Mojim Lyrics

all + i + need + is + you + baby 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 3.Sk8er Boi She did ballet. What more can I say? He wanted her. She'd never tell. Secretly she wanted him as well. And ... y she wanted him as well. And all of her friends stuck up their nose. They had a problem with h ... ose. They had a problem with his baggy clothes. He was a skater boy. She said'See ya later boy.' He wasn't good enough for her. She had a pretty face but her head ... her head was up in space. She needed to come back down to earth. Five years from now She sits a
2 15.Unholy Matrimony eon Evans Allen Ritter Tyler Bryant Don Mills MatthewJehu Samuels Composer Giveon Evans ... ewJehu Samuels Composer Giveon Evans Allen Ritter Tyler Bryant Don Mills MatthewJehu Samuels White gown hanging in the closet Black tuxedo that I never got to wear No in ... re committed to the fast life All we waiting for behind these chapel doors ... for behind these chapel doors Is a crashing course to a bad divorce Walking down the a ... bad divorce Walking down the aisle to
3 10.Don't Go Yet Scott Harris Composer Mike Sabath Eric Frederic Scott Harr ... abath Eric Frederic Scott Harris Oh my love oh yeah yeah I'm in love yeah I replayed th ... I'm in love yeah I replayed this moment for months Alone in my head waitin' for it to come I wrote ... aitin' for it to come I wrote all your lines in the scripts in my mind and I hope that ... ts in my mind and I hope that you follow it for once I imagine myself in satin the room was platinum and gold I'd d
4 1.Just A Cloud Away illiams This rainy day is temporary The contrast is why we got'em'Cause sunshine due is just a cloud away way way way way way Way way way way way way(hey ... y Way way way way way way(hey baby!) So what you blown a fuse(you blown a fuse) Well that happens to uall(that happens to us all) When I come with great news(I come with great news) The day could change(change) change(change) change(change) change(change) W ... nge(change) change(chang
5 5.Hollywood Gangsta Shout my young New York niggas out there on that drill shit Yeah Yeah Ayo yo let me try th ... Yeah Yeah Ayo yo let me try this shit out right here The scars of martyrs The path of bastard seeds Effects of absentee fathers passed on with ease Hope the babie ... e ask for forgiveness not permission Whole clique is eachother's counselor Holdin' sticks without a hockey puck Can't co-sign em them niggas not with us Hop on a private jet with twe ... land the chopper to Manha

6 6.The Beasts' Carnival us table is ready don't go far豬新郎快來呀酒席已備好別跑太遠啦 Little mouse here are shoes of ... ittle mouse here are shoes of your bride's she might be waiting for you on the bed小老鼠這不是你新娘的鞋子嗎她可能是在床上等你呢 Oh look that ... 新娘的鞋子嗎她可能是在床上等你呢 Oh look that baby deer is so excited to see me she can't even smother a cry喔看啊!那個鹿寶寶看到我多興奮啊她都忍
7 6.Secrets From A Girl(Who's Seen It All) s Seen It All) Dancing with my girls only having two drinks then leaving It's a funny thing thought ... ng It's a funny thing thought you'd never gain self control Guess it's been a while since ... Guess it's been a while since you last said sorry Crying in the dark ayour best friends' parties You've had enough gotta turn the lights up go home Couldn't wait to turn fifteen Then ... n't wait to turn fifteen Then you blink and it's been ten years Growing
8 12.Oceanic Feeling could go fishing You'll catch the big one Sliding the knife under the skin Grateful for th ... under the skin Grateful for this offering And all the living things Under the sun Under the sun Little brother I think ... he sun Little brother I think you're an angel See your silver chain levitate When you're kick-flipping Baby boy you're super cool I know you're scared So was I But all will be revealed in time Oh look the rays are
9 8.Baby I'mJealous a-Better Mistakes8.Baby I'mJealous Feat. Doja Cat Baby I'm jealous Went from beautiful to ugly'Cause insecurity told me ... ugly'Cause insecurity told me you don't love me All it takes is a girl above me On your timeline to make me nothing This is me A woman in dichotomy I love me Until I don't ... otomy I love me Until I don't Baby I'm jealous Of the pictures that you like Baby I'm jealous Of the girls with light
10 4.I Need Some Of That er4.I Need Some Of That Summer time I press rewind And go back to a simple place When I was just a little punk Daydreaming of my escap ... unk Daydreaming of my escape Listening to Aerosmith Later on I will call my mom Now I'm pluggin' in to a Marsall stack I can be anything I want I need some of that It's just what I need I need some of that We'll be riding our ten-speeds I ... ll be riding our ten-speeds I need some of that Even if we b
11 1.Confetti y day Got all my friends here with me And I don't need ya I don't need ya Got this dress up on me So I don't need your stress up on me Baby we're done c'est la vie Now I don'tneed ya I don't need ya Should've left your ass from time ago Didn't love me then but now I do I used to sit at home and cry for ... ed to sit at home and cry for you Diamonds on my neck I shine for you Ain't blocking my blessings anymore Never be the
12 12.Peaches And I see you(Oh) the way I breathe you in(In) It's the texture of your skin I wanna wrap my arms around you baby Never let you go oh And I say oh there's nothing like ... I say oh there's nothing like your touch It's the way you lift me up yeah And I'll be right here with ... h And I'll be right here with you'til the end I got my peaches out in Georgia(Oh yeah shit) I get my weed from California(That's that shit) I took my chick up to ..
