魔镜歌词网

关于 I + BE + ALIVE + I + FEEL + ALRIGHT 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.Fighting For Love 德 Time to feel I'm alive Time to breathe It's alright Maybe this is desire I won't stop I'm on fire I won't fall Let's go higher This time is ours It's ours to break away our chains and jus ... reak away our chains and just be free It'll be ok Let the rain pour down and wash away all of our pain(Let the past give us the chance to fall in love again oh) I'm ready to wa ... It doesn't matter where we've been It's made us strong within Cuz this is the dr
2 10.So Good think I'm alive again hey there I think I'm show theworld how I ... think I'm show theworld how I feel you see I'm going commercial I'm loving the mainstream I'm hoping for Billboard if not I'm then still hot not talking about day ... aydreams I'm talking about maybes Let's turn to reality it's making mefeel so good(the word should fall in love tonight) it's so good(I know it's gonna ... t's so good(I know it's gonna be alright) cause tonight I think I wann
3 1.Together As One(韩国巨星环保慈善之歌)(TVXQ最强昌珉、SuperJunior始源、东海、金裕贞、Ailee、I.O.I、张赫…等41组艺人) ooxi, The Beginning-韩国巨星环保慈善专辑 Hooxi, The ... ginning-韩国巨星环保慈善专辑 Hooxi, The Beginning1.Together As One(韩国巨星环保慈善之 ... g-Hoon)、Alberto Mondi、Tyler Rasch、Julian、Robin、Bla ... g-Hoon)、Alberto Mondi、Tyler Rasch、Julian、Robin、Blair、Fabien、池周娟(JiJoo-Yeon)、Lee Gi-Sang、Cho A-Ran、高宝璟(Lydia Ko)、Bang Dasol、JinaJeong、Vremya I ... the sound of life Thundering beat all
4 4.Can't Take My Eyes Off You(安迪威廉斯 Andy Williams) o good to be true Can' t take my eyes off you You'be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it's real You're just too good to ... r
5 8.Super Trouper(超级演员) r Trouper Beams are gonna blind me But I won't feel blue Like I always do'Cause somewhere in the crowd There's you I was sick and tired of everything When I called you last night ... o hear you coming) Suddenly I feel alright(and suddenly it's gonna be) And it's gonna be so different When I'm on the stage tonight Tonight the(sup-per-per trou-per-per) Super Trouper Lights are gonna find me Shining l ... fun(sup-per-per trou-per-per) Feeling like a num(|

6 7.Super Trouper超级马戏团员 n Ulvaeus Benny Andersson作曲 Bjorn Ulvaeus Benny Andersson Super trouper beams are gonna blind me But I won't feel blue Like I always do Cause somewhere in the crowd there's you I was sick and tired of everything When I called you last night ... hear you're coming Suddenly I feel all right(And suddenly it's gonna be) And it's gonna be so different When I'm on the stage tonight Tonight the super trouper lights are gonna find me Shining like the sun S
7 3.Can't take my eyes of you o good to be true Can' t take my eyes off you You'be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There ... ords left to speak And if you feel like I feel Please let me know that it's real You're just too good to ... r
8 4.Feel Alive torm4.Feel Alive作词 YU-G作曲 SHIBU・YU-G Wow Oh ... r>作词 YU-G作曲 SHIBU・YU-G Wow Oh feel alive3.2.1 Let's go叫べ Wow Oh70亿の奇迹が舞う(この ... んか未来を目指すのさbe alright叫べ Wow oh今を繋げ Feel Aliveこんな世界に产まれたんだ无伤なんかじゃいられないさ This is l ... 同じさ夸れる日まで Feel Alive叫べ Wow oh何かを手に入れるスピードが(大
9 1.euphoric field(English) ~All Time Best of ELISA~1.euphoric field(English)作词酒井伸和作曲天门 Why am I standing alone in the twilight Let me go no more lonely nights I ... eep breath under the hazy sky Feel like losing but it's gonna be alright Break through the night go and try to fight Don't ... ght go and try to fight Don't be afraid now is the time Be alive take it I surely feel my heartbeat There's no limit to my reach I say good-bye to
10 5.Take Five o see I'm alive Though I'm going out of my wayJust so I can pass by each day Not a single word do we say It's a pantomime and not a play Still ... I know our eyes often meet I feel tingles down to my feet When you smile that's much too discreet Sends me on my way Wouldn't it ... ends me on my way Wouldn't it be better Not to be so polite You could offer a light Start a little conversation now It's ... little conversation now It's alright just take fiveJus
11 1.Elephant You Will Be Loved1.Elephant Count down Make that sound. And you know it makes no sense. One day you'll get sick of saying that everyt ... k of saying that everything's alright. You're stuck in the past and now you're screaming. Are you desperate to find something more ... perate to find something more before your life is over? Feel the rain on your skin. The pain stialive in you. You left me broken like a berg. But You would never leave me by myse
