Mojim Lyrics

+ this + is + why + i + love + you 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 9.Predator 曲祁麟 H Are you bored?你厭倦了嗎? B Are you kidding me開什麼玩笑 H Are you bored?你厭倦了嗎? B Like a deserted swimm ... 泳池 H Have you nothing to do?你無事可做嗎? B I have to fe ... 它養好 H Are you sure about this?你確定要這麼做嗎? B More than anything無比確定 ... 確定 H Will you keep silence?你會保持沉默嗎? B I envy no mo ... 再不會羡慕什麼 H Is she your first?她是
2 10.Hell On Earth of a sunrise bores a big hole in the sky Not to reason ... hole in the sky Not to reason why that Armed children are in this world And fighting in the name of god's way Mourning bleak and utter waste The vanity of the world ... waste The vanity of the world is assured now Prey upon the weak no more The spirits of those who are gone Propaganda of the battles That are lost or won And count ... hat are lost or won And count your blessings still alive Of those
3 8.Baby I'mJealous a-Better Mistakes8.Baby I'mJealous Feat. Doja Cat Baby I'm jealous Went from beautiful to ugly'Cause insecurity told me ... ugly'Cause insecurity told me you don't love me All it takes is a girl above me On your timeline to make me nothing This is me A woman in dichotomy I love me Until I don't Baby I'm jealous Of the pictures that ... jealous Of the pictures that you like Baby I'm jealous Of the girls with lighter eyes Baby
4 14.Stoop Kid(feat.!llmind) d to f**k your homie now I can't You gave me that p***y from the gate They always say ... from the gate They always say you shouldn't f**k on first dates But I could hate ... first dates But I could hate you afterwards so why wait I seen my first love on this porch I seen a weapon draw blood from ... seen a weapon draw blood from this porch H**s gave me money from a trick on ... gave me money from a trick on this porch
5 7.LOW BATTERY wers from you I need answers from you I got questions for you So why dont you got answers for me Have you ever lied It's a dumb question baby girl because everybody lies But did ... ecause everybody lies But did you lie with someone else baby Watchu tryna do Are ... else baby Watchu tryna do Are you tryna hurt my ego Look you know it's actually on a hunnid But babe right now it's on a zero I'm not gonna ask ... s on a zero I'm not gonna a

6 7.Lose r know if you love me or my company but I don't mind Coz I ain't tryna be the one Been through ... tryna be the one Been through this a thousand times I don't need to take ... nd times I don't need to take your heart You keep yours I'll keep mine All I really know is when I'm lonely I hate that I'm lonely and that's ... te that I'm lonely and that's why I let you in and maybe in another life we fight all day k ... nother life we fig
7 1.Lose r know if you love me or my company but I don't mind Coz I ain't tryna be the one Been through ... tryna be the one Been through this a thousand times I don't need to take ... nd times I don't need to take your heart You keep yours I'll keep mine All I really know is when I'm lonely I hate that I'm lonely and that's ... te that I'm lonely and that's why I let you in and maybe in another life we fight all day k ... nother life we fig
8 14.Betty ons About why you switched your homeroom But I think it's'cause of me Betty one time I was riding on my skateboard When I passed ... n my skateboard When I passed your house It's like I couldn't breathe You heard the rumors from Inez You can't believe a word she says Most times but ... word she says Most times but this time it was true The worst thing that I ever did Was what I did to ... I ever did Was what I did to you But if I just s
9 1.Start hen I was younger All the lives I'm not living Alw ... all I see is everything I've done called into question Sorry what was the question And ... rry what was the question And you don't know how much I missed the winter It's been the longest summer came without the winner And ... r came without the winner And you can't even begin to understand The magic she had before ... tand The magic she had before you killed her I could call a truce for anyone
10 3.I'm Not the Only One y One You and me we made a vow For better or for worse I can't believe ... or for worse I can't believe you let me down But the proof's in a way it hurts For months on end I've had my doubts Denying every tear I w ... doubts Denying every tear I wish this would be over now But I know that I still need ... But I know that I still need you here You say I'm crazy'Cause you don't think I know what you've done But when you call me
11 2.Talk Is Overrated br>2.Talk Is Overrated I don't wanna smoke I don't need a drinkJust tell me how ... need a drinkJust tell me how you feel tell me what you think'Cause I've been on my own for a fuckin' while And I don't need a girl I just wanna smile Gettin' my mind right I wait'til ... e's right I'm meanin' to tell you Why it's hard to sleep at night There's nothin' to fear now Girl we should be here now So ... Girl we should be here now So why don't you hear m
12 10.Had Enough sler、 Kossisko Konan、 Darryl McDaniels、Joseph Ward ... sler、 Kossisko Konan、 Darryl McDaniels、Joseph Ward、 Russell Simmons Talking about my crazy ass ex Somehow I still failed her last test Few yea ... s the last time we had sex So why you call me trippin' all mad pressed? All them lies that ... d pressed? All them lies that you was tellin' on me Hoping I lose you hope an L is for me She would tell anybody she'll go and tell her homie She
13 1.BLACK PARADE Carter Denisia''@ blu_june' Andrews For@ NOVAWAV Brittany'@ chi_coney' Coney For@ NOVAWAV Kim'Kaydence' Krysiuk Composer Rickie'Caso' Tice Akil'Fresh ... DerekJames Dixie S. Carter Denisia''@ blu_june' Andrews For@ NOVAWAV Brittany'@ chi_coney' Coney For@ NOVAWAV Kim'Kaydence' Krysiuk Ah I'm goin' back to the South ... ded) flooded(Flooded) on my wrist out Ooh goin' up goin' up motherland motherland drip on me Ooh melanin melanin my drip ... e Ooh melanin melanin my drip is(!