13 2.IRL inside this house Wondered how'd we get here We were supposed to be so far away And I kinda m ... o be so far away And I kinda miss the crowds Hold your hand to get through All I wanna do replay the days Fly to Bali stay on the low Cherry blossoms in Tokyo Anywhere that ... ossoms in Tokyo Anywhere that you are is where I wanna be Straight to Toronto playin in the snow Go to New York taking photos Cause anywhere that ... ng photos Cause anywhere that yo
14 9.Downgrade(feat.!llmind) won't let you out h** me I'm going back to being a dog dog dog I was tryna change me But I don't ... s tryna change me But I don't need changing no I'm not your baby And I don't need saving no How can I trust me When that bottle start running too low I never re ... art running too low I never really had you so this whole time I've been on my own I just bought new Tesla F**k me with the doors up Auto pilot wh**e huh Choke me like a wrestler DD ...
15 10.Uncle Ricky(feat.!llmind) ng scary His personality is well overbearing The type of Uncle that I hide that start oversharing Except when it come to my problems then he over-caring He's ... hen he over-caring He's over-listening he only care about his own problems own business My Uncle Ricky don't wash h ... ss My Uncle Ricky don't wash his clothes and four b***hes I don't even wanna open the door for th ... ven wanna open the door for this ni**a But this ni**a know I'm here from
16 1.LET'S GET MARRIED > I've finally realized what I need Can only be royal if you loyal girl And all I need is a woman who will wanna agree with everything that I do And get naked for me when I want her to ... ked for me when I want her to All I need make it feel like forever When it's temporary let's get marriedJust cause th ... let's get marriedJust cause this moment deserves a momentJust cause this moment deserves a moment Let's get married let's get m
17 5.PEACE OF MIND MIND All I wanna do is lay up with you All day All day Nothing else nothing elseJust spend time with ... hing elseJust spend time with you all day But I gotta get to the money baby We both love these hunnids yeah Once I'm fin ... hese hunnids yeah Once I'm finished with my job baby girl Yeah I'm on my way I'ma cop you that new Pedro Garcia up on display You know I don't say things just to say things yeah(Oh na n
18 6.FREAK IN YOU .FREAK IN YOU Room full of beautiful women but I want one Room full of women and they notice me Now ... women and they notice me Now all they wanna listen to isJodeci Freak in you Freak in you Is there a freak in you Come and talk to me Quick rush rush rush ... lk to me Quick rush rush rush Baby just like Kimora Lee So pretty girlyou belong in a gallery What's your fantasy Say something you ain't never did That
19 1.Bad Behaviour vorite If you don't wanna see me acting like a fool If ... see me acting like a fool If you can't keep up with my bad behaviour You can't contain me Every time I'm up I run around ... very time I'm up I run around you You know you can't keep up They ask if it's my birthday Say'what we celebrating' Everybody dance around me dance around me Mmm the whole room ... fterparty's my place I got'em all around me all around me Mmm Don't wait not a minut
20 4.Boyfriend omebody I need a rude boy to tell me something swe ... time got his hands up on my body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking control I've been looking for my ... shawty So come and get it if you got it All my girls'round the world I know you know what I mean I get a little sexy when I'm lonely One thing on my mind I know what I ... hing on my mind I know what I need All my girls'round the world Hands up

21 1.Money Maker up with y'all) Alabama State(Yeah we back I'm back) FAMU(Shit ... h we back I'm back) FAMU(Shit you know) Clark Atlanta(It feel good to be back) Uh Now shake ... good to be back) Uh Now shake your money-maker Don't let that money make ya I shake that money-maker(Uh) Don't let that money make ya Oh shake ... t that money make ya Oh shake your money-maker(Yeah) Don't let that money make ya Oh shake that money-maker(Tony) Don't let that money make ya ... Don'
22 2.Bad Behaviour vorite If you don't wanna see me acting like a fool If ... see me acting like a fool If you can't keep up with my bad behaviour You can't contain me Every time I'm up I run around ... very time I'm up I run around you You know you can't keep up They ask if it's my birthday Say'what we celebrating' Everybody dance around me dance around me Mmm the whole room ... fterparty's my place I got'em all around me all around me Mmm Don't wait not a minut
23 15.Boyfriend omebody I need a rude boy to tell me something swe ... time got his hands up on my body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking control I've been looking for my ... shawty So come and get it if you got it All my girls'round the world I know you know what I mean I get a little sexy when I'm lonely One thing on my mind I know what I ... hing on my mind I know what I need All my girls'round the world Hands up
24 1.cardigan(cabin in candlelight version) ones When you are young they assume you know nothing Sequin smile black lipstick Sensual politics When ... ipstick Sensual politics When you are young they assume you know nothing But I knew you Dancin' in your Levi's Drunk under a streetlight I ...  I I knew you Hand under my sweatshirt Baby kiss it better I And when I felt like I was an old cardigan Under someone's bed ... cardigan Under someone's bed
25 2.Cardigan ones When you are young they assume you know nothing Sequined smile black lipstick Sensual politics When ... ipstick Sensual politics When you are young they assume you know nothing But I knew you Dancin' in your Levi's Drunk under a streetlight I I knew ... under a streetlight I I knew you Hand under my sweatshirt Baby kiss it better I And when I felt like I was an old cardigan Under someone's bed ... cardigan Und
