魔鏡歌詞網

關於 all + you + ready 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 6.Selfish an Nelson All I think about is money all the time I be so selfish I chose this life I be so reckless Got these girls feeling like they so special ... feeling like they so special You can try and kill my vibe But I won't let ya ... ll my vibe But I won't let ya All I think about is money all the time I be so selfish I chose this life I be so reckless Got these girls feeling like they so so special ... eling like they so so special You can try and kill my v
2 8.Freedom Rex Kudo You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I had a pillow talking and she told me she wa ... her yeah And imma give it to you all day You
3 1.W.I.L.D. side of y'all faces Point me dat when ya see me現在不 ... 畫出人形敵人躺裡面 All these bullets朝我這邊射 Y'all shoulda aimed for the head像是頭野地的野獸日落 ... 在都市裡戰鬥我探索 Young LaFlame I'm on sicko mode Stay wok ... 鋼鐵叢林的紅髮野獸 You should watch your back I be comin for the throne babyYou ain't ready for that這首 R&B跟 Trap把你逼到逼到逼到[Chorus:] W.I.L.D. Elevate off the gro
4 2.Not Sorry o blame Y'all chiggas lame Tell me why y'all came睜開眼看清楚Sire huh你應該記住的就這個nameJoker hat or a crown我知道不是你而是我將要會ruling the game God god god god god god goddamn I'm doin' me I'm ... and I don't need hands I need all of the bands I don't need hands I neall of the bands I don't need hands I neall of the bands If I can I need all of the bands God god god god god god ... 己 what do you say彈起自谷底 no
5 1.KOC watch it fall slow TAO oh現在是cpop的王朝如果你想我 show ... 果你想我 show you how get your un question態度很重要太多人很沒有禮貌現在的社會很發達人類越來越懶吧難道還沒發現嗎找自己的原因 tryda act like me tryda act like me tryda act like me tryda act like me uh ... me uh black and white they already see a real new money currency your back a mile pedal to the floor Lamborghini tank full let it go listen God le

6 13.NAMANANA gs packed ready to take all the power Olay can't stop me I'm sorry No way ... an't stop me I'm sorry No way you're stopping my story It's so crazy nothing can phase me follow me baby And don't think'bout stoppin''Cus we about to get rah rah ... n now feel it Don't stop till you feel the power There ain't no ceiling No time for stressin' just be ... No time for stressin' just be your best And you'll have whatever you want Don't stop the music get loude
7 2.Alien gs better You know nothing about me My mind's already broken Please stop talking to me I can't stand with any conversation How does it feel when ... rsation How does it feel when you Confess what tortures you But they turn around throw rocks at you like you're the sinner Hiding identityJust to save my lowly sanctity I tell ... save my lowly sanctity I tell you will you be willing to believe I've got a secret I am an alien ... ve got a secret I
8 1.飛將在 個大男孩 When you left the homeland you were still a young man除了一心的慷慨甚麼行李都沒有帶 Except a heart full of passion ... xcept a heart full of passion You brought no luggage是最壞的年代 It was the ... es你從沒想過未來 You didn't think much about the future未來卻早已將你安排 But the future had al ... 來卻早已將你安排 But the future had already set a destiny for you你真的飛過五嶽三江雄關
9 1.Freedom hené Aiko You could have been anywhere in the world but ... een anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me going I had a pillow talking and she told me she wa ... her yeah And imma give it to you all day Yo
10 2.夢魘(&夢徐mx) 走丟掉那無力的理由 all the troubles can't beat me enemy胡亂用力 ... 有故事講給有緣人聽 you already know y'all already know he already knows she already knows rolling up the loud blowing out the smoke blowing out the smoke getting ... blowing out the smoke getting all this money u know how we roll u kno
11 4.West Side Show your respect To the brothers from the west side We bring the good things ... side We bring the good things All the way from the best side You know we earned it Everything we want ... 所謂的前沿觀念Ya You ready One two three Show your respect To the brothers from the west side We bring the good things ... side We bring the good things All the way from the best side You know we earned it Everything we wan
12 1.那一晚 can feel you But I can stop miss you I believe I can feel you its time To come ture想對你說要走就走千萬不要再一次的回頭指尖到你眼眸散發的光明每次總能影響心情你想要的我都想給你並不是我不明白事理不想對你再一次祈求我知道你想要的就是自由 I believe I can feel ... 你想要的就是自由 I believe I can feel you But I can stop miss you I believe I can feel you its time To come ture真的
13 7.Cloud9 作詞李安作曲文穎秋 You over there looking saddened and blue Forget about ... addened and blue Forget about your problems and grab your dancing shoes and your MJ dance moves. Don't let all your fears over empower youJust kick it in the balls and shake it off like taylor do. Let's party to102. And it goes on and on so far we're going pretty strong. We've got our god m ... r god mode game face on we're ready to go.. To take this on an
14 2.Pull Up y but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying to break free I been losing my my mind I been drifting down down d ... going nowhere Need to know if you care Are you gonna save me Cos I been acting crazy Pull Up There's nothing to gain and I'm feeling the pain Pull Up Don't say anymore cos I'm ... can't let go Baby telling me all the time Got me saying what's on my mind I can't tell what's up or down I don't know my left from right Think I'll
15 1.功夫 己文化的尊重和熱愛 You ready for this我把West Coast flow帶回祖國大地為了將 ... 的心中*有個中國夢+All I need is a stage And a microphone要讓全世界都知道什麼才是中國風 I love Hip-Hop music Like I love Kung Fu I even got my restaurant Named Kung F ... me to grab the Champ now What you gonna do I got juice And I can't lo