14 2.Open Up 't lie to you(Lie to you) It wouldn't be nice to you(Nice to you) If I wasn't being myself yeah Why I'm so scared of myself yeah I could ... ting over you (No no) I shouldn't run from the bad times I should just work on my bad side Don't let go of what's in front of me The pain in m ... ont of me The pain in my soul is making it hard to breathe And I should've known that I'm still the older me See my journey onward sojourn home I didn'
15 9.party4 u otte Aitchison I only threw this party for you Only threw this party for you for you for you I was hopin' you would come through I was hopin' you would come through it's true it's true Only threw ... t's true it's true Only threw this party for you I only threw this party for you for you for you I'm about to party on you Watch me watch me party on you yeah1000 pink ball
16 1.Love Songs as Graham-Love Songs1.Love Songs I can hear you're wasted And you're wastin' time on me again I can heyou knockin' On my front door and it's3 A.M So I call ... door and it's3 A.M So I call you a taxi From my pillow I wish you'd take a hint And hop on in the back seat'Cause I got patience but it's wearin' thin No I'm not answering No I won't let ... not answering No I won't let you in Uh Now I know you he
17 1.Nobody obody You're the single best part of my day I hang on every word that ... day I hang on every word that you say I'm addicted to you Everything that you do baby In my solar system you are the sun Feels like my life's just begun Girl I ... e my life's just begun Girl I love how you shine And I'm so glad you're mine baby I'd walk with my head in the clouds My heart from the bottom I vow I'll hold Nobody's hand but ... w I'll hold Nobody's hand
18 4.Easier asier Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know oh But I know that I'm never ever gonna change And ... m never ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always gotta run away And we wind up in the same place It's like we're looking for the same thing Same thing yeah Yeah do ... ah Yeah do we really gotta do this now Right here with all your friends around In the morning we can work it out Wor
19 1.Season Ticket Holder on' made history Three rings on our fingers Pockets gettin' fatter(Uh) Nigga we gettin' greater I'm the son of a saint(Mm) Still considered a ... a sinner(Ha) Three rings on his finger(What?) Yeah that boy was a winner(Winner) Never known as a singer But ... ) Never known as a singer But this might be a single(Facts) Always bet on ... a single(Facts) Always bet on your homies Then go buy the casino(Ballin') Ball ... buy the casino(Ballin') Ball is my pa
20 1.Instant History(Single Version) -Instant History1.Instant History(Single Version) Dear God Adjust my dreams for me All I learned ... y dreams for me All I learned is instant history Is this how The surface will break Releasing the pressure The horrors that await Hell hath no fury like a human born Its only real if ... a human born Its only real if you can't replace it And now I'm losing all control ... nd now I'm losing all control Why do I fear it This

21 1.Here And Now n a dozen islands Watched the sun sink into the sea Been there done that got the t-shirt and hat But my favorite place to be ... t But my favorite place to be is Here and now Nowhere else in this world enough You and me ain't it good to be alive? Ain't no better place ain't no better time Than here and now Everybody's waiting but they're w ... to living'cause all we've got is here and now Think I fell in love for the first time With a girl from Mexic
22 1.I Do ld handle love A love I thought I knew Everything before us Was stretching out my heartJust so it could be big enough to beat for two Never understoo ... beat for two Never understood why People always say'Love chooses you' Now I do now I do Didn't ever think that I could ever say'I prom ... k that I could ever say'I promise you' And now I do now I do Now I do This is the road we can see where it goes together ... an see where it goes
23 1.Walls Louis Tomlinson-Walls1.Walls Lyricist Jamie HartmanJake Manson Dave Gibson Noel Gallagher Composer Jamie HartmanJake Manson Dave Gibson Noel Ga ... Noel Gallagher Nothing wakes you up like wakin' up alone And all that's left of us ... one And all that's left of us is a cupboard full of clothes The day ... s The day you walked away and took the higher ground Was the day that I became the man that I am now But these high walls they came up short N ... hem all
24 1.MANIFEST fall away This love is in retrograde Fall in and fall away I can see the darkness Manifest Gravity I pull on ... ss Manifest Gravity I pull on you Close enough to rendezvous You come to me and then you slip right through I'm in the solituWhy's it always touch and go? Now we'll never even know what it's like Left me in the afterglow'Til I'm falling through space and ti ... nd time Starlight star bright You got your missiles flyin
25 14.Oblivion on & The Misfit Kid14.Oblivion Heaven never heard me calling Guess ... never heard me calling Guess this is the reason I feel like hell Weatherman the rain ... like hell Weatherman the rain is pouring yeah yeah I wanna be in time See I'm being honest right now I've been in ... honest right now I've been in this dark hotel So why do I keep myself locked in? Yeah I wanna be I wanna be! Be in oblivion Don't wanna live like ... blivion Do
26 3.I Don't Like You on't Like You Lyricist Caroline Pennell Blake SlatkinJustin Tranter Composer Caroline Pennell Blake SlatkinJustin Tranter Here we go again in the same s ... t look down at the floor Face is turning red and eyes are going puffy You ask me why we yell and I come up with nothing Your insecurities are pulling you back But please know oh oh I love you but I don't like you The simple truth is I can't do this though I try to I lo