26 6.New Heights Oh oh oh All this time I felt completed All this time I felt I needed you by my side Even if we'd fight and fight again The nights with ... d fight again The nights with you were so disarming Taking all my weapons from me I found myself powerless with ... I found myself powerless with you I tried to be just like those other girls Accepting situations stopped the search For something brighter got to stay excited ... brighter got to
27 1.Take You Dancing rulo-Take You Dancing1.Take You Dancing Da-da-da-da-da-da Da-da-da-da-da-da Da-da-da-da-da-da Da-da-da-da-da-daJason Derulo Pull up skrrt-skrrt on ... Derulo Pull up skrrt-skrrt on your body Performin' just on my'Rari You're too frank need a ticket I bet you taste expensive Pourin' up up up'bou ...  litre If you keepin' up you's a keep up Tequila and vodka Girl you might be a problem Run away run away run away run away I kno
28 1.My Oasis ith-My Oasis1.My Oasis Keep thinkin' that I'm seein' watYou're playing tricks on me in the sun Syour shadow in the courtyard Stays until ... l the day is done The desert don't end the rain don't f ... ert don't end the rain don't fall And I can't pretend I don't want youall'Cause I want you all You allyou all you all Oh babe I really need you My feeling
29 1.Slow Motion on(I wish that I could hate you my baby) The colors are fading out Is it quiet where you're sleeping Your records my empty house I wish I knew what you were feeling Fighting every instinct while ... Fighting every instinct while you hold your pride (Pride) Back to the beginning ... ning it swallows my mind You're all that I think about I even see you when I'm dreaming I wish that I c
30 1.Say It Again Again You don't say how you feel when you're sober baby But when we're out and it's getting late ... 're out and it's getting late You tell me'bout the troubles that hauntyou lately And the only thing that I can ever say ... nly thing that I can ever say Is come closer come closer Oh let me holyou now I know that I'm no saviour no Yeah I know that even if I was the w ... know that even if I was the wisest of them all It don't ma
31 1.Narrow Road Feat. Lil Baby(Cook that shit up Quay) Top Shotta Don Dada Got the bombs like Al-Qaeda uh NLE the Top Shotta yeah yeah I just copped the Range ... Rover(Big body) with some Forgis(With some Forgiatos) Sippin' codeine(Codeine) feelin' like a dope fiend(A dope fiend) He say I'm not a killer that nigga don't kn ... tell me I'ma get life with this dirty chrome(Get life) Well you would rather take a life before they take ... take a life before they take your
32 7.You Gotta Do It All eLo Green Is Thomas Callaway7.You Gotta Do It All Composer Thomas Callaway Gotta be my friend and my lover Gotta be my s ... end and my lover Gotta be my sister and my brother You gotta be a helpin' hand To catch me when I f ... pin' hand To catch me when I fall I hate to put pressure on you You gotta do it all You got to be my mother and my father When ...  my mother and my father When you(
33 7.Take The Music the human is forgiven and the soul gets back to living. Returns us ... ts back to living. Returns us all to our natural condition. Turns up the levels on the minds' inner v ... e levels on the minds' inner visions. It plays through the space to where ... ys through the space to where you are and regulates the beatings of the broken heart. A sensation in everybody's pants which ... on in everybody's pants which is why when there is music life becomes a danc
34 1.BLACK PARADE Carter Denisia''@ blu_june' Andrews For@ NOVAWAV Brittany'@ chi_coney' Coney For@ NOVAWAV Kim'Kaydence' Krysiuk Composer Rickie'Caso' Tice Akil'Fresh ... DerekJames Dixie S. Carter Denisia''@ blu_june' Andrews For@ NOVAWAV Brittany'@ chi_coney' Coney For@ NOVAWAV Kim'Kaydence' Krysiuk Ah I'm goin' back to the South ... with my Oshun energy oh Drip all on me woo Ankh or the Dashiki print Hol' up don't I smell like such a nag champa incense Yeah pure ice(Ice) ice(Ice) bu
35 5.Bracelet dy to let you go no I walk down memory lane late at night I end up losing my way every time I wake up m ... my way every time I wake up missing you more Oh why did I take her back? I used to have ... take her back? I used to have you now I have this bracelet I used to have you now I have this bracelet I let you go but baby I'm gonna wear it Until I need to until I need you All I know is I can't face it I used
36 3.I Want War(BUT I NEED PEACE) Kali Uchis-TO FEEL ALIVE EP3.I Want War(BUT NEED PEACE) Time too precious and my patience thin My mind and my soul ... ence thin My mind and my soul is the weapon And every failure was a lesson It's time to stop blocking these blessings See I just wanna grow into my greatness I w ... nna grow into my greatness I wish I had the time that you've taken'Cause I got needs yeah I got needs I want war but I need peace And they kept on call
37 1.What I Want un away I need to get what I want whatever I'm missing But if you cannot give it to me Then you ain't getting all of me I'm sitting here with my eyes low Can't feel a thing but my blunts rolled I ... thing but my blunts rolled I need a friend got too many foes Got too comfortable and I wanted more I used to be the one beside ... e I used to be the one beside you(beside you)[Verse] How can I be the only one Whyou just want their attention
38 8.Affluenza e never really calls back'Cause he's got too many finances to reap Money money Ain't it funny honey When ... ney Ain't it funny honey When you get what you need Baby life is a breeze Money money Give me money money'Til I'm bloody bloody ... y money'Til I'm bloody bloody All these kids have got affluenza Going wrecking their daddy's Benza Crystal liquor cups and designer drugs oh oh They say money can ... h oh They say money can't buy you n