16 2.Unfulfilled last time you looked into my eyes Saying you need me by your side Looking back years have gone by Every moment I visualize Sometimes I find it hard to deny Losing the things that I've desi ... I've desired This is life for all of my regrets I would rather smile than cry Why should people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams ... fe is unforgiving I know that you'll be there Why should people always come to terms with Giving up those fin
17 2.Healthy Party 激盪Itold y'all nobody do the healthy party like me ... !!Itold y'all nobody do the healthy party like me party like me party like me Welcome to my party我看著她的屁股(不帶邪念)尋找愛的地圖(searching Ravish)可以聊聊藝術我心 ... vish)可以聊聊藝術我心中沒有忌妒chill chill all good all good快樂惜福著迷路男男女女斷斷續續談笑在healthy party and放下了框架和壓力在這裡犯錯沒人會處罰你把煩惱都
18 3.1992 Lord Knows now that young boy Listen to that young boy Don't worry about that young boy God bless that young boy Now that young boy Listen to me young boys Don't worry About it young boys God bless my young boys This goes out to all my peoples You know Young boys forever man當我18歲並沒有人看好我他們都在想方設法按倒我他們只會看著你往火坑裡面跳 Now im on the high way沒有人能絆倒我其實當時非常
19 5.Action(feat. Mixin) ght up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna know where ... cond I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emotion carry my body don't let me f ... n carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action Action Action Action Pull my hair and say no more Press my face against w ... o more Press my face against wall Action Action Action Action Now closyour
20 1.Dawn Of Us mile that you had You my all No doubt For sure I mean what I said girl In to ... I mean what I said girl In to you now in to you now Wish I can say these words to you beside the fireplace now Hold up just hold up baby I ain't no filfy player ... baby I ain't no filfy player You be the MaraJade I'll be your skywalker Every perspective of yours is a like magazine cover Hope one day the person I give my ring to is ya We gon we gon we gon go

21 1.羊(Sheep)- Chinese Ver. ro破壞生物鏈危險 all around Attack attack no pretend pretend ok ... attack no pretend pretend ok you don't know you don't know That's how the story goes oh no沒人在意 now羊的腳印 wow就像是翻閲日曆很快就遺忘掉羊的本性 I'll put it on ... 翻閲日曆很快就遺忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的個性 I'll put it on you Drop shake I make it hot baby Drop shake I know u like it how Drums bass it had a knock baby Uh don't eve
22 5.老大(Boss)- Chinese Ver. nd Freaks You gotta trust me Nothing ever bust me Pretty girls wanna get with me Dudes wanna hush me Hey baby I got the rhythm new flow Got a ... e me rolling wanna be like me All you hear is rumble cause you can't be me I don't deal with hypes just me alone Oh ask me how I do it now I'm the boss The boss I make ... I'm the boss The boss I make you feel this vibe I'm the boss The boss I'm ... ibe I'm the boss The boss I'm your stereotype I'm the boss The
23 1.頭馬 打天下 We're ready now You ready now? Get ready now It's ready now!飛馳向前驍勇矯健踏著飛燕越過龍雀心中有草原哪怕滄海桑田 Le ... 神州我們的江山如畫 you can't do things with my squad(Yeah we fight for it Ride to the verse)一步一個腳印步步都堅定 Keep running是我的天性讓汗水肆無忌憚的流淌 breaking the limit ... the limit that's what I want All we want is to fight for the honor All we
24 1.如果愛 g to tell you吃早餐雞蛋配紅酒熬了一整夜看你照片第二天起床臉會長痘你說你喜歡幽默帥氣陽光的男朋友 Oh my God re ... 長痘你說你喜歡幽默帥氣陽光的男朋友 Oh my God really baby Now all light熊貓 show你說不許遲到其實這些並不是很重要看見你神魂顛倒好 ... 臉真的好油 Are you ready如果我愛上了你不用懷疑是上天註定我們在一起翻越過海誓山盟海枯石爛我願
25 1.蓮花指(Lotus Finger) o test us you ain't ready for the shame We been out here making moves Putting in work finessing the game This the way that we live We don't do it for th ... e We don't do it for the fame All we do is get buck With them broads
26 6.Make It Real ng Always ready for the magic Girl I aint gonna push it Got ... Girl I aint gonna push it Got your ways I totally respect it You know I'll be there though I'm quiet Sorry bout the nights ... m quiet Sorry bout the nights you had to go through And them times you had to drag yourself to pull through I'll be the kind of friend if ... I'll be the kind of friend if you ask me to But if you needed some love I'll be willing tooJust putting it ou
27 11.#MWHYB girl how you doin? It's been a minute i ain't seeyou in awhile let's bring that old times back get up on an old school track time to get up off ... hool track time to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feelin so excited when the music hits me c ... cited when the music hits me call up all the homies Cause I'm checkin like i'm gettin money ... checkin like i'm gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali
28 4.Underground King ens would you please I don't care if youre feeling me Money power all you got is greed Can you run around run around me yeah Pleaseall me T.A.O即使你不想也得叫我 T.A.O要跟我說廢話別了還是去找家長吧我時間實在太寶貴不能浪費 I'm busy boy My black card太多已成為 Trouble YSL全球6件 I have a couple Every single ... give a damn Dont gotta thank you我就是這麼有個性 Underground king That's me如果你對我
29 10.Can't Hold Us Back(& Bassjackers) track How you like?Just like that!從新開始現在我回來心是飛的目標我對著狗仔追著 Stunna我呸著這一路上有很多 Haters他們繼續追著 Imma see y' ... 路上有很多 Haters他們繼續追著 Imma see y'all later Imma turn it up lets make it loud Imma walk it out what ... it loud Imma walk it out what you ton do now今晚誰也別想 Hold us down How ... do now今晚誰也別想 Hold us down How you like me now baby You think you
30 1.遇見未知的自己(&趙泳鑫) ay I love you Say I love you Say I love you Woah-woah Girl it seems like forever ... 遠但其實只有一分鐘 You got powers to control time limit你有能力 ... 是等待'Cause all I wanna do is have you right here beside me因為我一直想要你待在我的身邊 Hey baby I'm(goona) a never let ... y baby I'm(goona) a never let you go Hey baby我不會放開你 No rush girl we can take it slow不著急我們可以慢慢走 Let me know when ...