27 2.L.O.V.E. Me itive For This Shit2.L.O.V.E. Me I would go to bat and take the L for ... go to bat and take the L for you(Ah) But would you do the same for me I would go throug ... hell for you If you're(Ah) always honest with me So girl don't tell me ... with me So girl don't tell me you love me If you don't really want me I'm working through my ... ant me I'm working through my issues Yeah I'm gonna kiss you In fron
28 6.Left Right Tecca-We Love You Tecca6.Left Right Go'head ODanny I see ... ight Go'head ODanny I see you Ayy Left right left right I'm the reason ... ght left right I'm the reason why yo' nigga left right he left right I told him ... ight he left right I told him you my bitch he took a step right step right He know that I'm that nigga so he left yeah he left yeah He dead right he dead right B. ... dead right B.B. Simon on my waist dancin' yeah I'm a star An
29 16.Count Me Out Tecca-We Love You Tecca16.Count Me Out I got lotta city bitches wanna come through(Come through) I ... come through(Come through) I love all my niggas when I point they gon' shoot(Gon' shoot) I ... they gon' shoot(Gon' shoot) I love all my bitches'cause they love the whole crew Niggas talk about me nigga I'on know ... talk about me nigga I'on know you(Yeah) Pop a nigga like a Molly Yeah BAPE Balmain on my body Niggas used to doubt me every day th
30 10.Death By A Thousand Cuts lor Swift-Lover10.Death By A Thousand Cuts My my my my My my my my My my my my My my my my My my my my My my my my My my my my My my m ... my my[Chorus] Saying goodbye is death by a thousand cuts Flashbacks waking me up I get drunk but it's not enough'Cause the morning comes and ... h'Cause the morning comes and you're not my baby I look through the windows of ... I look through the windows of this love Even though we boarded them up Chandelier sti
31 15.Afterglow lor Swift-Lover15.Afterglow I blew things out of proportion now ... things out of proportion now you're blue Put you in jail for something you didn't do I pinned your hands behind your back oh Thought I had reason to attack but no[Pre-Chorus1] Fighting with a true ... Chorus1] Fighting with a true love is boxing with no gloves Chemistry'til it blows up'til there's no us Why'd I have to break what I love s
32 13.Vegas Residency Black Bo you know we miss youJ.U.S.T.I.C.E.  League M-M-M-M-M-M-Maybach  Music Since everybody wanna speak they mind Maybach Music Yo  watchin' Kanye intervie ... n' with the Trumps and I give you my word Back to comin' out the trunk ... are Pray  you treat a poor man like he was a millionaire Actresses comin' to see me like a movie premiere Dope boys show me ... ie premiere Dope boys show me love just for keepin' it trill Dozen lawyers on the team
33 15.Gold Roses 黎恩湯瑪斯、 Khristopher Riddick- Tynes、 Sylvain Krief、 ... Krief、 Boris Bergman、 William Leonard Roberts II、 ... 黎恩湯瑪斯、 Khristopher Riddick- Tynes、 Sylvain Krief、 ... Krief、 Boris Bergman、 William Leonard Roberts II、 Aubrey Graham、 Ozan Yildirim、Joshua Quinton Scruggs Yeah I'm home now it's over now so... Ye ... ed before she could speak English Do you love me or love seekin' attention I mean which one
34 6.Live Forever stand by you Lookin' in my eyes and you see right through Heaven is a place on Earth with you Heaven is a place on Earth with you Seven in the morning'cause we just can't sleep(Yeah) If I'm outta town know I'm never outta reach(Yeah) I know that ... outta reach(Yeah) I know that you like it you don't try and fight it You wanna ignite it you go where the night ends In the dark in the rain I feel ... n the dark in the rain I feel y
35 11.Been Around When you when you was in Chicago still Did you find yourself like as a lost boy? mmh I think I could do better but I still I want ... do better but I still I want this forever Uh sometimes life's about the people ... times life's about the people you know Watchin' a flower bloom as its features will grow I mean I never been one to preach to them folks I'm just speakin' from ex ... from experience my teachings is dope Learning lessons with
36 13.Family Matters(Feat. Arin Ray) who be raisin' her daughters kids She's forty-six one ... ters kids She's forty-six one is one one is two others four and six Baby dad ain't really with that supportive shit I come to town iced-out with the foreign drip I got anoth ... hasin' dreams Ignorant with bliss worryin' about plays and streams The crazy part ... ys and streams The crazy part is they don't even say a thing They don't want me to worry just go and make that cream I got an aunt with a cheati
37 5.Samo Is Now br>5.Samo Is Now(You love me? You love me? You love me? Not especially I'm alone We all are here) ... ly I'm alone We all are here) You make me feel You make me wonder why I am feeling this way When she sees him come into the bar she's lurking at(There'Mo ... bar she's lurking at(There'Mo is now) He walks in flips a quarter plays a song and that was that(Falling towards the ground) ... t(Falling towards the gro
38 5.Drew Barrymore r> I want this foreverJust you in the grotto With nothin' but your nights on Keep the fuckin' lights on Same again tomorrow We don't need no bottle Purple colored lipgloss Room with the saguaro ... ipgloss Room with the saguaro You know where I would rather be Right between ... would rather be Right between your holidays Coffee on the flintstoneJewelry on the ottoman Baby let me in oh For I get way too adamant about it ... get way too adamant about it