39 1.Cry It Out For Me 樂 Start this fire You're my desire I ain't lying What I sais what I need Yeah yeah Nobody need you Clear up when I'm with you Baby let me hear you Cry it out for me Cry it out for! Woo~woo~woo~woo Cry it out for me ... woo~woo~woo Cry it out for me You have been a special friend to me We have been through ... nd to me We have been through all the ups and downs Even though the world keeps on spinning That we'd never have to sa
40 5.Levitating meniuk If you wanna run away with me I know a galaxy And I can take ... know a galaxy And I can take you for a ride I had a premonition that we fell into a rhythm Where the music don't stop for life Glitter in the sky glitter in my e ... hining just the way I like If you're feeling like you need a little bit of company You met me at the perfect time You want me I want you baby My sugarboo I'm levitating The Milky Way we're renegadi
41 1.Spring Break Grant Landis Aaron Frederick MitchellJr. Dimitri Rogers Mathew Bubel Chelsea Balan Composer Grant Land ... bel Chelsea Balan Composer Grant Landis Aaron Frederick MitchellJr. Dimitri Rogers Mathew Bubel Chelsea Balan No contest got the perfect view White t-shirt I can see rig ... n see right through Drunk off your body body Got me high like molly molly Got the weekdays feelin' like Spring Break On the waterbed like we're oceanside L ... aterbed like we're oceanside Liste
42 1.Nobody obody You're the single best part of my day I hang on every word that ... day I hang on every word that you say I'm addicted to you Everything that you do baby In my solar system you are the sun Feels like my life's just begun Girl I love how ... 's just begun Girl I love how you shine And I'm so glad you're mine baby I'd walk with my head in the clouds My heart from the bottom I vow I'll hold Nobody's hand but ... w I'll hold Nobody'
43 1.Sum2 Prove Lil Baby-Sum 2 Prove1.Sum2 Prove You know Lil Ced that's my nigga I made ... uck it we all rich I ain't tryna have babies right now so we fuck with the rubber but I got a raw bitch Know th ... but I got a raw bitch Know this money bring envy you probably wan' be me but bro we can't beef'bout no sm ... t bro we can't beef'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believe that I'm still in the'partments Businessman went an
44 11.Surf Where are you goin'? Can I come too? The whole world ... n I come too? The whole world is open a playground for me and you And we could be fine shit who the hell knows It's ... shit who the hell knows It's your eyes and your ears and your mouth and your nose Head and your shoulders your knees and your toes I dream of this moment Will it come true The whole world they know it They just waitin' for me and ... They
45 8.3am And I've misplaced all my credit cards My self-preservation and ... ards My self-preservation and all of my reservations Are sittin' and contemplating what to do with me do with me Think I took it way too far And I'm stumblin' dru ... se come and flirt with me I really need a mirror that'll come along and tell me that I'm fine I do it every time I keep on hanging on the line ignoring every warning s ... again'Cause it's3 AM And I'm callin' everybody

46 1.Keep It Under(Damien Dawn) Dawn) Baby you and I are best friends So I gotta keep a d ... st friends So I gotta keep a distance'Cause I don't want to risk the thing that we have no And my tongue I gotta bite it But it's oh so hard to fight it'Cause I don't wanna mess up ... t'Cause I don't wanna mess up all that we share Oh baby'Cause baby I love you Situation's crazy How you make me love you love you like that? Love you love you like that
47 5.Way I Am(&Damien Dawn) Dawn) Baby I don't wanna waste no more time Need to tell you what I feel deep inside I've been waiting for ... inside I've been waiting for you all of my life Cuz you love me just the way I am I know I'm far from being perfect Some people have even c ... erfect Some people have even called me defect But you're so but you're so so different baby You're the one that always loves me blind Even though I tend to lose my mind A s
48 6.Keep It Under(Instrumental)(Damien Dawn) Dawn) Baby you and I are best friends So I gotta keep a d ... st friends So I gotta keep a distance'Cause I don't want to risk the thing that we have no And my tongue I gotta bite it But it's oh so hard to fight it'Cause I don't wanna mess up ... t'Cause I don't wanna mess up all that we share Oh baby'Cause baby I love you Situation's crazy How you make me love you love you like that? Love you love you like that
49 10.Way I Am(Instrumental)(&Damien Dawn) Dawn) Baby I don't wanna waste no more time Need to tell you what I feel deep inside I've been waiting for ... inside I've been waiting for you all of my life Cuz you love me just the way I am I know I'm far from being perfect Some people have even c ... erfect Some people have even called me defect But you're so but you're so so different baby You're the one that always loves me blind Even though I tend to lose my mind A s
50 1.Keep It Under Under Baby you and I are best friends So I gotta keep a d ... st friends So I gotta keep a distance'Cause I don't want to risk the thing that we have no And my tongue I gotta bite it But it's oh so hard to fight it'Cause I don't wanna mess up ... t'Cause I don't wanna mess up all that we share Oh baby'Cause baby I love you Situation's crazy How you make me love you love you like that? Love you love you like that
