled on me When she blessed me with your lovin' charms I found my place in some Sweet heaven here in your arms I'm so lucky ... ere in your arms I'm so lucky baby so lucky Honey lucky to be loved by you And I thank you ... loved by you And I thank you baby For all the loving things you do I gotta tell the world about it I wanna stand right up and shout it Well lucky me Well lucky l ... ky me Well lucky lucky me ooh baby I don't mind stormy weather For ther
60 11.Captain Kirk(Remastered) es to the fortune and fame you are lookin' for. I mean the next generation ya' heard me? Are you ready?(Yes I Am!)1st(Master P-- Fiend) Master ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Captain Kirk I wanna have yo' ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Captain Kirk I wanna have yo' ... Captain Kirk I wanna have yo' baby. Captain Kirk can you save me? Mr. Captain Kirk I wanna have yo ... Captain Kirk I wanna
61 19.Halloween ur stupid smiles Casseroles and handshakes can't restore Twelve damn years of ours you stole me I don't dare to try again They said time will ... only myself when I'm with you baby I'll be with you someday Take down my mirror My pictures of costumes and you Put aside posters and books and aged ... de posters and books and aged fortunes And all this reminds me of you With a pat on the back they say Honey it's time to move on And sure we can find you a hobby ... only myself w
62 1.Scandalous g with us(baby) That's why you know you should be scared of us( ... ow you should be scared of us(baby) Non-stop looks to kill Straight talk sex appeal One touch gives me chills An' we ain't even close yet Rough neck all around In ... and you know I can't sleep No fortune your moves and you hypnotise me You got me trembling like a little ... ot me trembling like a little baby girl You're so special you're like diamonds and pearls You got me spinning and you got me in a
63 26.Monty Python's Life of Brian Side1 ne with a baby in a rough crib of straw and patient animals standing around. The mother nods by the side of the child. Suddenly she wakes from ... with some tale about Oriental fortune tellers... get out! Wise Man1: No. No we must see him. Mandy: Go and praise someone else's brat go on. Wise Man2: We were le ... l Scene(BRIAN wakes up with a smile on his face to find himself being dragged along a cell corridor by TWO GUARDS. The horrible figure of theJAILER spits at him a ...
64 12.The Sad Cafe know why fortune smiles on some and let's the rest go free Maybe the time has drawn the faces I recall But things in this life change very slowly if ... at way So meet me at midnight baby inside the Sad Cafe. Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby inside the Sad Cafe
65 89.Twentieth Century- Live(The Barking Spiders Live1983) nge Gotta smile about it Gotta surf it out or drown In the twentieth century Some guy selling liberty You've heard it all before Let's take so ... o fame in eighty-four Lots of fortunes and Reputations to be found In the twentieth century Yankees lookin' east and west Before they cross the road It's Hollywoo ... bother me It's entertainment baby It explodes Let the K.G.B. deviseJ
66 12.Twentieth Century(Live-1983) nge Gotta smile about it Gotta surf it out or drown In the twentieth century Some guy selling liberty You've heard it all before Let's take so ... o fame in eighty-four Lots of fortunes and Reputations to be found In the twentieth century Yankees lookin' east and west Before they cross the road It's Hollywoo ... bother me It's entertainment baby It explodes Let the K.G.B. deviseJ
67 2.Twentieth Century(Live) nge Gotta smile about it Gotta surf it out or drown In the twentieth century Some guy selling liberty You've heard it all before Let's take so ... o fame in eighty-four Lots of fortunes and Reputations to be found In the twentieth century Yankees lookin' east and west Before they cross the road It's Hollywoo ... bother me It's entertainment baby It explodes Let the K.G.B. deviseJ
68 10.Little Bitty Dreams- Live girls all smile and weep Think that someday they might have a boy like me And I'd remember playing baseball standing on the pitcher's mound Th ... e bright lights and find your fortune and fame But I met you and then I knew that your big dreams were done We'd settle down in the same small town and you'd swea ... remember you first told me a baby boy was on the way And everything
