魔鏡歌詞網

I + LOVE + YOY + BABY 】 【 歌詞 】 共有 36筆相關歌詞

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 16.CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU long last love has arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of ... rue Can't take my eyes off of yoy Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There are no words left to speak But ... my eyes off of you Chorus2 I love you baby I need you baby and if it's quite all right I need you ... 's quite all right I need you baby to warm a lonely night I love you (
2 10.Can't Take Away My Eyes Off You(無法將你從視線裡移開) long last love has arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of ... rue Can't take my eyes off of yoy Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There are no words left to speak But ... my eyes off of you Chorus2 I love you baby I need you baby and if it's quite all right I need you ... 's quite all right I need you baby to warm a lonely night I love you (
3 5.シンデレラは眠れない EMOTIONAL LOVE SONGS5.シンデレラは眠れない作詞高見沢俊彦・高橋研作曲高見沢俊彦「優しくて哀しくて涙が溢れるのは何故…」そんな君のつぶやきから俺の愛は始まったのさ Sweet Littleシンデレラ忘れない春の陽射しに微笑む君雨の日はアンブレラさし ... あの日の笑顔が戻るまで All Night Long Oh Baby今夜こそ君は俺の胸で眠りなよ孤独な夜……君一人が淋しいわ
4 3.Mad Love Paul-Mad Love The Prequel3.Mad LoveJiggle up yuh bodyJiggle up yuh sinting ... yuh bodyJiggle up yuh sinting Love me love me like that Love me like we ain't never let go(How you mean?) ... t never let go(How you mean?) Love me love me like that Poco poco muy muy lento(Zeen!) Take your time and do it just like we were inJamaica or New York(Woop woop woop woo ... New York(Woop woop woop woop) Love me love me like that Love me
5 3.Let Me Love You(Until You Learn To Love Yourself) >3.Let Me Love You(Until You Learn To Love Yourself) Much as you blame yourself you can't repent for the way that you feel Had no example of a ... you feel Had no example of a love that was even remotely real How can you understand something that you never had Ooh ... ething that you never had Ooh baby if you let me I can help you out with all of that Girl let me ... with all of that Girl let me love you And I will love you Until you learn to love

6 12.Money Talks d a yacht baby blue nav in the lot Ice on my hands i got future plans travelin to distant lands A hundred g cash money comin out my ass first ... t nowadays cats adios uno dos Yoy fall off and you can't come back You get the hit single your album sound wack I give you the leeway you sound like us rock like ... les I'ma a hard act to follow love girls that swallow So crazy i don't know where i'ma be at tomorrow Yeah i heard that money talks so i wrote this commentary Eve ...
7 3.Just Call My Name l my name Baby can't you see something's wrong? Ain't it a shame All those old time feeling's gone? Right or wrong I know it takes us all so l ... rings a chill to my soul Your love is cold How do you live with all your secrets And lies? How does it feel to live a life of disguise ... el to live a life of disguise Yoy know it ain't right? Hey it ain't right I keep telling you It ain't right When you're teasing There's a light If you can reach i ... it's the endJust call my na
8 5.New Age oking for love You're over the hill right now And you're looking for ... ht now And you're looking for love I'll come running to you honey when you want me I'll come running to ... want me I'll come running to yoy honey when you want me Can i have your autograph He said to the fat blonde actress You know i know everything you've done Anyway ... ht now And you're looking for love You're over the hill right now And you're looking for ... ht now And you're looking for (