12 1.Dancing in Midnight !-I Wanna Be Your Hero1.Dancing in Midnight作词 Akira Ishige作曲 Akira Ishige Down down down the sun goes down Sometimes I ... the sun goes down Sometimes I feel sentimental I remember a long time ago If something went wrong It's like I'm in a picture book Please sing a song for me Open your eyes and look outsid ... ime to linger I'm not not not feeling great I have a bad stomachache But it's not the toilet I wanna go I wanna go home Too many people make too
13 9.Secret Dancehall feat.IO YOUNGJUJU& Thelma Aoyama makes me feel alive Tonight's gonna be alright Were moving side to side Under these flashing lights It makes me ... e flashing lights It makes me feel alive真夏の Secret Dancehall Look at my fellows抜け出す Ghetto We came from zero正梦をメモ今なら Let Go游びに行こ I wanna have good time with my兄妹 Pop c ... e flashing lights It makes me feel alive Tonight's gonna be alright Were moving side to side Under these
14 10.B.Y.O.B.(BRING YOUR OWN BLOOD) dead come alive Somewhere the party won't die We keep this going like there's no end- no end We fill our cups like it's wine We drink to ... ps like it's wine We drink to feeling alright It stains our lips'till they're so red- so red Our teeth have finally come out Now that the sun has gone down You're in or i ... 're covered in black We could be insomniacs We never sleep'cause we're so dead- so dead You know I'm not gonna lie We've never felt more ... nna lie We've ne
15 3.Still Alive r>3.Still Alive梅林太郎 featuring Matt Cab& WISE作词 sugar me・WISE作曲梅林太郎・ハヤシベトモノリ The morning sun or the moonless night I see the god inside the ... see the god inside them and I feel alright Oh lord everything on the earth has music inside Hey I can ... th has music inside Hey I can feel my heartbeats waving like the ocean We live in the circle of life we live... where would I go? what would I do? who would I ... wh
16 1.Tokyo Rhythm 照れてないでラララでBe Alright今夜をenjoyです Feel so alive脉を打つ Heartbeat Brand new day音に见出したこんな気持ち久しぶりよ楽し嬉し
17 6.Dancing In Love feat. Romain Virgo Dunbar・Robert Shakespeare・Kei Asonuma・Katsuyuki S ... Dunbar・Robert Shakespeare・Kei Asonuma・Katsuyuki Suzuki・Tomoyuki Hieda・Masaru Umehara Yeah...oh Man... It's such a ... Yeah...oh Man... It's such a beautiful night...Yes it is... Now we ca ... omething? Alright let's take over the dance floor Cause we are here from different places Look around different faces But we all came to find ... n't say goodbye unless you're feeling happiness inside
18 9.テイク・ファイブ 词 Iola Brubeck作曲 Paul Desmond Won't you stop and take A little time out with meJust take five just take five Stop your busy day And take the t ... take the time out to see I'm alive I'm alive Though I'm going out of my wayJust so I can pass by each day Not a single word do we say It's a pantomime and not a play Still ... I know our eyes often meet I feel tingles down to my feet When you smile that's much too discreet Sends me on my way Wouldn't it ... ends me on
19 12.Stand By Me otizes my feelings wanting more and more hey yo how can I get more just keep it going baby like the queen of the dance floor Shake it for me n ... know till we try Tonight will be the night let your feelings come aliveきみといたい Can you stand by me baby My sugar sugar baby踊りだすフロアに写ってるシルエット The way you dancing looking so mysterious I think I need t ... move your body hypnotizes my feelings wanting more and more hey yo how c
20 10.Can't Take My Eyes Off You〜君の瞳に恋してる〜 o good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak Th ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it

21 1.Freedom ELICO THE BEST I1.Freedom作词 LOVE PSYCHEDELICO作曲 LOVE PSYCHEDELICO Hello今君の前仇になる混沌のmoney Good day谁?爱で呗うのただ忧うよ revolution Gonna live jus ... y grown life To save our love alive Freedom君のfreedom君へ I must say that the love will find the way The love will find the way Helloあの日讴った彼の言叶(うた)にまだ in'n' out'n' o ... ack on my word Tell me how to feel today Tell me how to rave up! Good-bye今
22 2.Dance With The Enemy oie・David Bendeth作曲 Crossfaith LISTEN UP I FEEL ALRIGHT BUT IM SICK SICK SICK OF THE LIES TURN IT UP SO YOU CAN HEAR THE TRUTH NOW WE'RE TAKING OVER THE STEREO WE'RE STUCK IN THE D ... E UP(WAKE UP) OH STEP OUTSIDE FEELING ALIVE TONIGHT I WILL DANCE WITH THE ENEMY YEAH WE'RE READY TO GO BREAKING THE LAW TONIGHT I WILL DANCE WITH ENEMY HOW THE FUCK ARE Y ... TH ENEMY HOW THE FUCK ARE YOU FEELING TONIGHT?JUST GIVE ME SOMETHING TO GET ME HIGHER IF YOU ...