69 8.Daniel In The Lion's Den 's den Misfortune everywhere you look Sickness greed and hate But the world has plenty of martyrs now so don't tempt fate Keep the slide whist ... ell there was a big dragon in Babylon And a mighty dragon too And them that lived there worshipped him Who wouldn't wouldn't you? But Daniel alone refused to bow ... Well there sat Daniel with a smile on his face feeling quite at home
70 2.Born to Be Wild n life is Fortune and fame So she keeps on moving Moving right along Even though she knows Deep down inside She knows something was wrong No i ... wear mi crown And such tender smiles amaze me The way that she looks sunday night She should be having my ... night She should be having my baby My baby The pleasure was all mine Like yes
71 2.The Sad Cafe(Backing Track Minus Guitars)[In the Style of the Eagles] know why fortune smiles on some And lets the rest go free Maybe the time has drawn The faces I recall But things in this life Change very slowly If t ... at way So meet me at midnight baby Inside the Sad Café Why don't you meet me At midnight ... don't you meet me At midnight baby Inside the Sad Caf
72 1.Midnight Rendevous th just a smile you held me captive And set my world on fire Please take a chance on us now ... lease take a chance on us now baby If they will come to see it through(yeah...) For tonight we'll be together There ain't nothin' they can do On this midnight ren ... They're still marring our misfortunes Laying all we have to waste Tr
73 1.Bars on their fortune and fame I'm derailing the train now I'm bringing hell to the slaves Cause they puppets that follow masters like they never ... ppin' mollies and doing lines baby life is a trip Sipping liquor and getting high till your life take a dip And you'll wondering why police got us tight in a grip ... ck for now no time to crack a smile It's all real cause they lack the
74 17.Scandalous g with us(baby) That's why you know you should be scared of us( ... ow you should be scared of us(baby) Non stop looks to kill Straight talk sex appeal One touch gives me chills and we ain't even close yet Rough neck all around In ... and you know I can't sleep No fortune your moves and you hypnotise me You got me trembling like a little ... ot me trembling like a little baby girl You're so special you're like diamonds and pearls You got me spinning and you got me in a
75 2.Blessed Man never get fortune and fame I'm always gonna say I've been a fortunate man And when they ask who I am I will stand up and say I'm a blessed man ... watched you give birth to our baby you illuminate when I'm in a dark place bless my heart with a ... k place bless my heart with a smile on your face I'ma say it my wife
76 23.Just Begun tronica:] Smile on my face tears of a sad clown Feelin' out of place as I whistle a cab down If I tip extra can I huff a cig? Blow my smoke ou ... r tip Your Gladwell point and Babylon polish All about nothin' where it's all about the dollar And mansions on the fault line of a shaky market The devil at the d ... r a portion Or a measure of a fortune more awesome Gorgeous The funky
77 4.Just Begun ctronica) Smile on my face tears of a sad clown Feelin' out of place as I whistle a cab down If I tip extra can I huff a cig? Blow my smoke ou ... r tip Your Gladwell point and Babylon polish All about nothin' where it's all about the dollar And mansions on the fault line of a shaky market The devil at the d ... r a portion Or a measure of a fortune more awesome Gorgeous The funky
78 6.That's How I Can Count On You view I'll smile all the while for I'll I'll I'll Know that I can always count on you If fame and ... ways count on you If fame and fortune pass me by Though a begger I stand alone For a king and his Kingdom could never find A love as true as the love we've once k ... love we've once known Like a baby can count on his mother At night when the day is all through Lovers can count on the moon moon silvery moon That's how I can co ... g but heartbreak in view I'll smile all
79 4.Everybody Loves Me Baby Loves Me Baby One two three four! Fortune has me well in hand armies'wait my command My gold lies in a foreign land buried deep beneath the sand The angels guide my e ... S: You see everybody loves me baby what's the matter with you? Won'tcha tell me what did I do to offend you? Now the purest race I've bred to be to live in my dem ... ree awaits the first-born boy baby And my face on ev'ry coin engraved the anarchists are all enslaved My own flag is forever waved b