9 1.Call the Rain y call me baby if yoy need a friend i just wanna give you love c'mon c'mon c'mon reaching out to
10 3.I Want You Boy i'm your baby right? my my apple in my eye looking really hot while i'm making cherry pie show me what you got got the sparkle in your eye yo ... of one and i caught i caught yoy boy... i caught you boy... every way i move every way you like pulling on my dress holding me too tight i know we'll probably lo ... y lose only got tonight but i love the way we kiss love the way we fight my my looking really fly like the way the bling on your pinkie ring shine you spin me re
11 8.I Believe- D.J. Gabry Ponte Classic Mix elieve my love will always be yours pero sera muy tarde corazon Coro: I believe you'll miss my ... oro: I believe you'll miss my love You'll cry in bad so'I'll come home You'll notice u were wrong but I'll be gone(I'll be gone) Apuesto que vas a llorar mejor de ... idge Pues ya no aguanto no me yoy a mortificar Right from this moment le pondra esto final recoje todo no me hables pack your bags U gotta go ... les pack your bags U gotta go baby girl u gotta go Choro: I B
12 1.Trust No Bitch ladies I love but to you bitches I ain't the one When I tell you to trust no bitch it might not occur to you Females ain't the only bitches t ... E PPC AMG& Quik Bitch I ain't+Babyface+ so save ya+Whip Appeal+ I never go on dates with broke bitches get free meals I'm supposed to pay the way ? who pay deals ... itch I'd rather fuck you than love you Bitch I never trust ya[chrous x4: DJ Quik][DJ Quik: talking] Hell muthaphukkiin yeah This is one for all them trifflin ass ...
13 1.Shining Star(0808 Sweetsoul Album Mix) all this love from deep inside of you i am in love with you if u had to tell our story that everybody wouldn't believe that anybody could ... 't believe that anybody could love somebody that way you love my mind soul and body ooo i just cant get over your body would you believe me if i say that you have my heart i say that you ar ... art i say that you are mine i love you all the time im so glad you receive me dont know where id be if you didnt ... know where id
14 45.Holla Zion what's up baby it's max here i'm not just another man c'mon give ya dog a bone cat ... c'mon give ya dog a bone cat lover i don't think yoy understand ain't got time for basic i could be the best night you never have again or i could be your long run the one i could b ... od i want it bad. kitty power baby i could be the best night you never have again or i could be your long run the one i could be your confident with some benefits ... olla holla holla if you wanna
15 10.Silent Song Reunion: Love Duets Across Civilizations10.Silent Song Silence Ei Talking about silence Ei jan ei ei Silence longing and emptinessJan ... nely Ei jan Come to me! Oh my love come to me! Set me free! Set me free! Ei jan ei jan There's a silence a hush in the air filled with longing emptiness?it's load ... born and nursed like a child love. like a child Sokoote saket ghrobate zamani shekaste ghorse man dar cheshme sari setare assemon dare paiami seporde hamrahi sai ...
16 1.I Know You Like It Criminal-Love Letters 21.I Know You Like It Have u ever been taken to the point of no return* Were u don't ever wanna go bak No hurt ... ke this Criminals coming with love letters2 And I garante this one u won't wanna miss I know uve been sad but put on a smile Light up the candles and put on the m ... up the door to some Longerie Baby girl we can go to another world Make u feel things that uve never ever dreamed Now switching positions I'll show you what you m ...