23 6.lonely night are gonna be my star Gotta be their super star'n' tell'em you will never change I can ... m you will never change I can feel the love But I can't feel your love You won't never make me feel alive You are already a star Gotta be their only star'n' tell'em you be stay the same I can feel the love But I can't feel your love I can never ever fall in love Gonna ... never ever fall in love Gonna be a lonely night I can't see you real
24 7.Down Down Down m? There? Alright? Tonight I think over in my bed Pay for life to get alive I keep same things Pay for life to get ... me things Pay for life to get alive I can't find something(It's daybreak) You wanna bring it on. My life is goin' on& on ... t on. My life is goin' on& on alright when I'm fallin' down高く大きい声を夜が明けないようにさ Keep on rollin' all night long C'mon swingin' up to down Everything is for my life Ev ... t someone Everyt
25 3.FEEL IT 星-5 Years Best -BEAT-3.FEEL IT作词 GIORGIO13作曲 GIORGIO CANCEMI Ooh ... ORGIO13作曲 GIORGIO CANCEMI Ooh feel it...feel the beats now...feel it Ooh feel it...feel the beats now...feel it let's get crazy今夜のdisco time get ... ight気分は最高にfeelin' alright let me shake u all in club止まることなく朝までjackするmic if u want some break time饮みな数杯 but i want u back likeJac
26 11.Shed Your Skin orry it's alright So sorry you're not right Perfection is a trap Made out of desire As long as you define And keep it in your mind Restarting ... Keep your hands together and Believe yourself Don't have to be afraid To trust your feelings You keep your own faith You don't need an ego Don't have to ... n't need an ego Don't have to be ashamed You know we're all the same Come on and let it out You'll ... Come on and let it out You'll be confident Pride may
27 8.LIFE is gonna be my first trial Hey Boy! It's time so sing it MY LIFE SO ... 's time so sing it MY LIFE SO ALIVE FEEL IT INSIDE DON'T HIDE DON'T CRY HERE I COME Right now I see the whole view in a monotone Cuz I don't need any others colors to p ... inside Pretending like we're alright I just wanna cry And I just wanna smileJust wanna ... I just wanna smileJust wanna be myself I really wanna show you just the way I am Show me now Tell me now Let me know what you're
28 19.THE GREAT ESCAPE+ CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU 肯定してアラカジメ before too late As we make our great esc ... 肯定してアラカジメ before too late As we make our great esc ... 肯定してアラカジメ before too late As we make our great esc ... 肯定してアラカジメ before too late As we make our great escape now●CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU You're just too good to ... F YOU You're just too good to be true. Can't take my eyes off you. Yoube like Heaven to touch. I wanna hold yo
29 3.Take Five o see I'm alive Though I'm going out of my wayJust so I can pass by each day Not a single word do we say It's a pantomime and not a play Still ... I know our eyes often meet I feel tingles down to my feet When you smile that's much too discreet Sends me on my way Wouldn't it ... ends me on my way Wouldn't it be better Not to be so polite You could offer a light Start a little conversation now It's ... little conversation now It's alright just take fiveJus
30 5.もう君しか见えない feat. Team Cloud9 w it will be alright Love is in the sky The stars are shining bright The moment we meet we will ... ht The moment we meet we will be alive Don't let me go Hey今だからこそ君が欲しいよ Ga ... よ I wanna feel you tonight思い出に溢れる夜 Love is in the sky(Hey!) Don't let it pass you by(Hey!)君だけが(傍に)いて欲しいよ Don't let me go Love is in the sky Lo ... it in girl and baby plz don't be scared Coz ill be right here by
31 9.CAN'T TAKE MY EYES OFF OF YOU o good to be true Can't take my eyes off you You'dbe like Heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it's real You're just too good to ... r
32 6.MAKE IT ROCK 感情のまんま踊れば Feel the vibe(笑颜さえも忘れてしまいそう)なら今夜は Let me take you high Don't ... 夜は Let me take you high Don't be shy心配はないよ(まだ不安は消えはしないよ)でも In your hea ... Moveこの场所で Feel alive(つまんない明日は要らないよ)なら一绪に We can play al ... h最高のSound Alright届かない未来像なんて无いよ We can touch the s
33 1.euphoric field ation~THE BEST OF ELISA~1.euphoric field作词西田惠美酒井伸和作曲天门 Why am I standing alone in the twilight Let me go no more lonely nights I take ... eep breath under the bazy sky Feel like losing but it's gonna be alright Break through the night go and try to fight Don't ... ght go and try to fight Don't be afraid now is the time Be alive take it I surely feel my heartbeat There's no limit to my reach I say goo
34 2.Alright NING2.Alright Rap I All stress aside it's my time to shine I did my9 to5 I'm glad that I'm ... did my9 to5 I'm glad that I'm alive Step into the club I roll through like I'm the man ... roll through like I'm the man Because I am with the master plan haters looking at me like bam Wanna kick dirt up on my name crush my life and all it's dreams Yet ... ife and all it's dreams Yet I feel so fresh so clean when I step into the scene Through the smiles and frowns up
35 10.Eternal Sunshine ove you(babe) so stay with me The one too beautiful you're always shinin' baby眩しすぎるよ and no one can ... in' baby眩しすぎるよ and no one can beat it(Oh Baby) let me tell you why I t ... ば make me feel alright言叶にならないくらい my life all my life(Oh ... ry君が笑えば I feel aliveもう决して明日に迷わない Sunshine Sunshine is you(Oh you know) you're shining all the time I don't wanna let you go(Oh Baby) Tell