31 2.Homies兄弟 ome money You already know他們把你當做耍猴戲在你生龍活虎花天酒地圍繞著你很多人他們把你當做場瘟疫在你需要加油鼓勵時離開了你兄弟命運一起出了事情挺你說多無益不會放屁我們約定不是兒戲隨時隨地盡心盡力真情真意不靠演技沒有虛情假意互相激勵共同努力的叫兄弟先生為兄後生為弟出來混要 ... at yo Where my bros at wow We all got ur back and u already know And I Can Cou
32 11.The59th Street Bridge Song(Feelin' Groovy) Slow down you move too fast. You got to make the morning last.Just kicking down the cobble stones. Looking for fun and feelin' groovy. Hello lamppost What cha kn ... a knowing? I've come to watch your flowers growing. Ain't cha got no rhymes for me? Doot-in' doo-doo Feelin' groovy. I got no deeds to do No promises to keep. I'm ... p. I'm dappled and drowsy and ready to sleep. Let the morning time droall its petals on me. Life I love you All is groovy. I
33 5.My Little Fairy lling and ready但是我心裡那個從來不會蒼老的小孩卻永遠都是躍躍欲試的_____ Oh please my little fairy I'm in love can't ... ittle fairy I'm in love can't you see拜託妳我的小仙女我是愛妳的妳難道不知道嗎? It's not what ... 仙女我是愛妳的妳難道不知道嗎? It's not what you say to me but the way you make it ring你對我說什麼並不重要而是妳讓那些字變得每個都悅耳無比 Oh please my lit
34 1.帶你飛 AC周予天-You1.帶你飛作詞 AC周予天作曲 AC周予天編曲陳星翰 Hit me Ayo ... AC周予天作曲 AC周予天編曲陳星翰 Hit me Ayo you all better get the music ready(haha) cuz right now its my time(yes sir)今天我會帶你飛哥會帶你飛 Now I just wanna say something real quick(say what) Buckle up ... eal quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我 ... 了沒?今夜不飛不歸 you know what I mea
35 11.Our Vintage Love hen I was young no one ever told me I just knew Everyone in this world is so lonely through and through[Zee] I don't even know if words like f ... s like forever are still true All I really know is we have each other me and you[Together] Oh I can't see around the bend Oh I can't see how this will end[Dawen] But won't ... his will end[Dawen] But won't you take my hand Baby come what may through the rainstorm we will find a way Don't know where I'm going but we'll b
36 1.重出江湖 now that you're ready深呼吸憋住氣包你目不轉睛我要重出江湖經過風霜雨露捲土重來獨門武功絕招百出我要重出江湖 now that ... 雨露捲土重來獨門武功絕招百出我要重出江湖 now that you're ready眾目光和焦點在我舉手投足我要重出江湖我要重出江湖風吹沙浪掏花獨闖天涯刀光劍影讓你我無處可藏江湖仍險惡人心皆叵測眾人們不顧一切為名利而相殘生死狀命相搏千古
37 3.SHAKY PARTY Hey what you looking for girl Don't you know you're touching my world Now you see around my girl Are you ready ready shake tonight Wake up all day all night Wake up all day all night Wake up all day all night Wake up all day all night Why you leave now Daughter Dance Shaky shaky shaky Shak Shak my baby Shaky shaky shaky Shak Shak my sexy lady Shaky shaky shaky Shak Sha ... ak Shak father dance Hey w
38 1.蹦蹦(&寶貝) (&寶貝) All my ladies get get down Ready for that boom boom sound Get your boom boom on the ground Ground and ground and ground and pound Ahhh my baby turn around Turn turn turn turn turn turn turn arou ... 从后面来 I'ts time to party shake your body B-b-b-b-booyah everybody like ... 的通通蹦蹦 Are you ready to have fun54321 Everybody common move ... un54321 Everybody common move your body一起分享我们的愉快 Everybody common mov
39 2.I Do AN IT I'M READY FOR THIS遇見你 IT'S GRAVITY無法抗拒的魔力 DON'T ASK ME IF I WOULD I COULD AND I DO I DO I DO ANYTHING FOR ... D I DO I DO I DO ANYTHING FOR YOU真的只要是你說的我想我是瘋了壞了的愛你愛你愛你想抱你想吻你想愛你陪著你 I WANT IT I CHASE IT I'M BORN FOR ... NT IT I CHASE IT I'M BORN FOR ALL THIS遇見你 IT'S GRAVITY無法抗拒的魔力 DON'T ASK ME IF I WOULD I COULD AND I DO I DO I DO ANYTHING FOR ... D I DO I DO I D
40 3.Peace pilled on your cv Make me queazy uneasy like a kid with a gun Time to run can I flip the scene or change theScript can I change ... change theScript can I change your line and change it quick straight out of a horror flick Are ... ght out of a horror flick Are you worried if the rocket hits apocalypse Prayers at the edge of ... alypse Prayers at the edge of your lips Hold steady when it's time to eclipse Get ... when it's time to eclipse Get ready lets enjo
41 16.Lights Up ight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show ... e crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right ... eling When the music is right youll always be true So stay close to me I can show ... o stay clo
42 9.Let Me Let the Rhythm Hit'Em(&John Lee&鍾沛真) then I'm ready to die Everytime I see them fallin' I get down I'm just tryin' to introduce them to new sounds On my knees prayin' they get enlightened(Ain't no need to stress i ... r them) Everytime I see them fallin' I get down I'm just tryin' to int ... ds黃崇旭 can you please make'em understand(Let me let ... 乾淨淨純潔的 to all the ladies我想要說對不起從來沒有想要欺負妳但我又該怎麼看待這些 ... 講 truth記住 you're bea
43 1.Lights up ight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show ... e crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right ... eling When the music is right youll always be true So stay close to me I can show ... o stay clo