17 11.Forever ed To Our Love Deep Down I Thought That There Would Always Be An Us Since You Disappeared I Know I Know The Time Waits For No One You Gotta Sa ... l That I've Ever Met So Don't Yoy Worry I'll Never Forget You Although You Can't Be Here By My Side I Feel You Near Me When I Close My Eyes So I Won't Let Your Me ... Deep Inside I'm Crying For My Baby It's Gonna Be A While Before I'm O
18 9.You Make Me Cool hooked on love no not me. You can't persuade me to play your game You turn your nose up whenever I'm acting the same The way I move is oh so s ... hiding my thoughts away from Yoy girl I know it's driving you wild I'm sorry I'm a Cool Kat ... wild I'm sorry I'm a Cool Kat baby. You can't persuade me to play you
19 34.Can't Take My Eyes Off You(Re-Recorded) rded) babyfox≈ You're just too good to be true Can't take my eyes off of you You'd be like heaven to touch I wanna hold you so much At lon ... hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of ... rue Can't take my eyes off of yoy Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There are no words left to speak But ... n't take my eyes off of you I
20 12.New Age- Live@ Max's Kansas City in NYC Summer1970 oking for love You're over the hill right now And you're looking for ... ht now And you're looking for love I'll come running to you honey when you want me I'll come running to ... want me I'll come running to yoy honey when you want me Can I have your autograph He said to the fat blonde actress You know I know everything you've done Anyway ... ht now And you're looking for love You're over the hill right now And you're looking for ... ht now And you're looking for (

21 29.Buttakup Baby Bash-暫存29.Buttakup作詞 Ronald BryantJarrod Lacy She got a caramel round round brown Make me go crazy when she come around ... go crazy when she come around Baby is my buttakup oh I got a sweet tooBaby is my buttakup oh I oh I got a sweet tooth When she got them skinny jeans body down low She's my ... jeans body down low She's my baby candy had to let her know Baby is my buttakup oh I got a sweet tooBaby is my buttakup oh I oh I got a swee
22 50.Butta Kup Baby Bash-暫存50.Butta Kup[chorus] she got a caramel round round brown make me go crazy when she come around ... go crazy when she come around baby you's my butta cup ohh I got a sweet tooth ... a cup ohh I got a sweet tooth baby you's my butta cup ohh I got a sweet tooth when she got those skinny jeans ridin down low she's my favorite candy gotta let her ... rite candy gotta let her know baby you's my butta cup ohh I got a sweet tooth ... a cup ohh I got a
23 3.Beautiful Addiction(Radio Edit) find you baby It like your love is underground and i can here sound of your heart beat I wanna feel your in my bones Iwanna feel your in my life It's like a mi ... all around crazy in my heart Love you like a drug maks me fall apart You ba my beautiful addiction couse i can never let you ... ion couse i can never let you loveing go(oh woh oh oh oh woh oh woh oh oh oh oh) I've been looking all around Surching i can down to find you ... rching i can down to find you (|
24 1.Come'n Get It nd get it baby you dont know i really really love you i really really need ya All the stuff is talking to you dont you know i cant do i think of you Come and get it ... think of you Come and get it baby dont you no i really really love yoy i really really need you Im the real thing ... ly need you Im the real thing baby dont you know that im the one for
25 1.It's alright ? Been in love with you for so long. Now baby tell me where do i? Where would i go when you've been my home for so long. You don't need to worry about me you don't need to a ... el. It's alright it's alright baby. You're gonna miss me when I'm gonebaby There's no turning back. The crying season must be over gotta find somebody who's gonna care for me. Cause where would i go. Wh ... Now what should i do? Been in love whith yoy for so long. I've been in love
26 4.Giving You My Love Again ng You My Love Again Giving you my love again This time i promise to serve love Giving you my love again This time i promose ti serve love Sitting here drowning in my tears Trying to wash away my fears Can't figure out just what went wrong Now I'm liying here alone ... ow I'm liying here alone with yoy gone(All alone boy) Don't you think its time you try Romance is just a call away Don't stand me up And me knocking At ... tand me up And me knocking At (
27 22.Money Talks d a yacht baby blue nav in the lot Ice on my hands i got future plans travelin to distant lands A hundred g cash money comin out my ass first ... t nowadays cats adios uno dos Yoy fall off and you can't come back You get the hit single your album sound wack I give you the leeway you sound like us rock like ... les I'ma a hard act to follow love girls that swallow So crazy i don't know where i'ma be at tomorrow Yeah i heard that money talks so i wrote this commentary Eve ...