39 1.Run Game st sayin'(You know how we do) You know how we do(Just playin') Uh huh This is what I like(Just a little bit) I ain't came to do much Untuck my chain and spend a few bucks Dap a new dame and keep the jewels u ... up I'm just tryna keep yo new love You know how Lu' does Man she's so foxy cute Can't wait to Versace suit her So in approximately five four three two one What up hon? ... ree two one What up hon? What your know about your future? Wh
40 1.Quarter Past Midnight es bad decisions Yeah yeah yeah it's a quarter past midnight And the sirens are mending some hearts But we're the losers on the back seats Sin ... ers on the back seats Singing'Love Will Tear Us Apart' It's a quarter past midnight Still avoiding tomorrow It's a quarter past midnight But we're just getting go ... away Away-way oh away-way oh This is my favourite part oh Help me piece it all together darling Before it falls apart oh Help me piece it all together It'
41 27.Shocked(DNA7' Mix) l believe you Can't see how this could be true Surrounded by feelings I hardly recognize I look for explanations I'm taken by surpr ... xplanations I'm taken by surprise If you told me yesterday that I could feel this way I would sure enough call you a liar to your face Because I'm shocked by the power oh whoa Shocked by the power of ... whoa Shocked by the power of love I was rocked to my very foundations Shocked by the power shocke
42 1.HER Love ommon-HER Love1.HER Love(One more try)(We have come too far to stop now) Yeah Dilla(One more try)(It ... ) Yeah Dilla(One more try)(It is all that we have got) Two DJs one microphone We freestyle we write at home It don't it don't uh-uh we go on ... don't it don't uh-uh we go on You the one I can't leave alone You grown? I know you grown When I'm in you I feel home We in the house of love no lie Appreciate you more as time goes by
43 6.Every Single Time Mr. Misdemeanor Call me up and say you're needin' my love Now you say you're leaving oh yeah Like you never even needed my love Then I don't even see you(Ooh ooh ooh ooh) Not even for a weekend or a month So much ... a weekend or a month So much you left between us(Ooh ooh ooh ooh) Butyou don't ever think about us(Ooh) Why do why do why do why do I want you Even though you make it hard and I d
44 5.You Stay sahd5.You Stay Lyricist Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_ ... Felt Composer Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_Coney' Coney Ralph Middlebrooks Clarence Satchell Khaled Khaled William Beck Leroy Bonner Ma ... ue fue un engaño Lo que me hiciste fue un pecado Así mismo me engañaste Y lloras hoy porque fallaste Cómo tratas de buscarme Después que tú me traicionaste Ahora tengo que alejarme Busqu ... re man haha) Ooh(Señorita she is beau
45 6.Celebrate Ain't no love ain't no love lost Celebrate for the ones we lost yeah Celebrate with the ones we got here Middle finger to the ones that's not here Ain't no ... ones that's not here Ain't no love ain't no love lost People tend to lose it they seyou comin' up And you were talkin' stupid you wish you bit your tongue Your blood is burnin' Butane I know it eats you up And I just keep it movin' that envy got ... keep it

46 10.Big Boy Talk ll I know is all these rap niggas Dry snitching snitchin' and tellin' That work don't even come like that The fuck ... even come like that The fuck is you sellin? I gave you niggas a whole lane a whole lane That better than me fronting' a nigga the whole thing And where I'm from they know I'm the trut ... 'm the truthJust bein' honest You niggas better pay all your taxes Plus some homage I'm in the white chinchilla Eighteen-wheeler Five hunnid in the back n
47 1.Confessions Of A Dangerous Mind my queen is Coretta I been made a livin' I'm never gon' give in I'm just way too driven that's ... 'm just way too driven that's why I been thinkin' I'm scared that I'm sinkin' I'm scared that I'm fallin' The world think I'm ballin' and maybe I am But don't giv ... know I'm the man and whether you poor or you filled with financial security Everyone deal with they own insecurity Even the preacher was born with impurity Scared to go out ... low Where do I go? What woul
48 5.Mama Show Love Mama Show Love Mama look at me now Mama look at me now I got the juice coming for ... ow I got the juice coming for you and I'm bringing the noose Leaving'em hanging my shit banging Second that I came in the game I'm aiming Hold up wait a minute br ... Til ya sellin' out arenas and you're ballin' like a Ballin'-ballin'-ballin'-ballin'- Everybody wonder what it be like Now it what it seem like now it what it drea ... the drug and we do it for the love And we do it fo
49 12.Limitless tless You the man you know you the man Rollie on your hand it's the jamJust don't give a damn Coolin' with the fam goin' ham Fly to Vegas get the band Haters hate me but they stan'C ... y stan'Cause the things they wish they could they know I can goddamn You the man you know you the man Rollie on your hand You the man you know you the manJust don't—just don't—just don't give a damn Coolin'—coolin' with the fam goi
50 13.Keanu Reeves that shit is banging Bobby killed it with no time to grieve I'm the one bitch I am the one like Keanu Reeves Get it done yeah I get it done no ... e best believe Yeah that shit is banging Bobby killed it with no time to grieve ayy At the Garden sitting courtside look around like'Oh my God' I just sold ... d like'Oh my God' I just sold this motherfucker out I ain't even try I ain't one to floss but I got plaques run it back Once I touchdown I go deep like a running ... a
51 16.Lost In Translation ibin' All this potion that I'm sippin' I ain't drivin' Life a motherfucker but we still survivin' Colored people time but nigga we still arri ... h my homies and we vibin' All this potion that I'm sippin' I ain't drivin' Life a motherfucker but we still survivin' Colored people time but nigga we still arri ... Andre pre-3K'cause all I got is Benjamins Y'all know the regimen R-A-double-T-P-A-C-K Rappin' like back in the day yeah ... in' like back in the day yeah (