51 5.Way I Am(&Anna Blue) Blue) Baby I don't wanna waste no more time Need to tell you what I feel deep inside I've been waiting for ... inside I've been waiting for you all of my life Cuz you love me just the way I am I know I'm far from being perfect Some people have even c ... erfect Some people have even called me defect But you're so but you're so so different baby You're the one that always loves me blind Even though I tend to lose my mind A s
52 1.With You This Christmas t We-With You This Christmas1.With You This Christmas Hey Uh Mm Mm-mm Oh Remember last December when we k ... member last December when we kissed under the mistletoe(oh oh) I let you wear my favorite sweater so you think of me when you're alone(yeah) When we stay up talking way too much and we don't even ... ay too much and we don't even need coffee to keep us up no Yeah I know that I'm feeling something right when
53 6.Everything We Need est-Jesus Is King6.Everything We Need We began after the storm inside Lay the land(Ah) it's just the morning light(Woo woo) Woo woo oh yeah Woo-ooh ooh-ooh Switc ... h yeah Woo-ooh ooh-ooh Switch your⁠ switch your attitude Go'head level up yourself This that different latitude Ooh-ooh ooh-ooh Life too short go spoil ... h-ooh Life too short go spoil yourself Feel that feel enjoy yourself'cause We have everything we need(
54 1.Raising Hell Kesha-Raising Hell1.Raising Hell Lyricist Kesha Sebert Ajay Bhattacharyya Stephen Wrabel Sean Douglas Composer Kesha Sebert Ajay Bhattacharyya Stephen Wrabel Sean D ... ouglas Ooh oh oh oh Let's go Hallelujah I'm still here still bringin' it to ya Ohm like Buddha Good girls know how to get hard too ya(Uh huh) I'm ... o get hard too ya(Uh huh) I'm all fucked up in my Sunday best No walk of shame'cause I love th ... walk of shame'cause I love this dress
55 1.Keep It Under Under Baby you and I are best friends So I gotta keep a d ... st friends So I gotta keep a distance'Cause I don't want to risk the thing that we have no And my tongue I gotta bite it But it's oh so hard to fight it'Cause I don't wanna mess up ... t'Cause I don't wanna mess up all that we share Oh baby'Cause baby I love you Situation's crazy How you make me love you love you like that? Love you love you like that
56 7.I.F.L.Y. .Y. This my baby This my Look Touchin' you slowly love how you hold me I was a player that was the old me I sent a prayer for something holy Got naked and show me Girl summer's been lonely ye ... itant(Spooky) Like a skeleton You20 but intelligent Now all them other bitches so irrelevant ah-ah yeah Tan lines and some memories(Woo) Guess summer got the best of me(Woo) Chef B with th ... f B with the recipe yeah With you it's a better me I guess
57 12.Running The Streets just want you to know you deserve the world I'm apologizing right now She be staying up when I ain't coming home Running running running the streets It's ... Mama always told me'Watch who you be dealing with' Snake bitches can get wrapped up in ... bitches can get wrapped up in your feelings with Never watered down my niggas on some killing shit Miami mercenaries re ... ling shit Miami mercenaries really that's the Double M Born baller baby boy I be a
58 3.Sidenote a-We Love You Tecca3.Sidenote Yeah I just be chasin' my bag hello I just came for the racks I'm gone Yeah she used to throw me now she ... he used to throw me now she really want me I can tell that she mad I'm on I just be mixin' the BAPE with Vlone I w ... mixin' the BAPE with Vlone I wish that some niggas would leave me alone Use to finesse the niggas now singin' C notes Now they c ... now singin' C notes Now they callin' my phone I'm busy lil' br
59 9.Phenom a-We Love You Tecca9.Phenom Ahh ahh Ahh yeah Ahh I been solo for so long yeah I cannot go on Been a long time since I'm feelin' right ... time since I'm feelin' right All I know is wrong And my fans yeah got me feelin' right Always playin' my songs yeah Bitch niggas say they love the gossip Whole time I don't ... m Went to the plug I tell him need a read out Drip to the floor I told him'Pick ... to the floor I told him'Pick your feet up' Rea
60 1.Single Again row away? You either let it go bad or go away(I need to pray) Take my time(Part two) take my time I'ma take my time Na-na-na-na-na-na-na(Look) Na-na-na-na-na-na-na(Uh) I'm single a ... 'll be better off friends(Uh) Baby I should just focus on me(On me) And slow down don't rush romance I'm single again(Single again) Told'em that we better off fri ... friends(Off friends) Blaming you is just so easy(Woah) But maybe the problem's me I'm single again(Single again) Gue
61 2.La La Land(Feat. YG) > Oh shit you live in the Canyon How big is your mansion? Fresh outta school now you workin' And focussed on fashion Pretty girl and ... ed on fashion Pretty girl and you let go Got time but you got ghosts Hey baby waste your time on me In California Hey baby waste your time on me In California La la la la la Yeah I met her at a one-oh La la la la la Now we at the same house party La la la la la ... house party La la la la la If yo
62 5.Drew Barrymore I want this foreverJust you in the grotto With nothin' but your nights on Keep the fuckin' lights on Same again tomorrow We don't ... Same again tomorrow We don't need no bottle Purple colored lipgloss Room with the saguaro ... ipgloss Room with the saguaro You know where I would rather be Right between ... would rather be Right between your holidays Coffee on the flintstoneJewelry on the ottoman ... ntstoneJewelry on the ottoman Baby let me in oh
63 2.Have Mercy ave mercy BabyJesus please save us I know I used up my three favors Back to sinnin' like a week later New car speed racin' Cop a crib ... w car speed racin' Cop a crib need acres Most of all we all need prayer Karma comin' beware I don't know where I'm goin'(huh) But I hope I'm on the right path Life'll hit ... on the right path Life'll hit you with a light jab Mike Tyson strike back ... ht jab Mike Tyson strike back You niggas goin' out slight sad K