44 14.More Than Words(Live) ng'I Love You' is not the words I want to hear froyou. It's not that I want you not to say But if you only knew how easy it would be to show me how ... sy it would be to show me how you feel More than words is all you have to do To make it real Then you wouldn't have to say that you love me'Cause I'd already know What would you do if my heart was turn in two More than words To show ... n two More than words To show you fe
45 2.香水 say girl you must to lay back let's forget the past just try to love me(tonight) ... just try to love me(tonight) you know手斤口is so sexy don't try to test ... 見妳的笑 babe you're so cute and so sexy已經醞釀了感覺就別浪費時間我帶妳開房間跟妳一起play game穿著國王的新衣我跟妳玩遊戲慢慢去感受妳那美麗的膧體慢慢摸索女孩妳會跟我說再來再快再用力一點漫漫長夜的等待只為了一夜精彩 babe I say lo

46 2.LIVING ON A PRAYER the diner all day Working for her man She brings home her pay For love for love She says'We've got to hold on to what we've got'Cause it doesn ... a prayer We've got to hold on ready or not You live for the fight when it's all that you've got We're half way there Livin'
47 1.Wake Up let down your bun to come on lets have some fun Who get a piece of what ... e fun Who get a piece of what your missin look out here comes the sun So come take a ride with ... sun So come take a ride with your eyes open wide its the time for the time of ... its the time for the time of your life It don't matter what you DODO do do Long as you're doing what your HEARTHEART says to Hold on to all the things you LOVELOVE and you Bett
48 4.Champagne crazy We all night drinking You know it I know it We need more champagne We need more champagne We need more champagne ... mpagne We need more champagne You know it I know it We need more champagne We need more champagne We need more champagne Did ... ne We need more champagne Did you know or you ready to go? The party will go all night long該走摟! party people周末我們上哪去瘋 We are the party animal我們行動難以掌握用力工作玩
49 8.Party like a rock star l me what you drink drink What you doing here alone? So come on come on baby baby Tell me what ... ome on baby baby Tell me what you think think Would you like to get it on?隨便你塗你愛的唇彩扎你喜歡的領帶 sorry酒水不能自帶我會請無聊的人走開甜蜜塞滿你口袋準備好你的crazy night night night I'm gonna break it break it down to t ... it down to the beat Everybody you know what I mean約好在 club裡 like a rock star聽節奏
50 3.妳把我心吃掉 Girl you ate my heart You toned it all apart Girl you ate my heart Cuz you did it right form the start Girl you ate my heart I really like you baby You gotta be my lady This time I know with a real girl ... time I know with a real girl You are my Asian pearl Why it's gotta be this way I wish that ... gotta be this way I wish that you could stay We got to be apart Girl you just ate my heart她愛穿紅色高跟鞋讓
51 25.國王遊戲(vs. Simon Webbe) 羅志祥-All For You 超精選25.國王遊戲(vs. Simon Webbe)作詞嚴云農 Rap詞賽門韋伯作曲 Lars Halvor編曲呂紹淳演唱羅志祥賽門韋伯陳瑩珊對不起你已掉進了陷阱黑白配會怎樣不一定一啟動國王的遊戲機會或命運都很刺激愛不愛別猜拳決定動了心就 ... low they say i'm a ladies man you already know were as fresh as can be yeh we get that doe... Repeat*#(賽門韋伯 RAP) hey baby did a couple a cou
52 9.Everytimes Goodtime 信鏡子前Are u ready接起手機黑莓傳訊左手上的機芯響起搭配關車門聲音美麗夜晚要開啟櫥窗反射滿 ... 信鏡子前Are u ready接起手機黑莓傳訊左手上的機芯響起搭配關車門聲音美麗夜晚要開啟櫥窗反射滿街漂亮身影心情跟著燈光跳躍不停加速前進溫度飆升的熱情香檳點心Party整晚的音樂不停昏暗燭光裡喜歡的你漸漸靠近 Everytime's good time我把煩惱忘記 Everytim ... me pour another
53 5.最後的晚餐 Yeah Is fall in love with you oh oh It was a Saturday The last supper we had The dinner was ... supper we had The dinner was ready but I couldn't taste a thing(That's for real) ... aste a thing(That's for real) You said you're gonna walk away And I could feel this pain ... ay And I could feel this pain You've crucified me Did you think of what we had?(NO) When the bill is paid and ... NO) When the bill is paid and you just walked away(頭也
54 10.The Power of Love I look in your eyes. I hold on to your body and feel each move you make. Your voice is warm and tender A love that I could not forsake. Cause ... at I could not forsake. Cause you are my lady and I am your man. Whenever you reach for me I'll do all that I can. Lost is how I'm feeling lying in ... t is how I'm feeling lying in your arms. When the world outside's too much to take. That ... side's too much to take. That all ends when I
55 2.Blue Suede Shoes three get ready now go cat go. But don't you step on my blue suede shoes. You can do anything but lay off of my blue suede shoes. ... y off of my blue suede shoes. You can knock me down step on my face slander my name ... ep on my face slander my name all over the place. Do anything you wanna do. But ah ah honey lay off of my shoes. But don't ... ay off of my shoes. But don't you step on my blue suede shoes. You can do anything but lay off of m
56 1.一起嗌(新歌) guy! are you there? Come on!開心要跟我嗌一起跟我High傷心也跟我嗌啊 ... 要放聲嗌 Move your body side to side(move your body side to side) We will have som ... 歲我已表態 Are you all ready Come on! Shake your body side to side(shake your body side to side) We will have som ... 冇轉呔(shake your body side to side) shake your body side to side(we will have som