36 6.CAN'T TAKE MY EYES OFF OF YOU o good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like Heaven to touch Oh I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak Th ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that
37 9.Now's the time feat.Tommy Blaize things of beauty In a friendly smile in the world surrounding me And this gives me hope makes me ... d this gives me hope makes me feel alright In these troubled times makes me glad to ... oubled times makes me glad to be alive Though the mountain may be high I will have the strength to climb. Though the river may ... to climb. Though the river maybe wide I will reach the other side. Though the sky is dark and grey I will chase the clouds away. And to
38 6.LOVE YOUR LIFE Ryo Watanabe作曲 Ryo Watanabe Oh it's so beautifulJust to be living today Don't you know it's beautiful To talk to people everyday It'alright ridin' around in the breeze If you live the life that you please So happy to ... e that you please So happy to be alive So happy to be alive So happy to be alive What a good good feelin' this morning What a good good feelin' this morning What a good good feelin' t
39 3.Can't Take My Eyes Off Of You o good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like Heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak Th ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it
40 3.Freedom(Live Version) o~/Shadow behind3.Freedom(Live Version)作词 LOVE PSYCHEDELICO作曲 LOVE PSYCHEDELICO Hello今君の前仇になる混沌のmoney Good day谁?爱で呗うのただ忧うよ revolution ... y grown life To save our love alive Freedom君のfreedom君へ I must say that the love will find the way The love will find the way Helloあの日讴った彼の言叶(うた)にまだ in“n' out“n' o ... ack on my word Tell me how to feel today Tell me how to rave up! Good
41 22.ONE WAY OR ANOTHER ッカ-GOLDEN☆BEST REBECCA22.ONE WAY OR ANOTHER作词 M.KESSLEY・M.L.KORTES作曲土桥安骑夫 Caught in a crossfire Shot by a lover's arrow Pleasure and pain wil ... y spine I know your love will be worth it So I'll work overtime How can you deny The way we ... e How can you deny The way we feel when we're together It's so right I promise that I won't turn back One way or another We're gonna make it work out right One wa ... l this emotion keeps my heart (
42 9.Castles In The Air that you believe so will I Everybody's under pressure You could ... dy's under pressure You could be the one to save us all It's the love that we must revive Take a chance and make it Come ... ake a chance and make it Come alive Genius of fools stole the day Everybody's trying to find themselves a life Somehow some way Don't let your tears run dry Some ... t let your tears run dry Some feelings never die Our healing hands will pull you out of the fire One voice will
43 4.FEEL IT hana4.FEEL IT作词 GIORGIO13作曲 GIORGIO CANCEMI Ooh ... ORGIO13作曲 GIORGIO CANCEMI Ooh feel it...feel the beats now...feel it Ooh feel it...feel the beats now...feel it let's get crazy今夜のdisco time get ... ight气分は最高にfeelin' alright let me shake u all in club止まることなく朝までjackするmic if u want some break time饮みな数杯 but i want u back likeJackson5干杯 til' the sunri ...
44 7.Can't Take My Eyes Off You o good to be true. Can't take my eyes off you. Yoube like Heaven to touch. I wanna hold you so much. At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive. You're just too good to be true. Can't take my eyes off you. Pardon the way that I stare. There's nothing else to compare. The sight of you leaves me weak. ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it's real. You're just too good to ..
45 10.WoNDeRLaND spiration alright Everybody say YEAH!!この町ではどうでもいいRight or Wrong As we all cry居场所がないって探し続けてる止まらないJourney everyday's a surprise缲り返す Hello& Good ... erland Queen一人じゃない…It's gonna be alright A tallスレンダー Cheerful SJFノンスモーカー ... r友情 or maybe more If you wanna have fun気楽に Send an ... atいつのまにかI feel so alive Everybody say YEAH!!この町

46 14.BASKET BALL Up The Vibe That's Feel Alrightもう夜は终わり雨は上がり街はまだ阳を待って眠りの中ハシャぎ疲れて座り込みふいに见上げた澄んだ朝の空 Everything Gonna ... いに见上げた澄んだ朝の空 Everything Gonna Be Alrightサヨナラを涙で昙らせない10代将来描いた梦 Right Here ... iveな世代の Vibe Alive辛い长い时代越えて Step Up& You Don't Stop Give Up The Vi ... You Don't Stop Gi
47 2.WoNDeRLaND spiration alright Everybody say YEAH!!この町ではどうでもいいRight or Wrong As we all cry居场所がないって探し続けてる止まらないJourney everyday's a surprise缲り返す Hello& Good ... erland Queen一人じゃない…It's gonna be alright A tallスレンダー Cheerful SJFノンスモーカー ... r友情 or maybe more If you wanna have fun気楽に Send an ... atいつのまにかI feel so alive Everybody say YEAH!!この町
48 2.euphoric field(English) hazy sky Feel like losing but it's gonna be alright Break through the night go and try to fight Don't ... ght go and try to fight Don't be afraid now is the time Be alive take it I surely feel my heartbeat There's no limit to my reach I say good-bye to my tears that I don't need So ... my tears that I don't need So believe in my dream Don't look back to the sorrow I left ... ook back to the sorrow I left behind Here's my real inten