64 4.Bad Idea(Feat. Chance The Rapper) ow myself all too well to be a stranger of pain Despite it ... a stranger of pain Despite it all we remainin' the same I'm just changin' the game Heart pure never tainted with fame Straight ahead I'ma stay in my lane Never sw ... ' courses life's amazin' shit is gorgeous Lookin' at the bigger picture portrait and I smile wide Performed the song and the crowd cried How can I lie? I'm tearin ... as I'm startin' to stare in y'all eyes I know the shit you goin' throug
65 13.Family Matters(Feat. Arin Ray) who be raisin' her daughters kids She's forty-six one ... ters kids She's forty-six one is one one is two others four and six Baby dad ain't really with that supportive shit I come to town iced-out with the foreign drip I got another cousin she the same age as me Our lifesty ... completely different and basically Her baby dad beat her ass what I hate to see Her black eye as I cry that's a daily thing And here I am chasin' dreams Ignorant with bl ... h
66 1.WOULD YOU EVER Luke Christopher-WOULD YOU EVER1.WOULD YOU EVER Would you ever love a man like me? Would you ever love a man like me? Would you ever love a man like me? Would you ever love a man like me? She said ifyou cheated four times on your ex-girl How your next girl finna know that you real? She said if you cheated four times on your ex-girl How your next girl finna know that you real? I lost the appeal and
67 1.La La Land > Oh shit you live in the Canyon How big is your mansion? Fresh outta school now you workin' And focused on fashion Pretty girl and ... ed on fashion Pretty girl and you let go Got time but you got goals Hey baby waste your time with me In California Hey baby waste your time with me In California La la la la la Yeah I met her at a1Oak La la la la la Now we at the same house party La la la la la ... house party La la la la la If yo
68 11.Upgrade(Feat. Navé Monjo) huh Don't need no upgrade'cause you're my upgrade You taste like strawberry with sugar on top and some whipped cream Ain't nobody fuckin' with ... eam Ain't nobody fuckin' with you girl I like the way you're shaped Ain't wasting no time I'ma fuck ... n't wasting no time I'ma fuck you right now freaking toJodeci Ain't nobody like ... ng toJodeci Ain't nobody like you(Upgrade upgrade) Ain't nobody like you(Upgrade upgrade) Ain't nobody like yo
69 1.My Own Hero l me do I need to be my own hero? Would you lay our life down? Would you give an arm or a leg? Are we gonna fight now'Cause ... Are we gonna fight now'Cause baby it's the world we're against? Is it our time now right now Or is it just me in the end? Is our future bright now? Tell me is the dark seeping in Are we alright now Or are we barely breathing again? ... re we barely breathing again? Is it our time now right now Or is it just
70 3.Jealous rg Roger Ball、 Malcolm Duncan、 Stephen Ferrone、 Al ... mbers、 Denisia'@ Blu_June' Composer Brittany'@ Chi_Coney' Coney、 Kingsley Gardner、黛安娜金恩、 Khaled Khaled、 Andrew Saidenberg Roger B ... led、 Andrew Saidenberg Roger Ball、 Malcolm Duncan、 Stephen Ferrone、 Al ... mbers、 Denisia'@ Blu_June'Jealous jealous Oh oh oh They don't want us together'gether ... don't want us together'gether You need somebody babe you need s
71 5.You Stay sahd5.You Stay Lyricist Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_Coney' Coney Ralph Middlebrooks Clarence Satchell Khaled Khaled William Beck Leroy Bonner Ma ... illiam Beck Leroy Bonner Marshall EugeneJones Marvin R PierceJames Rodger Williams Sergio George Linda Cab ... lliams Sergio George Linda CaballeroJeremy Felt Composer Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_Coney' Coney Ralph Middlebrooks Clarence Satchell Khaled Khaled William Beck Leroy Bonner Ma
72 1.Enough I'm with you And it feels like the minutes are running away from me too I could just live here in ... too I could just live here in your arms I don't wanna move'Cause the way that ... wanna move'Cause the way that you love me It makes me feel like I'm brand new ... es me feel like I'm brand new You tell me that we can stay here forever And me I fool ... tay here forever And me I foolishly believed'Cause nothing can last as long as we want ... g can last as lon
73 3.Love With A Quality the one called Big Gong-Zilla alongside Karol G Oo-wee(O-O-Ovy On The Drums) No entiendo por qué tú y yo somos así Si fue tan lindo y fácil e ... Ahí ahí ah Mi go so den love is dangerous why didn't anybody warn me you play with fire you'll get burnt I know I'm honoring the way I want ... w I'm honoring the way I want you do you want me? Want to then you need to give the term Baby you're the best I tell ya you're my one
74 5.Trust Myself lf around you It's like my body got a mind of its own One touch and I'm begging for two Strung out and I don't know what to do I don't trust m ... o I don't trust myself around you We can chill we can chill we can lie together Tell me ... l we can lie together Tell me your fantasy and we'll do that together Pull my hair love me good and I'll be bad forever With ... and I'll be bad forever With you with you you you You the man you the man
75 10.Greatest Love na na na You're the greatest love I ever seen Wheyou are I'm gonna be To top it off you been there for me Never change your energy'Cause only you got what I need I'll give you everything in me I'll ride for you I would do anything believe I'll die for ... anything believe I'll die for you From the first day that I met you it was special There was something different'bout ... was something different'bout you Had to pray'fore'f