57 3.Act Like You Know .Act Like You Know作詞陳冠希作曲Just Blaze陳奐仁@The Inv ... 作不怕愁 CLOT You'd better act like you know冠希 andJust blaze You'd Better Act like you know雙手舉起 let it know let it know不需要再 ... 要再說 cause you'd already know CLOT You'd better act like you know冠希 andJust blaze You'd Better Act like you know雙手舉起 let it know let it know不需要再 ... 要再說 cause you'd al
58 3.I am aaron kwok chill Get ready aaron kwok be real All iced out pass the champagne Gonna party till the break of the day Let me take ... break of the day Let me take you for a ride in the benzi In the stretall alone you can trust me Feel me get loose get
59 11.美夢組合 w if they ready for this shit W: I know right? It's just too damn hot A: Yeah this goes out to ... hot A: Yeah this goes out to all those who didn't think you could do this W: Oh we about to rock this collab joint right here. Akshon A: Yeah W: Bless the mic Bringin it back and kickin a ... ack and kickin a beat so that you shit your sheets I bring good shit to your ears and make you tap your feet Slangin beats like dro Steady stack dough BPM fl
60 9.Walking Backwards why don't you be someone Well someone else already is And there will always be a brand new car I guess I never miss out by far Everbody's done something by now I guess I should ... walking backwards hey hey hey You see the crowd is right ahead Maybe I'll just walk backwards hey hey hey Hey now What do ... s hey hey hey Hey now What do you wanna see Astatue or someone like me Hey now God was never here So God was never like me But it's so hard to see me run That's w ...
61 3.Feel like a million ng up Oh~ All they know is what they see And what they see is only part of me I've got a heart of gold There were times I was ... f gold There were times I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can Well I don't know how it happened Better than a dream it's ... illion Feel like a million If you're lookin' for somebody With some loyou can depend upon You don't have to look no further With my loving girl ... o further With my lo
62 28.斗 s in the valley pruple hazy All creatures show up in the party harmony with rain hail snow and Earthquakes ancient souls transcend above the air bodies levitate ... tate Feet on the ground throw your hands for the sky young Bloods see the sun and the moon both shine at one tie Black bears be my guards and eagles be my warrors please Don't trespass ... rors please Don't trespass or you better be ready to meet my man addia Bathe in the river drink with the uni
63 7.Do That To Me One More Time s me like you just did(Like you just did) Oh baby帶著感情 once again一些數字 ... epeat*☆ Y'all ready for this? Ho~~#Bounce for me feel
64 10.說到做到 a be with you give all my love for you我為你不顧一切往前跑 Yeah yeah yeah we'll be won't ... Yeah yeah yeah we'll be won't you sing it for me Oh baby check check Ayou ready to go想要走上街頭3對3的鬥牛我不想獨自運球我想要牽著你手當我開口一說你看我一定去做不管多晚多遠多累的快遞外送我會準時送達我的愛愛愛*愛它說不定會在下一秒鐘忽然之間變調速度慢了我沒勇氣大聲
65 3.Get Your Handz Off 3.Get Your Handz Off(featuring Kanye West) From the start to the finish I'ma bark on contenders Wanna tarnish my image I can't promise ... s would never like this And y'all was never like us That's why y'all never liked us See I might take your style Flip it back make it crack Sell a couple mil get some stacks here ... uple mil get some stacks here you go now take it back I'm spittin lines of fire I'm in the line of fire Designer attire makin me a sign of
66 10.The Good The Bad&The Ugly a connect ready to tie it down A buster went from Philly straight to China town Now there is dough poorin' heads thinkin' it's the same ... heads thinkin' it's the same All of a sudden there is weak link in the chain He's a6'2 brawler cat-- nickname Bolo Caught beef with his man so he had to go dolo ... go dolo But that was a no no You know the code of the streets; everybody gotta eat And that's how shit in the hood be Ain't sayin' it's a true story but it could ... quiet
67 14.Playboy(English Version) achi Crew you know how we do it So much cash flow don't know what to do wit Got girls in L.A. girls in Taipei girls in Manila down to Malay We ... goin out Baby boy I'm so into you Baby boy I really want to Baby boy I think I love you(Too many woman not enough time) Baby boy I'm so into ... gh time) Baby boy I'm so into you Baby boy I really want to Baby boy I think I love you(Been around da world tonight) Lalalalalalala~~~ I'm ... onight) Lalalalalal
68 22.Breaking the rules c ChoiJun Young Diva+ Alex The rules The rules The rules We're breaking the rules the rules the rules We're breaking the In the game of love w ... ng the In the game of love we all break the rules Diva I met a boy who treated me so nicely Know that chivalry isn't dead He so warm and gentle Couldn't help but ... g at each other Seems as we already know With such a commection How could I let him go Alex I can't love them ... him go Alex I can't love them all Diva Please