28 3.IJust Wanna Love U ust Wanna Love U i just wanna love u baby girl i just wannna love uh AIKA NAHREEL i just wanna love u i just wanna love u i just wanna love u uhr ma best friend baby girl uh noe and i will find a way just to put a smile on your face only one you ... ile on your face only one you love only one you love only one you love only one you love should i tell you now i just wanna love you(oh my my) i just wanna love
29 5.Daddy's Home ttention* Baby I wanna get yours instead I really wanna be a definition Of making ... nna be a definition Of making love I wanna put you to bed Yoy don't have to knock don't ring no bells I'm a float my bottom up in the air To get you hot'Cause I know you oh so well And when ... so well And when you walking baby you gonna hear Is me say Daddy's home Daddy's home for me And I know you've been waiting for this ... you've been waiting for this love in your day Yo
30 3.For You Oooohh If yoy ask me girl I'd give you my soul I would walk across burning coals I'd wrestle a hungry bear Flip him on his back This I swear I ... things I would doJust for the love of you For you For you Ain't nothing I wont do For you For you Ain't nothing I wont do If you ask me You can have my money You ... things I would doJust for the love of you For you For you Ain't nothing I wont do For you For you Ain't nothing I wont do For you For you Ain't nothing I wont do ...
31 14.Juicy- feat. Static Major Explicit Version ng rims I love it when you ride it You a stallion baby You know you got body You workin' that thang You twurkin' that thang I ... ang You twurkin' that thang I love them g-strings It's just a G'-thang I'm murkin' that thang I'm twurkin' that thang Still strokin' that thang It's just a G'-tha ... for you Now I'm a passionate lover That like passionate sex Butt-naked in the classroom On the teachers school desk Triple X rated Call me Slick-Em hound(Slick-E ... backboard
32 7.Believe elieve my love will always be yours Pero sera muy tarde corazon Coro: I believe you'll whisper on You'll cry in bad so'I'll come home You'll n ... idge Pues ya no aguanto no me yoy a mortificar Right from this moment le pondra esto final Recoje todo no me hables pack your bags U gotta go ... les pack your bags U gotta go baby girl u gotta go Choro: I Believe u'll whisper on You'll cry In bed so i'll Come home You notice you were wrong But'll be gone(I ... ing them out there N
33 34.Yo creo elieve my love will always be yours pero sera muy tarde corazon I believe you'll whisper on You'll cry in bad so'I'll come home You'll notice ... idge Pues ya no aguanto no me yoy a mortificar Right from this moment le pondra esto final recoje todo no me hables pack your bags U gotta go ... les pack your bags U gotta go baby girl u gotta go I Believe u'll whisper on You'll cry In bed so i'll Come home You notice you were wrong But'll be gone(I'll Be ... ing them out there N
34 2.Can't Take My Eyes Off You(bonus Track) long last love has arrived. And I thank God I'm alive. You're just too good to be true. Can't take my eyes off of ... ue. Can't take my eyes off of yoy. Pardon the way that I stare. There's nothing else to compare. The sight of you leaves me weak. There are no words left to speak ... f of you.[CHORUS2] I need you baby and if it's quite all right I need you ... 's quite all right I need you baby to warm a lonely night. I love you baby. Trust in me when I say
35 77.Love At First Sight(Part2) 暫存177.Love At First Sight(Part2) And everything went from wrong to right And the stars came out and filled up the sky The music ... d filled up the sky The music yoy were playing really blew my mind It was ... ng really blew my mind It was love at first sight'Cause baby when I heard you For the first time I knew We were meant to be as one Was tired of running out of luck Thinking'bout giving up ... d filled up the sky The music yoy were playing reall
36 16.Hey Daddy(Daddy's Home)(Remix)[feat. Teairra Mari] ttention* Baby I wanna get yours instead I really wanna be a definition Of making ... nna be a definition Of making love I wanna put you to bed[Hook1:~Teairra Mari~] ... to bed[Hook1:~Teairra Mari~] Yoy don't have to knock don't ring no bells I'm a float my bottom up in the air To get you musicjuzz'Cause I know you oh so well And ... so well And when you walking baby you gonna hear[Chorus1:~Teairra Mari~] Is me say Daddy's home Daddy's home for me And I know you've b