49 6.Shining Wind the life begins There's a silver lining so I believe Feel like drifting on a long twisted stream The greatest treasures and unknown pleasures Life is so precious I wanna make it ... s so precious I wanna make it better Shining wind in the sky Look up the sun now everything's bright Here's something I never realized Shining wind in my mind Ful ... mind Full of hope I've got a feeling inside Whatever happens I will survive No one can find it my heart's aching I as
50 16.君の瞳に恋してる 织田裕二-BEST OF BEST〜20th Anniversary〜16.君の瞳に恋してる作词 Bob Gaudio・Bob Crewe作曲 Bob Gaudio・Bob Crewe You're just too good to ... Crewe You're just too good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take m
51 1.チャクラ BENNIE K-BEST OF THE BESTEST1.チャクラ作词 BENNIE K作曲 BENNIE K・SiZKまぁタッチダウンはまだ梦の中まじタフ?なアンタは(Getting on my nerve)瞑想じゃ駄目目覚めるまで I'll wait. Now just wake up See? There you go with the“知らな〜い” ... he F・U・C・K are you'll talking behind my back?まず他人になりすまして Act straight with a poker face ... ct straight with a poker face Better run
52 12.Shine n't gonna be aloneたぐりよせる未来この手で So辉きだす季节の中 Walkin' ... い合えば just feel alive(shine shine shine shine)光の方へそう手を伸はして笑こうとしてる(shine shine shine shine)あの花のようにいたいから…set me free We're gonna have a good time We c ... ve a good time We can make it alright Gonna be a party night自分らしさ确かめてゆく So辉きだす季节の中 Walkin' in my sexy jeans出
53 1.Freedom our love alive Freedom君のfreedom君へI must say that The love will find the way The love will find the way Helloあの日讴った彼のうた言叶にまだ in'n'out'n'out Lo ... ack on my word Tell me how to feel today Tell me how to rave up! Good-bye今仆はゆくのか?君と till the day I die Gonna ride the windただ爱と勇気は震えてる I'm doing ... the windただ爱と勇気は震えてる I'm doing alright Tell me how to feel today Tell me how to
54 1.better day LUCY1.better day作词 ANNA作曲Joey Carbone/Anthony Mazza编曲Joey Carbone/Anthony Mazza I see a perfect sky I met a perfect guy Gosh I fell in ... es Open your mind Nothing can be done while just waiting So breathe words of love I want to see your smile I want to live in your eyes I want to hear your voice ... yes I want to hear your voice Because Nobody but you Sometimes I feel down Sometimes I get lost Baby hold my hand& guide me to a ... y hold my ha
55 3.MY EVERYTHING stined to be Forever and always I'll be By your side Babe its time that you know My heart will never grow cold With your love I'm ... grow cold With your love I'm alive With the joy that love brings Wa can do anything And everything Coz you're my everthing Baby you're my everthing I need you he ... side Coz you make everything alright No one love me like you do and Ifeel it too and can you hear me You're my river I'm your sea If lost you just run back to m
56 12.Parasite Paradise Lonesome feat.HAMMER t cityん中で Feel me…地下に眠るEnergy无限とまで讴われて灭ぶTechnology Tell me… Who touch me疑心 AnythingもうすでにHalf mechanizm Kill me… Don't get confused let's run a ... otha shine Tha Dream is still alive But I got no pride you know? So ag ... LOOD RED” Alright…ねぇもうからかわないで OK… Again tonight(Ho ... e爱すべき友 My beautiful friends… Hey…Where do you going?橙のSunshine目指す愚行 It's folly… Th
57 8.Get it! Delight. Alright Now. Spirit Of That One Lick Sho ... viveな世代のVibe Alive辛い时代 Bye Step Up& You Don't Stop. Give'n Up The Vi ... u Don't Stop. Give'n Up The Vibe That's Feel Alright. Everything Gonna Be Feel Alright.自分らしくそうありたいと愿う热く强い声响き続ける立ち止まらず瞳
58 1.BASKET BALL iCrew-THE BEST1.BASKET BALL作词 AMP(KOJI IDE&YAKAO KON)作曲 WE WILL ROCK YOU桜色の空を见上げ仆らは新しいステージへと走り出すのさ振り返れば南风がすべてを包む思い出を飞ばし転がってくよ BASKET B ... es3 Times yeah! Give Up The Vibe That's Feel Alrightもう夜は终わり雨は上がり街はまだ阳を待って眠りの中ハシャぎ疲れて座り込みふいに见上げた澄んだ朝の空 Everything Gon
59 9.Brand New Day pray they feel the sun shine a brand new day Another first today Writing you but what to say? Things'll ... ou but what to say? Things'll be okay No worries I'll be back someday Ink smeared by the teardrops give myself away But it's ... ops give myself away But it's alright to cry wouldn't you say? Finding my way but all I hope is that you'll understand my dreams anyway What comes what may ... ms anyway What comes what may be found in journeys far away Still sea
60 1.BASKET BALL Up The Vibe That's Feel Alrightもう夜は终わり雨は上がり街はまだ阳を待って眠りの中ハシャぎ疲れて座り込みふいに见上げた澄んだ朝の空 Everything Gonna ... いに见上げた澄んだ朝の空 Everything Gonna Be Alrightサヨナラを涙で昙らせない10代将来描いた梦 Right Here ... iveな世代の Vibe Alive辛い长い时代越えて Step Up& You Don't Stop Give Up The Vi ... You Don't Stop Gi
61 9.Can't take my eyes off of you o good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like heaven to touch Oh I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true I can't take my eyes off of you Pardon the way that I stare There's nothin' else to compare The thought of you leave me weak ... ords left to speak But if you feel like I feel Wo then let me know tha
62 3.Get it! Delight. Alright Now. Spirit Of That One Lick Sho ... viveな世代のVibe Alive辛い时代 Bye Step Up& You Don't Stop. Give'n Up The Vi ... u Don't Stop. Give'n Up The Vibe That's Feel Alright. Everything Gonna Be Feel Alright.自分らしくそうありたいと愿う热く强い声响き続ける立ち止まらず瞳
63 2.Fine weather day ather day Beautiful day Get happy and smile at yourself today Let's get psychedelic Fine weather day ... psychedelic Fine weather day Beautiful day There's not many days like today no way You know I can't stop any moreJump into the future Tomorrow's wind is gonna bl ... wanna celebrate Everything's alright It just feels so good to be alive Fine weather day Beautiful day Get happy and smile at yourself today Makin'noise together Fine weather day ...