69 1.Game boy ed better ready now can you hear me now這個F1車要起飛去救我的princes gotta get a kiss but trouble be on the way ha li ha li ha nobady can stop this game boy唉唷我的媽厲害的不像 ... boy唉唷我的媽厲害的不像話 ha li ha li ha you are my only hero什麼都不怕啪啪啪啪啪什麼都不怕 ha li ha li ha nobady can stop this game boy唉唷我的媽厲害的不像話 ha li ha li ha ... boy唉唷我的媽厲害的不像話 ha li ha li ha you ar
70 3.Like A Gunshot anna make you drip like a sweatshop I'm about to make sounds that ... I'm about to make sounds that you never heard I'm gonna take your locks and break them with the keys your hand and a microphone in mine Man it makes me high(It makes me high) Lifts me to the sky(Yeah yeah...) Love is just a lie(It's ... on the stage is where I'm lit All my fans freakin' it jumpin' round'cause they don't sit(They don't sit ... they don't sit(They don't sit you all)
71 10.門 s in the valley pruple hazy all creatures show up in the party[中譯](我們唱和直到山谷充滿回音紫霧伴隨大地萬物歡送)別再問這片土地是誰的別再爭誰的血液比較純安靜地學習怎麼合聲把心得刺在我的耳根 harmony with rain hail snow and ... 空中升起 feet on the ground throw your hands for the sky young bloods see the sun and the moon both shine at one tie[中譯](立足這片土地雙手伸向天空年輕的族人見到
72 25.Like A Gunshot anna make you drip like a sweatshop I'm about to make sounds that ... I'm about to make sounds that you never heard I'm gonna take your locks and break them with the keys your hand and a microphone in mine Man it makes me high(It makes me high) Lifts me to the sky(Yeah yeah...) Love is just a lie(It's ... on the stage is where I'm lit All my fans freakin' it jumpin' round'cause they don't sit(They don't sit ... they don't sit(They don't sit you all)
73 12.For You Only br>12.For You Only作詞 SteveJolley Tony Swain Alison Moyet作曲 SteveJolley Tony Swain Alison Moyet ... olley Tony Swain Alison Moyet Ready to embrace the day as we both break When the light stole in- it found me wide awake Wasted from a sleepless night I reach to t ... epless night I reach to touch your hair Withdraw an empty hand- for you're no longer there In between the silence living is an empty space Save the ticking of a clock whose hands are sweeping past
74 14.Senses hen I see you sleeping here beside me. Life's just begun I can tell it to the whole world. ... n tell it to the whole world. You're the one I see your shadow cast on the wall When the sun shines I hear you calling through the window when it rains I tend to tremble when I start to think of just ... when I start to think of just you andl I don't know why. There's no reply It doesn't matter what happens to the weather I'm shivering when I'm standing alon
75 10.Senses hen I see you sleeping here beside me. Life's just begun. I can tell it to the whole world. ... n tell it to the whole world. You're the one. I see your shadow cast on the wall When the sun shines. I hear you calling through the window when it rains. I tend to tremble when I start to think of just ... when I start to think of just you and l I don't know why. There's no reply It doesn't matter what happens to the weather I'm shivering when I'm standing
76 11.O BA SON2000(新世紀歐巴桑) ) Are you ready? Let this party move your body Here we go on a mission Listen up boys cause were only clissing To this beat that's hot moving its way through taipei city ... t wanna see歐巴桑 Don't stop let your body lose control Don't stop let your body lose control And you're got to jumP to the Party The party is iumping everybody dance follow my command To move run to jump to dance to groove Bust i ... Gentle ladies girls and boys all the peo
77 6.DISCO BUTTERFLY fly into your heart. Without a care She's here today but not long to stay. She'll cast her spell on ... tay. She'll cast her spell on you.And fly away She takes her time.Getting ... ay She takes her time.Getting ready for the night. She's got the hottest clotes And the slickest style. ... clotes And the slickest style.You know she's got to be just right she knows how to make her move. when she walks through the door now everybody there belongs to h ... for one night
78 11.BACKSTAGE BUTTERFLY fly into your heart. Without a care She's here today but not long to stay. She'll cast her spell on ... tay. She'll cast her spell on you.And fly away She takes her time.Getting ... ay She takes her time.Getting ready for the night. She's got the hottest clotes And the slickest style. ... clotes And the slickest style.You know she's got to be just right she knows how to make her move. when she walks through the door now everybody there belongs to h ... for one night