52 9.Now Or Never2.0 h Tell me why did you leave so fast? Would you mind if I hold your hand tonight? What are you afraid of anyway? I'm not coming back it's now or never Tell me ... ack it's now or never Tell me why did you leave so fast? Tell me why does it hurt so bad? Why you had to spread your wings so fast? I'll never leave you in the past nah They killed my dawg today It's crazy when they took my dawg away So I'm going hard today'Cause
53 5.We Lied To Each Other Other You say you built up walls Baby I built myself up a whole goddamn house It's a hundred feet tall Don't even try to break in it's made to kee ... to break in it's made to keep you out Every time I let somebody in They let me down I kick'em out again And I build up the walls a little higher So I'm sorry if I ... I'm sorry if I don't believe your shit I just think I might be runnin' out of bricks'Cause it turns out that everyone's a liar Like I lied when I said I
54 10.Love Myself l ?10.Love Myself Why is it so hard to just be myself? I feel like I'm different from everyone else Yeah ... erent from everyone else Yeah why am I like this? Can somebody please tell me? I look in the mirror and what do I see? I don't really know who's lookin' back at me I don't eve ... I just need to motherfuckin' love myself I need to(I need to) I need love myself I need to(I need to) I need love myself I need to(I need to) I ne
55 6.Crybaby zzo-Cuz I Love You6.Crybaby Who this call for babe? Don't pretend like you don't know A lot of girls have time for ... A lot of girls have time for this shit Honestly I don't He said'Why you cryin' baby? Why you cryin' baby? What did I do?' Oh I said shut up and k ... I do?' Oh I said shut up and kiss me oh'Cause I don't wanna be here for long I swore ... anna be here for long I swore you'd never see th(
56 3.Splashin The World Is Yours 23.Splashin I'm havin' dumb money Ayy We can fuck lil' mama I can't lip lock(I can't what?) Gucci spent a hunnid on so ... a drop top(Skrr skrr) I can't love a bitch trust no thot(No thot) Never bring a freak to ... thot) Never bring a freak to your spot(Whoop whoop) Dolce and Gabanna on my flip flops I don't do no relaxing(Relaxing) Run up the bag get the cash in(Racks) Fen ... catch me when I'm passin' How you got a check and went bro
57 1.The Answer soul's in your possession How in the world it all makes sense ... the world it all makes sense Is there any explanation How you're always in my head Why does my heart beat irregular rhythm Could it be the touch that ... hm Could it be the touch that your hands keep giving Your love is the answer Your love is the answer You throw the spark that sets my heart on fire ... rk that sets my heart on fire Your love
58 13.Sing One With Willie m writin' this down in a song I just couldn't resist'Cause it's a nice little twist And I think you'll agree this is just wrong I ain't never got to sing one with Willie And I've held it inside long enough Now I ain't too proud I'm gonna shout it ... d CashJones and Toby that man is totally gracious But I'm thinking'Damwhy not me?' We could even sing it on TVJust like him and oldJulio Iglesias I ain't never got to sing one with Willie
59 1.I Love It Thomas-I Love It1.I Love It Don't fear no mountain Don't fear no cloud Don't need no woman to give it back I got a debt I read ... e it back I got a debt I read your mind Know what you're thinking all the time This is the new stuff love you black and blue stuff See what i can do stuff ... stuff See what i can do stuff You wish it was you stuff You don't wanna like it wanna feel it liyou do stuff I'll
60 1.Imagine no makeup you in the bathtub Bubbles and bubbly ooThis is a pleasure feel like we never act this regular Click click click and post Drip-drip-dripped in gold Quick quick quick let's go K ... d Quick quick quick let's go Kiss me and take off your clothes Imagine a world like that Imagine a world like that We go like up'til I'm'sleep on ... e go like up'til I'm'sleep on your chest Love how my face fits so good in your neck Why(
61 1.My Heart Christopher-Under the Surface1.My Heart So tell me how to find another ... o tell me how to find another you baby I've looked underneath the stars Ooh ooh and they all think I'm a little crazy'Cause I still wonder where ... zy'Cause I still wonder where you are Guess we're not breaking even You tell me that you're leavin' I gave my all to you Tell me now what I'm gon' do? You threw me in the deep end Without a fucking a reason ... nd Without
62 1.The Answer soul's in your possession How in the world it all makes sense ... the world it all makes sense Is there any explanation How you're always in my head Why does my heart beat irregular rhythm Could it be the touch that ... hm Could it be the touch that your hands keep giving Your love is the answer Your love is the answer You throw the spark that sets my heart on fire ... rk that sets my heart on fire Your love
63 3.I Love It ut3.I Love It'Cause you know in the old days They couldn't say the shit they wanted to say They had to fake orgasms and shit We can tell niggas today'He ... 'Hey I wanna cum mothafucka!' You're such a fuckin' ho I love it(I love it) You're such a fuckin' ho I love it(I love it) You're such a fuckin' ho I love it(Love it love it)(I'ma fuck a bitch tell her cousin) ... fuck a bitch tell her cousin) Your boyfrie