64 14.lift me up don't bring me down s roaring feel the power flow up on the stage I amalive it's where I belong even the wind stops to hear my song raise your hand to the air gotta stay cool tonight till the end and then it's gonna ... l the end and then it's gonna be alright you lift me up can I fly on borrowed wings don't bring me down take me to a highter dream show is over sweat is drying body ... is over sweat is drying body feels numb such a great night beautiful sight we be(!
65 9.Castles In The Air that you believe so will I Everybody's under pressure You could ... dy's under pressure You could be the one to save us all It's the love that we must revive Take a chance and make it Come ... ake a chance and make it Come alive Genius of fools stole the day Everybody's trying to find themselves a life Somehow some way Don't let your tears run dry Some ... t let your tears run dry Some feelings never die Our healing hands will pull you out of the fire One voice will
66 11.ONE WAY OR ANOTHER レベッカ-REBECCA Coupling Songs Collection11.ONE WAY OR ANOTHER作词 M.KESSLEY・M.L.KORTES作曲土桥安骑夫 Caught in a crossfire Shot by a lover's a ... y spine I know your love will be worth it So I'll work overtime How can you deny The way we ... e How can you deny The way we feel when we're together It's so right I promise that I won't turn back One way or another We're gonna make it work out right One wa ... l this emotion keeps my heart alive'Cau
67 10.ONE WAY OR ANOTHER love will be worth it So I'll work overtime How can you deny The way we ... e How can you deny The way we feel when we're together It's so right I promise that I won't turn back One way or another We're gonna make it work out right One wa ... l this emotion keeps my heart alive'Cause oo when you hold me And tell me everything's ... d me And tell me everything's alright I know nothing's gonna stop us Our love will survive How we can't deny The way we love when we're tog
68 3.Get it!~T×T mix~ Delight. Alright Now. Spirit Of That One Lick Sho ... viveな世代のVibe Alive辛い时代 Bye Step Up& You Don't Stop. Give'n Up The Vi ... u Don't Stop. Give'n Up The Vibe That's Feel Alright. Everything Gonna Be Feel Alright.自分らしくそうありたいと愿う热く强い声响き続ける立ち止まらず瞳
69 1.WONDeRLaND? spiration alright Everybody say YEAH!!この町ではどうでもいいRight or Wrong As we all cry居场所がないって探し続けてる止まらないJourney everyday's a surprise缲り返す Hello& Good ... erland Queen一人じゃない…It's gonna be alright A tallスレンダー Cheerful SJFノンスモーカー ... r友情 or maybe more If you wanna have fun気楽に Send an ... atいつのまにかI feel so alive Everybody say YEAH!!この町
70 1.君の瞳に恋してる o good to be true Can't take my eyes off of you You'd ... take my eyes off of you You'd be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm ... s arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off of you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak Th ... ords left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it
71 2.God only knows-Secrets of the Goddess- something believe yourself Look to the sky Like a bird without wings If you want to fly ... hout wings If you want to fly Feel your heart release yourself We are alive in this world Life is sometimes unfair We keep going in this world Lord will hear our prayers Look up at the sky Like a bird w ... hout wings If you want to fly Feel your breeze release yourself Why do you sigh?Just count your blessings Every time you try Find something ... y time you try Find something
72 28.Into the sky sky作词 Beni作曲 Yukihiro Fukutomi Your love was the ocean So deep and everlasting Swallowed me completely Till I lost my way back home... Div ... ng back the choice is mine... feel so alive I will spread my wings and fly so high... into the sky Your smile was amazing your touch felt so incredible But somehow you we ... ng back the choice is mine... feel so alive I will spread my wings and fly so high... into the sky I'm gonna ... igh... into the sky I'm g
73 9.It's Christmas r> Sleigh bells are in the atmosphere Keepin' the spirit ... atmosphere Keepin' the spirit alive Sugar belles out on the shopping spree Makin' sure the kids are ... pree Makin' sure the kids are alright Could it be a major movie's comin' in From the heavens above A big plate of my mama's cookin' brings The ... my mama's cookin' brings The feeling of love Oh how I wish I had my way I'd stay forever and a day ... ay I'd stay forever and a day Feel ju
74 1.Thank You mn man we been walking forever... Well Thalia's tracking system says we'll ... 's tracking system says we'll be there in just over an hour... Shit at least we got good walking music—or is that it? No man I'm queueing up the fourth album now— ... Check check mic check one two Alright this is classic shit yeah I coulda never imagine that this shit here could happen Went from the basement to thirty million j ... t'Cause in many ways it still feel like I ain't made it y
75 7.100 Miles And Running woo yeah Alright here we go Yeah yeah yeah Money on my mind so I'm too paid Real all the time never Kool-Aid Sippin' on D'usse sike Came a lo ... e motherfuckin' man'least I'm feelin' like I am Got the whole wide world in the palm of my hand But don't give a goddamn I'm Sam I am What that even mean? I don't ... got a palm out? PLP yeah that be me and that be what I rhyme'bout I have arrived all you rappers are in timeout RattPack where you at?(everywhere worldwide) I kn
76 1.STARGAZING ' on purp feelin' like the Barre Baby(it's lit) Whatever I downed it got me goin' crazy(yah) Psychedelics got me goin' crazy( ... ychedelics got me goin' crazy(alright) I was hot as hell out in the heat(yeah yeah) Then the storm came in and saved my life Head up to the sky down on my knees(s ... rgazin'(yeah) Sippin' on purp feelin' like the Barre Baby(it's lit) Whatever I downed it got me goin' crazy(yah) Psychedelics got me goin' crazy( ... ychedelics got me goin' crazy(a