79 10.Leaving On AJet Plane hn Denver All my bags are packed I'm ready to go I'm standing here outside your door I hate to wake you up to say good-bye. But the dawn is breakin' It's early morn The taxi's waitin' He's blowin' his horn Al ... itin' He's blowin' his horn Already I'm so lonesome I could die. So kiss me and smile for me Tell me that ... and smile for me Tell me that you'll wait for me Hold me like you'll never let me go.'Cause I'm leavin' on a jet plane Don't know whe
80 5.butterfly(Disco Mix) fly into your heart. Without a care. She's here today but not long to stay. She'll cast her spell on ... tay. She'll cast her spell on you. And fly away. She takes her time. Getting ... . She takes her time. Getting ready for the night. She's got the hottest clothes. And the slickest style. ... thes. And the slickest style. You know she's got to be just right. She knows how to make her move. When she walks through the door. Everybody there belongs to her ... for one
81 11.99 Sayonara(再會) g oh so small Drink the cup now there's nothing left at ... p now there's nothing left at all Lying to ourselves till winter came around Now we're landed back on the ground Breaking up used to be a game'Cos making up felt ... aven when it came Then we cut you deep and couldn't heel the pain Now all alone in the rain Everyone need a hand to hold Remember me when ... hand to hold Remember me when your nights are getting cold Funny how a love so strong came to an e
82 18.More Than Words ng'I Love You' is not the words I want to hear froyou. It's not that I want you not to say But if you only knew how easy it would be to show me how ... sy it would be to show me how you feel More than words is all you have to do To make it real Then you wouldn't have to say that you love me'Cause I'd already know What would you do if my heart was turn in two More than words To show ... n two More than words To show you fe
83 11.歐巴桑 作曲羅百吉 ARE YOU READY LET THIS PARTY MOVE YOUR BODY HERE WE GO ON A MISSION LISTEN UP BOYS CUZ WERE ONLY CLISSING TO THIS BEAT THATS HOT MOVING ITS WAY THROUGH TAIPEI CITY SO ... WANNA SEE NO歐巴桑 DONT STOP LET YOUR BODY LOSE CONTROL DONT STOP LET YOUR BODY LOSE CONTROL AND YOUR'RE GOT TOJUMP TO THE PARTY THE PARTY ISJUMPIN EVERYBODY DANCE FOLLOW MY COMMAND TO MOVE RUN TOJUMP TO DANCE TO GROOVE BUST IT B ... GENTLE LADIES GIRLS AND BOYS ALL
84 8.People Get Ready eople Get Ready People get ready There's a train a-coming You don't need no baggage You just get on board All you need is faith To hear the diesels humming Don't need no ticket ... humming Don't need no ticket You just thank the Lord People get ready For the train toJordan Picking up passengers From coast to coast Faith is the key Open the doors and board them There's room f ... d board them There's room for all among the loved the mos
85 2.Yes I'm ready 2.Yes I'm ready I don't even know how to love youJust the way you want me to oh baby But I'm ready(ready) to learn(to learn) Yes I'm ready(ready) to learn(to learn) To fall in love To fall in love To fall in love with you(Oh baby) I don't even know how to hoyou handJust to make you understand But I'm ready(ready) to learn(to learn) Yes I'm ready(ready) to learn(to learn) To hold your
86 2.Better Day archin' Already2.Better Day Sonny signed his name up for tomorrow And laughed with ... for tomorrow And laughed with all this friends At all the little men who borrow tunes They heard just yesterday Davey got us down but we got away And drank to ... but we got away And drank to all the days That we had whiled awayJust playing robin hood a little out of phase And then the nightmares come And ... then the nightmares come And you get blown away(when yo
87 3.Travellers Tune archin' Already3.Travellers Tune Where do you go buttoned in your favourite coat Stepping out to a different world And ... out to a different world And you might be home late And where are you now Staring at your favourite box The one with the traveller's cross On the road past the gate But if ... the road past the gate But if you find yourself standing on the corner While you're thinking of a different world Theyou might se
88 4.Big Star archin' Already4.Big Star I don't want to be another big star Picking at ... e another big star Picking at your cars Stealing at your clothes Finding out what you don't know You don't know I don't want to be your big star Picking your calls; saying i don't know I don't want to be ... don't know I don't want to be your suitor Lacking at your feet Trying to love the things you need And you know i've heard this befor
89 6.Besides Yourself archin' Already6.Besides Yourself Before i let you all go Before i pull you from this show Before i wave to you I'd like to say to you I wish you never to be alone Besides yourself what can you say Millions apart and miles away Besides ... apart and miles away Besides yourself what do you need Some feel no pain while others bleed So if ... pain while others bleed So if you're going to save my words Make sur