64 12.Be Like Me(Feat. Lil Wayne) e) So you know A lot of people tryna be like me but ... f people tryna be like me but you know... You just can't be like me Ooh Lil Pump(CB on the beat) Ooh yeah Everybody wanna be like me(Ooh yeah) Everybody wanna be like me(Huh? ... Everybody got fake dreads and love to take drugs(Yeah) I do this bitch you do whatever you want(Huh?) Yes I'm hella ignorant I don't give a fuck And everybody wanna be like Ye(Ye) Everybody wanna go and smash Ki
65 1.Sugar Is Sweet tin-Sugar Is Sweet1.Sugar Is Sweet(Those summer days are forever Those summer days are forever Those summer days are forever mine Mine mine mine) ... forever mine Mine mine mine) Your sugar is sweet Is it just for me? Could we do this all night? I can't get it off my get it off my mind Walking in ... get it off my mind Walking in you are radiant Now I know the trouble that I'm in Will ... the trouble that I'm in Will you be be t
66 1.Keanu Reeves that shit is banging Bobby killed it with no time to grieve I'm the one bitch I am the one like Keanu Reeves Get it done yeah I get it done no ... e best believe Yeah that shit is banging Bobby killed it with no time to grieve ayy At the Garden sitting courtside look around like'Oh my God' I just sold ... d like'Oh my God' I just sold this motherfucker out I ain't even try I ain't one to floss but I got plaques run it back Once I touchdown I go deep like a running ... a
67 1.MIDDLE CHILD CHILD You good T-Minus? Niggas been countin' me out I'm countin' my bullets I'm loadin' my clips I'm writin' down names I'm makin' a l ... tin' down names I'm makin' a list I'm checkin' it twice and I'm gettin''em hit The real ones been dyin' the fake ones ... ones been dyin' the fake ones is lit The game is off balance I'm back on my shit The Bentley ... m back on my shit The Bentley is dirty my sneakers is dirty But that's how I like it you all
68 10.Feel Better then sad is a tidal It's a hell of a ride but feeling ... a hell of a ride but feeling is vital'Cause if we don't then we won't know it won't last forever If we feel together then we'll feel better I don't really unders ... ter I don't really understand this life And why we're all here All I know is when your hand's in mine The questions disappear And I'm less obsessed with the reasons and guessin' What life had in mind for me all ... t life h
69 12.I Hate U I Love U(Feat. Olivia O'brien) Hate U I Love U(Feat. Olivia O'brien) Composer Olivia O'Brien Feeling used but I'm Still m ... n Feeling used but I'm Still missing you and I can't See the end of thisJust wanna feel your kiss against my lips And now all this time is passing by But I still can't seem to tell ... ut I still can't seem to tell you why It hurts me every time I see you Realize how much I need you I hate you I love
70 10.50-50(Feat. Instupendo) o my name is Chaz Hello my name is Chaz Oh oh oh Mmm why you want to waste your time like that? Oh oh oh What you mean you don't know? How you feeling when I act like this? Oh oh oh What you mean you don't know? It wasn't long ago You and me had to go But that's how it goes how it goes Back and forth watch it flow Now ... k and forth watch it flow Now you know now you know Now you know now you
71 3.Waste It On Me im NamJun You say love is messed up You say that it don't work You don't wanna try no no(You don't wanna try no no) And baby I'm no stranger To heartbreak and the pain of Always being let go(Always being let go) And I kno ... And I know there's no making this right this right(This right) And I know there's no changing ... nd I know there's no changing your mind your mind(Your mind) But we both found each
72 11.All Night hat to do You got me paralyzed and I think I like it Caught me by surpr ... k I like it Caught me by surprise I'm not usually like this no Got me paralyzed don't think I can help it ... zed don't think I can help it Why's it feel so right? Let's keep this going all night Going all night Going all night Going all night The crowd fades tunnel v ... night The crowd fades tunnel vision In a daze and the only thing I feeis you In perfect s
73 6.Echo z Beatz-POISON6.Echo Lyricist Kasseem Dean NasirJones George SpiveyJames Baker Carl McDaniel Melvin Wilson Composer Kasseem Dean NasirJones George S ... niel Melvin Wilson I mean Nas is one of the greatest can we get a cheers? Woo cheers! I mean the echo of life ... eers! I mean the echo of life is the echo of love And the echo of love is the echo from above And some people don't even really know what they doin' Goddamn I mean can ... they doin' Goddamn I
74 6.Should've Known Better(feat. Anne- Marie) ndit-What Is Love ?(Deluxe)6.Should've Known Better(feat. Anne- Marie) Composer Sam Roman I'm out of ... e) Composer Sam Roman I'm out of your control There's nowhere left to hide I packed my bags at midnight And leave ... my bags at midnight And leave this mess behind Me myself and I Have read between the lines Left the engine running I guess ... ft the engine running I guess this is goodbye And you're never gonna change my mind We
75 8.Last Goodbye(feat. Tove Styrke& Stefflon Don) ndit-What Is Love ?(Deluxe)8.Last Goodbye(feat. Tove Styrke& Stefflon Don) Composer Stephanie Allen I ra ... on) Composer Stephanie Allen I raise my voice you slam the door I don't let up'til your hearts on the floor Losing our minds scream and we shout'Til we forget what we fighting about Turns me into a monster We're no ... t I'd like to do Right before you leave me If this really is the end Then why don't you please com
76 13.24 Hours(feat. Yasmin Green) ndit-What Is Love ?(Deluxe)13.24 Hours(feat. Yasmin Green) Composer Noonie Bao24 hours ago I was just sitting home me and my phone Got a text fr ... friend Telling me come out to this party Told myself what the hell ordered a car Pulled up walked in straight to the bar Ordered a shot ordered one more Looked t ... e Looked to my left and there you were24 hours ago Baby I didn't know that I can't live without ... now that I can't live without you I wasn't