77 2.Don't Know Why in my old bed far away from where we live We had a heart set on a good day How the hell it get like this? Now I'm with my fam their familiar f ... familiar faces so why does it feel like a stranger's in my head I don't know how that happened no See momma said that you win some you lose some but damn son I ne ... kills me but you made it out alive And it's not fair for you to tell me I will ... air for you to tell me I will be alright I don't know why why Can you
78 3.Summer Never Ends time just began Don't want to end so I keep it out of mind Try to get joy in what we have and that's enough for me I spend this time I have to ... more Summer never ends Let me feel this for eternity I'm always happy when the sun is shining on me I can hear the wave crash through And the ocean is so blue All ... so blue All the heat makes me feel good so you can feel it too Our first summer yet And more quiet than I planned But its ... quiet than I planned But its a
79 1.Call Me Out ts in October A wink of his eye a shot of delight We keep it cool and say the other's ... p it cool and say the other's alright but He moves fast and I almost can't catch him We come together in a game of action It is what it is like nothing's amiss Bu ... to see we should just let it be And if it tastes this sweet then call me out Call me out He's kinda cold but once he gets you it's cool And round here there isn' ... ys losing when out time could be up And when he lo
80 2.Unite(Live Forever) inc. I've been feeling kinda lonely without you now when you're not around When we unite together we shore the stars the moon and the ocean There's ... one life so let's live it now before its all over We're living life right now on checking out making a new sound so check it out you can't bring us down now i dou ... now i doubt That you keep up because we keep going Unite we're never letting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh Unite we
81 4.Stare into the Sunlight at you've been thru so tell me what is their left too do i find it hard to open up so tell me please all of your plans i find it hard to tell ... n't tell them that am hurting because I'm weak and no I'm not stronger than you think I'm an open book i am what you see i don't think theres many people impresse ... take a look inside my mind i feel so broken and ur so blind. Stare into the sunlight don't ... Stare into the sunlight don't be afraid to shine Stare into the
82 1.Freedom If you're feeling better I don't wanna stop Can you hear it calling?[Verse1: DirtyJ] Like it was London underground1980 honesties Sound system hits so ... to let the hate pass Settle a bet with another cocaine Russian Roulette but I'm rushing your brain Comin' around you huffin' again Glue from your bag? You fucking ... tonight You know it's got me feeling alright[Verse2: Duddy B] Under pressure I'm rolling down my window need some fresh air I'm blowing out these
83 1.Stop Me(Stop You) trying to be nice I'm not cold I just been through way worse times I'm not dreaming now I'm in control You can't bring me down You can't stop me I made it this far ... 't stop me I made it this far Alright I can't help it Got things I need to do ... lp it Got things I need to do Before I wait on you oh You can't stop me I made it this far ... 't stop me I made it this far Alright I can't help it Got things I need to do ... lp it Got things I need to do Be
84 1.Out Of It here I am behind the bars in my own prison! Behind the bars in my own prison! All my worst memories on repeat! It's like my mind is the stuck on rewind it's a vicious cycle tha ... ! I'm holding on but it won't be long till: I get so deep inside I don't think I'll ... eep inside I don't think I'll be coming out alive! I tell myself that everything's alright but I can't believe it when I know it's a lie! I feel the pressure and it's hard to break
85 8.We(Feat. CeeLo Green) l you can be my Said you can be my Yeah you can be my Yeah okay well you can be my Baby you can be my Baby you can be my Well okay it's alright it's okay Okay well you can be my... Well okay it's alright it's okay You can be my... Yeah well okay it's alright it's okay Said you can be my... Well okay it's alright it's okay Said you could be my...[Verse1: Mac Miller] Well you ain't in the mood to argue Baby don't
86 2.Unite(Live Forever) inc. I've been feeling kinda lonely without you now when you're not around When we unite together we shore the stars the moon and the ocean There's ... one life so let's live it now before its all over We're living life right now on checking out making a new sound so check it out you can't bring us down now i dou ... now i doubt That you keep up because we keep going Unite we're never letting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh Unite we
87 1.Dollar Bill Phoebe Ryan-Dollar Bill1.Dollar Bill ... br>作词 Phoebe Ryan Kid INK Kyle Shearer& Nate Campa ... any作曲 Phoebe Ryan Kid INK Kyle Shearer& Nate Campany Oh yeah Phoe ... rer& Nate Campany Oh yeah Phoebe Ryan Kid Ink I'm living for the paycheck and the love(Uh huh) I'm gonna ... nd the love(Uh huh) I'm gonna be a legend just because(You know) I've been working so hard(Go hard) to get respect We know we all wanna deal wanna ... know we all
88 9.Puttin' On The Dog Keep that feeling alive You gotta kick holler and shout I'm gonna tell you what it's all about You gotta tell me that you love me Tell me that you're ... ting on the dog tonight We'll be p...putting on the dog tonight Putting on putting on the dog tonight We'll ... ting on the dog tonight We'll be putting on the dog tonight We'll be putting on the dog tonight Putting on the dog Putting on the dog We'll flip we'll follow and flyJust do it now and don't ask why ..