76 1.Purple Emoji(Feat.J. Cole) le) I need you more than ever More than ever I need you more than ever I know that I'm in trouble I ... I know that I'm in trouble I need you more than ever More than ever I need you more than ever I know that I'm in trouble I know I ... that I'm in trouble I know I need you You know I need you baby So much on my mind I ain't even really sleepin' lately I said some things I didn't mean I know I did
77 4.Better r Nothing baby Nothing feels better I'm not really drunk I never get that fucked up I'm not I'm so sober Love to see ... not I'm so sober Love to see you shine in the night like the diamond you are(Love to see you shine in the night like the diamond you are) I'm good on the side it's alright just hold me in the dark(I'm good on the side it's alright just hold me in the dark) No o ... now what we do hit me up when you're bored(No one's gotta know what
78 6.Miss Simone aos6.Miss Simone Lyricist Lori McKenna Composer Lori McKenna Smiles in the morning at me Apartment on the second story Strangers in a brand new city ... ine The only thing on my mind is you The way the moonlight flickered in We were stars of some old classic film with M ... f some old classic film with Miss Simone singing Pour some sugar in my bowl ... ng Pour some sugar in my bowl baby In the glow of the candlelight We danced ... of the candlelight We danced
79 7.Tempo(feat. Missy Elliott) uz I Love You7.Tempo(feat. Missy Elliott) I've been waitin' for is one Turn it up Slow songs they for skinny hoes Can't move ... ey for skinny hoes Can't move all of this here to one of those I'm a thick bitch I ... of those I'm a thick bitch I need tempo(Tempo) Fuck it up to the tempo Pitty-pat pitty-pat pitty-pitty-pat(Pat) Look at my ass it's fitty-fitty-fat(Fat) Kitty ca ... that(Catch that catch that) I need a jack(Woo) For all of
80 10.Heaven Help Me uz I Love You10.Heaven Help Me Heaven help me If love ain't dead I'ma kill it'cause it's killin' me Cold world they'll be livin' in a ... it's the only thing I'll ever need Heaven help me If love ain't dead I'ma kill it'cause it's killin' me Love ... it'cause it's killin' me Love is a drug methamphetamine D-A-R-E they'll be hooked on me Y' ... R-E they'll be hooked on me Y'all who you think you sassing?(Sassing) Say whoa baby I'm a classic(Cla
81 1.Baby Please Don't Stop lace1.Baby Please Don't Stop Composer Paul Barry ... e Don't Stop Composer Paul Barry Baby please don't stop Something's taking over my heart Caught me in the moment of weakness Boy ... in the moment of weakness Boy you had me from the start Now all I wanna taste is your sweetness So what's the point in trying to fight it ... e point in trying to fight it You've got me in the palm of your hand You can shake me down You can win
82 1.Vossi Bop op I tell your girl to link me at the coffee shop Getting freaky in the sheets we're takin' body shots Then I fin ... e takin' body shots Then I finish with a facial just to top it off ayy My bruddas don't dab we just Vossi bop I tell ... dab we just Vossi bop I tell your girl to link me at the coffee shop Getting freaky in the sheets we're takin' body shots Then I fin ... e takin' body shots Then I finish with a facial just to top it off ayyYou ain't got a clue
83 1.Timekeeper g through your hair on your bedroom floor Caught in the thrill of a life spending cash on shit that we can't afford No th ... hit that we can't afford No this ain't the end no I'm not dissuaded by your demeanor And if you forget the memories fade I'll be your timekeeper Cause I want you more Oh baby I want you more Show you that first date at the ramen place When I picked ... the ramen place When I picked you up late we we
84 1.Shut Up my tongue you give me much to say I'm sweating bullets nervous that ... sweating bullets nervous that you'll push away And when your eyes catch mine I know I talk too much So give me ... ow I talk too much So give me your two lips and baby I'll shut up Lying on the beach the middle of December I'm thinking ... ddle of December I'm thinking you're too cool to even remember My face my hair my eyes my lips and my name hmm Lighting up that clove ... me hmm Li
85 10.Timekeeper g through your hair on your bedroom floor Caught in the thrill of a life spending cash on shit that we can't afford No th ... hit that we can't afford No this ain't the end no I'm not dissuaded by your demeanor And if you forget the memories fade I'll be your timekeeper Cause I want you more Oh baby I want you more Show you that first date at the ramen place When I picked ... the ramen place When I picked you up late we we
86 1.World Is Yours2(Intro) The World Is Yours 21.World Is Yours2(Intro) You know the world You know the world is yours You know what I'm sayin'? D.A. got that dope CEO gettin' more money I'm smokin' the Cali best(Woo woo) Ride on the biggest jet(Ride ... bigger check(Woo) I used to call collect(Brrt) I used to worry and stress(Yah) I used to pray for a check(Yah) Used to want to b ... a check(Yah) Used to want to ball like the Nets(Nets) Make a m
87 15.Ring Ring The World Is Yours 215.Ring Ring Someone hit me ring-ring yeah ... Someone hit me ring-ring yeah Your love that's all I need yeah Know it ain't real'til she tat my name yeah Everybody feel but don't feel my pain yeah Everybody say but don't say my name ... release Feelin' like I'm on I need to They just wanna see the kid deceased Yeah she always tryna get a piece In the house but she ain't on the leash Cut her off l ... sed oh yeah Put them diamonds
88 8.Talk To Me me things you never said before Let your heart be like an open door Oh baby talk to me Tell me things Open up and show me everything I wanna know ... ow me everything I wanna know your world so let me in Oh baby just talk to me You can shout across the rooftops Scream until the world stops And send it up in fireworks Like a rocket'cross the universe There's ... verse There's no way I wanna miss a thing If you need me I'll be listenin