77 1.Feed The Streets2(Intro) racks Louis backpack on my back I put the city on my back I put the city on the map Promethazine and codeine in my double cup Niggas know I'm ... e cup Niggas know I'm big dog you a puppy Put that bitch in my car and she ... that bitch in my car and she love me I can't never get too buddy-buddy Keep that MC Hammer they can't touch me A lotta clips and mags they tried to bust me'Cause ... s they tried to bust me'Cause you know I got the racks bussin' I got out the mud'
78 8.Brand New Gotta get this money you can't let it change you But I can't lie all these hunnids got a nigga feelin' brand new I just fucked my main bitch on a private jet to Cancun Gave her ... bitch was ran through That's why when it come to these hoes I gotta stay in ... to these hoes I gotta stay in love with double cup yeah Chasin' the bag that's on the regular I gotta run it up yeah When it came to gettin' racks I got new divid ... ta feed the streets the motto (|
79 1.The Sounds s it make you feel good Yeah And i couldn't sleep So i looked to the stars Finding myself Standing right where we are Praying for strength jus ... st to get in the club U think you know me but u don't U think u know what's best u don't I finally found something i ... t I finally found something i loved Yea I'm terrified of what i know I watched u come and watched u go For ... d u come and watched u go For you my best isn't enough Yo we'll look back on this(
80 5.6 Summers p's got a love child and I hope that bitch is buckwild I hope she sip Mescale- I hope she k ... she sip Mescale- I hope she kiss senoritas and black gals I hope her momma's El Salv I hope her poppa stick around yeah Take chains off take rangs off Bracelets ... rang off with clickbait Truth is too raw it's a fish plate Fay-Lay the kunte A hunnid and fifty of us on the big stage? How long it took a nigga just to get paid? And now I think I' ... the shaker and bong
81 7.Smile Petty atthew Merisola What is it about my smile that makes you lie to my face? If I close my eyes tyour bullshit I could still smell it on you I could smell it from a mile away You can't be the truth and be loved Oh no hey Make up your mind baby What is it about my smile that makes you lie to my face? Let me ask this just what does it take to be the apple of ... es it take to be the apple of your iris? How much of (|
82 8.Mansa Musa(Feat. Dr. Dre& Cocoa Sarai) Every day is Christmas Santa got his roof missin' All they do throw shots at the king it's fool ... ow shots at the king it's foolish It's Mansa Musa power move bitch! Uh my money money Pocket so dummy That mean my money so sick I might just cough up a hunnid Ri ... n time zone fuck whoever Shit you gotta love me Now if you owe me mine better run it A hunnid miles and runnin' yeah I'm comin' still gunnin' Shit that we be on ... ll gunnin' Shit th
83 10.Anywhere(Feat. Snoop Dogg& The Last Artful Dodgr) its peak This the beat that make me reminisce on G-funk Three summers before The Chronic hit the streets I would rather slang hand to hand to a fiend Rappin' on the side tra ... n G Funny how time flies when you're high as me I think I'm in the Ruff Endz now I seen her throwin' up H-Town ... I seen her throwin' up H-Town You was livin' off of Dru Hill Wasn't ready for the world but baby who ... dy for the world but baby who is? Know you prettier than
84 11.Trippy(Feat.J. Cole) one wants love Love is the answerJohnny Everyone is lookin' for love deep love A lifetime of deep love you know? I'm lookin' for a shallow half hour ... okin' for a shallow half hour you know? Don't you have luck with women? I never had luck with women I'm no ladies man I know thatJohnny And I never got girls when I was a kid in ... a kid in show business either you know? One girl told me'Come on over there's nobody home' I wen
85 1.Endless Summer Freestyle a Haha If you– If you ask then you shall receive If you insist then I'll oblige Yeah They know my history so they bring up the past When I step inside the booth they expect me to spaz I just hop inside the'Rari I'm drivin' it fast ... he'Rari I'm drivin' it fast I love to roll up some gelato and listen to jazz Tell me who is if I'm not the coldest I'm steppin' on their necks in my Prada loafers To dominate the game bruh ... ers To domina
86 1.L*** Is A Bad Word iara-L*** Is A Bad Word1.L*** Is A Bad Word You're running running away from me There's so much so much that we could be But ... so much that we could be But you seem terrified of what you feel inside You're running running away from me Likelove is a bad word You're holding holding your tongue with me You're causing a state of emergency I neyour voice right now To wash away my douYou're holding holding yo
87 1.Under Pressure g down on you no man ask for Under pressure that burns a building down Splits a family in two Puts people on streets Um ba ba be Um ba ba be D ... 's the terror of knowing what this world is about Watching some good friends screaming'Let me out' Pray tomorrow gets me higher Pressure on people people on streets Day day ... 's the terror of knowing what this world is about Watching some good friends screaming'Let me out' Pray tomorrow gets me higher high
88 4.The Glorious Five gon' let this shit rock Hey That's the Cole hey from back in the day Hey yeahJust a ... ack in the day Hey yeahJust a youngin' with a dream Tryna get this money yeah I'm tryin' get this cream Not a lot know what I mean fthis rap shit I'm a fiend Not one to talk about poppin' pills and sippin' leanJust a passion for pussy I'm tryin' to get up in the ... ryin' to get up in the spleen This is my mentality rappin' at ninetee