89 2.Fathers Day e fact it being Father's Day My confidence was confiscated More confrontations shortened patience I'm aggravated agitated Hate to say this I a ... ated Hate to say this I ain't been a father lately And I feel like I been a screw up But then again everybody needs to tune up Self observation conversations Choices made I'm tryna find some confirmati ... nd to see his kids grow And I be damned if I follow where his foots go My baby mom took my kids about a year ago I c
90 3.Race Against Time(Live) ife would be sweeter If we all had somewhere we could run Oh don't you dare tell me what can't ... t you dare tell me what can't be done They say you don't have to grow up But you've got to grow older It only hurts when I laugh You see Cause I'll always ... ugh You see Cause I'll always be young I'll always be young In my mind But I'm racing against the time( ... t I'm racing against the time(alright yea yea yea na na na yea yea yea) Never mind the mirror in your
91 8.Smells Like Fire(Live) nd I come alive And it makes my body hot'm turned up all the way Can't you hear it talking And sometimes all you can say Is ohhh ohhh I'm star ... rhythm is gonna get you I'll be right there right with you I said you And me We Are starting to smell like fire ba ... starting to smell like fire babe And I said you And me We Are starting to smell like fire ba ... starting to smell like fire babe Ooh Ooh I told ya baby If you were wondering how Now you're starting to steam
92 1.Fumes l This is beyond belief That we keep falling for the lure of Liquid confidence and lies And we skydive from walls we built Dying just to ... walls we built Dying just to feel alive[Pre-Chorus: EDEN] On the way down screamin'[Chorus: EDEN] Woah If all we have is time then we'll ... ll we have is time then we'll be alright It's not much but it's better than nothing We're running on fumes but we'll make it through the night It's not love but it's ...
93 8.Catch Fire radise It feels alright! Give me that peace of mind I'll give you everythingJust know it ... ve you everythingJust know it feels so good that I could die! You'll be alright![Verse2] Alive we breathe when everything is as it seems but is there something much more? Underneath the sheets ... h more? Underneath the sheets beneath the skin there's a beauty waiting indoor The cradle[?]to think of it But too ignorant to give a shit We set the moon we p
94 11.Look After Love ended for feelings like this only a kiss. So don't ever ... is only a kiss. So don't ever feel; I'll always be there... And we'll build our life filled with moments of gold and memories to hold So let's look after love and we'll ... t's look after love and we'll be alright hold on to all we've been sharing caring. Let's look after love and we'll do just fine keep all those good dreams ... ne keep all those good dreams alive every night. I don't have
95 8.Team Rocket way Remember she ain't want me now she all in my face Like uh girl you too late you ain't got no taste Driving to the bank I can't close my s ... can't close my safe Brittany be my bae Money anyway Um I couldn't wait[Verse1] Getting these hundreds I count it What you want watch me just count it All of my d ... reds that's money my way Remember she ain't want me now she all in my face Like uh girl you too late you ain't got no taste Driving to the bank I can't close my s ...
96 7.Size of the Moon you remember when
 in your living room
 when we made some room& moved ourselves around in it?
 it's how my heart resumed.
 i got caught you g ... d what i wanted then why do i feel so bad? would you like a drink
 whi ... away
 maybe i read that
 but still let's see
 if nothing else it's an idle curiosity so would you like that drink?
 fine yea i know. i remem ... ink?
 fine yea i know. i remember that too
 in your living room right? ... 
 when w
97 10.This Is What It Looks Like et hurt I been walking for a long time I get the feeling everything is gonna be alright[Chorus] This is what it look like When you get up and your tired and you still grind This is what it looks like When they di ... fuck about you But you still alive Yeah yeah this is what it looks like(x2) This is what it look like When you put on what you want and then you still fly This i ... m sorry yeahhh Feet hurtin' I been walking for a long time I get the feel
98 4.Paralysed ion Oh it feels so right Wanna run wanna run but I'm paralysed And the river running through me Is as cold as ice It's ... ugh me Is as cold as ice It's alright it's alright till you realise That every memory is like a Wieght around your feet But I'm still looking at the window Trying to ... oking at the window Trying to be someone All the pretty people Eyes like valium Preening for the screen like a Kardashian And do you ever get the ... shian And do you ever get the
99 3.Nobody Gotta Know -Only The Beginning3.Nobody Gotta Know Take the time with me tonight You should come with me tonight We can ... d come with me tonight We can feel the free tonight Nobody Gotta Know I've ... onight Nobody Gotta Know I've been missin' I've been crushin' I should take you to the moon It's a long flight We should chill me and you if it's ... ould chill me and you if it's alright You should be my you should be mine See i've been trying to f
100 7.Loose Cannons life I've been down to ride Till I kept it real and I stayed ... l I kept it real and I stayed alive with no compromise And I fantasize about the baddest bitch and ... e about the baddest bitch and being between her thighs Then I woke up and realized this is my motherfuckin' real life You know where the fuck I'm from From that muthafu ... ad clips and fats and get stabbed at home room should've skipped that class Shit will never change on the West SideJack your s

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】