80 8.Wisdom t helping baby girl with her homework Little Kitty tears magic marker just won't work ... magic marker just won't work Baby mommas stays fighting on the couch with some pink shorts The sacrifice to be on top of this rap war Kiss her on the cheek tell ... cheek tell her I love her The fortune and the fame. I'll be home in the4th quarter Tears shed in the back of the tour bus started with9 niggas and the DJ and just ... between my life and my rhymes Baby girl is gonna g
81 2.Daniel in the Lion's Den 's den Misfortune everywhere you look Sickness greed and hate But the world has plenty of martyrs now so don't tempt fate Keep the slide whist ... ell there was a big dragon in Babylon And a mighty dragon too And them that lived there worshipped him Who wouldn't wouldn't you? But Daniel alone refused to bow ... Well there sat Daniel with a smile on his face feeling quite at home
82 6.Act2 Prologue: So Happy 'd have a baby I didn't know I could be so happy I'm so happy Happy now Happy hence Happy ever after We're so happy you're so happyJust as lon ... fe Then to beget a child That fortune smiled I'm so hap A loud rumbling noise Is followed by an enormous crash The Baler's house caves in He is caught underneath the rubb ... wife runs forward with their baby The witch enters Have you done thi
83 4.Come Back Paddy Reilly ough When fortune has come to my call Oh the grass it is green around Ballyjamesduff And the blue sky is over it all And tones that are tender ... llyjamesduff And that's why I smiled on them all. The baby's a man now he's toil-worn and tou
84 6.Teen Age Idol to be my baby Someone to tell my troubles to I've got no time to ever find her Cause I'm just passing through I travel around from town to lo ... ust a rolling stone If I find fortune and fame and lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I get no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
85 13.Teenage Idol to be my baby Someone to tell my troubles to I've got no time to ever find her'Cause I'm just passing through I travel around from town to lo ... ust a rolling stone If I find fortune and fame and lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I get no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
86 35.Teenage Idol to be my baby Someone to tell my troubles to I've got no time to ever find her Cause I'm just passing through I travel around from town to lo ... ust a rolling stone If I find fortune and fame and lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I get no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
87 17.Teenage Idol-1991 Digital Remaster to be my baby Someone to tell my troubles to I got no time to ever find her'Cause I'm just passing through I travel around from town to lonel ... ust a rolling stone If I find fortune and fame And lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I got no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
88 7.Teenage Idol-1962 Digital Remaster to be my baby Someone to tell my troubles to I've got no time to ever find her Cause I'm just passing through I travel around from town to lo ... ust a rolling stone If I find fortune and fame and lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I get no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
89 5.Teenage Idol[Mono] to be my baby Someone to tell my troubles to I got no time to ever find her'Cause I'm just passing through I travel around from town to lonel ... ust a rolling stone If I find fortune and fame And lots of people know my name That won't mean a thing if I'm all alone I got no rest when I'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess I'll always be just a rolling stone If I find ... ust a rolling st
90 4.A Teenage Idol to be my baby Someone to tell my troubles to I've got no time to ever find her Cause i'm just passing through I travel around from town to lo ... ust a rolling stone If i find fortune and fame and lots of people know my name That won't mean a thing if i'm all alone I get no rest when i'm feeling weary I got ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show I travel around from town to lonely town I guess i'll always be just a rolling stone If i find ... ust a rolling st
91 5.Another Love Song g for you baby. If it wasn't for the fact that the world's fucked up and I feel so blue I'd sing another love song just for you… If it wasn't ... nister Carl Bildt has built a fortune of a genocide and if it wasn't for the fact that everything is lies and that the blind lead the blind towards the finish lin ... ou look and you touch and you smile and you feel maybe I'll do it tomorrow maybe I will do it tomorrow if the world seems brighter then today yeah maybe i will do ..