89 1.Superstar ore I met you I pushed them all away Soon as I kissed you I wanted you to stay What I like about you is you know who you are What you like about me is I know what I'm not And I I know thatyou never sleep oh So impossible to dream When ... h So impossible to dream When you're far away from me Oh I I'm all you could ever need oh So impossible to breathe I love the way I love the way we worked so hard
90 1.Hold Of Me Dean Lewis-A Place We Knew1.Hold Of Me Walking slowly tryna find a place to go ... owly tryna find a place to go You begin to talk about your ex And the way that he would lose control And ... hat he would lose control And all your friends are trying to throw me They're asking questions I don't know But ... ng questions I don't know But baby I would buy you drinks too But I don't think you need no more Then you said'I need
91 3.NASA ASA This is one small step for woman One giant leap for woman-kind I'd rather be alone tonight ... d I'd rather be alone tonight You can say'I love you' through the phone tonight Really don't wanna be in your arms tonight I'll just use my covers to stay warm tonight Think I'm better off here ... ght Think I'm better off here all alone tonight Ain't no checkin' on when I get home tonightJust makin' sure I'm good on my own tonight Even though
92 1.My Heart Christopher-Under the Surface1.My Heart So tell me how to find another ... o tell me how to find another you baby I've looked underneath the stars Ooh ooh and they ... th the stars Ooh ooh and they all think I'm a little crazy'Cause I still wonder where ... zy'Cause I still wonder where you are Guess we're not breaking even You tell me that you're leavin' I gave my all to you Tell me now what I'm gon' do? You threw me in the
93 1.Raise A Man ia Keys-Raise A Man1.Raise A Man Lyricist Larrance Dopson Terius Nash Khirye Tyler Composer Larrance Dopson Terius Nash Khirye Tyler Marble in a foyer I've been lovi ... n a foyer I've been loving on you all day Would've stayed if you told me to stay As you can see it I stayed anyway I'm just not like these other girls I swear I just have to love ... s I swear I just have to love you I just wanna need you if that's okay And you're j
94 1.Greatest Love na na na You're the greatest love I ever seen Wheyou are I'm gonna be To top it off you been there for me Never change your energy'Cause only you got what I need I'll give you everything in me I'll ride for you I would do anything believe I'll die for ... anything believe I'll die for you From the first day that I met you it was special There was something different'bout ... was something different'bout you Had to pray'fore'f
95 1.Baby Please Don't Stop ma Bunton-Baby Please Don't Stop1.Baby Please Don't Stop Composer Paul Barry ... e Don't Stop Composer Paul Barry Baby please don't stop Something's taking over my heart Caught me in the moment of weakness Boy ... in the moment of weakness Boy you had me from the start Now all I wanna taste is your sweetness So what's the point in trying to fight it ... e point in trying to fight it You've got me in the palm of your hand You c
96 1.Think About Us nJr. When you're dancin' in the club And the nights are getting hard Do ... he nights are getting hard Do you think about us? Do you think about us? When the music gets so loud And the girls are ... ets so loud And the girls are all around Do you think about us? Do you think about us?'Cause I do think aboyou When I'm up here in my hotel room Need your love don't know what I'm gon' do My body so hot babe I'm m ... ' do My body so hot babe I
97 3.Nobody's Home home I'm all alone Guess I'll just sit here and stare at my phone When I'm ... nd stare at my phone When I'm all alone you don't even know How bad I'd love to be alone with ... bad I'd love to be alone with you And I could go put on a hoodie and sweats And then take a walk to coffee and get back into bed But my bed and my head and the he ... nd my head and the heart that you wrecked In my chest are a mess since the second ... t are a mess since the second yo
98 6.Is ItJust Me -DNA6.Is ItJust Me Lyricist Ian Kirkpatrick Lindy Robbins Alexander'Xplicit' Izquierdo Composer Ian Kirkpatrick Lindy Robbins Alexander'Xplicit' Izq ... he shower at it for hours Now you're always in a rush I could be paranoid but I swear it's up in the air Are ... swear it's up in the air Are you fallin' out of love? The more I think about how we were the more that I'm sure Sure it wasn't what it was yeah We used to be used to ... a make it real if it's not I wi
99 5.ZEZE(Feat. Travis Scott& Offset) Feat. Travis Scott& Offset) D.A. got that dope! Ice water turned Atlantic(Freeze) Nightcrawlin' in the Phantom(Skrrt Skrrt) Told them hoes ... rt) Told them hoes that don't you panic Took an island(Yeah) flood the mansion(Big water) Dropped the roof more expansion Drive a coupe ... more expansion Drive a coupe you can stand in(It's lit) See the bitches undercover(In the sheets) I'm an ass and titty lover(Big ass) Guess we ... titty lover(Big ass) Guess we all(!
100 4.In the Dark(&Damien Dawn) athe With all this load on your heart Reveal your innermost to meJust take a leap in the dark Leap in the dark yeah huh L ... rk Leap in the dark yeah huh Listen up! I need some shelter from the light(from the light) A secret place to hide(to hide) Where ... place to hide(to hide) Where all my dreams can come alive Darkness doesn't scare me Deep within the shadow There's a place where I can fin ... here's a place where I can finally unfold And I

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.