90 7.Get Blown Away archin' Already7.Get Blown Away And when she blows the candle flame to smoke She says a prayer for ... o smoke She says a prayer for all of those who live in houses and in homes And monday she'll go down town standing naked in the road ... wn standing naked in the road You may know what i am But who i am you don't know She'll run across the mustard dust sand Scream down the wind And the sea is in a cold Like when in holiday homes And ... And mother and father
91 8.Tele He's Not Talking archin' Already8.Tele He's Not Talking Tele he's the one he knows what to say Knows how to find his own way He knows the roads by nigh ... But watching the light in a hall Won't change a thing or say at all What it is that he says Still he says that i don't know Still he says that i don't know I don't why i think about so much When i ... t change a thing if i believe you all And scream it in your face Still i'd say hey i don't know Still i'd say hey
92 9.Foxy's Folk Faced archin' Already9.Foxy's Folk Faced I think everybody's after me They wanna know just what i feel Pushing wires under my nose Everybody ... the world what i should know You said you'd seen life from near the floor You opened every closing door Thank you for always being there And all the nights in which we shared And we know we're always here And if it gets ... re always here And if it gets you down You know i'll always be around Guess to
93 10.愛情的魔力 (IT'S ALL READY IT'S ALL READY IT'S ALL READY)只有你迷人的眼光只有你天真的模樣能讓我瘋狂我願陪在你身旁和你分享快樂 ... 快樂悲傷(BABY YOU'RE MY DREAM BABY YOU'RE MY DREAM)到底什麼樣的奇蹟能夠讓我們在一起多麼地甜蜜讓我
94 5.'Crazy Little Thing Called Love'(Mercury) 杜德偉-All For You5.'Crazy Little Thing Called Love'(Mercury) This thing called love I just can't handle it this thing c ... t can't handle it this thing called love I must get round to it I ain'ready Crazy little thing called love This(This Thing) called love(Called Love) It cries(Like a baby) In a cradle ... ries(Like a baby) In a cradle all night It swings(Woo Woo) It jives(Woo Woo) It shakes ... ) It jives(Woo Woo) It
95 1.歐巴桑 編曲羅百吉 ARE YOU READY LET THIS PARTY MOVE YOUR BODY HERE WE GO ON A MISSION LISTEN UP BOYS CUZ WE'RE ONLY CLISSING TO THIS BEAT THAT'S HOT MOVING IT'S WAY THROUGH TAIPEI CITY ... ANNA SEE NO歐巴桑 DON'T STOP LET YOUR BODY LOSE CONTROL DON'T STOP LET YOUR BODY LOSE CONTROL AND YOU'RE GOT TOJUMP TO THE PARTY THE PARTY ISJUMPIN' EVERYBODY DANCE FOLLOW MY COMMAND TO MOVE RUN TOJUMP TO DANCE TO GROOVE BUST IT B ... NTLEMEN LADIES GIRLS AND BOYS ALL(!
96 10.BLUE SUEDE SHOES Three get ready now go cat go But don't you step on my blue suede shoes(Well) You can do anything but lay off of my blue suede shoes ... ay off of my blue suede shoes You can knock me down Step on my face Slander my name ... ep on my face Slander my name all over the place Do anything that you wanna do But ah ah honey lay off my shoes Don't ... honey lay off my shoes Don't you step on blue suede shoes(Well) You can burn my house Steal my car D
97 1.My Eyes Adored You es Adored You[永遠摯愛]1.My Eyes Adored You My eyes adored you Oh I'll never lay a hand on you My eyes adored you Like a million miles away from me You couldn't see how I adored you So close so close and yet so far Carried ... close and yet so far Carried your books from school Playing make believe ... m school Playing make believe you're married to me You were fifth grade I was sixth when we came to be Walking homoe eve
98 10.The59th Street Bright Song(Feeling Groovy) Slow down you move too fast. You got to make the morning last.Just kicking down the cobble stones. Looking for fun and feeling groovy. Ba da Ba da Ba da Ba da... ... a knowing? I've come to watch your flowers growing Ain't cha got no rhymes for me? Doot-ing doo-doo Feelin' groovy. I've got no deeds to do No promises to keep. I ... p. I'm dappled and drowsy and ready to sleep. Let the morning time droall its petals on me. Life I love you All is groovy
99 5.SAYONARA d Without You[傷心]5.SAYONARA Here we are feeling oh so sm ... > Here we are feeling oh so small Drink the cup now there's nothing left at ... p now there's nothing left at all Lying to ourselves till winter's came around Now we've landed back on the ground Breaking up used to be a game'Cos making up fel ... couldn't heel the pain Now we all alone in the rain Everyone needs a hand to hold Remember me when ... hand to hold Remember me when your nights ar
100 13.Let me whisper in your ear hisper in your ear作詞 Linda Hennrick編曲入江純 Now the moment that ... rick編曲入江純 Now the moment that you walked in the room Something told me go ahead make ... mething told me go ahead make your move So I asked you if you wanted to dance And your eyes said that you might take a chance So get ready for some romance tonight Hold me tighter put ... e tonight Hold me tighter put your cheek next to mine Feel the rhythm no

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】