92 1.Teenage Idol to be my baby Someone to tell my troubles to I got no time to ever find her'Cause I'm just passing through I travel around from town to lonel ... st a rolling stone Now I find fortune and fame lots of people know my name That don't mean a thing if I'm all alone I got no rest when I'm feeling weary I got to ... t to be somewhere tomorrow To smile and do my show Some people call m
93 3.The Sad Café know why fortune smiles on some And let's the rest go free So maybe the time has drawn The faces I recall But things in this life change very slowly ... at way So meet me at midnight baby Inside the Sad Cafe Why don't you meet me at midnight ... don't you meet me at midnight baby Inside the Sad Cafe
94 66.Welcome to Schubas ated your smile to be pressed against mine Your smile pressed against mine Well I feel it(yeah) Well I feel it(oh boy) Well I feel it(oh my) And I'm gonna settle tight(settle down) ... u'd remember my name Say yeah Baby you remember my... and I'll remember us Always On love in sadness: Oh love it's a brittle madness I sing about it in all my sad ... n A long way Change is coming baby Don't be startled lady Every once in awhile they do it again You're gonna shake it shake
95 32.Still Be There ng or old baby I'ma still be there Young girl why you wanna grow older? Young or old ... anna grow older? Young or old baby I'ma still be there Young girl why you wanna grow older? Young or old ... anna grow older? Young or old baby I'ma still be there Young girl why you wanna grow older? Young or old ... anna grow older? Young or old baby I'ma still be there I remember way back in them kindergarten classes Snack time the way yo ... classes Snack time the way yo s
96 18.Execution(feat. Krondon Phil the Agony Opio A-Plus) t a grill smile on my mouth like cheese toast Who the fuck gon' beast most Set it up like oscar de la hoya out in East Slopes(?) Or somewhere ... my fortress I lost a fucking fortune Yeah visionary verse developer Celebrate? I get enough pills to kill a elephant I'm hiding in a dark tent Pyromaniacs tongue ... there maybe you known player Baby could leave at any moment and I wo
97 2.Rosalie's Good Eats Cafe et of the baby asleep on the seat He's out of work she's puttin' on weight and they never did have too much to say It's two in the morning on ... cents and he's only got23 He smiles at Rose and she winks back at him but Lord that's a high price to pay At two in the morning on Saturday night at Rosalie's Go ... Rosalie's Good Eats Cafe The baby faced sailor he leans on the phone and dials the number again While the guy in the tux tells the girl in the jeans bout wonderf ...
98 8.Who Dares Wins Wins Fortune favors the daring strong enough to live by this oath Clear minds prepared to fight in a caustic age where mad men rule And s ... ing to tear down the whore of Babylon's creation Taunted mocked and outcast through the pain I suffer with a ... ough the pain I suffer with a smile For you will find that virtue rej
99 6.Shangri-La my castle smiles My heart beats and then it misses Can I break it down in your corner? Love will find you Love will blind you so take me with ... blind you so take me with you baby Satisfaction and plenty of good times for you only But don't be lonely I'm gonna take you lover Down by the sea where the sand ... y Heaven here on earth for my fortune it implores you Never set me free simply said Ooh I adore you...and you give me ... I adore you...and you give me baby....
100 13.Born to Be Wild Best Frenemies ll make a fortune. SpongeBob: Mr. Krabs this is serious! Mr. Krabs: That kid needs a vacation-- unpaid of course. SpongeBob: Squidward! Squidw ... y bikers and they'd be little baby doody-heads. SpongeBob: Say that again Patrick. Patrick: Little ... gain Patrick. Patrick: Little baby doody-heads? SpongeBob: No no not that part. The part about dressing up like big scary bikers. What do you think Patrick? Do I ... ton. Plankton: It's easy.Just smile and hand the cashier

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.