89 7.100 Miles And Running know what you talkin''bout Why nowadays everybody got a palm out? PLP yeah that be me and that be what I rhyme'bout I have arrived all ... rhyme'bout I have arrived all you rappers are in timeout RattPack wheryou at?(everywhere worldwide) I know you been waitin' for this world to collide B. O. double B. Y. H. A. L. L. and Folarin'Bout to take it back like Doc and Marty inside the DeLorean yeah I ... de the DeLorean yeah I am no historian but here
90 9.YSIV It's that Young Sinatra IV shit right here Rest in peace Mac Miller It's been like10 years Here we go(yeah) V ... ike10 years Here we go(yeah) Visualizin' and realizin' my life is fuckin' crazy Poppin' likeJay-Z Dirty Dancin' on the game like Swayze I'm one of the illest and bitch I've been ready to kill it ... the haters kick rocks my shit is tip top I never flip-flop Why?'Cause my soul too strong Did this all on my own'cause waiting took too long The
91 12.Legacy egacy You You you you you you You you you How do you want to be remembered?Just being rich? Yeah yeah Uh V ... ust being rich? Yeah yeah Uh Visions of seeing myself as someone different Reality got me feeling indifferent I'm lifting ... eling indifferent I'm lifting this weight off my shoulder But hold up older I get I reload the clip and sip on something I feel good for nothing All my glory day ... my be? In due
92 14.Last Call s soon as you played me this joint I already knew I was like'Yothis some fucking'Last Call' shit' And it got me hella excited'cause I always wanted to do like A'Last Call' I remember the first t ... e man I'm tryna tell my story you know what I'm sayin'? And then uh I remember Cole did it when did he do it? He was on Friday Night— Nah nah he did it on The War ... n I'm tryna do mine' So since this joint got that vibe I'ma do my own'Last Call' ri
93 1.Closure n Wallahi this is all true it's all true still Ight look So a big part of my life has been chicks and no I can't lie about that And if I keep it re ... that See word I was still in love when I wrote slutJust words them scars weren't closed up But since it gave me exposure it's only right I tell ... posure it's only right I tell you my closure Slut Man I was so real to the page so real to the extent that Man I even used real names Cher ... an I even used real name
94 6.Wanna Know Why anna Know Why I've been here for too long and it seems like They don't wanna show man ... ike They don't wanna show man love I've got a team that be me ah let's be Man's gonna buss I can get dark but I'm so bright I flow so ugly but I'm so nice I can g ... 'm still fly Yeah I shut down You wanna know why? Cus I'm Cadet And I can still shut down ... det And I can still shut down your city You wanna know why? Cus I'm Cadet And I can still shut down
95 7.The Stereotype ok at all this gold in my mouth It's fucked how I be the stereotype I never fin ... be the stereotype I never finished college never went uni I've sold drugs and my credit's so bad I cheat too I kinda like beef And I've probably been in about si ... t girls pregnant that I never loved So I could have been a baby father as well I got Gucci belts I'm Muslim And I rap like every other black boy up in the country ... f Rick Ross started drinking piss I'd be in the clu
96 3.Kick It Olsson Chris Seefried Composer David Larsson Filip Bekic Magnus Nilsson Povel Olsson Chr ... agnus Nilsson Povel Olsson Chris Seefried Never thought that I would find Someone as high as I am right now ... one as high as I am right now You cloud my judgment now With the smoke from ... gment now With the smoke from your cigarette Your lips taste like parfait They say my dreams got swept Under the carpet the day that I saw ... the carpet the day that I saw your
97 1.Good Thing Gone ed to let you down Never wanted us to fight Oh swelove o' mine I guess this goodbye to you and I Time is a stubborn affair The distance was too much to bear Oh with a heavy heart I must leave the one I ... heart I must leave the one I love We could've tried a bit harder mm I could've practiced more patience mm Look at ... iced more patience mm Look at this good love we've wasted Another good thing gone Neither one of us ...
98 1.make it out alive ke a pill why you show me that cold love hate the chill pressure down my spine ah yeah it's all good it's not real its4-9 and it's all nothing yeah yeah and maybe ... l nothing yeah yeah and maybe you'll find a way to keep me a floating when i cant cause ... a floating when i cant cause you know i wont cause you know i'll fall too deep too deep to get outta here too deep too deep to get outta here house burnt down burnt down to theing gro ... we've been he
99 1.XTCY r> I need you I want you to Come to me ecstasy(uh) Ecstasy ec ... Ecstasy— You got sick thoughts? I got more of'em You got a sister-in-law you'd smash? I got four of'em Damn thoseis your sisters You did somethin' unholy to them pictures Damn ... unholy to them pictures Damn you need to be locked up Nah we need a bigger hot tub Now let me see ... bigger hot tub Now let me see you back back back back Time to get the bag
100 13.DEEPER THAN RAP or takin' this fucking selfie I'm tired of helpin' niggas who gonna help me? If I ain't bringin' home that bag how we gonna eat? What type of ... nna eat? What type of species is that? A fucking leech I need help myself I gotta call myself Can't lean on nobody else I gotta fall on myself Self self self self ... Self self self self self self This all I got but all I hear is help(help) Since a youngin' I been getting used to sex money and guns Bitches wan

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.